Droulas13 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 Στις 2/1/2021 στις 7:17 ΜΜ, Droulas13 είπε Και αυτά δίχως να υπολογίζουμε το νέο εργοστάσιο model y της Κίνας που ήδη ξεκίνησε η παραγωγή. Θεωρώ αυτονόητο, ότι το εργοστάσιο αυτό θα καταφέρει τουλάχιστον αυτά που κατάφερε το 2020 το αντίστοιχο εργοστάσιο που παράγει τα mic model 3. Δηλαδή 720.000 + 140.000 = 860.000. Σε αυτά ίσως προστεθούν: α) Μέχρι 30.000 ακόμα mic model 3, λόγω αύξησης παραγωγής, β) Μέχρι 60.000 ακόμα mic model y, λόγω γρηγορότερου ramp της παραγωγής σε σχέση με το mic model 3, γ) Μέχρι 30.000 model ακόμα 3/y λόγω αύξησης παραγωγής fremont. Bullseye 250.000+30.000= τελικά 284.000 mic model 3 140.000+60.000= τελικά 200.000 mic model y Είναι εντυπωσιακός ο βαθμός εξέλιξης της ικανότητας της Τέσλα. Το εργοστάσιο του model 3 ξεκίνησε Ιανουάριο του 2019 και το 2020 παρέδωσε 137.500. Το εργοστάσιο του model y ξεκίνησε Ιανουάριο του 2020 και το 2021 παρέδωσε 200.000, δηλαδή 45% περισσότερα μέσα σε 1 χρόνο και υπό τις ίδιες συνθήκες (ίδια χώρα, ίδια γραφειοκρατία). 2
Vagosman Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 Ένα άλλο θέμα που ίσως απασχολήσει είναι η "μοναδικότητα". Πώς θα αισθάνεται κάποιος αγοραστής να έχουν το αυτοκίνητο του αρκετοί ακόμα; Οι ματσωμενοι σίγουρα θα χάσουν το wow factor. Ήδη στους ελληνικούς δρόμους βλέπεις Μ3 σε άσπρο, σε άσπρο, σε άσπρο σε μαύρο κ λίγο μπλε. Θα καταλήξουμε εν ολίγης να βλέπουμε το ίδιο αυτοκίνητο παντού. Θα τα ξεχωρίζουμε μόνο από τις διαφορετικές πινακίδες. 2
Thanar Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 Αυτό ισχύει. Η Tesla ποτέ δεν είπε πως θα κάνει αυτοκιπνητα για να ξεχωρίζεις. Είπε πως θα κάνει το καλύτερο αυτοκίνητο που υπάρχει. Και τα κατάφερε. 2
sndev Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 1 ώρα πριν, Vagosman είπε Ένα άλλο θέμα που ίσως απασχολήσει είναι η "μοναδικότητα". Πώς θα αισθάνεται κάποιος αγοραστής να έχουν το αυτοκίνητο του αρκετοί ακόμα; Οι ματσωμενοι σίγουρα θα χάσουν το wow factor. Ήδη στους ελληνικούς δρόμους βλέπεις Μ3 σε άσπρο, σε άσπρο, σε άσπρο σε μαύρο κ λίγο μπλε. Θα καταλήξουμε εν ολίγης να βλέπουμε το ίδιο αυτοκίνητο παντού. Θα τα ξεχωρίζουμε μόνο από τις διαφορετικές πινακίδες. Νομίζω δεν έχεις καταλάβει ότι αυτός που τα έχει πραγματικά, θα έχει ΚΑΙ Τέσλα για όσα παρέχει κ ως εκει άσε που αυτοί σκασιλα τους να φανούν από ένα αμάξι το πολύ πολύ να τους νοιάζει ότι έχουν δοκιμάσει ΚΑΙ αυτήν την εμπειρία
Droulas13 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 1 ώρα πριν, Vagosman είπε Ένα άλλο θέμα που ίσως απασχολήσει είναι η "μοναδικότητα". Πώς θα αισθάνεται κάποιος αγοραστής να έχουν το αυτοκίνητο του αρκετοί ακόμα; Οι ματσωμενοι σίγουρα θα χάσουν το wow factor. Ήδη στους ελληνικούς δρόμους βλέπεις Μ3 σε άσπρο, σε άσπρο, σε άσπρο σε μαύρο κ λίγο μπλε. Θα καταλήξουμε εν ολίγης να βλέπουμε το ίδιο αυτοκίνητο παντού. Θα τα ξεχωρίζουμε μόνο από τις διαφορετικές πινακίδες. Μόλις περιέγραψες το "πρόβλημα" που έχει εδώ και μια δεκαετία η apple που πουλάει 200εκ premium κινητά κάθε χρόνο.
sndev Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 Αναμένω το clickbate του ινσομνια σήμερα αύριο μεθαύριο γτ αργούν κιολας ότι χάκερ πήρε τον έλεγχο οχημάτων Τέσλα γτ βρήκε τρύπα
Vagosman Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2022 10 ώρες πριν, Droulas13 είπε Μόλις περιέγραψες το "πρόβλημα" που έχει εδώ και μια δεκαετία η apple που πουλάει 200εκ premium κινητά κάθε χρόνο. Το οποίο σχεδιαστικά αλλάζει έστω κ λίγο αλλά βέβαια αλλάζει το όνομα. Μετράει να έχεις το τελευταίο. Στα Τέσλα κανείς δεν θα ξέρει αν είσαι up to date. Αναφέρομαι στο ματαιόδοξο της ανθρώπινης φύσης καθαρά. @ThanarΥΤο καλύτερο ηλεκτρικό σε αυτή τη φάση ναι, αλλά θέλει ακόμα λίγο να γίνει αυτοκίνητο τυπικής αξιοπιστίας. Βελτιώνεται συνεχώς όμως. Αναμένουμε κ τα Μ2 σε ανθρώπινες τιμές 1
pirmen56 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2022 EV-Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: η προπαγάνδα για τις πωλήσεις στη Νορβηγία και η αποκάλυψη της αλήθειας. Αναφορά σε κείμενο Η Νορβηγία είναι ένα πολύ πλούσιο κράτος, χάρη στην πετρελαϊκή της βιομηχανία. Με τεράστιες εξαγωγές απ' τα πετρέλαια της Βόρειας Θάλασσας έχει δημιουργήσει ένα -ας το πούμε- Ταμείο Αλληλεγγύης Γενεών, (Government Pension Fund Global), που επενδύει σε 73 χώρες ανά τον πλανήτη Αναφορά σε κείμενο το πετρέλαιο προφανώς δημιουργεί εκπομπές CO2 εκεί που καίγεται και η Νορβηγία, πάλι προφανώς, ευθύνεται για τις εκπομπές αυτές, όσο κι αν προσπαθεί να χτίσει το προφίλ μιας περιβαλλοντικά φιλικής και κλιματικά ευαίσθητης χώρας. Αναφορά σε κείμενο Εκείνο που ωστόσο δεν θα βρείτε εύκολα στο διαδίκτυο είναι αν οι Νορβηγοί κινούνται πράγματι με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ή τα έχουν περίπου ως ένα στολίδι στον κήπο! Αναφορά σε κείμενο Some studies have shown that the value of subsidies in Norway amount to $50,000-$60,000 per car. Αναφορά σε κείμενο An interesting side fact, despite the enormous growth in EV sales in Norway, they had one of the lowest declines in oil consumption in the world last year (down 2.5% versus Europe down 13.8%, and the world down 9.3%). They may be buying EVs, but they seem to be driving their gasoline cars.- Περίληψη: Οι Νορβηγοί ως μία από τις πλουσιότερες χώρες στον κόσμο χάρη στους υδρογονάνθρακες, αγοράζουν κάργα EV γιατί επιδοτούνται αλλά και ως high tech γκατζετιές αλλά οδηγούν κυρίως βενζινοκίνητα. Γεγονός που αποτυπώνεται στην κατανάλωση πετρελαίου. Με απλά λόγιαμ όσο υπάρχουν ευκατάστατοι γκατζετάκηδες-ποζεράδες, επιδοτήσεις και προσιτό πετρέλαιο θα υπάρχουν Tesla και EVs. Με το peak oil να χτυπάει σκληρά μέχρι το πολύ τα τέλη της τρέχουσας δεκαετίας θα καταλάβουμε τι θα πει τεχνολογικός μεσαίωνας. Πηγή: greeklignite.blogspot.gr https://www.kopernikglobal.com/sites/default/files/Steve Rosenthal - Lord Make Me Green - November 2021 - Final_0_0.pdf
Droulas13 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2022 """Λιγνίτης : ο δικός μας μαύρος χρυσός""' Επόμενη γραμμούλα
pirmen56 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2022 46 λεπτά πριν, Droulas13 είπε """Λιγνίτης : ο δικός μας μαύρος χρυσός""' Επόμενη γραμμούλα Ad hominem που λέμε. Να υποθέσω ότι και την Kopernik global investors που με την ανάλυσή τους αποδομούν την πράσινη μετάβαση(δείχνοντας ότι πρακτικά δεν υφίσταται) την έστησε ο ίδιος.
Droulas13 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2022 Το μήνυμα σου είναι εκτός θέματος γιατί το θέμα μας δεν είναι η ηλεκτροκίνηση, ούτε η πράσινη μετάβαση αλλά αμιγώς η τεσλα. Κατά δεύτερον, από πού προκύπτει ότι στην Νορβηγία δεν οδηγούν τα ηλεκτρικά που αγοράζουν; Κατά τρίτον σε βλέπω πολύ σίγουρο, ότι όλο αυτό με τα ηλεκτρικά θα αποτύχει. Συνεπώς πεδίον δόξης λαμπρόν να βγάλεις χρήμα χοντρό, μιας και αυτό σημαίνει ότι η Τέσλα θα καταστραφεί. Σόρταρε την λοιπόν, να βγάλεις χρήμα, και έλα να μας το τρίψεις στην μούρη σε λίγα χρόνια. Τι περιμένεις; 2
pirmen56 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2022 1 λεπτό πριν, Droulas13 είπε Το μήνυμα σου είναι εκτός θέματος γιατί το θέμα μας δεν είναι η ηλεκτροκίνηση, ούτε η πράσινη μετάβαση αλλά αμιγώς η τεσλα. Κατά δεύτερον, από πού προκύπτει ότι στην Νορβηγία δεν οδηγούν τα ηλεκτρικά που αγοράζουν; Ναι, θυμάμαι και Έλληνες εργαζόμενους στη Νοβηγία που τρισευτυχισμένοι ανέβαζαν βιντεάκια για το νεοαποκτηθέν Tesla τους. Γι αυτό το ανέφερα. Το δεύτερο το λέει ξεκάθαρα η ανάλυση που λινκάρει. Η Νορβηγία εν μέσω κρίσης είχε από τις χαμηλότερες πτώσεις σε κατανάλωση πετρελαίου παγκοσμίως. Που σημαίνει ότι κατά κύριο λόγο εξακολουθούν να χρησιμοποιούν συμβατικά οχήματα. Παράλληλα ίσως με τα Tesla. Δεν υπάρχει όμως εκτόπιση των συμβατικών, πράγμα που γεννά ερωτήματα αν τα Tesla είναι τόσο αποδοτικά, αξιόπιστα, οικονομικά κτλ. όσο λέγεται.
Droulas13 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2022 Όλο το επιχείρημα δηλαδή για τον ισχυρισμό, ότι έχουν ηλεκτρικά και τα αφήνουν να κάθονται, στηρίζεται στην διαπίστωση, ότι η Νορβηγία εν μέσω υγειονομικής κρίσης είχε από τις χαμηλότερες πτώσεις σε κατανάλωση πετρελαίου παγκοσμίως; Εδώ σου έχω ακριβώς το αντίθετο: https://www.bloomberg.com/news/articles/2021-02-05/electric-cars-and-radiators-push-norway-power-use-to-record-high Και εδώ: https://www.greencarreports.com/news/1131201_because-of-ev-adoption-norway-nearly-leads-the-world-in-per-capita-electricity-use 1
Thanar Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2022 6 ώρες πριν, pirmen56 είπε Αναφορά σε κείμενο They may be buying EVs, but they seem to be driving their gasoline cars.- Περίληψη: Οι Νορβηγοί ως μία από τις πλουσιότερες χώρες στον κόσμο χάρη στους υδρογονάνθρακες, αγοράζουν κάργα EV γιατί επιδοτούνται αλλά και ως high tech γκατζετιές αλλά οδηγούν κυρίως βενζινοκίνητα. Γεγονός που αποτυπώνεται στην κατανάλωση πετρελαίου. Πιο ανόητο συμπέρασμα από αυτό, δύσκολα βρίσκεις... Εάν η κατανάλωση πετρελαίου μιας χώρας είναι ήδη πολύ-πολύ μικρή, πώς θα μειωθεί κι άλλο; 2
pirmen56 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 15 hours ago, Droulas13 said: Όλο το επιχείρημα δηλαδή για τον ισχυρισμό, ότι έχουν ηλεκτρικά και τα αφήνουν να κάθονται, στηρίζεται στην διαπίστωση, ότι η Νορβηγία εν μέσω υγειονομικής κρίσης είχε από τις χαμηλότερες πτώσεις σε κατανάλωση πετρελαίου παγκοσμίως; Εδώ σου έχω ακριβώς το αντίθετο: https://www.bloomberg.com/news/articles/2021-02-05/electric-cars-and-radiators-push-norway-power-use-to-record-high Και εδώ: https://www.greencarreports.com/news/1131201_because-of-ev-adoption-norway-nearly-leads-the-world-in-per-capita-electricity-use Δικό σου δεύτερο Link. Η κατανάλωση ηλεκτρισμού κατά κεφαλήν είναι περίπου η ίδια στα τελευταία 20 χρόνια**. Πολύ πριν τα "ώριμα" Tesla και εν γένει τα EV. Έτσι αποδομεί τον εαυτό του και το πρώτο λινκ. Επίσης, η υψηλή κατανάλωση ηλεκτρισμού οφείλεται σύμφωνα με τον ίδιο στη θέρμανση με ρεύμα κυρίως παρά με ορυκτά. **εδιτ: Spoiler Για τη σταθερή κατανάλωση ανά άτομο επικαλείται "efficiency gains". Για παράδειγμα σπίτια με καλύτερη μόνωση. Τέτοιου είδους βελτιώσεις δεν επιφέρουν ισχυρές μακροχρόνιες αλλαγές. Σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αντισταθμίσουν την αύξηση κατανάλωσης ενέργειας από την διαρκή εκθετική ανάπτυξη μιας καπιταλιστικής οικονομίας, ειδικά όταν συνοδεύεται με μαζική στροφή σε ηλεκτρικά οχήματα. Διαχρονικά, υπάρχει θετική ισχυρή συσχέτιση μεταξύ αύξησης του παγκόσμιου ΑΕΠ(γύρω στο 3-4% ετησίως στις τελευταίες δεκαετίες) και αύξησης της καναλισκόμενης ενέργειας. Όμως αν τα efficiency gains είναι της τάξης του 1-2% μπορούν να αντισταθμίσουν το χαμηλό ρυθμό ανάπτυξης μιας ανεπτυγμένης(=ώριμης) οικονομίας που είναι περίπου ίδιο ποσοστό. Αυτό που βλέπουμε στο διάγραμμα δηλαδή. Τα EV είναι αμελητέα ποσότητα. Quote Πιο ανόητο συμπέρασμα από αυτό, δύσκολα βρίσκεις... Εάν η κατανάλωση πετρελαίου μιας χώρας είναι ήδη πολύ-πολύ μικρή, πώς θα μειωθεί κι άλλο; Από το δημοφιλές επενδυτικό site Seeking Alpha: Norway's Oil Demand Data Is A Cold Shower For EV-Driven Peak Oil Demand Proponents "Μαγική εικόνα"(ψυχρολουσία) και για αυτούς τα EV αφού επηρέασαν λίγο την όποια κατανάλωση πετρελαίου. Δεν μας νοιάζει πόση ήταν αλλά ΑΝ επηρεάστηκε από τα EV και σε τι ποσοστό και από ποιους άλλους παράγοντες(π.χ. κρίση). Επεξ/σία 16 Ιανουαρίου 2022 από pirmen56
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα