Vagosman Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Δεν γίνομαι κατανοητός, στην Ελλάδα πληρώνεις τον πάροχο ενέργειας και το δίκτυο χωριστά. Κάνοντας σύμβαση net metering πιστωνεις kwh στον πάροχο. Όμως πληρώνεις κανονικά το σύνολο των kwh στο δίκτυο εκτός των βραδυνων. Παραδειγμα χωρίς νυχτερινό για να είναι εύκολο. Παράγεις 1000kwh καταναλώνεις 1200. Οπότε: Πληρώνεις ΔΕΗ 200kwh και δεδδηε 1200kwh. Μόνο αν έχεις ταυτοχρονισμενη κατανάλωση μειώνεται ο Δεδδηε. Επεξ/σία 6 Φεβρουαρίου 2020 από Vagosman 2
haHa Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, sattack είπε Το πρόβλημα είναι πχ το βράδυ, που δεν παράγουν τα φωτοβολταϊκά αλλα καταναλώνεις περισσότερο. Και πάει χαμένο ότι παρήγαγαν το πρωί. Εκεί βοηθάει η μπαταρία. Δεν παει ουσιαστικά χαμενο, υπαρχει το net metering και γίνεται συμψηφισμος. Αυτα για τις καινούριες συνδέσεις. Για τις παλιες συνδέσεις , είναι πολυ πιο ευνοϊκά τα πράγματα γιατι πουλας το ρευμα που παραγεις(που είναι προφανες προτιμοτερο απο συμψηφισμό) και μάλιστα σε υψηλότερη τιμή από αυτην που αγοραζεις, δηλαδη από τηβ τιμή που σε χρεώνει η ΔΕΗ . -------------------------- 1 ώρα πριν, Vagosman είπε Δεν γίνομαι κατανοητός, στην Ελλάδα πληρώνεις τον πάροχο ενέργειας και το δίκτυο χωριστά. Κάνοντας σύμβαση net metering πιστωνεις kwh στον πάροχο. Όμως πληρώνεις κανονικά το σύνολο των kwh στο δίκτυο εκτός των βραδυνων. Παραδειγμα χωρίς νυχτερινό για να είναι εύκολο. Παράγεις 1000kwh καταναλώνεις 1200. Οπότε: Πληρώνεις ΔΕΗ 200kwh και δεδδηε 1200kwh. Μόνο αν έχεις ταυτοχρονισμενη κατανάλωση μειώνεται ο Δεδδηε. Αρχικα, το παράδειγμα δεν είναι πολυ ευστοχο, γιατί με 10kw στεγη παραγεις πολυ παραπάνω από οτι καταναλώνεις. Δευτερον, το κερδος που θα ειχες προσπαθωντας να εχεις ταυτοχρονισμενη καταναλωση είναι μικρο και για αυτο δεν παιζουν πουθενα σχεδον μπαταριες. Επεξ/σία 6 Φεβρουαρίου 2020 από haHa 1
Vagosman Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Δεν παίζουν μπαταρίες γιατι κανεις δεν τις έκανε ακόμα εξυπνες οπως το Τεσλα PowerPack. Η ακόμα και εξυπνοι φορτιστές οπως το Zappy. (zappie δεν θυμάμαι πως γραφεται) Δεν μιλάμε για κανα τρελό power pack ισα ισα ενα για να βοηθήσει στον ταυτοχρονισμό. Επίσης το έξοδο του δικτύου στο Ελλάντα ειναι όσο η προμήθεια ρεύματος (σχεδόν) οπότε δεν ειναι αμεληταίο. Με πρόχειρους υπολογισμούς ακριβείας κοστίζει 0,11234€/kWh ενω η ΔΕΗ (πρωινή) ειναι 0,11058€/kWh Καθόλου αμελητέο θα έλεγα, βασικά είναι ακριβότερο το δίκτυο απο την προμήθεια. Το ΕΤΜΕΑΡ βαράει καλά μαζι με ΔΕΔΔΗΕ. ΥΓ: Στο άμεσο μέλλον και ήδη στην Αγγλία, στις νέες κατοικίες δεν θα μπαίνει Φυσικό Αέριο και ολοι θα παίζουν με Αντλίες Θερμότητας. Το πανηγύρι της αρκούδας δηλαδή με όλες οι καταναλώσεις του σπιτιού να απαιτούν ρεύμα. (μαγείρεμα, θέρμανση, χρήση) ΥΓ: Ποιος μίλησε για 10kW; Βάζεις οσα χρειάζεσαι με peak τα 20kW. Επεξ/σία 6 Φεβρουαρίου 2020 από Vagosman
haHa Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Το κερδος ειναι μικρο γιατι οπως λες το νυχτερινο δεν υπολογιζεται και το κοστος kwH ειναι σχετικα χαμηλο. Αν αλλαξουν αυτα, τοτε ισως να εχει νοημα το powerwall απο αποψη οικονομιας. Μεχρι τοτε, δεν συμφερει στην Ελλαδα και δεν συμφερει και στις περισσοτερες χωρες της Ευρωπης, για αυτο δεν το πολυβλεπουμε. Τελος, δεν ειναι καθολου οικολογικο. 1 ώρα πριν, Vagosman είπε ΥΓ: Ποιος μίλησε για 10kW; Βάζεις οσα χρειάζεσαι με peak τα 20kW. Στο παραδειγμα σου εβαλες λιγοτερα απο οσα χρειαζεσαι κατι που δεν ειναι συνηθες. Επεξ/σία 6 Φεβρουαρίου 2020 από haHa
sattack Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Εδώ που μένω ανάμεσα σε άλλες εκδηλώσεις, κάθε χρόνο έχει και καμποσες συναντήσεις/επιδείξεις oldtimers αυτοκινήτων. Όσο τα κοιτάς ακίνητα, έχει ένα σχετικό ενδιαφέρον (Αν και προσωπικά δεν μου κάνει καμμία αίσθηση το παλιό εσωτερικό, ταμπλό, διακόπτες, καθίσματα κλπ, και δεν είμαι από αυτούς που θα ήθελαν ενα). Εκεί όμως που τα πράγματα γίνονται αφορητα είναι όταν βάζουν μπρος και κάνουν παρέλαση. Οι αναθυμιάσεις από τις εξατμίσεις είναι αφόρητες! Πώς μπορούσαμε?! Και πλέον δεν αντέχω ούτε τις (πολυ μικροτερες) αναθυμιάσεις από τα τωρινά μου αυτοκίνητα. Ειναι θέμα λίγου χρόνου η πλειοψηφία του κόσμου να απορεί πώς είναι δυνατόν να αντέχαμε αυτοκίνητα που είχαν εξάτμιση. ΥΓ. Είδα σήμερα κι έναν να έχει ανοίξει το καπώ και να κοιτάει τη μηχανή. Σε πόσα λίγα χρόνια θα φαντάζει και αυτό εξωφρενικό για την πλειοψηφία του κοσμου; 1
Vagosman Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Για τους ρύπους συμφωνώ 10000%, για τη μηχανή ειμαι πιο σκεπτικός, πες πως ειναι ενα μηχανικό ρολόι, παραμένει πιο όμορφο/αρεστό απο ενα ηλεκτρονικό. 1
Droulas13 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Τοπικός βουλευτής της Νέας Υόρκης επιθεώρησε εχθές το εργοστάσιο της τέσλα στο buffalo και εντυπωσιάστηκε από την εξέλιξη του εργοστασίου σε σχέση με πριν 15 μήνες που το είχε επιθεωρήσει ξανά. Τότε το μεγαλύτερο κομμάτι ήταν σαν αποθήκη ενώ τώρα βρήκε καμιά10αριά γραμμές παραγωγής να παράγουν προϊόντα: "Buffalo, NY (WBEN) Assemblyman Sean Ryan says he's pleasantly surprised at the progress made by Tesla at its South Buffalo plant. He toured the facility Friday. "The factory is built out. It has complete lines running, product moving around, people are there, so it's really transformed itself into what we've been hoping for," says Ryan. "I have to report I was pleasantly surprised," saying he was last there 15 months ago and saw a lot of empty space. Ryan says during that last visit, one part of the factory looked more like a warehouse. Today, there are a dozen lines with people working on them, according to Ryan. "We've been holding our breath since we put that big bet down on Tesla. They had a slow start, and I was worried as we're appoaching this spring they were going to hit their deadlines, but they're right on track," says Ryan." Εγώ δεν πιστεύω τίποτα πάντως. Αφού ο έλον είναι απατεώνας... 3
Vagosman Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 Πλέον και ο Ελληνικός τύπος ασχολείται με τη μεγάλη στροφή του κόσμου προς την ηλεκτροκίνηση. Κλιμάκιο της Τέσλα ειναι τώρα Ελλάδα και συζητεί με ΡΑΕ, ΔΕΗ, κυβέρνηση για την ανάπτυξη δικτύου και αν θα τους δημιουργήσουν αδειοδοτικά θέματα. 3
Jiakometi Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Βρήκα αυτό και το αφήνω εδώ Σε πραγματικές συνθήκες, η αυτονομία της σε σχέση με τα άλλα «μεγάλα» ονόματα του χώρου υπερέχει ..... Μόνο το KIA πλησιάζει .. Επεξ/σία 11 Φεβρουαρίου 2020 από Jiakometi 2
Droulas13 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2020 Εχθές ξεκίνησε ο καθαρισμός από δέντρα του αγροτεμαχίου στο οποίο θα κατασκευαστεί το giga berlin και ήδη μια μέρα μετά η εξέλιξη είναι κάτι παραπάνω από εμφανής:
sattack Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2020 Χμμ, σκέφτομαι ότι πιθανόν αυτο να κυκλοφόρησε σε μεγάλους παιχτες πριν κάνα δυο μήνες και γι'αυτό εκτοξεύτηκε η μετοχη; Project Roadrunner. https://electrek.co/2020/02/26/tesla-secret-roadrunner-project-battery-production-massive-scale/ 2
Vagosman Δημοσ. 3 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2020 Ξεκίνησε η μαζική παραγωγή και του Υ. Τώρα που είδαμε όλα τα μενού του Μ3 από τον paladin μένει να αγοράσουμε κ εμείς ηλεκτρικό. Όπως είπα και στο βίντεο άντε και στα δικά μας. Μακάρι τα μεταχειρισμένα να πωλούνται σε ανθρώπινες τιμές. Αποτι φαίνεται ακόμα και αυτοκίνητα 6ετιας με μικρές μπαταρίες <25kWh και μετά τα 130.000χλμ έχουν μια πτώση ~15%. Εξαιρετικά νέα για τους επικριτές της μπαταρίας που όλο βελτιώνεται με τα χρόνια αλλά ήδη δείχνει ότι θα αντέξει στο χρόνο. Άντε μπας και καθαρισουν οι πόλεις από το καυσαέριο. ΥΓ. Διαβάστε πάλι το πρώτο ποστ να θυμηθούμε από που ξεκίνησαν όλα. 4 1
Fubar.gr Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 Μέλος Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 Στις 3/3/2020 στις 9:52 ΜΜ, Vagosman είπε Όπως είπα και στο βίντεο άντε και στα δικά μας. Μακάρι τα μεταχειρισμένα να πωλούνται σε ανθρώπινες τιμές. Αποτι φαίνεται ακόμα και αυτοκίνητα 6ετιας με μικρές μπαταρίες <25kWh και μετά τα 130.000χλμ έχουν μια πτώση ~15%. Δεδομένου οτι σε μπαταρίες κίνησης η μέγιστη πτώση χωρητικότητας είναι 20%, (80% της αρχικής), ενα αυτοκίνητο με 15% πτώση εχει μόλις 5% περιθώριο μέχρι να αχρηστευθεί εντελώς η μπαταρία του. Αυτό χωρίς να υπολογισουμε την ημερολογιακή φθορά. Επίσης 130 χιλιάδες χιλιόμετρα σε 6 χρόνια με μπαταρία των 25kwh σημαίνει μία πλήρη φόρτιση την ημέρα και 1500+ κύκλους συνολικά. Απο όποια αποψη και να το δείς, αυτό το αυτοκίνητο έχει τελειωμένη μπαταρία.
Fubar.gr Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 Μέλος Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 Στις 5/2/2020 στις 12:12 ΜΜ, Droulas13 είπε Το ρεύμα που παράγεις στη στέγη σου, δεν το πουλάς πια στη ΔΕΗ. Όποιος πρόλαβε, πρόλαβε. Τώρα πια υπάρχει μόνο το net metering για τους νέους "παραγωγούς". Για την ακρίβεια, το net metering είναι πώληση ενέργειας στο δίκτυο στην ίδια τιμή με την οποία την αγοράζεις, εξ ού ο συμψηφισμός. Παλιότερα γινόταν με τον ίδιο μετρητή, ο οποίος γύριζε ανάποδα ανάλογα με τις παραγόμενες κιλοβατώρες όπως λέει ο sattack. Πλέον πραγματικός συμψηφισμός δέν υπάρχει πουθενά απ όσο γνωρίζω. Αλλού υπάρχει μηνιαίο/ετήσιο πλαφόν στις κιλοβατώρες, αλλού η πώληση γίνεται σε τιμές κάτω της τιμής αγοράς κτλ. γι αυτό τοποθετούνται ξεχωριστοί μετρητες για την παραγωγή και κατανάλωση.
Droulas13 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2020 Τον Ιανουάριο το giga shanghai σε 17 εργάσιμες παρήγαγε 2625 model 3 και τον Φεβρουάριο σε 15 εργάσιμες 3898 model 3. Καλή αύξηση τον Φεβρουάριο παρά τα προβλήματα λόγω κορονοιού. 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα