Vagosman Δημοσ. 9 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2020 Αν εχεις και παιδια μεσα πάω πάσο. Δεν πιέζω καθόλου. Σε κάθε περίπτωση αναμένουμε το ταξιδιωτικό σου ημερολόγιο και την εμπειρία σου απο τη διαδρομή, δυσκολίες κτλ. Σίγουρα στην γΕλλάδα θα δυσκολευτείς αλλα λύσεις υπάρχουν με πολύ καλό προγραμματισμό. 3
sattack Δημοσ. 11 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2020 https://www.amazon.de/gp/product/B00KVI76ZS/ref=ppx_yo_dt_b_d_asin_title_o00?ie=UTF8&psc=1 Βιογραφια του Elon Musk (απο το 2015), μονο 1.86Ε για Kindle ή 7Ε paperback (στα Αγγλικα). Το βιβλιο ειναι αρκετα καλο, και για 1.86Ε δεν το συζηταω οτι αξιζει να το παρει καποιος. Εχει πολλα πραγματα που τα ξεραμε, αλλα και πολλες λεπτομερειες που δεν τις ηξερα. Ειδικα για τις δυσκολιες που εχει περασει και που καθορισαν την πορεια του εξισου με την εφυια του. Ισχυει επισης αυτο που εγραφα και στο thread της SpaceX για ενα αρθρο, ειναι (2015) αρκετα μετα την αρχη για να διηγειται διαφορα που καταφερε ο Musk αλλα και αρκετα πριν το σημερα ωστε να διαβαζεις τι ηθελε ακομα να πετυχει και να ξερεις οτι ναι τα καταφερε και αυτα! Ισχυει απολυτα και για την Tesla (sidekick) και για την SpaceX (superhero): Στις 24/12/2019 στις 12:54 ΜΜ, sattack είπε Η ειδοποιος διαφορά φυσικά και είναι ο Μusk. Χωρίς μια ισχυρή προσωπικότητα να πιέζει συνεχώς προς μια κατεύθυνση και ταυτόχρονα να είναι και σωστή αυτή η κατεύθυνση και όλες οι δευτερευσες αποφάσεις που τη συνοδεύουν, τίποτα δεν θα γινόταν. Γι αυτό είχα γράψει και παλιοτερα, ότι τέτοιο πράγμα σαν την Tesla δεν έχει ξαναγίνει και ούτε και πρόκειται να γίνει στο μέλλον. 2
Droulas13 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Τον Ιανουάριο του 2017 η τεσλα λάνσαρε την non-performance έκδοση του model S με την 100άρα μπαταρία, με 335 μίλια αυτονομία, στα 95.000. Ακούγαμε τότε τις εξής ενστάσεις: 1. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι κάτι καινούριο, ούτε οι μπαταρίες. Ότι ήταν να επιδείξουν το έχουν επιδείξει. Δεν έχουν άλλα περιθώρια βελτίωσης. 2. Ο ανταγωνισμός έρχεται και θα την κάνει την τεσλα μια χαψιά. 3 χρόνια και 5 μήνες μετά η τέσλα γίνεται η πρώτη εταιρεία που διαθέτει ηλεκτρικό αυτοκίνητo με 400 μίλια αυτονομία, 402 για την ακρίβεια, με το model s, πάλι με 100άρα μπαταρία, στα 80.000 δολάρια. 20% βελτίωση αυτονομίας (335-->402) με την ίδια χωρητικότητα μπαταρίας μέσα σε 3,5 χρόνια δεν την λες μικρή βελτίωση και αυτή η βελτίωση έρχεται με ταυτόχρονη μείωση κατά 20.000 δολάρια στην τιμή. ------------ Το Ιούνιο του 2017, όταν έκανε την πρόβλεψη για τα 1000 δολάρια μέχρι το 2020, η τιμή της μετοχής ήταν στα 370 δολάρια. Έπεσε μέσα. Τον προηγούμενη εβδομάδα έκανε πρόβλεψη, ότι στα επόμενα 5 χρόνια θα πάει στα 3.000 δολάρια. Επεξ/σία 16 Ιουνίου 2020 από Droulas13 3
bill_zaf Δημοσ. 17 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2020 Μιας κ ειμαι fun της ηλεκτροκινησης κ θα θελα να παρω ενα tesla στο εγγυς μελλον, παρακολουθω τα βιντεακια αυτου του τυπά και εχω εκπλαγει. Πιο supercar με 800hp αγγιζει τετοια αυτονομια? 1
primeragt Δημοσ. 17 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2020 37 λεπτά πριν, bill_zaf είπε Μιας κ ειμαι fun της ηλεκτροκινησης κ θα θελα να παρω ενα tesla στο εγγυς μελλον, παρακολουθω τα βιντεακια αυτου του τυπά και εχω εκπλαγει. Πιο supercar με 800hp αγγιζει τετοια αυτονομια? Κανένα όπως και αυτό δεν φτάνει τις επιδόσεις και την οδηγική ικανοποίηση που προσφέρουν τα supercar που λες. Διαφορετικά προϊόντα για διαφορετικούς ανθρώπους που έχουν σχεδιαστεί να καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες. Το καθένα παίζει καλή μπάλα στον τομέα του.
bill_zaf Δημοσ. 17 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, primeragt είπε Κανένα όπως και αυτό δεν φτάνει τις επιδόσεις και την οδηγική ικανοποίηση που προσφέρουν τα supercar που λες. Διαφορετικά προϊόντα για διαφορετικούς ανθρώπους που έχουν σχεδιαστεί να καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες. Το καθένα παίζει καλή μπάλα στον τομέα του. Εχω οδηγησει αρκετα λεγομενα supercar (λογικα πραγματα παντα)Η οδηγικη ικανοποιηση ειναι κατι το σχετικο. Αλλος κοιταει αλλα πραγματα κ αλλος αλλα.ενας ηλικιωμενος θα δει την ανεση ,αλλος θα δει το πατημα,αλλος τις επιδοσεις. Ο ορισμος ενος supercar ,ειναι συνηθως οι επιδοσεις και οχι η ανεση. Δες στο βιντεο ενα παραδειγμα με το model 3 να ειναι κ βαρυτερο κατα 300 κιλα απο το Μ3 Αν η F40 θεωρειται απο τα πλεον θρυλικα supercar ,τοτε η οδηγικη ικανοποιηση ειναι στο εκπληκτικο κρατημα,στις επιδοσεις και στον ηχο του κινητηρα γιατι κατα τα αλλα, δεν εχει ουτε παραθυρα,ουτε ραδιοφωνο ,ουτε aircondition και ο ηχος του κινητηρα μεσα στην καμπινα ειναι αρκετα μεγαλος.απλα το εφερα σαν παραδειγμα μιας κ σαν αμαξι ειναι παλιο μεν αλλα ειναι σημειο αναφορας σαν supercar. Απλα ενα tesla ειναι ενα everyday αυτοκινητο με επιδοσεις supercar Γνωμη μου παντα Επεξ/σία 17 Ιουνίου 2020 από bill_zaf 2
primeragt Δημοσ. 17 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2020 3 ώρες πριν, bill_zaf είπε Εχω οδηγησει αρκετα λεγομενα supercar (λογικα πραγματα παντα)Η οδηγικη ικανοποιηση ειναι κατι το σχετικο. Αλλος κοιταει αλλα πραγματα κ αλλος αλλα.ενας ηλικιωμενος θα δει την ανεση ,αλλος θα δει το πατημα,αλλος τις επιδοσεις. Ο ορισμος ενος supercar ,ειναι συνηθως οι επιδοσεις και οχι η ανεση. Δες στο βιντεο ενα παραδειγμα με το model 3 να ειναι κ βαρυτερο κατα 300 κιλα απο το Μ3 Αν η F40 θεωρειται απο τα πλεον θρυλικα supercar ,τοτε η οδηγικη ικανοποιηση ειναι στο εκπληκτικο κρατημα,στις επιδοσεις και στον ηχο του κινητηρα γιατι κατα τα αλλα, δεν εχει ουτε παραθυρα,ουτε ραδιοφωνο ,ουτε aircondition και ο ηχος του κινητηρα μεσα στην καμπινα ειναι αρκετα μεγαλος.απλα το εφερα σαν παραδειγμα μιας κ σαν αμαξι ειναι παλιο μεν αλλα ειναι σημειο αναφορας σαν supercar. Απλα ενα tesla ειναι ενα everyday αυτοκινητο με επιδοσεις supercar Γνωμη μου παντα ,Σαφέστατα είναι η γνώμη σου και καλά κάνεις και την έχεις. Απλά άλλο πράγμα ρώτησες, ρώτησες για αυτονομία. Κανένα supercar δεν θα έχει την αυτονομία όχι ενός tesla αλλά οποιουδήποτε οικογενειακού σε όποια κατηγορία και αν είναι. Το βίντεο δεν λέει κάτι, είναι sportscars και τα δύο Μ3. Αυτοκίνητα σχεδιασμένα εξαρχής να καλύψουν άλλες ανάγκες που είναι φορτωμένα με ιπποδύναμη. Η ιπποδύναμη δεν είναι το βασικό χαρακτηριστικό των supercar αλλά ένα από αυτά. Η σχεδιαστική φιλοσοφία είναι εντελώς άλλη. Το καθένα έχει τα + και - του.
mechpanos Δημοσ. 17 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2020 3 ώρες πριν, bill_zaf είπε Εχω οδηγησει αρκετα λεγομενα supercar (λογικα πραγματα παντα)Η οδηγικη ικανοποιηση ειναι κατι το σχετικο. Αλλος κοιταει αλλα πραγματα κ αλλος αλλα.ενας ηλικιωμενος θα δει την ανεση ,αλλος θα δει το πατημα,αλλος τις επιδοσεις. Ο ορισμος ενος supercar ,ειναι συνηθως οι επιδοσεις και οχι η ανεση. Δες στο βιντεο ενα παραδειγμα με το model 3 να ειναι κ βαρυτερο κατα 300 κιλα απο το Μ3 Αν η F40 θεωρειται απο τα πλεον θρυλικα supercar ,τοτε η οδηγικη ικανοποιηση ειναι στο εκπληκτικο κρατημα,στις επιδοσεις και στον ηχο του κινητηρα γιατι κατα τα αλλα, δεν εχει ουτε παραθυρα,ουτε ραδιοφωνο ,ουτε aircondition και ο ηχος του κινητηρα μεσα στην καμπινα ειναι αρκετα μεγαλος.απλα το εφερα σαν παραδειγμα μιας κ σαν αμαξι ειναι παλιο μεν αλλα ειναι σημειο αναφορας σαν supercar. Απλα ενα tesla ειναι ενα everyday αυτοκινητο με επιδοσεις supercar Γνωμη μου παντα Καλά ο τύπος την πήγε πολύ light την bmw...εδώ το tesla με 4Χ4 και του έφυγε από την πίεση, η M3 που είναι και πισωκίνητη δεν του έκανε τσακ... Τέλος πάντων ας το αφήσουμε αυτό, είναι ανούσια η κόντρα ηλεκτρικό vs βενζίνα...έτσι κι αλλιώς για καθημερινή χρήση σε 10 χρόνια, βασικά ηλεκτρικά θα έχουμε. Και βενζίνα οι φαν του μηχανοκίνητου για την φάση 1
Thanar Δημοσ. 19 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Στις 9/6/2020 στις 1:36 ΜΜ, Paladin-}LoA{- είπε Σίγουρα μετά τις 15. Δύσκολο να βγάλω το ακριβές πρόγραμμα για διάρκεια ημερών κλπ αφού εξαρτάται και από τις αντοχές των παιδιών εντός αυτοκινήτου. Επίσης δεν ξέρω τι ώρα θα φτάσω Αθήνα, γιατί ο τελίκός μου προορισμός είναι Κρήτη, οπότε πρέπει να προλάβω και το πλοίο μόλις φτάσω... 🙄 Θα το προσπαθήσω πάντως, αν φτάσω πχ μεσημέρι ή απόγευμα κάτι μπορεί να γίνει! Στην ομάδα της Ηλεκτροκίνησης (σύνδεσμος στην υπογραφή μου) τις τελευταίες μέρες υπάρχουν αρκετά θέματα από ιδιοκτήτες Tesla σχετικά με οδικά ταξίδια στην Ελλάδα αυτό το καλοκαίρι. Ίσως να ήθελες να συμμετέχεις και συ. Σχετικά με τη φόρτιση ενός mode 3: Το θέμα είναι λίγο μπερδεμένο... Το model 3 σε μονοφασικό μπορεί να τραβήξει μέχρι 7.4kW (32A), ενώ σε τριφασικό μέχρι 11kW (3x16A). Δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο μπορεί να το έχουν κάνει αυτό, ίσως υπάρχει κάποιος περιορισμός στην απαγωγή θερμότητας όταν φορτίζει με 3 φάσεις, ίσως κάνανε οικονομία στο χαλκό στην πλακέτα φόρτισης, ίσως να το αλλάξουν αργότερα με κάποιο software update. Επομένως, σε μονοφασική παροχή το model 3 μπορεί να ρουφήξει 7.4kW, ενώ σε δημόσιους type2 σταθμούς ρουφάει μέχρι 11kW. Εάν βρεις ένα gen1 UMC (θα μπορούσες ίσως να δανειστείς ή να αγοράσεις από έναν κάτοχο παλιού model S/X), μπορείς να φορτίσεις και στο σπίτι με 3φασικό στα 11kW. Ο καινούριος UMC που δίνει η Tesla πλέον μα ΟΛΑ τα μοντέλα της στην Ευρώπη είναι ΜΟΝΟΦΑΣΙΚΟΣ. Στην Ελλάδα, να υπολογίζεις 11kW (περίπου 70km/ώρα φόρτισης) σε type2 σταθμούς. ΔΕΝ μπορείς να φορτίσεις με μεγαλύτερη ισχύ το model 3 σε AC. Ο μόνος τρόπος να κάνεις γρηγορότερα το ταξίδι μέχρι Αθήνα, είναι να μπεις όσο πιο δυτικά γίνεται και να πας από Ιόνια Οδό, που έχει ταχυφορτιστές ανά 100km, στους οποίους θα πάρεις full 50kW (300km/ώρα φόρτισης). Πάντα κοιτάμε το PlugShare για ενδεχόμενα προβλήματα, προσπαθούμε να το διατηρούμε όσο πιο ενημερωμένο γίνεται. Εάν κάνεις στάση στον καινούριο σταθμό της Blink στην Πτολεμαΐδα, ενημέρωσέ με να πεταχτώ για καφεδάκι με το LEAF. Επεξ/σία 19 Ιουνίου 2020 από Thanar 2
Paladin-}LoA{- Δημοσ. 19 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Thanar είπε Στην ομάδα της Ηλεκτροκίνησης (σύνδεσμος στην υπογραφή μου) τις τελευταίες μέρες υπάρχουν αρκετά θέματα από ιδιοκτήτες Tesla σχετικά με οδικά ταξίδια στην Ελλάδα αυτό το καλοκαίρι. Ίσως να ήθελες να συμμετέχεις και συ. Εγώ είμαι ο φρέσκος που έγραψα για το ταξίδι εκεί μέσω Βαλκανίων. Με "έπιασες " φίλε μου 😄 Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Από θέμα φόρτισης μέσα στο Σαββατοκύριακο θα βάλω 32αρι μονοφασικο την επόμενη βδομάδα και εχω πάρει αντάπτορα 32αρη να μου δώσει 7.4kW. Για το μικρό διάστημα που θα είναι εδώ είναι επαρκές. Αν στο γυρισμό δεν πάω από Ιταλία, μπορεί να τα πούμε στα βόρεια πριν περάσω τα σύνορα. Και πάλι ευχαριστώ!😀 Στα του θέματος, όσον αφορά το ταξίδι, ξεκίνησα στις 14 πρωί και έφτασα Κρήτη 18 πρωί. Κάπως κουραστικό, νομίζω 5 ήμερες είναι πιο άνετο. Από φορτιστη, ταχυφορτιστες μεχρι το Νις της Σερβίας και μετά δύο φορτίσεις μέχρι την Αθήνα σε έναν 11αρη και έναν 50αρη. Η διαδρομή ήταν Νορβηγία, Δανία, Γερμανία, Αυστρία, Σλοβενία, Κροατία, Σερβία, Σκόπια, Ελλάδα.Θα φτιάξω βιντεάκι μρ αναλυτικές πληροφορίες, την εμπειρία του ταξιδιού κλπ. Καλό καλοκαίρι σε όλους!😀 Επεξ/σία 19 Ιουνίου 2020 από Paladin-}LoA{- 4
shikabalas Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 Στις 11/6/2020 στις 10:18 ΜΜ, sattack είπε https://www.amazon.de/gp/product/B00KVI76ZS/ref=ppx_yo_dt_b_d_asin_title_o00?ie=UTF8&psc=1 Βιογραφια του Elon Musk (απο το 2015), μονο 1.86Ε για Kindle ή 7Ε paperback (στα Αγγλικα). Το βιβλιο ειναι αρκετα καλο, και για 1.86Ε δεν το συζηταω οτι αξιζει να το παρει καποιος. Εχει πολλα πραγματα που τα ξεραμε, αλλα και πολλες λεπτομερειες που δεν τις ηξερα. Ειδικα για τις δυσκολιες που εχει περασει και που καθορισαν την πορεια του εξισου με την εφυια του. Ισχυει επισης αυτο που εγραφα και στο thread της SpaceX για ενα αρθρο, ειναι (2015) αρκετα μετα την αρχη για να διηγειται διαφορα που καταφερε ο Musk αλλα και αρκετα πριν το σημερα ωστε να διαβαζεις τι ηθελε ακομα να πετυχει και να ξερεις οτι ναι τα καταφερε και αυτα! Ισχυει απολυτα και για την Tesla (sidekick) και για την SpaceX (superhero): Οντως, πολυ καλο βιβλιο και πρεπει να το διαβασουν οσοι ενδιαφερονται για την Τεσλα και τον Μασκ, εμενα ας πουμε με βοηθησε να καταλαβω για τι μεγεθους απατεωνα και σκατανθρωπο μιλαμε. Μεχρι τοτε, και λογω σχολης που τον ειχανε ολοι Θεο, ομολογω οτι ειχα φαει και εγω αμασητο τον παπα του σουπερ ντουπερ γαματου τυπου που θα αλλαξει τον κοσμο.
sattack Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 56 λεπτά πριν, shikabalas είπε Οντως, πολυ καλο βιβλιο και πρεπει να το διαβασουν οσοι ενδιαφερονται για την Τεσλα και τον Μασκ, εμενα ας πουμε με βοηθησε να καταλαβω για τι μεγεθους απατεωνα και σκατανθρωπο μιλαμε.. Αχαχαχα, καλά κρασιά. 3
mechpanos Δημοσ. 27 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2020 16 ώρες πριν, shikabalas είπε Οντως, πολυ καλο βιβλιο και πρεπει να το διαβασουν οσοι ενδιαφερονται για την Τεσλα και τον Μασκ, εμενα ας πουμε με βοηθησε να καταλαβω για τι μεγεθους απατεωνα και σκατανθρωπο μιλαμε. Μεχρι τοτε, και λογω σχολης που τον ειχανε ολοι Θεο, ομολογω οτι ειχα φαει και εγω αμασητο τον παπα του σουπερ ντουπερ γαματου τυπου που θα αλλαξει τον κοσμο. Οποιοσδήποτε έχων σώας τας φρένας τον παρακολουθήσει στα σοβαρά για λίγο καιρό αντιλαμβάνεται εύκολα, ότι πρόκειται για έναν πανέξυπνο άνθρωπο, χαρισματικό οραματιστή, αλλά κάπου αρχίζει και το χάνει όταν χρειαστεί να επιστρατεύσει το παπατζηλίκι. Μιλάμε για τον άνθρωπο που προσπαθεί να πουλήσει αυτοκίνητα με hardware πλήρους αυτόνομης οδήγησης όταν αυτή δεν έχει εφευρεθεί ακόμα, που ασκεί πειθώ σε επενδυτές και κοινό για robo ταξί κλπ για να κερδίσει πόρους και πωλήσεις, που έσπευσε να στείλει -και καλά- υποβρύχιο διασωστικό στα παγιδευμένα παιδιά στο σπήλαιο κατηγορώντας τον επαγγελματία διασώστη που άσκησε αρνητική κριτική ως παιδόφιλο... για τα φωτοβολταϊκά κεραμίδια που ακόμα περιμένουν να τα δουν οι αγοραστές... τι να πρωτοπεί κανένας... Όχι, δεν χρειάζομαι κανένα βιβλίο να διαβάσω για να σχηματίσω εικόνα για τον τύπο, προτιμώ να διαβάσω καμία βιογραφία κανενός επιστήμονα, ή τίποτα τέτοιο...
shikabalas Δημοσ. 27 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2020 Και εγω παντως αν προσπαθουσα να σωσω 12 παιδια και την ιδια ωρα ο μεγαλυτερος attention-whore του πλανητη (οκ, ισως σε ισοβαθμια με το φιλαρακι του τον Τραμπ) προωθουσε μια λυση που καμια πρακτικη χρησιμοτητα δεν ειχε, απλα για να δειξει στον κοσμο τι γαματος που ειναι, το ιδιο θα του ελεγα και χειροτερα μαλλον. Και btw το "pedo" δεν ηταν η κορυφωση αυτης της ιστοριας, εκανε και αλλα ο παναγαθος: https://www.forbes.com/sites/daviddawkins/2019/10/09/elon-musk-brands-himself-an-idiot-in-thai-cave-rescue-defamation-lawsuit/ https://www.cnbc.com/2019/10/08/tesla-ceo-elon-musk-pressured-thai-officials-for-positive-pr.html
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα