Vagosman Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2020 Eστιάζουν πλέον σε μπαταρίες (θα υπαρξει και open day για συζήτηση) και ΑΙ. Είναι τα επόμενα μεγάλα θέματα που θα καταπιαστεί η Τέσλα. Αναμένουμε θετικές εξελίξεις. 2
mechpanos Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2020 Παίδες είναι άλλο η μετοχή της Tesla, άλλο η παραγωγή της Tesla. Πολλές φορές αυτά τα δυο πράγματα δεν πάνε μαζί σε αξία...άλλο το τι περιμένει η αγορά από εσένα να κάνεις, άλλο το τι κάνεις. Προσωπικά η Tesla δεν με πείθει. Πολλά που κάνει είναι πολύ cool δεν λέω, αλλά μερικές φορές πουλάει φύκια για μεταξωτές κορδέλες, για κάτι που ΘΑ γίνει, και ΟΤΑΝ, και ΑΝ (full self driving, robot taxis κλπ). Και βασικά όχι η ίδια η εταιρεία, ο Elon Musk τα κάνει αυτά. Πάντως, για νέα εταιρεία στον χώρο, η πορεία της έως τώρα είναι εκπληκτική. Και όπως έχω ξαναγράψει, αν οι μεγάλοι παίκτες αποφασίσουν να ασχοληθούν σοβαρά με την ηλεκτροκίνηση, εκεί θέλω να την δω. Τώρα έχουν τα πόδια τους πάνω σε δύο βάρκες. Το οποίο είναι καλό για την Tesla, βέβαια...
sattack Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Δεν υπάρχει ούτε ένα πεδίο δράσης που να μην είναι μπροστα! Πολύ, όχι λίγο μπροστα! Πλέον όποιος αγοράζει αυτοκίνητο πάνω από 25.000 δολαρια σε Αμερικη που το Μ3 ξεκιναει από 35Κ, και σε Ευρωπη πανω απο 40Κ που το Μ3 ξεκινάει από 49Κ, κάνει λάθος να μην πάρει Tesla. (Αφήνω την Ελλάδα προς το παρόν απ' εξω). ΥΓ. Μ3 = Model3 της τεσλα. Και εννοούσα ότι και για λίγο παρακάτω μπάτζετ να ξεκινάει κάποιος, συμφέρει να δώσει κάτι παραπάνω και να πάρει ένα tesla. (Θα τα κερδίσει από εκπτώσεις φόρων, λιγότερα σέρβις, φτηνότερο "καυσιμο" κλπ) Επεξ/σία 3 Φεβρουαρίου 2020 από sattack
Droulas13 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2020 Πριν 9 μήνες είχε πέσει κάτω από τα 200 και σήμερα ξεπέρασε τα 700. Πιστεύω, ότι φέτος μεταξύ Απριλίου και Ιουλίου μπορεί να κάνει διόρθωση κάτω από 400 ευρώ και μέχρι το τέλος του έτους μπορεί να έχει ξεπεράσει τα 1000. Η κατάσταση γενικώς είναι τρελή.
tz3s Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2020 3 ώρες πριν, sattack είπε Δεν υπάρχει ούτε ένα πεδίο δράσης που να μην είναι μπροστα! Πολύ, όχι λίγο μπροστα! Πλέον όποιος αγοράζει αυτοκίνητο πάνω από 25.000 δολαρια σε Αμερικη που το Μ3 ξεκιναει από 35Κ, και σε Ευρωπη πανω απο 40Κ που το Μ3 ξεκινάει από 49Κ, κάνει λάθος να μην πάρει Tesla. (Αφήνω την Ελλάδα προς το παρόν απ' εξω). Δεν γινεται να συγκρινεις το Μ3 με Tesla... Ακομα και στα αλλα αμαξια της κατηγοριας του Tesla ( πχ E-300 e), αμα δεν εχεις την τρελα να πας σε αυτη τη μοδα του ηλεκτρικου, προσωπικα δεν βρισκω τον λογο οταν θες να κανεις ταξιδι να σταματας καθε 3 ωρες αναγκαστικα, για ελαχιστο μισαωρο..
mmmpii Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2020 41 λεπτά πριν, tz3s είπε Δεν γινεται να συγκρινεις το Μ3 με Tesla... Ακομα και στα αλλα αμαξια της κατηγοριας του Tesla ( πχ E-300 e), αμα δεν εχεις την τρελα να πας σε αυτη τη μοδα του ηλεκτρικου, προσωπικα δεν βρισκω τον λογο οταν θες να κανεις ταξιδι να σταματας καθε 3 ωρες αναγκαστικα, για ελαχιστο μισαωρο.. Η απαντηση σε αυτο ειναι το να δεις εσυ προσωπικα, πχ ανα 100 μετακινησεις σου πόσες ειναι ταξίδια μεγαλυτερα των 3 ωρων? Αν κάθε μερα κανεις τετοια ταξιδια τοτε πιθανότατα ναι, δε συμφέρει (παρε αεροπλανο ας πουμε). Αν ομως λειτουργείς σε νορμαλ συνθήκες εντος πολης και λες οτι δε βρίσκεις το λογο επειδη οταν κανεις ταξιδι θα περιμενεις να φορτίσει, νομίζω ειναι κακος τροπος σκεψης.
cthulhucarbide Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2020 Επίσης μέχρι και πρόσφατα πολύς κόσμος είχε (και κάποιοι ακόμα έχουν) δίλιτρα τζιπ βενζίνης που τα είχε πάρει την εποχή 2002 - 2006 που υπήρχαν λεφτά τα οποία καίνε τόση βενζίνη που όταν πας ταξίδι έπρεπε να κάνεις στάση κάθε 2 με 3 ώρες γιατί είχε αδειάσει το ντεπόζιτο. Η στάση αυτή βέβαια ήταν 5 λεπτά και όχι μισή ώρα, αλλά νομίζω πως η διαφορά δεν είναι τόσο μεγάλη
tz3s Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2020 13 λεπτά πριν, mmmpii είπε Η απαντηση σε αυτο ειναι το να δεις εσυ προσωπικα, πχ ανα 100 μετακινησεις σου πόσες ειναι ταξίδια μεγαλυτερα των 3 ωρων? Αν κάθε μερα κανεις τετοια ταξιδια τοτε πιθανότατα ναι, δε συμφέρει (παρε αεροπλανο ας πουμε). Αν ομως λειτουργείς σε νορμαλ συνθήκες εντος πολης και λες οτι δε βρίσκεις το λογο επειδη οταν κανεις ταξιδι θα περιμενεις να φορτίσει, νομίζω ειναι κακος τροπος σκεψης. Υπογράμμισα το προσωπικα γιατι γνωριζω πως αυτο ειναι αποψη μου και ηθελα να το ξεκαθαρισω. Ζωντας σε μια πολη (Βρυξελλες) που τα Tesla τα E και οι 5αρες ειναι οτι και τα Yaris και 208 στην Ελλαδα, και απο την οποια καθε μηνα θα κανω 1-2 ταξιδια πολυωρα 4-6 ωρων και 2 ταξιδια τον χρονο τεραστια 9-15 ωρων, το οποιο ειναι επισης συχνο και κανουν ολοι οι expats, απεκτησα αυτην την γνωμη... Γνωστος μου παει 2-3 φορες τον χρονο Πορτογαλια οδικως με το Tesla του. Περα του οτι πρεπει να ακολουθει συγκεκριμενη διαδρομη, εχει και την σταση οπως ανεφερα παραπανω. Οταν το οδικο δικτυο και κυριως οι μπαταριες φτασουν σε ενα σωστο επιπεδο, τοτε θα ειμαι ο πρωτος που θα παρει ηλεκτρικο. Το να παρεις Tesla, ή αλλο αμαξι παρομοιου μπατζετ στην Ελλαδα, την συγκεκριμενη χρονικη περιοδο, το θεωρω την μεγαλυτερη πατατα του να φερω κατι πρωτος στο χωριο μου. Στην Ευρωπη πολλοι το παιρνουν επισης λογω φορολογιας, λογος πολυ δυνατος για μενα, αλλα οχι τοσο ελκυστικο εδω που μενω.
sattack Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, tz3s είπε Δεν γινεται να συγκρινεις το Μ3 με Tesla... Ακομα και στα αλλα αμαξια της κατηγοριας του Tesla ( πχ E-300 e), αμα δεν εχεις την τρελα να πας σε αυτη τη μοδα του ηλεκτρικου, προσωπικα δεν βρισκω τον λογο οταν θες να κανεις ταξιδι να σταματας καθε 3 ωρες αναγκαστικα, για ελαχιστο μισαωρο.. Κατ αρχήν να διευκρινίσω ότι έγραφα για το Μ3 = Model3 της τεσλα. (Πιθανόν οι φίλοι της ΒMW να σκέφτονται την Βmw M3, αλλά δεν εννοούσα αυτην). Και εννοούσα ότι και για λίγο παρακάτω μπάτζετ να ξεκινάει κάποιος, συμφέρει να δώσει κάτι παραπάνω και να πάρει ένα tesla. (Θα τα κερδίσει από εκπτώσεις φόρων, λιγότερα σέρβις, φτηνότερο "καυσιμο" κλπ) Τώρα εντάξει, δεν είμαι απόλυτος και εξαιρέσεις υπάρχουν. Όμως πιστεύω για τους περισσότερους σε ένα ταξίδι κάθε 2-3 ώρες θες λίγο να ξεκουραστείς και να χαλαρώσεις. Αν το συνδυάσεις με το να πας μια τουαλέτα ή να πάρεις ένα καφέ, τότε δεν χάνεις χρόνο. Πιστεύω πολυ λιγοτεροι στο συνολο ειναι σαν εσενα που δεν θελουν καθολου σταση. Επεξ/σία 3 Φεβρουαρίου 2020 από sattack 1
mmmpii Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2020 1 ώρα πριν, tz3s είπε Υπογράμμισα το προσωπικα γιατι γνωριζω πως αυτο ειναι αποψη μου και ηθελα να το ξεκαθαρισω. Ζωντας σε μια πολη (Βρυξελλες) που τα Tesla τα E και οι 5αρες ειναι οτι και τα Yaris και 208 στην Ελλαδα, και απο την οποια καθε μηνα θα κανω 1-2 ταξιδια πολυωρα 4-6 ωρων και 2 ταξιδια τον χρονο τεραστια 9-15 ωρων, το οποιο ειναι επισης συχνο και κανουν ολοι οι expats, απεκτησα αυτην την γνωμη... Γνωστος μου παει 2-3 φορες τον χρονο Πορτογαλια οδικως με το Tesla του. Περα του οτι πρεπει να ακολουθει συγκεκριμενη διαδρομη, εχει και την σταση οπως ανεφερα παραπανω. Οταν το οδικο δικτυο και κυριως οι μπαταριες φτασουν σε ενα σωστο επιπεδο, τοτε θα ειμαι ο πρωτος που θα παρει ηλεκτρικο. Το να παρεις Tesla, ή αλλο αμαξι παρομοιου μπατζετ στην Ελλαδα, την συγκεκριμενη χρονικη περιοδο, το θεωρω την μεγαλυτερη πατατα του να φερω κατι πρωτος στο χωριο μου. Στην Ευρωπη πολλοι το παιρνουν επισης λογω φορολογιας, λογος πολυ δυνατος για μενα, αλλα οχι τοσο ελκυστικο εδω που μενω. Καταλαβαινω τι λες και ο καθενας κανει προφανώς κουμαντο στην τσεπη του και το τι θελει να αγορασει. Αλλα οπως ειπες και στα δυο μηνυματα, εχει να κανει με τον τροπο που λειτουργείς προσωπικα, οχι η αποψη σου. Η αποψη σου ειναι πως οταν φτασει το αμαξι να σε εξυπηρετησει συνολικά θα το αγορασεις, οπως ανέφερες. Αλλα εχεις παρει τις δικές σου ιδιαίτερες συνθηκες(και λογικοτατα) και τωρα δε σου κανει. Παρολαυτα σε νορμαλ συνθηκες οδηγησης στην κατηγορία που παιζει ειναι ισως η καλυτερη επιλογη, αυτο ηθελα να πω. 1
Choulio Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2020 6 ώρες πριν, mechpanos είπε Παίδες είναι άλλο η μετοχή της Tesla, άλλο η παραγωγή της Tesla. Πολλές φορές αυτά τα δυο πράγματα δεν πάνε μαζί σε αξία...άλλο το τι περιμένει η αγορά από εσένα να κάνεις, άλλο το τι κάνεις. Προσωπικά η Tesla δεν με πείθει. Πολλά που κάνει είναι πολύ cool δεν λέω, αλλά μερικές φορές πουλάει φύκια για μεταξωτές κορδέλες, για κάτι που ΘΑ γίνει, και ΟΤΑΝ, και ΑΝ (full self driving, robot taxis κλπ). Και βασικά όχι η ίδια η εταιρεία, ο Elon Musk τα κάνει αυτά. Πάντως, για νέα εταιρεία στον χώρο, η πορεία της έως τώρα είναι εκπληκτική. Και όπως έχω ξαναγράψει, αν οι μεγάλοι παίκτες αποφασίσουν να ασχοληθούν σοβαρά με την ηλεκτροκίνηση, εκεί θέλω να την δω. Τώρα έχουν τα πόδια τους πάνω σε δύο βάρκες. Το οποίο είναι καλό για την Tesla, βέβαια... Αυτή την καραμέλα ότι οταν οι μεγάλοι παίκτες αποφασίσουν να ασχοληθούν σοβαρά η Tesla θα εχει προβλημα πρεπει να την κοψετε σε καποια φαση. Εχει περάσει σχεδον μια δεκαετια και ακομα δεν εχουν καταφερει να δωσουν κατι που μπορει να σταθει απεναντι στο Model S του 2012. Κοροϊδευόμαστε; 2 2
Droulas13 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2020 7 ώρες πριν, mechpanos είπε Και όπως έχω ξαναγράψει, αν οι μεγάλοι παίκτες αποφασίσουν να ασχοληθούν σοβαρά με την ηλεκτροκίνηση, εκεί θέλω να την δω. Τώρα έχουν τα πόδια τους πάνω σε δύο βάρκες. Το οποίο είναι καλό για την Tesla, βέβαια... Δεν έχουν άλλη επιλογή από το να έχουν και τα δύο τους πόδια σε δύο βάρκες. Αυτό είναι και το μεγαλύτερό τους πρόβλημα. Είναι ήδη καταχρεωμένες με τις επενδύσεις τους στα αυτοκίνητα με εσωτερική μηχανή καύσης και δεν τους παίρνει να φορτώσουν νέες επενδύσεις σε αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα. 1
sattack Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2020 Eιναι απιστευτο πως ενας ανθρωπος μπορει να αλλαξει ετσι το ρου της ιστοριας.... (και αυτη τη φορα για καλο, αντι για κακο....) 2
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2020 Ενταξει αυτό με το χρηματιστηριο είναι φουσκα και νομιζω το ξερουμε ολοι…Η μετοχή είναι για 400 βαρια 500...θα γινει η διορθωση καποια στιγμη θα ερθουν εδώ και οι γνωστοι αγνωστοι να πουν την πατατα τους και όλα καλα. Αλλα στοιχεια είναι αυτά που μετρανε και όχι πως ανεβοκατεβαινει η μετοχή που επηρεάζεται κυριως από εξωγενείς παραγοντες. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα