Vagosman Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2020 Προσωπικά προτιμώ την κάθετη οθόνη σε συνδιασμό με την οθόνη της κεντρικής κονσόλας. Η επιλογή εδώ είναι για να έχουν εύκολο UI update σε όλα τα μοντέλα. 2
mechpanos Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2020 Ρε παιδιά κάποιος να ξεκολλήσει το 20αρι IPAD από την κονσόλα!
LongTom Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2020 13 ώρες πριν, sattack είπε Καταλαβαίνω γιατί το το έκαναν έτσι, ώστε η οθόνη να έχει πληροφορίες πιο "καθαρά" χωρισμένες εφόσον είναι σε landscape. Αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί η οθόνη δεν είναι πιο αρμονικά δεμένη στο ταμπλώ και δεν βλέπω καμία αναφορά σε HUD. Πράγμα που πλέον έχουν ή έστω προσφέρεται ακόμη και σε supermini του κιλού... 1
Droulas13 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2020 Αυτή η φωτό δεν είναι της Τέσλα αλλά ενός φαν της, έτσι για να πάρουμε μια ιδέα πως θα μπορούσαν να το αλλάζανε. 1
sattack Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 Φαίνεται ότι υπάρχει ει κάποιο πρόβλημα με τη heat pump στα modelY και στα νέα model3. https://electrek.co/2021/01/01/tesla-model-3-y-cars-plagued-heating-issues Λένε ότι εντοπίζουν το πρόβλημα στο δοχειο για το ψυκτικό? "We have now received new guidelines for this type of repair, and changing the sensor is no longer an approved repair. A new type of coolant container has now been ordered, which will be a permanent solution for your car. The part for this is not available in Norway, and we have made a case to the regional manager for logistics to find a quick solution to this. It is currently estimated that this will be available in January. Sorry for the wait. We have several teams both in Norway and in the USA that are working hard to develop a lasting solution to this challenge. As soon as we have more info, we will contact you again. Feel free to contact us if you have more questions. Tesla Service" Για να δούμε...
sattack Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Δηλαδή 500.000 μεν για το 2020, αλλά ο ετησιοποιημενος ρυθμος του 4ου τριμήνου είναι 720.000. Η Volvo το 2019 πουλησε 700.000 που ήταν και το ρεκόρ της. (Το είχα πει ότι θα συγκρίνω την tesla με το πότε θα ξεπερνάει κάποια άλλη γνωστή αυτοκινητοβιομηχανια). (Η Seat με 570χιλ ουσιαστικά είναι ηδη πισω). Επόμενος στόχος η Skoda και η Mazda και το 1εκ. (Αν και το ρεκόρ της τελευταίας παλιοτερα ήταν 1.5εκ) Επεξ/σία 2 Ιανουαρίου 2021 από sattack 1
Droulas13 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 Πράγματι ο ετήσιος ρυθμός με βάση την παραγωγή του q4 είναι 720.000. Και αυτά δίχως να υπολογίζουμε το νέο εργοστάσιο model y της Κίνας που ήδη ξεκίνησε η παραγωγή. Θεωρώ αυτονόητο, ότι το εργοστάσιο αυτό θα καταφέρει τουλάχιστον αυτά που κατάφερε το 2020 το αντίστοιχο εργοστάσιο που παράγει τα mic model 3. Δηλαδή 720.000 + 140.000 = 860.000. Σε αυτά ίσως προστεθούν: α) Μέχρι 30.000 ακόμα mic model 3, λόγω αύξησης παραγωγής, β) Μέχρι 60.000 ακόμα mic model y, λόγω γρηγορότερου ramp της παραγωγής σε σχέση με το mic model 3, γ) Μέχρι 30.000 model ακόμα 3/y λόγω αύξησης παραγωγής fremont. Επίσης ανάλογα πόσο γρήγορα εξελιχθεί η κατασκευή των εργοστασίων στην Γερμανία και στο Τεξας ίσως παραχθούν ορισμένα και εκεί. Θεωρώ δεδομένα τα 860.000, σχετικά εύκολα τα 900.000+ και δεν αποκλείω το 1εκ για το 2021. 1
shikabalas Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Απο τα ουτε 500 κανουμε μια αναγωγη που μας βολευει και ΤΣΟΥΠ! Ειναι 720 τελικα οποτε ξεπερασε τη Βολβο και τη Σεατ. 500>570, τι δεν καταλαβαινεις. Δεν μου λετε, απο αυτα ποσα ειναι στο στολο των robotaxis που πλημμυριζουν τους αμερικανικους δρομους οπως ειχε υποσχεθει η Αυτου Μεγαλειοτης? Επισης, καπου καποιος το 2017 δηλωνε: Αναφορά σε κείμενο During the call, Musk was asked if the company still expects to produce 500,000 vehicles per year by 2018 and one million vehicles per year by 2020. Musk said yes, but added that the company first needs to get the Model Y into production. "Yeah I do, I think we need to come out with the Model Y sometime in 2020 or aspirationally in late 2019, and I think one million units is quite likely or maybe more," Επεξ/σία 2 Ιανουαρίου 2021 από shikabalas
Droulas13 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 Δεν είπαμε ξεπέρασε, είπαμε ότι ΘΑ ξεπεράσει τις 720.000 πωλήσεις το 2021. Γράφουμε για όποιον έχει την δυνατότητα να ξεχωρίζει τον αόριστο από τον μέλλοντα. Χαίρομαι που διασκεδάζεις. Ακριβώς δύο χρόνια πριν, ένας αντίστοιχης αντίληψης, εύρισκε ξεκαρδιστικό (ανέκδοτο για την ακρίβεια) τον ισχυρισμό μου "δεν αποκλείω το πρώτο κινεζικό model 3 να παραχθεί πριν τελειώσει το 2020." Το 2020 τελείωσε και τελικά παρήγαγε περίπου 150.000 και τα γέλια κόπηκαν. Εκείνος ο τυπακος εξαφανίστηκε. Έτσι σε λίγο θα εξαφανιστείς εσύ και θα εμφανιστεί ένας άλλος που θα ξεκαρδιζεται για τους δικούς του λόγους. Στο ενδιάμεσο εγώ αγόρασα την μετοχή στα 50 δολάρια και τώρα έφτασε στα 700. Οπότε καταλαβαίνεις πόσο αστείο βρίσκω που ξεκαρδιζεσαι. 1
sattack Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 23 λεπτά πριν, shikabalas είπε Απο τα ουτε 500 κανουμε μια αναγωγη που μας βολευει και ΤΣΟΥΠ! Ειναι 720 τελικα οποτε ξεπερασε τη Βολβο και τη Σεατ. 500>570, τι δεν καταλαβαινεις. Αυτο που εσύ προσποιείσαι ότι δεν καταλαβαίνεις είναι ότι η Tesla χτιζει το ένα εργοστάσιο μετά το άλλο, οπότε η παραγωγή της αυξάνεται από το ένα τριμηνο στο άλλο. Και την πουλαει ολη. Στην αρχή του χρόνου έφτιαχνε 100.000 αυτοκίνητα το τριμηνο και στο τέλος του χρόνου έφτιαχνε 180.000. Οποτε το 500.000 είναι ένας μέσος όρος. Απο τη στιγμή που τώρα φτιάχνει 180.000 το τριμηνο, δεν μπορεί να περιμένεις ότι θα φτιάξει λιγότερα τα επόμενα τριμηνα. Θα φτιάξει τα ίδια ή και περισσότερα, άρα 720.000 ή και περισσότερα για το 2021. Το μόνο που μπορείς να υποστηριξεις είναι ότι δεν θα βρισκει αγοραστές για να τα πουλήσει. Γιατί δεν το λες ξεκάθαρα λοιπον, να έχουμε κάτι να quot-αρουμε του χρονου; 1
shikabalas Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 2 ώρες πριν, sattack είπε Το είχα πει ότι θα συγκρίνω την tesla με το πότε θα ξεπερνάει κάποια άλλη γνωστή αυτοκινητοβιομηχανια). (Η Seat με 570χιλ ουσιαστικά είναι ηδη πισω). Για ξεχωρισε μου εδω τον μελλοντα και τον αοριστο, να δουμε ποιος καταλαβαινει τι διαβαζει τελικα. Εδω θα ειμαι σου υποσχομαι να μην εξαφανιστω οτι και αν γινει παντως. Για σενα δεν παιρνω και ορκο. Ποσες πουλησες απο τις μετοχες σου? Ελπιζω να εβγαλες οντως μερικα real gains και να μην τις κρατας ολες τουλαχιστον, εινα κριμα. Οπως θα θυμασαι βεβαια παλαιοτερα ειχαμε την ιδια κουβεντα και σου ειπα οτι δεν προκειται ποτε να σορταρω την Τεσλα, για τον απλο λογο οτι θα πηγαινα κοντρα σε καλτοποιημενους επενδυτες και την μεγαλυτερη φουσκα της ιστοριας. Υπαρχουν τα ποστ και μπορεις να τα ψαξεις αν θες. Για την ταμπακιερα τωρα θα πεις τιποτα ή πιστευεις μετα απο τοσον καιρο οτι η τακτικη πεταω την μπαλα στην εξεδρα πιανει σε μενα? Και ενα ακομα ερωτημα, πιστευεις οτι ειναι τυχαιο οτι η Τεσλα εβγαλε αυτη την ανακοινωση Σαββατο 6 το πρωι ωρα Αμερικης?
Droulas13 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 Εγώ να εξαφανιστω; Άλλοι εξαφανίζονται, εγώ ποτέ. Γιατί έβγαλε ανακοίνωση το Σάββατο; Μήπως γιατί πέτυχε ένα εκπληκτικό milestone που όλοι περίμεναν πως και πως; Σκοπεύω να κρατήσω την μετοχή μερικά χρόνια ακόμα. Σίγουρα μέχρι να πιάσει μεγάλους ρυθμούς παραγωγής το εργοστάσιο στη Γερμανία ώστε να αγοράσω (τσάμπα) το long range model y στην τιμή που τώρα πουλιέται στην Ελλάδα το short range model 3 και να μου μείνουν αλλά τόσα. Υπολογίζω κάπου μέσα στα επόμενα 5 χρόνια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα