Dinos_12345 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Κατανοητό, προφανώς όταν μιλάμε για καινούργια αυτοκίνητα, σίγουρα τα Tesla αξίζουν και υπάρχει ελάχιστος ανταγωνισμός. Όταν όμως φτάνουμε τιμές που μπορείς να πάρεις μεταχειρισμένη Panamera, Audi RS6 ή κάποιο super sedan όπως μια V8 E63, τότε αλλάζει το πράγμα. Σίγουρα είναι στην ευχέρεια του καθενός και το τι ζητάει από ένα αυτοκίνητο. Εμένα ας πούμε, δεν μου αρέσει να πρέπει να κάνω πράγματα μέσα από οθόνη αφής όταν οδηγάω και ειδικά αν αυτά δεν είναι σε top level μενού και πρέπει να τα ψάξω. Μπορεί να γίνει υποσυνείδητο μετά από καιρό αλλά καλύτερα φυσικά κουμπιά και να έχεις τα μάτια σου στον δρόμο. Επεξ/σία 26 Οκτωβρίου 2020 από Dinos_12345 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vagosman Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Μα σήμερα μπορείς να πάρεις Cayenne με αρκετά κάτω απο 20.000€, μπορείς όμως να το συντηρήσεις; Να πληρώσεις το σήμα του; (Μιλάμε για Ελλάδα) Αλλο το κόστος κτήσης και άλλο το χρήσης. Σε βάθος χρόνου το χρήσης ειναι πολλαπλάσιο απο το κτήσης στις πολυτελείς μάρκες. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 @Dinos_12345 το 70% των αγοραστών ηλεκτρικών αυτοκινήτων αγοράζουν για το πολύ χαμηλό κόστος χρήσης , και το 30% για περιβαλλοντικούς λόγους. Ως απόλυτη αγορά σε σύγκριση με υπεραυτοκίνητα ή audi a1 των 30.000 ευρώ , η απάντηση είναι , τι χρειάζεσαι. Χρειάζεσαι Ferrari για να τρέχεις σε πίστες , ή Α1 για να χωράει στο πάρκινγκ ; Από την πλευρά σου μπορεί να έχεις δίκιο , αλλά η πλευρά σου ανήκει σε ένα μικρό ποσοστό όσον αφορά τις ανάγκες. Αν θες να κάνεις 1000χλμ ημερησίως , μάλλον είσαι επαγγελματίας νταλικέρης , εκεί το Semi είναι η απάντηση, 1200 χλμ με 40 τόννους φορτίο. Από την στιγμή που δεν επιτρέπεται να οδηγήσεις περισσότερο από κάποιες ώρες και σε μεγαλύτερες ταχύτητες , γιατί στις νταλίκες τα όρια είναι μικρότερα από τα αυτοκίνητα, η αυτονομία αυτή είναι υπεραρκετή σε αρκετές περιπτώσεις. Σου έκανε παράπονα ο γείτονας και υιοθετείς αυτή την άποψη ή το σκέφτεσαι σε θεωρητικό πλαίσιο ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dinos_12345 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, SchinasN είπε @Dinos_12345 το 70% των αγοραστών ηλεκτρικών αυτοκινήτων αγοράζουν για το πολύ χαμηλό κόστος χρήσης , και το 30% για περιβαλλοντικούς λόγους. Ως απόλυτη αγορά σε σύγκριση με υπεραυτοκίνητα ή audi a1 των 30.000 ευρώ , η απάντηση είναι , τι χρειάζεσαι. Χρειάζεσαι Ferrari για να τρέχεις σε πίστες , ή Α1 για να χωράει στο πάρκινγκ ; Από την πλευρά σου μπορεί να έχεις δίκιο , αλλά η πλευρά σου ανήκει σε ένα μικρό ποσοστό όσον αφορά τις ανάγκες. Αν θες να κάνεις 1000χλμ ημερησίως , μάλλον είσαι επαγγελματίας νταλικέρης , εκεί το Semi είναι η απάντηση, 1200 χλμ με 40 τόννους φορτίο. Από την στιγμή που δεν επιτρέπεται να οδηγήσεις περισσότερο από κάποιες ώρες και σε μεγαλύτερες ταχύτητες , γιατί στις νταλίκες τα όρια είναι μικρότερα από τα αυτοκίνητα, η αυτονομία αυτή είναι υπεραρκετή σε αρκετές περιπτώσεις. Σου έκανε παράπονα ο γείτονας και υιοθετείς αυτή την άποψη ή το σκέφτεσαι σε θεωρητικό πλαίσιο ; Συμφωνώ ότι είναι ανάλογα τις ανάγκες και μπορώ να πω πως η δική μου άποψη είναι biased AF γιατί ασχολούμαι με τα αυτοκίνητα από κούνια ως hobby και είμαι petrolhead. Έχω γνωριμίες με αρκετούς petrolheads στην Ευρώπη, έχω ασχοληθεί με το Gumball 3000 και διάφορα άλλα events. Επειδή είμαι ακόμα νέος, δεν έχω αγοράσει δικό μου αυτοκίνητο ακόμα, τώρα τελειώνω το Πανεπιστήμιο και βγαίνω στην αγορά εργασίας με όνειρο κάποια στιγμή να έχω ένα αυτοκίνητο σαν αυτά που θαυμάζω. Αν το αυτοκίνητο σου το χρησιμοποιείς σαν εργαλείο, προφανώς και θες να σου κοστίζει όσο το δυνατόν λιγότερα και να προσαρμόζεται εύκολα σε όλες τις καταστάσεις, στο οποίο το Tesla παίρνει 10/10 και ένα Supercar/Super sedan δύσκολα παίρνει 4/10. Πχ μία E63 που έδωσα σαν παράδειγμα παραπάνω, θέλει την μάνικα όλη την ώρα μέσα και τα τέλη τσούζουν πολύ. Τα αυτοκίνητα που αναφέρω εγώ, θέλουν να έχεις ή μπόλικα λεφτά για να μην σε νοιάζει το κόστος συντήρησης ή θέλει να έχεις ένα αυτοκίνητο πόλης και να τα οδηγείς μόνο για το γούστο, κανένα ΣΚ. Ιδανικό σενάριο αντί ενός P100D για παράδειγμα, θα ήταν ένα Model 3 για daily και μία 911 για όποτε θες να κάνεις το κέφι σου. Ο γείτονας δεν με ξέρει και δεν τον ξέρω 😛 Επεξ/σία 26 Οκτωβρίου 2020 από Dinos_12345 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Χωρίς να το έχεις οδηγήσει , είπες κάποια πράγματα και εν μέρη ίσως έχεις δίκιο , αλλά όταν το οδηγήσεις , θα αναθεωρήσεις όπως χιλιάδες άλλοι πετρολχεντ που ορκίζονταν στην 911. Πραγματικά αν υπήρχαν τα προβλήματα που λες , δεν θα το αγόραζε ο γείτονας , ούτε θα πωλούσε 500.000 αυτοκίνητα για το 2020 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cthulhucarbide Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Ερώτηση: Αν οδηγάω ένα τεσλα σε μια στροφή με ταχύτητα αρκετά μεγάλη ώστε να είναι αρκετά πιθανό να με πετάξει η στροφή και να βρεθώ στον γκρεμό, το αμάξι θα το αντιληφθεί αυτό ώστε να με σταματήσει (πχ πατήσει φρένο ή έστω αφήσει γκάζι) ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LongTom Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 12 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε Ερώτηση: Αν οδηγάω ένα τεσλα σε μια στροφή με ταχύτητα αρκετά μεγάλη ώστε να είναι αρκετά πιθανό να με πετάξει η στροφή και να βρεθώ στον γκρεμό, το αμάξι θα το αντιληφθεί αυτό ώστε να με σταματήσει (πχ πατήσει φρένο ή έστω αφήσει γκάζι) ? Ανάλογα την ταχύτητα. Κανένα λογισμικό δεν μπορεί να παραβιάσει τους νόμους της φυσικής. Πάντως εάν έχει μπάρες, σήμανση και εμπόδιο, όχι μόνο τα tesla, τα περισσότερα σύγχρονα με υποβοήθηση θα βάλουν το χέρι τους να σταματήσουν την σύγκρουση. Το εάν το καταφέρουν ή όχι, είναι άλλο ζήτημα (βλέπε πάνω). Εάν δεν έχει σήμανση (μιλάμε ούτε γράμμωση στον δρόμο), τότε δεν ξέρω κανένα που να σε βοηθήσει. | Το FSD και κάθε σύστημα, δεν είναι το χέρι του Θεού. Είναι συστήματα που βοηθάει τον οδηγό, που πάντα και παντού υποτίθεται ότι ελέγχει 100% το αμάξι, τον δρόμο και τις συνθήκες. Αλλά ακόμη και να είχαμε αυτόνομα συστήματα επιπέδου 4 ή 5, δεν θα υπήρχε περίπτωση να βρισκόσουν σε τέτοια κατάσταση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 15 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε Ερώτηση: Αν οδηγάω ένα τεσλα σε μια στροφή με ταχύτητα αρκετά μεγάλη ώστε να είναι αρκετά πιθανό να με πετάξει η στροφή και να βρεθώ στον γκρεμό, το αμάξι θα το αντιληφθεί αυτό ώστε να με σταματήσει (πχ πατήσει φρένο ή έστω αφήσει γκάζι) ? λόγω βάρους έχεις περιθώρια να πας πιο γρήγορα , αλλά σύμφωνα με τους νόμους της φυσικής , θα σε πετάξει όπως θα σε πετάξει κάθε αμάξι με λάθος ταχύτητα. Τώρα θυμήθηκα σε κάποια racing παιχνίδια , βγάζει πράσινη γραμμή που γίνεται κίτρινη και κόκκινη , ουσιαστικά σου λέει μείωσε ταχύτητα. Δεν έχω ασχοληθεί τι γίνεται στο Τεσλα , αλλά η ερώτηση έχει λάθος βάση, και απαντάω με ερώτηση , τι ακριβώς θέλεις να κάνεις με μεγάλη ταχύτητα στη στροφή ; να πας πιο γρήγορα στο προορισμό ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 3 ώρες πριν, Dinos_12345 είπε Κατανοητό, προφανώς όταν μιλάμε για καινούργια αυτοκίνητα, σίγουρα τα Tesla αξίζουν και υπάρχει ελάχιστος ανταγωνισμός. Όταν όμως φτάνουμε τιμές που μπορείς να πάρεις μεταχειρισμένη Panamera, Audi RS6 ή κάποιο super sedan όπως μια V8 E63, τότε αλλάζει το πράγμα... Τα παραπανω ισχυουν σχεδον για για οποιαδηποτε συγκριση καινουριου αυτοκινητου των 45.000€(ηλεκτρικου ή μη) και πανω σε σχεση με ενα μεταχειρισμενο αυτοκινητο παρομοιας τιμης και πανω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cthulhucarbide Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 11 λεπτά πριν, LongTom είπε Ανάλογα την ταχύτητα. Κανένα λογισμικό δεν μπορεί να παραβιάσει τους νόμους της φυσικής. Πάντως εάν έχει μπάρες, σήμανση και εμπόδιο, όχι μόνο τα tesla, τα περισσότερα σύγχρονα με υποβοήθηση θα βάλουν το χέρι τους να σταματήσουν την σύγκρουση. Το εάν το καταφέρουν ή όχι, είναι άλλο ζήτημα (βλέπε πάνω). Εάν δεν έχει σήμανση (μιλάμε ούτε γράμμωση στον δρόμο), τότε δεν ξέρω κανένα που να σε βοηθήσει. | Το FSD και κάθε σύστημα, δεν είναι το χέρι του Θεού. Είναι συστήματα που βοηθάει τον οδηγό, που πάντα και παντού υποτίθεται ότι ελέγχει 100% το αμάξι, τον δρόμο και τις συνθήκες. Αλλά ακόμη και να είχαμε αυτόνομα συστήματα επιπέδου 4 ή 5, δεν θα υπήρχε περίπτωση να βρισκόσουν σε τέτοια κατάσταση. Δεν νομίζω ότι κατάλαβες την ερώτηση. Δεν είπα να κάνει θαύμα το λογισμικό και να παραβιάσει τους νόμους της φυσικής. Το θέμα είναι ότι συλλέγει δεδομένα έτσι και αλλιώς όπως την ταχύτητα, την ακτίνα, και ίσως την κλίση της στροφής και άρα μπορεί να υπολογίσει έστω στο περίπου αν έτσι όπως μπαίνεις στην επόμενη στροφή μήπως είναι αρκετά πιθανό να σε πετάξει, άρα να επέμβει προτού γίνει αυτό 9 λεπτά πριν, SchinasN είπε λόγω βάρους έχεις περιθώρια να πας πιο γρήγορα , αλλά σύμφωνα με τους νόμους της φυσικής , θα σε πετάξει όπως θα σε πετάξει κάθε αμάξι με λάθος ταχύτητα. Τώρα θυμήθηκα σε κάποια racing παιχνίδια , βγάζει πράσινη γραμμή που γίνεται κίτρινη και κόκκινη , ουσιαστικά σου λέει μείωσε ταχύτητα. Δεν έχω ασχοληθεί τι γίνεται στο Τεσλα , αλλά η ερώτηση έχει λάθος βάση, και απαντάω με ερώτηση , τι ακριβώς θέλεις να κάνεις με μεγάλη ταχύτητα στη στροφή ; να πας πιο γρήγορα στο προορισμό ; 100 λόγοι μπορεί να υπάρχουν, είτε επειδή έγινε κάτι και βιάζεσαι είτε επειδή την είδες σουμάχερ και το πας τάπα, είτε επειδή έκανε λάθος εκτίμηση της στροφής. Το θέμα είναι υπάρχει τέτοιο σύστημα ασφαλείας ή έστω πρόβλεψη για να γίνει? Όλα τα αμάξια πλέον έχουν σύστημα που σου πατάνε φρένο άμα ξεχαστείς και το στείλεις σε έναν τοίχο ή άμα σου πεταχτεί πεζός, οπότε δεν θα μου έκανε εντύπωση αν τα τεσλα που είναι πιο μπροστά, και από την στιγμή που έχουν ήδη αισθητήρες, μπορούσαν να κάνουν το παραπάνω που περιέγραψα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) BMW, Mercedes κλπ είναι έτοιμοι να πάθουν μεγάλη ζημιά. Δεν το είχαν καταλάβει, αναρωτιέμαι αν τώρα έχουν αρχίσει να το υποπτεύονται βλέποντας τι γίνεται στη Νορβηγία. Αλλά και οι λοιποι (Tοyota, Honda κλπ) θα πάθουν το ίδιο καθως οι τιμές συνεχώς θα πέφτουν. Πραγματικά, δεν υπάρχει κανένας λόγος σήμερα να προτιμησει κανεις σε Αμερικη/Ευρωπη/Κίνα (αφήνω την Ελλάδα ακομα λίγο έξω γιατί ως συνήθως αργεί στις υποδομες) οικογενειακο αυτοκίνητο 35.000 και άνω από Merc, BMW κλπ. Όσοι το κάνουν, το κάνουν λόγω άγνοιας και λόγω συνηθειας. Σήμερα κυκλοφορεί είδηση ότι η Tedsla θα επενδύσει 12δις σε 2 χρόνια για νέα εργοστάσια. (Αυτό που έλεγα πιο πάνω, όλα τα κέρδη τα επενδυει). Έχουν μπλέξει άσχημα με τον Musk. Δεν έχουν να κάνουν με ένα κοινο στέλεχος που ανέλαβε CEO σε μια εταιρεία και κάνει ότι κάνουν όλοι. Έχουν να κάνουν με έναν με τρομερό ΙQ και τρομερές ικανότητες, που έχει σκεφτεί αναλυτικά ένα στρατηγικό σχέδιο και το εφαρμοζει με τρομερή ταχύτητα και χωρίς έλεος... Επεξ/σία 26 Οκτωβρίου 2020 από sattack 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 32 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε 100 λόγοι μπορεί να υπάρχουν, είτε επειδή έγινε κάτι και βιάζεσαι είτε επειδή την είδες σουμάχερ και το πας τάπα, είτε επειδή έκανε λάθος εκτίμηση της στροφής. Το θέμα είναι υπάρχει τέτοιο σύστημα ασφαλείας ή έστω πρόβλεψη για να γίνει? Όλα τα αμάξια πλέον έχουν σύστημα που σου πατάνε φρένο άμα ξεχαστείς και το στείλεις σε έναν τοίχο ή άμα σου πεταχτεί πεζός, οπότε δεν θα μου έκανε εντύπωση αν τα τεσλα που είναι πιο μπροστά, και από την στιγμή που έχουν ήδη αισθητήρες, μπορούσαν να κάνουν το παραπάνω που περιέγραψα υπάρχει ειδοποίηση ότι παραβιάζεις το όριο ταχύτητας , από κει και πέρα , όλα παράνομα , Schumacher θα το παίξεις στην πίστα με όλα τα χαρακτηριστικά ασφαλείας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LongTom Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 20 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε Δεν νομίζω ότι κατάλαβες την ερώτηση. Δεν είπα να κάνει θαύμα το λογισμικό και να παραβιάσει τους νόμους της φυσικής. Το θέμα είναι ότι συλλέγει δεδομένα έτσι και αλλιώς όπως την ταχύτητα, την ακτίνα, και ίσως την κλίση της στροφής και άρα μπορεί να υπολογίσει έστω στο περίπου αν έτσι όπως μπαίνεις στην επόμενη στροφή μήπως είναι αρκετά πιθανό να σε πετάξει, άρα να επέμβει προτού γίνει αυτό 100 λόγοι μπορεί να υπάρχουν, είτε επειδή έγινε κάτι και βιάζεσαι είτε επειδή την είδες σουμάχερ και το πας τάπα, είτε επειδή έκανε λάθος εκτίμηση της στροφής. Το θέμα είναι υπάρχει τέτοιο σύστημα ασφαλείας ή έστω πρόβλεψη για να γίνει? Όλα τα αμάξια πλέον έχουν σύστημα που σου πατάνε φρένο άμα ξεχαστείς και το στείλεις σε έναν τοίχο ή άμα σου πεταχτεί πεζός, οπότε δεν θα μου έκανε εντύπωση αν τα τεσλα που είναι πιο μπροστά, και από την στιγμή που έχουν ήδη αισθητήρες, μπορούσαν να κάνουν το παραπάνω που περιέγραψα Η βάση του συστήματος είναι οι οπτικοί αισθητήρες, τα ηχητικά αποστασιομέτρα και το ραντάρ. Εάν αυτά δεν "δουν" τον δρόμο και την στροφή στον γκρεμό (ανεξάρτητα τι θα πει ο χάρτης), δεν θα σε βοηθήσει ιδιαίτερα. Γιατί βασίζεται περισσότερο στις συνθήκες παρά στα εσωτερικά δεδομένα (που είναι ψιλοάχρηστα εάν προσπαθήσεις να καταλάβεις τι γίνεται στον δρόμο δίχως άλλο μέσο). https://www.euroncap.com/en/ratings-rewards/assisted-driving-gradings/ Δες το πάνω και κατέβασε το αντίστοιχο PDF. Μέσα αναφέρει πως το όχημα υποβοηθά την S στροφή (ως μέρος του τεστ). Αυτό κάνουν τα περισσότερα συστήματα, της tesla απλά το κάνει καλύτερα από όλους. | Όπως έγραψα, όλα τα σημερινά συστήματα περιμένουν εσένα να οδηγήσεις και να λάβεις τις σημαντικές αποφάσεις. Δεν έχουν την δυνατότητα να αναμένουν γεγονότα (να "προβλέψουν" το μέλλον) πέρα από τα απτά (π.χ. το όχημα Β που το "είδε" ο πίσω αριστερός αισθητήρας θα είναι σε t+12s 28μ μακριά). Τον γκρεμό τον βλέπεις εσύ, όχι το αμάξι. Τουλάχιστον όχι ακόμη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 https://www.sec.gov/Archives/edgar/data/1318605/000156459020047486/tsla-10q_20200930.htm SG&A expenses increased $292 million, or 49%, in the three months ended September 30, 2020 as compared to the three months ended September 30, 2019. The increase was primarily due to an increase of $307 million in stock-based compensation expense, of which $282 million was attributable to the 2018 CEO Performance Award. Εδώ έχουμε τον λόγο που η τέσλα δεν θα παρουσίαζε κέρδη στο Q3 χωρίς τα credits. Χαλάλι του. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vagosman Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 2 ώρες πριν, Dinos_12345 είπε Συμφωνώ ότι είναι ανάλογα τις ανάγκες και μπορώ να πω πως η δική μου άποψη είναι biased AF γιατί ασχολούμαι με τα αυτοκίνητα από κούνια ως hobby και είμαι petrolhead. Έχω γνωριμίες με αρκετούς petrolheads στην Ευρώπη, έχω ασχοληθεί με το Gumball 3000 και διάφορα άλλα events. Επειδή είμαι ακόμα νέος, δεν έχω αγοράσει δικό μου αυτοκίνητο ακόμα, τώρα τελειώνω το Πανεπιστήμιο και βγαίνω στην αγορά εργασίας με όνειρο κάποια στιγμή να έχω ένα αυτοκίνητο σαν αυτά που θαυμάζω. Αν το αυτοκίνητο σου το χρησιμοποιείς σαν εργαλείο, προφανώς και θες να σου κοστίζει όσο το δυνατόν λιγότερα και να προσαρμόζεται εύκολα σε όλες τις καταστάσεις, στο οποίο το Tesla παίρνει 10/10 και ένα Supercar/Super sedan δύσκολα παίρνει 4/10. Πχ μία E63 που έδωσα σαν παράδειγμα παραπάνω, θέλει την μάνικα όλη την ώρα μέσα και τα τέλη τσούζουν πολύ. Τα αυτοκίνητα που αναφέρω εγώ, θέλουν να έχεις ή μπόλικα λεφτά για να μην σε νοιάζει το κόστος συντήρησης ή θέλει να έχεις ένα αυτοκίνητο πόλης και να τα οδηγείς μόνο για το γούστο, κανένα ΣΚ. Ιδανικό σενάριο αντί ενός P100D για παράδειγμα, θα ήταν ένα Model 3 για daily και μία 911 για όποτε θες να κάνεις το κέφι σου. Ο γείτονας δεν με ξέρει και δεν τον ξέρω 😛 Λοιπόν επειδή είσαι μικρός και επηρεάζεσαι απο τον τύπο/φόρουμ/blogers κτλ, να ξέρεις οτι πέρα απο τον μηχανοκίνητο αθλητισμό υπάρχει η καθημερινότητα. Σου εύχομαι να έχεις τα 3Χ που απαιτούνται (Χρήμα, Χώρο, Χρόνο) για να ασχοληθείς με τα αυτοκίνητα. Απο εκεί και πέρα το αμάξι είναι εργαλείο, να σε πάει απο το Α στο Β με ασφάλεια, οικονομικά και απροβλημάτιστα. Αν πέσουν και άλλο οι τιμές των ηλεκτρικών δεν θα υπάρχει κανένας λόγος κάποιος να παραμείνει στα συμβατικά. Μόνο απο χόμπι (3Χ) 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα