Fubar.gr Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 Μέλος Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 9 ώρες πριν, Paladin-}LoA{- είπε Βασικά για την ώρα θα πάρω τον αντάπτορα για τον UMC Gen 2 Tesla charger που μου επιτρέπει να πάω μέχρι 32Α και να επιτύχω 7.4 kW είτε με μονοφασικό είτε με τριφασικό. Αλλά επειδή σκέφτομαι να βάλω σταθμό φόρτισης κανονικό, προτιμώ να περάσω με τη μία τριφασικό με περισσότερα amp, αφου θα την κάνω που θα την κάνω τη δουλειά. 😁 Δές στο λογαριασμό τί τριφασική παροχή έχεις. Κάπου θα γράφει Συμφωνημένη Ισχύς ή Σ.Ι. Η πιό συνηθισμένη τριφασική σε σπίτια είναι η 25 KVA (νο. 2 όπως την ονομάζει ο ΔΕΔΔΗΕ). Με τέτοια παροχή εχεις μέγιστο ρεύμα ανα φάση 35A, επομένως αν φορτίζεις μονοφασικά θα τη φέρεις στα όρια της και πιθανόν θα ρίχνει ασφάλεια αν έχεις και άλλα φορτια στο σπίτι στην ίδια φάση. 9 ώρες πριν, Paladin-}LoA{- είπε Εδώ ο αντάπτορας. Έχει και μονοφασικό και τριφασικό αλλά θα τσιμπήσω τον τριφασικό μάλλον. Από καλώδιο μάλλον θα χρειαστώ 5x10 αλλά θα αφήσω τον ηλεκτρολόγο να αποφασίσει. 😃 Κρίνοντας απο το βύσμα UMC 2 που έχει στην άλλη πλευρά, με αυτό φορτίζει μονοφασικά ακόμα και αν πάρεις αυτό με την κόκκινη τριφασική πρίζα. Γι αυτό και γράφει οτι θέλει και 32άρα γραμμή. Πρεπει απλά να είναι μόνιμα συνδεδεμένο σε μία απο τις 3 φάσεις. Σε πραγματική τριφασική φόρτιση θα θέλει μόνο 16Α ανα φάση, οπότε και δέν θα έχεις και πρόβλημα με τα υπόλοιπα φορτία στο σπίτι, αλλά θα θέλει και μικρότερη γραμμή (5x4 ή οριακά 5x2.5 αντι για 5x10) Το καλώδιο αυτό δέν υπάρχει για το Model 3? 1
Paladin-}LoA{- Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) 49 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε Δές στο λογαριασμό τί τριφασική παροχή έχεις. Κάπου θα γράφει Συμφωνημένη Ισχύς ή Σ.Ι. Η πιό συνηθισμένη τριφασική σε σπίτια είναι η 25 KVA (νο. 2 όπως την ονομάζει ο ΔΕΔΔΗΕ). Με τέτοια παροχή εχεις μέγιστο ρεύμα ανα φάση 35A, επομένως αν φορτίζεις μονοφασικά θα τη φέρεις στα όρια της και πιθανόν θα ρίχνει ασφάλεια αν έχεις και άλλα φορτια στο σπίτι στην ίδια φάση. Κρίνοντας απο το βύσμα UMC 2 που έχει στην άλλη πλευρά, με αυτό φορτίζει μονοφασικά ακόμα και αν πάρεις αυτό με την κόκκινη τριφασική πρίζα. Γι αυτό και γράφει οτι θέλει και 32άρα γραμμή. Πρεπει απλά να είναι μόνιμα συνδεδεμένο σε μία απο τις 3 φάσεις. Απ όσο έχω δει σε βιντεάκια, λόγω κάποιου bug, το Model 3, αν του συνδέσεις τριφασικό, χρησιμοποιεί μόνο τις 2 φάσεις. Αλλά πιο πολύ θα ήθελα το τριφασικό σε περίπτωση που δω ότι θα φέρνω συχνά το αυτοκίνητο Ελλάδα, μπορεί να βάλω κάποιο φορτιστή μόνιμο να υποστηρίζει τουλάχιστον 11 kW (μακάρι να τα καταφέρω και για 22). Αυτό με τον λογαριασμό δεν το ήξερα, θα βρω κάποιον δικό μου να το τσεκάρει. Δεν έχω ιδέα παντως τι ισχύ έχω. Θα το ψάξω, ευχαριστώ για την πληροφορία. Όσον αφορά το βίσμα, έχω δει σίγουρα ότι αναγνωρίζει το αυτοκίνητο ότι του δίνεις τριφασικό. Εμφανίζει ένα μικρό "3" (αν και θα πρεπε να ναι "2" λόγω του Bug 😁 ). Επίσης τα UMC Gen 2 τερματίζουν στα 32Α, ενώ τα Gen 1 υποστήριζαν μέχρι και 40. Πάντως δεν υπάρχει τρόπος από το UMC Gen 2 να πάρεις πάνω από 7.4. Τον φορτιστή που παραθέτεις δεν το πουλάνε εδώ Νορβηγία. Δεν μου το βγάζει στο shop. Έχω πάντως σκοπό να πάω από το κατάσστημά τους να δω αν έχουν mobile φορτιστή στα 11. Υπάρχουν σίγουρα 3rd party πάντως, π.χ. Juice Box v.2 Αναφορά σε κείμενο Σε πραγματική τριφασική φόρτιση θα θέλει μόνο 16Α ανα φάση, οπότε και δέν θα έχεις και πρόβλημα με τα υπόλοιπα φορτία στο σπίτι, αλλά θα θέλει και μικρότερη γραμμή (5x4 ή οριακά 5x2.5 αντι για 5x10) Μακάρι να ναι έτσι γιατί έτσι και περάσω καλώδιο 2 εκατοστά πάχος χύμα σε καναλάκι μέσα στο δωμάτιο που θα μπει ο φορτιστής (ή η πρίζα) θα πέσει παντόφλα.😁 Επεξ/σία 25 Μαΐου 2020 από Paladin-}LoA{-
mmmpii Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε Κάπου θα γράφει Συμφωνημένη Ισχύς ή Σ.Ι. Έχω καιρό να τα πιάσω, αλλά το Σ.Ι. δεν είναι ο συντελεστής ισχύος? Τιμολόγια της ΔΕΗ που μας δείχνανε στη σχολή, θυμάμαι ότι είχε ένα ΣΙ, το οποίο ήταν καθαρός αριθμός, το συνημίτονο δηλαδή. Εκτός κι αν υπάρχει και άλλη ορολογία ή τα θυμάμαι τόσο λάθος, στην ηλεκτρική ενέργεια το ΣΙ είναι ο συντελεστής ισχύος.
Fubar.gr Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 Μέλος Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 10 ώρες πριν, mmmpii είπε Έχω καιρό να τα πιάσω, αλλά το Σ.Ι. δεν είναι ο συντελεστής ισχύος? Τιμολόγια της ΔΕΗ που μας δείχνανε στη σχολή, θυμάμαι ότι είχε ένα ΣΙ, το οποίο ήταν καθαρός αριθμός, το συνημίτονο δηλαδή. Εκτός κι αν υπάρχει και άλλη ορολογία ή τα θυμάμαι τόσο λάθος, στην ηλεκτρική ενέργεια το ΣΙ είναι ο συντελεστής ισχύος. Σε λογαριασμό Elpedison που έχω μπροστά μου, το "συμφωνημένη ισχύς" το γράφει ως Σ.Ι. Ο λογαριασμός ΔΕΗ το γράφει ολογράφως. Και στους δύο λογαριασμούς το συντελεστή ισχύος το αναφέρει ώς "συνφ"
Fubar.gr Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 Μέλος Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 @Paladin-}LoA{- Για πάνω απο 11 KW θέλεις φορτιστή τοίχου DC οπου ξεφεύγει το κόστος. Μέχρι περίπου 11KW είναι η φόρτιση με AC, οπου χρησιμοποιείται ο εσωτερικός φορτιστής του αυτοκινήτου. Δέν έχει ουσιαστική διαφορά αν είναι σκέτο καλώδιο ή επιτοίχιος φορτιστής (EVSE), και στις δύο περιπτώσεις απλά περνά το AC του σπιτιού κατευθείαν στο αυτοκίνητο χωρίς κάποια μετατροπή. Αυτό που λές με τις δύο φάσεις αντί για 3 είναι λίγο περίεργο Με ένα καλώδιο σαν αυτό, τρείς φάσεις με 16Α ανα φάση, μπορεί να φορτίσει στα 11 KW το Model 3 ή όχι? https://www.carplug.com/en/evbox-charging-cable-type-2-type-2-11kw-4m-c3164t2t2 Εδώ αυτός στο 3:00 λέει οτι σε κάποια μοντέλα λείπει η μία φάση απο τον on board φορτιστή Αν ισχύει αυτό, τότε σε τριφασικό τα 11KW τα βγάζει απο δύο φάσεις (380 Volt επι 32 A) οπότε δέν γλιτώνεις το 10άρι καλώδιο. 1
Paladin-}LoA{- Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, Fubar.gr είπε @Paladin-}LoA{- Για πάνω απο 11 KW θέλεις φορτιστή τοίχου DC οπου ξεφεύγει το κόστος. Συμφωνώ, έχει παραπάνω κόστος. Απλά δεν ξέρω αν μελλοντικά θα ήταν πιο προσιτό, αλλά και μόνο το κόστος στα παρελκόμενα για να βάλεις τέτοιο φορτιστή, δεν αξίζει για τη ώρα παρα μόνο αν το θέλεις για επαγγελματική χρήση. Αναφορά σε κείμενο Μέχρι περίπου 11KW είναι η φόρτιση με AC, οπου χρησιμοποιείται ο εσωτερικός φορτιστής του αυτοκινήτου. Δέν έχει ουσιαστική διαφορά αν είναι σκέτο καλώδιο ή επιτοίχιος φορτιστής (EVSE), και στις δύο περιπτώσεις απλά περνά το AC του σπιτιού κατευθείαν στο αυτοκίνητο χωρίς κάποια μετατροπή. Ισχύει ναι. Βασικά με τον φορητό που σου δίνει μπορείς να πας μέχρι 7.4. Ο επιτύχιος όμως μπορεί να σου βγάλει 11. Όπως επίσης και κάποιοι φορητοί γνήσιοι που πουλιούνται σε άλλες χώρες, ή κάποιοι 3rd party. Αναφορά σε κείμενο Αυτό που λές με τις δύο φάσεις αντί για 3 είναι λίγο περίεργο Με ένα καλώδιο σαν αυτό, τρείς φάσεις με 16Α ανα φάση, μπορεί να φορτίσει στα 11 KW το Model 3 ή όχι? https://www.carplug.com/en/evbox-charging-cable-type-2-type-2-11kw-4m-c3164t2t2 Εδώ αυτός στο 3:00 λέει οτι σε κάποια μοντέλα λείπει η μία φάση απο τον on board φορτιστή Αν ισχύει αυτό, τότε σε τριφασικό τα 11KW τα βγάζει απο δύο φάσεις (380 Volt επι 32 A) οπότε δέν γλιτώνεις το 10άρι καλώδιο. Αυτός στο βιντεάκι εξεράζει παλιά πλακέτα. Την έχουν ανανεώσει τώρα και πιθανόν η καινούργαι να υποστηρίζει και Vehicle-to-grid. Πάντως αυτό με τις δύο φάσεις είναι όντως πείεργο. Το έχουν διαπιστώσει πολλοί στις δοκιμές τους. Κάποιοι λένε οτι ισχύει για τις χώρες που έχει κρύο και ότι η μία φάση χρησιμοποιείται για να θερμάνει τις μπαταρίες, κάτι που στα Model S / X δεν είναι απαραίτητο. Δες αυτό το βιντεάκι και διάβασε τα σχόλια από κάτω. Ή και εδώ. Αν πάντως στο τριφασικό υπάρχει τέτοιο θέμα, πρέπει να σκεφτώ το μονοφασικό με 10άρι όπως λες. Αλλά αν έχω 3 x 35 θα μου ρίχνει ασφάλεια πιθανότατα όπως λες. Εκτός και αν το περιορίζω μέσα από την οθόνη πχ στα 28A. Παίζει να πάρω και τους δύο αντάπτορες και τον μονοφασικό και τον τροφασικό, και ότι κάτσει καλύτερα. Edit : 25άρι το τριφασικό μου οπότε λογικά έχω 3 X 35A. Αν βάλω μονοφασικό 32άρι, λογικά θα πρέπει να επιλέξω φάση που να μην έχει σχεδόν τίποτα πάνω. Μίλησα με ειδικούς εδώ. Μου είπαν να προσπαθήσω να βρώ μεταχειρισμένο Gen 1 που υθποστηρίζει τριφασικό, ή να αγοράσω καλύτερα 3rd party που βγάζουν 11 kW. Θα πάω από την Tesla πάντως να δω αν έχουν τον 11άρη τον δικό τους. Ειδάλλως 3rd party. Οπότε σε πρίζα σχεδόν σίγουρο πλέον ότι πάω για τριφασική 3 x 16A για να μου βγάλει 11 kW. Καλό αυτό καθότι το καλώδιο δεν θα είναι τόσο χοντρό, οπότε θα αποφύγω την παντόφλα! 🤣 Επεξ/σία 26 Μαΐου 2020 από Paladin-}LoA{-
sattack Δημοσ. 6 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2020 Oσοι δεν εχουν ακομα καταλαβει οτι η Tesla ειναι σε τροχια για να γινει μεγαθηριο, εδω μπορουν να καταλαβουν το πώς. Ο δε Musk θα γινει (και μαλλον συντομα...) ο πιο πλουσιος ανθρωπος του κοσμου, οχι γιατι κυνηγησε τα πλουτη μεσα απο επενδυσεις, αλλα γιατι παρηγαγε πλουτο απο το μηδεν με τα ιδια του τα χερια. 2
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2020 11 ώρες πριν, sattack είπε Oσοι δεν εχουν ακομα καταλαβει οτι η Tesla ειναι σε τροχια για να γινει μεγαθηριο, εδω μπορουν να καταλαβουν το πώς. Ο δε Musk θα γινει (και μαλλον συντομα...) ο πιο πλουσιος ανθρωπος του κοσμου, οχι γιατι κυνηγησε τα πλουτη μεσα απο επενδυσεις, αλλα γιατι παρηγαγε πλουτο απο το μηδεν με τα ιδια του τα χερια. Μεγαλα λογια...ασε να δουμε πως πηγαινει χρονο με τον χρονο... Μια λαθος κινηση και ολα αυτα που λες πανε κουβα.
Droulas13 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2020 Για τρίτο συνεχόμενο μήνα η παραγωγή στην Κίνα ήταν πάνω από 10.000. Συγκεκριμένα τον Μάρτιο 10.158, τον Απρίλιο 11.211, τον Μάιο 11.501. Μάλιστα τον Μάιο πέτυχε αυτό το νούμερο με κλειστό το εργοστάσιο τις πρώτες 8 ημέρες του μήνα. Αναλογικά η παραγωγή σε όλο το μήνα θα ξεπέρναγε τις 15.000. Όλα αυτά 17 μήνες από την τελετή έναρξης κατασκευής του εργοστασίου. 4
sattack Δημοσ. 9 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2020 33 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Όλα αυτά 17 μήνες από την τελετή έναρξης κατασκευής του εργοστασίου. Και το τελευταίο ανέκδοτο που κυκλοφορεί ειναι: One German citizen asks, “Do you think Tesla can build Giga Berlin as fast as they did Giga Shanghai?” The second German citizen replies, “I guess they could if they slow down!” https://cleantechnica.com/2020/06/08/rumor-tesla-berlin-factory-may-open-for-business-this-year/ Είπαμε, δείτε να καταλάβετε τι γίνεται...
Paladin-}LoA{- Δημοσ. 9 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2020 Τελικά θα το κάνω οδικώς το ταξίδι αφού πτήσεις δεν υπάρχουν. Ο 11άρης UMC τριφασικός που μου είχε postάρει ο @Fubar.gr μπήκε στοκ και εδώ και τον εμφάνισε το κατάστημα, αν και λέω να το πάω συντηρητικά. Θα δω πως είναι το ταξίδι, και αν δω ότι ήταν άνετο, θα κάνω κάτι πιο μόμινο στο σπίτι μου κάτω με σταθμό φόρτισης κανονικό για να κατεβαίνω πιο συχνά. Για την ώρα θα χρησιμοποιήσω το UMC Gen2 και ίσως να τραβήξω μονοφασικό 32άρι καλώδιο για να πιάσω 7.4kW. Από θέμα δρόμου, ελπίζω μετά τις 15 του μήνα να ανοίξουν τα Σκόπια και να αποφύγω Βουλγαρία. Από φόρτιση, δεν έχω κανένα θέμα μέχρι την Ελλάδα. Γενικά έπειτα από έρευνα για φόρτιση στην Ελλάδα, είδα ότι σιγά σιγά κάνουν εγκατάσταση σταθμούς αλλά έχουμε πολύ δρόμο ακόμα. Ελάχιστοι 50άρηδες CCS, κάποιοι παραπάνω CHaDemo που μου είναι άχρηστοι καθότι ο αντάπτορας CHaDemo - > CCS δεν δουλέυει σε Model 3 στην Ευρώπη, κάποιοι 22άρηδες Type 2, κάποιοι 11άρηδες και μετά το χάος. Οι SuperCharges είναι προσεχώς, και αναμένουμε τους σταθμούς φόρτισης που θα βάλει η ΔΕΗ μέχρι το 2021. Το πιο ζόρικο κομμάτι φαίνεται να είναι Θεσσαλονίκη - Αθήνα όπου οι επιλογές είναι σχετικά λίγες. Ελπίζω να τα καταφέρω 😃 1
Επισκέπτης Δημοσ. 9 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2020 12 λεπτά πριν, Paladin-}LoA{- είπε Από θέμα δρόμου, ελπίζω μετά τις 15 του μήνα να ανοίξουν τα Σκόπια και να αποφύγω Βουλγαρία. Τα σκοπια ειναι σε γενικο lockdown με απαγορευση κυκλοφοριας το βραδυ.
Vagosman Δημοσ. 9 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2020 Για πότε προγραμματίζεις το ταξίδι; 15/6 θεωρητικά ανοίγουμε αλλα... αν αυξηθούν τα κρούσματα προβλέπω κάποια προσωρινά μαζέματα. Αλήθεια παντως αν περάσεις απο Αθήνα μη μας ξεχάσεις, να κανονίσουμε να βρεθούμε οι Αθηναίοι. 2
Paladin-}LoA{- Δημοσ. 9 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2020 1 ώρα πριν, Dharma108 είπε Τα σκοπια ειναι σε γενικο lockdown με απαγορευση κυκλοφοριας το βραδυ. Ναι. Αλλά διαβάζω ότι δέχονται πιέσεις να ανοίξουν από τις 15 οπότε αν ανοίξουν θα πάω από εκεί. 49 λεπτά πριν, Vagosman είπε Για πότε προγραμματίζεις το ταξίδι; 15/6 θεωρητικά ανοίγουμε αλλα... αν αυξηθούν τα κρούσματα προβλέπω κάποια προσωρινά μαζέματα. Αλήθεια παντως αν περάσεις απο Αθήνα μη μας ξεχάσεις, να κανονίσουμε να βρεθούμε οι Αθηναίοι. Σίγουρα μετά τις 15. Δύσκολο να βγάλω το ακριβές πρόγραμμα για διάρκεια ημερών κλπ αφού εξαρτάται και από τις αντοχές των παιδιών εντός αυτοκινήτου. Επίσης δεν ξέρω τι ώρα θα φτάσω Αθήνα, γιατί ο τελίκός μου προορισμός είναι Κρήτη, οπότε πρέπει να προλάβω και το πλοίο μόλις φτάσω... 🙄 Θα το προσπαθήσω πάντως, αν φτάσω πχ μεσημέρι ή απόγευμα κάτι μπορεί να γίνει!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα