Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
13 ώρες πριν, Omnigeek είπε

 Αυτό που νομίζω όμως είναι ότι αντίθετα με τα ψέμματα που κραυγάζουν οι περισσότεροι "αναλυτές" στα mainstream media, η συμφωνία είναι εφικτή

Εφικτή στ' αγγλικά δεν είναι secured, είναι;

Αχ, να ταν κανάς φτωχοδιάβολος, τρις ισόβια θα χε φάει. Άμα είσαι λεφτάς όμως κι έχεις τους δικαστές στο τσεπάκι σου...

  • Like 1
  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
11 ώρες πριν, obby είπε

Εφικτή στ' αγγλικά δεν είναι secured, είναι;

Αχ, να ταν κανάς φτωχοδιάβολος, τρις ισόβια θα χε φάει. Άμα είσαι λεφτάς όμως κι έχεις τους δικαστές στο τσεπάκι σου...

Secured κεφάλαιο και εφικτή συμφωνία. Για να γίνει συμφωνία θα πρέπει και το ΔΣ να συμφωνήσει, πράγμα που το έχει αναφέρει.

Δημοσ.
23 ώρες πριν, isay είπε

Οχι ΔΕΝ το ειχες εξηγήσει. Συμπλεξες διάφορα χωρίς ξεκάθαρη απάντηση

Τώρα έθεσες μια απάντηση, οτι κατά την κρίση και γνώμη σου, ο Lonny οταν έκανε την αναρτηση είχε ήδη διασφαλίσει κάποια χρηματοδότηση για να γίνει private στα 420. Δηλαδή πιστευεις οτι το fund secured ήταν αληθες και δεν ειχε κανενα δόλο από τον Lonny

Δεκτή και σεβαστή η γνώμη σου, αλλά και εγω σαν απλός isay/Γιώργος/Κώστας/όπως με λένε, μετά απο τόσες ημέρες, τόσο ντόρο, sec να ξεκινά να αρχίζει το ψάξιμο και να ετοιμάζονται μηνύσεις (που έγιναν), ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΓΙΑΤΙ δεν ανακοινώθηκε ουτε επιβεβαιώθηκε ΚΑΜΙΑ συμφωνία χρηματοδότησης, ΟΥΤΕ για πριν, ΟΥΤΕ μετα την ανακοινωση-αναρτηση. Αν υπήρχε έστω ΜΙΑ επιβεβαίωση (άμεση ή σχεδόν έμμεση) δεν θα ανεβαινε η τιμή της μετοχής (της tesla και του χρηματοδότη) στο θεό; Εκεί θα έσφαζε τους shorters, θα έβαζε τα γυαλια στους κριτές (σαν εμενα, τον fubar και χιλιάδες άλλους), θα έσβηνε τους hatters/trolls και τα teslakia θα ειχαν απανωτους οργασμους. Αντίθετα δεν εμφανίστηκε ΟΥΤΕ ΜΙΑ επιβεβαίωση, ΤΙΠΟΤΑ. 

Ολες αυτές ειναι ερωτήσεις σκέψεις ενός απλού ανθρώπου. Εσενα σαν omni/Γιώργο/Γιαννη δεν σε προβληματίζει; Σε ρώτησα σαν απλό άνθρωπο, οχι σαν εργαζόμενο στην tesla. 

Omni, εχεις εσωτερική ενημέρωση, μην το παιζεις άσχετος. Οι ειδήσεις και οι ανακοινώσεις λένε οτι εχουν γίνει συζητήσεις (και πριν την ψευδή αναρτηση) ΑΛΛΑ μεχρι σημερα δεν τους εχει παρουσιάσει ΚΑΝΕΝΑ τελικό πλάνο (ποσο μάλλον SECURED FUNDS). Επιπρόσθετα το συμβουλιο έβγαλε ανακοινωση οτι την εβδομάδα που ερχεται θα συναντηθεί με οικονομικους συμβουλους για να εξετάσουν τις δυνατοτητες και διαδικασίες για να γινουν private. Αυτό δεν εχει ΚΑΜΙΑ σχεση επιβεβαιωσης οτι funds secured ή οτι ειχαν ενημερωθεί για κλεισμένη συμφωνία. Και αυτους τους επιασε κορόιδα και τώρα κοιτάνε πως θα το σώσουν.

Ενδεικτικά 

ΚΕΡΑΣΑΚΙ :

Πριν απο λίγες ώρες ανακοιώθηκε απο το αραβικό fund, οτι δεν ενδιαφέρονται για την tesla. https://www.cnbc.com/2018/08/11/saudi-arabias-fund-lacks-interest-in-teslas-idea-of-going-private.html

Γιατί ασχολούμαι τόσο; Πραγματικά σκασίλα μου αν η tesla ή κάθε tesla πάει μπροστά ή πίσω, αν γίνει μονοκρατορία στην αυτοκινηση ή αν πτωχευσει, ειλικρινα δεν με νοιάζει καθολου. Αντίθετα όμως οταν βλέπω μαρκετίστικη προπαγάνδα, έχω μια ευμφυτη τάση αντιδρασης. Σαν αλλεργία ένα πράγμα. Αν τώρα επηρεάζει άμμεσα την τσέπη και τη ζωή μου, εκεί ξεσπαθώνω. Παράδειγμα ξεσπαθώματος οι συζητήσεις που αφορουν την ΑΠΕτεωνίστική εφαρμογή των αιολικών στην παραγωγή ενέργειας. 

Ωραία...

Ας αφήσουμε να γίνουν οι μηνήσεις, να κλείσει  το μαγαζί ( και το νήμα) και τότε θριαμβολογούμε.

"Nothing is over until, the fat lady sings....."

Μέχρι τότε ......

  • Like 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Ωραία...

Ας αφήσουμε να γίνουν οι μηνήσεις, να κλείσει  το μαγαζί ( και το νήμα) και τότε θριαμβολογούμε.

"Nothing is over until, the fat lady sings....."

Μέχρι τότε ......

Επιθυμώ το ακριβώς αντίθετο. Ο κάθε ανταγωνισμός, μονο θετικός ειναι για εμάς τους καταναλωτές. Αν υπήρχαν 1-2 εταιρίες αυτοκίνησης θα εκαναν καρτελ και οι καταναλωτες θα ακριβοπληρωναν τα πάντα. Δες παραδειγμα στην Ελλάδα, το καρτελ με τις εταιρείες κινητής. 

Απο την αλλη ο αθέμιτος ανταγωνισμός πρέπει να πατάσσεται ή εναλλακτικά να αίρονται οι όροι και κανονες για ολους τους ανταγωνιστές.

Εστω οτι εσυ και εγώ εχουμε απο μια ταβέρνα διπλα-διπλα σε μια πολυσυχναστη παραλία. Εσύ κοβεις αποδείξεις, πληρώνεις ένσημα, έχεις ποιοτικό έλεγχο και εφαρμοζεις κανονες υγιεινής. Εγω απο την άλλη, ειμαι αρπακτικό, δεν κοβω τιποτα, εχω μαυρο προσωπικό χωρίς βιβλιαρια υγείας και απο υγιεινη τιποτα. Ποιο το τελικό αποτελεσμα; Εγω μπορώ να πουλω μιση τιμη απο εσένα, άρα θα μακροχρόνια θα το κλεισεις το μαγαζι. Εδω εσυ πρεπει να με καταγγειλεις και ο φορεας ελεγχου ας επιλεξει αν θα σε σκίσει ή αν θα αναιρέσει τους κανονες λειτουργίας. 

Οταν τώρα παιζω και με λεφτά άλλων, εκει τα πραγματα μπερδευουν πολύ. 

Δημοσ.
46 λεπτά πριν, isay είπε

Επιθυμώ το ακριβώς αντίθετο. Ο κάθε ανταγωνισμός, μονο θετικός ειναι για εμάς τους καταναλωτές. Αν υπήρχαν 1-2 εταιρίες αυτοκίνησης θα εκαναν καρτελ και οι καταναλωτες θα ακριβοπληρωναν τα πάντα. Δες παραδειγμα στην Ελλάδα, το καρτελ με τις εταιρείες κινητής. 

Απο την αλλη ο αθέμιτος ανταγωνισμός πρέπει να πατάσσεται ή εναλλακτικά να αίρονται οι όροι και κανονες για ολους τους ανταγωνιστές.

Εστω οτι εσυ και εγώ εχουμε απο μια ταβέρνα διπλα-διπλα σε μια πολυσυχναστη παραλία. Εσύ κοβεις αποδείξεις, πληρώνεις ένσημα, έχεις ποιοτικό έλεγχο και εφαρμοζεις κανονες υγιεινής. Εγω απο την άλλη, ειμαι αρπακτικό, δεν κοβω τιποτα, εχω μαυρο προσωπικό χωρίς βιβλιαρια υγείας και απο υγιεινη τιποτα. Ποιο το τελικό αποτελεσμα; Εγω μπορώ να πουλω μιση τιμη απο εσένα, άρα θα μακροχρόνια θα το κλεισεις το μαγαζι. Εδω εσυ πρεπει να με καταγγειλεις και ο φορεας ελεγχου ας επιλεξει αν θα σε σκίσει ή αν θα αναιρέσει τους κανονες λειτουργίας. 

Οταν τώρα παιζω και με λεφτά άλλων, εκει τα πραγματα μπερδευουν πολύ. 

Συμφωνώ απόλυτα.

Απλώς ίσως να πρέπει πρώτα  να επιτρέψουμε στην αγορά να δημιουργηθεί πριν αρχίσουμε να την ελέγχουμε.

Σε παγκόσμιο επίπεδο η αγορά των (αμιγώς) ηλεκτρικών είναι στα σπάργανα....

Tesla, μερικοί από τους ήδη καταξιωμένους κατασκευαστές οχημάτων που δεν φαίνονται όμως να το έχουν πάρει πολύ στα σοβαρά με μοναδική εξαίρεση την Nissan (Leaf), 

και η Lucid η οποία όμως δεν έχει ξεκινήσει παραγωγή ακόμη.Φημολογείται ότι θα ξεκινήσει τον Δεκέμβριο...

Ακόμη κι αν λειτουργούσαν όλα τέλεια στην Tesla μία και μόνη εταιρία δεν επαρκεί για να συντηρήσει μια αγορά. Να δημιουργείσει ένα trend ναι.....

Απλά δεν θα ήθελα η Tesla να γίνει μία ακόμη Tucker.

Δημοσ.
23 ώρες πριν, Omnigeek είπε

Η εταιρία δεν έχει καμία υποχρέωση να αποκαλύψει δημόσια οτιδήποτε παραπάνω. "The company isn't under an obligation to disclose the funding information (link)." Μέχρι να (εάν) ολοκληρωθεί το deal στον μόνο που οφείλει να δώσει παραπάνω πληροφορίες είναι στην SEC (όχι δημόσια), που χρειάζεται μια διαβεβαίωση ότι πριν την ανακοίνωση του Musk μέσω twitter (που είναι ασυνήθιστη αλλά όχι παράτυπη) υπήρχαν εγγυήσεις για ενδεχόμενη χρηματοδότηση στα 420 δολάρια. Και επίσης έχει κάθε λόγο να μην αποκαλύψει τίποτα παραπάνω, οι συμφωνίες αυτές είναι ευαίσθητες δουλειές, και εφόσον δεν εμπλέκουν μεγάλους συστημικούς επενδυτές (μεγάλες τράπεζες, κεφάλαια κτλ) δεν μαθαίνει κανείς τίποτα μέχρι να είναι κοντά στο κλείσιμο. Αν ο Musk π.χ. έχει πιάσει 10 κολλητούς τους στην Silicon Valley που καταλαβαίνουν τι γίνεται και τι παίζεται και πιστεύουν σε αυτόν και την εταιρία του (όπως η συντριπτική πλειοψηφία των επενδυτών του όπως έχω ξαναπεί, οι σορτάκηδες κάνουν πολύ θόρυβο αλλά είναι πάρα πολύ λίγοι) και έχει πάρει κάποιες γραπτές εγγυήσεις για χρηματοδότηση ποιον λόγο έχει να τους αποκαλύψει;

 

Το παραπάνω είναι λάθος. Το Tweet του Musk ενεργοποίησε τον κανονισμό 13Ε-3

13e1.jpg.0976c07cdd570a9c35eba441edfd4f10.jpg

 

13e2.jpg.8f7a1c2bcec3d04750e400c35293edc6.jpg

 

Έχει μέχρι τη Δευτέρα να καταθέσει στο SEC αναλυτικό σχέδιο ιδιωτικοποίησης, καθώς και επακριβώς απο πού θα βρεί τα λεφτά. Τα έγγραφα αυτά είναι δημόσια: https://www.sec.gov/cgi-bin/browse-edgar?action=getcompany&CIK=0001318605&owner=exclude&count=40&hidefilings=0

 

23 ώρες πριν, Omnigeek είπε

Συγχέεις επίσης συνεχώς την διασφάλιση για (ενδεχόμενη) χρηματοδότηση σε κάποια ορισμένη αξία που είπε ο Musk με την ολοκλήρωση της συμφωνίας. "ειχε κλεισμένη συμφωνία (ή εστω σχεδόν κλεισμένη στο 99%)". Δεν υπήρξε κανένας απολύτως ισχυρισμός ότι η συμφωνία ήταν τελειωμένη ή διασφαλισμένη, ο ισχυρισμός ήταν ότι η χρηματοδότηση ήταν διασφαλισμένη. Αυτά τα 2 είναι εντελώς διαφορετικά πράγματα. Διασφαλισμένη χρηματοδότηση σημαίνει ότι έχω ένα προσχέδιο με ονόματα επενδυτών που είναι διατεθειμένοι να χρηματοδοτήσουν μια ενδεχόμενη εξαγορά σε ορισμένη τιμή. Δεν σημαίνει ότι έχω ένα έτοιμο deal με όλα τελειωμένα. Μια συμφωνία εξαγοράς είναι μια πολύπλοκη διαδικασία με μακροχρόνιες διαπραγματεύσεις που περιλαμβάνει υποχρεωτικά την δημόσια ενημέρωση και συναίνεση των επενδυτών. Δεν μπορεί ποτέ δηλαδή να γίνει μυστικά εξολοκλήρου και να το ανακοινώσουν όταν είναι τελειωμένη δουλειά αφού διαμορφώνεται από τις διαπραγματεύσεις με όλους τους δημόσιους επενδυτές μαζί. Αν καταψηφίσει η πλειοψηφία σταματάει (όπως έγραψε ο Musk στο 2ο tweet), αν δεν συμφωνήσουν στην τιμή των 420 και θέλουν άλλα ποσά που δεν υπάρχουν πάλι σταματάει.

 

Το "funding secured" μπορεί να σημαίνει ένα μόνο πράγμα, τα υπόλοιπα που λές είναι mental gymnastics. Ακριβώς επειδή είναι πολύπλοκη και χρονοβόρα διαδικασία, μπορεί να στραβώσει οποιαδήποτε στιγμή και για τον πιό χαζό λόγο. Οπότε μπορείς να μιλάς για secured μόνο αν είναι στα τελικά στάδια και έχουν ήδη πέσει υπογραφές.

Και έτσι το εξέλαβαν και οι επενδυτές, γι αυτό εκτοξεύτηκε η μετοχή προς τα πάνω. Τις επόμενες ημέρες όμως που κατάλαβαν οτι πρόκειται περι μπλόφας, έπεσε πάλι στα προηγούμενα επίπεδα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Jiakometi είπε

Συμφωνώ απόλυτα.

Απλώς ίσως να πρέπει πρώτα  να επιτρέψουμε στην αγορά να δημιουργηθεί πριν αρχίσουμε να την ελέγχουμε.

Σε παγκόσμιο επίπεδο η αγορά των (αμιγώς) ηλεκτρικών είναι στα σπάργανα....

Tesla, μερικοί από τους ήδη καταξιωμένους κατασκευαστές οχημάτων που δεν φαίνονται όμως να το έχουν πάρει πολύ στα σοβαρά με μοναδική εξαίρεση την Nissan (Leaf), 

και η Lucid η οποία όμως δεν έχει ξεκινήσει παραγωγή ακόμη.Φημολογείται ότι θα ξεκινήσει τον Δεκέμβριο...

Ακόμη κι αν λειτουργούσαν όλα τέλεια στην Tesla μία και μόνη εταιρία δεν επαρκεί για να συντηρήσει μια αγορά. Να δημιουργείσει ένα trend ναι.....

Απλά δεν θα ήθελα η Tesla να γίνει μία ακόμη Tucker.

Μισό λεπτο.

Η αυτοκίνηση δεν ειναι κάτι καινουργιο. Η ηλεκτρική αυτοκίνηση επισης δεν ειναι κάτι καινουργιο, αν και σιγουρα πολύ πιο νεα απο την κλασσική αυτοκίνηση εσωτερικής καυσης. Απο εκει και πέρα όμως, ανεξάρτητα απο το προϊόν, είναι μια εταίρεια και είναι υποχρεωμένη να λειτουργεί εντός κανόνων. 

Στο αντιστοιχο παράδειγμα με τις ταβερνες (που εγραψα νωρίτερα), έστω οτι εσύ εχεις μια ταβερνα (παλιά κλασσικη αξία στη σίτιση) και έρχομαι εγώ διπλα και ανοιγω μαγαζί που πουλά κάτι διαφορετικό, έστω παγωμένο γιαούρτι με φρουτα. Ναι ειναι κάτι σχετικά καινουργιο, κάτι διαφορετικό αλλά αυτό σε καμία περιπτωση δεν μου δίνει το δικαίωμα να μην υπάκουω στους κανονες και νομους της αγοράς, είτε αυτοι ειναι οικονομικοί ή υγειονομικου ενδαφέροντος ή παραπλάνητικης διαφήμισης ή δόλο. Και αποδείξεις πρέπει να κόβω και υγιεινή να διατηρώ και αν παραπλάνω καταναλωτές ή επενδυτές, να με σκίζουν (ή να σου επιτρέπουν να κάνεις και εσυ το ιδιο). 

Η ιστορία εχει δείξει οτι ο νομοθετης έρχεται και ορίζει νεα αυστηρότερη νομοθεσία όταν πληθαίνουν και εφαρμόζονται οι "τρύπες απατης" . Επισης ΠΑΝΤΑ αυξάνονται και εφαρμόζονται έλεγχοι ΜΕΤΑ που η "παρατυπία" (κοροϊδία, δουλεμα, οπως θες πες το) έχει παραγίνει σαν ένταση ή και πλήθος.

Στο πλαίσιο λοιπον αυτό, αν είμαι λογικός ανταγωνιστής σου και σωστός επαγελματίας, θα μπορουμε και οι δυο να εχουμε πελάτες και καλό προϊόν και αυτός ο ανταγωνισμός σιγουρα θα ωφελήσει τον πελάτη. Αν όμως κοροιδεύω τον πελάτη ή τους επενδυτες μου ή την κοινωνία ή εσένα (τον ανταγωνιστή) οσο πιο συχνά και έντονα το κάνω, τότε φταίω μονο εγω και οχι το προιον, ουτε η ιδεα και καλά θα κάνουν να μου κόψουν ... το αυτί. 

Γιατί κοιτας σαν παραδειγμα μονο την tucker και οχι κάτι αλλο, στην ιδια γενικοτερα ομαδα αλλα με σοβαρό ανταγωνισμο και απτό αποτέλεσμα; Σε κόβω για λιγο πιο ώριμο, οποτε σιγουρα θυμάσαι τα πρώτα μοντελα των εταιρειών skoda και kia. Κοίτα όμως που εφτασαν τώρα. Παραγουν πολύ καλα προϊόντα, καλύπτουν αναγκες τις αγοράς, εχουν σταθερο πελατολογιο και μια χαρά δειχνει το μελλον τους. Τους ακουσες ποτέ να κάνουν τα παπατζιλικια του Lonny; 

Αλλο καλο παραδειγμα ειναι οι εταιρείες hyawei, xiaomi και oneplus. Μπήκαν σε μια αγορά οπου apple, samsung, nokia και blackberry φαίνονταν ακλονητες αλλά με κοπο, σοβαρή δουλεια και ποιοτικά προϊόντα κοιτάνε στα μάτια τις άλλες εταιρίες και σε τζίρους και σε νουμερα (και εχουν πολυ μελλον ακομα). Δες ομως τη LeTV mobile που ενω ουσιαστικά ειχε ίδιες πηγες παραγωγής (Κίνα, τεχνολογία, κλπ) επειδή ειχε ένα ηγέτη παπατζα που εφάρμοζε ponzi scheme πήγε πολύ πίσω, έχασε το τραίνο (και δεν ξερω αν θα το προλάβει ποτε). 

Ολες αυτές οι εταιρίες (εκτος της letv) έκαναν δυο πράγματα. Εβαλαν κάτω το κεφάλι και δουλεψαν, με προγραμματισμό και προσοχή στις κινήσεις τους. Αντί λοιπον να λεμε η tesla να μη γινει μια tucker ή μια theranos, θα επρεπε ο Lonny να λεει κάθε πρωί τι δεν πρεπει να κάνει για να μην καταλήξει σαν αυτους. Ειδικά η xiaomi μου θυμίζει πολύ την Tesla σαν τρόπο διαφημισης, λειτουργείας και παραγωγής. Εχει ένα κεντρικό προσωπο, δουλευει πολύ τα social media (καλή ώρα όπως ο lonny αλλά δε γκρινιάζει για υποθετα, σώβρακα και fake οικονοικά), κάνει κάτι διαφορετικό στην προώθηση και εχει πολύ πολύ χαμηλα διαφημιστικά budgets. 

Οσο η tesla παράγει οικονομικά, ποιοτικά, ανθεκτικά και οικολογικά (είναι trendy να το λέμε) προϊόντα και να μπορεί να τα υποστηρίζει:

  • Κανένας καταναλωτής δεν θα νοιαστεί αν παραγονται σε εργοστάσιο ή τέντα ή περιπτερο ή στον πάτο της θαλασσας
  • Κανενας καταναλωτής που εχει δώσει προκαταβολή δεν θα νοιαστεί για το πότε θα παραλάβει, αν ξέρει το πότε (ναι μιλώ για την απάτη με τα 35αρια model 3)
  • Ο οποισδηποτε επενδυτης θα δώσει και το νεφρό του, προκειμένου να αγοράσει μετοχές, είτε ειναι ιδιωτικές ή δημοσιες

Για μενα η tesla ξεκίνησε να κάνει κάτι πολύ καλό στην ηλεκτρική αυτοκίνηση, αλλά με τον κακομαθημένο που εχει για αρχηγό, πιστευω οτι θα καταλήξει να πληγώσει πάρα πολύ αυτους που έβαλαν τα λεφτά τους και γενικότερα στην εικόνα της ηλεκτρικής αυτοκίνησης. Αντί να καθιερώσει την ηελκτρική αυτοκίνηση στην αγορα, θα την στείλει πισω αρκετά χρόνια. 

Επεξ/σία από isay
Δημοσ.

No loans for Tesla in pipeline from the big six banks in US

On Tuesday, the irascible entrepreneur tweeted that funding for the transaction at $420 a share had been "secured", but offered no proof or documentation. A classic way of delisting from stock markets is a leveraged buyout, a deal in which investors purchase a company’s equity and finance it with loans.

But none of the six major US banks has offered to lend the necessary amount to Musk, and they learned about the plans on Twitter with the rest of the public, banking sources said.

"We were not aware of any transaction. We haven’t even heard from Tesla," one source said, speaking on condition of anonymity.

[...]

Securities laws forbid market manipulation by corporate leaders who announce pending stock purchases or sales when they have no intention or no means of carrying them out.

Επίσης η Softbank δέν δείχνει ενδιαφέρον για χρηματοδότηση:

SoftBank to Shun Tesla Deal as It Focuses on Other Car Bets, Sources Say

Και  επειδή το vision fund της Softbank είναι συνδεδεμένο με το PIF, αυτό σημαίνει οτι και οι Σαουδάραβες είναι εκτός.

Exclusive: Saudi Arabia's PIF has shown no interest in bankrolling Tesla buyout - sources

A second source close to the situation also said PIF was not taking part in any such plan at this stage. This source said that the Saudi fund would not make an investment of this kind without seeking guidance first from Softbank. According to separate sources who spoke to Reuters last week, Softbank is currently not pursuing an investment in Tesla given its investment earlier this year in rival GM Cruise.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, Ather είπε

Secured κεφάλαιο και εφικτή συμφωνία. Για να γίνει συμφωνία θα πρέπει και το ΔΣ να συμφωνήσει, πράγμα που το έχει αναφέρει.

Για να μπορείς να μιλάς για εφικτή συμφωνία, πρέπει εξ ορισμού να υπάρχουν δυο ή περισσότερες συγκεκριμένα-ες άτομα/ομάδες που θα συμφωνήσου και ένα συγκεκριμένο σχέδιο, πάνω στο οποίο θα συμφωνήσουν. Το μόνο που υπάρχει αυτή τη στιγμή, σύμφωνα με αυτά που είναι δημοσίως γνωστά, είναι ίσως η μια πλευρά (Τεσλα).

Αυτά που λέτε είναι εφικτές θεωρίες. Εάν βρεθεί ο τάδε, και εάν ο τάδε έχει αυτά τα λεφτά, και εάν αυτό το πλαίσιο είναι νόμιμο, και έαν το πλαίσιο είναι οικονομικά συμφέρον και για τις δυο πλευρές, και εάν .........  τότε μια συμφωνία ίσως να είναι εφικτή. 

Επεξ/σία από Whargoul
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Whargoul είπε

και εάν αυτό το πλαίσιο είναι νόμιμο

+1

Ακόμα και αν οι Άραβες είχαν τα 70 δις στο χέρι, έτοιμοι να τα δώσουν, μπορεί η αμερικάνικη κυβέρνηση να έβαζε φρένο στην εξαγορά, όπως έχει κάνει στο παρελθόν

President Trump halts Broadcom takeover of Qualcomm

Trump’s Order Stops ALL Foreign Takeovers of Large US Tech Companies

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Spoiler

 

secured ειναι διασφαλισμενο...και οχι εφικτο. 

Εφικτο σημαινει το τι ειναι δυνατον να γινει...Δεν ξερουμε αν θα γινει στο τελος.Μπορει ναι μπορει και οχι, καλως λοιπον χρησιμοποιειται στην προκειμενη περιπτωση για να περιγραψει το μελλον καθως και το τι μπορει να γινει...

Secured δεν ειναι με τιποτα βεβαια αλλιως θα ειχε παρουσιαστει ηδη απο την Tesla...

ΥΓ: Εβλεπα τοσες μερες που λεγατε εφικτο το secured και μου χτυπησε το OCD μου...το εβγαλα απο μεσα μου και ησυχασα

ΥΓ2: Sorry για το offtopic

 

 

Επεξ/σία από Αλεξανδρος A.92
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...