Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
20 ώρες πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Ε καί; Τα οποία είναι επίσης πολύ φιλίκά προς το περιβάλλον.

Επίσης απο το άρθρο σου: Both models tested respected the legal limits for NOx.

20 ώρες πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Παραπλανητικό γιατί; Κάθε 2 βδομάδες όλο αυτό που βγάζουν πάει στο περιβάλλον. Είναι έτσι ή δεν είναι; Μπήκες στον κόπο να το διαβάσεις τι λέει για αυτά τα emissions που ανα δύο βδομάδες κατα μέσο όρο μολύνουν το περιβάλλον;

Παραπλανητικό γιατι οι επιπλέον ρύποι κατα τη διάρκεια της αναγεννησης αντισταθμίζονται απο τις πολύ χαμηλές (εώς αρνητικές) εκπομπές σωματιδίων όλο το υπόλοιπο διάστημα.

20 ώρες πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Εντός ορίων;  Άρα μας λες ότι μολύνουν το περιβάλλον, αλλά είναι κάτω από τα όρια και είναι επιτρεπτό; Ωραίο Argument🤣

Τα μικροσωματίδια που παράγονται απο τα λάστιχα του Model 3 σου είναι ευλογημένα απο τον Musk οπότε δέν ενοχλούν, μόνο αυτά των diesel πρέπει να εξαφανιστούν.

Για όλους τους ρύπους υπάρχουν ασφαλή όρια έκθεσης. Ακόμα και για τη ραδιενέργια, η οποία καταστρέφει απευθείας κύταρρα και πρωτείνες.

Άλλωστε τα μικροσωματίδια παράγονται και απο φυσικές διεργασίες και θα συνεχίσουν να υπάρχουν στην ατμόσφαιρα ακόμα και αν πάψει κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα.

20 ώρες πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Οι μετρήσεις έχουν υπερβολές επίσης; Εσύ επικεντρώνεσαι στα σχόλια, τις μετρήσεις τις είδες; Είναι γενονός ή όχι;

Διαβάζω απο χόμπυ επιδημιολογικές μελέτες εδώ και πάνω απο 20 χρόνια. Όταν στο press release έχει σχόλια τύπου "Μακελειό" (δισεκατομύρια θανατηφόρα σωματίδια! Διαδώστε!) είναι ένα καλό heuristic για την ποιότητα (not) της μελέτης

20 ώρες πριν, Paladin-}LoA{- είπε

"Σκπουπιδομελέτη" ήταν ο δικός σου χαρακτηρισμός.

Η μελέτη έχει τα κραυγαλέα λάθη που επισημαίνω, τα οποία αν διορθωθούν αλλάζει εντελώς το τελικό συμπέρασμα. Της αρμόζει ο χαρακτηρισμός "σκουπιδομελέτη"

23 ώρες πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Τον οποίο στις 250 σελίδες όπως έγραψα και πιο πριν έχουμε "απολαύσει" αμέτρητες φορές σε διάφορες προβλέψεις σου και αναφορές σου για την Tesla, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κλπ. Στο τέλος καταλήγεις με "κουβά". Οπότε όπως καταλαβαίνεις ελάχιστοι παίρνουν στα σοβαρά τους χαρακτηρισμούς σου πλέον και όχι άδικα.

Για πές που έπεσα έξω, να σου πώ και γώ μερικά πραγματα που έπεσα μέσα.

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Τα μικροσωματίδια που παράγονται απο τα λάστιχα του Model 3 σου είναι ευλογημένα απο τον Musk οπότε δέν ενοχλούν, μόνο αυτά των diesel πρέπει να εξαφανιστούν.

Η φθορά των λάστιχων του model 3 είναι αντίστοιχη ενός αυτοκινήτου της τάξης του όταν χρησιμοποιείται νορμάλ.

Ή για να στο θέσω αλλιώς. Αν επιταχύνω το fiesta diesel που έχω μια φορά, το ντουμάνι που θα βγάλει η εξάτμιση (απίστευτη μαυρίλα, ο πίσω μου σχεδόν δεν μπορεί να δει μπροστά του φάση αλλά βγαίνει σε συνθήκες φουλ επιτάχυνσης) ισούται με τα μικροσωματίδια που παράγονται από ...100 επιταχύνσεις ενός model 3.

Επεξ/σία από Droulas13
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Επίσης απο το άρθρο σου: Both models tested respected the legal limits for NOx.

Παραπλανητικό γιατι οι επιπλέον ρύποι κατα τη διάρκεια της αναγεννησης αντισταθμίζονται απο τις πολύ χαμηλές (εώς αρνητικές) εκπομπές σωματιδίων όλο το υπόλοιπο διάστημα.

Τα μικροσωματίδια που παράγονται απο τα λάστιχα του Model 3 σου είναι ευλογημένα απο τον Musk οπότε δέν ενοχλούν, μόνο αυτά των diesel πρέπει να εξαφανιστούν.

Για όλους τους ρύπους υπάρχουν ασφαλή όρια έκθεσης. Ακόμα και για τη ραδιενέργια, η οποία καταστρέφει απευθείας κύταρρα και πρωτείνες.

Άλλωστε τα μικροσωματίδια παράγονται και απο φυσικές διεργασίες και θα συνεχίσουν να υπάρχουν στην ατμόσφαιρα ακόμα και αν πάψει κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα.

Διαβάζω απο χόμπυ επιδημιολογικές μελέτες εδώ και πάνω απο 20 χρόνια. Όταν στο press release έχει σχόλια τύπου "Μακελειό" (δισεκατομύρια θανατηφόρα σωματίδια! Διαδώστε!) είναι ένα καλό heuristic για την ποιότητα (not) της μελέτης

Η μελέτη έχει τα κραυγαλέα λάθη που επισημαίνω, τα οποία αν διορθωθούν αλλάζει εντελώς το τελικό συμπέρασμα. Της αρμόζει ο χαρακτηρισμός "σκουπιδομελέτη"

Για πές που έπεσα έξω, να σου πώ και γώ μερικά πραγματα που έπεσα μέσα.

Επίσης από το άρθρο μου, ζητάνε από την Ε.Ε. να αλλάξει τα επιτρεπτά όρια και να τα κατεβάσει διότι θεωρούνται ως μη επαρκή. Το ότι προχωράει το Diesel αυτοκίνητο και "καθαρίζει" τον αέρα το αφήνω ασχολίαστο, μιλάει από μόνο του σαν σχόλιο. Πήγαινε σε μια αντιπροσωπεία, ζήτα να σου βάλουν μπροστά ένα Diesel τελευταίας γενιάς που σου καθαρίζει τον αέρα και κάτσε στην εξάτμιση να κάνεις εισπνοές αέρα. Απορώ που στα νοσοκομεία δεν το είχαν σκεφτεί ρε μπαγάσα να το κάνουν έτσι τώρα που υπάρχει έλλειψη σε οξυγόνο. Επίσης, για το ότι ανά 480 km αμολάει στο περιβάλλον τα πάντα, επίσης μιλάει από μόνο του. Για το χόμπυ ασχολίαστο, ότι ευχαριστεί τον καθένα μας. Για την σκουπιδομελέτη και τα πράγματα τα οποία έχεις πέσει έξω στα χουν πει και άλλοι. Δεν θα ασχοληθώ άλλο άλλωστε δεν έχει νόημα. Το ευχάριστο είναι ότι μετά συκοφαντίες που πετάγατε το 2019 και εξαφανιστήκατε για ευνόητους λόγους, εμφανιστήκατε και πάλι. Αλλά ποιος να σας πάρει σοβαρά πλέον. Αν πάντως έχεις θέματα μνήμης, πήγαινε σελίδα 1 και ξεκίνα να διαβάζεις.

  • Like 3
Δημοσ.

5-4-2019 η πρώτη φάση του giga 3 βρίσκεται σε αυτή τη φάση και χαρακτηριζόμασταν τουλάχιστον αφελείς που πιστεύουμε πως μπορεί να ολοκληρωθεί και να παράγει αυτοκίνητα μέχρι το τέλος της χρονιάς. Τελικά το 1ο τρίμηνο του 2020 παρήγαγε περίπου 15.000 model 3 και μάλιστα σε συνθήκες επιδημίας και με μια μόλις βάρδια. Στο 2ο τρίμηνο, με 2η βάρδια και την τρίτη να έρχεται, προβλέπεται να παράγει μεταξύ 35.000 και 50.000 model 3:

5-4-2019.jpg.c771b2db90c98454ee9e016702b306f5.jpg

8-4-2020  η δεύτερη φάση του giga 3, η οποία θα παράγει model y, βρίσκεται σε αντίστοιχη κατάσταση:

8-5-2020.jpg.ae5c542a2bef11615367fbfa0ff7debd.jpg

  • Like 2
Δημοσ.

Ψεύτικες είναι οι φωτό, κάποιος απατεώνας τις δημοσίευσε. Τρελό Photoshop. Φαίνεται ξεκάθαρα διότι στους κάτω πυλώνες η σκιά έχει απόκλιση 0,00005 μοίρες σε σχέση με τους πιο πάνω.

Δημοσ.
20 ώρες πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Επίσης από το άρθρο μου, ζητάνε από την Ε.Ε. να αλλάξει τα επιτρεπτά όρια και να τα κατεβάσει διότι θεωρούνται ως μη επαρκή.

Αν σκοπός είναι να καθαρίσει η ατμόσφαιρα, τότε δέν έχει νόημα να μειωθούν κι άλλο τα ήδη χαμηλά μικροσωματίδια των diesel, όταν τα λάστιχα εκπέμπουν πολλαπλάσια και δέν υπολογίζονται πουθενά.

20 ώρες πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Το ότι προχωράει το Diesel αυτοκίνητο και "καθαρίζει" τον αέρα το αφήνω ασχολίαστο, μιλάει από μόνο του σαν σχόλιο.

Το άρθρο που παρέθεσα δέν λέει ακριβώς αυτό, τα diesel είναι "net cleaners" όσον αφορά τα μικροσωματίδια μόνο και υπο συγκεκριμένες συνθήκες. Συνολικά είναι net polluters, αλλά σε πολύ χαμηλό επίπεδο.

20 ώρες πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Επίσης, για το ότι ανά 480 km αμολάει στο περιβάλλον τα πάντα, επίσης μιλάει από μόνο του.

Το οποίο δέν έχει καμία ουσιαστική σημασία πέρα απο τη δημιουργία εντυπώσεων. Ο μέσος όρος εκπομπών εχει σημασία και είναι χαμηλός.

20 ώρες πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Για την σκουπιδομελέτη και τα πράγματα τα οποία έχεις πέσει έξω στα χουν πει και άλλοι. Δεν θα ασχοληθώ άλλο άλλωστε δεν έχει νόημα.

Οκ, δεν σε πιέζω να ασχοληθείς με το ζόρι.

20 ώρες πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Το ευχάριστο είναι ότι μετά συκοφαντίες που πετάγατε το 2019 και εξαφανιστήκατε για ευνόητους λόγους, εμφανιστήκατε και πάλι.

Ποιές είναι οι συκοφαντίες?

Ο λόγος που χάθηκα ήταν επειδή καταλάθος παρήγγειλα κάτι μπλουζάκια TSLAQ σε medium (κανονικό μου μέγεθος XL-XXL) και έβαλα σκοπό να χωρέσω σε αυτά. Είμαι σε καλό δρόμο, θα ανεβάσω φωτογραφίες αργότερα.

21 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Η φθορά των λάστιχων του model 3 είναι αντίστοιχη ενός αυτοκινήτου της τάξης του όταν χρησιμοποιείται νορμάλ.

Αυτοκίνητο που να έχει αντίστοιχο βάρος, επιτάχυνση και μέγεθος ελαστικού με το Model 3 θα είναι μάλλον κάποιο άλλο ηλεκτρικό

21 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Ή για να στο θέσω αλλιώς. Αν επιταχύνω το fiesta diesel που έχω μια φορά, το ντουμάνι που θα βγάλει η εξάτμιση (απίστευτη μαυρίλα, ο πίσω μου σχεδόν δεν μπορεί να δει μπροστά του φάση αλλά βγαίνει σε συνθήκες φουλ επιτάχυνσης) ισούται με τα μικροσωματίδια που παράγονται από ...100 επιταχύνσεις ενός model 3.

 

Μιλάς για φάση rolling coal. Μαύρη κάπνα κατα την επιτάχυνση βγάζουν μόνο τα φορτηγά παλιάς τεχνολογίας με "ανοιγμένα τα πετρέλαια". Το δικό μου φορτηγό χρονολογίας 1992 και με πάνω απο 300Κ χιλιόμετρα στην πλάτη του δέν βγάζει καθόλου μαύρο καπνό.

Αν το κάνει σύγχρονο επιβατικό του 2015, τότε έχει σοβαρό πρόβλημα και πρέπει να επισκευαστεί άμεσα.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Αυτοκίνητο που να έχει αντίστοιχο βάρος, επιτάχυνση και μέγεθος ελαστικού με το Model 3 θα είναι μάλλον κάποιο άλλο ηλεκτρικό

Το Volvo s60 πχ έχει βάρος από 1680 έως 2020kg ενώ το model 3 από 1611 έως 1847.

Πατιλικια για να κάψεις λάστιχα μπορείς να κάνεις και με ένα Citroen saxo.

Αναφορά σε κείμενο

Μιλάς για φάση rolling coal. Μαύρη κάπνα κατα την επιτάχυνση βγάζουν μόνο τα φορτηγά παλιάς τεχνολογίας με "ανοιγμένα τα πετρέλαια". Το δικό μου φορτηγό χρονολογίας 1992 και με πάνω απο 300Κ χιλιόμετρα στην πλάτη του δέν βγάζει καθόλου μαύρο καπνό.

Αν το κάνει σύγχρονο επιβατικό του 2015, τότε έχει σοβαρό πρόβλημα και πρέπει να επισκευαστεί άμεσα.

Τι να επισκευάσω;

Το πάω κανονικά στα σερβις, το πέρασα πρόσφατα από έλεγχο εγκεφάλου γιατί παρουσίασε ένα άλλο μικρό πρόβλημα, το οποίο και διορθώθηκε, και δεν μου έβγαλε ότι υπάρχει θέμα. Συνεπώς η μαυρίλα είναι φυσιολογική και δυστυχώς νόμιμη. Και για κάρτα καυσαερίων που πήγα πριν 2 μήνες, μου τα μέτρησαν νορμάλ όλα.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 17/4/2020 στις 1:19 ΜΜ, Droulas13 είπε

Τι να επισκευάσω;

Το πάω κανονικά στα σερβις, το πέρασα πρόσφατα από έλεγχο εγκεφάλου γιατί παρουσίασε ένα άλλο μικρό πρόβλημα, το οποίο και διορθώθηκε, και δεν μου έβγαλε ότι υπάρχει θέμα. Συνεπώς η μαυρίλα είναι φυσιολογική και δυστυχώς νόμιμη. Και για κάρτα καυσαερίων που πήγα πριν 2 μήνες, μου τα μέτρησαν νορμάλ όλα.

Ασχέτως τι σου μέτρησαν ή οχι. Η μαυρίλα σε ένα οποιοδήποτε σύγχρονο (2010+) ντιζελ δεν είναι φυσιολογικό σημάδι. 

  • Like 1
Δημοσ.

Το οποίο οδηγεί σε ένα αλλο ερώτημα. Ποσοι έχουν την οικονομική δυνατότητα να επισκευάσουν diesel αυτοκίνητο που λόγω βλάβης (πχ defective diesel part. Filter) μολύνει το περιβάλλον πολύ παραπάνω απ όσο θα το έκανε αν ήταν εντάξει το αυτοκίνητο. Και πόσους δεν τους ενδιαφέρει και πανε και αφαιρουν το συγκεκριμένο εξάρτημα μονο και μονο επειδή βγάζει συχνά προβλήματα. Αλλα δεν βαριέσαι,  τα καινούργια ICE του 2020 να λάβουμε υπόψη, εκεί πρέπει να εστιάσουμε .

  • Thanks 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Το οποίο οδηγεί σε ένα αλλο ερώτημα. Ποσοι έχουν την οικονομική δυνατότητα να επισκευάσουν diesel αυτοκίνητο που λόγω βλάβης (πχ defective diesel part. Filter) μολύνει το περιβάλλον πολύ παραπάνω απ όσο θα το έκανε αν ήταν εντάξει το αυτοκίνητο. Και πόσους δεν τους ενδιαφέρει και πανε και αφαιρουν το συγκεκριμένο εξάρτημα μονο και μονο επειδή βγάζει συχνά προβλήματα. Αλλα δεν βαριέσαι,  τα καινούργια ICE του 2020 να λάβουμε υπόψη, εκεί πρέπει να εστιάσουμε .

Σωστή παρατήρηση. Σε ραδιοφωνικό σταθμό ακούω καθημερινά διαφήμιση επισκευαστικού κέντρου diesel, που διαφημίζει σαν παρεχόμενη υπηρεσία, την αντιμετώπιση προβλημάτων dpf... Και λέω τώρα τι να είναι αυτό, άραγε... 

Κρίνοντας από τα πόσα σύγχρονα ταξί κυκλοφορούν βγάζοντας μαυρίλα, νομίζω ότι ξέρω τι κάνουν.

  • Like 3
Δημοσ.
Στις 17/4/2020 στις 1:19 ΜΜ, Droulas13 είπε

Το Volvo s60 πχ έχει βάρος από 1680 έως 2020kg ενώ το model 3 από 1611 έως 1847.

Ξέχασα οτι το Model 3 είναι ταυτόχρονα το καλύτερο προσιτό, οικονομικό, πολυτελείας, μικρομεσαίο, υπεραυτοκίνητο και συγκρίνεται ταυτόχρονα με Toyota Camry, BMW M3, Honda Civic, ΜcLaren F1 κτλ.

To Βολβο των 2 τόνων είναι 4χ4 υβριδικό με 400 ίππους και παρόλα αυτά έχει μικρότερα λάστιχα και πιό αργές επιδόσεις απο το αντίστοιχο Model 3, καθώς δέν μίλησα μόνο για βάρος αλλά συνδυασμό βάρους, επιδόσεων και μεγέθους ελαστικού.

Για το αν τα ηλεκτρικά είναι βαρύτερα απο τα αντίστοιχα ICE, μπορείς να το διαπιστώσεις σε αυτοκίνητα τα οποία βγαίνουν και στις δύο εκδόσεις.

 

Στις 17/4/2020 στις 1:19 ΜΜ, Droulas13 είπε

Πατιλικια για να κάψεις λάστιχα μπορείς να κάνεις και με ένα Citroen saxo.

 

Στις 16/4/2020 στις 1:03 ΜΜ, Droulas13 είπε

Η φθορά των λάστιχων του model 3 είναι αντίστοιχη ενός αυτοκινήτου της τάξης του όταν χρησιμοποιείται νορμάλ.

Το saxo κανει παντιλίκια και μολύνει το περιβάλλον, αλλά το Model 3 οδηγείται νορμάλ και δέν μολύνει. Οκ το καταλάβαμε 🤣

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε

Ξέχασα οτι το Model 3 είναι ταυτόχρονα το καλύτερο προσιτό, οικονομικό, πολυτελείας, μικρομεσαίο, υπεραυτοκίνητο και συγκρίνεται ταυτόχρονα με Toyota Camry, BMW M3, Honda Civic, ΜcLaren F1 κτλ.

To Βολβο των 2 τόνων είναι 4χ4 υβριδικό με 400 ίππους και παρόλα αυτά έχει μικρότερα λάστιχα και πιό αργές επιδόσεις απο το αντίστοιχο Model 3, καθώς δέν μίλησα μόνο για βάρος αλλά συνδυασμό βάρους, επιδόσεων και μεγέθους ελαστικού.

Για το αν τα ηλεκτρικά είναι βαρύτερα απο τα αντίστοιχα ICE, μπορείς να το διαπιστώσεις σε αυτοκίνητα τα οποία βγαίνουν και στις δύο εκδόσεις.

Το saxo κανει παντιλίκια και μολύνει το περιβάλλον, αλλά το Model 3 οδηγείται νορμάλ και δέν μολύνει. Οκ το καταλάβαμε 🤣

Το Volvo s60 και όλα τα αντίστοιχου μεγέθους έχουν μικρότερες ζάντες από 18αρες;

Το νόημα με τα πατιλικια είναι ότι συμβαίνουν με οποιοδήποτε αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τον οδηγό, όχι με το αυτοκίνητο.

Και για να μην ξεχνιόμαστε, εκείνες οι αγωγές πως πάνε; Τελικά θα κάνει φυλακή ο Μασκ ή θα την γλυτώσει; Το εργοστάσιο στην Κίνα ήταν τελικά μια απάτη, μόνο και μόνο για stock pump; Γιατί το καλοκαίρι του 18, όταν έπεφταν οι υπογραφές στην Κίνα αυτά διαβάζαμε.

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...