sattack Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 Oταν σε 2-3 μηνες o Μusk ανακοινωσει οτι η Tesla θα αρχισει να φτιαχνει και τα δικα της cells μπαταριων, θα μπει και το τελευταιο κομματι του παζλ του μεγαθηριου. Τους επιασε ολους στον υπνο. Και να πεις οτι τα κραταγε και κρυφα... Ολα τα ειχε ανακοινωσει δημοσια και με δηλωσεις/συνεντευξεις και με τα "secret" master plan.... Θα φτιαχνει ολα τα μερη του αυτοκινητου μονος του, την ωρα που οι αλλοι κανουνε κοπτοσυρραπτικη απο κομματια που κατασκευαζουν αλλες εταιρειες. Εργοστασια πολλα θα εχει. Δικτυο ταχυφορτιστων εχει το πρωτο και καλυτερο. Software οικοσυστημα εχει, το πρωτο και καλυτερο. Δεν θα εξαρταται απο κανεναν πλεον. Πρωτες υλες θα αγοραζει μονο και θα βγαζει το πιο πληρες προιον. Πλεον θεωρω οτι η πορεια της Tesla ειναι προς το να γινει μια απο τις μεγαλυτερες αυτοκινητοβιομηχανιες. Τωρα θα κοιταω καθε ποτε θα ξεπερναει μια αλλη σε αριθμους. Πχ περασε την Jaguar, παει για την Volvo, και βλεπουμε... 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 "Η τέσλα δεν έχει κανένα τεχνολογικό πλεονέκτημα στην ηλεκτροκίνηση έναντι των legacy automakers. Όταν οι τελευταίοι αποφασίσουν να αντεπιτεθούν η τέσλα θα έχει μεγάλο πρόβλημα" Legacy automakers μετά από 7 έτη προσπάθειας: 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
primeragt Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 Δεν βλεπω κατι το μεμπτο σε αυτο που εβαλες, ετσι και αλλιως απο παντα κανενα αυτοκινητο δεν ειχε την ιδια καταναλωση ακομα και μοντελα που μοιραζοντουσαν την ιδια κινητηρια μοναδα και σασμαν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 - Το βασικότερο χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό είναι η αυτονομία του. 7 χρόνια μετά, κανένα ηλεκτρικό δεν ξεπερνάει την αυτονομία των 265 miles του model S του 2012. Την ίδια ώρα το model S σήμερα έχει αυτονομία 370 miles (40% πάνω δηλαδή) και το model X έχει αυτονομία 330 miles. Συνεπώς αυτό που έλεγαν ( Όταν οι legacy automakers αποφασίσουν να αντεπιτεθούν η τέσλα θα έχει μεγάλο πρόβλημα) ήταν μια @@ρια και μισή. Όχι μόνο η τεσλα δεν έχει κανένα πρόβλημα, αλλά ούτε καν την πλησιάζουν. - Εκεί που η τεσλα είχε προετοιμαστεί να αρχίσει να πουλάει τα αυτοκίνητά της στην Αμερική χωρίς επιδότηση (το τελευταίο εξάμηνο η επιδότηση είχε περιοριστεί στα 1875 δολάρια), τσουπ να σου επιδότηση 7.000 δολάρια για ακόμα 400.000 αυτοκίνητα. Το νούμερο θα αρχίσει να μετράει από 1-1-2020. Όσοι αγόρασαν τέσλα το 2019 με επιδότηση 3.750 και 1,875 θα πάρουν και αυτοί συμπλήρωμα μέχρι τα 7.000, χωρίς όμως οι πωλήσεις να μετρήσουν στις 400.000. Η επιδότηση των 7.000 θα κρατήσει για 2 επιπλέον τρίμηνα από το τρίμηνο που θα συμπληρώσει τις 400.000 πωλήσεις. Μετά για 2 τρίμηνα θα πέσει στα 3.500 και μετά τέλος. Λογικά τις 400.000 θα τις συμπληρώσει στο 2ο τρίμηνο του 2021. Συνεπώς για τα επόμενα δύο ολόκληρα έτη θα μπορεί να πουλάει στην Αμερική τα αυτοκίνητά τις με επιδότηση 7.000 δολάρια. Αυτό τα αλλάζει όλα. Η ζήτηση θα φτάσει στο θεό και σε συνδυασμό με το model y που θα αρχίσει να το πουλάει μέσα στο επόμενο τρίμηνο (μαξ εξάμηνο) θα δημιουργηθεί μεγάλο backlog. Το σενάριο που έλεγα τις προάλλες, δηλαδή να σταματήσει να πουλάει το SR/SR+, από πιθανό γίνεται επιβεβλημένο. Δεν αποκλείεται να ανεβάσει και κάνα χιλιάρικο τις τιμές. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
primeragt Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 Κατανοητο αυτο που γραφεις, ασχετο με αυτο που ειπα εγω δεβαια. Απλα και στιγνα μια αυτονομια δεν λεει παντα την αληθεια για μια αγορα αυτοκινητου, δεν αποτελει παντα το κορυφαιο κριτηριο αγορας ειδικα στις κατηγοριες οχηματων που συγκρινουμε (premium). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 Όταν τα προηγούμενα χρόνια οι σκεπτικιστές ισχυρίζονταν, ότι η τεσλα δεν έχει τεχνολογικό πλεονέκτημα στην ηλεκτροκίνηση τι άλλο να εννοούσαν αν όχι την αυτονομία, που είναι το νούμερο ένα θέμα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
primeragt Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, Droulas13 είπε Όταν τα προηγούμενα χρόνια οι σκεπτικιστές ισχυρίζονταν, ότι η τεσλα δεν έχει τεχνολογικό πλεονέκτημα στην ηλεκτροκίνηση τι άλλο να εννοούσαν αν όχι την αυτονομία, που είναι το νούμερο ένα θέμα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων; Μαζι σου δεν διαφωνω καπου σαυτο. Το παραπανω πινακακι δεν φτανει ομως για να πουμε οτι το ενα ειναι καλυτερο του αλλου ουτε οτι το Χ θα πουλησει καλητερα απο το Ψ, ειναι ενα απλο πινακακι που δειχνει την αυτονομια και μονο και δη σε ενα segment της αγορας που δε τη βαζει και σαν κυριο λογο αποκτησης. Τιποτε παραπανω τιποτε λιγοτερο. Τωρα επειδη ανεφερες τους σκεπτικιστες, εδω μεσα εχω παρατηρησει καποιους που ειναι σαφεστατα κατα της Τesla, αλλους που ειναι σαφεστατα υπερ της αλλα μονο αυτης, και ελαχιστοτατους που ειναι υπερ της ηλεκτοκινησης. Οι περισσοτεροι υποστιρικτες ειστε ξεκαθαρα μονο υπερ της tesla και ολοι οι αλλοι ειναι για τα μπαζα. (rant για το θεμα ειναι οχι για σενα). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fubar.gr Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2019 Στις 15/12/2019 στις 2:05 ΠΜ, sattack είπε Oταν σε 2-3 μηνες o Μusk ανακοινωσει οτι η Tesla θα αρχισει να φτιαχνει και τα δικα της cells μπαταριων, θα μπει και το τελευταιο κομματι του παζλ του μεγαθηριου. Τους επιασε ολους στον υπνο. Και να πεις οτι τα κραταγε και κρυφα... Ολα τα ειχε ανακοινωσει δημοσια και με δηλωσεις/συνεντευξεις και με τα "secret" master plan.... Θα φτιαχνει ολα τα μερη του αυτοκινητου μονος του, την ωρα που οι αλλοι κανουνε κοπτοσυρραπτικη απο κομματια που κατασκευαζουν αλλες εταιρειες. Εργοστασια πολλα θα εχει. Δικτυο ταχυφορτιστων εχει το πρωτο και καλυτερο. Software οικοσυστημα εχει, το πρωτο και καλυτερο. Δεν θα εξαρταται απο κανεναν πλεον. Πρωτες υλες θα αγοραζει μονο και θα βγαζει το πιο πληρες προιον. Πλεον θεωρω οτι η πορεια της Tesla ειναι προς το να γινει μια απο τις μεγαλυτερες αυτοκινητοβιομηχανιες. Τωρα θα κοιταω καθε ποτε θα ξεπερναει μια αλλη σε αριθμους. Πχ περασε την Jaguar, παει για την Volvo, και βλεπουμε... Το να φτιάχνεις όλα τα εξαρτήματα μόνος σου δέν είναι καινοτομια, είναι κάτι που έχουν δοκιμάσει κατα καιρούς και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, πολλές δεκαετίες πίσω, και έχει τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του. Το βασικό μειονέκτημα είναι οτι όταν αρχίσει το επόμενο downturn, μένεις με πλεονάζουσα παραγωγική ικανότητα και μικρή ζήτηση. Είναι μεγάλο ζόρι να έχεις αυτό το πρόβλημα για τα αυτοκίνητα που παράγεις, αλλά ακόμα μεγαλύτερο αν παράγεις μόνος σου και τα επιμέρους εξαρτήματα. Αν τα εξαρτήματα είναι outsourced τότε αυτό γίνεται πρόβλημα του προμηθευτή σου. Έχει νόημα να φτιάχνεις μόνος σου εξαρτήματα μόνο αν τα πουλάς και σε άλλους κατασκευαστές, πχ η Denso της Toyota πουλά πάνω απο το 50% της παραγωγής σε άλλους κατασκευαστές. Μόλις ένα χρόνο πρίν λέγανε οτι το Gigafactory θα γινει alien dreadnought, το εργοστάσιο θα είναι το προιόν, θα παράγει πιό πολλές μπαταρίες για storage παρά για αυτοκίνητα κτλ. Όλα αυτά ξεχάστηκαν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2019 15 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Το να φτιάχνεις όλα τα εξαρτήματα μόνος σου δέν είναι καινοτομια, είναι κάτι που έχουν δοκιμάσει κατα καιρούς και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, πολλές δεκαετίες πίσω, και έχει τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του. Το βασικό μειονέκτημα είναι οτι όταν αρχίσει το επόμενο downturn, μένεις με πλεονάζουσα παραγωγική ικανότητα και μικρή ζήτηση. Είναι μεγάλο ζόρι να έχεις αυτό το πρόβλημα για τα αυτοκίνητα που παράγεις, αλλά ακόμα μεγαλύτερο αν παράγεις μόνος σου και τα επιμέρους εξαρτήματα. Αν τα εξαρτήματα είναι outsourced τότε αυτό γίνεται πρόβλημα του προμηθευτή σου. Έχει νόημα να φτιάχνεις μόνος σου εξαρτήματα μόνο αν τα πουλάς και σε άλλους κατασκευαστές, πχ η Denso της Toyota πουλά πάνω απο το 50% της παραγωγής σε άλλους κατασκευαστές. Για να δουμε: Η Tesla ξεκίνησε να φτιάχνει μονη της τα τσιπ που ελέγχουν αυτοκίνητο και αυτόνομη οδήγηση, έχει πολλαπλάσια ισχύ από της Nvidia, έχει ότι προδιαγραφές αποφασίζει η ίδια, δεν εξαρτάται από άλλον και δεν μπορεί άλλος να την αντιγράψει, και (πιστευω) έχει τεράστιο οικονομικό κέρδος από το να πλήρωνε την nvidia, που όσο πιο πολλά αυτοκίνητα παράγει, τόσο μεγαλώνει το κέρδος. Η Tesla ξεκίνησε να φτιάχνει δικά της καθισματα, κέρδος στο κόστος, κέρδος στις διαστάσεις που αφήνουν ακομα μεγαλύτερους χωρους, κερδος στο βαρος=κερδος στην αυτονομια.... Η Tesla ηγε έφτιαξε ένα "περιεργο" πλαστικο δοχειο για το μοντελ3 που σε ενα εξαρτημα συνδιαζει όλα τα συστήματα ψύξης που χρειάζεται το αυτοκίνητο. Τεράστιο κέρδος στο σχεδιασμό του αυτοκινήτου για καλύτερους χώρους, λιγότερα υλικά, μεγαλύτερη ευκολία κατασκευής κλπ κλπ. Πολλά ακομη τετοια παραδειγματα, οπου η tesla προσπαθει σε καθε μικρη λεπτομερρια να πετυχει καλυτερο efficiency. Όλα αυτά μαζί αθροίζονται και δίνουν κέρδη στον πιο αποδοτικο σχεδιασμο του αυτοκινητου, χαμηλότερο βάρος, καλύτερο αεροδυναμικο συντελεστή, (άρα μεγαλύτερη αυτονομία απο δεδομένη χωρητικότητα μπαταριας), μεγαλυτερους εσωτερικους χωρους, μεγαλυτερη ανεση στο να σχεδιασουν ζωνες παθητικης ασφαλειας, χαμηλοτερο κοστος κατασκευής, άρα μεγαλύτερα κέρδη, πλήρη κεντρικο έλεγχο όλων των υποσυστημάτων και ευκολότερα updates. Η σύγκριση με τα παλιά επιχειρηματικά μοντέλα είναι εντελώς άστοχη. Οι άλλοι είχαν μείνει σε ένα βάλτο, όπου όλοι έφτιαχναν τα ίδια πράγματα και η μόνη διαφορά ήταν σε αισθητικές αλλαγές του εσωτερικού και του εξωτερικου. Η tesla κάνει disruption στα πάντα, προσφεροντας πλεονεκτηματα σε καθε επιμερους συκριση και γιαυτο μεγαλώνει και συνεχώς και θεαματικα τον όγκο πωλήσεων ακομα και οταν οι πωλησεις αυτοκινητων στο συνολο αρχιζουν να μειωνονται. Δεν θα μπορούσε να το κανει αυτο ψωνιζοντας τα παντα απο το ράφι των κοινών εξαρτημάτων. Για αυτό και οι υπόλοιποι απλώς δεν μπορούν να φτιάξουν ανταγωνιστικα μοντέλα, όπως ειπώθηκε και πιο πάνω. Η τελευταία και μεγαλύτερη καθετοποίηση στην παραγωγή θα είναι τα δικά της battery cells. Εκεί θα ξεφύγει ακομα περισσότερο από τον ανταγωνισμό. 16 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Μόλις ένα χρόνο πρίν λέγανε οτι το Gigafactory θα γινει alien dreadnought, το εργοστάσιο θα είναι το προιόν, θα παράγει πιό πολλές μπαταρίες για storage παρά για αυτοκίνητα κτλ. Όλα αυτά ξεχάστηκαν. Πώς ξεχαστηκαν; Δεν έφτιαξε μέσα σε λιγότερο από 12 μήνες ένα εργοστάσιο στην Κίνα; δεν χρησιμοποιούσε εκεί όλα τα μαθήματα που πήρε από το 1ο εργοστασιο; δεν είπε ότι είναι οι νέες γραμμές παραγωγής πιο αποδοτικές και πιο φτηνές χάρη σε αυτά τα μαθηματα; δεν θα τα εφαρμόσει όλα αυτά ακομα πιο αποδοτικά στις γραμμές παραγωγής του Υ στην Αμερική και του 3/Υ στο Ευρωπαϊκό εργοστάσιο; Για τις μπαταρίες, αν επιβεβαιωθεί σε 2-3 μήνες ότι θα αρχίσει να παράγει τα δικά της cells, τι θα σημαίνει αυτο; Είχα πει, εμένα μου φαίνεται ότι ο Μusk παίζει στην αληθινή ζωή ένα παιχνίδι τυπου civilization/warcraft. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
primeragt Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2019 47 λεπτά πριν, sattack είπε Για να δουμε: Η Tesla ξεκίνησε να φτιάχνει μονη της τα τσιπ που ελέγχουν αυτοκίνητο και αυτόνομη οδήγηση, έχει πολλαπλάσια ισχύ από της Nvidia, έχει ότι προδιαγραφές αποφασίζει η ίδια, δεν εξαρτάται από άλλον και δεν μπορεί άλλος να την αντιγράψει, και (πιστευω) έχει τεράστιο οικονομικό κέρδος από το να πλήρωνε την nvidia, που όσο πιο πολλά αυτοκίνητα παράγει, τόσο μεγαλώνει το κέρδος. Η Tesla ξεκίνησε να φτιάχνει δικά της καθισματα, κέρδος στο κόστος, κέρδος στις διαστάσεις που αφήνουν ακομα μεγαλύτερους χωρους, κερδος στο βαρος=κερδος στην αυτονομια.... Η Tesla ηγε έφτιαξε ένα "περιεργο" πλαστικο δοχειο για το μοντελ3 που σε ενα εξαρτημα συνδιαζει όλα τα συστήματα ψύξης που χρειάζεται το αυτοκίνητο. Τεράστιο κέρδος στο σχεδιασμό του αυτοκινήτου για καλύτερους χώρους, λιγότερα υλικά, μεγαλύτερη ευκολία κατασκευής κλπ κλπ. Πολλά ακομη τετοια παραδειγματα, οπου η tesla προσπαθει σε καθε μικρη λεπτομερρια να πετυχει καλυτερο efficiency. Όλα αυτά μαζί αθροίζονται και δίνουν κέρδη στον πιο αποδοτικο σχεδιασμο του αυτοκινητου, χαμηλότερο βάρος, καλύτερο αεροδυναμικο συντελεστή, (άρα μεγαλύτερη αυτονομία απο δεδομένη χωρητικότητα μπαταριας), μεγαλυτερους εσωτερικους χωρους, μεγαλυτερη ανεση στο να σχεδιασουν ζωνες παθητικης ασφαλειας, χαμηλοτερο κοστος κατασκευής, άρα μεγαλύτερα κέρδη, πλήρη κεντρικο έλεγχο όλων των υποσυστημάτων και ευκολότερα updates. Η σύγκριση με τα παλιά επιχειρηματικά μοντέλα είναι εντελώς άστοχη. Οι άλλοι είχαν μείνει σε ένα βάλτο, όπου όλοι έφτιαχναν τα ίδια πράγματα και η μόνη διαφορά ήταν σε αισθητικές αλλαγές του εσωτερικού και του εξωτερικου. Η tesla κάνει disruption στα πάντα, προσφεροντας πλεονεκτηματα σε καθε επιμερους συκριση και γιαυτο μεγαλώνει και συνεχώς και θεαματικα τον όγκο πωλήσεων ακομα και οταν οι πωλησεις αυτοκινητων στο συνολο αρχιζουν να μειωνονται. Δεν θα μπορούσε να το κανει αυτο ψωνιζοντας τα παντα απο το ράφι των κοινών εξαρτημάτων. Για αυτό και οι υπόλοιποι απλώς δεν μπορούν να φτιάξουν ανταγωνιστικα μοντέλα, όπως ειπώθηκε και πιο πάνω. Η τελευταία και μεγαλύτερη καθετοποίηση στην παραγωγή θα είναι τα δικά της battery cells. Εκεί θα ξεφύγει ακομα περισσότερο από τον ανταγωνισμό. Πώς ξεχαστηκαν; Δεν έφτιαξε μέσα σε λιγότερο από 12 μήνες ένα εργοστάσιο στην Κίνα; δεν χρησιμοποιούσε εκεί όλα τα μαθήματα που πήρε από το 1ο εργοστασιο; δεν είπε ότι είναι οι νέες γραμμές παραγωγής πιο αποδοτικές και πιο φτηνές χάρη σε αυτά τα μαθηματα; δεν θα τα εφαρμόσει όλα αυτά ακομα πιο αποδοτικά στις γραμμές παραγωγής του Υ στην Αμερική και του 3/Υ στο Ευρωπαϊκό εργοστάσιο; Για τις μπαταρίες, αν επιβεβαιωθεί σε 2-3 μήνες ότι θα αρχίσει να παράγει τα δικά της cells, τι θα σημαίνει αυτο; Είχα πει, εμένα μου φαίνεται ότι ο Μusk παίζει στην αληθινή ζωή ένα παιχνίδι τυπου civilization/warcraft. Tους δικους τους σχεδιασμους εξαρτηματων κανουν και οι αλλοι, δεν αγοραζουν απο μια λιστα προμηθευτων, αν ηταν ετσι απειρα εξαρτηματα ασχετως κατασκευστη θα τεριαζαν σε διαφορα αυτοκινητα διαφορων κατασκευαστων. Οι προμηθευτες τους τα φτιαχνουν στα δικα τους specs απλα εχουν καλητερη και γρηγοροτερη αποδοση. Δε εστιαζω στο οικονομικο δεν με ενδιαφερει καν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2019 Αυτά που γράφει εδω αυτός για τα εταιρικά/leasing αυτοκίνητα είναι απόλυτα σωστά. https://cleantechnica.com/2019/12/16/dutch-electric-vehicle-sales-explosion-market-will-not-return-to-normal/amp/ Είναι μια τεράστια κατηγορία αγοραστών, που κοιτάνε το καλύτερο αυτοκίνητο που μπορούν να αγοράσουν με την επιδότηση που τους δίνει ο εργοδότης για το leasing, υπολοφμγιζοντας ταυτόχρονα και πόσους φόρους θα πρέπει να πληρώνουν μετά οι ίδιοι από την τσέπη τους. Όταν για τα EV μειώνεται αυτός ο φόρος, είναι προφανές ότι αυτά θα μπουν στην κορυφή των προτιμήσεων. Αυτό που θα γίνει στην Αγγλία το 2020 δεν θα έχει προηγουμενο. Όταν για ΙCE θα πρέπει να πληρώνεις τέτοιους φόρους ενώ για ΕV σχεδόν μηδέν, θα πρέπει να είσαι βλάκας για να διαλέξεις το ΙCE. Kατι BMW, Mercedes κλπ θα πάθουν χοντρή ζημιά. Η δε Tesla θα μπορει να εχει ζητηση για ολη την παραγωγη της μονο καο μονο απο την Αγγλια... Επισης υπαρχει και ενα αλλο δεδομενο για το leasing. H δοση που πληρωνεις εξαρταται πολυ απο τη μεταπωλητικη αξια στα 3 χρόνια. (Και μετά και από το κόστος του service). Τα ICE χάνουν πολύ αξια στα 3 χρόνια. Τα BEV και ειδικα τα Tesla πολύ λιγότερο. Αυτό σημαίνει ότι με την ίδια μηνιαία δόση παίρνεις ή Tesla model3 ή κουβαδακια. Ή παίρνεις ακριβά μοντέλα Tesla αντί για πολυ μέτρια BMW Merc. Και μετά έχεις και φτηνοτερους προσωπικους φόρους να πληρώσεις για το Τesla... Είναι no brainer.... H αγορά εταιρικού leasing στην Ευρωπη απο μονη της θα φέρει τα πάνω κάτω. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Jiakometi Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2019 In other news ......... Πριν ένα χρόνο υπήρχε μια ενδιαφέρουσα συζήτηση περί μετοχής, αποτελεσμάτων και βιωσιμότητος.... Η μετοχή σήμερα πλησιάζει ιστορικό υψηλό .... 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vagosman Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2019 It has begun. Αλλά προσωπικά αυτό που με ενδιαφέρει είναι ότι είμαστε κοντά στο τιπινκ πόιντ ακόμα και τον τελευταίων κατασκευαστών να το γυρίσουν σε EV. Η μετάβαση ξεκίνησε δυνατά και πιστεύω σε καμία 10 χρόνια ακόμα και η γΕλλας θα έχει σοβαρό αριθμό EV. Αν δώσει και ο Mr. Bin κίνητρα οι βρωμοταριφες να πετάξουν τις κλανιέρες θα αναπνεύσουμε καθαρότερο αέρα. Δεν τολμάς ούτε στιγμή πλέον να γυρίσεις τον αέρα της καμπίνας σε εξωτερικο. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mansora Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2019 Άσχημα τα μαντάτα για το cybertruck που μάλλον δεν θα το δούμε ποτέ στην Ευρώπη. https://www.google.gr/amp/s/www.motor1.com/news/387999/tesla-cybertruck-not-certifiable-europe/amp/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Emaros Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Ρεκόρ αξίας η Tesla. Ένα χρόνο μετά από την πτώση λόγω του tweet και "εκτιμήσεις" πως η Tesla προετοιμάζεται για χρεωκοπία, πτώση πωλήσεων, το SEC θα τους καταστρέψει για το funding secured, το εργοστάσιο στην Κίνα είναι μια μούφα που δεν πρόκειται να γίνει, κέρδη δεν πρόκειται να υπάρξουν κτλ κτλ. ...... αυτό το ψέμα με το οποίο κοροϊδεύει του πάντες ο απατεώνας, και psycho, Elon Musk, χτυπάει αξία ρεκόρ στο χρηματιστήριο. Και αυτό γενικά δεν σημαίνει κάτι ιδιαίτερο, μπορεί απλά να είναι (άλλη) μία υπερφουσκωμένη μετοχή, ωστόσο στην προκειμένη σημαίνει πολλά γιατί μία-μία οι αμφιβολίες όσων τις είχαν έχουν πέσει τραγικά, έως κωμικά, έξω. Ανταγωνισμός ούτε με κιάλια (δυστυχώς), εκατοντάδες χιλιάδες προ-παραγγελίες μέχρι και για το Cybertrk, που αρκετοί προεξόφλησαν ως φιάσκο ότι θα πάει άπατο, κέρδη σε ορισμένα Q's παρά την επιθετική και πολυέξοδη "επεκτατική" πολιτική με νέα λανσαρίσματα και νέα gigafactories, και αυτά σε μία περίοδο πολέμου δασμών με Κίνα. Από σελίδες 25-30 και μετά για όσους απολαμβάνουν να διαβάζουν μυθιστορήματα τρόμου και φαντασίας στο thread. Ας συνεχίσουν οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες να το παίζουν "καλός μπάτσος, κακός μπάτσος" με την ηλεκτροκίνηση, ελπίζοντας να μπερδέψουν και να καθυστερήσουν την εξέλιξη των καταναλωτικών τάσεων. Αυτά που νομίζουν ότι αποσβένουν από τις επενδύσεις τους καθυστερώντας την μεταβολή, θα τα χάσουν στο long run από τον ανταγωνισμό με την Tesla. Θα μου πεις, θα τα πάρουν πίσω με κρατικές καλύψεις. Λεφτά να πληρώνουν οι φορολογούμενοι και όλα καλά θα πάνε. 4 ώρες πριν, Vagosman είπε ακόμα και η γΕλλας θα έχει σοβαρό αριθμό EV Η ΔΕΗ μίλησε για 1.000 σταθμούς φόρτισης μέσα σε 3 χρόνια, αλλά προσωπικά κάθε σενάριο με πιθανότητα πραγματοποίησης 1 στις 2, εάν περιέχει μέσα την λέξη "Ελλάδα", το βλέπω αυτόματα σαν 1 στις 10 να πραγματοποιηθεί. Τουλάχιστον ας πραγματοποιηθεί ένα μεγάλο μέρος του business plan. Αλλά προσωπικά δεν βλέπω σύντομα υπολογίσιμο μερίδιο στα Ev's για Ελλάδα. Εδώ βλέπεις ακόμα κόσμο να πηγαίνει και να αγοράζει πετρελαιοκίνητα, πλήρης άγνοια για το που πηγαίνει το πράγμα. Αυτά που θα πετάνε στα σκουπίδια οι Ευρωπαίοι για να οδηγήσουν ηλεκτρικά ή υβριδικά, θα τα παίρνουμε εδώ στα Βαλκάνια σαν κλασικά κορόιδα για να γεμίζουμε καρκινίλα. Επεξ/σία 19 Δεκεμβρίου 2019 από Emaros 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα