Droulas13 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) Και τι έγινε; Επεξ/σία 30 Ιουνίου 2021 από Droulas13
papoys1 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2021 2 ώρες πριν, Papakaliati είπε E ναι ρε άρχοντα. Στην περίπτωση της Τεσλα είχες πραγματικά ατυχήματα που πεθάνανε άνθρωποι, στην δεύτερη έχεις ένα fail σε μια επίδειξη που άντε να στραμπουληξε το χέρι κάποιος. Τι συγκρίνεις δηλαδή; Θέλει να αποδείξει ότι ένα tesla είναι ανώτερο από μία porse. 2 ώρες πριν, Papakaliati είπε E ναι ρε άρχοντα. Στην περίπτωση της Τεσλα είχες πραγματικά ατυχήματα που πεθάνανε άνθρωποι, στην δεύτερη έχεις ένα fail σε μια επίδειξη που άντε να στραμπουληξε το χέρι κάποιος. Τι συγκρίνεις δηλαδή; Θέλει να αποδείξει ότι ένα tesla είναι ανώτερο από μία porse. 2 ώρες πριν, Papakaliati είπε E ναι ρε άρχοντα. Στην περίπτωση της Τεσλα είχες πραγματικά ατυχήματα που πεθάνανε άνθρωποι, στην δεύτερη έχεις ένα fail σε μια επίδειξη που άντε να στραμπουληξε το χέρι κάποιος. Τι συγκρίνεις δηλαδή; Θέλει να αποδείξει ότι ένα tesla είναι ανώτερο από μία porse.
mtifosi Δημοσ. 30 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2021 33 λεπτά πριν, papoys1 είπε Θέλει να αποδείξει ότι ένα tesla είναι ανώτερο από μία porse. Τι να αποδειξει ακριβως..? Η πραγματικοτητα ειναι...
Droulas13 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2021 Στις 2/1/2021 στις 7:17 ΜΜ, Droulas13 είπε Πράγματι ο ετήσιος ρυθμός με βάση την παραγωγή του q4 είναι 720.000. Και αυτά δίχως να υπολογίζουμε το νέο εργοστάσιο model y της Κίνας που ήδη ξεκίνησε η παραγωγή. Θεωρώ αυτονόητο, ότι το εργοστάσιο αυτό θα καταφέρει τουλάχιστον αυτά που κατάφερε το 2020 το αντίστοιχο εργοστάσιο που παράγει τα mic model 3. Δηλαδή 720.000 + 140.000 = 860.000. Σε αυτά ίσως προστεθούν: α) Μέχρι 30.000 ακόμα mic model 3, λόγω αύξησης παραγωγής, β) Μέχρι 60.000 ακόμα mic model y, λόγω γρηγορότερου ramp της παραγωγής σε σχέση με το mic model 3, γ) Μέχρι 30.000 model ακόμα 3/y λόγω αύξησης παραγωγής fremont. Επίσης ανάλογα πόσο γρήγορα εξελιχθεί η κατασκευή των εργοστασίων στην Γερμανία και στο Τεξας ίσως παραχθούν ορισμένα και εκεί. Θεωρώ δεδομένα τα 860.000, σχετικά εύκολα τα 900.000+ και δεν αποκλείω το 1εκ για το 2021. Το 2020 έκλεισε με 499.550 πωλήσεις (παραγωγή 509.737) Στα μισά του 2021 έχουμε ως εξής: Παραγωγή: 386.759, από αυτές στο δεύτερο τρίμηνο 206.421. Πωλήσεις: 386.050, από αυτές στο δεύτερο τρίμηνο 201.250. Στους υπολογισμούς μου δεν είχα λάβει υπόψη το refresh των model s/x που έριξε τις πωλήσεις των, του πρώτου μισού, από τις 25.000-30.000 στις 3.910 και θα επηρεάσει αρκετά και το δεύτερο μισό. Το 2022 πιστεύω θα επανέλθει σταδιακά στα παλιά νούμερα του 2017/2018, δηλαδή στα 100.000/έτος. Η παραγωγή του MIC model 3 δεν φαίνεται να ανεβαίνει άλλο, θα μείνει στα περίπου 250.000/χρόνο. Η παραγωγή του MIC model y θα πάει σταδιακά αρκετά πιο πάνω. Το Βερολίνο και το Τέξας θα ξεκινήσουν παραγωγή προς το τέλος του 2021, οπότε δεν υπολογίζω πια κάτι από εκεί για φέτος. Πιστεύω φέτος θα καταλήξουν κάπου με 850.000-900.000 πωλήσεις. 1
pirmen56 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2021 2 ώρες πριν, michael92 είπε Στην τεχνητή νοημοσύνη αυτό είναι το λεγόμενο πρόβλημα απουσίας κοινής λογικής(commonsense reasoning). https://en.wikipedia.org/wiki/Commonsense_reasoning Το μοτίβο μιας πινακίδας STOP μπορεί να το αναγνωρίσει τόσο ένας άνθρωπος όσο και ένα σύστημα AI(με μικρότερη πιθανότητα επιτυχίας βέβαια). Μόνο ο άνθρωπος όπως μπορεί να δώσει τη σωστή ερμηνεία στο μοτίβο αυτό αξιολογώντας το μέσα από ένα ευρύτερο πλαίσιο πληροφοριών και αποκρυσταλλομένων γνώσεων του παρελθόντος. Έτσι ο άνθρωπος δεν θα σταματήσει το αυτοκίνητο στην παραπάνω περίπτωση ενώ το AI σύστημα θα το κοκαλλώσει. Σε κάθε κίνηση και απόφασή μας εμπλέκονται πολλές περιοχές του εγκεφάλου και θα παραμείνει μυστήριο για πολλές δεκαετίες ή και αιώνες το πώς οι άνθρωποι(και τα ζώα) κάνουν τέτοιες κρίσεις σχεδόν ακαριαία. 1
Droulas13 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2021 Και είμαστε πεπεισμένοι, ότι αυτό δεν γίνεται να αλλάξει σιγά σιγά διορθώνοντάς το;
pirmen56 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2021 5 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Και είμαστε πεπεισμένοι, ότι αυτό δεν γίνεται να αλλάξει σιγά σιγά διορθώνοντάς το; Δεν μπορείς να αντιγράψεις ή να αντιπροτείνεις δικές σου τεχνικές αν πρώτα δεν κατανοήσεις πώς λειτουργεί ο στόχος σου(εγκέφαλος). Η δυσκολία στην κατανόηση των βιολογικών εγκεφάλων έγκειται στο ότι αποτελούνται από μηχανισμούς που αλληλεπιδρούν έντονα μεταξύ τους. Έστω ένα σύστημα με 20 μηχανισμούς και 10.000 αλληλεπιδράσεις(σχέσεις) ανάμεσά τους. Η δυσκολία δεν είναι στο να μελετήσεις αποσπασματικά τους 20 μηχανισμούς αλλά στο να καταλάβεις πώς λειτουργούν ως ΣΥΝΟΛΟ μέσα από αυτές τις 10.000 αλληλεπιδράσεις. Στα πολύπλοκα συστήματα η δυσκολία είναι στην κατανόηση των σχέσεων μεταξύ των μερών.
Droulas13 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2021 Το παρακάτω μύθευμα δεν το πιστεύω. Αφού είναι γνωστό στην οικουμένη, ότι αυτά τα κάνει μόνο η tesla. Η tesla εντωμεταξύ ο μύθος έλεγε ότι "αν με πωλήσεις 100.000/έτος το σερβις αδυνατεί να ανταποκριθεί, τότε με 2, 5, 10 φορές περισσότερες πωλήσεις θα καταρρεύσει σαν χάρτινος πύργος". Τελικά επιβεβαιώθηκε ο μύθος; Τι λέει η αγορά; 1
Droulas13 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2021 Τελικά και χωρίς τις επιδοτήσεις των 7.500 δολαρίων στην Αμερική καλά τα πάει: https://electrek.co/2021/07/14/tesla-tsla-leads-95-increase-electric-car-sales-us/
cthulhucarbide Δημοσ. 24 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2021 Έπεσε το μάτι μου σε αυτό το βίντεο όπου μιλάει για τα πλήρως αυτόνομα οχήματα της Waymo. Αυτό που βλέπω στο βίντεο φαίνεται πολύ πιο ασφαλές και σίγουρο απότι τα τέσλα, αν και οφείλω να πω πως δεν έχω μελετήσει εξονυχιστικά και τις δύο μάρκες. Σε 6,1 εκατομμύρια χιλόμετρα που έχουν γράψει αυτά τα οχήματα, είχαν εμπλακεί σε μόλις 8 ατυχήματα, στα οποία απότι κατάλαβα δεν είχαν την ευθύνη ουσιαστικά για κανένα. Μια τεράστια διαφορά που βλέπω σε σχέση με τα τέσλα είναι το hardware. Κάμερες lydar, φυσικές κάμερες, μικρόφωνα, μεγάλο ραντάρ από πάνω που κάνουν το αμάξι να μοιάζει μεν με playmobil αλλά βλέπουν σχεδόν τα πάντα από τα 300-500 μέτρα. Όπως τα βλέπω εμπνέουν πολλή περισσότερη εμπιστοσύνη στην αυτόνομη οδήγηση και δείχνουν έτοιμα να το κάνουν εδώ και τώρα 1
Droulas13 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2021 1.142.000.000 δολάρια καθαρό μετά φόρων κέρδος για το 2ο τρίμηνο του 2021. Από αυτά μόλις τα 354.000.000 δολάρια ήταν τα περιβόητα credits (με τα οποία credits η tesla θα χτίσει στην υγειά των ανταγωνιστών της ένα εργοστάσιο στο τσάμπα). Καθαρό κέρδος τριμήνου μείον τα credits; 788.000.000 δολάρια. Σουρωτήρι είπαμε; Δεν είπαμε. Ας το πούμε λοιπόν: 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα