Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, sattack είπε

BMW, Mercedes κλπ είναι έτοιμοι να πάθουν μεγάλη ζημιά. Δεν το είχαν καταλάβει, αναρωτιέμαι αν τώρα έχουν αρχίσει να το υποπτεύονται βλέποντας τι γίνεται στη Νορβηγία. Αλλά και οι λοιποι (Tοyota, Honda κλπ) θα πάθουν το ίδιο καθως οι τιμές συνεχώς θα πέφτουν.

Πραγματικά, δεν υπάρχει κανένας λόγος σήμερα να προτιμησει κανεις σε Αμερικη/Ευρωπη/Κίνα (αφήνω την Ελλάδα ακομα λίγο έξω γιατί ως συνήθως αργεί στις υποδομες) οικογενειακο αυτοκίνητο 35.000 και άνω από Merc, BMW κλπ. Όσοι το κάνουν, το κάνουν λόγω άγνοιας και λόγω συνηθειας.

Σήμερα κυκλοφορεί είδηση ότι η Tedsla θα επενδύσει 12δις σε 2 χρόνια για νέα εργοστάσια. (Αυτό που έλεγα πιο πάνω, όλα τα κέρδη τα επενδυει). Έχουν μπλέξει άσχημα με τον Musk. Δεν έχουν να κάνουν με ένα κοινο στέλεχος που ανέλαβε CEO σε μια εταιρεία και κάνει ότι κάνουν όλοι. Έχουν να κάνουν με έναν με τρομερό  ΙQ και τρομερές ικανότητες, που έχει σκεφτεί αναλυτικά ένα στρατηγικό σχέδιο και το εφαρμοζει με τρομερή ταχύτητα και χωρίς έλεος... 

Καλά, δεν είναι ηλίθιοι οι άλλοι. Δεν επιβίωσαν τόσα χρόνια μόνο επειδή είχαν την τύχη με το μέρος τους. Έχουν και ικανότητα και πόρους για να προσφέρουν κάτι ανταγωνιστικό.
Καλή η tesla, αλλά το ηλεκτρικό με τις περισσότερες πωλήσεις είναι το πολύ περισσότερο "καθημερινό" Zoe, όχι το 3αρι. 
Πάνω από όλα όχι οπαδισμός.
Για τον καταναλωτή συμφέρει να υπάρχει πολύς ανταγωνισμός. Εκτός και εάν είσαι μεγαλομέτοχος. 

|

Τα 3αρια tesla ξεκινούν στην ΕΕ από τα ~42+Κ€ σε Γερμανία και εδώ που είμαι στα 50-55+Κ€ (πριν της επιδότησης που είναι έως 6 χιλιάρικα). Όλως περιέργως στην Ελλάδα είναι σχετικά φτηνά.
Μακάρι να έκαναν μόνο 35Κ. Αυτά μόνο στο αμέρικα ακόμη.


 

  • Απαντ. 5,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, LongTom είπε

..

Τα 3αρια tesla ξεκινούν στην ΕΕ από τα ~42+Κ€ σε Γερμανία...

Εντωμεταξυ, αν καταφερει και ριξει το entry level model 3 στα 39.000€ στην Γερμανια, τοτε θα μπορει να εχει και την επιδοτηση που εχουν τα ηλεκτρικα και παιζει απο 6.000-9.000€, οποτε θα αρχιζει απο τα 31.000€ και θα τους τελειωσει ολους μεσα στην χωρα τους.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 4
Δημοσ.
3 ώρες πριν, SchinasN είπε

υπάρχει ειδοποίηση ότι παραβιάζεις το όριο ταχύτητας , από κει και πέρα , όλα παράνομα , Schumacher θα το παίξεις στην πίστα με όλα τα χαρακτηριστικά ασφαλείας.

Το όριο ταχύτητας δεν έχει σημασία για το αν θα σε πετάξει μια στροφή ή όχι. Επίσης ευχαριστώ για την υπενθύμιση ότι "είναι κακό να τρέχεις" μόλις σώθηκαν 3 παιδάκια από τον θάνατο

3 ώρες πριν, LongTom είπε

Η βάση του συστήματος είναι οι οπτικοί αισθητήρες, τα ηχητικά αποστασιομέτρα και το ραντάρ. Εάν αυτά δεν "δουν" τον δρόμο και την στροφή στον γκρεμό (ανεξάρτητα τι θα πει ο χάρτης), δεν θα σε βοηθήσει ιδιαίτερα.
Γιατί βασίζεται περισσότερο στις συνθήκες παρά στα εσωτερικά δεδομένα (που είναι ψιλοάχρηστα εάν προσπαθήσεις να καταλάβεις τι γίνεται στον δρόμο δίχως άλλο μέσο). 
https://www.euroncap.com/en/ratings-rewards/assisted-driving-gradings/

Δες το πάνω και κατέβασε το αντίστοιχο PDF. Μέσα αναφέρει πως το όχημα υποβοηθά την S στροφή (ως μέρος του τεστ).
Αυτό κάνουν τα περισσότερα συστήματα, της tesla απλά το κάνει καλύτερα από όλους.
|
Όπως έγραψα, όλα τα σημερινά συστήματα περιμένουν εσένα να οδηγήσεις και να λάβεις τις σημαντικές αποφάσεις. Δεν έχουν την δυνατότητα να αναμένουν γεγονότα (να "προβλέψουν" το μέλλον) πέρα από τα απτά (π.χ. το όχημα Β που το "είδε" ο πίσω αριστερός αισθητήρας θα είναι σε t+12s 28μ μακριά).
Τον γκρεμό τον βλέπεις εσύ, όχι το αμάξι. Τουλάχιστον όχι ακόμη.

Όταν λες ότι υποβοηθά την S στροφή δλδ τι κάνει?

Επίσης τον γκρεμό, ή μάλλον τον δρόμο υποτίθεται ότι τον βλέπει το αμάξι από την στιγμή που έχουμε FSD, έτσι δεν είναι?

Δημοσ.

Αν δεν κάνω λάθος, τα αμερικανικά αυτοκίνητα επιβαρύνονται με 15% φόρο στην Ευρώπη. Οπότε όταν αρχίσει να παράγει το εργοστάσιο του Βερολίνου, περιμένω να μειωθεί αντίστοιχα η τιμή (του Model Y καταρχήν). Τότε ναι, θα τους τελειώσει μέσα στη χώρα τους. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 26/10/2020 στις 12:10 ΠΜ, Dinos_12345 είπε

Στην φάση που βρισκόμαστε τώρα, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μεταφέρουν το πρόβλημα των ρύπων από τα αυτοκίνητα, στα εργοστάσια.
Επειδή το αυτοκίνητο δεν βγάζει ρύπους, δεν σημαίνει ότι ισχύει το ίδιο για το ρεύμα. 

👍

661653-electric-vehicles-unclean-every-s

Επεξ/σία από Aurumnus
  • Thanks 1
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Aurumnus είπε

👍

661653-electric-vehicles-unclean-every-s

Ξέχασες να συνδέσεις το καλώδιο και με υδροηλεκτρικά, φωτοβολταϊκά, ανεμογεννήτριες.

Επίσης με την ίδια λογική να καταργήσουμε τα μεγάλα ηλεκτρικά εργοστάσια εκτός πόλης και να έχουμε από ένα μικρό ηλεκτρικό εργοστάσιο σε κάθε μία πολυκατοικία και σε κάθε σπίτι. Άλλωστε είτε το εργοστάσιο είναι εκτός πόλης είτε μέσα στη πόλη είναι ένα και το αυτό.

Νόμπελ λογικής, όχι αστεία.

  • Like 5
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Droulas13 είπε

Ξέχασες να συνδέσεις το καλώδιο και με υδροηλεκτρικά, φωτοβολταϊκά, ανεμογεννήτριες.

Επίσης με την ίδια λογική να καταργήσουμε τα μεγάλα ηλεκτρικά εργοστάσια εκτός πόλης και να έχουμε από ένα μικρό ηλεκτρικό εργοστάσιο σε κάθε μία πολυκατοικία και σε κάθε σπίτι. Άλλωστε είτε το εργοστάσιο είναι εκτός πόλης είτε μέσα στη πόλη είναι ένα και το αυτό.

Νόμπελ λογικής, όχι αστεία.

Τα οποία θέλουν βουνά εξόρυξης προκειμένου να συλλεχθούν τα μέταλλα που χρειάζονται για να παραχθούν, ειδικά τα σπάνια μέταλλα που περιέχουν.

Αλλά δεν βαριέσαι, αυτά δεν τα βλεπουμε οπότε δεν μετράνε στην μόλυνση και καταστροφή του περιβάλλοντος. «Καθαρό» αυτοκινητάκι TESLA να έχουμε και ας καταστραφεί ο πλανήτης.

Νοημοσύνη επιπέδου Αινστάιν, όχι αστεία.

Επεξ/σία από Aurumnus
  • Thanks 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Aurumnus είπε

👍

661653-electric-vehicles-unclean-every-s

Επειδή σε αρέσουν τα μινιμαλιστικά τσιτάτα, θα σε βάλω κάτι που θα σε ενθουσιάσει:

California-wheel-to-well.png

Indiana-emissions.png

https://afdc.energy.gov/vehicles/electric_emissions.html

Όπως βλέπεις λοιπόν, ακόμη και σε χώρα όπως οι ΗΠΑ που λατρεύουν τα ορυκτά καύσιμα, τα ηλεκτρικά είναι λιγότερο από το μισό ρυπογόνα.
Σε πολιτείες-καρβουνιάρικα όπως η Ινδιάνα, πάλι τα ηλεκτρικά έχουν περί τα 2/3 των ρύπων.

Επίσης:

IEA, Net and avoided well-to-wheel GHG emissions from the global electric vehicle fleet, 2019, IEA, Paris https://www.iea.org/data-and-statistics/charts/net-and-avoided-well-to-wheel-ghg-emissions-from-the-global-electric-vehicle-fleet-2019

|
Δεν υπάρχει τίποτα άλλο σοβαρό να γραφτεί. 
Οι χαριτομενιές είναι για το φεησμπουκ.

|

|

BTW: Μήπως να κάνουμε πιν τα αποτελέσματα του αμερικάνου οργανισμού ενέργειας σε κάθε σελίδα για να αποφεύγουμε τα ίδια και τα ίδια;

5 ώρες πριν, Aurumnus είπε

Τα οποία θέλουν βουνά εξόρυξης προκειμένου να συλλεχθούν τα μέταλλα που χρειάζονται για να παραχθούν, ειδικά τα σπάνια μέταλλα που περιέχουν.

Αλλά δεν βαριέσαι, αυτά δεν τα βλεπουμε οπότε δεν μετράνε στην μόλυνση και καταστροφή του περιβάλλοντος. «Καθαρό» αυτοκινητάκι TESLA να έχουμε και ας καταστραφεί ο πλανήτης.

Νοημοσύνη επιπέδου Αινστάιν, όχι αστεία.

Δεν το είδα αυτό. 
Δεν πειράζει γιατί πάλι δεν είναι κάτι με σοβαρές πηγές, 100% δικές σου ιδέες είναι. 

Πριν λίγες μέρες πάλι κάποιος είχε αναφερθεί στην ανακοίνωση του polestar 2 (πλήρης έρευνα).
Όπως είχε αποδειχτεί, τα ηλεκτρικά έχουν μεγαλύτερο κόστος παραγωγής, αλλά μικρότερο έως πολύ μικρότερο χρήσης. 

Για τις σπάνιες γαίες, ήδη υπάρχουν πολλαπλά βήματα για να μειωθούν ή να αποκλειστούν από την φάση παραγωγής (1, 2, 3)
Σήμερα έχουμε 1% ανακύκλωση σε αυτά τα μέταλλα και σχεδόν μηδενική ανακύκλωση μπαταριών αυτοκινήτων. Κάτι που αλλάζει.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Aurumnus είπε

Τα οποία θέλουν βουνά εξόρυξης προκειμένου να συλλεχθούν τα μέταλλα που χρειάζονται για να παραχθούν, ειδικά τα σπάνια μέταλλα που περιέχουν.

Αλλά δεν βαριέσαι, αυτά δεν τα βλεπουμε οπότε δεν μετράνε στην μόλυνση και καταστροφή του περιβάλλοντος. «Καθαρό» αυτοκινητάκι TESLA να έχουμε και ας καταστραφεί ο πλανήτης.

Νοημοσύνη επιπέδου Αινστάιν, όχι αστεία.

Αχ έχει και συνέχεια η λογική.

Χμ για να δούμε. Στην μια περίπτωση έχουμε εξόρυξη γαιών που θα συμβεί άπαξ και στη συνέχεια θα ανακυκλώνονται και οι πολίτες στις πόλεις αναπνέουν καθαρό αέρα. Στην άλλη περίπτωση έχουμε  αιώνιο σνιφάρισμα καυσαερίων σαν τα πρεζόνια.

Και μην ξεχνάμε, ότι δεν είσαι μόνο υπέρ του αιώνιου σνιφαρίσματος καυσαερίων των αυτοκινήτων αλλά σου φαίνεται και απόλυτα λογικό να προστεθούν στα καυσαέρια των αυτοκινήτων ΚΑΙ τα καυσαέρια των ατομικών εργοστασίων παραγωγής ενέργειας κάθε πολυκατοικίας και κάθε σπιτιού. Γιατί άλλωστε είτε η ενέργεια παράγεται μέσα στην πόλη είτε έξω από την πόλη είναι ένα και το αυτό. Έτσι δεν είναι;

Συνέχισε να μας παραδίδεις μαθήματα, γκουρού της λογικής.

Παρακολουθούμε με προσοχή.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, cthulhucarbide είπε

Το όριο ταχύτητας δεν έχει σημασία για το αν θα σε πετάξει μια στροφή ή όχι. Επίσης ευχαριστώ για την υπενθύμιση ότι "είναι κακό να τρέχεις" μόλις σώθηκαν 3 παιδάκια από τον θάνατο

Όταν λες ότι υποβοηθά την S στροφή δλδ τι κάνει?

Επίσης τον γκρεμό, ή μάλλον τον δρόμο υποτίθεται ότι τον βλέπει το αμάξι από την στιγμή που έχουμε FSD, έτσι δεν είναι?

Βοηθάει με το να στρίψει μαζί σου, να πατήσει φρένο ή/και να μειώσει/αυξήσει την ροπή, αναλόγως της κατάστασης.

Τον δρόμο τον βλέπει μόνο όταν έχει σηματοδότηση (μπάρες, γράμμωση, κώνους κ.ο.κ.), δεν μπορείς να το εμπλέξεις καν εάν ο δρόμος δεν έχει τα παραπάνω. 

Λάθος το παραπάνω, στην beta τουλάχιστον φαίνεται ότι παίρνει δεδομένα από τον χάρτη και αναγνωρίζει τα όρια του χωματόδρομου.


Το σύστημα ουσιαστικά ακόμη είναι σχεδιασμένο ως υποβοήθηση, όχι αντικατάσταση.
Σε περίπτωση ιδιαίτερα "κακού" δρόμου περιμένει εσένα (οδηγό) να έχεις 100% τον έλεγχο λόγω ρίσκου. Σε δίνει πληροφορίες, ιδιαίτερα για αντικείμενα/οχήματα, και επεμβαίνει εάν πας να τρακάρεις με άλλον, αλλά δεν μπορεί να "πάρει" τον έλεγχο. 
Φυσικά οι ικανότητες είναι διαφορετικές ανάλογα το περιβάλλον.

 

Επεξ/σία από LongTom
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, LongTom είπε

Καλά, δεν είναι ηλίθιοι οι άλλοι. Δεν επιβίωσαν τόσα χρόνια μόνο επειδή είχαν την τύχη με το μέρος τους. Έχουν και ικανότητα και πόρους για να προσφέρουν κάτι ανταγωνιστικό.
Καλή η tesla, αλλά το ηλεκτρικό με τις περισσότερες πωλήσεις είναι το πολύ περισσότερο "καθημερινό" Zoe, όχι το 3αρι. 
Πάνω από όλα όχι οπαδισμός.

Συμφωνώ ότι ο οπαδισμός δεν ωφελεί κανένα ξεκάθαρα και καλό έιναι να υπάρχει ανταγωνισμός γιατί μας επιτρέπει να βρίσκουμε καλύτερα, εξελισσόμενα και φθηνότερα προϊόντα στην αγορά.

Νομίζω πάντως ότι την πρωτιά σε overall sales παγκοσμίως την πήρε το Model 3 από το Nissan Leaf και αυτό έγινε το Q1 2020.

Εδώ δείχνει και τις πωλήσεις του συμπαθέστατου Zoe στην Ευρώπη που όντως μεμονομένα κάποιους μήνες "κλέβει" την πρωτιά σε πωλήσεις από άλλα ηλεκτρικά.  Το έχει ο γείτονάς μου σαν αυτοκίνητο πόλης, και είναι εξαιρετικό για αυτή τη δουλειά.

Τον τελευταίο μήνα τα ID3 βγήκαν πρώτα σε πωλήσεις στη Νορβηγία. Συμπαθέστατα επίσης (το ID4 μου αρέσει περισσότερο προσωπικά), αλλά άργησαν να μπούν στην αγορά πολύ λόγω των προβλημάτων που είχαν με το software. Περιμένω να δω αν θα κρατηθεί το ενδιαφέρον, ή αν οι σχεδόν 2.000 πωλήσεις τους τον προηγούμενο μήνα στο Νορβηγία, ήταν απλά μέρος των προπαραγγελιών που τώρα σιγά σιγά παραδίδονται. Όπως έχω γράψει και μερικές μέρες πριν, καλό είναι να πουλιούνται και άλλα αυτοκίνητα, αφενός για τον ανταγωνισμό, και για να υπάρχει και κάτι διαφορετικό. Τα Model 3 εδώ πλέον είναι αμέτρητα. Μου τυχαίνει συχνά να είμαι αυτοκινητόδρομο για δουλειά και να έχω 4-5 μπροστά ή πίσω μου σε ακτίνα 30 μέτρων. 😆

Επίσης απίθανο το πόσα EV γενικά βλέπεις πλέον στο δρόμο (Model 3/S/X, Leaf, Kona, Zoe, Niro, iPace, etron, ακόμα και Twizy, και σιγά σιγά τώρα μερικά Polestart II).

Επεξ/σία από Paladin-}LoA{-
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Συμφωνώ ότι ο οπαδισμός δεν ωφελεί κανένα ξεκάθαρα και καλό έιναι να υπάρχει ανταγωνισμός γιατί μας επιτρέπει να βρίσκουμε καλύτερα, εξελισσόμενα και φθηνότερα προϊόντα στην αγορά.

Νομίζω πάντως ότι την πρωτιά σε overall sales παγκοσμίως την πήρε το Model 3 από το Nissan Leaf και αυτό έγινε το Q1 2020.

Εδώ δείχνει και τις πωλήσεις του συμπαθέστατου Zoe στην Ευρώπη που όντως μεμονομένα κάποιους μήνες "κλέβει" την πρωτιά σε πωλήσεις από άλλα ηλεκτρικά.  Το έχει ο γείτονάς μου σαν αυτοκίνητο πόλης, και είναι εξαιρετικό για αυτή τη δουλειά.

Τον τελευταίο μήνα τα ID3 βγήκαν πρώτα σε πωλήσεις στη Νορβηγία. Συμπαθέστατα επίσης (το ID4 μου αρέσει περισσότερο προσωπικά), αλλά άργησαν να μπούν στην αγορά πολύ λόγω των προβλημάτων που είχαν με το software. Περιμένω να δω αν θα κρατηθεί το ενδιαφέρον, ή αν οι σχεδόν 2.000 πωλήσεις τους τον προηγούμενο μήνα στο Νορβηγία, ήταν απλά μέρος των προπαραγγελιών που τώρα σιγά σιγά παραδίδονται. Όπως έχω γράψει και μερικές μέρες πριν, καλό είναι να πουλιούνται και άλλα αυτοκίνητα, αφενός για τον ανταγωνισμό, και για να υπάρχει και κάτι διαφορετικό. Τα Model 3 εδώ πλέον είναι αμέτρητα. Μου τυχαίνει συχνά να είμαι αυτοκινητόδρομο για δουλειά και να έχω 4-5 μπροστά ή πίσω μου σε ακτίνα 30 μέτρων. 😆

Επίσης απίθανο το πόσα EV γενικά βλέπεις πλέον στο δρόμο (Model 3/S/X, Leaf, Kona, Zoe, Niro, iPace, etron, ακόμα και Twizy, και σιγά σιγά τώρα μερικά Polestart II).

Για τις πωλήσεις είχα δει αυτό.
Φυσικά από Ιούλη μέχρι τώρα θα έχουμε αλλαγές.

Το id.3 φαίνεται πάρα πολύ προβληματικό από άποψη λογισμικού. Σε reviews του προηγούμενου μήνα όλοι είχαν θέματα, κάποια μεγάλα κάποια μικρά. 
Ίσως η δεύτερη γενιά τα λύσει, ή βγάλουν τίποτα σαν day-one patch, γιατί αλλιώς θα υποφέρουν πολύ οι πωλήσεις. Όχι μόνο σε αυτό, αλλά και στο id4 που εάν δεν απατώμαι μοιράζεται αρκετά από άποψη ηλεκτρονικών-λογισμικού.
Πάντως είναι καλό που βγαίνουν ανταγωνιστικά γιατί θα ωθήσουν τρίτες εταιρίες να επενδύσουν σε νέους σταθμούς φόρτισης.

Επεξ/σία από LongTom
  • Like 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, Aurumnus είπε

Τα οποία θέλουν βουνά εξόρυξης προκειμένου να συλλεχθούν τα μέταλλα που χρειάζονται για να παραχθούν, ειδικά τα σπάνια μέταλλα που περιέχουν.

Αλλά δεν βαριέσαι, αυτά δεν τα βλεπουμε οπότε δεν μετράνε στην μόλυνση και καταστροφή του περιβάλλοντος. «Καθαρό» αυτοκινητάκι TESLA να έχουμε και ας καταστραφεί ο πλανήτης.

Νοημοσύνη επιπέδου Αινστάιν, όχι αστεία.

%CE%B7%CE%BC%CE%B9%CE%BC%CE%AC%CE%B8%CE%

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Αχ έχει και συνέχεια η λογική.

Χμ για να δούμε. Στην μια περίπτωση έχουμε εξόρυξη γαιών που θα συμβεί άπαξ και στη συνέχεια θα ανακυκλώνονται και οι πολίτες στις πόλεις αναπνέουν καθαρό αέρα. Στην άλλη περίπτωση έχουμε  αιώνιο σνιφάρισμα καυσαερίων σαν τα πρεζόνια.

Και μην ξεχνάμε, ότι δεν είσαι μόνο υπέρ του αιώνιου σνιφαρίσματος καυσαερίων των αυτοκινήτων αλλά σου φαίνεται και απόλυτα λογικό να προστεθούν στα καυσαέρια των αυτοκινήτων ΚΑΙ τα καυσαέρια των ατομικών εργοστασίων παραγωγής ενέργειας κάθε πολυκατοικίας και κάθε σπιτιού. Γιατί άλλωστε είτε η ενέργεια παράγεται μέσα στην πόλη είτε έξω από την πόλη είναι ένα και το αυτό. Έτσι δεν είναι;

Συνέχισε να μας παραδίδεις μαθήματα, γκουρού της λογικής.

Παρακολουθούμε με προσοχή.

Μπαίνω να δω προφίλ, να καταλάβω ποιος είναι αυτός που το έχει πάρει τόσο πατριωτικά το θέμα και κάνει αμέσως επίθεση.

Αναρτήσεις μόνο σε θέματα για Tesla, Space-X, Elon Musk!

Κατάλαβα λέω... έπεσα σε υπερφανατικό Τεσλοταλιμπάν.

Δεν ψάχνω να ακολουθήσω φανατικά «Μεσσίες» που θα «σώσουν» την ανθρωπότητα, ούτε είμαι τρελός να κάθομαι να μιλάω με φανατικούς και ντουβάρια.
Τόσοι λογικοί αφανάτιστοι άνθρωποι υπάρχουν στον πλανήτη.

Οπότε Adios Muchachos και Talk to the Hand.

d53d33u-5d3c8649-04eb-4e62-86d5-07d08edb

Επεξ/σία από Aurumnus
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

10 χρόνια μετά έφτασε να πουλάει 500.000 αυτοκίνητα το χρόνο με μέση τιμή 50.000+ δολάρια. Έχει 3 εργοστάσια και κατασκευάζει ταυτόχρονα άλλα 3. Έχει ήδη ένα από τα καλύτερα EBITDA margin της αγοράς ενώ μόλις γύρισε στην κερδοφορία.

Που θα βρίσκεται σε 10 χρόνια από τώρα;

---

 

13 λεπτά πριν, Aurumnus είπε

Μπαίνω να δω προφίλ, να καταλάβω ποιος είναι αυτός που το έχει πάρει τόσο πατριωτικά το θέμα και κάνει αμέσως επίθεση.

Αναρτήσεις μόνο σε θέματα για Tesla, Space-X, Elon Musk!

Κατάλαβα λέω... έπεσα σε υπερφανατικό Τεσλοταλιμπάν.

Δεν είμαι τρελός να κάθομαι να μιλάω με φανατικούς και ντουβάρια.
Τόσοι λογικοί αφανάτιστοι άνθρωποι υπάρχουν στον πλανήτη.

Οπότε Adios Muchachos και Talk to the Hand.

Όταν γράφεις ανακρίβειες και πράγματα που δεν στέκουν στη λογική, μην τα βάζεις μετά με αυτόν που στα επισημαίνει μέσα στα μούτρα σου.

Και μιλάμε για πράγματα που αναφέρονται και συζητιούνται κάθε 3 και λίγο σε αυτό το thread. Εσύ μπορεί να βαριέσαι ίσως να διαβάσεις το thread αλλά και εμείς βαριόμαστε να καταρρίπτουμε τις ίδιες και τις ίδιες ανακρίβειες κάθε λίγους μήνες ξανά και ξανά.

Ewwww τα ηλεκτρικά καίνε ρεύμα που προέρχεται από καύσιμα. Έλα ρε, πως το σκέφτηκες. Φοβερό, όλοι οι υπόλοιπο νομίζαμε ότι φόρτιζαν αποκλειστικά από τον ήλιο και τον αέρα. 271 σελίδες μετά ήρθες εσύ και μας άνοιξες τα μάτια. Το γεγονός ότι δεν φορτίζουν ΜΟΝΟ από καύσιμα πως και δεν το σκέφτηκες; Το γεγονός, ότι κάθε χρόνο οι ΑΠΕ κερδίζουν μερίδιο πως και δεν σου πέρασε από το μυαλό. Το γεγονός, ότι οι μπαταρίες ανακυκλώνονται πως και δεν το έχεις ακούσει; Το γεγονός, ότι οι πόλεις είναι καλύτερο να μην έχουν εκατοντάδες χιλιάδες εργοστάσια μέσα στα αυτοκίνητά τους και να μην εισπνεύουμε σαν πρεζάκια τα καυσαέρια πως και δεν το σκέφτηκες; Το γεγονός ότι οι λιγνιτικές και οι πετρελαϊκές ρυπογόνες μονάδες χρόνο με το χρόνο καταργούνται και αντικαθίστανται εκτός από ΑΠΕ και με φυσικού αερίου που μολύνουν πολύ λιγότερο δεν το έχεις διαβάσει;

Και έρχεσαι σε ένα thread μετά από 271 σελίδες να πετάξεις το σκετσάκι σου για να μας κάνεις μόστρα;

 

Επεξ/σία από Droulas13
  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...