Dinos_12345 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2020 Πήρε ο γείτονας μου ένα Model 3 Dual-Motor, γυρνούσα ένα βράδυ σπίτι και το πάρκαρε, έχω να πω ότι αν έρχεται από πίσω μου χωρίς να έχει φώτα, άνετα με πατάει και δεν παίρνω χαμπάρι. Η Tesla έχει ένα πράγμα που για αυτοκίνητο πόλης είναι γαμώ τις καταστάσεις αλλά τα αυτοκίνητα της δεν είναι για Grand Touring και για ταξίδια γενικότερα ούτε είναι supercars. Τα τιμολογεί όμως σαν supercars και τα προμοτάρει πολύ σαν straight line speed monsters όμως η πραγματικότητα είναι ότι δεν πας πουθενά με ένα αυτοκίνητο 2 τόνους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2020 Kαθε επίτευγμα είναι ένα γρανάζι που αλληλεπιδρα με τα υπόλοιπα γρανάζια. Μαζεύει δεδομένα που βοηθούν στην ανάπτυξη εφαρμογών και λειτουργιών. Οι εφαρμογές και οι λειτουργίες προσελκύουν περισσότερους πελάτες. Οι περισσότεροι πελάτες δίνουν περισσότερα δεδομένα... Τα περισσότερα δεδομενα και οι περισσότεροι πελάτες φέρνουν περισσότερα έσοδα. Τα έσοδα τα ξοδεύει σε ένα εργοστάσια, σε νεα προϊόντα, σε μηχανές/καθετοποιηση/ερευνα που φέρνουν περισσότερα πλεονεκτήματα, περισσότερους πελάτες, περισσότερα έσοδα. Επίτηδες το κάνει για να διαμαρτύρεται ο shikabalas ότι δεν εμφανιζει αρκετά κέρδη. Βέβαια να είμαστε και δίκαιοι, εδώ ολόκληρος υποτίθεται "γκουρού" οικονμικος συντακτης, ο Στουπας, έγραφε το 2018 ότι η Tesla "καίει ρευστο" σαν τη Uber και την Lift κλπ και του έγραφα σχολια εγώ που δεν έχω σπουδάσει οικονομικά ότι αυτές καίνε λεφτά με το να δίνουν δωρεάν προϊόν για να κερδίσουν μερίδιο αγοράς, ενώ η Tesla κατασκευάζει εργοστασια, αν αυτό δεν είναι η βασική αρχή του καπιταλισμού, τότε τι είναι... Musk industries 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LongTom Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2020 3 ώρες πριν, Dinos_12345 είπε Πήρε ο γείτονας μου ένα Model 3 Dual-Motor, γυρνούσα ένα βράδυ σπίτι και το πάρκαρε, έχω να πω ότι αν έρχεται από πίσω μου χωρίς να έχει φώτα, άνετα με πατάει και δεν παίρνω χαμπάρι. Η Tesla έχει ένα πράγμα που για αυτοκίνητο πόλης είναι γαμώ τις καταστάσεις αλλά τα αυτοκίνητα της δεν είναι για Grand Touring και για ταξίδια γενικότερα ούτε είναι supercars. Τα τιμολογεί όμως σαν supercars και τα προμοτάρει πολύ σαν straight line speed monsters όμως η πραγματικότητα είναι ότι δεν πας πουθενά με ένα αυτοκίνητο 2 τόνους. Μια χαρά πάει ταξίδι, εφόσον ζεις σε χώρα με δίκτυο supercharge. Που βρίσκεις supercars & grand touring με 40-60χιλιάρικα για να πάρω και εγώ; Μια φορά δεν έχει γραφεί πουθενά από την εταιρία ότι τα συνηθισμένα μοδέλα tesla είναι supercars. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2020 @LongTom ο άνθρωπος έχει την αποψή του , ίσως στη δική του χώρα να μην υπάρχουν superchargers και τα supercars να πωλιούνται 30.000$ φθηνότερα από τα Tesla Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adrfinance Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2020 Είναι θέμα λίγου χρόνου να αρχίσουμε να βλέπουμε Tesla και στην Ελλάδα τα επόμενα 1-2-3 χρόνια. Και όταν με το καλό βγάλουν το αυτοκίνητο που θα ξεκινάει από 25000 USD σε 2-3 χρόνια θα γίνουν ακόμα πιο προσιτά. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η Tesla θα είναι μία από τις εταιρείες που θα κυριαρχήσουν παγκοσμίως τα επόμενα χρόνια. Βγάλανε και το Full Self Driving (FSD) τώρα, είναι πολύ μπροστά. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
peiraiask Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2020 οι αμερικανοι εχουν τεραστια κεφαλαια. κατι θελουν να αρχισουν να παραγουν οπως παλιοτερα. αξιοποιωντας τα λεφτα. ακομη κ διπλες τιμες να τα πουλανε ή με προβληματα, αυτο δεν τους ειναι ά προτεραιοτητα, θα βολευτουν. θα το παλεψουν .θα το βελτιωσουν. ας ειναι και μαπέ. θα βρισκονται αγοραστες. ειναι εθνικο θεμα, και κοινωνικο , κλπ δεν τους συμφερει ολα τα λεφτα απο τα χρηματιστηρια να πηγαινουν σε εργοστασια εκτος ηπα. αρα η τεσλα θα συνεχισει ακαθεκτη εξαλλου πολλα αμαξια εχουν αδυναμα σημεια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dinos_12345 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 7 ώρες πριν, LongTom είπε Μια χαρά πάει ταξίδι, εφόσον ζεις σε χώρα με δίκτυο supercharge. Που βρίσκεις supercars & grand touring με 40-60χιλιάρικα για να πάρω και εγώ; Μια φορά δεν έχει γραφεί πουθενά από την εταιρία ότι τα συνηθισμένα μοδέλα tesla είναι supercars. Εφ όσον ζεις σε χώρα με δίκτυο superchargers. Δεν γίνεται κάθε Χ χιλιόμετρα να σταματάς και μισή ώρα για να φορτίσεις ενώ γεμίζεις βενζίνη σε 5 λεπτά. και αν το δίκτυο με superchargers είναι όπως εδώ (ανύπαρκτο), δυσκολεύομαι να πιστέψω πως θα καταφέρεις να πας κάπου παραπέρα από την ακτίνα που σου δίνει η μία φόρτιση. Με 40-60 χιλιάρικα μπορείς να πάρεις Mercedes E class(κανένα Tesla δεν έχει την ποιότητα υλικών μίας E class) και να απολαμβάνεις ταξίδια. Στην φάση που βρισκόμαστε τώρα, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μεταφέρουν το πρόβλημα των ρύπων από τα αυτοκίνητα, στα εργοστάσια. Επειδή το αυτοκίνητο δεν βγάζει ρύπους, δεν σημαίνει ότι ισχύει το ίδιο για το ρεύμα. Όσο για το θέμα "supercar", έχω πετύχει κατά καιρούς τον Elon να λέει ότι το P100D είναι καλύτερο από κάποια μοντέλα της Porsche, Audi, Mercedes AMG και γενικά τα παρομοιάζει με supercars. Μπορεί σε ευθεία γραμμή να πηγαίνουν σαν Lamborghini για κάποια απόσταση και να είναι ασυναγώνιστα off the line όμως δεν μπορούν να κάνουν ότι κάνουν τα μοντέλα με combustion engine. Με 40-60 χιλιάρικα δεν παίρνεις supercar(παίρνεις GT-R 2017 όμως που είναι κοντά) αλλά με τα λεφτά του P100D, αναλόγως την χώρα, αγοράζεις McLaren 570S, 600LT, 720s, Audi R8 κλπ. Ακόμα και τα συνηθισμένα μοντέλα, πχ το Model 3, ναι μεν είναι πιο γρήγορο από BMW M3, C63 AMG, Alfa Giulia Quadrifoglio όμως η ποιότητα υλικών δεν είναι σε καμία περίπτωση στο ίδιο επίπεδο και δεν γίνεται να το οδηγείς στα όρια χωρίς να υπερθερμανθεί και να καταστρέψει τα λάστιχα του. To each their own. Τα Tesla είναι καταπληκτικά αυτοκίνητα αλλά υπό όρους. Πρέπει να ζεις σε χώρα με πυκνό δίκτυο φορτιστών, πρέπει να το θες για νορμάλ χρήση, πρέπει να μην σε νοιάζει το κόστος του και το γεγονός ότι πληρώνεις το early adopter fee που έχει και πρέπει να είσαι οκ με το γεγονός ότι αν το θες για νορμάλ χρήση, ποιοτικά δεν θα ανταποκριθεί στα λεφτά που πλήρωσες για να το αγοράσεις σε σχέση με το τι θα έπαιρνες από άλλες εταιρίες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LongTom Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 7 ώρες πριν, Dinos_12345 είπε Εφ όσον ζεις σε χώρα με δίκτυο superchargers. Δεν γίνεται κάθε Χ χιλιόμετρα να σταματάς και μισή ώρα για να φορτίσεις ενώ γεμίζεις βενζίνη σε 5 λεπτά. και αν το δίκτυο με superchargers είναι όπως εδώ (ανύπαρκτο), δυσκολεύομαι να πιστέψω πως θα καταφέρεις να πας κάπου παραπέρα από την ακτίνα που σου δίνει η μία φόρτιση. Με 40-60 χιλιάρικα μπορείς να πάρεις Mercedes E class(κανένα Tesla δεν έχει την ποιότητα υλικών μίας E class) και να απολαμβάνεις ταξίδια. Στην φάση που βρισκόμαστε τώρα, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μεταφέρουν το πρόβλημα των ρύπων από τα αυτοκίνητα, στα εργοστάσια. Επειδή το αυτοκίνητο δεν βγάζει ρύπους, δεν σημαίνει ότι ισχύει το ίδιο για το ρεύμα. Όσο για το θέμα "supercar", έχω πετύχει κατά καιρούς τον Elon να λέει ότι το P100D είναι καλύτερο από κάποια μοντέλα της Porsche, Audi, Mercedes AMG και γενικά τα παρομοιάζει με supercars. Μπορεί σε ευθεία γραμμή να πηγαίνουν σαν Lamborghini για κάποια απόσταση και να είναι ασυναγώνιστα off the line όμως δεν μπορούν να κάνουν ότι κάνουν τα μοντέλα με combustion engine. Με 40-60 χιλιάρικα δεν παίρνεις supercar(παίρνεις GT-R 2017 όμως που είναι κοντά) αλλά με τα λεφτά του P100D, αναλόγως την χώρα, αγοράζεις McLaren 570S, 600LT, 720s, Audi R8 κλπ. Ακόμα και τα συνηθισμένα μοντέλα, πχ το Model 3, ναι μεν είναι πιο γρήγορο από BMW M3, C63 AMG, Alfa Giulia Quadrifoglio όμως η ποιότητα υλικών δεν είναι σε καμία περίπτωση στο ίδιο επίπεδο και δεν γίνεται να το οδηγείς στα όρια χωρίς να υπερθερμανθεί και να καταστρέψει τα λάστιχα του. To each their own. Τα Tesla είναι καταπληκτικά αυτοκίνητα αλλά υπό όρους. Πρέπει να ζεις σε χώρα με πυκνό δίκτυο φορτιστών, πρέπει να το θες για νορμάλ χρήση, πρέπει να μην σε νοιάζει το κόστος του και το γεγονός ότι πληρώνεις το early adopter fee που έχει και πρέπει να είσαι οκ με το γεγονός ότι αν το θες για νορμάλ χρήση, ποιοτικά δεν θα ανταποκριθεί στα λεφτά που πλήρωσες για να το αγοράσεις σε σχέση με το τι θα έπαιρνες από άλλες εταιρίες. Γράφεις τα Χ χλμ λες και πρέπει να σταματάς για ένα μισάωρο κάθε ντουζίνα χιλιόμετρα. Είναι πάνω από 250-400+χλμ η απόσταση που μπορείς να καλύψεις πριν σταματήσεις για φόρτιση, αναλόγως την έκδοση που έχεις. Πράγμα που πρέπει να κάνεις όταν οδηγάς, ανεξάρτητα τον τύπο οχήματος. Ειδάλλως είσαι κίνδυνος για τον εαυτό σου και τους άλλους οδηγούς. | | Μπορείς όντως να πάρεις μια αξιοπρεπή μερτσεντέ με αυτά τα λεφτά. Έχει όντως καλύτερο εσωτερικό και φιγουρατζίδικο σήμα, αλλά επίσης πολύ λιγότερες ικανότητες στον δρόμο, είναι πολύ ακριβότερο να το χρησιμοποιείς και συντηρείς και τέλος δεν έχει ούτε στο χιλιοστό τις ικανότητες του λογισμικού των tesla. Προτεραιότητες και ως συνήθως κάτι κερδίζεις, κάτι χάνεις. Γούστα είναι αυτά. Αλλά μια φορά η Ε κλας δεν είναι ούτε supercar ούτε grand touring. | | Στο αρχικό ποστ μιλούσες για το P100; Γιατί έγραφες κάτι για model 3 dual motor. Στην επιτάχυνση οι επιδόσεις τους είναι σαν supercars, αλλά δεν είναι αγωνιστικά. Τουλάχιστον στο επίσημο σάιτ που αναφέρουν για το "γρηγορότερο αμάξι παραγωγής", δεν λέει κάτι για το ότι είναι supercar. Αντίθετα αναφέρει ότι είναι ένα υπεργρήγορο οικογενειακό αμάξι. https://www.tesla.com/blog/new-tesla-model-s-now-quickest-production-car-world?redirect=no Ποια λάστιχα υπερθερμάνθηκαν; Αυτά που ήρθαν από το εργοστάσιο; Γιατί τότε δεν έχει πρόβλημα το αμάξι, έχει το κεφάλι του στούρνου ιδιοκτήτη. | | Όπως και εάν έχεις θερμικό αμάξι, πρέπει να ζεις σε χώρα με βενζινάδικα και να τα αγοράσεις με σκοπό να τα χρησιμοποιήσεις μέσα στο φάκελο των δυνατοτήτων των.... Φυσικά και εάν κάνεις κάτι που δεν έχει σχεδιαστεί το αμάξι θα κάνεις μαλ..βλακεία. Το adopter fee ισχύει γενικά σε όλα τα ηλεκτρικά, ελέω μπαταριών. Δεν είναι θέμα tesla, λες και μιλάμε για startup και την νέα τεχνολογία που θέλουν να φέρουν. Εάν αξίζει αυτό το καπέλο, το κρίνει ο καθένας και πάει στην εταιρία που θέλει, δεν προσφέρει μόνο η tesla ηλεκτρικά, αλλά προσφέρει ίσως τα καλύτερα (ή τουλάχιστον αυτά που κοιτούν όλοι ως benchmark). Όπως έγραψα πριν, οι άλλοι έχουν καλύτερο εσωτερικό (δηλαδή λουξ) και προσφέρουν κυριλέ σήμα (δυνατότητα να λες ότι έχεις μερτσεντέ/μπέμπα), αλλά σε θέμα τεχνολογίας και τεχνογνωσίας ηλεκτροκινητήρων-μπαταριών είναι πίσω και από άποψη onboard λογισμικού είναι κυριολεκτικά χρόνια μακριά. | Στην τελική - όπως έγραψα αλλού - ψηφίζεις τι πιστεύεις με τα λεφτά σου. Προσωπικά πιο εύκολα θα τα έδινα σε tesla παρά για να πάρω ένα μερτσεντέ. Άλλοι θέλουν το μερτσεντέ για τους λόγους που έγραψα. Γούστα. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vagosman Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Ο χρόνος θα δείξει για το P100D οπως και για το roadster αν θα ειναι εν δυνάμει super/hyper-car αντίστοιχα. Μην υποτιμάς το vectoring που μπορει να προσφέρουν οι πολλαπλοί ηλεκτροκινητήρες. Θα στρίβουν τρένο. Το παιχνίδι πλέον ειναι στο λογισμικό και οχι στο μηχανολογικό σχέδιο. (καλώς η κακώς) Με τη συνεχή επίσης βελτίωση των μπαταριών είναι θέμα χρόνου τα ηλεκτρικά να επικρατήσουν κατα κράτος. Οσο το θέμα με τους ρύπους εχει αναφερθεί πολλές φορές, το ενεργειακό μείγμα πρασινίζει οπως και ειναι αρκετά αποδοτικότερο να φορτίζεις με λιγνίτη απο το να το καις στο δικό σου κινητήρα. Ζούμε πλέον στην εποχή της βελτίωσης στην απόδοση για τα πάντα. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LongTom Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 9 ώρες πριν, Dinos_12345 είπε [...] Με 40-60 χιλιάρικα μπορείς να πάρεις Mercedes E class(κανένα Tesla δεν έχει την ποιότητα υλικών μίας E class) και να απολαμβάνεις ταξίδια. Στην φάση που βρισκόμαστε τώρα, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μεταφέρουν το πρόβλημα των ρύπων από τα αυτοκίνητα, στα εργοστάσια. Επειδή το αυτοκίνητο δεν βγάζει ρύπους, δεν σημαίνει ότι ισχύει το ίδιο για το ρεύμα. [...] 9 λεπτά πριν, Vagosman είπε Ο χρόνος θα δείξει για το P100D οπως και για το roadster αν θα ειναι εν δυνάμει super/hyper-car αντίστοιχα. Μην υποτιμάς το vectoring που μπορει να προσφέρουν οι πολλαπλοί ηλεκτροκινητήρες. Θα στρίβουν τρένο. Το παιχνίδι πλέον ειναι στο λογισμικό και οχι στο μηχανολογικό σχέδιο. (καλώς η κακώς) Με τη συνεχή επίσης βελτίωση των μπαταριών είναι θέμα χρόνου τα ηλεκτρικά να επικρατήσουν κατα κράτος. Οσο το θέμα με τους ρύπους εχει αναφερθεί πολλές φορές, το ενεργειακό μείγμα πρασινίζει οπως και ειναι αρκετά αποδοτικότερο να φορτίζεις με λιγνίτη απο το να το καις στο δικό σου κινητήρα. Ζούμε πλέον στην εποχή της βελτίωσης στην απόδοση για τα πάντα. Αυτό το ξέχασα στο προηγούμενο ποστ. | | Οι μετρήσεις λοιπόν well-to-wheel, ακόμη και σε περιοχές με φουλ καρβουνιάρικα για ηλεκτρισμό όπως Κίνα ή midwest πολιτείες ΗΠΑ, έδειξαν ότι τα ηλεκτρικά έχουν μικρότερο έως πολύ μικρότερο GHG αποτύπωμα. Ακόμη και εάν βάλεις μέσα την παραγωγή των - γενικά - βαρύτερων ηλεκτρικών, στην χρήση και στην διάρκεια ζωής του μέσου οχήματος έχεις πάλι λιγότερο αντίχτυπο στο περιβάλλον. Αυτά με μια τεχνολογία που γίνεται πιο αποδοτική σε πολύ γρηγορότερο ρυθμό από τα συμβατικά. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Paladin-}LoA{- Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, Dinos_12345 είπε Εφ όσον ζεις σε χώρα με δίκτυο superchargers. Δεν γίνεται κάθε Χ χιλιόμετρα να σταματάς και μισή ώρα για να φορτίσεις ενώ γεμίζεις βενζίνη σε 5 λεπτά. και αν το δίκτυο με superchargers είναι όπως εδώ (ανύπαρκτο), δυσκολεύομαι να πιστέψω πως θα καταφέρεις να πας κάπου παραπέρα από την ακτίνα που σου δίνει η μία φόρτιση. Ήδη το δίκτο των superchargers έχει αναπτυχθεί αρκετά στην Ευρώπη και νομίζω έχουν ξεκινήσει να μπαίνουν σε λειτουργία κάποιοι superchargers στην Ελλάδα. Επιπλέον και οι 3rd party μια χαρά την κάνουν τη δουλειά, αν και αρκετά ακριβότεροι. Αλλά στο θέμα του κόστους πόσο συχνά πας τόσο μακρινές διαδρομές; Οπότε ακόμα και αν είναι τσιμπημένη η τιμή της φόρτισης σε κάποιους 3rd party, στο θέμα κόστους οικιακής φόρτισης είσαι πολύ κάτω εν συγκρίσει με οποιοδήποτε ICE όχημα. Για να μην αναφερθώ σε maintenance cost. Αναφορά σε κείμενο Με 40-60 χιλιάρικα μπορείς να πάρεις Mercedes E class(κανένα Tesla δεν έχει την ποιότητα υλικών μίας E class) και να απολαμβάνεις ταξίδια. Στην φάση που βρισκόμαστε τώρα, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μεταφέρουν το πρόβλημα των ρύπων από τα αυτοκίνητα, στα εργοστάσια. Επειδή το αυτοκίνητο δεν βγάζει ρύπους, δεν σημαίνει ότι ισχύει το ίδιο για το ρεύμα. Αυτό που λες ισχύει σε ένα βαθμό. Θα δεχτώ ότι η E Class εσωτερικά έχει καλύτερη ποιότητα υλικών (όχι αισθητή), και το χρώμα της έχει καλύτερη ποιότητα, αλλά συνολικά τα Tesla είναι πολύ μπροστά τεχνολογικά. Αν είχα να επιλέξω στα ίδια χρήματα E Class και κάποιο Tesla, δεν παίζει να έπαιρνα τη Mercedes. Θεωρώ ξεπερασμένη πλέον την τεχνολογία αυτών των αυτοκινήτων. Από ταξίδια με το Model 3 Performance έκανα το καλοκαίρι Stavanger - Ηράκλειο Κρήτης μέσω Βαλκανίων (3.300 km) χωρίς κανένα απολύτως θέμα μέσα σε 4 ημέρες. Αν οδηγάς έξυπνα (από πλευράς ταχύτητας) και φορτίζεις έξυπνα (όπου υπάρχουν superchargers, όχι πάνω από 65-70%), μπορείς να κάνεις 1000 χιλιόμετρα σε 10 ώρες μαζί με τις φορτίσεις. Καθόλου άσχημο για ηλεκτρικό (ταχύτητα όχι πάνω από 115-120km/h)! Πόσο λιγότερη ώρα να κάνεις με ένα ICE? Επίσης αυτό που λες με τα εργοστάσια, θα το δεχτώ για τα κινέζικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και την παραγωγή του, η οποία πραγματικά ρυπαίνει καθότι δεν τους ενδιαφέρει το κομμάτι αυτό, προτιμούν να ρυπαίνουν το περιβάλλον και να γλυτώσουν χρήματα. Δεν ισχύει όμως και για ηλεκτρικά αυτοκίνητα που παράγονται στην Ευρώπη ή τις Ηνωμένες Πολιτείες όπου η παραγωγή του κάθε ηλεκτρικού έχει ως και 60% κάτω μόλυνση εν συγκρίσει με την παραγωγή ενός ηλεκτρκού στην Κίνα. Επίσης τα περιθώρια βελτίωσης είναι τεράστια, ειδικά στο θέμα των μπαταριών. Ακόμα δεν έχει ασχοληθεί κάποιος σοβαρά στο θέμα ανακύκλωσης τους, καθότι ακόμα δε αποσύρονται ηλεκτρικά σε μεγάλο βαθμό, οπότε δεν υπάρχει διαθέσιμο υλικό που να δικαιολογήσει μια βιομηχανία πίσω από την ανακύκλωση μπαταριών σε EVs. Αυτό όμως φαίνεται να αλλάζει, και πολλά από τα υλικά μέσα στις μπαταρίες αυτές είναι ανακυκλώσιμα. Γενικά ένα ηλεκτρικό αυτόκίνητο που έχει παραχθεί σε Δυτικές χώρες, σε 2 χρόνια έχει αποσβέσει τη ρύπανση που προκάλεσε η παραγωγή του, και η συνολική ρύπανση εν συγκρίσει με ένα ICE είναι πολύ λιγότερη. Ειδκά σε χώρες όπως πχ στη Νορβηγία όπου το 100% της Ηλεκτρικής Ενέργειας είναι από ΑΠΕ, σε 6 μήνες ένα EV έχει αποσβέσει τη μόλυνση που προκάλεσε η παραγωγή του. Αναφορά σε κείμενο Όσο για το θέμα "supercar", έχω πετύχει κατά καιρούς τον Elon να λέει ότι το P100D είναι καλύτερο από κάποια μοντέλα της Porsche, Audi, Mercedes AMG και γενικά τα παρομοιάζει με supercars. Μπορεί σε ευθεία γραμμή να πηγαίνουν σαν Lamborghini για κάποια απόσταση και να είναι ασυναγώνιστα off the line όμως δεν μπορούν να κάνουν ότι κάνουν τα μοντέλα με combustion engine. Με 40-60 χιλιάρικα δεν παίρνεις supercar(παίρνεις GT-R 2017 όμως που είναι κοντά) αλλά με τα λεφτά του P100D, αναλόγως την χώρα, αγοράζεις McLaren 570S, 600LT, 720s, Audi R8 κλπ. Εδώ είναι καθαρά θέμα marketing. Ο Musk σου λέει ότι αγοράζεις ένα πολυτελές (όχι υπερπολυτελές) αυτοκίνητο οικογενειακό, εξαιρετικά ασφαλές, απίθανο τεχνολογικά, φιλικό προς το περιβάλλον, και σου λέει ότι σε απόδοση μπορεί να συγκριθεί με ορισμένα supercars. Supercar δεν είναι φυσικά σε καμία περίπτωση, αν και είναι πολύ κοντά σε απόδοση σε αυτά και έχει ελάχιστα να ζηλέψει. Σε κάθε περίπτωση πάντως μιλάμε για ένα οικογενειακό 5πορτο (αφού μιλάς για το S) που ο προσανατολισμός του είναι αυτός, και όχι το racing, ανεξάρτητα αν βάζει κάτω supercars ακριβότερα από αυτό σε πολλά θέματα. Αναφορά σε κείμενο Ακόμα και τα συνηθισμένα μοντέλα, πχ το Model 3, ναι μεν είναι πιο γρήγορο από BMW M3, C63 AMG, Alfa Giulia Quadrifoglio όμως η ποιότητα υλικών δεν είναι σε καμία περίπτωση στο ίδιο επίπεδο και δεν γίνεται να το οδηγείς στα όρια χωρίς να υπερθερμανθεί και να καταστρέψει τα λάστιχα του. To each their own. Το ίδιο με από πάνω. Επίσης με τα τελευταία updates το θέμα με τα ελαστικά και τα φρένα έχει φτιάξει σε μεγάλο βαθμό αν δεις βιντεάκια πρόσφατα. Αλλά και πάλι, το Model 3 είναι ένα οικογενειακό αυτοκίνητο sedan που θεωρείται και το ασφαλέστερο στον κόσμο. Άλλο που μπορεί να κάνει 0-100 σε 3 δεύτερα και μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και έτσι αν θέλεις. Για την ποιότητα υλικών δεν συμφωνώ, θα εκπλαγείς με το Model 3 αν το δεις από κοντά (η Alfa που αναφέρεις δεν έχει ποιότητα εφάμιλη με AMG και M3 σε καμία περίπτωση).Αν λάβουμε υπόψη και το τεχνολογικό κομμάτι, μιλάμε για έτη διαφοράς. Από την άλλη γούστα είναι αυτά. Αν κάποιος προτιμάει την M3 λόγω π.χ. μηχανής και ότι είναι κλασικό κομμάτι, δεν μπορώ να αντιπαραθέσω κάτι σε αυτό, και η M3 (και τα άλλα που αναφέρεις) είναι εξαιρετική σε αυτό που κάνει. Αναφορά σε κείμενο Τα Tesla είναι καταπληκτικά αυτοκίνητα αλλά υπό όρους. Πρέπει να ζεις σε χώρα με πυκνό δίκτυο φορτιστών, πρέπει να το θες για νορμάλ χρήση, πρέπει να μην σε νοιάζει το κόστος του και το γεγονός ότι πληρώνεις το early adopter fee που έχει και πρέπει να είσαι οκ με το γεγονός ότι αν το θες για νορμάλ χρήση, ποιοτικά δεν θα ανταποκριθεί στα λεφτά που πλήρωσες για να το αγοράσεις σε σχέση με το τι θα έπαιρνες από άλλες εταιρίες. Συμφωνώ ότι χρειάζεται να έχεις φορτιστές, ειδικά αν ταξιδεύεις πολύ μεγάλες αποστάσεις. Από την άλλη να σου πω ότι το δικό μου αν το πάω μέχρι 100km/h μπορεί να μου κάνει σε αυτοκινητόδρομο 580+ χιλιόμετρα με μία φόρτιση. Οπότε πόσοι θα χρειαστούν παραπάνω από αυτό; Είναι ελάχιστες οι περιπτώσεις αυτών που ο οικιακός φορτιστής δεν θα τους καλύψει για τις καθημερινές ανάγκες τους. Από πλευράς κόστους δεν το καταλαβαίνω αυτό που γράφεις. Αν δεις το κόστος των Tesla σε maintenace εν συγκρίσει πχ με την E Class που μας παραθέτεις δεν υπάρχει καν σύγκριση. Πολύ χαμηλότερο αυτό της Tesla, πολύ χαμηλότερο το κόστος της φόρτισης (πληρώνω μέχρι 5 ευρώ τη χειρότερη το μήνα εκεί που με το diesel μου πλήρωνα 65 ευρώ το μήνα). Επίσης από τα γραφόμενά σου καταλαβαίνει κανείς ότι η ποιότητα των Tesla είναι σε χαμηλά επίπεδα. Δεν ισχύει, είναι πάρα πολύ καλή. Και το σαλόνι είναι πολυτελές (στα Model 3 minimalistic, το οποίο είτε το λατρεύεις, είτε δεν θα σου αρέσει, γούστα είναι αυτά). Έχει μεν τα θέματά του με το χρώμα, αλλά γενικά είναι πολύ καλό ποιοτικά. Σε κάθε περίπτωση δεν θα έπαιρνα με τίποτα κάποιο Mercedes ή BMW με τα ίδια χρήματα. Με κλειστά τα μάτια θα επέλεγα το Model 3 ξανά και ξανά, όχι μόνο γιατί είναι εξαιρετικό στην οδήγηση και απόλυτα ασφαλές, αλλά γιατί επιπλέον είναι τεχνολογικά χρόνια μπροστά με αυτά που παραθέτεις. Να σου πω ότι στη Νορβηγία οι υπόλοιπες εταιρίες (VW, Mercedes, BMW) υποφέρουν στην κυριολεξία και κινδύνεψαν να κλείσουν. Και αυτό γιατί άργησαν να μπουν στο κόλπο με τα ηλεκτρικά. Και ναι μεν τα ηλεκτρικά εδώ επιδοτούνται και τα ICE είναι πολύ ακριβότερα, αλλά πίστεψέ με δεν είναι ο μόνος λόγος που η αγορά των ICE έχει κυριολεκτικά ρημάξει εδώ. Σε μερικούς μήνες θα αναθεωρηθεί η πολιτική για την φοροαλάφρυνση ηλεκτρικών και πιστεύω ότι θα μπει 22% σε φόρο και τελωνείο και στα ηλεκτρικά, αλλά δεν περιμένω να αλλάξει κάτι. Όλοι πάλι εκεί θα πάνε, όπως έγινε και στις Ηνωμένες Πολιτείες όταν κόπηκαν οι επιδοτήσεις. Επίσης η τιμή του FSD ανεβαίνει συνεχώς. Όταν αγόρασα το M3P, πλήρωσα συνολικά 62.000 ευρώ γιατί έβαλα FSD. Το αυτοκίνητό μου αυτή τη στιγμή έχιε κλείσει 1 χρόνο, έχω 15.000 χιλιόμετρα, και παρόλο που η τιμή του φυσικά στο κομμάτι hardware έχει χάσει, στο κομμάτι του software έχει ανέβει (είχα δώσει 4.000 € στο FSD, τώρα αγγίξει τις 10.000 €). Αν θέλω να το πουλήσω τώρα, πιάνω άνετα 55.000 €. Δεν ξέρω άλλα αυτοκίνητα που να μπορείς να τα πουλήσεις 1 χρόνο μεταχειρισμένα με 15.000 km και να πάρεις πίσω το 90%+ των χρημάτων που έδωσες για να το πάρεις. Edit: Στο τελευταίο να πω ότι αν μπει 22% φόρος/τελωνείο από Φεβρουάριο, μπορώ να πουλήσω αν θέλω το αυτοκίνητό μου και πιθανό να το κάνω σε τιμή μεγαλύτερη από αυτή που το αγόρασα. Επεξ/σία 26 Οκτωβρίου 2020 από Paladin-}LoA{- 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, Dinos_12345 είπε Με 40-60 χιλιάρικα μπορείς να πάρεις Mercedes E class(κανένα Tesla δεν έχει την ποιότητα υλικών μίας E class) και να απολαμβάνεις ταξίδια. Οχι, δεν μπορεις να παρεις E class με 40-60 χιλιαρικα. Ακομα και στη Γερμανια ξεκινανε απο 59.500€, παντα μιλωντας για την Ε200 με τον πιο αδυναμο κινητηρα με τα 197 αλογα(που εχει και σεβαστη καταναλωση και πολυ υψηλοτερο κοστος χρησης) Για κατι που να πλησιαζει σε επιδοσεις το tesla model 3, πρεπει να πας στα 77.000€ για την υβριδικη Ε 300 de. Αυτο ειναι περι τα 50% πανω απο το tesla model 3, οποτε δεν υπαρχει καμια συγκριση. Σε τιμη, το tesla model 3(ξεκιναει απο 43.000€ χωρις επιδοτησεις) συγκρινεται με την μικροτερη και αισθητα αργοτερη mercedes C 180 με τον 1.6l κινητηρα... https://shop.mercedes-benz.com/nl-nl/mrktplc/vehicle/srp?sort=price-asc&model=C-Klasse&bodyType=LIMOUSINE&state=dcp-europe-2775e91a-e18a-4a43-9170-ecb5c42163e5&error=login_required#. Επεξ/σία 26 Οκτωβρίου 2020 από haHa 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dinos_12345 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, haHa είπε Οχι, δεν μπορεις να παρεις E class με 40-60 χιλιαρικα. Ακομα και στη Γερμανια ξεκινανε απο 59.500€, παντα μιλωντας για την Ε200 με τον πιο αδυναμο κινητηρα με τα 197 αλογα(που εχει και σεβαστη καταναλωση και πολυ υψηλοτερο κοστος χρησης) Για κατι που να πλησιαζει σε επιδοσεις το tesla model 3, πρεπει να πας στα 77.000€ για την υβριδικη Ε 300 de. Αυτο ειναι περι τα 50% πανω απο το tesla model 3, οποτε δεν υπαρχει καμια συγκριση. Σε τιμη, το tesla model 3(ξεκιναει απο 43.000€ χωρις επιδοτησεις) συγκρινεται με την μικροτερη και αισθητα αργοτερη mercedes C 180 με τον 1.6l κινητηρα... https://shop.mercedes-benz.com/nl-nl/mrktplc/vehicle/srp?sort=price-asc&model=C-Klasse&bodyType=LIMOUSINE&state=dcp-europe-2775e91a-e18a-4a43-9170-ecb5c42163e5&error=login_required#. Tbf, επειδή, όπως είπε και ο Paladin από πάνω, τα Tesla κρατάνε την αξία τους, μιλάω για μεταχειρισμένα αυτοκίνητα τα οποία έχουν κάνει το περισσότερο depreciation τους σε ελάχιστο χρόνο. Πχ, με 150 χιλιάδες παίρνεις Ferrari GTC4 Lusso που αν θυμάμαι καλά, έκανε τα διπλά λεφτά όταν βγήκε. Δεν μπορείς να πεις ότι κάνει όσο έκανε στην αρχή. Πχ, με λίγα παραπάνω από 60Κ, δεν κοιτάω καν Ελλάδα γιατί οι τιμές είναι στον Θεό, κοιτάζω έξω που πουλάνε σαν ζεστό ψωμί σε πολλά διαφορετικά specs. Μια "απλή" E63 AMG κάνει κάπου στα 30κ ευρώ, αυτό είναι πολύ over the top που κάνω link https://www.autotrader.co.uk/car-details/202010165096940?advertising-location=at_cars&postcode=E16AN&model=E CLASS&page=1&aggregatedTrim=E63 BiTurbo V8&make=MERCEDES-BENZ&include-delivery-option=on&onesearchad=Used&onesearchad=Nearly New&onesearchad=New Επεξ/σία 26 Οκτωβρίου 2020 από Dinos_12345 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Paladin-}LoA{- Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 5 λεπτά πριν, Dinos_12345 είπε Tbf, επειδή, όπως είπε και ο Paladin από πάνω, τα Tesla κρατάνε την αξία τους, μιλάω για μεταχειρισμένα αυτοκίνητα τα οποία έχουν κάνει το περισσότερο depreciation τους σε ελάχιστο χρόνο. Πχ, με 130 χιλιάδες παίρνεις Ferrari GTC4 Lusso που αν θυμάμαι καλά, έκανε τα διπλά λεφτά όταν βγήκε. Δεν μπορείς να πεις ότι κάνει όσο έκανε στην αρχή. Πχ, με λίγα παραπάνω από 60Κ https://www.autotrader.co.uk/car-details/202010165096940?advertising-location=at_cars&postcode=E16AN&model=E CLASS&page=1&aggregatedTrim=E63 BiTurbo V8&make=MERCEDES-BENZ&include-delivery-option=on&onesearchad=Used&onesearchad=Nearly New&onesearchad=New Δεν γράφω ακριβώς αυτό. Λέω ότι το αυτοκίνητό μου έχει πάρει αξία επειδή έχει πάρει πάνω η τιμή του FSD. Αν δεν θέλει κάποιος FSD, η τιμή των Tesla σταδιακά πέφτει όπως στα περισσότερα αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας. Επίσης στα μεταχειρισμένα έχει ενδιαφέρουσες επιλογές (χωρίς FSD πάντα). Το ότι ίσως σε λίγους μήνες θα μπορώ να το πουλήσω ακριβότερα απ όσο το αγόρασα θα οφείλεται και σε μεγάλο βαθμό στην αλλαγή πολιτικής της χώρας στις επιδοτήσεις τέτοιων αυτοκινήτων. Χωρίς FSD βρίσκω performance και με 45.000 ευρώ ένα χρόνο μεταχειρισμένο με 30.000km . Σε αυτά με FSD πάντως η τιμή φθίνει αισθητά πιο αργά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 15 λεπτά πριν, Dinos_12345 είπε Tbf, επειδή, όπως είπε και ο Paladin από πάνω, τα Tesla κρατάνε την αξία τους, μιλάω για μεταχειρισμένα αυτοκίνητα τα οποία έχουν κάνει το περισσότερο depreciation τους σε ελάχιστο χρόνο. Πχ, με 150 χιλιάδες παίρνεις Ferrari GTC4 Lusso που αν θυμάμαι καλά, έκανε τα διπλά λεφτά όταν βγήκε. Δεν μπορείς να πεις ότι κάνει όσο έκανε στην αρχή. Πχ, με λίγα παραπάνω από 60Κ, δεν κοιτάω καν Ελλάδα γιατί οι τιμές είναι στον Θεό, κοιτάζω έξω που πουλάνε σαν ζεστό ψωμί σε πολλά διαφορετικά specs. Μια "απλή" E63 AMG κάνει κάπου στα 30κ ευρώ, αυτό είναι πολύ over the top που κάνω link https://www.autotrader.co.uk/car-details/202010165096940?advertising-location=at_cars&postcode=E16AN&model=E CLASS&page=1&aggregatedTrim=E63 BiTurbo V8&make=MERCEDES-BENZ&include-delivery-option=on&onesearchad=Used&onesearchad=Nearly New&onesearchad=New Δεν μπορω να εχω καλη εικονα για τιμες μεταχειρισμενων και ειναι αρκετα δυσκολη η συγκριση μεταξυ αυτοκινητων. Για αυτο συγκρινουμε τιμες καινουριων και μαλιστα παο την ιδια χωρα. Το tesla model 3 εχει στην Γερμανια (χωρις επιδοτησεις) παρομοια τιμη με μια mercedes C180 με κινητηρα 1.6l. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα