Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
image.png.5cd19bc444f8f9a80c2f3be2e0e53229.png
 
Εκατοντάδες αγοραστές, 4 ώρες πριν αλλάξει η χρονιά/δεκαετία, περιμένουν να αγοράσουν το αυτοκίνητό τους που μόλις βγαίνει από τις γραμμές παραγωγής (γιατί το inventory έχει εξαντληθεί). Μήπως είμαι καλτοποιημένος και δεν καταλαβαίνω, ότι αυτό είναι απλώς ένα τυπικό θέαμα κάθε αυτοκινητοβιομηχανίας;

https://twitter.com/CarolineGee8/status/1212223440528146432?s=20

Καλή χρονιά !!

Επεξ/σία από Droulas13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

χαχαχα

παει καλα ο κοσμος? Καθετε λιγες ωρες πριν την αλλαγη στην ουρα για να παρει το αμαξι του? Δεν μπορει να περιμενει λιγες μερες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

χαχαχα

παει καλα ο κοσμος? Καθετε λιγες ωρες πριν την αλλαγη στην ουρα για να παρει το αμαξι του? Δεν μπορει να περιμενει λιγες μερες?

μαλλον ειναι απο USΑ, τελευταια μερα των επιδοτησεων, να προλαβουν την επιστροφη φορου 1750$

Χασαμε και τους αμφισβητιες της Tesla, παει και το ενδιαφερον.... Ελεγα να κανω ενα Kαζαμια version2 , αλλα που? εχουν εξαφανιστει ολοι.... Tεσπα θα κανω ενα αναποδο Καζαμια φετος. 

.

 

 

 

Καζαμίας 2020


Ιανουαριος: Οι αναλυτες περιμενουν νεο ρεκορ. Η Tesla ανακοινωνει 91.000 πωλησεις. Ο sakattack σπαει το πληκτρολογιο του.

Φεβρουαριος: η Tesla ανακοινωνει νεες ζημιες τριμηνου και τα παρκινγκ στο GF3 παραμενουν γεματα Tesla γιατι οι εκτος απο τους εργατες της Tesla οι αλλοι Κινεζοι δεν εχουν λεφτα για πεταμα. Ο Droulas13 δηλωνει οτι δεν ανησυχει, εχει ενα excel 100 σελιδων με θετικα προγνωστικα.

Μαρτιος: Αμερικη και Ολλανδια εχουν σταματησει να αγοραζουν Tesla μετα το τελος των επιδοτησεων. Η μετοχη κατρακυλαει. Ο sakattack εχει παει διακοπες και δεν πιανει σημα για να γραψει οτι δεν υπαρχει προβλημα.

Απριλιος: Ο Musk κανει το Battery Conference Day και ανακοινωνει οτι τo Li δεν φτανει και γι' αυτο θα αγορασει κατι κινεζικες εταιρειες που φτιαχνουν NiCd. Η μετοχη κανει νεο χαμηλο 120$. Ο Paladin κανει ενα ποστ 2 σελιδων που εξηγει γιατι το NiCd ειναι το μελλον στα BEV.

Μαιος: Αρχιζουν οι επιδοτησεις στην Αγγλια αλλα κανεις δεν αγοραζει Tesla γιατι με το Brexit τελειωσαν τα hype και οι poserαδες. O κοσμος θελει κανονικα αυτοκινητα Leaf και Zoe και οχι επιδειξιες. O sakattack εχει αλλαξει κινητο και εχει χασει τα bookmarks του.

Ιουνιος: Η Tesla παρουσιαζει το model Υ στην Αμερκη. Δεν το αγοραζει κανεις, γιατι τα fanboys εχουν ηδη ξεπαραδιαστει με το model3 και οι επιδοτησεις εχουν τελειωσει. Ο Vagosman δηλωνει οτι παραμενει αισιοδοξος (για νεες επιδοτησεις).

Ιουλιος: Η Tesla ανακοινωνει νεο χαμηλο πωλησεων και νεο ρεκορ ζημιων τριμηνου. 
Ο sakattack δηλωνει σιγουρος οτι με το νεο Gigafactory Αφρικης που ανακοινωνει ο Musk, ολα θα πανε καλα. 

Αυγουστος: ο κοσμος βαρεθηκε να γελαει με τα χαλια της Tesla και εχει παει για μπανια. 
Ο Droulas13 υποστηριζει οτι τωρα ειναι η ωρα να τα πιασει χοντρα η Tesla πουλωντας το Cyberquad στους εκδρομεις του Δεκαπενταυγουστου.

Σεπτεβριος: Η Tesla ανακοινωνει οτι τα πρωτα 100 τετραγωνικα μετρα του οικοπεδου για το εργοστασιου Gigafactory 4 στη Γερμανια ειναι καθαρισμενα απο τα δεντρα. 150,000 Γερμανιδες του Grune Partei πανε και αλυσοδενονται πανω στα υπολοιπα καταγγελοντας το βιασμο του περιβαλλοντος απο τον αμερικανικο πατριαρχικο καπιταλισμο. Η Τesla αναθεωρει τις προβλεψεις της για λειτουργια του εργοστασιου μαλλον κατα το 2033. Ο Paladin καθησυχαζει τον κοσμο οτι ετσι κι αλλιως πριν απο τοτε δεν προβλεπεται σοβαρη αυξηση της ζητησης για BEV.

Οκτωβριος: η Tesla ανακοινωνει νεα πτωση πωλησεων και νεο ρεκορ ζημιων τριμηνου. Ο Emaros δεν ανησυχει, αφου για ολα φταιει η καλοκαιρινη ραστωνη και δηλωνει αισιοδοξος οτι με τα νεα μοντελα pickup και φορτηγου η Tesla θα παρει τα πανω της. 

Νοεμβριος: η Tesla βγαζει απο το εργοστασιο τα πρωτα Cybertruck και Semi. Κανεις δεν συγκινειται. Οι φημες λενε οτι ο Musk το εχει καψει εντελως με την κομμουνιστρια την Grimes που εχει μπλεξει. Ο sakattack τον δικαιολογει οτι την εχει μονο και μονο γιατι ως γνωστον οι τρελλες ειναι δυναμιτης στο κρεββατι. 

Δεκεμβριος: ο Musk δηλωνει οτι ο μονος δρομος ειναι ο σοσιαλισμος, δινει τη διοικηση των εργοστασιων σε τριμελεις επιτροπες απο πεντεξι ατομα και παει με την Grimes να ζησουν το ονειρο τους στη Βενεζουελα. 
O sakattack τρωει τα πληκτρολογια, περναει τις οθονες του σουβλακι και πεταει ολα τα κινητά στον σκουπιδοφαγο.  

 

Καλα Χριστουγεννα και καλη χρονια!  :) 
 

 

Επεξ/σία από sattack
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

       
                   
                   
                 
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   

Κάποιος mod να διαγράψει την παραπάνω χαζομάρα, γιατί ο,τι και να προσπάθησα απέτυχε!

Ρεκόρ πωλήσεων μόλις ανακοίνωσε η tesla:

- Model S/X: 17,933 cars produced and 19,450 delivered

- Model 3: 86,958 cars produced and 92,550 delivered

- Total: 104,891 cars produced and 112,000 delivered

Σύνολο πωλήσεων έτους 367.000+. Θυμίζω, ότι από την αρχή της χρονιάς η tesla έλεγε, ότι θα καταφέρει 360.000 με 400.000 πωλήσεις για το 2019. Ακόμα και μετά το Q1, όταν πούλησε μόλις 63.000 αυτοκίνητα.

https://ir.tesla.com/news-releases/news-release-details/tesla-q4-2019-vehicle-production-deliveries

Despite breaking ground at Gigafactory Shanghai less than 12 months ago, we have already produced just under 1,000 customer salable cars and have begun deliveries. We have also demonstrated production run-rate capability of greater than 3,000 units per week, excluding local battery pack production which began in late December.

- Από τα 86.958 model 3 που παρήχθησαν στο Q4, τα 86.000 περίπου προέρχονται από το fremont και περίπου 1.000 από κίνα. Δηλαδή το fremont κλείνει την χρονιά με ετήσιο ρυθμό παραγωγής model 3 στα 344.000+, ενώ έκλεισε το 2018 αντίστοιχα στα 245.000+. Αυτή την αύξηση από τα 5.100/εβδομάδα στα 7.100/εβδομάδα, την κατάφερε παράλληλα με την αύξηση της πολυπλοκότητας λόγω του SR+, του δεξιοτίμονου μοντέλου και γενικώς των διαφορών της παραγωγής ανάλογα με την χώρα πώλησης.

- Στην Κίνα το εργοστάσιο μπορεί ήδη να παράγει με ρυθμό 3.000+ την εβδομάδα! Από ότι καταλαβαίνω, το πότε πράγματι θα φτάσει να παράγει σε αυτόν τον ρυθμό εξαρτάται από το πότε θα προσλάβει το απαραίτητο προσωπικό για να δουλεύει πλήρως σε δύο 10ωρες βάρδιες.

- Το pack production έχει ήδη ξεκινήσει στην Κίνα! Αυτό είναι πραγματικά εκπληκτικό. Τέλος Σεπτεμβρίου ξεκίνησαν να στήνουν τις κολώνες του κτιρίου και σε 3 μήνες ξεκίνησαν την παραγωγή. Προφανώς δοκιμαστικά. Αλλά και το βασικό εργοστάσιο ξεκίνησε δοκιμαστικά μέσα Οκτωβρίου και σε 2,5 μήνες παράγει με ρυθμό 1.000+/εβδομάδα. Το pack production θα φτάσει σε αντίστοιχους ρυθμούς σαφώς γρηγορότερα. Γιατί κάνουν copy-paste ο,τι έκαναν και στο giga1, όπου παράγουν τα packs.

Επεξ/σία από Droulas13
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Γιατί κάνουν copy-paste ο,τι έκαναν και στο giga1"

Η φράση κλειδί και όλο το νόημα απο εδώ και πέρα είναι αυτό.

Τώρα ξέρουν. Και μπορούν να στήσουν στο πι και φι νέες γραμμές παραγωγής οπουδήποτε και να πολλαπλασιάζουν την παραγωγή. (Και να γελάμε με αυτούς που λενε ότι δεν υπάρχει ζήτηση...)

Καλώς εχόντων των πραγμάτων και με το Υ δεν θα έχουν πρόβλημα, αφού λένε ότι 70% είναι ίδια parts. Και ότι λίγα προβληματάκια συναντήσουν στην αρχή, θα τα λύσουν άμεσα. 

Αν τα καταφέρουν και στο θέμα της παραγωγής μπαταριων, οι άλλοι θα τους κοιτάνε όχι με κυαλι, με τηλεσκόπιο. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μεγαλη προκληση ειναι στο Aftersales πλεον...Θυμαμαι παλιοτερα που υπηρχαν προβληματα με μεγαλες αναμονες κτλπ. Εχουμε καποιο νεοτερο για την συγκεκριμενη "μαχη"? 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, Choulio είπε

Αυτό το thread ξεκινησε για να αμφισβητήσει την Tesla και εχει καταληξει να κανει το ακριβως αντιθετο 

Παραξενεύομαι γιατι να συμβαίνει άραγε;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Η μεγαλη προκληση ειναι στο Aftersales πλεον...Θυμαμαι παλιοτερα που υπηρχαν προβληματα με μεγαλες αναμονες κτλπ. Εχουμε καποιο νεοτερο για την συγκεκριμενη "μαχη"? 

Τα προβλήματα είναι όντως πλέον στο αφτερ σαλες αλλά και την περίοδο των εορτών με πολύωρες ουρές για αναμονή φόρτισης.

Αυτά δυστυχώς δεν θα λυθούν εύκολα και η λύση δεν είναι να γεμίσουν φορτιστές παντού.

Πρέπει να έρθει η εξέλιξη, πρέπει να βρεθεί τρόπος για στιγμιαία επαναφόρτιση/μεταφορά ενέργειας.

Η MG ανέφερε ότι οι μεγάλες μπαταρίες είναι προβληματικές ως προς CO2 footprint, τείνω να συμφωνήσω, δεν μπορείς να κουβαλάς μαζί σου τόνους μπαταρίες ευελπιστώντας να μεγαλώσεις την αυτονομία ενώ ταυτόχρονα και την περιορίζεις αλλά και περιβαλλοντικά δεν είσαι σωστός.

Πρέπει να έρθει το επαναστατικό επόμενο βήμα.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

- Όχι να το παινευτώ αλλά έπεσα μέσα 98,5% στην εκτίμησή μου για τις πωλήσεις του model 3 και 99,1% για τις συνολικές πωλήσεις!

- Σύμφωνα με τα δεδομένα των πωλήσεων στην Ολλανδία, στην Νορβηγία και στην Ισπανία, το model 3 σε αυτές τις 3 χώρες σημείωσε άνοδο στις πωλήσεις κατά 62%, από τα 11.228 στο Q3 στα 18.192 στο Q4. Το πιο εντυπωσιακό όμως είναι η σταθερότητα στο mix των trims. Τα SR+ παρέμειναν σταθερά στο 35%, τα LW AWD έπεσαν κατά μια μονάδα στο 56% και τα Performance ανέβηκαν κατά μια μονάδα στο 8%.

- Κάπου διάβασα και δεν μπορώ να το βρω τώρα, ότι στην Ολλανδία το 80% περίπου των πωλήσεων του model 3 αγοράστηκε με lease (όχι απευθείας από την tesla) και θα χρησιμοποιηθεί για επαγγελματικούς λόγους. Φαντάζομαι, ότι αρκετά από αυτά θα χρησιμοποιηθούν ως ταξί και γενικώς για μεταφορά ανθρώπων. Αυτή είναι η καλύτερη διαφήμιση. Αν οι πωλήσεις του model 3 στην Ολλανδία έφτασαν τις 30.000 πωλήσεις, αυτό σημαίνει ότι οι 24.000 αφορούν σε επαγγελματική χρήση και θα αποτελέσουν μια κινητή διαφήμιση για την tesla.

- Μέσα σε ένα χρόνο τα διαθέσιμα superchargers (αναφέρομαι στα stalls, όχι στα stations) αυξήθηκαν κατά 3.559 στα 15.453. Δηλαδή η tesla έχει εκεί έξω 15.453 "μάνικες", που μέσα σε 1 ώρα μπορούν να φορτίσουν 2 model 3 κατά 50%. Μέσα σε μία ώρα δηλαδή η tesla μπορεί να έχει (15.000Χ80Χ0,28= ) 336.000 δολάρια, όσο δηλαδή σχεδόν 7 model 3. Αν υποθέσουμε ότι κατά μέσο όρο η κάθε μια μάνικα χρησιμοποιείται 4 ώρες ημερησίως, τότε τα έσοδα από τα supercharges φτάνουν τα 0,5 δις σε ετήσια βάση (τα συνολικά έσοδα της τεσλα το 2012 ήταν 0,4 δις..). Και αυτό είναι κάτι που αυξάνεται κατά 20% τον χρόνο. Προφανώς τα superchargers η tesla δεν τα έχει για να πλουτίσει αλλά από εκεί που ήταν ένα οικονομικό βάρος για τα πρώτα 5 χρόνια από εδώ και πέρα η ανάπτυξή/συντήρησή τους θα αυτο-χρηματοδοτείται. Και αποτελούν ένα συγκριτικό πλεονέκτημα σε σχέση με τις άλλες εταιρείες.

- Η εκτίμησή μου είναι, ότι το 2020 οι πωλήσεις θα ξεπεράσουν τις 550.000 ίσως και τις 580.000. Το fremont ξεπέρασε για πρώτη φορά τα 100.000 παραχθέντα οχήματα στο τρίμηνο (104.000), δηλαδή σε ετήσια βάση έκλεισε το 2019 περίπου στα 415.000. Πιστεύω, ότι το fremont θα κατασκευάσει το 2020 460.000+ οχήματα και στην Κίνα θα παραχθούν (15.000 + 25.000 + 35.000 + 40.000=) 115.000+ οχήματα. Το πρώτο μισό θα είναι στη χειρότερη ελαφρώς αρνητικό και το δεύτερο μισό θα είναι δυναμικά θετικό και συνολικά το 2020 θα είναι η πρώτη συνολικά κερδοφόρα χρονιά της tesla.

Επεξ/σία από Droulas13
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oλα τα παραπάνω έδειχναν ξεκάθαρα ότι όλα τα προηγούμενα χρόνια που κατα τα λεγόμενα των οικονομολόγων του κώλου (απο αυτούς που εχει καταστραφεί ο πλανήτης), οτι η εταιρεία έκαιγε χρήμα. Δεν ήθελαν να το δουν γιατι τα στεγνά νούμερα και δείκτες δεν δείχνουν τις πραγματικές προθέσεις.

Οχι κύριοι δεν έκαιγε, επένδυε. Το στοίχημα ήταν να καταφέρει να φτάσει εκει που ήθελε. Μένει να δούμε τι θα κάνει πλέον που θα συσσωρεύει χρήμα σαν τρελή. Αναμένω να επενδύει επιθετικότερα σε καινοτομίες και να μη σταθεί στο απλά να κονομάει.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ακριβώς!

Στις 8/10/2018 στις 1:20 ΜΜ, sattack είπε

Aυτο ειναι σωστο.

Και δεν ειναι καινουργιο. Το εχουν επισημανει παλιοτερα και αλλοι, στις αρχες της χρονιας ειχε καποιος αλλος κανει ενα πιο απλοικο γραφημα. Τοτε που ολοι πιπιλουσαν την καραμελα για "cash burn απο την Τεσλα".

Ειναι τραγικο οτι ακομα και οικονομολογοι οπως ο Στουπας στο capital (που κατα τ' αλλα εκτιμω πολυ και γι΄αυτο και τον διαβαζω) ειχαν μπει στο τριπακι να μιλανε για "cash burn" και να βαζουν την Tesla στην ιδια κατηγορια με κατι αλλες start up της gig economy που στα αληθεια πεταγανε μετρητα σε δωρεαν προιοντα για να προσελκυσουν πελατεια. Ειχα αντιγραψει αυτο το πινακακι και του ειχα πει, πώς ειναι δυνατον να βαζετε στην ιδια κατηγορια την Tesla? το να ξοδευεις τα λεφτα για νεα εργοστασια-μηχανηματα-δικτυο SC λεγεται επενδυση για να παραγεις περισσοτερο, δεν ειναι το ιδιο με αυτους που πραγματικα πετανε λεφτα για "διαφημιση". Εχουμε ξεχασει τα βασικα του καπιταλισμου, νομιζει ο κοσμος οτι απο το μηδεν μπορεις να παραγεις 1εκ αυτοκινητα, χωρις να φτιαξεις εργοστασιο, να αγορασεις μηχανηματα, να προσλαβεις εργατες. Και αφου παρεις ολο το ρισκο και ξοδεψεις ολα αυτα, να περιμενεις ποτε θα βγει η παραγωγη και ποτε θα αρχισεις να εχεις κερδος, αν ολα πανε καλα.

Φυσικα ολοι οι αλλοι που καθονται και κοιτανε και τα ξερουν ολα, τον Μαιο γελαγανε οταν ο Μusk ανακοινωνε 700εκ ζημιες αλλα ελεγε οτι τα επομενα 2 τριμηνα δεν θα χρειαστει να ξαναδανειστει, και υπολογιζανε σε ποσες μερες θα του τελειωσουν τα 2δισ ρευστο που ειχε. Τωρα εχουν ξεχασει τι λεγανε τοτε, και περιμενουν να δουν μην τυχον ανακοινωσει 5-10 εκ ζημιες για να νιωσουν και παλι "δικαιωμενοι"...

tesla.jpg

 

Για τα επαγγελματικά leasing έχω γράψει λίγο πριν. Δεν είναι ταξί κλπ αυτά. Ετσι λεγονται τα αυτοκινητα που τα κανουν leasing οι εταιρειες για να τα προσφερουν στους υπαλληλους τους. Ειναι τεραστια αγορα, είναι το μεγαλύτερο ποσοστό των πιο ακριβών αυτοκινήτων (πχ κατηγορία BmW merc Audi) και θα πάθουν μεγάλη ζημιά αυτές οι εταιρειες εκεί για 2 λογους: μικρότερο (σχεδόν μηδενικο) φόρο που θα πληρώνει ο υπάλληλος για EV, και καλύτερη δόση leasing λόγω καλύτερης αξιας μεταπωλησης μετά από 3 χρόνια. Ειδικά το 2ο θα καψει τελείως τις εταιρείες που δίνουν leasing BMW και merc τωρα (θα τους μείνουν μεταχειρισμένα τα οποία έχουν υπολογίσει τώρα πχ στο 60% αρχικής τιμής και αυτά δε θα πιανουν ούτε 40%), μολις το συνειδητοποιησουν θα βάλουν τεράστιες δόσεις σε αυτά και δε θα τα αγοράζει κανεις, ενώ τα tesla θα έχουν δόσεις επιπέδου toyota και Honda.

Αυτός ο χαμός με το επαγγελματικό leasing  θα γίνει φέτος στην Αγγλία. Το έχω γράψει και το είπα και χιουμοριστικά ανάποδα στον καζαμια. :)

περιμένω να δω να επαληθεύεται. Ξαφνικά όλοι θα ανακαλύψουν τι γίνεται και πουλάνε εκεί τα tesla τόσο πολύ!

Επεξ/σία από sattack
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα (σχεδόν) τελικά νούμερα πωλήσεων της τέσλα στην Ευρώπη για το Q4 είναι 35.672.

Σύνολο πωλήσεων στην Ευρώπη από το 2013 έως και το 2018: 103.876

Σύνολο πωλήσεων στην Ευρώπη το 2019: 112.028

Επεξ/σία από Droulas13
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χτες στο αεροδρόμιο εδώ πήρε φωτιά ένα αυτοκίνητο παρκαρισμένο μέσα στο (ανοιχτό από παντού) πολυόροφο κτίριο πάρκινγκ του αερολιμένα. Λόγω θυελλωδών ανέμων, ήταν αδύνατο να αντιδράσει η πυροσβεστική και η φωτιά κατέστρεψε πάνω από 300 αυτοκίνητα ενώ υπάρχει κίνδυνος να πέσει το κτίριο από τις ζημιές. Το αεροδρόμιο είχε κλείσει από το απόγευμα και ακυρώθηκαν όλες οι πτήσεις. Άνοιξε και πάλι το πρωί σήμερα. Δύο άτομα τράβηξαν βίντεο από το πρώτο αυτοκίνητο που πήρε φωτιά. Αν και ήταν αδύνατο να καταλάβεις τι μάρκα ήταν, και οι δύο ισχυρίστηκαν ότι ήταν ηλεκτρικό και ότι ήταν συνδεδεμένο με φορτιστή εκείνη τη στιγμή. Φαινόταν σαν Leaf ή κάποιο άλλο ηλεκτρικό το οποίο φορτίζει από μπροστά, αφού είχε απότομο κόψιμο από πίσω αν δει κανείς το βίντεο. Τελικά σήμερα οι αρχές είπαν ότι ήταν κάποιο παλιό αυτοκίνητο Diesel. Η κατάσβεση πάντως ήταν εξαιρετικά δύσκολη όχι μόνο λόγω του αέρα. Σύμφωνα με την πυροσβεστική τα κοινά συμβατικά αυτοκίνητα έκαναν συνεχόμενες εκρήξεις λες και ήταν ποπ κορν και εξάπλωναν με αυτό τον τρόπο τη φωτιά πολύ γρήγορα. Και τα ηλεκτρικά (που ήταν αρκετά φυσικά), ενώ δεν έκαναν έκρηξη, ήταν δύσκολα στην κατάσβεση λόγω των μπαταριών. Για μένα αυτό σημαίνει ότι οι Νορβηγοί εδώ ήταν φανερά απροετοίμαστοι για κάτι τέτοιο αφού η φωτιά έκαιγε για πάνω από 8 ώρες και άρχισαν να ψεκάζουν τον ειδικό αφρό που περιορίζει τη φωτιά  αργά το απόγευμα, ώρες μετά την εκδήλωση της φωτιάς. Η δικαιολογία ήταν ότι πρώτος στόχος είναι να μην υπάρξουν θύματα (που δεν υπήρξαν η αλήθεια είναι, ούτε καν τραυματισμοί) αφού λόγω των εκρήξεων από τα αυτοκίνητα καυσίμου, δεν μπορούσαν να πλησιάσουν με ασφάλεια. Είναι πάντως ένα εξαιρετικό used case προς μελέτη για το πως πρέπει να αντιμετωπίζονται φωτιές σε χώρους που υπάρχει και πλήθος ηλεκτρικών αυτοκινήτων των οποίων η κατάσβεση δεν είναι και το ευκολότερο πράγμα. Για όποιον ενδιαφέρεται (χρησιμοποιήστε translate από chrome αν δεν γνωρίζετε τη γλώσσα) εδώ μπορείτε να διαβάσετε το χρονικό των γεγονότων και να δείτε βίντεο από το πρώτο φλεγόμενο αυτοκίνητο. Επίσης έχει και άλλα σχετικά βίντεο στην ίδια ιστοσελίδα με την εξέλιξη της φωτιάς και το πως κατέληξε να είναι το πάρκινγκ σήμερα το πρωί. Να πω επίσης ότι λόγω του τοξικού καπνού από το απόγευμα για όλη την περιοχή Sola στα περίχωρα του Stavanger στην οποία βρίσκεται το αεροδρόμιο, είχε εκδοθεί οδηγία να μείνουν όλοι μέσα με κλειστούς τους εξαερισμούς των σπιτιών λόγω της τοξικότητας του καπνού.

Επεξ/σία από Paladin-}LoA{-
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/kathysteroyn-eos-ton-prosehi-aygoysto-oi-paradoseis-toy-vw-id3

Η VW έχει κατασκευάσει και συνεχίζει να κατασκευάζει id.3 (εκατοντάδες? χιλιάδες? who knows!), τα οποία τα αφήνει σε υπαίθρια πάρκινγκ (τα οποία νοίκιασαν για το σκοπό αυτό) για μήνες γιατί έχουν λέει πρόβλημα στο λογισμικό. Θα περάσουν όλο τον χειμώνα και όλο το καλοκαίρι, 9 ολόκληρους μήνες (τουλάχιστον, που ξέρουμε, μπορεί και να παραταθεί), σε υπαίθρια πάρκινγκ!

Το περίεργο είναι που δεν συνοδεύεται αυτή η είδηση από δεκάδες επενδυτικά site με παράλληλους χαρακτηρισμούς της λέξεως απατεώνα/fraud και όλα τα συνώνυμά τους.

9 μήνες ακριβώς καθυστέρησε και η tesla την μαζική παραγωγή του model 3. Και το πρόβλημα με τις παραδόσεις της, όπου έχασε την μπάλα και αναγκάστηκε να τα παρκάρει για ένα διάστημα, δεν κράτησε παρά 2-3 μήνες. Αυτό ανεβάζει στα μάτια μου την tesla ακόμα παραπάνω και ρίχνει την VW. Γιατί η tesla ούτε την εμπειρία της VW είχε και έπαιζε και με την πλάτη στον τοίχο, διότι δεν διέθετε το ρευστό της VW.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...