Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο Golden Hall στο Μαρούσι το Δεκέμβριο ο Musk για τα εγκαίνια?  :)

Βλέπω τις τιμές σε Ελλάδα (από τα news του insomnia) και Βέλγιο (από το επίσημο site). Καλά είναι. Φυσικά το μέσο εισόδημα στην Ελλάδα είναι πολύ μικρότερο από το Βέλγιο, αλλά επίσης φυσικά αυτό δεν είναι ευθύνη της Tesla. 

 

 

 

 

Screenshot_20200731a.jpg

Screenshot_20200731.jpg

Επεξ/σία από sattack
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ακριβά πολύ για ελληνικές τσέπες. Βέβαια είναι μια αρχή. Άντε να δούμε τις απαντήσεις της βιομηχανίας. Ακόμα και η παραδοσιακή Honda γυρίζει τα αυτοκίνητα σε E-HV ακόμα και το μικρό jazz. Ηλεκτρομοτερ με ice γεννήτρια με μονή σύμπλεξη όταν ο ice είναι αποδοτικός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν θυμάμαι καλά το 3 στη Νορβηγία  στην πιο απλή έκδοση έχει 390.000 ΝΟΚ αφού δεν έχει τελωνείο, tax, κλπ. Αν εδώ η τιμή είναι 45.990, σημαίνει ότι το κράτος βάζει καπέλο προφανώς.

Επεξ/σία από Paladin-}LoA{-
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Αν θυμάμαι καλά το 3 στη Νορβηγία  στην πιο απλή έκδοση έχει 390.000 ΝΟΚ αφού δεν έχει τελωνείο, tax, κλπ. Αν εδώ η τιμή είναι 45.990, σημαίνει ότι το κράτος βάζει καπέλο προφανώς.

Εχει για καπελο αυτο το 24%φπα...λεγανε οτι για την ηλεκτροκινηση θα το κανανε 11% αλλα μονο στα λογια ηταν

 

Παντως αν με αξιωσει ο θεος κ μου βγουν, ενα S RAVEN θα το χτυπησω..

20200802_122045.jpg

Επεξ/σία από bill_zaf
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, sattack είπε

Στην Ελλάδα δεν είπαν για 6.000 επιδοτηση; 

Δηλ. το απλό (SR+) πέφτει στις 40.000 ;

Δεν έχω ιδέα δεν είναι ξεκάθαρο. Νόμιζα ότι οι εκάστοτε suppliers ηλεκτροκίνητων οχημάτων θα έπρεπε να "δείχνουν" την τιμή τους με την επιδότηση, δηλαδή μειωμένη. Οπότε αν με τα "καπέλα" του κράτους η τιμή ήταν 52.000 θα την έριχναν στα 46? Δεν βγάζει νόημα καθότι αν το αυτοκίνητο κοστίζει πάνω από 50 δεν επιδοτείται. Εκτός και αν είναι 50 προ φόρων. Αναμένω κάποιο άρθρο από Ελληνικά sites που να εξηγεί ξεκάθαρα την τελική τιμή προς τον καταναλωτή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν είχα υπόψιν μου τι παίζει από τιμές, και έψαξα τον τιμοκατάλογο για Αudi Α4, BMW 3 , Mercedes C class. Οι τιμές είναι παρόμοιες ή και ακριβότερες!

 

 

20200802_111601.jpg

20200802_111535.jpg

20200802_111507.jpg

Επεξ/σία από sattack
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 χρόνια μετά η volvo απάντησε στο model 3 με το polestar 2

Αποτέλεσμα;

Τέσταραν τις performance εκδόσεις των δύο (το polestar 2 έχει πουλήσει μόνο performance για την ώρα) στον ανοιχτό δρόμο και το model 3 αποδείχτηκε κατά 20% πιο αποδοτικό.

Μέση ταχύτητα 117 km/h, μέγιστη 130 km/h, το polestar έβγαλε 273 km ενώ το model 3 328 km, δηλαδή 55 km παραπάνω.

Που να ενσωματώσουν στο model 3 την αντλία θερμότητας του model y, χάρη στην οποία το model y (το οποίο είναι ογκωδέστερο και βαρύτερο) το κατάφεραν να έχει παρόμοια αυτονομία με το model 3, ενώ το περίμεναν 10% κάτω.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 23/7/2020 στις 4:24 ΜΜ, Droulas13 είπε

Σε συνθήκες πανδημίας, με το εργοστάσιο στο fremont κλειστό (ή να υπολειτουργεί) στο μεγαλύτερο διάστημα του τριμήνου, πέτυχε gross margin 17,2% (χωρίς να συνυπολογίζω το leasing και τα zev credits). Και η μέση τιμή πώλησης έπιασε νέο ιστορικό χαμηλό στα 52.000 δολάρια.

Έκλεισε αισίως 4 συνεχόμενα τρίμηνα κερδοφορίας (ναι, μετά φόρων). Ναι χωρίς τα zev credits δεν θα τα κατάφερνε. Χωρίς όμως πανδημία θα τα κατάφερνε.

Τα τελευταία 8 τρίμηνα έχει ΤΤΜ (trailing 12 months) θετικό operating cash flow και το ίδιο ισχύει για τα τελευταία 6 τρίμηνα για το free cash flow (operating cash flow μείον επενδύσεις).

Συνεπεία των ανωτέρω το μετρητό έφτασε σε νέα ιστορικά υψηλά στα 8,6 δις. Ακόμα και αν αφαιρέσεις τις δανειακές της υποχρεώσεις για τους επόμενους 12 μήνες, της μένουν 4,9 δις. Και μιλάμε για μια εταιρεία που παράγει σταθερά πια ζεστό χρήμα. Τους τελευταίους 12 μήνες (στους οποίους περιλαμβάνεται και η πανδημία) έχει παράξει λειτουργικά 2,7 δις.

Στο 3ο τρίμηνο (αν δεν μας τα χαλάσει ο covid19) θα πάρουμε μια γεύση από το μέλλον. Με Κίνα στις 40.000+ πωλήσεις mic model 3, με model Y στις 30.000+ πωλήσεις και συνολικά υπολογίζω 130.000+ πωλήσεις περιμένω μεγάλες επιδόσεις σε όλα τα επίπεδα.

Σημειωτέον, ότι στα 5 τελευταία τρίμηνα (από 2ο 2019 έως και 2ο 2020) έχει επενδύσει συνολικά 2,1 δις, με τα οποία έφτιαξε ένα εργοστάσιο στην Κίνα, έχει φτιάξει ήδη μισό ακόμα στην Κίνα και έχει ξεκινήσει ένα 3ο στην Ευρώπη. Α, έστησε και νέα γραμμή παραγωγής για το model Y και έφτιαξε 500+ σταθμούς φόρτισης με 5000+ supercharges.

Είναι προφανές, ότι έχει μάθει από τα λάθη του παρελθόντος και πλέον ξέρει να επενδύει χωρίς να σκορπάει τα χρήματά της.

Αν έπρεπε να διαλέξω μία αυτοκινητοβιομηχανία με τις λιγότερες πιθανότητες να πτωχεύσει στα επόμενα 5-10 χρόνια θα διάλεγα την τέσλα.

61919913_.png.190139cb001295c99af43b1325b34166.png

Στις οικονομικές της καταστάσεις για το 2ο τρίμηνο, η τέσλα αναφέρει (σελ 44) :

"Gross margin for total automotive increased from 19% to 25% in the three and six months ended June 30, 2020 as compared to the three and six months endedJune 30, 2019, primarily due an increase of $317 million and $455 million, respectively, in sales of regulatory credits and an improvement of Model 3 gross marginprimarily from lower freight and duty costs from local production in China and additional manufacturing efficiencies in the production of Model 3 in our FremontFactory. Additionally, improvement of Model S and Model X gross margin from lower freight and duties from regional sales mix helped contribute to higher totalautomotive gross margin. The increases were partially offset by idle capacity charges of $189 million and $213 million as a result of temporary suspension ofproduction at the Fremont Factory during the three and six months ended June 30, 2020, respectively."

Αυτό σημαίνει, ότι χωρίς την επίδραση του κλεισίματος του εργοστασίου στο φρεμοντ λόγω κοβιντ, θα εμφάνιζε στον παραπάνω πίνακα 189εκ παραπάνω, δηλαδή (769+189=) 958εκ καθαρά έσοδα (πλην leasing και credits), δηλαδή 21,4% gross margin. (Αντιστοίχως το 18,5% του 1ου τριμήνου ανεβαίνει στο 19% αν αφαιρέσουμε το κόστος των (213-189=) 24εκ από το κλείσιμο του εργοστασίου στο τέλος του 1ου τριμήνου)

Και αυτό το πέτυχε παρόλο που έριξε κατά 10% την τιμή του MIC model 3 στην αρχή του τριμήνου, όταν ακόμα είχε παραδώσει μόλις το 10% των MIC model 3 για το 2ο τρίμηνο. 10% πτώση στην τιμή συνεπάγεται αυτομάτως και 10% πτώση του gross margin. Οι παραδόσεις στην Κίνα αντιστοιχούσαν στο 2ο τρίμηνο στο 1/3 των συνολικών παραδόσεων και από αυτό το 1/3, το 90% πουλήθηκε με 10% κάτω gross margin και παρόλα αυτά το gross margin (χωρίς leasing και credits) ανέβηκε από το 19% στο 21,4%. Είναι προφανές, ότι το περιθώριο κέρδους του MIC model 3 είναι τεράστιο.

 

Επεξ/σία από Droulas13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

O greentheonly που διαβάζει κώδικα από τα tesla είπε ότι η εταιρεία ετοιμάζει καινούργιες UI γλώσσες για τα αμάξια.Μέσα και τα Ελληνικά.

117352268_10163865486295459_5617082338753526481_n.jpg

Επεξ/σία από dream21
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/5/2020 στις 3:26 ΜΜ, Fubar.gr είπε

Το λίνκ που χρώσταγα στον @Droulas13

http://www3.sce.com/sscc/law/dis/dbattach5e.nsf/0/685317EDD7795C36882580F3007B9ABE/$FILE/A1703XXX-SCE-Various-Testimony SCE-01.pdf

Είναι η αιτιολογική έκθεση σχετικά μεταξύ άλλων την εγκατάσταση των μπαταριών Powerpack στο Mira Loma.

Σελίδα 43 (52 στο pdf):

Each system is 10 MW/40 MWh and connects to a 12kV circuit out of the Mira Loma Substation.  Each 10 MW system is made up of 198 Tesla Powerpacks (200 kWh each), 24 inverters (500 kVA each), four medium voltage transformers, four sets of low voltage switchgear, one set of medium voltage switchgear, and related panelboards, data cabinets and fiber enclosures.  The design of each system also includes 90 spare bays for future Powerpacks to be installed for capacity maintenance.

90 είναι περίπου 50% του 198. Δέν είναι τυχαίο οτι η μπαταρία του Hornsdale επίσης μεγαλώνει κατα 50%

Θυμάσαι που προσπαθούσες να μας πείσεις, ότι η μπαταρία της αυστραλίας έχει ήδη χάσει το 50% και ότι η επέκταση κατά 50% είναι για να αντισταθμίσουν αυτή την απώλεια;

Και μάλιστα στην αρχή το παρουσίασες ως fact και όχι ως ένα απλό προαίσθημα και έπρεπε να σε αμφισβητήσω για να εκδηλωθείς.

Ε, τελικά άκυρο:

https://electrek.co/2020/08/12/tesla-big-battery-shows-record-mw-range-expansion/

Η μπαταρία μπορεί να δώσει πια 150MW, αντί για τα αρχικά 100MW. Δηλαδή 50% περισσότερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σίγουρο είναι ότι η TESLA έχει κυριαρχήσει στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων των ΗΠΑ: 

https://www.forbes.com/sites/niallmccarthy/2020/08/13/americas-best-selling-electric-cars-in-the-first-half-of-2020-infographic/

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...