Vagosman Δημοσ. 7 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 7 Ιουλίου 2020 Παίδες η BMW σκέφτεται να χρεώνει hardware υπηρεσίες όπως θερμαινόμενα καθίσματα με το μήνα. Μπράβο στους Γερμανούς που σπάνε το κατεστημένο και πρωτοτυπουν. Με αυτά τα μυαλά θα πάνε πολύ μπροστά. Θα κλείσουν τα συνεργεία και θα ανοίξουν χακεραδικα. Για να δούμε πόσο θα αλλάξει η αυτοκινητοβιομηχανία τα επόμενα χρόνια. Η Τέσλα έφερε κοσμογονικές αλλαγές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 9 Ιουλίου 2020 Στις 21/8/2019 στις 3:20 ΜΜ, Droulas13 είπε Εκείνες οι δεκάδες αγωγές και μηνύσεις εναντίον της Tesla και του Musk, που θα έκλειναν την Tesla και θα φυλάκιζαν τον Musk, τι να απέγιναν άραγε; Μιας και πέρασε περίπου ένας ακόμα χρόνος, επαναφέρω την ερώτηση. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 9 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 9 Ιουλίου 2020 Έχουνε λαλήσει όλοι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mmmpii Δημοσ. 9 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 9 Ιουλίου 2020 1 ώρα πριν, sattack είπε Έχουνε λαλήσει όλοι... https://www.forbes.com/sites/greatspeculations/2020/07/09/tesla-downside-if-china-arrests-musk/ Το άρθρο με ένα screening που έκανα λέει τι θα γίνει αν περιορίσουν οι αρχές τον Μασκ στην Κίνα, έχοντας ως έναυσμα αυτή την παράγραφο: " In early June 2019, an executive at Koch Industries KVHI was detained at his hotel in southern China and was interrogated for several days. The executive was allowed to fly out of the country only after the U.S. State Department intervened. The detention came after a key executive of China’s telecom equipment behemoth Huawei was arrested in Canada at the request of U.S. officials. [1] In 2010, an Australian citizen who was the head of mining major Rio Tinto’s iron ore operations was sentenced to 10 years in prison in China after he was charged with corruption and misappropriating commercial secrets. The arrest came at a time when the company and China were apparently in intense negotiations over the iron ore benchmark price. " Και η στήλη λέγεται great speculation, ό,τι να'ναι με λίγα λόγια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 10 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 10 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) Προς στιγμήν έμειναν λιγο στηλη άλατος όταν ξαφνικά η Tesla έγινε εντελώς mainstream (προβολή από τον Jay Leno με το Cybertruck και το model Y, προβολή από τη NASA με τους αστροναύτες της μέσα στο ModelX να πηγαίνουν με τον πύραυλο του Musk στο διάστημα, προβολή στα δελτία ειδήσεων για τη μετοχή της Tesla που έχει σπάσει όλα τα ρεκόρ απόδοσης, έχει γίνει μεγαλυτερη απο το 97% των εταιρειών S&P500 και ο Musk μπήκε στη 10αδα των πλουσιότερων ανθρώπων του κοσμου) και τώρα προσπαθούν να συνέλθουν και να αρχίσουν παλι τη λάσπη. Ειδικά κάτι Business Insider και δε συμμαζεύεται έχουν λαλήσει... Επεξ/σία 10 Ιουλίου 2020 από sattack 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 18 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 18 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) Στις 6/6/2020 στις 12:17 ΠΜ, sattack είπε Oσοι δεν εχουν ακομα καταλαβει οτι η Tesla ειναι σε τροχια για να γινει μεγαθηριο, εδω μπορουν να καταλαβουν το πώς. Ο δε Musk θα γινει (και μαλλον συντομα...) ο πιο πλουσιος ανθρωπος του κοσμου, οχι γιατι κυνηγησε τα πλουτη μεσα απο επενδυσεις, αλλα γιατι παρηγαγε πλουτο απο το μηδεν με τα ιδια του τα χερια. Στις 30/6/2020 στις 12:45 ΠΜ, sattack είπε Όσοι παρακολουθούν στενά πιθανότατα ξέρουν τα παρακάτω. Θα τα γράψω για όποιον τυχόν δεν ξέρει. Τo προτελευταίο email του Musk προς τους εργαζόμενους της Tesla έλεγε κλασσικά να προσπαθήσουν πολύ τώρα τις τελευταίες μέρες που κλείνει αυτό το 2ο τρίμηνο του 2020, και ότι είναι πραγματικά σημαντικό. Το τελευταίο του λέει ότι παλεύουν να μην εμφανίσουν ζημιά. Αυτό ειναι όντως πολύ σημαντικό, να μην εμφανίσει ζημιές σε μια περίοδο που έγινε καταστροφή για όλους, αλλά και για έναν ακόμα λογο: διότι η Tesla έχει πιάσει όλα τα κριτηρια που χρειαζεται για να συμπεριληφθεί στον δέκτη S&P 500 του Αμερικανικού χρηματιστηρίου (Ο δείκτης του μέσου όρου των 500 μεγαλύτερων σε κεφαλαιοποιηση (αξία) εταιρειων) αρκεί είτε αυτό είτε το επόμενο τρίμηνο να παρουσιάσει έστω και 1$ κέρδος. Όταν η Tesla μπει στον S&P 500, αυτόματα όλοι οι διαχειριστές αμοιβαίων κεφαλαίων που ακολουθούν αυτόν τον δείκτη, θα πρέπει να αγοράσουν μετοχές και της Tesla. Αυτό σημαίνει ότι θα εμφανιστούν αυτόματα τεράστιες ποσότητες εντολών για αγορα. Αυτά είναι αμοιβαία κεφάλαια με τεράστια μεγέθη δισεκατομμυριων δολαρίων που επενδύονται σε αυτές τις 500 μετοχες, δεν είναι εγώ κι εσύ που έχουμε κατι λίγα χιλιάρικα να επενδύσουμε. Καταλαβαίνει κανείς πόσο περισσότερο θα εκτοξευτεί η μετοχή που τώρα βρίσκεται γύρω στα 1000$ και πόσο θα καούν αυτοί που την σορταριζαν... Θα ξαναπώ βέβαια ότι οι τιμές των μετοχών είναι σχετικές. (Και δεν συμβουλεύω κανέναν να αγορασει. Εγώ δεν ασχολούμαι με μετοχες). Μπορεί τώρα να έχει 1000$ αλλά αν αλλάξει το ψυχολογικό κλίμα στο χρηματιστηριο και ολοι αρχιζουν να πουλάνε, θα πέσουν όλες οι μετοχές, μαζί και της Tesla. Αυτό που έχει μεγαλυτερη σημασία είναι η σύγκριση. Ότι πχ η Τesla ανεβαίνει περισσότερο από τη Ford και τη GM όταν το χρηματιστήριο ανεβαίνει, και πέφτει λιγότερο από αυτές όταν το χρηματιστήριο πέφτει. Προφανως γιατί μεγαλύτερο μέρος τον επενδυτών πιστεύει ότι το μέλλον της Tesla είναι καλύτερο από των υπολοίπων. Εντωμεταξύ η μετοχη της Tesla εφτασε μεχρι και 1764 δολαρια, ο Musk εφτασε μεχρι και 7ος (ή και 4ος?) πλουσιοτερος ανθρωπος στον κοσμο, συμφωνα με καποιους που τα μετρανε. Τωρα βεβαια "ξαναπεσε" στα 1500. Και ειναι παντα πιθανο να παει και για φουντο μαζι με ολο το χρηματιστηριο. Αλλα ειναι καλη ευκαιρια για να κανουμε και λιγο πλακα. Επεξ/σία 18 Ιουλίου 2020 από sattack Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Ήταν που η τεσλα επιζούσε μόνο λόγω επιδοτήσεων στην Αμερική. Πάρτε πωλήσεις US χωρίς επιδοτήσεις και με lockdown: 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 1 ώρα πριν, Droulas13 είπε Ήταν που η τεσλα επιζούσε μόνο λόγω επιδοτήσεων στην Αμερική. Πάρτε πωλήσεις US χωρίς επιδοτήσεις και με lockdown: Πολυ χρησιμος πινακας απο ολες τις αποψεις! Δηλαδη στην Αμερικη ηταν ηδη απο περυσι 2πλασια της Volvo, εφαγε ηδη την Audi και χτυπαει BMW, Μercedes, VW, χωρις ακομα να εχει το δικο της CUV σε αυτους τους αριθμους! 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vagosman Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 Aυτο που θέλω πλεον απο την Tesla που δεν θα γινει, ειναι να αρχίσει να μειώνει σοβαρά τις τιμές απο τη στιγμή που σταθεροποιήθηκε και να βελτιώσει αρκετά τα αυτοκίνητα της. Ακόμα φεύγουν προφυλακτήρες απο τη βροχή. Μελλοντικά βέβαια βλέπω το αυτοκίνητο να παρέχεται δωρεάν και να πληρώνουμε αδρά τις υπηρεσίες. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να αρχίσει η σοβαρή κριτική ώστε να μην επαναπαυθούν οι νέες στρατιές πλουσίων μετόχων της Τέσλα που ανέβηκαν τάξη εν μια νυκτί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mmmpii Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 Δεν μπορεί κανείς να ξέρει τις προθέσεις τους ακριβώς, αλλά με βάση τον πίνακα έχει 1.38% μερίδιο αγοράς στις ( μειωμένες φέτος ) πωλήσεις. Σαν πολύ μικρό μου φαίνεται για να το αφήσουν εκεί και να πούμε ότι σταθεροποιήθηκε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 10 ώρες πριν, Vagosman είπε Aυτο που θέλω πλεον απο την Tesla που δεν θα γινει, ειναι να αρχίσει να μειώνει σοβαρά τις τιμές απο τη στιγμή που σταθεροποιήθηκε και να βελτιώσει αρκετά τα αυτοκίνητα της. Ακόμα φεύγουν προφυλακτήρες απο τη βροχή. Μελλοντικά βέβαια βλέπω το αυτοκίνητο να παρέχεται δωρεάν και να πληρώνουμε αδρά τις υπηρεσίες. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να αρχίσει η σοβαρή κριτική ώστε να μην επαναπαυθούν οι νέες στρατιές πλουσίων μετόχων της Τέσλα που ανέβηκαν τάξη εν μια νυκτί. Οι τιμές διαμορφώνονται από τις δυνατότητες παραγωγής σε συνδυασμό με την ζήτηση της αγοράς. Η λογική λέει ότι όσα περισσότερα κατασκευάζει, τόσο περισσότερο θα ρίχνει τις τιμές. Όχι ότι θα φτάσει να γίνει αυτοκίνητο "του λαού", αλλά αν δίνεις 25-30 χιλιάρικα για αμάξι, θα το σκεφτεί να δώσει 5-10 ακόμα "για ένα τέσλα". Όσον αφορά στην ποιότητα, πιστεύω, ότι το πρόβλημα περιορίζεται στις δυσλειτουργίες του εργοστασίου στο Φρεμόντ. Το ράβε-ξήλωνε του 2017/2018 έχει αφήσει βαθιές πληγές. Αλλά η περίπτωση του εργοστασίου της Κίνας δείχνει να έχουν μάθει από τα λάθη τους και ότι δεν τα επαναλαμβάνουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 23 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) Έσοδα μεγαλύτερα από το Q1, μεγαλύτερα από ότι περίμεναν όλοι, κερδη εκει που ολοι περίμεναν χασούρα, έπιασε το στάνταρ για να μπει στον δείκτη S&P500.... όποιος πρόλαβε τον κύριο είδε... Επεξ/σία 23 Ιουλίου 2020 από sattack 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 2020 Στις 30/4/2020 στις 9:18 ΜΜ, Droulas13 είπε Έφτιαξα ένα πινακάκι από το πρώτο τρίμηνο του 2018, όταν και ξεκίνησε να πουλάει το model 3 σε ποσότητες που να επηρεάζουν σημαντικά τις καταστάσεις της. Το περιόρισα στις πωλήσεις αυτοκινήτων πλην leasing γιατί εκεί το gross margin έχει τους δικούς του υπολογισμούς. Αφαίρεσα επίσης τα regulatory credits (τα οποία λόγω της προ έτους συμφωνίας με την FCA το τελευταίο τρίμηνο χτύπησαν ιστορικά υψηλά). Βλέπουμε, ότι τα δύο πρώτα τρίμηνα του 2018 ήταν καταστροφικά λόγω της χαμηλής παραγωγής του model 3. Το καλοκαίρι του 2018 έπιασε ικανοποιητικούς ρυθμούς παραγωγής, ήτοι 4.000-5.000. Εκεί βλέπουμε και την εκτίναξη του gross margin από 16-17% στα 22% το 3ο τρίμηνο. Το τέταρτο τρίμηνο μπαίνει στην αγορά ως ενδιάμεση λύση το mid-range για να καλύψει την ζήτηση μέχρι να έρθουν οι διεθνείς πωλήσεις και το SR/SR+. Για αυτό το λόγο αντί το margin να συνεχίσει την άνοδο, σταθεροποιείται στο 22%. Το 1ο τρίμηνο του 2019 ήταν καταστροφικό γιατί συνδυάστηκαν 1ον το διεθνές λανσάρισμα του model 3, 2ον το λανσάρισμα του model 3 SR και 3ον και σημαντικότερο η τέλσα περνάει στη νέα πραγματικότητα της μειωμένης ζήτησης των S/X (κυρίως του S). Το δεύτερο τρίμηνο του 2019 η κατάσταση κάπως βελτιώνεται αλλά επειδή ήταν το κύριο τρίμηνο παραδόσεων του backlog του model 3 SR, δέχεται και αυτό το τρίμηνο μεγάλο πλήγμα. Στο 3ο-4ο τρίμηνο το μείγμα model 3 SR/LR έρχεται σε μια ισορροπία, παράλληλα η παραγωγική δυνατότητα του model 3 συνεχώς βελτιώνεται και αυτά έχουν ως αποτέλεσμα το margin να βελτιώνεται και σταθεροποιείται κοντά στο 20%. Σημειωτέον, ότι το 2019 η τέσλα είχε και την σταδιακή μείωση της επιδότησης στην Αμερική. Στο 1ο τρίμηνο το είδε να πέφτει κατά 50% από τα 7.000 στα 3.500 και στο 2ο τρίμηνο στα 1.750 ενώ από το 1ο τρίμηνο του 2020 δεν υφίσταται. Και ερχόμαστε τώρα στο 1ο τρίμηνο του 2020. Όπου η τέσλα ξεκινάει τις πωλήσεις σε 2 νέα προϊόντα. Στην Αμερική ξεκινάνε οι πωλήσεις του model Y ενώ στην Κίνα οι πωλήσεις του τοπικά παραγόμενου model 3. Και ενώ έτσι έχουν τα πράγματα, το gross margin έπεσε από το 20% μόλις στο 18,5%. Αυτό δεν το περίμενα με την καμία. Υποψιάζομαι, ότι τα περιθώρια κέρδους τόσο του model Y όσο και του κινέζικου model 3 είναι ΠΟΛΥ υψηλά. ΠΟΛΥ. Αν ισχύουν οι υποψίες μου θα δούμε (κορονοιού επιτρέποντος) πολύ σύντομα το gross margin να σκαρφαλώνει πάνω από το 25%. Αν δε επιβεβαιωθεί και η πρόβλεψη που έχω κάνει προ μηνών, ότι το SR είτε θα σταματήσει γενικά (μέχρι να φτιαχτεί νέο εργοστάσιο) είτε θα περιοριστεί στην Αμερικάνικη αγορά δεν αποκλείεται να το δούμε κοντά στα 30% ακόμα και φέτος. Επαναλαμβάνω. Κορονοιού επιτρέποντος... Σε συνθήκες πανδημίας, με το εργοστάσιο στο fremont κλειστό (ή να υπολειτουργεί) στο μεγαλύτερο διάστημα του τριμήνου, πέτυχε gross margin 17,2% (χωρίς να συνυπολογίζω το leasing και τα zev credits). Και η μέση τιμή πώλησης έπιασε νέο ιστορικό χαμηλό στα 52.000 δολάρια. Έκλεισε αισίως 4 συνεχόμενα τρίμηνα κερδοφορίας (ναι, μετά φόρων). Ναι χωρίς τα zev credits δεν θα τα κατάφερνε. Χωρίς όμως πανδημία θα τα κατάφερνε. Τα τελευταία 8 τρίμηνα έχει ΤΤΜ (trailing 12 months) θετικό operating cash flow και το ίδιο ισχύει για τα τελευταία 6 τρίμηνα για το free cash flow (operating cash flow μείον επενδύσεις). Συνεπεία των ανωτέρω το μετρητό έφτασε σε νέα ιστορικά υψηλά στα 8,6 δις. Ακόμα και αν αφαιρέσεις τις δανειακές της υποχρεώσεις για τους επόμενους 12 μήνες, της μένουν 4,9 δις. Και μιλάμε για μια εταιρεία που παράγει σταθερά πια ζεστό χρήμα. Τους τελευταίους 12 μήνες (στους οποίους περιλαμβάνεται και η πανδημία) έχει παράξει λειτουργικά 2,7 δις. Στο 3ο τρίμηνο (αν δεν μας τα χαλάσει ο covid19) θα πάρουμε μια γεύση από το μέλλον. Με Κίνα στις 40.000+ πωλήσεις mic model 3, με model Y στις 30.000+ πωλήσεις και συνολικά υπολογίζω 130.000+ πωλήσεις περιμένω μεγάλες επιδόσεις σε όλα τα επίπεδα. Σημειωτέον, ότι στα 5 τελευταία τρίμηνα (από 2ο 2019 έως και 2ο 2020) έχει επενδύσει συνολικά 2,1 δις, με τα οποία έφτιαξε ένα εργοστάσιο στην Κίνα, έχει φτιάξει ήδη μισό ακόμα στην Κίνα και έχει ξεκινήσει ένα 3ο στην Ευρώπη. Α, έστησε και νέα γραμμή παραγωγής για το model Y και έφτιαξε 500+ σταθμούς φόρτισης με 5000+ supercharges. Είναι προφανές, ότι έχει μάθει από τα λάθη του παρελθόντος και πλέον ξέρει να επενδύει χωρίς να σκορπάει τα χρήματά της. Αν έπρεπε να διαλέξω μία αυτοκινητοβιομηχανία με τις λιγότερες πιθανότητες να πτωχεύσει στα επόμενα 5-10 χρόνια θα διάλεγα την τέσλα. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) Στις 29/8/2019 στις 3:42 ΜΜ, Droulas13 είπε 2. Μια ανάλυση για την αγορά του model 3 στην Κίνα. Σύμφωνα με τα στοιχεία εδώ, η tesla έχει πουλήσει το πρώτο μισό του 2019: - 11.877 model 3 - 8.925 model s/x Η αναλογία model 3 προς προς model s/x είναι 1,3 model 3 για κάθε 1 model s/x. Στον υπόλοιπο κόσμο η tesla έχει πουλήσει το πρώτο μισό του 2019: - 116.600 model 3 - 20.900 model s/x Η αναλογία στον υπόλοιπο κόσμο είναι 5,6 model 3 για κάθε ένα model s/x. Από τα παραπάνω δεδομένα, καθίσταται προφανές, ότι οι χαμηλές πωλήσεις του model 3 στην Κίνα οφείλονται στο gigafactory 3. Αν η Κίνα είχε την ίδια αναλογία τότε θα είχε πουλήσει 50.000 model 3 στο εξάμηνο, δηλαδή 100.000 σε ετήσια βάση. Πιστεύω σε αυτή την αγορά απευθύνεται (με το καλημέρα) το gigafactory 3 και μάλιστα χωρίς να λαμβάνουμε υπόψη τον παράγοντα των δασμών. Με αυτόν μέσα είναι ακόμα μεγαλύτερη. Να εδώ πριν ένα χρόνο ανέλυα για ποιο λόγο δεν υπάρχει ανησυχία για την ζήτηση του model 3 στην Κίνα. Κατηγορήθηκα τότε για λογική από τα lidl από τον Isay. Το πρώτο εξάμηνο του 2019 είχαν πουληθεί περίπου 12.000 model 3. Και περίπου 29.000 όλο το 2019. Λιγότερα δηλαδή από τα περίπου 31.000 που πουλήθηκαν μόνο στο 2ο τρίμηνο του 2020. Επεξ/σία 24 Ιουλίου 2020 από Droulas13 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 26 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) Πριν 2 χρόνια κάποιοι εδώ μέσα στοιχημάτιζαν πότε θα χρεοκοπήσει. Σήμερα έχει με διαφορά την καλύτερη αναλογία ρευστού προς τις τρέχουσες υποχρεώσεις. Το ρευστό της καλύπτει το 70% των τρεχουσών υποχρεώσεών της. Ενδεικτικά της ford καλύπτει το 28%, της toyota το 23%, της vw το 16%, της bmw 17% και της daimler το 21%. Για αυτό και είναι σε θέση να φτιάχνει 3 εργοστάσια ταυτόχρονα: Επεξ/σία 26 Ιουλίου 2020 από Droulas13 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα