Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Πάμε και στο καθαρό gross margin των αυτοκινήτων, όπως αυτό διαμορφώνεται αφού αφαιρεθούν τα credits και οι πωλήσεις leasing.

Το ενδιαφέρον είναι, ότι λόγω των εξαιρετικά χαμηλών πωλήσεων των S/X στα τελευταία δύο τρίμηνα (1900 και 1550 αντίστοιχα), ουσιαστικά τα αποτελέσματα των δύο αυτών τριμήνων αποτυπώνουν τα καθαρά μεγέθη των 3/Υ.

Έχουμε λοιπόν 21,1% καθαρό gross margin στο 1ο τρίμηνο με το δεύτερο εργοστάσιο της Κίνας να δουλεύει στο 25% της δυναμικότητας και 25,2% με την δυναμικότητα να φτάνει στο 50%.

Να θυμίσω, ότι όταν η τεσλα έβλεπε gross margin (συνολικά, μαζί με πλουσιοπάροχα S/X) 22,6% και 22,1% στο τέλος του 2018, εδώ μέσα γράφονταν από νυν άλαλους χρήστες του φόρουμ, ότι αυτά τα margins δεν θα τα ξαναδεί ποτέ η τεσλα και ότι τα βλέπει τώρα γιατί πουλάει μόνο τις ακριβές εκδόσεις του model 3 στην Αμερική και γιατί επωφελείται από την επιχορήγηση των 7.500 δολαρίων στην Αμερική.

Να που τελικά όχι απλώς τα είδε ξανά, χωρίς την επιχορήγηση των 7.500, χωρίς να πουλάει αμιγώς ακριβά μοντέλα, αλλά και χωρίς τις πωλήσεις των S/X με τα μεγάλα περιθώρια κέρδους. Θυμίζω το δεύτερο μισό του 2018 είχε πουλήσει (μείον τα leasing) 49.118 S/X ενώ τώρα στο πρώτο μισό του 2021 πούλησε μόλις 3.449.

Και επειδή θα αναρωτιούνται μερικοί πως στο καλό καταφέρνει αυτά τα margins με το MSP (μέση τιμή πώλησης) να πέφτει διαρκώς, να θυμίσω, ότι το fremont στο δεύτερο μισό του 2018 είχε παραγάγει 114.633 model 3, ενώ στο πρώτο μισό του 2021 κατάφερε να ανεβάσει την παραγωγή (των 3/Υ μαζί) στα 206.926, δηλαδή μέσα σε 2,5 χρόνια ανέβασε την παραγωγή κατά 80,5%.

Σε αυτό προσθέστε τα εργοστάσια της Κίνας (ναι, ναι αυτά που ήταν stock pump και που δεν θα τα έφτιαχνε ποτέ ο απατεώνας), τα οποία ως πιο σύγχρονα, στημένα εξαρχής και αποφεύγοντας τα ράβε ξήλωνε λάθη του που έγιναν το 2017/2018 έχουν προφανώς μεγαλύτερο gross margin από το fremont.

Προσθέστε και το γεγονός, ότι η tesla είχε άλλη διαπραγματευτική δύναμη απέναντι στους προμηθευτές της όταν η δυναμικότητα παραγωγής των model 3 ήταν ετησίως στα 229.000 κομμάτια (τέλος 2018) και διαφορετική τώρα που βρίσκεται ήδη στα 769.000 αυτοκίνητα, δηλαδή τουλάχιστον 3 φορές πάνω.

Αυτά δεν είναι βέβαια καινούρια. Έχουν ειπωθεί ξανά και ξανά από τα fanboys του ponzi scheme απατεώνα.

418895904_.png.f9d2488e05d913019327257b74285d8c.png

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Πάμε και στο καθαρό gross margin των αυτοκινήτων, όπως αυτό διαμορφώνεται αφού αφαιρεθούν τα credits και οι πωλήσεις leasing.

Το ενδιαφέρον είναι, ότι λόγω των εξαιρετικά χαμηλών πωλήσεων των S/X στα τελευταία δύο τρίμηνα (1900 και 1550 αντίστοιχα), ουσιαστικά τα αποτελέσματα των δύο αυτών τριμήνων αποτυπώνουν τα καθαρά μεγέθη των 3/Υ.

Έχουμε λοιπόν 21,1% καθαρό gross margin στο 1ο τρίμηνο με το δεύτερο εργοστάσιο της Κίνας να δουλεύει στο 25% της δυναμικότητας και 25,2% με την δυναμικότητα να φτάνει στο 50%.

Να θυμίσω, ότι όταν η τεσλα έβλεπε gross margin (συνολικά, μαζί με πλουσιοπάροχα S/X) 22,6% και 22,1% στο τέλος του 2018, εδώ μέσα γράφονταν από νυν άλαλους χρήστες του φόρουμ, ότι αυτά τα margins δεν θα τα ξαναδεί ποτέ η τεσλα και ότι τα βλέπει τώρα γιατί πουλάει μόνο τις ακριβές εκδόσεις του model 3 στην Αμερική και γιατί επωφελείται από την επιχορήγηση των 7.500 δολαρίων στην Αμερική.

Να που τελικά όχι απλώς τα είδε ξανά, χωρίς την επιχορήγηση των 7.500, χωρίς να πουλάει αμιγώς ακριβά μοντέλα, αλλά και χωρίς τις πωλήσεις των S/X με τα μεγάλα περιθώρια κέρδους. Θυμίζω το δεύτερο μισό του 2018 είχε πουλήσει (μείον τα leasing) 49.118 S/X ενώ τώρα στο πρώτο μισό του 2021 πούλησε μόλις 3.449.

Και επειδή θα αναρωτιούνται μερικοί πως στο καλό καταφέρνει αυτά τα margins με το MSP (μέση τιμή πώλησης) να πέφτει διαρκώς, να θυμίσω, ότι το fremont στο δεύτερο μισό του 2018 είχε παραγάγει 114.633 model 3, ενώ στο πρώτο μισό του 2021 κατάφερε να ανεβάσει την παραγωγή (των 3/Υ μαζί) στα 206.926, δηλαδή μέσα σε 2,5 χρόνια ανέβασε την παραγωγή κατά 80,5%.

Σε αυτό προσθέστε τα εργοστάσια της Κίνας (ναι, ναι αυτά που ήταν stock pump και που δεν θα τα έφτιαχνε ποτέ ο απατεώνας), τα οποία ως πιο σύγχρονα, στημένα εξαρχής και αποφεύγοντας τα ράβε ξήλωνε λάθη του που έγιναν το 2017/2018 έχουν προφανώς μεγαλύτερο gross margin από το fremont.

Προσθέστε και το γεγονός, ότι η tesla είχε άλλη διαπραγματευτική δύναμη απέναντι στους προμηθευτές της όταν η δυναμικότητα παραγωγής των model 3 ήταν ετησίως στα 229.000 κομμάτια (τέλος 2018) και διαφορετική τώρα που βρίσκεται ήδη στα 769.000 αυτοκίνητα, δηλαδή τουλάχιστον 3 φορές πάνω.

Αυτά δεν είναι βέβαια καινούρια. Έχουν ειπωθεί ξανά και ξανά από τα fanboys του ponzi scheme απατεώνα.

418895904_.png.f9d2488e05d913019327257b74285d8c.png

Μην κοιτάς νούμερα του Μάσκ αυτά να κοιτάς

Εγώ πάντως πριν 1-2 μήνες σου είπα πούλα πάρε ένα αμαξάκι και βάλε λίγα και στην άκρη.😇

Επεξ/σία από papoys1
Δημοσ.

-13% σε τέτοιες κομβικές στιγμές που όλες οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες δηλώνουν την πλήρη είσοδό τους στην ηλεκτροκίνηση δεν το λες και λίγο.

Να εύχεσαι να μην πουλάει τρελά ο Ελον τώρα που βρίσκεται ακόμη ψηλά.🤣

Δημοσ.
14 ώρες πριν, papoys1 είπε

Μην κοιτάς νούμερα του Μάσκ αυτά να κοιτάς

Εγώ πάντως πριν 1-2 μήνες σου είπα πούλα πάρε ένα αμαξάκι και βάλε λίγα και στην άκρη.😇

Και γιατί να κοιτάμε την per day τιμή και όχι σε βάθος χρόνου?

Έψαξες να δεις πόσες έκλεισαν θετικά εχθές από τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες? (Daimler, BMW, VW)--> KAMIA

Σε σχέση με πέρυσι πχ είναι επάνω 118% η Tesla όπως και οι περισσότερες με 2 ψήφιο νούμερο

 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, papoys1 είπε

-13% σε τέτοιες κομβικές στιγμές που όλες οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες δηλώνουν την πλήρη είσοδό τους στην ηλεκτροκίνηση δεν το λες και λίγο.

Να εύχεσαι να μην πουλάει τρελά ο Ελον τώρα που βρίσκεται ακόμη ψηλά.🤣

Α ρε παππού, είσαι εδώ για να μας θυμίζεις τις παλιές καλές μέρες.

Σχεδόν συγκινούμαι!

Δημοσ.
Στις 27/7/2021 στις 5:23 ΜΜ, papoys1 είπε

Μην κοιτάς νούμερα του Μάσκ αυτά να κοιτάς

Εγώ πάντως πριν 1-2 μήνες σου είπα πούλα πάρε ένα αμαξάκι και βάλε λίγα και στην άκρη.😇

Αργούν λίγο αλλά τα πιάνουν.

1087652945_.png.2da356dead9c38274f4807b408f3b43a.png


 

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

"Ο ανταγωνισμός έρχεται".

Δείτε στο 3:22

https://youtu.be/gfWNRyqhRRM

 

 

https://www.caradvice.com.au/968780/2022-tesla-model-s-plaid-spied-at-the-nurburgring-record-attempt-imminent/

Our spy photography partners snapped the electric sedan on track on two seperate occasions, with the second outing seeing the standard car's controversial aircraft-style 'yoke' steering wheel replaced by a more conventional circular item (top of story).

 

🤣🤣🤣

Την τελευταία φορα

https://drivetribe.com/p/teslas-plaid-prototype-breaks-down-E1S3aWQLSWew7g1eamCw0w?iid=awGA1hnFSl24y-XwuQoukg

 

🤣🤣🤣🤣

Μεχρι στιγμης

Screenshot_20210729-224516.jpg.4af4cb25a55fcbefeac2ab5e1ddcdfa0.jpg

 

😂😂😂😂😂😂😅

Δημοσ.

Συγκλονιστικά ντοκουμέντα. Θα συνεκτιμηθούν από την wall Street asap.

Αχ, πόσο χαίρομαι που το thread έχει ακόμα ψυχούλα να δώσει.

Οι φίλοι μας ανακυκλώνονται. Μας εγκαταλείπουν οι παλιές καραβάνες και υποδεχόμαστε τα νεούδια, φρέσκα-φρέσκα.

 

Δημοσ.
Στις 13/5/2021 στις 2:57 ΜΜ, shikabalas είπε

Ας ξεκινησουμε με το οτι ειναι παθολογικοι ψευτες και οι δυο, μιλαμε για κλινικες περιπτωσεις.

Btw droulas κανα update απο Κινα μερια δεν μας εκανες αυτο το μηνα, εγινε τιποτα σημαντικο εκει? Λεω εγω τωρα .

 

  • Like 1
Δημοσ.

Είδα το τουιτ αυτό, παρατήρησα, ότι τα έσοδα στο μέσον του 2021 είναι ίσα με τα συνολικά έσοδα του 2018 και λέω κάτσε να δω πως συγκρίνονται οι επιμέρους δείκτες.

2018124729_.png.9a3a0bf4669f887f051982bfdeef47fe.png

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάποιος κάθισε και έγραψε αναλυτικά τι ισχύει και τι πρέπει να προσέχουμε για να διαρκούν περισσότερο οι μπαταρίες ιόντων λιθίου. 

Ισχύει για τα πάντα: κινητά, λαπτοπ, εργαλεία, αυτοκίνητα.

Πάνω κάτω τα ξέραμε, αλλά πάλι καλό είναι να υπάρχουν κάπου γραμμένα συγκεντρωτικά.

Εδώ είναι το τελικό άρθρο με τη σύνοψη, αλλά μέσα έχει links με αναλυτική επεξήγηση σε ξεχωριστά άρθρα.

https://cleantechnica.com/2021/08/03/lithium-ion-battery-care-guide-summary-of-battery-best-practices/

 

Αν θέλαμε να πούμε το βασικό σε μια φράση, κρατήστε τη φόρτιση μεταξύ 25%-80% , χωρίς ταχυφορτιστές.

Επεξ/σία από sattack
  • Like 3
Δημοσ.
10 ώρες πριν, sattack είπε

Κάποιος κάθισε και έγραψε αναλυτικά τι ισχύει και τι πρέπει να προσέχουμε για να διαρκούν περισσότερο οι μπαταρίες ιόντων λιθίου. 

Ισχύει για τα πάντα: κινητά, λαπτοπ, εργαλεία, αυτοκίνητα.

Πάνω κάτω τα ξέραμε, αλλά πάλι καλό είναι να υπάρχουν κάπου γραμμένα συγκεντρωτικά.

Εδώ είναι το τελικό άρθρο με τη σύνοψη, αλλά μέσα έχει links με αναλυτική επεξήγηση σε ξεχωριστά άρθρα.

https://cleantechnica.com/2021/08/03/lithium-ion-battery-care-guide-summary-of-battery-best-practices/

 

Αν θέλαμε να πούμε το βασικό σε μια φράση, κρατήστε τη φόρτιση μεταξύ 25%-80% , χωρίς ταχυφορτιστές.

θεωρώ πως και ταχυφόρτιση σε υδροψυκτες μπαταρίες πάλι δεν θα έχει θέμα. 

Μου αρέσει πάντως όπως το είπες το βασικό.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...