Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 13/12/2019 στις 10:40 ΠΜ, Fubar.gr είπε

.

Με την ισχύουσα νομοθεσία στην Ευρώπη ...

 

9 ώρες πριν, Mansora είπε

Άσχημα τα μαντάτα για το cybertruck  που μάλλον δεν θα το δούμε ποτέ στην Ευρώπη

 

Το cybetruck βγήκε για την Αμερικανική αγορά και μόνο. Δεν υπολόγισαν πότε τους τι ισχύει στην Ευρώπη και ούτε και τους νοιάζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αν προσέξετε οι μετοχές (δεν αναφέρομαι στην TESLA) ανεβαίνουν δίχως αύριο, ενδεικτικό, κατ ' εμέ ότι είμαστε σε τελευταία φάση του φουσκώματος. Λίγο υπομονή να δούμε τι θα γίνει σε όλη τη βιομηχανία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να κάνω μια λίγο νουμπ ερώτηση.

Τα τέσλα αμάξια έχουν και την τεχνολογία που έχουν τα υβριδικά και γεμίζουν τις μπαταρίες από το φρενάρισμα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, cthulhucarbide είπε

Να κάνω μια λίγο νουμπ ερώτηση.

Τα τέσλα αμάξια έχουν και την τεχνολογία που έχουν τα υβριδικά και γεμίζουν τις μπαταρίες από το φρενάρισμα?

 

Αυτή η τεχνολογία υπάρχει απο πάντα.

Πχ, εδώ στο 14:24

 

Ακόμα πιό παλιά υπάρχει η ίδια λογική στα τρένα και γενικά στα μεγάλα ηλεκτρικά μοτέρ/γεννήτριες, οπου η ενέργεια κατα το φρενάρισμα δέν ανακτάται, αλλά καταναλώνεται πάνω σε αντιστάσεις ισχύος (brake resistors) και μετατρέπεται σε θερμότητα.

Το ίδιο και σε ανεμογεννήτριες, όταν φυσά πολύ ο αέρας και η ζήτηση για ηλεκτρισμό είναι μικρή, ο έλικας θα αρχίσει να περιστρέφεται με μεγάλες ταχύτητες και θα καταστραφεί. Γι αυτό το πλεονασμα της ηλεκτρικής ενέργειας καταναλώνεται πάνω σε αντιστάσεις, πράγμα που φρενάρει τον έλικα.

https://www.escomponents.com/what-are-braking-resistors

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά εγώ άλλο ρώτησα, άμα την τεχνολογία αυτή την χρησιμοποιούν αυτή την στιγμή τα τέσλα.

Και για να γεμίζουν μπαταρίες, ώστε να βελτιώνεται η αυτονομία και η οικονομία, όχι για να διώχνουν την θερμότητα με αντιστάσεις

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι την έχουν και βελτιώνεται αισθητά η αυτονομία τους από το regenerative braking. Και πρόσφατα έβγαλαν update που είχε παιρετέρω optimizations σε αυτό το θέμα πάνω για παιρετέρω βελτίωση και αυτονομία.

Επεξ/σία από Paladin-}LoA{-
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, cthulhucarbide είπε

Βασικά εγώ άλλο ρώτησα, άμα την τεχνολογία αυτή την χρησιμοποιούν αυτή την στιγμή τα τέσλα.

Και για να γεμίζουν μπαταρίες, ώστε να βελτιώνεται η αυτονομία και η οικονομία, όχι για να διώχνουν την θερμότητα με αντιστάσεις

Σου είχε απαντήσει και απλά προσέφερε την έξτρα γνώση τι γινόταν παλαιότερα.

Δεν υπάρχει αυτοκίνητο, μηχανή, σκούτερ είτε ηλεκτρικό είτε υβριδικό (με εξαίρεση σαπίλες με μπαταρίες Lead-Acid) που να μην προσφέρει regen-brake.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Vagosman είπε

Σου είχε απαντήσει και απλά προσέφερε την έξτρα γνώση τι γινόταν παλαιότερα.

Δεν υπάρχει αυτοκίνητο, μηχανή, σκούτερ είτε ηλεκτρικό είτε υβριδικό (με εξαίρεση σαπίλες με μπαταρίες Lead-Acid) που να μην προσφέρει regen-brake.

Ακόμα και τα τυπικά αμάξια έχουν πλέον ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα για να γεμίζουν την μπαταρία τους. Προφανώς  πολύ ήπιας μορφής, όση επιτρέπει το κύκλωμα των 12V.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

παντως σαν ιδιοκτητης ενος plug-in υβριδικου της mercedes ,μου γεννηθηκε η επιθυμια για να οδηγησω ενα premium αμιγως ηλεκτρικο.οδηγησα λοιπον ενα model s85 του 2015 στην γερμανια και ειναι απλα φανταστικο.σιγουρα η επομενη κινηση θα ναι σε ηλεκτρικο. παντως με ΄΄προνοητικη΄΄ χρηση του γκαζιου η αυτονομια του ξεπερνουσε τα 450km ,ασε που σε μια σταση για τουαλετα και ενα νερο να πιεις, σε ενα 20λεπτο φορτισης σου δινε 100km επιπλεον αυτονομια.

πιστευω πως οτι κ να κανουν οι υπολειποι, η tesla θα ναι παντα ενα βημα μπροστα

 

παντως, ειναι τρομακτικη η επιταχυνση του roadster.δεν μπορω να χωνεψω την επιταχυνση του στο 1.32

 

Επεξ/σία από bill_zaf
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως τρομακτική η επιτάχυνση και θα είναι ασύγκριτη με οτιδήποτε άλλο, απλά να πούμε ότι αρκετά απ'τα κλιπάκια του βίντεο δεν είναι αληθινά, είναι cgi, ενώ άλλα έχουν "πειραχτεί" σε ταχύτητα αναπαραγωγής. Πχ δύο απ'τα κλιπάκια (0:55 & 1:32) τα έχει φτιάξει αυτός εδώ https://www.instagram.com/p/Bw9QCp1FKv-/?utm_source=ig_web_copy_link

Νομίζω το πιο "valid" υλικό έως τώρα είναι αυτό στις εγκαταστάσεις της Tesla.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Eμείς μιλάμε και σκεφτόμαστε με βάση την καθημερινότητα, όμως αν κάνουμε μια παύση και σκεφτούμε λίγο πίσω στο χρόνο, πριν 1μιση χρόνο η Tesla προσπαθούσε να ξεκινήσει τη μαζική παραγωγή και όλοι την λοιδωρουσαν, τώρα έχει 3 εργοστάσια και πάει για το 4ο και μόνο κάποιοι γραφικοί επιμένουν ακομα να την λοιδορούν, στη συνείδηση του κόσμου έχει ήδη καθιερωθεί. 

Πχ η Αudi πόσα χρόνια (δεκαετιες) χρειάστηκε για να καθιερωθεί στη συνείδηση του κόσμου ως εταιρεία με σπορ-ποιοτικα-τεχνολογικα προηγμένα αυτοκινητα; Η BMW; Πολλες δεκαετιες. Η  Τesla το έχει καταφέρει απο το μηδέν σε χρόνο dt και σε πολύ πιο δύσκολες συνθήκες απέναντι σε καθιερωμένους ανταγωνιστές.

Ταυτόχρονα, πόσες άλλες startup ακούμε να ανακοινώνουν βαρύγδουπα σχεδια; εδώ και χρόνια. Και μετά, τίποτα. Χάνονται στην ανυπαρξία. 

Η ειδοποιος διαφορά φυσικά και είναι ο Μusk. Χωρίς μια ισχυρή προσωπικότητα να πιέζει συνεχώς προς μια κατεύθυνση και ταυτόχρονα να είναι και σωστή αυτή η κατεύθυνση και όλες οι δευτερευσες αποφάσεις που τη συνοδεύουν, τίποτα δεν θα γινόταν. 

Γι αυτό είχα γράψει και παλιοτερα, ότι τέτοιο πράγμα σαν την Tesla δεν έχει ξαναγίνει και ούτε και πρόκειται να γίνει στο μέλλον. 

Επεξ/σία από sattack
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σύγκριση ενδιαφέροντος για tesla model 3 και nissan leaf το 2018 και το 2019.

Το 2018 το ενδιαφέρον για το model 3 ήταν 50% μεγαλύτερο από ότι για το leaf.

2018.jpg.e148c6150d2e47f04780d53e0fc4477f.jpg

 

Το 2019 το ενδιαφέρον για το model 3 ήταν 135% μεγαλύτερο από ότι για το leaf.

2019.jpg.7ea8e35da47ee10dc8b1c651db341937.jpg

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σήμερα ξεκίνησαν οι παραδόσεις στην Κίνα. Όπως το είχα υποψιαστεί, ήθελαν να κάνουν όσες λιγότερες γίνεται την φετινή χρονιά για να μην επηρεάσουν τον ισολογισμό του 2019. Τα πρώτα αυτοκίνητα που παράγονται είναι και τα πιο ζημιογόνα (επιβαρύνονται με μεγάλο κόστος που πάει σε σκραπ και με μεγάλο μισθολογικό κόστος και κόστος απόσβεσης ανά παραγώμενο αυτοκίνητο). Το Q1 2020 πιστεύω θα είναι ίσα βάρκα ίσα πανιά και από το Q2 θα ξεκινήσει η συνεισφορά του giga3 στον ισολογισμό.

Και λίγες inside info.  Μπαίνουμε στο 2020 με παραγωγή 28 αυτοκινήτων την ώρα και μια 10ωρη βάρδια. Αν υποθέσουμε, ότι οι βάρδιες αρκούν μόνο για εργάσιμες και βγάλουμε 1 εβδομάδα ανά Q για συντήρηση κλπ, τότε έχουμε (28Χ10Χ5Χ12=) 16.800 παραγωγή. Όταν μπει και η δεύτερη βάρδια φτάνουμε στα 33.600.

To 30% των υλικών παραγωγής προέρχεται για την ώρα από Κίνα. 50% θα φτάσει στα μέσα του 2020, λογικά όταν θα ξεκινήσει να παράγει τα battery packs στο νέο κτίριο που είναι εξωτερικά σχεδόν έτοιμο. Και μέχρι το τέλος του χρόνου 100%, όταν δηλαδή θα παράγει στην Κίνα τις μηχανές και τα καθίσματα και θα έχει βρει και τους προμηθευτές για τα υπόλοιπα. Με λίγα λόγια το μαξ της παραγωγής για το πρώτο έτος (3.000/εβδομάδα) θα το έχει πιάσει σχεδόν με το καλημέρα (αν υπολογίσουμε και την δεύτερη βάρδια, η οποία εξαρτάται από το πόσο γρήγορα θα γίνουν οι προσλήψεις και θα εκπαιδευτεί το προσωπικό) και τα margin θα φτάσουν στα ψηλότερα επίπεδα μέχρι το τέλος του έτους, όταν δηλαδή δεν θα πληρώνει καθόλου δασμούς για τα υλικά παραγωγής γιατί θα τα προμηθεύεται όλα στην Κίνα.

image.png.29d5916553151bf9973784b0aa1852dc.png

 

image.png

Επεξ/σία από Droulas13
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...