sattack Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2021 Προσωπικά αποσυνδέω τελειως το θέμα η εταιρεία Tesla και τα τεχνολογικά της επιτευγματα, από το θέμα αξια της μετοχής. Για τη μετοχή μπορώ μόνο να πω ότι καλώς αξίζει περισσότερο από τις άλλες αυτοκινητοβιομηχανιες, γιατί είναι και πιο προηγμένη τεχνολογικά για την ηλρκτροκινηση/αυτόνομη οδηγηση που θα κυριαρχήσει στο άμεσο μέλλον, αλλά και γιατί είναι περισσότερα από απλή αυτοκινητοβιομηχανια. Πόσο ομως ακριβώς είναι η "σωστη" τιμη της μετοχής της, δεν μπαίνω καθόλου σε τέτοια διαδικασία. Και ότι έχει αξία ισχύει, και ότι το χρηματιστήριο συνολικά είναι φουσκωμένο από τα QE και από τους μικρόεπενδυτές που αγοράζουν χωρίς όρια ισχύει. Και να ανεβει πολύ δεν θα μου κάνει εντύπωση, και να πέσει μαζι με όλο το χρηματιστήριο σε ένα τεράστιο κρας δεν θα μου κάνει εντύπωση. Για μένα, η Tesla έχει το τεράστιο τεχνολογικό πλεονέκτημα. Έχει το καλύτερο σύστημα για τις μπαταρίες, πού είναι και δικό της και το εξελίσσει συνεχώς, γρηγορότερα από ότι κάνουν όλοι οι υπόλοιποι. Έχει κινητήρες καλύτερους, έστω και αν οι διαφορα εκεί είναι μικρή. Έχει αναπτύξει δίκτυο Superchargers πραγματικα λειτουργικό, που κανεις αλλος δεν έχει. Όλοι οι άλλοι θα βασιστούν σε ξένα δίκτυα, ή μη και σε αυτό της Tesla! Και τέλος έχει το τεράστιο πλεονέκτημα στο software που οι άλλοι δεν έχουν καν δικο τους τμημα software και μάλιστα το παραδέχονται κι ολας. Θεωρητικά η Tesla θα μπορούσε να γίνει software εταιρεία και να πουλάει λειτουργικό και FSD (και μπαταριες και κινητηρες) και να το παίζει Microsoft και Intel μαζι και οι άλλοι να ειναι οι White box κατασκευαστές pc.... Παρόλα αυτά βλέπεις τον Musk να λέει οτι το πλεονέκτημα που θα έχει στο μέλλον η Tesla θα είναι στον τομέα της κατασκευης! Και επειδή ο Musk ποτε δεν έχει πει πράγματα που δεν τα πιστεύει, οφείλει κανεις να αναρωτηθεί, δεν θα τους αφησει τιποτα στους άλλους?! Ξεπερνάω λοιπόν το θέμα των μετοχών και θα πω σαν καταναλωτής. Καλά να είμαστε, πλεον δεν αγοράζω αλλο ice, μόνο πλήρως ηλεκτρικά από εδώ και πέρα. Μου λέει η γυναίκα μου όμορφο το jaguar, ή το audi ή ξερωγω ποιο. Αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να βάλω σαν στόχο αγοράς κάτι αλλο από Tesla. 1ον και κυριοτερο θέλω το software της Tesla που ελεγχει ολο το αυτοκίνητο και παίρνει ΟΤΑ updates που μπορούν να προσφέρουν αλλαγή στην οποιαδήποτε μικρή λεπτομέρεια λειτουργίας του αυτοκινήτου. 2ον θέλω το δίκτυο Superchargers. 3ον θέλω τις μπαταριες της και την αυτονομία της. Όσο αυτα τα πλεονεκτήματα παραμένουν, είμαι διατεθειμένος να παραβλέψω και μικρές ατελειες/προβλήματα στην ποιότητα κατασκευής συγκριτικά με πχ Audi/Mercedes. Και βλέπουμε πως θα εξελιχθούν αυτα στο μέλλον. Προσωπικά βλεπω την Tesla να επιταγχυνει παντού και τους άλλους να κουβαλάνε πολλα βαρίδια και να ξοδεύουν τα περισσότερα resources τους σε αυτά τα βαρίδια... 1 2
haHa Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 17 ώρες πριν, Papakaliati είπε Ισχύει, αλλά μπήκαν στο παιχνίδι πριν από έναν χρόνο, και είναι στο πρώτο τους μοντέλο. Συμφωνώ και επαυξάνω και χαίρομαι που επιβεβαιώνεις το point μου: οτι η tesla εχει τεχνολογικό προβαδισμα στο τομεα της ηλεκτροκινησης, ασχετα με το τι γραφουν διαφοροι( βλεπω επανηλθε και ο αλλος που πριν εκανε προσωπικους χαρακτηρισμους λογω έλλειψης επιχειρηματων). 17 ώρες πριν, Papakaliati είπε Δεν ξέρω πως θα είναι το μέλλον, αλλά μπορώ να φανταστώ ότι δεν θα παίζει μπάλα μόνη της πλέον η Τεσλα στα ηλεκτρικά. Τέλος του 21 θα έχουμε μια αρκετά συνολική καλύτερη εικόνα θαρρώ. Κανένας δεν πιστευει ότι η Τεσλα θα παίζει μόνη της μπαλα. Αντίθετα, το share της απο την πιτα των ηλεκτρικων ολο και θα μειώνεται. Το θέμα είναι οτι η πιτα των ηλεκτρικων ολο και θα μεγαλωνει(αυτο το παραδεχονται πια σχεδον ολοι οι κατασκευαστές, ασχετα απο τι διαβαζαμε εδω μεσα απο τους γνωστους γραφικους) , οπότε η Τεσλα θα πουλαει συνολικα περισσότερα αυτοκίνητα απο οτι πουλαει τωρα. Επεξ/σία 17 Ιανουαρίου 2021 από haHa 4
Papakaliati Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2021 Καλά κοιμάστε εδώ μέσα; https://electrek.co/2021/01/20/tesla-drops-model-3-prices-in-europe/
Thanar Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2021 8 ώρες πριν, Papakaliati είπε Καλά κοιμάστε εδώ μέσα; Δηλαδή; Τι έπρεπε να κάνουμε; Να ανεβάζουμε τις ειδήσεις;
mechpanos Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2021 Το καλό που κάνει η Tesla είναι ότι έχει την φιλοσοφία thinking out of the box. Αυτό της δίνει ευελιξία και αυτό πρέπει να κρατήσει, αν θέλει να ξεχωρίζει από την παραδοσιακή αυτοκινητοβιομηχανία, που είναι κάπως πιο δυσκίνητη. 1
Droulas13 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2021 Η astrazeneca και η pfizer θα παραδώσουν τελικά πολύ λιγότερα εμβόλια το πρώτο τρίμηνο από αυτά που είχαν ανακοινώσει, και μιλάμε για εταιρείες με μεγάλη πείρα στον τομέα τους. Φαντάζομαι, ότι αυτά που γράφατε εδώ μέσα για τον Μασκ ισχύει και για τους CEO τους, ε; 1
Papakaliati Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2021 16 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Η astrazeneca και η pfizer θα παραδώσουν τελικά πολύ λιγότερα εμβόλια το πρώτο τρίμηνο από αυτά που είχαν ανακοινώσει, και μιλάμε για εταιρείες με μεγάλη πείρα στον τομέα τους. Φαντάζομαι, ότι αυτά που γράφατε εδώ μέσα για τον Μασκ ισχύει και για τους CEO τους, ε; Συγχέεις άσχετα πράγματα. Τα εμβόλια παράγονται με τελείως καινούργιες τεχνολογίες, δεν ήτανε business as usual ακομη και για εταιριας θυρια στον χωρο.
Droulas13 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2021 Δύο διαφορετικές εταιρείες, με εμπειρία δεκαετιών (η μια πολλών μάλιστα) στην παρασκευή εμβολίων, υποσχέθηκαν (με βάση την εμπειρία τους) ότι μπορούν να παραδώσουν Α αριθμό εμβολίων και θα παραδώσουν τελικά τον μισό αριθμό. Αν όπως λες η παρασκευή του συγκεκριμένου εμβολίου ήταν τελείως καινούρια διαδικασία, αυτό προφανώς και το γνώριζαν οι δύο αυτές πολύπειρες εταιρείες και για αυτό τον λόγο θα μπορούσαν να μην είχαν υποσχεθεί Α αριθμό εμβολίων αλλά τον μισό και αν τελικώς είχαν περισσότερα να τα διέθεταν με καινούριες συμφωνίες.
Droulas13 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2021 Πέρασαν 6 μήνες εργασιών στο Τέξας και από αυτό: Φτάσαμε σε αυτό: 3
Ather Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2021 Προβλέπω άγριο ανταγωνισμό Apple, General Motors και πτώση μετοχής 80-90% στα επόμενα 2-3 χρόνια. Κράξτε ελεύθερα (roastme).
sattack Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2021 1 ώρα πριν, Ather είπε Προβλέπω άγριο ανταγωνισμό Apple, .... lol κι αλλοι το προεβλεπαν..... Στις 24/12/2020 στις 5:09 ΜΜ, Droulas13 είπε Ναι αλλά ο απατεώνας Έλον μίλαγε από το 2014 για 500.000 πωλήσεις το 2020 και κινδυνεύει τώρα να κάνει μόλις 497.000 εν μέσω πανδημίας. : D 1
Ather Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2021 Διάβασα ένα ωραίο στο twitter. Η μετοχή Tesla είναι υποτιμημένη διότι με 3% επί των συνολικών πωλήσεων έχει 800 δις $ MarketCap και επειδή το 3% θα αυξηθεί πολύ έ και το 800 δις πρέπει να γίνει 10 τρις. Να θυμίσω 18 Μαρτίου κατ' αντιστοιχία η αξία ήταν στα 72$ περίπου, από 846$ σήμερα. Αντίστοιχα NIO 2,4$ -> 62$ η χαρά των Moonboys και κάπου εδώ καταλαβαίνω πόσο boomer νιώθω. Θα αναγνωρίσω ότι οι άλλες εταιρίες έκαναν βαθύ ύπνο το οποίο δε βλέπω πλέον.
LouCi4er Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2021 Στις 23/1/2021 στις 12:58 ΜΜ, Droulas13 είπε Δύο διαφορετικές εταιρείες, με εμπειρία δεκαετιών (η μια πολλών μάλιστα) στην παρασκευή εμβολίων, υποσχέθηκαν (με βάση την εμπειρία τους) ότι μπορούν να παραδώσουν Α αριθμό εμβολίων και θα παραδώσουν τελικά τον μισό αριθμό. Βαρβατο επιχειρημα φιλος.Και η Boeing,εταιρια 104 ετων με τεραστια εμπειρια στην κατασκευη αεροσκαφων,εφτιαξε αεροπλανο που σκοτωσε 346 ατομα μεσα σε διαστημα 5 μηνων.Αρα λογω της Boeing και ο Musk θα αποτυχει. ΕΙλικρινα αυτη την καψα μερικων με το αποτυχει ο Musk δεν την καταλαβαινω. 1
Droulas13 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 35 λεπτά πριν, LouCi4er είπε Βαρβατο επιχειρημα φιλος.Και η Boeing,εταιρια 104 ετων με τεραστια εμπειρια στην κατασκευη αεροσκαφων,εφτιαξε αεροπλανο που σκοτωσε 346 ατομα μεσα σε διαστημα 5 μηνων.Αρα λογω της Boeing και ο Musk θα αποτυχει. ΕΙλικρινα αυτη την καψα μερικων με το αποτυχει ο Musk δεν την καταλαβαινω. Μα εγώ δεν έχω πρόβλημα απέναντι στις εταιρείες αυτές, διότι καταλαβαίνω ότι υπάρχουν αστάθμητοι παράγοντες που μπορούν να μεταβάλλουν τα χρονοδιαγράμματα. Πρόβλημα έχω απέναντι σε αυτούς που ισχυριζόντουσαν ότι ο Μασκ είναι απατεώνας διότι, αντιστοίχως αστάθμητοι παράγοντες μετέβαλαν τα χρονοδιαγράμματα, τα οποία είχε υποσχεθεί. ---------------------------------------------------------------------- Και τώρα μια αφιέρωση στις παλιές αγάπες του φόρουμ που δεν ξεχνιούνται έτσι εύκολα: Στις 17/10/2018 στις 4:48 ΜΜ, Droulas13 είπε Κόντρα στις εκτιμήσεις των ειδικών, ότι η συμφωνία του Ιουλίου για το Gigafactory 3 στην Κίνα αποτελούσε απλώς ένα τέχνασμα του Musk για χειραγώγηση της μετοχής, υπεγράφη σήμερα η αγορά οικοπέδου 865.000 τμ (To Gigafactory1 στο 30% καταλαμβάνει περίπου 185.000 τμ) στην Σανγκάη και έχουν ήδη αρχίσει τις προσλήψεις για το εργοστάσιο. Με την εμπειρία που έχουν από την κατασκευή του Gigafactory1 και την κατασκευή της γραμμής παραγωγής του model 3 και την ταχύτητα των Κινέζων στις κατασκευές, δεν θα μου κάνει εντύπωση αν η κατασκευή ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2019 και το πρώτα αυτοκίνητα βγουν από το εργοστάσιο πριν κλείσει το 2020. Στις 17/10/2018 στις 9:42 ΜΜ, isay είπε "....δεν θα μου κάνει εντύπωση αν η κατασκευή ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2019 και το πρώτα αυτοκίνητα βγουν από το εργοστάσιο πριν κλείσει το 2020. " Καλό. Σειρά μου τώρα για ανέκδοτο: – Με λένε Μαρία αλλά επειδή μου αρέσουν πολύ τα άνθη με φωνάζουν Μαριάνθη, εσένα πως σε λένε; – Γιωργομ@ύνι… Στις 9/1/2019 στις 5:08 ΜΜ, isay είπε Gigafactory 3 secured. ΥΓ1 : την έναρξη κατασκευής που την είδες; Αν εννοεις το φράκτη περιμετρικά μονο κατασκευή εργοστασίου δεν είναι. Πιο πολύ "αποκρυψη" μη προσπάθειας ειναι. ΥΓ2 : Να εισαι πολύ ικανοποιημένος αν κατά το 2020 υπάρχει καμια μεγάλη τεντα, γιατί για εργοστάσιο με μηχανήματα και παραγωγή ... απιθανο. Αν θεωρείται ανέκδοτο τα πρώτα αυτοκίνητα να έχουν παραχθεί πριν κλείσει το 2020, τότε τα σχεδόν 140.000 είναι σίγουρα ξεκαρδιστικά: Επεξ/σία 24 Ιανουαρίου 2021 από Droulas13 2 1
Thanar Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2021 Στις 23/1/2021 στις 12:25 ΜΜ, Papakaliati είπε Τα εμβόλια παράγονται με τελείως καινούργιες τεχνολογίες, δεν ήτανε business as usual... Ενώ το να ξεκινήσει κάποιος μια αυτοκρατορία σαν την Tesla, φέρνοντας τα πάνω-κάτω στην αυτοκινητοβιομηχανία και όπου νάναι και στην ενέργεια, δεν μπορείς να πεις, ήταν... business as usual! Γι' αυτό εξ' άλλου τον έχουν ήδη φτάσει και προσπεράσει καμιά 10αριά άλλοι!!! 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα