Droulas13 Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 11 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε Τα φίλτρα σωματιδίων που έχουν τα σύγχρονα diesel και κάποια βενζινοκίνητα είναι τόσο αποτελεσματικά που σε κάποιες περιπτώσεις τα καυσαέρια έχουν μικρότερη περιεκτικότητα απο την ατμόσφαιρα, ήτοι όχι μόνο δέν ρυπαίνουν, αλλά καθαρίζουν την ατμόσφαιρα απο τα ήδη υπάρχοντα μικροσωματίδια. Αγόρασα "σύγχρονο" Ford fiesta diesel τον Μάρτιο του 2015 και όταν τρέχει η μηχανή δεν μπορώ να σταθώ ούτε λεπτό δίπλα του από την βρώμα που μυρίζω. Και δεν εννοώ να στέκομαι στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου που είναι η εξάτμιση.
Paladin-}LoA{- Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) @Fubar.grΕντάξει θα αστειέυεσαι φυσικά. Η λάσπη που έχεις πετάξει από όταν άνοιξες το τόπικ, είναι ανεπανάληπτη. Το τι λέγατε εσύ και οι ομοιδεάτες σου έχει μείνει. Πήγαινε από σελίδα #1 και ξεκίνα να διαβάσεις τι έγραφες και πόσο μέσα έπεσες σε αυτά που έγραφες. Αποκορύφωμα το εργοστάσιο "φάντασμα" του απατεώνα Μασκ, οι φωτό στις οποίες κάνατε ώρες αναλύσεων στο ότι ήταν ψεύτικες, όπως επίσης και τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρίας, ότι πάει για κλείσμιο, είναι φούσκα κλπ. Τι να πρωτογράψω και τι να πρωτοθυμηθώ. Εκτός και αν θέλεις να μας πεις ότι ήσουν απασχολημένος και εσύ και οι ομοιδεάτες σου, και επομένως "εξαφανιστήκατε" τυχαία με το που βγήκαν τα οικονομικά αποτελέσματα, ή με το που άρχισε να παράγει M3 στην Κίνα το εργοστάσιο "φάντασμα" ή με το που η μετοχή χτύπησε τα 700+ USD. Επεξ/σία 15 Απριλίου 2020 από Paladin-}LoA{- 2 1
Vagosman Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε - Τα φίλτρα σωματιδίων που έχουν τα σύγχρονα diesel και κάποια βενζινοκίνητα είναι τόσο αποτελεσματικά που σε κάποιες περιπτώσεις τα καυσαέρια έχουν μικρότερη περιεκτικότητα απο την ατμόσφαιρα, ήτοι όχι μόνο δέν ρυπαίνουν, αλλά καθαρίζουν την ατμόσφαιρα απο τα ήδη υπάρχοντα μικροσωματίδια. - Τα μικροσωματίδια απο τις εξατμίσεις είναι πλέον τόσα λίγα που η μεγαλύτερη ρύπανση έρχεται απο τα λάστιχα. - Επομένως και όσον αφορά τα μικροσωματίδια, τα λάστιχα των BEV των ~2 τόνων με 0-100 κάτω απο 4 δευτερόλεπτα ρυπαίνουν πολύ χειρότερα απο τις εξατμίσεις των συμβατικών αυτοκινήτων Πλάκα κάνεις έτσι; Αυτα τα φίλτρα δουλεύουν ισα ισα μεχρι να βγεις απο την αντιπροσωπεία; Οταν αυτοκαθαρίζονται που τα πετάνε; Ουσιαστικά προτείνεις στις παλιές μονάδες ης ΔΕΗ με μαζουτ να επενδύσουν σε scrubbers και καταλύτες μπας και μαζέψουν τους ρύπους. Δεν υπάρχουν μαγικά φίλτρα, πρέπει να εστιάσουμε στο καύσιμο. 2
Paladin-}LoA{- Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε - Τα φίλτρα σωματιδίων που έχουν τα σύγχρονα diesel και κάποια βενζινοκίνητα είναι τόσο αποτελεσματικά που σε κάποιες περιπτώσεις τα καυσαέρια έχουν μικρότερη περιεκτικότητα απο την ατμόσφαιρα, ήτοι όχι μόνο δέν ρυπαίνουν, αλλά καθαρίζουν την ατμόσφαιρα απο τα ήδη υπάρχοντα μικροσωματίδια. To 2o μου αυτοκίνητο είναι ένα VW Polo 1.2 TDi Bluemotion με χαμηλή κατανάλωση Diesel και εξαιρετικά χαμηλούς ρίπους (not). Έπρεπε να το πάω στην VW να του κάνουν update για να φαίνονται οι πραγματικοί του ρύποι. Το γνωστό σκάνδαλο της VW. Αναμφίβολα όπως το λες είναι. Οδηγάω και "καθαρίζει" την ατμόσφαιρα. Edit: Εδώ άρθρο του 2020 με μετρήσεις για τα Diesel. Μάλλον ψευδής έρευνα θα ναι και αυτή. 🤣 Επεξ/σία 15 Απριλίου 2020 από Paladin-}LoA{- 2 1
sattack Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 "Third Row Tesla" podcast ep14: Tesla manufacturing with Sandy Munro and surprise guest Elon Musk.
Vagosman Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 30 λεπτά πριν, Paladin-}LoA{- είπε To 2o μου αυτοκίνητο είναι ένα VW Polo 1.2 TDi Bluemotion με χαμηλή κατανάλωση Diesel και εξαιρετικά χαμηλούς ρίπους (not). Έπρεπε να το πάω στην VW να του κάνουν update για να φαίνονται οι πραγματικοί του ρύποι. Το γνωστό σκάνδαλο της VW. Αναμφίβολα όπως το λες είναι. Οδηγάω και "καθαρίζει" την ατμόσφαιρα. 🤣 Τα μονο που καθαρίζουν είναι τα υδρογονοκίνητα γιατι θέλουν υπερκάθαρο αέρα για τις διεργασίες οπότε στην "εξάτμιση" βγαίνει καθαρός αέρας. Απειροελάχιστες ποσότητες βεβαια απλά πιο καθαρός αποτι μπαίνει. 1
mechpanos Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 Το θέμα βλέπω, από "Thread της Tesla" έχει πάρει τροπή "Thread της Ηλεκτροκίνησης"... Λοιπόν το θέμα έχει λήξει, η ηλεκτροκίνηση θα κυριαρχήσει εντός της επόμενης 10ετίας. Οι τρέχουσες γενιές συμβατικών βενζινοκίνητων, μάλλον θα είναι και οι τελευταίες που θα αναπτυχθούν και όλες οι βιομηχανίες ετοιμάζουν τώρα, το επόμενο βήμα. Εκτιμώ ότι η αγορά θα κατακλυσθεί αυτή την 5ετία με μοντέλα ηλεκτροκίνησης (1ης γενιάς για τις περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες), τα οποία θα εξελιχθούν και θα αποτελέσουν το de facto standard προϊόν την 5ετία '25-'30. Ήδη από φίλο μηχανικό πωλήσεων σε μια εκ των μεγαλύτερων βιομηχανιών, σε πρόσφατη συζήτησή μας, κουβεντιάζαμε σχετικά με ηλεκτροκίνηση κλπ και μου είπε ότι η εταιρεία του αυτό ακριβώς ετοιμάζει, το τρέχον κορυφαίο σε πωλήσεις μοντέλο της θα είναι και το τελευταίο. Βέβαια για να επαναφέρω και το θέμα στην σωστή του διάσταση, συζητήσαμε και για τα Tesla, καθώς έχει οδηγήσει τα πάντα, καθώς και Model S, Model X σε πίστα...το σχόλιο του ήτα, ότι το Model S ήταν πύραυλος, και είχε οδηγήσει την απλή έκδοση...αλλά φτωχό, σε ποιότητα κατασκευής. ΟΠΟΤΕ ερχόμαστε στα λεγόμενά μου...η Tesla είναι ένα βήμα μπροστά από όλους στο κομμάτι ηλεκτροκίνησης, αλλά από ποιότητα τοποθετείται στην μεσαία προς χαμηλή κατηγορία (πρέπει να φάει πολλά ψωμιά για να φτάσει εταιρείες όπως η...Toyota και η Hyundai - τα παραδείγματα καθόλου τυχαία!)... Που είναι ο καθηγητής μου ο κ. Γεωργίου τώρα να με περάσει Μετροτεχνικό Εργαστήριο με 10άρι που προβοκάρω με αυτόν τον τρόπο!!! Κάτι τέτοια μας έλεγε κι εκείνος!!! 1
Vagosman Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 19 λεπτά πριν, mechpanos είπε Το θέμα βλέπω, από "Thread της Tesla" έχει πάρει τροπή "Thread της Ηλεκτροκίνησης"... Λοιπόν το θέμα έχει λήξει, η ηλεκτροκίνηση θα κυριαρχήσει εντός της επόμενης 10ετίας. Οι τρέχουσες γενιές συμβατικών βενζινοκίνητων, μάλλον θα είναι και οι τελευταίες που θα αναπτυχθούν και όλες οι βιομηχανίες ετοιμάζουν τώρα, το επόμενο βήμα. Εκτιμώ ότι η αγορά θα κατακλυσθεί αυτή την 5ετία με μοντέλα ηλεκτροκίνησης (1ης γενιάς για τις περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες), τα οποία θα εξελιχθούν και θα αποτελέσουν το de facto standard προϊόν την 5ετία '25-'30. Ήδη από φίλο μηχανικό πωλήσεων σε μια εκ των μεγαλύτερων βιομηχανιών, σε πρόσφατη συζήτησή μας, κουβεντιάζαμε σχετικά με ηλεκτροκίνηση κλπ και μου είπε ότι η εταιρεία του αυτό ακριβώς ετοιμάζει, το τρέχον κορυφαίο σε πωλήσεις μοντέλο της θα είναι και το τελευταίο. Βέβαια για να επαναφέρω και το θέμα στην σωστή του διάσταση, συζητήσαμε και για τα Tesla, καθώς έχει οδηγήσει τα πάντα, καθώς και Model S, Model X σε πίστα...το σχόλιο του ήτα, ότι το Model S ήταν πύραυλος, και είχε οδηγήσει την απλή έκδοση...αλλά φτωχό, σε ποιότητα κατασκευής. ΟΠΟΤΕ ερχόμαστε στα λεγόμενά μου...η Tesla είναι ένα βήμα μπροστά από όλους στο κομμάτι ηλεκτροκίνησης, αλλά από ποιότητα τοποθετείται στην μεσαία προς χαμηλή κατηγορία (πρέπει να φάει πολλά ψωμιά για να φτάσει εταιρείες όπως η...Toyota και η Hyundai - τα παραδείγματα καθόλου τυχαία!)... Που είναι ο καθηγητής μου ο κ. Γεωργίου τώρα να με περάσει Μετροτεχνικό Εργαστήριο με 10άρι που προβοκάρω με αυτόν τον τρόπο!!! Κάτι τέτοια μας έλεγε κι εκείνος!!! Ποιότητα φτωχή ή πολυτέλεια; Ποιότητα εχω καταλάβει οτι πλέον ειναι αποδεκτή προς καλή, απλά τα αυτοκίνητα της είναι άδεια, απλά, ειδικά το 3, Υ
Fubar.gr Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 1 ώρα πριν, Paladin-}LoA{- είπε To 2o μου αυτοκίνητο είναι ένα VW Polo 1.2 TDi Bluemotion με χαμηλή κατανάλωση Diesel και εξαιρετικά χαμηλούς ρίπους (not). Έπρεπε να το πάω στην VW να του κάνουν update για να φαίνονται οι πραγματικοί του ρύποι. Το γνωστό σκάνδαλο της VW. Αναμφίβολα όπως το λες είναι. Οδηγάω και "καθαρίζει" την ατμόσφαιρα. Edit: Εδώ άρθρο του 2020 με μετρήσεις για τα Diesel. Μάλλον ψευδής έρευνα θα ναι και αυτή. 🤣 1) Το Dieselgate αφορούσε εκπομπές NOx, όχι μικροσωματιδίων. 2) Η Emissions Analytics απ όπου προέρχεται το link που έβαλα, ήταν ένα απο τα ανεξάρτητα εργαστήρια τα οποία ανακάλυψαν το Dieselgate. Η EPA και οι υπόλοιποι "επίσημοι" και "έγκυροι" οργανισμοί τους οποίους εμπιστεύεστε τυφλά, κοιμόντουσαν τον ύπνο του δικαίου. 3) Το λίνκ που παραθέτεις αναφέρεται στα μικροσωματίδια που εκπέμπονται κατα τη φάση της αναγέννησης. Πιό παραπλανητικό δέν θα μπορούσε να είναι. Ξαναδιάβασε το άρθρο που παρέθεσα, η emissions analytics μετρά μέσο όρο εκπομπών σε κύκλο που περιλαμβάνει αναγέννηση και τα εκπεμπόμενα σωματίδια είναι χαμηλά και εντός ορίων. 4) Το άρθρο της Transport and Environment είναι γεμάτο υπερβολές και sensationalism. Πχ Studies show such exposure can instantly stress the heart of people standing close to traffic. ή Each filter cleaning spews out hundreds of billions of harmful particles per km 5) Η Transport and Environment έχει δημοσιεύσει στο παρελθόν σκουπιδομελέτες υπέρ των ηλεκτροκίνητων οπότε είναι ξεκάθαρα biased.
mechpanos Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 43 λεπτά πριν, Vagosman είπε Ποιότητα φτωχή ή πολυτέλεια; Ποιότητα εχω καταλάβει οτι πλέον ειναι αποδεκτή προς καλή, απλά τα αυτοκίνητα της είναι άδεια, απλά, ειδικά το 3, Υ Πχιότητα...πόρτες να τρίζουνε, τέτοια πράματα...
Paladin-}LoA{- Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 49 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε 1) Το Dieselgate αφορούσε εκπομπές NOx, όχι μικροσωματιδίων. Ε καί; Τα οποία είναι επίσης πολύ φιλίκά προς το περιβάλλον. Αναφορά σε κείμενο 2) Η Emissions Analytics απ όπου προέρχεται το link που έβαλα, ήταν ένα απο τα ανεξάρτητα εργαστήρια τα οποία ανακάλυψαν το Dieselgate. Η EPA και οι υπόλοιποι "επίσημοι" και "έγκυροι" οργανισμοί τους οποίους εμπιστεύεστε τυφλά, κοιμόντουσαν τον ύπνο του δικαίου. Ε και; Εσύ δεν έγραψες ότι όταν οδηγάς καινούργια ICE based αυτοκίνητα καθαρίζεις το περιβάλλον; Αναφορά σε κείμενο 3) Το λίνκ που παραθέτεις αναφέρεται στα μικροσωματίδια που εκπέμπονται κατα τη φάση της αναγέννησης. Πιό παραπλανητικό δέν θα μπορούσε να είναι. Παραπλανητικό γιατί; Κάθε 2 βδομάδες όλο αυτό που βγάζουν πάει στο περιβάλλον. Είναι έτσι ή δεν είναι; Μπήκες στον κόπο να το διαβάσεις τι λέει για αυτά τα emissions που ανα δύο βδομάδες κατα μέσο όρο μολύνουν το περιβάλλον; Αναφορά σε κείμενο Ξαναδιάβασε το άρθρο που παρέθεσα, η emissions analytics μετρά μέσο όρο εκπομπών σε κύκλο που περιλαμβάνει αναγέννηση και τα εκπεμπόμενα σωματίδια είναι χαμηλά και εντός ορίων. Εντός ορίων; Άρα μας λες ότι μολύνουν το περιβάλλον, αλλά είναι κάτω από τα όρια και είναι επιτρεπτό; Ωραίο Argument🤣 Αναφορά σε κείμενο 4) Το άρθρο της Transport and Environment είναι γεμάτο υπερβολές και sensationalism. Πχ Studies show such exposure can instantly stress the heart of people standing close to traffic. ή Each filter cleaning spews out hundreds of billions of harmful particles per km Οι μετρήσεις έχουν υπερβολές επίσης; Εσύ επικεντρώνεσαι στα σχόλια, τις μετρήσεις τις είδες; Είναι γενονός ή όχι; Αναφορά σε κείμενο 5) Η Transport and Environment έχει δημοσιεύσει στο παρελθόν σκουπιδομελέτες υπέρ των ηλεκτροκίνητων οπότε είναι ξεκάθαρα biased. "Σκπουπιδομελέτη" ήταν ο δικός σου χαρακτηρισμός. Τον οποίο στις 250 σελίδες όπως έγραψα και πιο πριν έχουμε "απολαύσει" αμέτρητες φορές σε διάφορες προβλέψεις σου και αναφορές σου για την Tesla, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κλπ. Στο τέλος καταλήγεις με "κουβά". Οπότε όπως καταλαβαίνεις ελάχιστοι παίρνουν στα σοβαρά τους χαρακτηρισμούς σου πλέον και όχι άδικα. Επεξ/σία 15 Απριλίου 2020 από Paladin-}LoA{-
Maurikycli Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 16 ώρες πριν, Droulas13 είπε Η ηλεκτρική θερμάστρα είναι αντιοικονομική είτε το ρεύμα είναι 100% από ΑΠΕ είτε 100% από ορυκτά καύσιμα. Δεν έχει να κάνει από που προέρχεται το ρεύμα. Σε κάθε περίπτωση, για να κλείσουμε την κουβέντα μας. Ακόμα και αν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κατανάλωναν την ίδια ενέργεια ή ακόμα και περισσότερη και πάλι θα τα προτιμούσα για την πόλη. Για τον ίδιο λόγο που προτιμώ στην πόλη να χρησιμοποιώ ρεύμα από το δίκτυο και όχι να παράγω μόνος μου με γεννήτρια. Για τον ίδιο λόγο που δεν θέλω εργοστάσια μέσα στις πόλεις. Θέλω τις πόλεις καθαρές από καυσαέρια. Θα μου πεις κάπου πάνε αυτά τα καυσαέρια. Ε, τα προτιμώ έξω από την πόλη. Όπως ένα εργοστάσιο με φουγάρο δεν το θέλω π.χ. στην πλατεία συντάγματος, έτσι δεν θέλω να υπάρχουν και 100.000 φουγάρα μέσα στην πόλη την οποία ζω. Μπορείς να την κλείσεις τη συζήτηση αν θες για τον εαυτό σου εκτός και αν εδώ επιτρέπεται να γράφουν μόνο οι θαυμαστές των τεσλα. Μπορείς να ισχυρίζεσαι ότι τα προτιμάς γιατί απλά σου αρέσουν και όχι να κατηγορούνται οι επιφυλακτικοί των τέσλα ως αρνητές της κλιματικής αλλαγής και λάτρεις των καυσαερίων. Από τη στιγμή που θέλουμε την αυτόνομη μετακίνηση, τα βιομηχανικά προϊόντα και τη ενέργεια τότε θα έχουμε ρύπανση. Αν απαρνιόσουν όλα αυτά θα σου έδινα το απόλυτο δίκιο. Μη ξεχνάμε ότι η αιτία ύπαρξης των σύγχρονων μεγαλουπόλεων ήταν η δημιουργία εργοστασίων. Το θέμα είναι να μειώσουμε συνολικά και τους ρύπους (τοξικό κομμάτι των καυσαερίων) αλλά και το διοξ. του άνθρακα, γιατί ο λογαριασμός έρχεται σε όλους και δεν ισχύει το "εμείς να κερδάμε και οι άλλοι να πάνε να σκάσουν(από τα καυσαέρια)". 11 ώρες πριν, Vagosman είπε Τα 500 χλμ μισή ώρα δεν σου φτάνουν δλδ μέχρι να πας τουαλέτα η να ξεμουδιασεις; Οι φορτιστές είναι πλέον πάνω από 1000 χλμ ανά ώρα. Σχετικά με την παραπάνω συζήτηση, ότι και να γίνει οι ΜΕΚ είδαν την κορυφή της ανάπτυξης τους. Η απόδοση τους είναι χαμηλή και εκεί θα παραμείνει. Οι εποχές επιβάλλουν μεγάλες αποδόσεις στην προσπάθεια καλύτερης εκμετάλλευσης των πόρων. Αεριοστροβιλικες μονάδες με υψηλό βαθμό απόδοσης, ΑΠΕ, συστήματα αποθήκευσης ενέργειας ταχείας απόκρισης και βάσης είναι το άμεσο μέλλον. Σε αυτό το μέλλον δεν χωράνε αυτοκίνητα ΜΕΚ, και σπίτια με πετρέλαιο και ΦΑ. Αντλίες θερμότητας και ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι το παρόν. Η ΕΚΤ διαθέτει πλέον τα κονδύλια για ΑΠΕ κ αποθήκευση ενώ μέχρι κ πέρσι ήθελαν να μπουσταρουν ΦΑ, lng. Οι εποχές αλλάζουν μην είστε δεινόσαυροι. Κοιτάζουμε μπροστά. Μακάρι, αλλά έχω τις επιφυλάξεις μου ότι δεν υπάρχει κάτι ιδιαίτερα ουσιαστικό στα παραπάνω και κράτα τον χαρακτηρισμό περί δεινοσαύρων γιατί δεν βλέπω να μειώνονται οι εκπομπές διοξ. του άνθρακα και πραγματικά θα επανέλθουν οι δεινόσαυροι με την άυξηση της θερμοκρασίας! Είναι αυταπάτη να νομίζουμε ότι θα συνεχίσουμε τον ίδιο τρόπο ζωής χωρίς την υποβάθμιση του περιβάλλοντος και ότι θα μας καλύψουν οι απε. Το ότι προτιμάει κάποιος ηλ. αυτοκίνητο δεν τον κάνει υποχρεωτικά νεωτεριστή και περιβαλλοντικά υπεύθυνο. Μη ξεχάσω να διαχωρίσω τη θέση μου από τα ντήζελ ι.χ. Επεξ/σία 15 Απριλίου 2020 από Maurikycli 1
Droulas13 Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 2 ώρες πριν, Maurikycli είπε Μπορείς να την κλείσεις τη συζήτηση αν θες για τον εαυτό σου εκτός και αν εδώ επιτρέπεται να γράφουν μόνο οι θαυμαστές των τεσλα. Χαλάρωσε την πέτσα σου λιγάκι. Να κλείσουμε την κουβέντα ΜΑΣ είπα, όχι την συζήτηση γενικά. Που θίχτηκες ότι δεν σε αφήνω να μιλήσεις. Και στη κουβέντα μας σε έκανα γιογιό με πηγές και δεδομένα ενώ εσύ πέταγες στο άσχετο μια σοφιστεία λες και είσαι ο σοφός γέροντας του χωριού που ο,τι λέει είναι και σωστό και πρέπει να τον πιστεύουμε. 2 ώρες πριν, Maurikycli είπε Μπορείς να ισχυρίζεσαι ότι τα προτιμάς γιατί απλά σου αρέσουν και όχι να κατηγορούνται οι επιφυλακτικοί των τέσλα ως αρνητές της κλιματικής αλλαγής και λάτρεις των καυσαερίων. Από τη στιγμή που θέλουμε την αυτόνομη μετακίνηση, τα βιομηχανικά προϊόντα και τη ενέργεια τότε θα έχουμε ρύπανση. Φοβερό επιχείρημα αυτό. Αφού θέλουμε βιομηχανικά προϊόντα και ενέργεια, τότε γιόλο η ρύπανση. Την ρύπανση των αυτοκινήτων την επιτρέπουμε τα τελευταίες δεκαετίες μέσα στις πόλεις γιατί δεν υπάρχει εναλλακτική. Αν υπάρξει εναλλακτική προφανώς και θα απαγορευτεί. Και αυτό δεν έχει καμία σχέση με τα τέσλα. Ή μάλλον έχει. Αν δεν πίεζε η τέσλα τόσο πολύ το θέμα την τελευταία δεκαετία, τώρα δεν κάναμε καν αυτή την κουβέντα.
Maurikycli Δημοσ. 16 Απριλίου 2020 Δημοσ. 16 Απριλίου 2020 1 ώρα πριν, Droulas13 είπε Χαλάρωσε την πέτσα σου λιγάκι. Να κλείσουμε την κουβέντα ΜΑΣ είπα, όχι την συζήτηση γενικά. Που θίχτηκες ότι δεν σε αφήνω να μιλήσεις. Και στη κουβέντα μας σε έκανα γιογιό με πηγές και δεδομένα ενώ εσύ πέταγες στο άσχετο μια σοφιστεία λες και είσαι ο σοφός γέροντας του χωριού που ο,τι λέει είναι και σωστό και πρέπει να τον πιστεύουμε. Φοβερό επιχείρημα αυτό. Αφού θέλουμε βιομηχανικά προϊόντα και ενέργεια, τότε γιόλο η ρύπανση. Την ρύπανση των αυτοκινήτων την επιτρέπουμε τα τελευταίες δεκαετίες μέσα στις πόλεις γιατί δεν υπάρχει εναλλακτική. Αν υπάρξει εναλλακτική προφανώς και θα απαγορευτεί. Και αυτό δεν έχει καμία σχέση με τα τέσλα. Ή μάλλον έχει. Αν δεν πίεζε η τέσλα τόσο πολύ το θέμα την τελευταία δεκαετία, τώρα δεν κάναμε καν αυτή την κουβέντα. Χαλαρός είμαι αλλά και πάλι μου βάζεις λόγια χρεώνοντάς μου ρυπογονολαγνεία κόβοντας αυτά που ειπα: ο σύγχρονος τρόπος ζωής είναι ρυπογόνος αλλά το θέμα είναι να βρούμε τρόπους να μειώσουμε συνολικά τους ρύπους. Η στάση σου είναι πιο κοντά στο "γιόλο για τη ρύπανση" γιατι όπως έγραψες και πιο ρυπογόνο να είναι το τέσλα δεν σε νοιάζει γιατί οι ρύποι του μεταφέρονται στα μούτρα άλλων. Αν θεωρείς ότι θριάμβευσες με τα επιχειρήματά σου, μπορείς να το πιστεύεις αλλά δεν ξέρω πως είσαι τόσο σίγουρος. Η τέσλα καλά κάνει και πιέζει, λεφτά θέλει να βγάλει και ασχολείται με το εθνικό φετίχ της Αμερικής (αυτοκίνητο) προσεγγίζοντας με ελιτίστικο τρόπο την προστασία του περιβάλλοντος. Εδώ επίσης μια καινοτόμος εταιρία που προσπαθεί να μειώσει τους ρύπους με πιο μπανάλ τρόπους αλλά δεν είναι γνωστή γιατί δεν είναι τόσο λαμπερή: https://www.mononews.gr/bloomberg/i-mistiriodis-anodos-mias-metochis-pou-dimiourgise-ena-neo-disekatommirioucho https://www.newmoney.gr/roh/bloomberg/i-metochi-pou-voithise-sti-miosi-ton-logariasmon-revmatos-ke-ekane-rali-800/
Droulas13 Δημοσ. 16 Απριλίου 2020 Δημοσ. 16 Απριλίου 2020 1 ώρα πριν, Maurikycli είπε Χαλαρός είμαι αλλά και πάλι μου βάζεις λόγια χρεώνοντάς μου ρυπογονολαγνεία κόβοντας αυτά που ειπα: ο σύγχρονος τρόπος ζωής είναι ρυπογόνος αλλά το θέμα είναι να βρούμε τρόπους να μειώσουμε συνολικά τους ρύπους. Η στάση σου είναι πιο κοντά στο "γιόλο για τη ρύπανση" γιατι όπως έγραψες και πιο ρυπογόνο να είναι το τέσλα δεν σε νοιάζει γιατί οι ρύποι του μεταφέρονται στα μούτρα άλλων. Έχεις μπερδέψει (τα αυγά και τα πασχαλια): 1. το θέμα της συνολικής ρύπανσης ενός ηλεκτρικού σε σχέση με ενός εσωτερικής καύσης 2. το θέμα της ρύπανσης ΠΟΛΗΣ ενός ηλεκτρικού σε σχέση με ενός εσωτερικής καύσης 3. Το θέμα της κατανάλωσης ενέργειας ενός ηλεκτρικού σε σχέση με ενός εσωτερικής καύσης Πάμε να τα ξεμπερδεψουμε ένα ένα, μήπως και συνεννοηθούμε: 1. Για το πρώτο σου έβαλα πηγή που λέει ότι είναι χαμηλότερη. 2. Για το δεύτερο είναι αυτονόητα χαμηλότερη γιατί το ηλεκτρικό δεν παράγει ούτε ένα ρύπο ΕΝΤΟΣ πόλης. 3. Για το τρίτο, που πιστεύεις "α τον έπιασα, αλλά έλεγε και άλλα λέει" σου είπα, ότι ένα ηλεκτρικό καταναλωνει λιγότερη ενέργεια. Σου παρέθεσα και πείραμα. Μου άρχισε τα "μου σου ξου του" για το πειραμα. Και σου είπα στη συνέχεια, ότι ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ένα ηλεκτρικό καταναναλωνει περισσότερη ενέργεια (δεν μιλάω για ρύπους, μη χαθείς πάλι στη... Μετάφραση) από ένα εσωτερικής καύσης, λόγω των παραπάνω 1 και 2 και πάλι θα προτιμούσα τα ηλεκτρικά. 1 ώρα πριν, Maurikycli είπε Η τέσλα καλά κάνει και πιέζει, λεφτά θέλει να βγάλει και ασχολείται με το εθνικό φετίχ της Αμερικής (αυτοκίνητο) προσεγγίζοντας με ελιτίστικο τρόπο την προστασία του περιβάλλοντος. Ξεκόλλα με την Τέσλα. Τα ηλεκτρικά με ενδιαφέρουν. Μακάρι και όλες οι άλλες εταιρείες να έδειχναν το ίδιο πάθος για θα ηλεκτρικά. 1 ώρα πριν, Maurikycli είπε 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα