Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 16/12/2019 στις 11:59 ΜΜ, sattack είπε

 

Είχα πει, εμένα μου φαίνεται ότι ο Μusk παίζει στην αληθινή ζωή ένα παιχνίδι τυπου civilization/warcraft. :)

 

Στις 6/6/2020 στις 12:17 ΠΜ, sattack είπε

Oσοι δεν εχουν ακομα καταλαβει οτι η Tesla ειναι σε τροχια για να γινει μεγαθηριο, εδω μπορουν να καταλαβουν το πώς.

 

 

  • Απαντ. 5,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Δηλαδή εάν επιτευχθούν όλα, τότε θα πετύχει χοντρικά διπλάσιο range στο μισό κόστος. Εάν υποθέσουμε ότι το cell τώρα κοστίζει της 120 δολάρια ανά kwh, στο model 3 SR των 55 kwh, για να πετύχει 250 μίλια range, τότε αυτό σημαίνει ότι τώρα τα cell του model 3 SR της κοστίζουν (120Χ55=) 6.600 δολάρια. Σε 3 χρόνια το ίδιο range θα το πετυχαίνει με 37 kwh (37+50%=55) που θα της κοστίζουν (120/2=) 60 δολάρια ανά kwh, άρα τα cells του model 3 SR θα της κοστίζουν (37Χ60=) 2.220, δηλαδή περίπου το 1/3.

Νομιζω οτι εκανες δημιουργικη αριθμητικη για τα νουμερα που παρουσιαζεις.
Απο που προκυπτει οτι θα πετυχαινει το ιδιο range με 37kWh?

Για να αυξησεις το range για δεδομενα kWh, τοτε η μπαταρια και η χημεια της δεν παιζει ιδιαιτερο ρολο(αφου μολις αναφερες συγκεκριμενα kWH).
Η οποια βελτιωση θα πρεπει να εχει ερθει απο τον ηλεκτροκινητηρα(και το software), την αεροδυναμικη κλπ. Μια μικρη βελτιωση μπορει να δεις αν εχει αυξηθει το density της μπαταριας, οποτε εχει χαμηλοτερο βαρος.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.

Ναι εχει κάνει λάθος στα κιλά ανα Wh.

Οι απαιτήσεις δεν θα αλλάξουν σε kWh απλά οι μπαταρίες θα γίνουν διπλά αποδοτικές και κατεπέκταση μισό βάρος, όγκο κτλ.

Πιθανά βέβαια θα μειωθεί αρκετά η κατανάλωση λόγω της μείωσης του βάρους.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, haHa είπε

Νομιζω οτι εκανες δημιουργικη αριθμητικη για τα νουμερα που παρουσιαζεις.
Απο που προκυπτει οτι θα πετυχαινει το ιδιο range με 37kWh?

Όντως με μπέρδεψε η αύξηση range. Τι εννοεί όμως; Ότι στο ίδιο pack μπορεί να χωρέσει περισσότερες kwh και να αυξήσει το range κατά 50%;

Ή μήπως εννοεί κάποια εξέλιξη αντίστοιχη με τους λαμπτήρες και το led, πχ κατά την εκφόρτιση των μπαταριών θα παράγεται λιγότερη θερμότητα, ικανή να αυξήσει το range κατά 50%;

Επεξ/σία από Droulas13
Δημοσ.

Νομίζω πως εάν συνεχίσει έτσι η Tesla, έχει την προοπτική να γίνει μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κόσμο, ίσως και η μεγαλύτερη (?).

 

Είναι θέμα χρόνου να αρχίσουμε να βλέπουμε αυτοκίνητα Tesla, ναι, ακόμα και στην Ελλάδα. Wait and see.

  • Like 2
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Όντως με μπέρδεψε η αύξηση range. Τι εννοεί όμως; Ότι στο ίδιο pack μπορεί να χωρέσει περισσότερες kwh και να αυξήσει το range κατά 50%;

Ή μήπως εννοεί κάποια εξέλιξη αντίστοιχη με τους λαμπτήρες και το led, πχ κατά την εκφόρτιση των μπαταριών θα παράγεται λιγότερη θερμότητα, ικανή να αυξήσει το range κατά 50%;

Σε αυτο πρεπει να αναφερεται γιατι οι βελτιωσεις που αναφερθηκαν αφορουν κυριως το design, packaging κλπ.

Δημοσ.

Για να γίνω επικριτικός ακόμη μια φορά (χρειάζεται πλέον αφού παίζει μπάλα μόνη της) έβγαλε 2.000 usd soft update για αύξηση επιδόσεων στο Υ.

Κατανοώ το μοντέλο που στηρίζεται αλλά το να έχεις πολλαπλές ταχύτητες πάνω στο ίδιο HW δεν είναι σωστό. Επίσης η τιμολογιακή πολιτική της είναι χάος ως προς το software γενικότερα και συνεχώς προσθέτει βαθμίδες.

Πιστεύω πως μέχρι να έρθει το Τέσλα των 25.000 σε 3 με 5 χρόνια, θα έχει κάπως εδραιωθεί το ηλεκτρικό και ελπίζω να προκύψουν φτηνότερες λύσεις από Κίνα με πρόσβαση στην ευρωπαϊκή αγορά. (Δεν θα τους αφήσουν βέβαια οι Γερμανοί φιλοι μας)

Τέλος ελπίζω πως μετά το battery day  οι τιμές των μπαταριών θα κινηθούν πτωτικά στο άμεσο μέλλον.

 

Δημοσ.

Είναι κρίμα να πέφτει η μετοχή της μια μέρα μετά το battery day γτ κάποιοι δυσαρεστήθηκαν με το "σε 3 χρόνια"

Ειδικά όταν τα υπάρχοντα ev's παίζουν στα μισά εως 2/3 αυτονομία με τα ίδια λεφτά.

Όταν αγόρασα το peugeot μου πριν 10+ χρόνια, 1 μήνα μετά διαπίστωσα software glitch με το ραδιόφωνο. Μια ρύθμιση χανόταν κάθε φορά που έσβηνε το ραδιόφωνο. Η απάντηση της peugeot ήταν θα βγει firmware update, θα με ενημερώσουν. 10 χρόνια μετά, ακόμα με ενημερώνουν. Και η tesla βγάζει on-air soft update που αυξάνει range, διορθώνει θέματα, προσθέτει features. 
Ο ίδιος ο Musk λέει πάντα ότι το κυριότερο μέρος της δουλειάς είναι το software. Πως γίνονται

Είχα στο πλάνο να πάρω ένα ev το 2023, και τα νέα του battery day για τα 3 χρόνια μου έδωσαν τεράστια χαρά και ελπίδες αυτό να είναι tesla.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μέχρι τότε θα είναι τόσα τα soft lock που θα έχει ωριμάσει πλέον η Τέσλα σαν εταιρεία, όπου θα παίρνεις μισό αυτοκίνητο. Εκτός αν βγει η EU και πιέσει.

 

Επίσης το σε 3 χρόνια είναι Ελον χρόνια. Γι'αυτό είπα 5 και ελπίζω να είμαι εκεί τουλάχιστον μέσα.

Μακάρι να τα καταφέρουν με τις μπαταρίες το έχουμε ανάγκη για την αμεσότερη στροφη σε ηλεκτροκινηση.

Επεξ/σία από Vagosman
  • Like 1
Δημοσ.

"Some Tesla owners on Wednesday reported they had trouble getting into their cars, checking how much the battery had charged and accessing other services, a symptom of increasingly connected cars and how they are at the mercy of fragile Internet connections."

"On social media, users reported a range of services being down, including being unable to get into their cars. "

“I have a flat tire and can’t access my app to request roadside assistance,”

https://www.washingtonpost.com/technology/2020/09/23/tesla-network-outage/

 

Τραγικό...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν είναι η 1η φορά. Έχει συμβεί και άλλες στο παρελθόν. Ευχτυχώς όμως είναι εξαιρετικά σπάνιο. Το να μην μπορούν να μπούν στο αυτοκίνητο πάντως για μένα είναι και λάθος του οδηγού. Προσωπικά πάντα κρατάω μαζί μου την κάρτα για το Model 3. Το κάνω σε περίπτωση που για τον Α ή Β λόγο έχω θέμα με το κινητό μου π.χ. μου το κλέψουν, χαλάει, τελειώνει η μπαταρία κλπ. Πάντα έχω την κάρτα πάνω σαν ενναλακτική για να μπω στο αυτοκίνητο. Όποιος δεν το κάνει και κρατάει απλά το κινητό του, για μένα πάει γυρεύοντας. Και αν το να πέσουν οι υπηρεσίες είναι εξαριετικά σπάνιο, το να έχει κάποιος θέμα με το κινητό του δεν είναι και τόσο.

Στα του Battery Day, τα όσα ακούστηκαν ήταν εντυπωσιακά, αλλά προσωπικά περίμενα το κάτι παραπάνω, κάτι που θα άλλαζε τις ισσοροπίες ριζικά.

Αντικειμενικά πάντως αν το σκεφτεί κανείς, καλό είναι να μην ξεφύγει τελείως η Tesla σε σχέση με τις άλλες εταιρίες. Ήδη είναι τουλάχιστον 5 χρόνια μπροστά και καλό θα ήταν η διαφορά να μείνει ή και να μειωθεί. Στην τελική αυτό είναι προς όφελος μας, σαν καταναλωτές. Αν κάποιος το έχει μονοπώλιο, θα χτυπάει στις τιμές και ίσως να είναι αργός στην εξέλιξη σε κάποια φάση τουλάχιστον ( Intel π.χ. ). Είναι ευχάριστο να βλέπεις και άλλες εταιρίες να μπαίνουν στο χώρο. Ακόμα και κόλλημα να έχει κάποιος με την Tesla, σίγουρα ο ανταγωνισμός θα την ωθήσει να εξελλίσει συνεχώς τα προϊόντα της, άρα και οι κολλημένοι ωφελούνται.

Επεξ/σία από Paladin-}LoA{-
  • Like 5
Δημοσ.

Ετσι για να πικαρουμε και τους διαφορους στο thread που εχουν εξαφανιστει και ελεγαν για την tesla που παραποιει νουμερα κλπ, εδω τι εκανε επι χρονια η BMW στην Αμερικη:

BMW fined $18 million for inflating sales figures
 

Αναφορά σε κείμενο

Luxury automaker BMW has agreed to pay an $18 million fine for misreporting its car sales figures over the course of five years, the Securities and Exchange Commission announced.

The SEC said that between 2015 and 2019, BMW "maintained a reserve of unreported retail vehicle sales — referred to internally as the 'bank' — that it used to meet internal monthly sales targets without regard to when the underlying sales occurred." That practice allowed BMW to maintain a leading retail sales position relative to other premium automotive companies, the agency said.

Τι να κανουν παντως αυτοι που ελεγαν οτι παει για κλεισιμο η tesla, δεν εχουν ζητηση τα αυτοκινητα της για αυτο κανει μειωσεις τιμων κλπ;

Κριμα παντως που τους χασαμε, προσφεραν γελιο.

  • Like 2
Δημοσ.
Στις 26/9/2020 στις 10:47 ΠΜ, iLLiCiT είπε

Είναι κρίμα να πέφτει η μετοχή της μια μέρα μετά το battery day γτ κάποιοι δυσαρεστήθηκαν με το "σε 3 χρόνια"

Ειδικά όταν τα υπάρχοντα ev's παίζουν στα μισά εως 2/3 αυτονομία με τα ίδια λεφτά.

Οι επενδυτές σε τέτοιες εκδηλώσεις περιμένουν να βγουν θέματα και προτιμούν θα θέματα αυτά που θα ακουμπήσουν τα λεφτά τους να είναι χειροπιαστά. Όχι σε 3 χρόνια.

Αν έχεις να δείξεις κάτι σε 3 χρόνια, κάνε το battery day σε 3 χρόνια και πες "κοιτάχτε τι φτιάξαμε και το επόμενο Model XYZ θα το φοράει"...

Σε 3 χρόνια δηλαδή 5 ίσως και 10 καληνύχτα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...