Droulas13 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 Σε λίγα χρόνια, τα πρώτα δύο χρόνια αυτού του thread θα έχουν αποκτήσει τελείως κωμική διάσταση. 4
Vagosman Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2021 Απλά έτη φωτός απο τις αλλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Σαν εταιρεία λογισμικού οπως λέμε εδω και πολλά χρόνια, κάνει πράγματα που οι άλλοι ουτε που ονειρεύτηκαν ή δεν του ένοιαξε. Απλά να πουλήσουν και ας είναι κουβάς με ρόδες. 4
primeragt Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2021 9 ώρες πριν, Vagosman είπε Απλά έτη φωτός απο τις αλλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Σαν εταιρεία λογισμικού οπως λέμε εδω και πολλά χρόνια, κάνει πράγματα που οι άλλοι ουτε που ονειρεύτηκαν ή δεν του ένοιαξε. Απλά να πουλήσουν και ας είναι κουβάς με ρόδες. Καλά μη νομίζεις ότι οι άλλες εταιρείες δεν ξερουν ή δεν κάνουν τεστ πέρα από τα στάνταρ. Μια χαρά ξέρουν και αυτές. Τώρα τι περνάει στα οχήματα είναι άλλη κουβέντα καθώς εκεί παίζουν και οικονομικά κριτήρια. 2
Vagosman Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2021 Ναι το κανουν αλλα ΟΤΑ αναβαθμιση στο πως να ανοιξουν οι αερόσακκοι και πως να δουλέψουν οι προεταντήρες δυσκολα να το κάνει κάποιος. Η τουλάχιστον οχι χωρίς ανάκλιση.
Droulas13 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2021 - 28,5% gross margin χωρίς leasing και χωρίς regulatory credits - Πέρασε η εποχή που "δεν θα έβγαζε ποτέ κέρδος", πέρασε και η εποχή που "δεν θα έβγαζε ποτέ κέρδος χωρίς τα regulatory credits" και τώρα έχουν δύο συνεχόμενα τρίμηνα κέρδη χωρίς τα regulatory credits, το προηγούμενο που έβγαλε (1.142εκ-354εκ=) 788εκ και το τωρινό που έβγαλε (1.618εκ-279εκ=) 1.339εκ, σύνολο δηλαδή καθαρών κερδών μετά φόρων και χωρίς credits 2.127.000.000 δολάρια. - Οπότε το ερώτημα τώρα είναι: τα μετακινούμε και πάλι τα goalpost ή ησυχάσαμε; 2
michael92 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2021 3 ώρες πριν, Droulas13 είπε - 28,5% gross margin χωρίς leasing και χωρίς regulatory credits - Πέρασε η εποχή που "δεν θα έβγαζε ποτέ κέρδος", πέρασε και η εποχή που "δεν θα έβγαζε ποτέ κέρδος χωρίς τα regulatory credits" και τώρα έχουν δύο συνεχόμενα τρίμηνα κέρδη χωρίς τα regulatory credits, το προηγούμενο που έβγαλε (1.142εκ-354εκ=) 788εκ και το τωρινό που έβγαλε (1.618εκ-279εκ=) 1.339εκ, σύνολο δηλαδή καθαρών κερδών μετά φόρων και χωρίς credits 2.127.000.000 δολάρια. - Οπότε το ερώτημα τώρα είναι: τα μετακινούμε και πάλι τα goalpost ή ησυχάσαμε; Δηλαδή θέλει μόνο 200 χρόνια για να βγάλει το market cap της σε κέρδη αντί για μια αιωνιότητα. Πρόοδος.
Droulas13 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2021 Ποια 200 χρόνια; Αφού από μήνα σε μήνα ετοιμάζεται για χρεοκοπία. 1
sattack Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2021 Στις 21/10/2021 στις 3:11 ΠΜ, michael92 είπε Δηλαδή θέλει μόνο 200 χρόνια για να βγάλει το market cap της σε κέρδη αντί για μια αιωνιότητα. Πρόοδος. Αυτό που είπες τώρα, τι είδους συμπέρασμα νομίζεις ότι εβγαλες; Αλλο πράγμα το ποσο κοστίζει να αγορασει κάποιος μια μετοχή και να (μην) παίρνει πάρα ελάχιστο αναλογικά μέρισμα, (ή καλύτερα καθόλου, αφού η Tesla δεν δίνει μέρισμα αλλά χρησιμοποιεί τα κέρδη για να αναπτυσεται). Και άλλο πράγμα ότι η Tesla βγάζει κέρδη την ωρα που συνεχώς χτίζει νέα εργοστάσια και παράγει και πουλαει όλο και περισσότερα αυτοκίνητα. Και όπως έχουμε πει εδώ και χρόνια, κάθε αυτοκίνητο που πουλάει η Tesla, είναι ένας χαμένος πελάτης για τις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανιες. Δηλαδή, το ότι η Tesla παίζει στην πραγματική ζωή ένα παιχνίδι τύπου civilization/warcraft στο οποίο συνεχώς προοδεύει εις βάρος των αντιπάλων της και τα μετρικά στοιχεία αυτού του παιχνιδιού δείχνουν ότι μπορεί να συνεχίσει να κάνει αυτό που κάνει, δεν έχει καμμια σχέση με το market cap της. Ας γίνει και το μισό ή το διπλό, το 1/4 ή το 4πλασιο, αυτό δεν επηρεάζει την δράση της εταιρείας που η ίδια προοδεύει και αναπτύσσεται τρώγοντας ταυτόχρονα εισόδημα που αλλιώς θα πήγαινε στους ανταγωνιστές της. 2
Droulas13 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2021 Η μικρή είδηση είναι, ότι η tesla εξασφάλισε έσοδα περίπου 4 δις. Η μεγάλη είδηση είναι, ότι η tesla εξασφάλισε 100.000 σημεία διαφήμισης, τα οποία κάθε χρόνο θα διαφημίζουν το προϊόν της σε εκατομμύρια πιθανούς αγοραστές. 4
haHa Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Πιο σημαντικο ειναι αυτο: Tesla Model 3 is first battery electric car to top Europe’s monthly sales chart Πρωτη φορα μη-ευρωπαικο αυτοκινητο εχει τις περισσοτερες πωλησεις στην Ευρωπη. Πρωτη φορα ηλεκτρικο αυτοκινητο εχει τις περισσοτερες πωλησεις στην Ευρωπη. Το tesla model3 πουλησε τον Σεπτεμβρη περισσοτερο απο οτι Vw Golf ή Mercedes A-class ή Renaul Clio ή Toyota Yaris ή βαλτε οποιοδηποτε αλλο αυτοκινητο νομιζετε οτι ειναι δημοφιλες. Επεξ/σία 25 Οκτωβρίου 2021 από haHa 2
sndev Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) ξέρουμε τι παίχτηκε κ ειναι 8,5% πάνω η μετοχή σήμερα? να νε τόσο πολυ λογο της hertz? Επεξ/σία 25 Οκτωβρίου 2021 από sndev 1
Droulas13 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2021 Κατά κύριο λόγο λόγω της hertz. Αλλά αυτό ήρθε ως κερασάκι στην τούρτα όλων των άλλων. Στις 14/5/2021 στις 11:22 ΠΜ, papoys1 είπε Εγώ θα σου έλεγα αν όντως τις έχεις αυτές τις μετοχές πούλα χτες αγόρασε ένα sub που σου αρέσει και τα υπόλοιπα στην άκρη. Όσο για τις μακέτες και την πρόοδο από πέρυσι μέχρι φέτος που παρουσιάζει ο Μασκ από την Κίνα μην σε εκπλήττει, αρκεί να ρίξεις μια ματιά στο βίντεο για το τι έφτιαξαν οι Κινέζοι σε 10 μέρες. https://www.youtube.com/watch?v=OWp6vSHFG4M
sndev Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2021 Ελλάδα πολλές παραλαβές αντι να γίνουν μεσα προς 20 Δεκέμβρη που λέγανε απο την αντιπροσωπία ξεκινανε μέσα Νοέμβριου ,τώρα λογικα η αυξήθηκε η παραγωγή στη κινα η βγάλανε πολλά περισσότερα απο οσα περιμένανε για ζητηση. θεωρώ το πρώτο. εντωμεταξύ στο δρόμο στα νοτια τα βλεπω σχετικά συχνά μπροστά μου ακόμα κ σε στενάκια 1
Droulas13 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2021 Βέβαια για να μην ξεχνιόμαστε, εκκρεμούν και εκείνες οι μηνύσεις. Λογικά από ώρα σε ώρα μπορεί να πάνε να συλλάβουν τον Έλον Μασκ. Δεν μπορεί όλα αυτά που διαβάζαμε πριν λίγα χρόνια να είναι μπαρούφες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα