Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Ενταξει αυτό με το χρηματιστηριο είναι φουσκα και νομιζω το ξερουμε ολοι…Η μετοχή είναι για 400 βαρια 500...θα γινει η διορθωση καποια στιγμη θα ερθουν εδώ και οι γνωστοι αγνωστοι να πουν την πατατα τους και όλα καλα. 

Αλλα στοιχεια είναι αυτά που μετρανε και όχι πως ανεβοκατεβαινει η μετοχή που επηρεάζεται κυριως από εξωγενείς παραγοντες.

Είναι φούσκα γιατί με τα συνεχόμενα QE πλημμύρισαν την αγορά με $ (Και €) που πρέπει κάπου να επενδυθούν, και τα ομόλογα έχουν αρνητικές αποδόσεις, οπότε μένουν μόνο τα ακίνητα και οι μετοχές. Από τις μετοχές τώρα, είναι λογικό να φουσκώνουν πιο πολύ αυτές που φαίνεται να δίνουν κάποια προοπτική για το μέλλον. Από αυτοκινητοβιομηχανίες, τι "προσφερει" για το μέλλον η GM και η Ford και τι η Tesla?  Αυτός είναι ο λόγος που η μετοχη της Tesla (και της Apple και της Microsoft) ανεβαίνει έτσι,  ενώ των Ford και GM όχι. Aν γινει κάτι (οπως τωρα ο κορονοϊος...) και σπάσει η πολλαπλή φούσκα (χρηματιστήρια και ακίνητα) θα πάνε όλες οι μετοχές κάτω. Αλλά είτε ανεβαίνουν είτε κατεβαίνουν, οσο η Tesla  θα προσφέρει καλύτερες υποσχέσεις για το μέλλον, θα τα πηγαίνει καλύτερα και η μετοχή της από τις άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες (Που η Τesla δεν είναι μόνο αυτοκινητοβιομηχανια, αλλά τεσπα). Αν κάπου τα θαλασσωσει, τότε θα αλλάξει η συσχέτιση. 

Επεξ/σία από sattack
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τελικα δεν την γλυτωνω,θα πρεπει να πονταρω εναντιον της μετοχης

Εταιρεια χωρις κερδη,μονο ζημιες δισεκατομμυριων,πουλαει περιπου το 1% απο οτι πουλαει η Ford και εχει αποτιμηση 140 δισ.

Μπραβο του παντως του Musk, κανει εκπληκτικη δουλεια και το κανονι θα αφησει εποχη

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

  

4 ώρες πριν, vagos789 είπε

Τελικα δεν την γλυτωνω,θα πρεπει να πονταρω εναντιον της μετοχης

Εταιρεια χωρις κερδη,μονο ζημιες δισεκατομμυριων,πουλαει περιπου το 1% απο οτι πουλαει η Ford και εχει αποτιμηση 140 δισ.

Μπραβο του παντως του Musk, κανει εκπληκτικη δουλεια και το κανονι θα αφησει εποχη

 

Αν ειχες πονταρει σε πτωση πιο πριν οπως ελεγες στα $200-300(αλλα κολλησες με τα χαρτια), θα ειχες χασει.
Οπως θα ειχες χασει και αν πονταρες στα $450 οταν το ανεφερες:

  

Στις 14/1/2020 στις 2:22 ΜΜ, vagos789 είπε

Ημουνα ετοιμος να αγορασω put στην Τεσλα (να επενδυσω στην πτωση της μετοχης της)  αλλα επειδη κολλησα με κατι χαρτια που μου ζητουσαν τελικα δεν το προχωρησα,θα ειχα χασει χαλαρα.

Επισης, αυτα ειναι καλο να μενουν:

Στις 14/1/2020 στις 3:15 ΜΜ, vagos789 είπε

Εξ οσων γνωριζω δεν εχει προβαδισμα σε κανενα τομεα της αυτοκινησης,ειτε λαμαρινα,ειτε software,ειτε autonomous ειτε κοστος παραγωγης 

Κι αυτο κανει ακομα πιο παρανοικο το σκηνικο

Εχουμε 2020 και ακομα δεν εχουν φθασει οι παραδοσιακοι κατασκευαστες την αυτονομια του 2012 Tesla Model S ..

Στις 15/12/2019 στις 4:47 ΜΜ, Droulas13 είπε

"Η τέσλα δεν έχει κανένα τεχνολογικό πλεονέκτημα στην ηλεκτροκίνηση έναντι των legacy automakers. Όταν οι τελευταίοι αποφασίσουν να αντεπιτεθούν η τέσλα θα έχει μεγάλο πρόβλημα"

Legacy automakers μετά από 7 έτη προσπάθειας:

ELvu5eOWwAAej9M?format=jpg&name=medium

-------------------------------------

Εδω τι λενε και διαφοροι CEO:

https://www.bloombergquint.com/business/tesla-s-50-billion-edge-reflects-view-musk-can-build-on-ev-lead

Αναφορά σε κείμενο

There’s a recognition that Tesla is in a preeminent position in terms of EV technology,” Peter Rawlinson, the chief executive officer of Lucid Motors Inc., said in an interview Monday at the BloombergNEF Summit in San Francisco. “They’re even further ahead than has been reported, and I think the gap is widening, not closing.”


CEO of Volkswagen Group, Herbert Diess:

Αναφορά σε κείμενο

“I think it’s great to have good competition. We think that Tesla plays a very important role in the transition because they are paving the way,” he said.

 

https://www.reuters.com/article/us-volkswagen-tesla-diess/volkswagen-brand-ceo-says-tesla-has-abilities-volkswagen-lacks-idUSKBN1AK261

Αναφορά σε κείμενο

Asked who VW’s main competitors are, Diess told an internal company publication: “In the old world it is Toyota, Hyundai, and the French carmakers. In the new world it is Tesla.” “Tesla belongs among the competitors which has abilities that we currently do not have,” Diess said.

Around half of Tesla’s engineers are software experts, while at VW’s core brand it is a much lower proportion, Diess said. Tesla has good electric motors, a fast charging network, autonomous driving technology, internet connectivity, and a new approach toward vehicle distribution.“This shows that we need to significantly improve. We can do this. We measure ourselves against Tesla quite deliberately.

 

 

Αναφορά σε κείμενο

Cars will “become the most important mobile device,” VW’s Herbert Diess told top executives at an internal meeting last month. “If we see that, then we also understand why Tesla is so valuable from the view of analysts,” he added, lamenting that VW isn’t also looked at as tech-like.

----------------------------------------------

Το αστειο ειναι πως ακομα και αν πεσει στα $200, παλι οι σορτακιδες δεν σωνονται. Θα τους δουμε βεβαια να πανηγυριζουν , επειδη απλα χανουν λιγοτερα λεφτα.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια σημείωση για το θέμα της μετοχής.

Πέραν του γεγονότος της θεαματικής ανόδου, για εμένα το πιο σημαντικό είναι η εμπορευσιμότητα της τις τελευταίες δύο μέρες. Η τεσλα έχει 180εκ μετοχές και τις τελευταίες δύο μέρες έχουν ανταλλάξει κατά μέσο όρο 45+ εκ μετοχές της τεσλα. Όποιος αγόρασε κατά βάση τις κράτησε, εξ ου και η άνοδος. Αν υπολογίσεις ότι από τις 180εκ μετοχές, ο Μασκ έχει τις 39 εκ, τότε το 60+% των μετοχών (πλην του Μασκ) άλλαξε χέρια τις τελευταίες δύο μέρες. Και αυτό δεν γίνεται από μικροαγοραστές. Αυτό γίνεται από μεγάλα επενδυτικά σχήματα. Και αυτά δεν αγοράζουν "επειδή αγοράζει και η κουτσή Μαρία".

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε καινούργια σπίτια είναι μονόδρομος. Αν έχεις ήδη σπίτι και δεν χρειάζεται αλλαγή η σκεπη, οκ είναι ακριβο. Αλλα σε όσα χτίζονται από δω και στο εξής, τι θα κάνεις, θα βάλεις κανονικά κεραμίδια και φωτοβολταϊκά την ώρα που υπάρχει πλέον αυτο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το sorting ειναι επικίνδυνο σπορ ουτως ή αλλως ποσο μαλλον με τον Musk που ειναι κορυφαιος απατεωνας,θα αφησει εποχη

Οι μηνύσεις που θα γινουν -κατοπιν εορτης- για απατη θα φτανουν ως το διαστημα

Το solar roof δεν νομιζω οτι υπαρχει καν, ηταν ενα ακομη κομματι του παζλ της απατης των αποτιμησεων και των προσδοκιων 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, vagos789 είπε

Το sorting ειναι επικίνδυνο σπορ ουτως ή αλλως ποσο μαλλον με τον Musk που ειναι κορυφαιος απατεωνας,θα αφησει εποχη

Οι μηνύσεις που θα γινουν -κατοπιν εορτης- για απατη θα φτανουν ως το διαστημα

Α για τις μηνύσεις δεν ξέρω πολλά. Θυμάμαι ο @Fubar.gr είναι ο ειδικός στις μηνύσεις. Μέχρι τέλος 2018/αρχές 2019 μας ενημέρωνε ανελλιπώς. Έχουμε κανένα νέο;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ερώτηση γενική. Προιόντα Τεσλα μπορούμε να προμηθευτούμε με κάποιο τρόπο;

πχ Powerwall. Στο θέμα software ποιος περνάει παραμέτρους οπως νυχτερινο τιμολόγιο και τις ώρες του;

Ακόμα και net metering να βάλει κάποιος δεν εχει νόημα να πληρώνει για το δίκτυο. Θέλεις να μεγαλώσεις οσο μπορείς τον ταυτοχρονισμό της κατανάλωσης και ο μόνος τρόπος να το κάνεις ειναι με μπαταρία πριν το ρολόι της ΔΕΗ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Vagosman είπε

Ερώτηση γενική. Προιόντα Τεσλα μπορούμε να προμηθευτούμε με κάποιο τρόπο;

πχ Powerwall. Στο θέμα software ποιος περνάει παραμέτρους οπως νυχτερινο τιμολόγιο και τις ώρες του;

Ακόμα και net metering να βάλει κάποιος δεν εχει νόημα να πληρώνει για το δίκτυο. Θέλεις να μεγαλώσεις οσο μπορείς τον ταυτοχρονισμό της κατανάλωσης και ο μόνος τρόπος να το κάνεις ειναι με μπαταρία πριν το ρολόι της ΔΕΗ.

Η μπαταρια εχει νοημα με ταυτοχρονη εγκατασταση φωτοβολταικων. Αλλα στην Ελλαδα και γενικοτερα στην Ευρωπη δεν εχει νοημα η μπαταρια(παρα μονο αν εχεις συχνες διακοπες ρευματος) απο την στιγμη που το παραγωμενο απο τα φωτοβολταικα ρευμα μπορεις να το πουλας πισω στην ΔΕΗ. Ειναι και πιο οικονομικο/κερδοφορο και πιο οικολογικο απο οτι η μπαταρια.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ρεύμα που παράγεις στη στέγη σου, δεν το πουλάς πια στη ΔΕΗ. Όποιος πρόλαβε, πρόλαβε. Τώρα πια υπάρχει μόνο το net metering για τους νέους "παραγωγούς".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, haHa είπε

Η μπαταρια εχει νοημα με ταυτοχρονη εγκατασταση φωτοβολταικων. Αλλα στην Ελλαδα και γενικοτερα στην Ευρωπη δεν εχει νοημα η μπαταρια(παρα μονο αν εχεις συχνες διακοπες ρευματος) απο την στιγμη που το παραγωμενο απο τα φωτοβολταικα ρευμα μπορεις να το πουλας πισω στην ΔΕΗ. Ειναι και πιο οικονομικο/κερδοφορο και πιο οικολογικο απο οτι η μπαταρια.

Γιαυτο ανέφερα net metering. Μονο με PV γίνεται. Και επειδη συμψηφίζεις μονο τις kWh αλλα οχι το δίκτυο, ο μονος τρόπος ειναι να μεγιστοποιήσεις τον ταυτοχρονισμό των καταναλώσεων.

Η μπαταρια θα προσφέρει ταυτοχρονισμό και μετατόπιση των καταναλώσεων μιας οικίας. Αν υπάρχει και EV, μπορεί να γίνει χρήση αποκλειστικά νυχτερινού ρεύματος οπου το δίκτυο δεν σε χρεώνει (εκει συμψηφίζεις άνετα τις πρωινές kWh που παρήγαγες)

 

Long Story Sort, με μπαταρία μειώνεις εως μηδενίζεις τις χρεώσεις δικτύου (ΑΔΜΗΕ, ΔΕΔΔΗΕ, ΥΚΩ, ΕΤΜΕΑΡ) οι οποίες ανεβαίνουν αρκετά τιμολογιακά.

Επεξ/σία από Vagosman
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Vagosman είπε

Γιαυτο ανέφερα net metering. Μονο με PV γίνεται. Και επειδη συμψηφίζεις μονο τις kWh αλλα οχι το δίκτυο, ο μονος τρόπος ειναι να μεγιστοποιήσεις τον ταυτοχρονισμό των καταναλώσεων.

Η μπαταρια θα προσφέρει ταυτοχρονισμό και μετατόπιση των καταναλώσεων μιας οικίας. Αν υπάρχει και EV, μπορεί να γίνει χρήση αποκλειστικά νυχτερινού ρεύματος οπου το δίκτυο δεν σε χρεώνει (εκει συμψηφίζεις άνετα τις πρωινές kWh που παρήγαγες)

Long Story Sort, με μπαταρία μειώνεις εως μηδενίζεις τις χρεώσεις δικτύου (ΑΔΜΗΕ, ΔΕΔΔΗΕ, ΥΚΩ, ΕΤΜΕΑΡ) οι οποίες ανεβαίνουν αρκετά τιμολογιακά.

Ακομα και με net metering, ειναι αχρηστη η μπαταρια γιατι ενα συνηθες σπιτι καταναλωνει πολυ λιγοτερο απο οτι παραγει μια τυπικη στεγη στην Ελλαδα. Αυτο βεβαια πιθανοτατα να αλλαζει με την υπαρξη EV, αλλα και παλι δεν νομιζω οτι αξιζει το κοστος της μπαταριας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόβλημα είναι πχ το βράδυ, που δεν παράγουν τα φωτοβολταϊκά αλλα καταναλώνεις περισσότερο. Και πάει χαμένο ότι παρήγαγαν το πρωί. Εκεί βοηθάει η μπαταρία. 

Δεν είχα υπόψιν μου τι καθεστώς ισχύει στην Ελλάδα. Εγώ εδω στο Βέλγιο πρόλαβα το παλιό καθεστώς που γυρίζει ανάποδα ο μετρητής όποτε λειτουργει το δικτυο σαν μπαταρια (για όσο ακομα μας το επιτρέψουν). Τώρα ακούγεται ότι για τις καινούργιες συνδέσεις που δεν θα έχουν αυτο το καθεστώς πλέον, θα μπουν κάποιες "επιδοτήσεις" για μπαταρίες. Πιστεύω είμαστε πανω στις αλλαγες. Ναι μεν ειναι ακομα ακριβο να αγορασεις τετοια μπαταρια, αλλα πιστευω συντομα θα ειναι συμφερον.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...