Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 27/9/2020 στις 10:53 ΜΜ, haHa είπε

Τι να κανουν παντως αυτοι που ελεγαν οτι παει για κλεισιμο η tesla, δεν εχουν ζητηση τα αυτοκινητα της για αυτο κανει μειωσεις τιμων κλπ;

Κριμα παντως που τους χασαμε, προσφεραν γελιο.

Πριν 2 χρόνια, όταν η τεσλα είχε πουλήσει συνολικά μέχρι εκείνο το σημείο περίπου 360.000 αυτοκίνητα, έλεγαν εκτός των άλλων ότι θα καταρρεύσει και από τα προβλήματα των service center.

2 χρόνια μετά έχει πουλήσει επιπλέον 720.000 αυτοκίνητα, σύνολο 1.080.000, και ακόμα περιμένουμε την κατάρρευση των SC.

  • Like 3
  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
10 ώρες πριν, mechpanos είπε

Οι επενδυτές σε τέτοιες εκδηλώσεις περιμένουν να βγουν θέματα και προτιμούν θα θέματα αυτά που θα ακουμπήσουν τα λεφτά τους να είναι χειροπιαστά. Όχι σε 3 χρόνια.

Αν έχεις να δείξεις κάτι σε 3 χρόνια, κάνε το battery day σε 3 χρόνια και πες "κοιτάχτε τι φτιάξαμε και το επόμενο Model XYZ θα το φοράει"...

Σε 3 χρόνια δηλαδή 5 ίσως και 10 καληνύχτα...

Ίσα ίσα οι επενδυτές βάζουν τα λεφτά τους για τη μελλοντική αξία και όχι για τα χειροπιαστά αποτελέσματα του τώρα, εξού και η λέξη επένδυση. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υπάρχει ένα σύνολο ετερόκλητων ατόμων που (οπως όλα τα ανθρώπινα υποσυνολα) έχουν διαφορετικές φιλοσοφίες. Δεν γίνεται να πούμε ότι όλοι σκέφτονται το ίδιο. Άλλοι είναι για το σύντομο κέρδος, άλλοι για μακροχρόνια επένδυση. 

Η δική μου άποψη είναι ότι η Tesla κινδυνεύει μόνο από εξωτερικούς παράγοντες, όπως πχ τώρα με την πανδημία, από ένα γενικευμενο recession κλπ. Υπό κανονικές συνθήκες, μόνο να γιγαντωθεί πρόκειται. 

Όταν θα παράγει αυτές τις νέες μπαταρίες και θα τις βάζει στο όχημα της και θα παρουσιάζει χαμηλότερες τιμές, μικρότερους χρόνους φόρτισης και μεγαλύτερη αυτονομία, τότε θα λενε ολοι, μα πως και η Tesla είναι συνέχεια μπροστα?!...

Επεξ/σία από sattack
  • Like 2
Δημοσ.

Νούμερα 3ου τριμήνου:

    Production Deliveries Subject to operating lease accounting  
  Model S/X 16,992 15,200 13%  
  Model 3/Y 128,044 124,100 7%  

 

 

 

Total 145,036 139,300

7%

Στην Κίνα τους 2 πρώτους μήνες παρήγαγε συνολικά 25.300 model 3 και την τελευταία εβδομάδα του Σεπτεμβρίου έμεινε κλειστό για ετήσια αξιολόγηση από κινεζικές αρχές. Συνολικά η κινέζικη παραγωγή δύσκολα ξεπέρασε τα 35.000 model 3. Από αρχές Οκτωβρίου πιάνει δουλειά και η τρίτη βάρδια, οπότε πιστεύω στο 4ο η παραγωγή να φτάσει και να ξεπεράσει τα 50.000 model 3.

Αν στην Κίνα κατασκευάστηκαν 35.000 model 3, αυτό σημαίνει ότι το fremont κατάφερε να παράξει περίπου (128.000-35.000=) 93.000 model 3. Το τελευταίο προ-covid19 τρίμηνο που έχουμε για να συγκρίνουμε ήταν το Q4 2019, όταν κατασκεύασε συνολικά 87.000 model 3, από τα οποία τα 1000 ήταν της Κίνας, δηλαδή 86.000 το fremont. Μικρή αύξηση από τα 86.000 στα 93.000, αλλά πρέπει να συνυπολογίσουμε και την πολυπλοκότητα που προστέθηκε με την επιπλέον γραμμή παραγωγής του model Y.

Υπολογίζω περίπου 30.000 παραδόσεις model y και περίπου 35.000 παραδόσεις κινέζικων model 3. Δηλαδή τουλάχιστον 65.000 high margin + άλλα 30-35.000 high margin model 3 από fremont. Το μερίδιο των low margin SR του fremont στις συνολικές πωλήσεις θα πέσει περίπου στο 20%, ίσως και παρακάτω.

Κάποιοι "αναλυτές" θα τρίβουν τα μάτια τους σε 3 εβδομάδες και θα αδυνατούν να εξηγήσουν πως μια εταιρεία που πριν 2 χρόνια φλέρταρε με την χρεοκοπία, τώρα είναι ανάμεσα στις αυτοκινητοβιομηχανίες με την μεγαλύτερη κερδοφορία.

Με τον ρυθμό που εξελίσσονται τα εργοστάσια σε Κίνα, Γερμανία και Τέξας προβλέπω, ότι σε 3 χρόνια, δηλαδή από το 2ο μισό του 2023 και μετά θα είναι μακράν η πιο κερδοφόρα αυτοκινητοβιομηχανία. Θα τουλάχιστον 2 φορές τα κέρδη του δεύτερου.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

5 χρονια μπροστα απο ολους η Τεσλα και να πατησει φρενο ειναι κριμα για τους αλλους γραφει ο ενας, για την φοβερη της κερδοφορια γραφει ο αλλος. Ολα αυτα για την ιδια εταιρεια που ΑΚΟΜΑ δεν εχει κανει ουτε ενα τριμηνο που να εβγαλε εστω ενα σεντ απο την πωληση αυτοκινητων 🤣 Και αμα δεν εβγαλε ουτε ενα σεντ οταν επαιζε μπαλα μονο της, πως ακριβως περιμενετε να σαρωσει οπως λετε, τωρα που υπαρχει πληθωρα ηλεκτρικων, σε καλυτερες τιμες και κατασκευασμενα σε πραγματικα εργοστασια και οχι σε τεντες?

Στην Κινα παλι μειωση τιμης εντωμεταξυ, ειναι που δεν προλαβαινουν να τα πουλανε και σου λεει κατσε να το ριξω λιγο ακομα να το παρει και ο λαουτζικος μωρε. Για battery day και λοιπες μπαρουφες που διοργανωνει ανα τακτα χρονικα διαστηματα ο απατεωνισκος για να πουλησει το νεο παπατζηλικι του δεν σχολιαζω καν, τα ειπατε μονοι σας.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, shikabalas είπε

5 χρονια μπροστα απο ολους η Τεσλα και να πατησει φρενο ειναι κριμα για τους αλλους γραφει ο ενας, για την φοβερη της κερδοφορια γραφει ο αλλος. Ολα αυτα για την ιδια εταιρεια που ΑΚΟΜΑ δεν εχει κανει ουτε ενα τριμηνο που να εβγαλε εστω ενα σεντ απο την πωληση αυτοκινητων 🤣 Και αμα δεν εβγαλε ουτε ενα σεντ οταν επαιζε μπαλα μονο της, πως ακριβως περιμενετε να σαρωσει οπως λετε, τωρα που υπαρχει πληθωρα ηλεκτρικων, σε καλυτερες τιμες και κατασκευασμενα σε πραγματικα εργοστασια και οχι σε τεντες?

Στην Κινα παλι μειωση τιμης εντωμεταξυ, ειναι που δεν προλαβαινουν να τα πουλανε και σου λεει κατσε να το ριξω λιγο ακομα να το παρει και ο λαουτζικος μωρε. Για battery day και λοιπες μπαρουφες που διοργανωνει ανα τακτα χρονικα διαστηματα ο απατεωνισκος για να πουλησει το νεο παπατζηλικι του δεν σχολιαζω καν, τα ειπατε μονοι σας.

Δύο από τα άλλα παπατζιλίκια είναι φαντάζομαι το paypal και η spacex;

  • Like 5
Δημοσ.
3 ώρες πριν, bill999r είπε

Ρε μάγκες συγγνώμη, δηλαδή χαίρεστε επειδή τελικά πέσατε μέσα στις προβλέψεις σας,ενώ οι άλλοι όχι;;; 

Κερδίσατε τίποτα εσείς ή κάποιος συγγενής σας;;;; Χαρήκατε για Ελον;;

1ον, ναι εγώ "κέρδισα" αρκετα:

Νέα εκπληκτικά προϊόντα που το λιγοτερο ένα σκοπεύω και να αγοράσω (καλά να είμαστε στην υγεία μας...).

Επίσης, προϊόντα που θα τα αγοράζουν οι άλλοι αλλά θα κάνουν και τη δική μου ζωή καλυτερη (πρωτον λιγότερα καυσαέρια, δεύτερον αφαίρεση του γεωπολιτικού πλεονεκτήματος για κάποιους που ετυχε και γεννήθηκαν πάνω σε κοιτάσματα πετρελαιου).

Επίσης προϊόντα που ανοίγουν νεα σύνορα στο διάστημα και είναι άγνωστο ακομα τι κέρδος θα φέρουν για τη ζωή στο μέλλον, αλλά είναι σίγουρο ότι θα φέρουν.

Επίσης, προϊόντα τεχνολογικά που άσχετα από όλα τα άλλα, και μόνο βλέπω και διαβάζω και μαθαίνω για αυτά, μου προκαλούν μια ψυχολογικη ευεξία για τα αυτά τα επιτεύγματα. 

2ον, Ναι χαίρομαι πάρα πολύ και για τον ίδιο τον Musk, μου προκαλεί μεγάλη ευχαρίστηση να βλέπω έναν που και πολύ έξυπνος είναι αλλά και σκιστηκε  στη δουλειά και στην προσπάθεια, να τα καταφέρνει και να αποφέρουν καρπους οι προσπάθειες του. 

3ον, Ναι χαίρομαι πολύ που έπεσα μέσα στις προβλέψεις μου διότι μου δίνει μια επιβεβαίωση ότι αντιλαμβάνομαι σωστότερα από άλλους το περιβάλλον μου. Λίγο situational awareness είναι πάντα ένα καλό πλεονέκτημα να έχεις. 

 

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 2/10/2020 στις 8:12 ΜΜ, shikabalas είπε

τωρα που υπαρχει πληθωρα ηλεκτρικων, σε καλυτερες τιμες και κατασκευασμενα σε πραγματικα εργοστασια και οχι σε τεντες?

 

Εδώ ένα παράδειγμα τέτοιου οχήματος (που φτιάχτηκε σε κανονικό εργοστάσιο και όχι σε τέντα).

 

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Like 5
Δημοσ.
8 ώρες πριν, Jiakometi είπε

Εδώ ένα παράδειγμα τέτοιου οχήματος (που φτιάχτηκε σε κανονικό εργοστάσιο και όχι σε τέντα).

Απορώ πως δεν μπήκε στην αντιπροσωπία με κλαρκ... 

Δηλαδή έλεος, ο τύπος έδωσε 105Κ€ και πήρε ένα γκουβά κυριολεκτικά χειρότερο από Ζάσταβα.

50% του έτους το είχε στο γκαράζ για επισκευές! 

Μετά λένε για την tesla και το πόσο αξιόπιστα ηλεκτρικά έχει....

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, Jiakometi είπε

Εδώ ένα παράδειγμα τέτοιου οχήματος (που φτιάχτηκε σε κανονικό εργοστάσιο και όχι σε τέντα).

Συγγενικό μου πρόσωπο εδώ το έχει σχεδόν 1 χρόνο τώρα. Έχει ακριβώς την ίδια άποψη. Έχει πολλά προβλήματα, και το έχει μετανοιώσει που το πήρε (από τους 1ους εδώ). Γνωρίζει βέβαια ότι και το Model X έχει τα θεματάκια του, αλλά overall καμία σχέση. Όποτε μπαίνει μέσα στο Model 3 τον βλέπω ότι μετανοιώνει που δεν πήγε σε Model X, το οποίο είχε θέματα επίσης στην αρχή, αλλά τα περισσότερα έχουν επιλυθεί. Επίσης δεν περίμενε ότι το κρύο θα έχει τόσο αντίκτυπο στο range του e-tron. Και βλέπει π.χ. το Model X Long Range σε κρύο και χτυπάει το κεφάλι του στον τοίχο. Πιστεύω ότι ήθελε να το πάρει γιατί καταρχάς τα Model X εδώ είναι κυριολεκτικά άπειρα, οπότε ήθελε κάτι διαφορετικό, και κατά δεύτερον γιατί όντως από μέσα έχει πολύ καλή κατανομή χώρων και είναι πιο χλιδάτο. Αλλά τι να το κάνεις με τόσα προβλήματα...  Και για μένα, για το e-tron , το μεγαλύτερο πρόβλημά του είναι οι μπαταρίες του, η κατανάλωσή του και η φόρτιση (π.χ. υπερθέρμανση στις μπαταρίες). Κρίμα πάντως γιατί είναι πραγματικά εντυπωσιακό αυτοκίνητο. Για το iPace δεν το συζητάμε καν. Καλύτερα το e-tron βασικά...

Επεξ/σία από Paladin-}LoA{-
  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...