Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ναι. Νομίζω όμως ότι σε ένα βαθμό το πίστευε κι όλας. Προφανώς δεν καταλάβαινε που βρισκόταν. Δεν καταλάβαινε καθόλου τι κάνει ο άλλος. 

  • Like 1
  • Απαντ. 5,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Τι σχέση έχουν οι goldenboys με το innovation !? Την δουλειά του έκανε ο άνθρωπος

Δημοσ.
Στις 17/1/2019 στις 9:46 ΜΜ, isay είπε

Ρε Droulas13, ειλικρινά δεν εχεις κουραστεί να σας δουλευει (εσας του θαυμαστες) ο supreme leader, να εκτείθεστε και μετα να τρώτε καζουρα και απο τους σκεπτικιστές; Ο τύπος πλέον κάνει  φθηνιαρικες θεατρικές παραστασεις για stock pump.

Στο εχω γράψει πολλάκις εδω μέσα. Δεδομένου του πλούσιου ιστορικου πράξεων του supreme leader ΠΕΡΙΜΕΝΕ να δεις το αποτελεσμα και μετα τρίψε το στη μουρη οποιουδήποτε σκεπτικιστή. Συνεχίζει ομως να αναμεταδιδεις φήμες απο αναξιοπιστα και κατευθυνομενα sites και στο τέλος εσύ βγαινεις γραφικός.

Δυο πραγματακια για το εργοστάσιο στην Κίνα (και οχι μονο):

  • Το ανακοινωθεν capex που εχει η tesla ειναι αστείο. 
  • Ακομα και αυτή τη στιγμή (μετα το θεατρο, τους φραχτες, τις αγκαλιές με τους κινεζους) χρηματοδότηση ΔΕΝ εχει εξασφαλίσει. Αν είχε εξασφαλίσει χρηματοδοτηση θα επρεπε να ειχε συμπληρώσει 8-K
  • Ακομα και να βάλει μηχανήματα να τρυπάνε/χτίζουν δε θα μου κανει καμια μα καμια εντυπωση ετσι ξαφνικα να σταματήσουν μετα απο μερικές ημέρες. 
  • Θες να μιλήσουμε για τα χρονοδιαγράμματα που εχει ανακοινώσει;
Στις 18/1/2019 στις 10:23 ΠΜ, Droulas13 είπε

Αγορίνα μου για την έναρξη των εργασιών έγραψα μόνο. Μην ταράζεσαι τόσο.

Άλλωστε σε 2-3 μήνες κλείνει η τεσλα και θα μας το τρίβεις στη μούρη. Έτσι δεν είναι;

Συνεπώς χαλάρωσε και απόλαυσε εμάς τους γραφικούς.

ΥΓ. 1 Δεν διέδωσα φήμες. Βίντεο διέδωσα. CGI να φανταστώ;

ΥΓ. 2 Και για να μην ξεχνιόμαστε, όταν μίλαγες για ανέκδοτα είχα γράψει, εγώ τότε είχα γράψει ότι μπορεί τα πρώτα αυτοκίνητα να βγουν πριν το τέλος του 2020. Μένουν 2 χρόνια για να δούμε ποιος θα είναι το ανέκδοτο εδώ μέσα.

Τελικά όχι απλώς πρόλαβε, αλλά στα 3 πρώτα τρίμηνα έχει πουλήσει ήδη 80.000.

Που να αντέξω τόσο δούλεμα από τον "supreme leader". Την καζούρα που την πας από τους "σκεπτικιστές";

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, SchinasN είπε

Τι σχέση έχουν οι goldenboys με το innovation !? Την δουλειά του έκανε ο άνθρωπος

Goldenboys, η λέξη, αξίωμα, χαρακτηριστικό ατόμων που το μονο που προσφέρουν είναι αγανάκτηση και μαύρες τρύπες στις εταιρείες που διαχειρίζονται. Χωρίς γνώσεις και μόνο πληρωμένα πτυχία απο τα γνωστά/άγνωστα ιδρύματα.

Δημοσ.

Εβγαλε κανα σεντ το μαγαζακι αυτο το τριμηνο απο την πωληση αυτοκινητων (ξερετε, το βασικο αντικειμενο της εταιριας) ή παλι αμα δεν ειχε τα regulatory credits θα ηταν στα μειον? Χαχα μα τι ρωταω..

Επισης αυτα τα 30 χιλιαδες Τεσλα που ανακληθηκαν απο Κινα, ειναι αληθεια οτι φταινει οι κακοι Κινεζοι οδηγοι που τα χαλανε ή ο innovator παρεδωσε παλι ημιτελη και επικινδυνο προιον στην αγορα?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, shikabalas είπε

Εβγαλε κανα σεντ το μαγαζακι αυτο το τριμηνο απο την πωληση αυτοκινητων (ξερετε, το βασικο αντικειμενο της εταιριας) ή παλι αμα δεν ειχε τα regulatory credits θα ηταν στα μειον? Χαχα μα τι ρωταω..

Θα αντιστρέφω το ερώτημά σου. Αυτοί που αγόρασαν τα credits, πόσες ζημίες γλύτωσαν;

Κάνε καμιά πρόβλεψη για το μέλλον να σε μνημονεύω και εσένα να γελάμε.

Α και επειδή δείχνεις να νοιάζεσαι τόσο πολύ. Ο λόγος που δεν εμφάνισε κέρδη ήταν γιατί ο CEO της είναι τόσο αποτελεσματικός, που έφτασε η ώρα να πληρωθεί για τις υπηρεσίες του.

I am old enough to remember την εποχή που η τεσλα "πούλαγε κάτω του κόστους" και "έκαιγε χρήμα", τώρα που έφτασε να παράγει 2,4 δις σε ένα τρίμηνο περάσαμε στο θέμα των "credits". Λες και τα credits δεν είναι μέρος του παιχνιδιού. Είναι ένας εξωγήινος που ήρθε στη γη. Κάποιος τα πουλάει (η τεσλα) και κάποιος τα αγοράζει. Και γιατί τα αγοράζει; Γιατί είναι ΑΝΙΚΑΝΟΣ να ρίξει τον μέσο όρο των ρύπων των αυτοκινήτων που πουλάει μόνος του.

Επεξ/σία από Droulas13
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ λάθος τα βλέπω τα κέρδη στην ανακοινωση;

 

20201024_133935.jpg

Eδω δε λέει ότι τα credits ήταν 400 εκατομμύρια δολάρια και τα συνολικα κέρδη 2.1 δις;

Και ξόδεψε άλλα τόσα δις για εργοστασια;

Δηλαδή που είναι η χασουρα; στο ότι κέρδη βγαζει, τα επενδύει σε εργοστασια;

 

Επεξ/σία από sattack
  • Like 1
Δημοσ.

Οπως ειπες καποιος τα αγοραζε ως τωρα, αλλα αυτο δεν θα συμβαινει για παντα,γιατι και υπολοιποι ειναι αναγκασμενοι πλεον (αν και ακομα ειναι οικονομικα ασυμφορο για αυτους) να ανεβασουν τον αριθμο των ηλεκτρικων. Οποτε δεν ειναι κατι στο οποιο μπορει να βασιστει η εταιρια για παντα.

Για τους κουβαδες που ανακληθηκαν γαργαρα το εκανες παντως βλεπω. Και τελικα ηταν 50 χιλιαδες, οχι 30 οπως βγηκε αρχικα. Τα οποια και παραχθηκαν στην Αμερικη, δεν ειναι λιγο περιεργο να κανουν ανακληση στην Κινα ενω τα ιδια αμαξια στην Αμερικη μενουν εξω και κυκλοφορουν κανονικα?

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, shikabalas είπε

Οπως ειπες καποιος τα αγοραζε ως τωρα, αλλα αυτο δεν θα συμβαινει για παντα,γιατι και υπολοιποι ειναι αναγκασμενοι πλεον (αν και ακομα ειναι οικονομικα ασυμφορο για αυτους) να ανεβασουν τον αριθμο των ηλεκτρικων. Οποτε δεν ειναι κατι στο οποιο μπορει να βασιστει η εταιρια για παντα.

Για τους κουβαδες που ανακληθηκαν γαργαρα το εκανες παντως βλεπω. Και τελικα ηταν 50 χιλιαδες, οχι 30 οπως βγηκε αρχικα. Τα οποια και παραχθηκαν στην Αμερικη, δεν ειναι λιγο περιεργο να κανουν ανακληση στην Κινα ενω τα ιδια αμαξια στην Αμερικη μενουν εξω και κυκλοφορουν κανονικα?

Επειδή διαβάζω πάλι για «κουβάδες» και λοιπό οικιακό εξοπλισμό .......

Παρέλειψες να κάνεις σχόλιο για το E Tron (σελίδα 266 του νήματος 7 Οκτωβρίου), που μπήκε με απευθείας παράθεση δικού σου .......

Άλλωστε η TESLA έκανε την ανάκληση όπως πολλές εταιρίες για χιλιάδες αυτοκίνητα .... Η καημένη η AUDI ούτε τα ανακαλεί ούτε να τα επισκευάσει μπορεί ......

Οπότε μην το παίρνεις  τόσο «προσωπικά» ή οπαδικά, εκτός  και εάν είσαι πωλητής του group VAG ή ...... κάτοχος E Tron. 

Φιλικά πάντα ....
 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
50 λεπτά πριν, shikabalas είπε

Για τους κουβαδες που ανακληθηκαν γαργαρα το εκανες παντως βλεπω. Και τελικα ηταν 50 χιλιαδες, οχι 30 οπως βγηκε αρχικα. Τα οποια και παραχθηκαν στην Αμερικη, δεν ειναι λιγο περιεργο να κανουν ανακληση στην Κινα ενω τα ιδια αμαξια στην Αμερικη μενουν εξω και κυκλοφορουν κανονικα?

Ανακάλυψες πάλι την Αμερική με τις ανακλήσεις:
https://www.oesa.org/sites/default/files/automotive-defect-recall-report-2019.pdf

Μόνο στην Αμερική ανακαλούνται 25-30εκ οχήματα τον χρόνο. Ελπίζω να μη σε σόκαρα.

Βρίσκω πάρα πολύ λογικό το συλλογισμό σου "να θέλει να γλυτώσει μερικά εκατομμύρια σε ανακλήσεις διακινδυνεύονται να πληρώσει στη συνέχεια δισεκατομμύρια στα δικαστήρια". Θα προτιμήσω αυτό.

  • Like 1
Δημοσ.

Αρα συμφωνεις οτι φταινει οι κακοι Κινεζοι οδηγοι και οι σαπιοι κινεζικοι δρομοι? Περιεργο, τοτε γιατι δεν εμφανιστηκε το ιδιο προβλημα στην αναρτηση  και σε ολα τα αλλα αυτοκινητα που δεν ειναι τεσλα?

Κατα τα αλλα δεν ανακαλυψα την Αμερικη με τις ανακλησεις, στη συγκεκριμενη περιπτωση μιλαμε για 50 χιλιαδες αμαξια σε εταιρια που με το ζορι παραγει 500 χιλιαδες το χρονο. Καταλαβαινεις τι σημαινει αυτο? Θυμασαι μηπως τι ελεγε η τεσλα οταν βγηκε το θεμα? Να σου θυμισω: https://www.tesla.com/blog/grain-of-salt

Περιεργο, πεταει λασπη σε αυτον που εβγαλε το θεμα και λεει οτι ειναι ψεμματα. Πρωτη φορα που ξανασυμβαινει σε καποιον που παει κοντρα στο αφηγημα. Και την τελικη αφου ειναι ψεμματα γιατι δεχτηκε τωρα να παρει τα αμαξια πισω?

Δημοσ.

The problem with the rear suspension is described (translated from Chinese):

When some vehicles within the scope of this recall are subjected to a large external impact, the upper connecting rod of the rear suspension may be deformed. When the vehicle is continued to be used, the component will be further weakened. In extreme cases, it may break and affect the control of the vehicle. Increase the risk of accidents, and there are potential safety hazards.

Δηλαδή αν τρακάρεις σοβαρά, ΜΕΤΆ, αν συνεχίζεις να το οδηγείς και δεν το πας στο συνεργείο, μπορεί να δημιουργηθεί θέμα.

Σοβαρά τώρα;

Και θες να κάνει recall όλα τα αυτοκίνητά της για αυτό το θέμα;

Οκ η κίνα είναι υπερπροστατευτική και την αναγκάζει. Τι με αυτό;

  • Like 1
Δημοσ.

Κινέζοι βάζουν τρικλοποδιά σε αμερικάνικη εταιρία που παράγει εντός και εκτός Κίνας και σχεδιάζει μεγάλες επενδύσεις στην Κίνα. 

|
Αυτό προσωπικά/επαγγελματικά το έχω δει ως είτε μοχλό πίεσης για καλύτερο ντιλ ή/και επειδή κάποιος κινέζος κομματάρχης δεν πληρώθηκε καλά (ομολογουμένως σε μικρότερης κλίμακας συμφωνίες).
Είναι και η συνεχιζόμενη ένταση με τις ΗΠΑ και τα εμπάργκο εκατέρωθεν με την tesla να είναι σύμβολο/κράχτη των ΗΠΑ.
Τέλος μπορεί όντως και να ισχύει ότι τα οχήματα δεν είναι ασφαλή.

Το πιο από τα παραπάνω ισχύει δεν ξέρω, αλλά σίγουρα δεν θα πόνταρα στο τελευταίο. 

  • Like 1
Δημοσ.

 

 

 

Κάποια βίδεα από την beta.
|
Μερικές παρατηρήσεις: 
Α) Το σύστημα είναι πολύ ανεπτυγμένο. Απλά απίστευτο computer vision για όχημα παραγωγής και πολύ εντυπωσιακή η απεικόνιση του περιβάλλοντος όπως το καταλαβαίνει το αμάξι. Ακόμη και την νύχτα με βροχή σε δρόμους με λιγοστό φως.
Δεν έχω ξαναδεί τέτοιο σύστημα.

Β) Είναι πολύ ικανό σε όλες τις νορμάλ καταστάσεις, αν και κάπως αργό σε ορισμένες αλλαγές. Χωλαίνει αρκετά όταν έχει να κάνει με κακούς οδηγούς μπροστά-γύρω ή δρόμους με μη-σηματοδοτημένα μέρη.
Επίσης η αλλαγή λωρίδας κάποιες φορές είναι μη-ιδανική. 

Γ) Σε συνθήκες μέτριας/υψηλής κίνησης - μεγάλων ταχυτήτων σε κύριους δρόμους-αυτοκινητόδρομους είναι σχεδόν 100% ακριβές. 

Δ) Το summoning εντυπωσιακό, μέχρι που σταμάτησε δεξιά στον δρόμο μπροστά του. Αν και δεν ξέρω εάν το εμπιστευόμουν σε κατάσταση με άλλους πεζούς.

Ε) Οι αμερικάνικοι αυτοκινητόδρομοι στην Καλιφόρνια είναι σαν αεροδρόμια.... 

Δυστυχώς (ή ευτυχώς)δεν θα δούμε σύντομα αυτή την τεχνολογία στην ΕΕ λόγω περιορισμών στην AI οχημάτων (εάν δεν απατώμαι από τους τελευταίους νόμους). 

  • Like 3
Δημοσ.

Το εντυπωσιακό είναι ότι μέσα σε ελάχιστες μέρες μάζεψαν δεδομένα που βελτίωσαν το λογισμικό και πουσαραν κιόλας καινούρια έκδοση. Και αυτό με δεδομένα από λίγους μπετα τεστερς. Όταν με το καλό το πάρουν όλοι στην Αμερική, η πρόοδος θα είναι ραγδαία. 

Πριν λίγους μήνες έβγαλαν έκδοση που αναγνώριζε τα φανάρια και στην αρχή ζητούσαν επιβεβαίωση από τους χρήστες για το πράσινο. Τώρα τα φανάρια είναι δεδομένα. Τόσο απλά.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...