sattack Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 49 λεπτά πριν, shikabalas είπε Δειξε μου ενα αντιστοιχο αυτοκινητο αλλης εταιρειας σε αυτη την τιμη που ειχε τετοια θεματα. ετσι για πλακα, σε 5 δευτερολεπτα: https://www.ibtimes.sg/mercedes-benz-recalls-cars-defective-sunroof-which-models-are-affected-by-this-defect-37126 https://www.motorsafety.org/mercedes-benz-recalls-nearly-400-sedans-for-rear-window-defect/ https://www.carcomplaints.com/news/2017/mercedes-benz-5-recalls-defects.shtml https://www.recallmasters.com/brake-axel-defects-lead-mercedes-recalls/
Droulas13 Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 1 ώρα πριν, shikabalas είπε Δειξε μου ενα αντιστοιχο αυτοκινητο αλλης εταιρειας σε αυτη την τιμη που ειχε τετοια θεματα. Υβριδικό BMW τζιπ ο γαμπρός μου των 100.000 σχεδόν ευρώ, του έβγαλε θέμα ολοκαίνουριο, το πάει πριν από ταξίδι να το κοιτάξουν να είναι σίγουρος και του βγήκε πάλι πρόβλημα και έκανε όλο το ταξίδι (Ιωάννινα Αθήνα) με 80 μέσο όρο με σκαμπανεβάσματα. 1
shikabalas Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 Μισο, γιατι δεν καταλαβαινομαστε μου φαινεται. Δεν μιλαμε για defects σε σημεια και εξαρτηματα του αμαξιου που μπορει να προκυψουν στην πορεια και δεν ειναι δυνατον να βρεθουν στον τελικο ελεγχο ποιοτητας. Αλιμονο αν σε μια τοσο μαζικη παραγωγη οπως των αυτοκινητων βγαιναν ολα τελεια, ειτε ειναι luxury ειτε οχι. Προφανως και σε μια παρτιδα καποια θα βγουν ελλατωματικα, αμα υπηρχε εταιρεια που εκανε παραγωγη με εγγυηση για 0% defect θα τρεχαμε ολοι να αγοραζαμε απο εκει και θα ειχαμε το κεφαλι μας ξεγνοιαστο (και αυτοι θα ειχαν μονοπωλιο). Εδω μιλαμε για πραγματα που φαινονται με γυμνο ματι και σε κανουν να αναρωτιεσαι πως μια εταιρεια που αυτοπροβαλλεται ως luxury brand τα θεωρει ΟΚ. Ειτε το τμημα quality control της ειναι τη πλακας και τους ξεφευγουν βασικα πραγματα, ειτε (ακομα χειροτερα) τα βλεπουν αλλα κανουν τα στραβια ματια απλα για να γραφει νουμερα η παραγωγη. Αρπα κολλα δουλεια δηλαδη, με κανεναν σεβασμο για το τελικο προϊον που θα παραλαβει ο πελατης, ο οποιος μαλιστα το εχει χρυσοπληρωσει.
Fubar.gr Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 Στις 24/4/2020 στις 2:01 ΜΜ, Droulas13 είπε Και κάποια από αυτά να μην έρθουν δεν έγινε και τίποτα. Και η εν μέρει αποτυχία στο πρόγραμμα είναι. Το θέμα είναι, ότι εσύ εκλαμβάνεις αυτήν την αποτυχία ως απατεωνιά, ότι δηλαδή ποτέ δεν είχε σκοπό να κάνει κάτι και απλώς εξαπατούσε τον κόσμο, εγώ την εκλαμβάνω απλώς ως αποτυχία, δηλαδή πίστευε, ότι θα καταφέρει κάτι, το προσπάθησε και όταν είδε ότι δεν του βγαίνει το σταμάτησε και έστρεψε την προσπάθειά του σε κάτι διαφορετικό. Τα κόστη, αποδόσεις και λοιπά χαρακτηριστικά των ΦΒ, μπαταριών κτλ είναι γνωστά. Όταν έλεγα πρίν 3 χρόνια οτι είναι αδύνατον να φτιαχτούν μεγαβατικοί φορτιστές για τα φορτηγά, οι οποίοι θα πουλάνε το ρεύμα εγγυημένα στα 7 cents/KWh με βγάζατε τρελό. Τώρα ούτε κάν οι απλοί Superchargers δέν πουλάνε τόσο φτηνά το ρεύμα. Ήταν ξεκάθαρο απο τότε οτι πουλά τζάμπα το ρεύμα για λόγους μάρκετιν και κρύβει τα πραγματικά κόστη κάτω απο το χαλί. Είχα την εντύπωση οτι το sustainability με το τζάμπα ρεύμα απο τον ήλιο ήταν ένας απο τους βασικούς πυλώνες που διαφοροποιούσε την Tesla απο τις άλλες εταιρίες, αλλά τώρα οι fans δίνετε free pass οτι δήθεν προσπάθησε και απέτυχε και δέν τρέχει και τίποτα. Στις 25/4/2020 στις 12:55 ΜΜ, Droulas13 είπε Και πράγματι ήταν και πράγματι παρέμειναν free για όποιον αγόρασε τέσλα με αυτές τις συνθήκες. Σήμερα που μιλάμε χιλιάδες κάτοχοι τεσλα model s/x φορτίζουν δωρεάν και απεριόριστα τα αυτοκίνητά τους. Οι συνθήκες τότε ήταν οτι τα αυτοκίνητα ήταν λίγα οπότε και το κόστος της "δωρεάν" φόρτισης χαμηλό. Μετά πήγε περίπατο το sustainability. 😛
Droulas13 Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε Τα κόστη, αποδόσεις και λοιπά χαρακτηριστικά των ΦΒ, μπαταριών κτλ είναι γνωστά. Όταν έλεγα πρίν 3 χρόνια οτι είναι αδύνατον να φτιαχτούν μεγαβατικοί φορτιστές για τα φορτηγά, οι οποίοι θα πουλάνε το ρεύμα εγγυημένα στα 7 cents/KWh με βγάζατε τρελό. Τώρα ούτε κάν οι απλοί Superchargers δέν πουλάνε τόσο φτηνά το ρεύμα. Ήταν ξεκάθαρο απο τότε οτι πουλά τζάμπα το ρεύμα για λόγους μάρκετιν και κρύβει τα πραγματικά κόστη κάτω απο το χαλί. Επαναλαμβάνω. Αν έτσι έχουν τα πράγματα, τότε δεν θα καταφέρει να πουλήσει τα semi. Τόσο απλά είναι τα πράγματα. Μένει να δούμε ποιος θα έχει δίκιο. 1 1
Paladin-}LoA{- Δημοσ. 30 Απριλίου 2020 Δημοσ. 30 Απριλίου 2020 3ο σερί τρίμηνο με κέρδη, έστω και οριακά εν μέσω της πανδημίας. Στα αρνητικά το γεγονός ότι με την πανδημία έμειναν στοκ 15.000 αυτοκίνητα. Επίσης ο @Fubar.gr θα πρέπει να περιμένει μέχρι το 2021 να παραλάβει το semi του. Θα χουμε να διαβάζουμε άφθονα posts για τη νέα καθυστέρηση τις επόμενες ημέρες. 😄 Μεγάλος απατεώνας αυτός ο Musk 🤣 2
Fubar.gr Δημοσ. 30 Απριλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 30 Απριλίου 2020 Στις 25/4/2020 στις 12:55 ΜΜ, Droulas13 είπε Πάλι τα ίδια περί μη επαναστατικού προϊόντος. Και για τα ηλεκτρικά τα ίδια λέτε. Ότι υπάρχουν από το 1900. Το θέμα είναι τα solar roof αυτή τη στιγμή που μιλάμε, πλην τεσλα, που ακριβώς και πόσο συχνά τα ακούς; Και τώρα που το ανακοίνησε το θέμα η τεσλα δεν έχω ακούσει από κανέναν άλλον. Ακόμα και για τα powerwall όταν ανακοινώθηκαν είδα μερικά ακόμα μοντέλα από άλλες εταιρείες. Το Solar roof παρουσιάστηκε σαν επαναστατικό προίόν και ήταν ο καταλύτης για την συγχώνευση της καταχρεωμένης Solarcity με την Tesla. Δες εδώ πως στήθηκε όλη η ιστορία: “He’s Full of Shit”: How Elon Musk Fooled Investors, Bilked Taxpayers, and Gambled Tesla to Save SolarCity Δέν ακούς για solar tiles απο άλλες εταιρίες, γιατι όσα βγήκαν ήταν ακριβά, δύσκολα στην εγκατάσταση και χαμηλής απόδοσης, και απέτυχαν εμπορικά. Τα solar tiles της Tesla δέν είναι κάτι διαφορετικό. Οι μπαταρίες είναι άλλη μία μπαρούφα, ευδοκιμούν μόνο σε μέρη οπου επιδοτούνται, όπως η Αυστραλία. Αλλιώς είναι μόνο για greenwashers που έχουν λεφτά για πέταμα και είναι κακοί στη βασική αριθμητική, καθώς δέν προκειται ποτέ στον αιώνα τον άπαντα να βγάλεις οικονομικό κέρδος απο μπαταρίες. Στις 25/4/2020 στις 2:26 ΜΜ, mmmpii είπε Μια μικρή ιστορία: Χθες το βράδυ είδα αυτό. Σήμερα το πρωί, άραξα στο μπαλκόνι μου βλέποντας μέσα απ'τη μουντάδα τους ουρανοξύστες του city και χάζεψα στο insomnia. Σηκώθηκα, έφτιαξα πολύ καφέ και διάβασα όλο το τόπικ μην έχοντας τίποτα καλύτερο να κάνω. Fubar φίλε μου, δεν έχω λόγια. Από που να ξεκινήσεις και από που να το πιάσεις για όλα αυτά που έχεις πει 2 χρόνια τώρα. Έφτασα στο σημείο να θέλω να μπει φυλακή ο Musk και να διαλυθεί η Tesla μόνο και μόνο επειδή ένιωθα περίεργα για σένα. Φοβερά πράγματα... Καλώς τον! Αν και η ιστορία αυτή δέν είναι ακριβώς η ίδια με την Tesla, να σου θυμίσω οτι η VW έχει φάει κάποια δις σε πρόστιμα παγκοσμίως και αρκετά στελέχη της έχουν μπεί φυλακή. Νομίζω πάντως οτι θα έχει πιό πολύ πλάκα ο Musk να μείνει έξω και να συνεχίσει το shitposting στο Twitter, ώς άλλος OJ Simpson Στις 28/4/2020 στις 7:14 ΜΜ, mmmpii είπε "Like other automakers, Tesla has had issues with the build quality of early production of new vehicle programs." Αυτό ούτε που μας ενδιαφέρει? Lolz! Στις 27/4/2020 στις 1:12 ΜΜ, Droulas13 είπε Όταν τα ίδια τα λέμε εδώ μέσα είμαστε καλτοποιημένοι. Όταν τα λέει ο CEO της VW; https://electrek.co/2020/04/27/vw-admits-tesla-lead-software-leak-internal/ https://www.automobilwoche.de/article/20200425/BCONLINE/200429936/1334/exklusiv--herbert-diess-spricht-intern-klartext-volkswagen-schmiedet-aufholplan-zu-tesla But what is of greater concern for VW’s CEO is Tesla’s use of software in its Autopilot program: “What worries me the most is the capabilities in the assistance systems. 500,000 Teslas function as a neural network that continuously collects data and provides the customer a new driving experience every 14 days with improved properties. No other automobile manufacturer can do that today.” Δές εδώ τι λέει ο CEO της Starsky σχετικά με την εξέλιξη της αυτονομίας: https://medium.com/starsky-robotics-blog/the-end-of-starsky-robotics-acb8a6a8a5f5 There are too many problems with the AV industry to detail here: the professorial pace at which most teams work, the lack of tangible deployment milestones, the open secret that there isn’t a robotaxi business model, etc. The biggest, however, is that supervised machine learning doesn’t live up to the hype. It isn’t actual artificial intelligence akin to C-3PO, it’s a sophisticated pattern-matching tool. Back in 2015, everyone thought their kids wouldn’t need to learn how to drive. Supervised machine learning (under the auspices of being “AI”) was advancing so quickly — in just a few years it had gone from mostly recognizing cats to more-or-less driving. It seemed that AI was following a Moore’s Law Curve: Projecting that progress forward, all of humanity would certainly be economically uncompetitive in the near future. We would need basic income to cope, to connect with machines to stand a chance, etc. Five years later and AV professionals are no longer promising Artificial General Intelligence after the next code commit. Instead, the consensus has become that we’re at least 10 years away from self-driving cars. Επίσης αυτό: The S-Curve here is why Comma.ai, with 5–15 engineers, sees performance not wholly different than Tesla’s 100+ person autonomy team. Or why at Starsky we were able to become one of three companies to do on-public road unmanned tests (with only 30 engineers). Δές εδώ τι λέει τώρα ο George Hotz της Comma.ai, ο οποίος το 2015 πίστευε οτι η αυτονομία θα ερχόταν πολύ σύντομα: George Hotz: Fully Self-Driving Cars Are a 'Scam' and Silicon Valley 'Needs To Die' Αλλά τα ενα εκατομύριο ρομποταξί έρχονται!
shikabalas Δημοσ. 30 Απριλίου 2020 Δημοσ. 30 Απριλίου 2020 Αμ δε, πηραν παραταση και αυτα τα καημενα για το 2021 μαζι με το Semi. Κριμα, εγω ειχα πεισθει 100% τετοιες μερες περσυ που ελεγε ο Elon οτι θα εχουμε 1 εκ. στους δρομους φετος. Κατα τα αλλα αλλη μια μερα στη δουλεια για τον Μασκ, λιγο μαγειρεμα τα νουμερα, λιγο ranting για την καραντινα με ηρεμες εκφρασεις οπως "ειναι φασιστικο", βγηκε αλλο ενα earnings call. Το stock pump επετευχθη, παμε για το επομενο raise τωρα γιατι το ρευστο ειδικα για τον Απριλιο πρεπει να καηκε με ρυθμο πολυβολου.
Droulas13 Δημοσ. 30 Απριλίου 2020 Δημοσ. 30 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Το Solar roof παρουσιάστηκε σαν επαναστατικό προίόν και ήταν ο καταλύτης για την συγχώνευση της καταχρεωμένης Solarcity με την Tesla. Δες εδώ πως στήθηκε όλη η ιστορία: “He’s Full of Shit”: How Elon Musk Fooled Investors, Bilked Taxpayers, and Gambled Tesla to Save SolarCity Δέν ακούς για solar tiles απο άλλες εταιρίες, γιατι όσα βγήκαν ήταν ακριβά, δύσκολα στην εγκατάσταση και χαμηλής απόδοσης, και απέτυχαν εμπορικά. Τα solar tiles της Tesla δέν είναι κάτι διαφορετικό. Συνεπώς, αν αποτύχουν εμπορικά και τα solar tiles της τεσλα θα έχεις δίκιο, ενώ αν πετύχουν εμπορικά θα έχει άδικο. Και εκεί ακριβώς θα έγκειται και η επαναστατικότητα του προιόντος. Στο ότι πέτυχε εμπορικά. Αναφορά σε κείμενο Οι μπαταρίες είναι άλλη μία μπαρούφα, ευδοκιμούν μόνο σε μέρη οπου επιδοτούνται, όπως η Αυστραλία. Αλλιώς είναι μόνο για greenwashers που έχουν λεφτά για πέταμα και είναι κακοί στη βασική αριθμητική, καθώς δέν προκειται ποτέ στον αιώνα τον άπαντα να βγάλεις οικονομικό κέρδος απο μπαταρίες. Ξέρεις για πόσες μέρες/εβδομάδες έμειναν από ηλεκτρικό ρεύμα φέτος στην καλιφόρνια; Και αυτό δεν ήταν κάτι το εξαιρετικό, αλλά κάτι που θα επαναλαμβάνεται τα επόμενα χρόνια γιατί οι στύλοι της εκεί ΔΕΔΔΗΕ δεν έχουν εκσυγχρονιστεί τις τελευταίες δεκαετίες και προκαλούν φωτιές, καίγονται και αφήνουν χωρίς ρεύμα τις πόλεις. Δεν είναι όλα ως βάση το κέρδος. Πράγματι οι μπαταρίες δεν βγάζουν κέρδος ώστε να τις αποκτήσει και ο μπάμπης από το Πέραμα. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχουν ένα μεγάλο κοινό, αρκετό για να καλύψει τις παραγωγικές δυνατότητες τις τεσλα. Αναφορά σε κείμενο Δές εδώ τι λέει τώρα ο George Hotz της Comma.ai, ο οποίος το 2015 πίστευε οτι η αυτονομία θα ερχόταν πολύ σύντομα: George Hotz: Fully Self-Driving Cars Are a 'Scam' and Silicon Valley 'Needs To Die' Αλλά τα ενα εκατομύριο ρομποταξί έρχονται! Αυτό είπε 8 μήνες πριν. Στο βίντεο που πόσταρες ουσιαστικά συντάσσεται με τον Μασκ και λέει ότι όσες (όλες οι υπόλοιπες δηλαδή) εταιρείες χρησιμοποιούν lidar και σχεδιάζουν χάρτες για να κυκλοφορούν τα "αυτόνομα" αυτοκίνητά τους είναι κατά κάποιο τρόπο απατεώνες. Αυτά δηλαδή που λέει εδώ και αρκετά χρόνια και ο Μασκ. Επεξ/σία 30 Απριλίου 2020 από Droulas13 2 1
Droulas13 Δημοσ. 30 Απριλίου 2020 Δημοσ. 30 Απριλίου 2020 Έφτιαξα ένα πινακάκι από το πρώτο τρίμηνο του 2018, όταν και ξεκίνησε να πουλάει το model 3 σε ποσότητες που να επηρεάζουν σημαντικά τις καταστάσεις της. Το περιόρισα στις πωλήσεις αυτοκινήτων πλην leasing γιατί εκεί το gross margin έχει τους δικούς του υπολογισμούς. Αφαίρεσα επίσης τα regulatory credits (τα οποία λόγω της προ έτους συμφωνίας με την FCA το τελευταίο τρίμηνο χτύπησαν ιστορικά υψηλά). Βλέπουμε, ότι τα δύο πρώτα τρίμηνα του 2018 ήταν καταστροφικά λόγω της χαμηλής παραγωγής του model 3. Το καλοκαίρι του 2018 έπιασε ικανοποιητικούς ρυθμούς παραγωγής, ήτοι 4.000-5.000. Εκεί βλέπουμε και την εκτίναξη του gross margin από 16-17% στα 22% το 3ο τρίμηνο. Το τέταρτο τρίμηνο μπαίνει στην αγορά ως ενδιάμεση λύση το mid-range για να καλύψει την ζήτηση μέχρι να έρθουν οι διεθνείς πωλήσεις και το SR/SR+. Για αυτό το λόγο αντί το margin να συνεχίσει την άνοδο, σταθεροποιείται στο 22%. Το 1ο τρίμηνο του 2019 ήταν καταστροφικό γιατί συνδυάστηκαν 1ον το διεθνές λανσάρισμα του model 3, 2ον το λανσάρισμα του model 3 SR και 3ον και σημαντικότερο η τέλσα περνάει στη νέα πραγματικότητα της μειωμένης ζήτησης των S/X (κυρίως του S). Το δεύτερο τρίμηνο του 2019 η κατάσταση κάπως βελτιώνεται αλλά επειδή ήταν το κύριο τρίμηνο παραδόσεων του backlog του model 3 SR, δέχεται και αυτό το τρίμηνο μεγάλο πλήγμα. Στο 3ο-4ο τρίμηνο το μείγμα model 3 SR/LR έρχεται σε μια ισορροπία, παράλληλα η παραγωγική δυνατότητα του model 3 συνεχώς βελτιώνεται και αυτά έχουν ως αποτέλεσμα το margin να βελτιώνεται και σταθεροποιείται κοντά στο 20%. Σημειωτέον, ότι το 2019 η τέσλα είχε και την σταδιακή μείωση της επιδότησης στην Αμερική. Στο 1ο τρίμηνο το είδε να πέφτει κατά 50% από τα 7.000 στα 3.500 και στο 2ο τρίμηνο στα 1.750 ενώ από το 1ο τρίμηνο του 2020 δεν υφίσταται. Και ερχόμαστε τώρα στο 1ο τρίμηνο του 2020. Όπου η τέσλα ξεκινάει τις πωλήσεις σε 2 νέα προϊόντα. Στην Αμερική ξεκινάνε οι πωλήσεις του model Y ενώ στην Κίνα οι πωλήσεις του τοπικά παραγόμενου model 3. Και ενώ έτσι έχουν τα πράγματα, το gross margin έπεσε από το 20% μόλις στο 18,5%. Αυτό δεν το περίμενα με την καμία. Υποψιάζομαι, ότι τα περιθώρια κέρδους τόσο του model Y όσο και του κινέζικου model 3 είναι ΠΟΛΥ υψηλά. ΠΟΛΥ. Αν ισχύουν οι υποψίες μου θα δούμε (κορονοιού επιτρέποντος) πολύ σύντομα το gross margin να σκαρφαλώνει πάνω από το 25%. Αν δε επιβεβαιωθεί και η πρόβλεψη που έχω κάνει προ μηνών, ότι το SR είτε θα σταματήσει γενικά (μέχρι να φτιαχτεί νέο εργοστάσιο) είτε θα περιοριστεί στην Αμερικάνικη αγορά δεν αποκλείεται να το δούμε κοντά στα 30% ακόμα και φέτος. Επαναλαμβάνω. Κορονοιού επιτρέποντος... 2
gbras Δημοσ. 30 Απριλίου 2020 Δημοσ. 30 Απριλίου 2020 11 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Οι μπαταρίες είναι άλλη μία μπαρούφα, ευδοκιμούν μόνο σε μέρη οπου επιδοτούνται, όπως η Αυστραλία. Αλλιώς είναι μόνο για greenwashers που έχουν λεφτά για πέταμα και είναι κακοί στη βασική αριθμητική, καθώς δέν προκειται ποτέ στον αιώνα τον άπαντα να βγάλεις οικονομικό κέρδος απο μπαταρίες. https://reneweconomy.com.au/tesla-big-battery-still-operating-superbly-as-profits-maintained-in-last-six-months-12943/ It remains the world’s biggest lithium-ion battery and has impressed not just network owners and grid operators with its overall performance, and and speed and versatility and ability to hold up the grid in the case of wider outages, but also the investment community with the scope of the financial returns delivered. It has also delivered more than $50 million in grid savings in its first year. 2
Fubar.gr Δημοσ. 2 Μαΐου 2020 Μέλος Δημοσ. 2 Μαΐου 2020 Στις 30/4/2020 στις 1:45 ΜΜ, Droulas13 είπε Συνεπώς, αν αποτύχουν εμπορικά και τα solar tiles της τεσλα θα έχεις δίκιο, ενώ αν πετύχουν εμπορικά θα έχει άδικο. Και εκεί ακριβώς θα έγκειται και η επαναστατικότητα του προιόντος. Στο ότι πέτυχε εμπορικά. Εγώ εξετάζω κατα πόσο κάνει αυτά που υποσχέθηκε ο Musk, δηλαδή φτηνότερο απο παραδοσιακή στέγη, γρήγορη εγκατάσταση κτλ. Μπορεί το προιόν να γίνει εμπορική επιτυχία για 1000 λόγους, όμως αυτό δέν αλλάζει τo γεγονός οτι άλλο πράγμα υποσχέθηκε και άλλο παρέδωσε. Στις 30/4/2020 στις 1:45 ΜΜ, Droulas13 είπε Δεν είναι όλα ως βάση το κέρδος. Πράγματι οι μπαταρίες δεν βγάζουν κέρδος ώστε να τις αποκτήσει και ο μπάμπης από το Πέραμα. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχουν ένα μεγάλο κοινό, αρκετό για να καλύψει τις παραγωγικές δυνατότητες τις τεσλα. Οι μπαταρίες δέν βγάζουν κέρδος, period. Δέν έχει σχέση αν την βάλεις στο Πέραμα ή στην Εκάλη. Δές εδώ με πρόχειρους υπολογισμούς και υπο ιδανικές συνθήκες, πρέπει το ρεύμα του δικτύου να κοστίζει πάνω απο 18c/KWh απλά για να ισοφαρίσεις το κόστος της μπαταρίας μέχρι το τέλος της οφέλιμης ζωής της. Βέβαια όταν σου την πληρώνει το κορόιδο ο φορολογούμενος αλλάζει το πράγμα. Στις 30/4/2020 στις 1:45 ΜΜ, Droulas13 είπε Ξέρεις για πόσες μέρες/εβδομάδες έμειναν από ηλεκτρικό ρεύμα φέτος στην καλιφόρνια; Και αυτό δεν ήταν κάτι το εξαιρετικό, αλλά κάτι που θα επαναλαμβάνεται τα επόμενα χρόνια γιατί οι στύλοι της εκεί ΔΕΔΔΗΕ δεν έχουν εκσυγχρονιστεί τις τελευταίες δεκαετίες και προκαλούν φωτιές, καίγονται και αφήνουν χωρίς ρεύμα τις πόλεις. Καταρχάς οι φωτιές δέν είναι θέμα εκσυγχρονισμού του δικτύου. Πολύ απλά, όλο και περισσότερος κόσμος στην Καλιφόρνια μένει μέσα ή κοντά σε δασικές εκτάσεις. Αυτά τα σπίτια πρέπει να τροφοδοτηθούν με ηλεκτρισμό, οπότε αναγκαστικά τα καλώδια περνάνε μέσα απο περιοχές με έντονη βλάστηση, η οποία πρέπει να καθαρίζεται τακτικά για να μη δημιουργούνται βραχυκυκλώματα. Ο διαχειριστής του δικτύου δέν τα καθαρίζει γιατι είναι δαπανηρό. Οι περίοικοι δέν θέλουν να τα καθαρίσουν μόνοι τους λόγω κόστους ή ακόμα και αν θέλουν δέν μπορούν λόγω τοπικών κανονισμών. Το όλο ζήτημα των φωτιών απο καλώδια είναι καθαρή βλακεία και NIMBYism, τίποτα άλλο. Το powerwall με 7Kw peak για μερικά λεπτά και 3KW συνεχόμενα δέν θα μπορεί καν να καλύψει όλες τις ανάγκες του σπιτιού. Και μετά πώς θα το ξαναφορτίσεις? Με solar? Αρα πρέπει να υπολογίσεις και το κόστος του solar. Και μπορεί και αυτό να μήν είναι αρκετό αν δέν υπάρχει αρκετή ηλιοφάνεια και θα καταλήξεις να έχεις ρεύμα για λίγες ώρες την ημέρα και επιλογή φορτίων. Μία γεννήτρια είναι πιό φτηνή, και μπορεί να καλύψει όλα τα φορτία του σπιτιού ταυτόχρονα. Στις 30/4/2020 στις 1:45 ΜΜ, Droulas13 είπε Στο βίντεο που πόσταρες ουσιαστικά συντάσσεται με τον Μασκ και λέει ότι όσες (όλες οι υπόλοιπες δηλαδή) εταιρείες χρησιμοποιούν lidar και σχεδιάζουν χάρτες για να κυκλοφορούν τα "αυτόνομα" αυτοκίνητά τους είναι κατά κάποιο τρόπο απατεώνες. Αυτά δηλαδή που λέει εδώ και αρκετά χρόνια και ο Μασκ. O Musk έλεγε το 2016 οτι τα τότε αυτοκίνητα είχαν πάνω τους όλα όσα χρειάζονται για Full Self Driving (δηλαδή ένα ραντάρ χαμηλής ανάλυσης που κοιτάζει μόνο μπροστά, μερικές κάμερες low definition και τους αισθητήρες παρκαρίσματος) και το μόνο που έλειπε ήταν το software, το οποίο ήταν θέμα μερικών μηνών να βγεί. Στη συνέχεια άλλαξε τον ορισμό του Full Self Driving, οπου αντί για Level 5 θα είναι απλά ένα πακέτο απο "features" και το οποίο θα απαιτεί επιτήρηση απο τον οδηγό. Ποιός είναι ο απατεώνας είπαμε? Στις 30/4/2020 στις 10:21 ΜΜ, gbras είπε https://reneweconomy.com.au/tesla-big-battery-still-operating-superbly-as-profits-maintained-in-last-six-months-12943/ It remains the world’s biggest lithium-ion battery and has impressed not just network owners and grid operators with its overall performance, and and speed and versatility and ability to hold up the grid in the case of wider outages, but also the investment community with the scope of the financial returns delivered. It has also delivered more than $50 million in grid savings in its first year. Δές εδώ για να μήν τα ξαναγράφω. Το Powerwall προορίζεται για αποθήκευση πλεονάζουσας ενέργειας απο solar και για timeshifting. Η μεγάλη μπαταρία της Αυστραλίας είναι για FCAS. Καταρχάς το οτι είναι απαραίτητη μια τέτοια μπαταρία δείχνει οτι το δίκτυο πάσχει απο έλλειψη synchronous generation. Το οτι βγάζει κέρδη και μάλιστα μεγάλα, δείχνει πόσο στρεβλή είναι η αγορά ενέργειας στην Αυστραλία.
Droulas13 Δημοσ. 2 Μαΐου 2020 Δημοσ. 2 Μαΐου 2020 1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε Εγώ εξετάζω κατα πόσο κάνει αυτά που υποσχέθηκε ο Musk, δηλαδή φτηνότερο απο παραδοσιακή στέγη, γρήγορη εγκατάσταση κτλ. Μπορεί το προιόν να γίνει εμπορική επιτυχία για 1000 λόγους, όμως αυτό δέν αλλάζει τo γεγονός οτι άλλο πράγμα υποσχέθηκε και άλλο παρέδωσε. https://www.tesla.com/solarroof/design?redirect=no Επειδή δείχνεις να γνωρίζεις πολλά για τα κόστη στέγης και φωτοβολταικών στην Αμερική. Πόσα ακριβώς στοιχίζει σε ένα σπίτι να βάλει καινούρια στέγη και να εγκαταστήσει 10kwh φωτοβολτατικά; Γιατί με Tesla solar roof θα σου κοστίσει 34.000 δολάρια. 1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε Οι μπαταρίες δέν βγάζουν κέρδος, period. Δέν έχει σχέση αν την βάλεις στο Πέραμα ή στην Εκάλη. Δές εδώ με πρόχειρους υπολογισμούς και υπο ιδανικές συνθήκες, πρέπει το ρεύμα του δικτύου να κοστίζει πάνω απο 18c/KWh απλά για να ισοφαρίσεις το κόστος της μπαταρίας μέχρι το τέλος της οφέλιμης ζωής της. Και οι τέντες δεν βγάζουν κέρδος. Δεν σημαίνει, ότι οι ιδιοκτήτες δεν βάζουν τέντες γιατί δεν βγάζουν κέρδος. Υπάρχουν και άλλοι λόγοι να βάλει κάποιος μπαταρίες. Όπως πχ ότι δεν θέλει να μείνει χωρίς ρεύμα, ούτε ένα δευτερόλεπτο. 1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε Το powerwall με 7Kw peak για μερικά λεπτά και 3KW συνεχόμενα δέν θα μπορεί καν να καλύψει όλες τις ανάγκες του σπιτιού. Και μετά πώς θα το ξαναφορτίσεις? Με solar? Αρα πρέπει να υπολογίσεις και το κόστος του solar. Και μπορεί και αυτό να μήν είναι αρκετό αν δέν υπάρχει αρκετή ηλιοφάνεια και θα καταλήξεις να έχεις ρεύμα για λίγες ώρες την ημέρα και επιλογή φορτίων. Μία γεννήτρια είναι πιό φτηνή, και μπορεί να καλύψει όλα τα φορτία του σπιτιού ταυτόχρονα. Πάλι τα ίδια. Αν έχεις δίκιο τα solar roof δεν θα πουλήσουν ενώ αν έχεις άδικο θα πουλήσουν. Και για ένα περίεργο λόγο θα πουλήσουν σε τέτοιο βαθμό ενώ κανένας στο παρελθόν δεν τα κατάφερε. Α και κάτι ακόμα. Στους πολύ ωραίους υπολογισμούς σου, δεν έβαλες την προστιθέμενη αξία σε ένα σπίτι με μια όμορφη οροφή που παράγει ρεύμα και στο πίσω μέρος έχει μπαταρίες που ανά πάσα στιγμή είναι ικανές να τροφοδοτήσουν ρεύμα ώστε να μην μείνει χωρίς ρεύμα το σπίτι ούτε για 1 δευτερόλεπτο, σε σχέση με μια οροφή που έχει επάνω της φωτοβολταικά και στο πίσω μέρος έχει μια γεννήτρια που βγάζει μαυρίλα και στάζει λάδια και που αν κοπεί το ρεύμα στις 3 το βράδυ πρέπει να βγαίνεις με φακό να την βάλεις μπρος. Το πρόβλημα με τους υπολογισμούς σου είναι, ότι τους κάνεις εφαρμογή σε όλο το κόσμο την δεδομένη χρονική στιγμή για να βγάλεις λάθος την τέσλα. Ότι δηλαδή η λογική της τεσλα δεν κολλάει γιατί δεν θα μπορέσουν ή δεν θα θελήσουν να το αγοράσουν όλοι. Γιατί μέσα στους όλους βρίσκονται και ο Μάκης και ο Σάκης που τα βάζουν κάτω και υπολογίζουν ότι δεν τους βγαίνει κέρδος και θα προτιμήσουν να μείνουν με την τσιμεντένια οροφή τους και αν χρειαστεί θα βάλουν μια γεννήτρια και θα είναι μια χαρά. 1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε O Musk έλεγε το 2016 οτι τα τότε αυτοκίνητα είχαν πάνω τους όλα όσα χρειάζονται για Full Self Driving (δηλαδή ένα ραντάρ χαμηλής ανάλυσης που κοιτάζει μόνο μπροστά, μερικές κάμερες low definition και τους αισθητήρες παρκαρίσματος) και το μόνο που έλειπε ήταν το software, το οποίο ήταν θέμα μερικών μηνών να βγεί. Βασικά το ίδιο λέει και τώρα, ότι δηλαδή το υπάρχον hardware επάνω στα αυτοκίνητα είναι αρκετό. Και αυτό που χρειάζεται είναι να εκπαιδευτεί το AI του autopilot σε τέτοιο βαθμό που να κάνει λιγότερα λάθη από τους ανθρώπους. Η εκπαίδευση αυτή πριν δύο χρόνια γινόταν από περίπου 200.000 αυτοκίνητα, σήμερα γίνεται από περίπου 800.0000 αυτοκίνητα, δηλαδή 4 φορές πιο γρήγορα και σε λίγα χρόνια από 8 εκ, δηλαδή 10 φορές πιο γρήγορα από σήμερα και 40 φορές πιο γρήγορα από το 2018. Και μάλλον έχει δίκιο γιατί ο CEO της VW έχει μεγάλα άγχη πάνω σε αυτό. 1
shikabalas Δημοσ. 2 Μαΐου 2020 Δημοσ. 2 Μαΐου 2020 Τεραστια εμπορικη επιτυχια τα solar roofs, αν γυρισεις το παρακατω διαγραμμα αναποδα ειναι ξεκαθαρη η γεωμετρικη προοδος με την οποια εξαπλωνεται: Αλλο ενα success story με unlimited demand. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα