Droulas13 Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Η παραγωγή του εργοστασίου της Τεσλα στην Κίνα τον Μάρτιο έφτασε τα 10.158 αυτοκίνητα. Μόλις 14 μήνες μετά από τα εγκαίνια έναρξης της κατασκευής. 2
Fubar.gr Δημοσ. 11 Απριλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 11 Απριλίου 2020 Στις 9/4/2020 στις 1:26 ΠΜ, Droulas13 είπε Μιας και το πιάσατε το θέμα, φρέσκια έρευνα από το Χάρβαρντ: "Conclusions: A small increase in long-term exposure to PM2.5 leads to a large increase in COVID-19 death rate, with the magnitude of increase 20 times that observed for PM2.5 and all-cause mortality. The study results underscore the importance of continuing to enforce existing air pollution regulations to protect human health both during and after the COVID-19 crisis. The data and code are publicly available" Τα PM είναι η τελευταία μόδα στην επιδημιολογία 20-30 χρόνια πρίν είχαμε τη λευχαιμία απο Η/Μ πεδία, το ραδόνιο και το κάπνισμα. Ειδικά για το κάπνισμα, CDC και WHO έλεγαν οτι προκαλει εκατοντάδες χιλιάδες νεκρούς κάθε χρόνο απο ότι ασθένεια μπορείς να φανταστείς, αναπνευστικά, καρδιαγγειακά, διαβήτη, παχυσαρκία. Εκτός απο το second-hand smoke, σύμφωνα με WHO και CDC μέχρι και το third-hand smoke (δηλαδή η μυρωδιά που μένει στο δωμάτιο αφού έχει αεριστεί) προκαλέι καρκίνους όλων των ειδων και δέν υπάρχει ασφαλές επίπεδο καπνού που να μήν προκαλεί ασθένεια. Όλα τα παραπάνω είναι ειναι προιόν του οτι ξεκινούν με μία θέση (το κάπνισμα είναι κακό) και προσπαθούν να βρούν οποιαδήποτε έρευνα (ακομα και απο καθαρή τύχη) μπορεί να επιβεβαιώσει τη συγκεκριμένη θέση. Έτσι καταλήγουν σε φανταστικές εκατόμβες νεκρών και φανταστική πρόκληση ασθενειών για τις οποίες δέν υπάρχει κάποιος γνωστός μηχανισμός με τις οποίες να προκαλούνται. Όταν ξεκίνησαν οι πρώτες απαγορεύσεις καπνίσματος, το CDC δημοσίευσε ένα γράφημα που έδειχνε πώς απο το 2000 περίπου έπεφταν τα καρδιαγγειακά νοσήματα. Αυτό που δέν έδειχνε το διάγραμμα ήταν οτι το trend της μείωσης ήταν γραμμικό και ξεκινούσε απο τη δεκαετία του 70, οπου το κάπνισμα ήταν πολύ διαδεδομένο. Τώρα που το κάπνισμα έχει σχεδόν εξαλειφθεί στις δυτικές κοινωνίες, οι ίδιοι οργανισμοί πιάσανε τα μικροσωματίδια. Υπόψιν οτι μεχρι σχετικά πρόσφατα, δέν υπήρχε εύκολος τεχνολογικά τρόπος να γίνονται μετρήσεις στην ατμόσφαιρα και γι αυτό δέν γίνονταν μετρήσεις. Κάποια στάνταρ που υπάρχουν απο δεκαετία του 80 αφορούν βιομηχανικά settings, πχ clean rooms κατασκευής ημιαγωγών. Απο τα τέλη της δεκαετίας του 90 άρχισαν να θεσπίζονται τα πρώτα στανταρ για την ατμόσφαιρα και απο το 2000 και μετά να γίνονται μετρήσεις σε ευρεία κλίμακα. Όπου δείχνουν νούμερα μικροσωματιδίων απο προηγούμενες δεκαετίες, συνήθως δέν είναι απο απευθείας μέτρηση, αλλά μέσω αναγωγής. Τώρα πάμε στη μελέτη του Harvard: Results: We found that an increase of only 1 μg/m3 in PM2.5 is associated with a 15% increase in the COVID-19 death rate, 95% confidence interval (CI) (5%, 25%). Results are statistically significant and robust to secondary and sensitivity analyses. Reality check. Είναι δυνατόν μόλις ένα μικρογραμμάριο διαφορά να προκαλεί 15% παραπάνω θανάτους λόγω COVID? Αν θυμάμαι καλά, στην ΕΕ τα όρια είναι 15 ug/m3 ενώ στην Κίνα 30. Με τόσο μεγάλη διαφορά, θα έπρεπε ή στην Κίνα να υπάρχουν εκατόμβες νεκρών, ή στην Ευρώπη να υπάρχουν ελάχιστοι νεκροί. Και φυσικά αν πάμε σε προηγούμενες δεκαετίες οπου τα μικροσωματίδια ήταν σε πολύ πιό αυξημένα επίπεδα, κάθε περίοδο θα πέθαιναν εκατομμύρια σε κάθε περίοδο γρίππης. Απο αυτό και μόνο, η συγκεκριμένη μελέτη φαίνεται οτι είναι λάθος. Το οτι προέρχεται απο το Harvard δέν έχει καμία σημασία, οι πιό πολλές μελέτες είναι σκουπίδια.
Paladin-}LoA{- Δημοσ. 11 Απριλίου 2020 Δημοσ. 11 Απριλίου 2020 Και μόνο που ασχολείσαι τόσο για να τους βγάλεις όλους τρελούς δείχνει ότι γενικά έχεις σοβαρό θέμα σαν άτομο. Να το ψάξεις. Κατ εμέ δεν αξίζει κανείς να ασχοληθεί σοβαρά σε αντιπαράθεση μαζί σου και γι αυτό και έχω πάψει επί της ουσίας να απαντάω σε διάφορα γραπτά σου απ όταν αποφάσισες και εσύ όπως και άλλοι να επανέλθετε στο τοπικ μετά από τόσες συκοφαντίες που είχατε γράψει που οπως σωστά σημειώθηκε πιο πριν ουδέποτε είπατε συγγνώμη. Θα είχε ενδιαφέρον να στείλεις τις απόψεις σου για την έρευνα του Χάρβαρντ προς τα έξω ή και στους ίδιους. Που ξέρεις, μπορεί να χαραμίζεσαι και να ήμαστε εμείς λάθος, όπως και αυτοί και να σε πάρουν να κάνεις εσύ τις έρευνες αυτές 😉 2 1
shikabalas Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Ε ναι που ακουστηκε να καθεται να ψαχνει και να ασχολειται κανεις, εχετε τον Μασκ εσεις να σας δειχνει την αληθεια και το μονο που εχετε να κανετε ειναι να βελαξετε ξεκουραστα.
haHa Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, shikabalas είπε Ε ναι που ακουστηκε να καθεται να ψαχνει και να ασχολειται κανεις, εχετε τον Μασκ εσεις να σας δειχνει την αληθεια και το μονο που εχετε να κανετε ειναι να βελαξετε ξεκουραστα. Κοιτα, προσωπικα εγω πρωτα βαζω το τι λεει ο shikabalas και ο fubar και μετα μια ερευνα επιστημονων απο το Harvard. Αλλωστε, καθε ψεκασμενος που σεβεται τον εαυτο του το ιδιο θα εκανε! Επεξ/σία 13 Απριλίου 2020 από haHa 1 2
Paladin-}LoA{- Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Το έχω γράψει και παλιότερα. Το να είσαι των άκρων γενικά δεν είναι καλό. Προσωπικά για τον Musk έχω γράψει και παλιότερα ότι πολλά από αυτά που λέει τα κάνει και τα κάνει και νωρίτερα απ ότι υποσχέθηκε. Άλλα τα κάνει στην ώρα τους, άλλα αργεί να τα κάνει, και κάποια λίγα ίσως να μην τα κάνει ποτέ. Επίσης ειναι εκκεντρικός σαν χαρακτήρας και κάποια δημοσιεύματα του είναι άστοχα. Συνολικά πάντως αναμφίβολα έχει πολύ καλές ιδέες και έχει αντίκτυπο στον τεχνολογικό κόσμο, τις περισσότερες φορές θετικό, και κάποιες λίγες αρνητικό. Στα του τοπικ τα αυτοκίνητα της Tesla είναι εξαιρετικά παρ' όλο που έχουν κάποιες ατέλειες αλλά σαν εταιρία βελτιώνεται στο κατασκευαστικό κομμάτι συνεχώς. Για το Model Y δεν έχω γράψει άποψη γιατί είναι νωρίς ακόμα, οποτε είναι πιο ασφαλές να περιμένουμε , αλλά κατασκευαστικά ήδη έχει αναφερθεί ότι έχει μεγάλες βελτιώσεις έναντι των προκατόχων του. Θα το δούμε σε βάθος χρόνου στην πράξη. Στο κομμάτι των ηλεκτρικών αυτοκινήτων πάντως είναι πολύ μπροστά έναντι του ανταγωνισμού που προέρχεται κυρίως από εταιρίες που είναι στον χώρο των ICE αυτοκινήτων δεκαετίες. Αν θα αλλάξει αυτό; Μπορεί. Για την ώρα όμως στην Tesla φαίνεται ότι εχουν τουλάχιστον 5+ ετη τεχνολογικού πλεονεκτήματος έναντι των υπολοίπων. Επίσης να πω αυτό που είχα πει και παλιότερα. Οδηγικά είναι πραγματικά απόλαυση να οδηγάς αυτά τα αυτοκίνητα. Στο κομμάτι του CO2 δεν θα αναφερθώ, διότι δεν έχει νόημα να μπαίνουμε σε συζήτηση και σε αντιπαράθεση για κάτι δεδομένο, ότι δηλαδή επείγει πραγματικά να ρίξουμε τα CO2 emissions παγκοσμίως. Τώρα αν κάποιος πιστεύει ότι είναι μύθος το ότι είναι επιβλαβή για μας και το περιβάλλον δικαίωμα του. 4
Maurikycli Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 47 λεπτά πριν, Paladin-}LoA{- είπε Στο κομμάτι του CO2 δεν θα αναφερθώ, διότι δεν έχει νόημα να μπαίνουμε σε συζήτηση και σε αντιπαράθεση για κάτι δεδομένο, ότι δηλαδή επείγει πραγματικά να ρίξουμε τα CO2 emissions παγκοσμίως. Τώρα αν κάποιος πιστεύει ότι είναι μύθος το ότι είναι επιβλαβή για μας και το περιβάλλον δικαίωμα του. Επιβάλλεται να πέσουν οι εκπομπές CO2. Πείσε με όμως πως το καταφέρνει αυτό ένα ηλ. αυτοκίνητο με την υπάρχουσα κατάσταση στην παραγωγή ηλ. ενέργειας η οποια δεν βλέπω να αλλάζει και πολύ στις επόμενες δεκαετίες.
shikabalas Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Μη τους βαζεις δυσκολα. Εδω πιστευουν οτι ο Μασκ ενδιαφερεται για το περιβαλλον και αυτος πεταει σχεδον καθε μερα με το ιδιωτικο του τζετ. 2
Droulas13 Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 3 ώρες πριν, Maurikycli είπε Επιβάλλεται να πέσουν οι εκπομπές CO2. Πείσε με όμως πως το καταφέρνει αυτό ένα ηλ. αυτοκίνητο με την υπάρχουσα κατάσταση στην παραγωγή ηλ. ενέργειας η οποια δεν βλέπω να αλλάζει και πολύ στις επόμενες δεκαετίες. Στην Ελλάδα σήμερα το 30% της ηλεκτρικής ενέργειας παράγεται από ΑΠΕ, σε άλλες χώρες πολύ μεγαλύτερο. Σε όλες αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά στο μέλλον. 3
Jiakometi Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 4 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Στην Ελλάδα σήμερα το 30% της ηλεκτρικής ενέργειας παράγεται από ΑΠΕ, σε άλλες χώρες πολύ μεγαλύτερο. Σε όλες αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά στο μέλλον. Μην τους βάζεις δύσκολα τώρα κι εσύ.... Χαλάς το σενάριο ...... 2
Paladin-}LoA{- Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 4 ώρες πριν, Maurikycli είπε Επιβάλλεται να πέσουν οι εκπομπές CO2. Πείσε με όμως πως το καταφέρνει αυτό ένα ηλ. αυτοκίνητο με την υπάρχουσα κατάσταση στην παραγωγή ηλ. ενέργειας η οποια δεν βλέπω να αλλάζει και πολύ στις επόμενες δεκαετίες. Όπως σωστά σου απάντησαν αυτό διαφέρει από χώρα σε χώρα. Αναμασάμε τα ίδια τα έχουμε γράψει και στο παρελθόν. Στην Ελλάδα είμαστε στο 30%. Εδώ που είμαι δες εδώ. Με τη λογική του ότι όλα γίνονται αργά και το ότι οι ΑΠΕ αργούν να αναπτυχθούν σε ορισμένες χώρες δεν γίνεται τίποτα. Από κάπου ξεκινάς τον αγώνα και σιγά σιγά τον κερδίζεις. Σε μία μέρα δεν γίνεται τίποτα. Δεν είναι μόνο τα αυτοκίνητα πηγή CO2, ούτε τα εργιστάσια παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. Συνολικά όλη η βιομηχανία πρέπει να συνδράμει στο να ρίξουμε τα CO2 emissions. 3
mernides Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 5 ώρες πριν, Paladin-}LoA{- είπε Το έχω γράψει και παλιότερα. Το να είσαι των άκρων γενικά δεν είναι καλό. Προσωπικά για τον Musk έχω γράψει και παλιότερα ότι πολλά από αυτά που λέει τα κάνει και τα κάνει και νωρίτερα απ ότι υποσχέθηκε. Άλλα τα κάνει στην ώρα τους, άλλα αργεί να τα κάνει, και κάποια λίγα ίσως να μην τα κάνει ποτέ. Επίσης ειναι εκκεντρικός σαν χαρακτήρας και κάποια δημοσιεύματα του είναι άστοχα. Συνολικά πάντως αναμφίβολα έχει πολύ καλές ιδέες και έχει αντίκτυπο στον τεχνολογικό κόσμο, τις περισσότερες φορές θετικό, και κάποιες λίγες αρνητικό. Στα του τοπικ τα αυτοκίνητα της Tesla είναι εξαιρετικά παρ' όλο που έχουν κάποιες ατέλειες αλλά σαν εταιρία βελτιώνεται στο κατασκευαστικό κομμάτι συνεχώς. Για το Model Y δεν έχω γράψει άποψη γιατί είναι νωρίς ακόμα, οποτε είναι πιο ασφαλές να περιμένουμε , αλλά κατασκευαστικά ήδη έχει αναφερθεί ότι έχει μεγάλες βελτιώσεις έναντι των προκατόχων του. Θα το δούμε σε βάθος χρόνου στην πράξη. Στο κομμάτι των ηλεκτρικών αυτοκινήτων πάντως είναι πολύ μπροστά έναντι του ανταγωνισμού που προέρχεται κυρίως από εταιρίες που είναι στον χώρο των ICE αυτοκινήτων δεκαετίες. Αν θα αλλάξει αυτό; Μπορεί. Για την ώρα όμως στην Tesla φαίνεται ότι εχουν τουλάχιστον 5+ ετη τεχνολογικού πλεονεκτήματος έναντι των υπολοίπων. Επίσης να πω αυτό που είχα πει και παλιότερα. Οδηγικά είναι πραγματικά απόλαυση να οδηγάς αυτά τα αυτοκίνητα. Στο κομμάτι του CO2 δεν θα αναφερθώ, διότι δεν έχει νόημα να μπαίνουμε σε συζήτηση και σε αντιπαράθεση για κάτι δεδομένο, ότι δηλαδή επείγει πραγματικά να ρίξουμε τα CO2 emissions παγκοσμίως. Τώρα αν κάποιος πιστεύει ότι είναι μύθος το ότι είναι επιβλαβή για μας και το περιβάλλον δικαίωμα του. Εξαιρετική τοποθέτηση, δε θα άλλαζα τίποτα από αυτά που έγραψες. Μόνο να προσθέσω ότι τα όποια μειονεκτήματά έχει ο Musk ως άνθρωπος οφείλονται σε μεγάλο βαθμό σε στοιχεία του χαρακτήρα του που τον έκαναν να φτάσει μέχρι εδώ. Για παράδειγμα, προφανώς και ένας τέτοιος άνθρωπος είναι ψώνιο και έχει μεγάλη ιδέα για τον εαυτό του, αλλιώς σιγά μην καθόταν να δουλεύει 100 ώρες τη βδομάδα σε ένα πρότζεκτ το οποίο το 90% των "ειδικών" το χλεύαζε. Σημασία έχει ότι, στο τέλος της ημέρας, το impact που έχουν οι πράξεις του είναι ξεκάθαρα θετικό στην κοινωνία. 4
shikabalas Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Θετικοτατο το impact του στην κοινωνια, καθε μερα τον ευχαριστουν οι εργατες του ας πουμε που κρατουσε το εργοστασιο ανοιχτο εν μεσω πανδημιας ή που παλαιοτερα δουλευαν 24/7 μηπως και πετυχει ο φαφλατας τους τρελους στοχους που μονος του εθεσε.
Droulas13 Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 50 λεπτά πριν, shikabalas είπε Θετικοτατο το impact του στην κοινωνια, καθε μερα τον ευχαριστουν οι εργατες του ας πουμε που κρατουσε το εργοστασιο ανοιχτο εν μεσω πανδημιας ή που παλαιοτερα δουλευαν 24/7 μηπως και πετυχει ο φαφλατας τους τρελους στοχους που μονος του εθεσε. Παίδες μην το κουράζουμε. Ο shikabalas το έκρινε το θέμα. Το impact του Musk στην κοινωνία είναι αρνητικό.
Maurikycli Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 5 ώρες πριν, Droulas13 είπε Στην Ελλάδα σήμερα το 30% της ηλεκτρικής ενέργειας παράγεται από ΑΠΕ, σε άλλες χώρες πολύ μεγαλύτερο. Σε όλες αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά στο μέλλον. 4 ώρες πριν, Paladin-}LoA{- είπε Όπως σωστά σου απάντησαν αυτό διαφέρει από χώρα σε χώρα. Αναμασάμε τα ίδια τα έχουμε γράψει και στο παρελθόν. Στην Ελλάδα είμαστε στο 30%. Εδώ που είμαι δες εδώ. Με τη λογική του ότι όλα γίνονται αργά και το ότι οι ΑΠΕ αργούν να αναπτυχθούν σε ορισμένες χώρες δεν γίνεται τίποτα. Από κάπου ξεκινάς τον αγώνα και σιγά σιγά τον κερδίζεις. Σε μία μέρα δεν γίνεται τίποτα. Δεν είναι μόνο τα αυτοκίνητα πηγή CO2, ούτε τα εργιστάσια παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. Συνολικά όλη η βιομηχανία πρέπει να συνδράμει στο να ρίξουμε τα CO2 emissions. Άλλο κάνουμε έρευνα και άλλο προχωράμε ... στη τύχη. Η υπάρχουσες τεχνολογίες απε για παραγωγή ηλ. ενέργειας (ή γενικά για ενέργεια) δεν πρόκειται να καλύψουν μόνες τους της απαιτήσεις. Ο μόνος τρόπος άμεσης μείωσης διοξ. άνθρακα είναι η αλλαγή τρόπου ζωής και η εξοικονόμηση ενέργειας χωρίς να σημαίνει ότι πρέπει να γυρίσουμε στην εποχή των σπηλαίων. Στη δεδομένη στιγμή τα ηλ αυτοκίνητα ΔΕΝ εξοικονομούν ενέργεια ΓΕΝΙΚΑ ώστε να δεχθώ ότι συμβάλλουν στη μείωση διοξ. του άνθρακα. Θα ήταν προτιμότερο η ηλ. ενέργεια να κατευθύνεται αποκλειστικά εκεί που αποτελεί την μοναδική πηγή ενέργειας (η κατανάλωση ηλεκτρισμού της ψηφιακής εποχής είναι τεράστια). Μια μικρή αλλαγή στον τρόπο ζωής είναι να αποφεύγουμε την αγορά προϊόντων που έρχονται από την άλλη άκρη της γης εφ'όσον υπάρχουν άλλα από κοντινές περιοχές (εκτός και αν έχουν έρθει με ιστιοφόρο!).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα