haHa Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Droulas13 είπε @Choulio Τον παρεξήγησες τον whargoul. Όταν εγώ έλεγα ότι μπορεί το πρώτο αυτοκίνητο μπορεί να βγει από τη γραμμή παραγωγής πριν τελειώσει το 2020 και ο isay έλεγε, ότι λέω ανέκδοτα και με κορόιδευε, ο whargoul με τις λέξεις "λίγο δύσκολο σε 1-2 χρόνια να ετοιμάσει νέο εργοστάσιο από το μηδέν " ήθελε να πει, ότι δεν είναι πολύ δύσκολο, ότι είναι κατά κάποιον τρόπο εύκολο και συνηγορούσε μαζί μου στη πιθανότητα του εγχειρήματος. Με λίγα λόγια εγώ και ο whargoul ήμασταν καλτοποιημένοι και ο isay μας κορόιδευε από κοινού. Οι λέξεις είναι λέξεις. +1 το ελεγε ο whargoul οτι "ειναι λίγο δύσκολο σε 1-2 χρόνια να ετοιμάσει νέο εργοστάσιο από το μηδέν", δηλαδη "λιγο δυσκολο"= σχετικα ευκολο ή τελος παντων δεν ειναι δυσκολο. Αλλωστε για αυτο μετα προσθεσε και το σχολιο για τον vice president που εφυγε μετα την ανακοινωση αγορας γης κλπ: Στις 17/10/2018 στις 7:50 ΜΜ, Whargoul είπε Όταν πάρουν την χρηματοδότηση, και όταν αρχίσουν τα σκαψίματα και προχωρήσει το όλο εργοστάσιο βλέπουμε. Η Γη από μόνη της είναι και επένδυση, ειδικά όταν έχεις σκοπό να την αξιοποιήσεις σε κάποια φάση στο μέλλον. Δεν κτίζουν όλοι αμέσως την γη που έχουν/αγόρασαν. ... In other news, αμέσως μετά από την ανακοίνωση ότι αγόρασαν γη για να στήσουν εργοστάσιο και ότι θα βγάζουν αυτοκίνητα σε σύντομο χρονικό διάστημα, γίνεται αυτό: Tesla's vice president of manufacturing, has left the company Αλλωστε αργοτερα ειχε γραψει και αυτο σε απαντηση ενος ποστ σου: Στις 15/3/2019 στις 3:05 ΜΜ, Droulas13 είπε Η εξέλιξη των εργασιών του Gigafactory 3 μέσα σε 50 ημέρες (μέσα στις οποίες είχαν και την πρωτοχρονιά τους). Για απατεωνιά δημιουργίας εντυπώσεων, πιστεύω πάει αρκετά γρήγορα. (δεν είμαι ειδικός). Εξασφαλίστηκε και η χρηματοδότησή του. Θυμίζω, ότι όταν έγραφα αυτό: Κάποιοι εδώ μέσα μιλούσαν για ανέκδοτα. Στις 15/3/2019 στις 4:05 ΜΜ, Whargoul είπε Ένα εργοστάσιο δεν είναι μόνο τα χωματουργικά ή το κτήριο... Πιο βασικό από όλα είναι οι γραμμές παραγωγής! Μέχρι να αρχίσει να τις στήνει αυτές τίποτα δεν σημαίνει το όλο σκηνικό, ειδικά όταν τα θα θα θα προέρχονται από κάποιον που μόνο με Έλληνες πολιτικούς κοντράρετε στο μπλα μπλα και το hype! Στις 15/3/2019 στις 4:50 ΜΜ, Whargoul είπε Δεν εξελίσσεται το forum. Απλά συνεχίζεις να "εντυπωσιάζεσαι" με πράγματα ανούσια και να κάνεις μελλοντικές υποθέσεις με αυτά. Για άλλη εταιρεία που κινείται με βάση μελετών και σχεδίων όλα αυτό θα ήταν μια θετική εξέλιξη. Για μια εταιρεία που βασίζεται στο "έντερο" του CEO της, και οι στόχοι της είναι ότι θυμηθεί να πει ο CEO σε μια συνέντευξη και όχι ο CEO να παρουσιάζει τους στόχους της εταιρείας που βγήκαν με βάση οικονομοτεχνικές μελέτες, τότε οτιδήποτε preliminary θεωρείται μηδενικής αξίας. Ειδικά αφού έχει δείξει πολλάκις ότι θα κάνει τα πάντα για maximum marketing effect και στάχτες στα μάτια. Αυτό είναι που σκότωσε το hype και πέφτει η μετοχή της παρά τις παρουσιάσεις νέων μοντέλων. Κάλλιστα το όλο εργοστάσιο μπορεί να είναι ένα άλλο παράδειγμα του "ξεκινάτε να το στήνετε, και βλέπουμε στην πορεία για παραγωγή, ζήτηση κλπ". ------------- Επισης, αυτο το αστερι που χαθηκε: Στις 17/10/2018 στις 8:08 ΜΜ, YourTrueLegend είπε ^ Κι εγω θα αγοραζα μια εκταση και στη Χονολουλου ακομα, αν ηταν αυτο απο αυτο το νεο να βγαλω πολλαπλασια φραγκα στο χρηματηστηριο μεσα σε μερικες ωρες. Το θεμα ειναι οτι ουτε αυτα τα λεφτα αρκουν για να ξεπληρωσουν τα 11.5 δις δολλαρια υποχρεωσεων που ληγουν μεσα στο επομενο 5μηνο. Στις 18/10/2018 στις 5:24 ΜΜ, YourTrueLegend είπε ΥΓ2. Μετα την τεραστια επενδυση στην Κινα (αγορα γης ) πώς και η μετοχη ειναι πτωτικη; Η tesla ειναι η μονη εταιρεια στον πλανητη που τα fanboys της θεωρουν την αγορα εκτασης γης ισοδυναμη με το χτισιμο εργοστασιου. Εγω παντως σε αυτην την περισταση θα αγοραζα μετοχες εταιρειων που φτιαχνουν ή εγκαθιστουν τεντες στην Κινα. Επεξ/σία 10 Δεκεμβρίου 2019 από haHa 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Βλέπεις κάπου να αντικρούω αυτά που λέω τώρα? Βλέπεις να είχα γράψει κάπου ότι είναι αδύνατο να κτίσει εργοστάσιο? Πάλι για τις γραμμές παραγωγής έλεγα ότι είναι το πιο σημαντικό... Αναφορά σε κείμενο Ένα εργοστάσιο δεν είναι μόνο τα χωματουργικά ή το κτήριο... Πιο βασικό από όλα είναι οι γραμμές παραγωγής! Μέχρι να αρχίσει να τις στήνει αυτές τίποτα δεν σημαίνει το όλο σκηνικό, ειδικά όταν τα θα θα θα προέρχονται από κάποιον που μόνο με Έλληνες πολιτικούς κοντράρετε στο μπλα μπλα και το hype! Τώρα που άρχισε να βγάζει αμάξια, απλά σημαίνει ότι είναι εργοστάσιο αμαξιών και όχι απλά παραπέτασμα καπνού για την παρολίγον χρεοκοπία που είχε λίγο πριν τα ανακοινώσει. Όταν θα αρχίσει να τα βγάζει κατά χιλιάδες, θα σημαίνει περισσότερα. Όταν θα πιάσει την χρονιαία παραγωγή των 300-500 000 αμαξιών , τότε θα αποδείξει τις προβλέψεις του Musk .. Nothing more, Nothing less. Γενικές διαπίστωση είναι με βάση τα δεδομένα της εποχής και όχι captain-hindsight. Το ίδιο πράγμα ισχύει για τα πάντα και για όλες τις ετερείες + το In other news.. σημαίνει σε διαφορετικό θέμα... Εξ ορισμού δεν σημαίνει αυτό που προσπαθείς να υπονοήσεις, δλδ σε σχέση με το ίδιο θέμα.. + είναι απλά παράθεση είδησης. Ούτε σχολιασμός, ούτε κάτι άλλο... Πάλι προσπαθείτε να βγάλετε συμπεράσματα που απλά δεν υπάρχουν, καθοδηγούμενοι μόνο και μόνο από: Αυτός κρίνει την Τεσλα, είναι σκεπτικός, δεν πανηγυρίζει or whatever, οπότε είναι εναντίων της. Νοιώθω κολακευμένος πάντως που ψάχνετε σε σελίδες επί σελίδων για να βρείτε κάτι που να σας ικανοποιεί και να το ξεθάψετε.. Επεξ/σία 10 Δεκεμβρίου 2019 από Whargoul Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 Τότε προς τι η (δική σου γιατί των άλλων είναι πιο ξεκάθαρη) ειρωνία πριν από 14 μήνες; Είπε ο musk, ότι θα παράγει με ρυθμό 300.000+ με το καλημέρα; Όχι. Είπε ότι θα είναι έτοιμο το εργοστάσιο και ότι σε πρώτη φάση, μέσα σε λίγους μήνες, θα πιάσει τον πρώτο στόχο που είναι 3.000/εβδομάδα δηλαδή 150.000/χρόνο. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 34 λεπτά πριν, Whargoul είπε Βλέπεις κάπου να αντικρούω αυτά που λέω τώρα? Βλέπεις να είχα γράψει κάπου ότι είναι αδύνατο να κτίσει εργοστάσιο? Ειπα εγω το αντιθετο; Αυτο ακριβως εγραψα: 1 ώρα πριν, haHa είπε +1 το ελεγε ο whargoul οτι "ειναι λίγο δύσκολο σε 1-2 χρόνια να ετοιμάσει νέο εργοστάσιο από το μηδέν", δηλαδη "λιγο δυσκολο"= σχετικα ευκολο ή τελος παντων δεν ειναι δυσκολο. Αλλωστε για αυτο μετα προσθεσε και το σχολιο για τον vice president που εφυγε μετα την ανακοινωση αγορας γης κλπ: Αλλωστε: 3 ώρες πριν, Whargoul είπε Οι λέξεις είναι λέξεις. Επεξ/σία 10 Δεκεμβρίου 2019 από haHa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 3 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Τότε προς τι η (δική σου γιατί των άλλων είναι πιο ξεκάθαρη) ειρωνία πριν από 14 μήνες; Είπε ο musk, ότι θα παράγει με ρυθμό 300.000+ με το καλημέρα; Όχι. Είπε ότι θα είναι έτοιμο το εργοστάσιο και ότι σε πρώτη φάση, μέσα σε λίγους μήνες, θα πιάσει τον πρώτο στόχο που είναι 3.000/εβδομάδα δηλαδή 150.000/χρόνο. Ποια ειρωνεία συγκεκριμένα? Overall αυτό που έλεγα είναι ότι η απλή απόκτηση γης, τα κτίρια κλπ, τίποτα δεν σημαίνουν εάν δεν μπουν γραμμές παραγωγής, και προφανώς να αρχίσουν να βγαίνουν αμάξια. Απλό νορμάλ συμπέρασμα που ισχύει για τα πάντα.. Στην συγκεκριμένη περίπτωση όμως, αυτό το νορμάλ συμπέρασμα προτιμήσατε να το βάλετε στην άκρη και να δεχτείτε μια δήλωση as universal truth, επειδή Musk και Tesla. Θα έπρεπε να σου είναι κάπως ξεκάθαρο μέχρι τώρα, ότι αυτό που κρίνω είναι το ανούσιο Hype που δημιουργείται (λόγω Musk obviously), και όχι συγκεκριμένα την Tesla. Το έχω πει αρκετές φορές. Είναι απλά μια ετερεία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 Όσοι μας διαβάζουν, βγάζουν τα συμπεράσματα τους. Ξαφνικά το να πάρεις έναν λασπωμένο χωράφι και να συναρμολογήσεις 500+ αυτοκίνητα μέσα λιγότερο από 11 μήνες έγινε νορμάλ (ενώ πριν ήταν άξιο ειρωνίας και χλευασμού όσων καλτοποιημενων δεν έβλεπαν την απάτη). 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 Ε, Kudos τότε για αυτούς που το έκτισαν και το συναρμολόγησαν, δλδ τις κινέζικες εταιρείες και εργάτες... Γιατί είναι δλδ άθλος για την Tesla? Οι εργάτες της οδηγούσαν τις μπουλντόζες? έφερναν σίδερα και τσιμέντο μέρα νύχτα? Κατασκεύασαν τα μηχανήματα, έκαναν τα ηλεκτρολογικά κλπ κλπ κλπ? Εάν μου κτίσουν σπίτι σε 3 βδομάδες, ο άθλος της κατασκευής είναι δικός μου δλδ? + Η Τέσλα τώρα άρχισε να εμπλέκεται στο όλο θέμα... Συγχαρητήρια θα αξίζουν εάν καταφέρουν να πιάσουν σοβαρή και σταθερή παραγωγή τουλάχιστο σύμφωνα με τις ανακοινώσεις τους, και όχι του στυλ, τον άλλο μήνα 5k!! Τελικά τον άλλο 5k.... Ουπς, σε 3 μήνες τα 5k τελικά..... Yupiiiii....Πιάσαμε τα 5k αλλά με 24/7 βάρδιες και τα μισά να θέλουν ξανά βάψιμο, + δεν υπολογίσαμε ότι θα πρέπει να τα παραδώσουμε κιόλας οπότε θέλουμε εθελοντές να κάνουν το delivery Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 Ε τότε, επαναλαμβάνω, προς τι η αρχική ειρωνία πριν από 14 μήνες; Αφού η Τέσλα δεν είχε να κάνει με την κατασκευή του εργοστασίου, τότε προς τι όλος ο "χαμός"; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 31 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Ε τότε, επαναλαμβάνω, προς τι η αρχική ειρωνία πριν από 14 μήνες; Αφού η Τέσλα δεν είχε να κάνει με την κατασκευή του εργοστασίου, τότε προς τι όλος ο "χαμός"; Και επαναλαμβάνω. Ποια ειρωνεία? Η εμπειρία στις Τέντες? For obvious funny reasons! Αυτή έφτιαξε τέντα με portable τουαλέτες και το ονόμασε γραμμή παραγωγής. (υπάρχει ακόμα?) + αυτή είναι που ενώ είχε υποτίθεται την ικανότητα παραγωγής κλοτσούσε τους στόχους για 1+ χρόνο, προσπαθούσε εσπευσμένα να φέρει αεροπορικός μηχανήματα, να βρει εργάτες, να τους απολήσει, να τους επαναπροσλάβει, να βρει εθελοντές να βοηθήσουν.... + Εσύ ξεκίνησες τον χαμό οπότε μάλλον εσύ ξέρεις... Personally νομίζω έκανα σαφές ότι όταν μιλάω για εργοστάσιο μια Α εταιρείας, εννοώ την ικανότητα να παράγεις το προϊόν σύμφωνα με τις ανάγκες/στόχους και όχι απλά το κτιριακό συγκρότημα αυτό καθ αυτό.. Αυτό το φτιάχνουν οι εργολάβοι, μηχανολόγοι, όσο αργά η γρήγορα τους πληρώσεις να το φτιάξουν. Τίποτα το σπουδαίο δεν θεωρώ ότι υπάρχει σε σχέση με την αρχική ετερεία. Αντιθέτως εσύ είσαι που το έκανες θέμα και πανηγύριζες με κάθε τούβλο που βάζαν. "Σπουδαίο" σε σχέση με την ετερεία είναι να οργανώσεις και να φτιάξεις σωστή παραγωγή, να πιάσεις τους στόχους, να βγάλεις το προβλεπόμενο κέρδος, να μην φαλιρίσεις εν τέλη, και εδώ είναι που μπαίνει η Tesla στην όλη υπόθεση, και εδώ είναι που τα έκανε μπάχαλο την προηγούμενη φορά. Ευκαιρία να δείξει ότι ήταν "ατυχές" γεγονός και ότι σοβαρεύτηκε και έμαθε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2019 11 ώρες πριν, Whargoul είπε Και επαναλαμβάνω. Ποια ειρωνεία? Νταξ δεν νομίζω, ότι έχει νόημα να συνεχίσουμε την κουβέντα. Διαβάζει ο κόσμος και καταλαβαίνει. 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vagosman Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2019 Θέλουμε τον αντίλογο γιατι αλλιως το θρεντάκι πεθαίνει. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2019 Θα πουλήσει σαν ζεστό ψωμάκι η taycan στην Αμερική. Not.😂 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vagosman Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2019 Καλά το ταικαν δεν ήρθε για τις μάζες η αλλιώς για την πλεμπα. Κάνει όσο ένα σπίτι και δεν ειναι για τη μέση τσέπη. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fubar.gr Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2019 Tesla: Cybertruck 'very likely' to receive medium-duty classification Class 2B pickups have a gross vehicle weight rating between 8,501–10,000 lbs. The 2B classification covers Ford's F-250 Super Duty, Fiat Chrysler's Ram 2500 and General Motors' Chevrolet Silverado 2500. Με την ισχύουσα νομοθεσία στην Ευρώπη οτιδήποτε πάνω απο 3500kg μεικτό βάρος χρειάζεται επαγγελματικό δίπλωμα κατηγορίας τουλάχιστον C1 και ΠΕΙ και ενδεχομένως και ταχογράφος. Επίσης δέν είμαι σίγουρος αν μπορεί να καταχωρηθεί οχημα ανω των 3500kg ως ιδιωτικής χρήσης, τουλάχιστον στην Ελλάδα απ όσο γνωρίζω δέν γίνεται. Πρέπει να είναι καταχωρημένο σε εταιρία ή για επαγγελματική χρήση, και αυτό περιορίζει το ποιός θα το οδηγεί, ποιές ώρες, για ποια χρήση κτλ. Στην Αμερική είναι πιό χαλαροι με αυτά τα θέματα, μπορείς να οδηγήσεις μεγάλα φορτηγά με απλό δίπλωμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) - Αυξήθηκε (για δεύτερη φορά μέσα σε 2 μήνες) η τιμή του SR+ κατά 500 δολάρια και του LR επίσης κατά 500 δολάρια. Περίεργα πράγματα με "δεδομένο", ότι το model 3 δεν έχει ζήτηση. Λες τελικά να έχει; - Η προσθήκη που κατασκευάζουν από τον Σεπτέμβρη στο giga3 και προορίζεται για την κατασκευή των battery packs είναι σχεδόν έτοιμη κτιριακά. Το πλάνο είναι να στηθεί η γραμμή παραγωγής των battery packs και να λειτουργεί μέχρι τον Μάρτιο. Δηλαδή σε 3 μήνες. Μέχρι τότε τα packs θα έρχονται έτοιμα από το giga1. Όταν θα γίνει αυτή η μετάβαση, δηλαδή θα σταματήσει να στέλνει battery packs το giga1 στο giga3, τότε πιστεύω, ότι θα ξεκινήσει και η παραγωγή του model y. Μέχρι τότε το fremont αναγκαστικά θα πρέπει να περιμένει. - Συνεχίζω να πιστεύω, ότι κάποια στιγμή, αφού ξεκινήσει η παραγωγή του model y και πιάσει ικανοποιητικά νούμερα, θα σταματήσει το fremont να παράγει τα SR/SR+. Όταν η ζήτηση το επιτρέπει ίσως να παράγει μερικά για την Αμερική. Η παραγωγή model y σε συνδυασμό με το ότι θα παράγει αποκλειστικά LR θα ανεβάσει 10% την μέση τιμή και το gross margin στο 25% από το 20% που βρίσκεται στο περίπου τώρα. - Η χρονιά πέρυσι έκλεισε με 250.000 πωλήσεις, φέτος θα κλείσει με 360.000 και για τα επόμενα 3 χρόνια μόνο από fremont και giga3 θα πάει σταδιακά (χοντρικά) στα 500.000, 650.000 και 800.000. Από εκεί και πέρα πολλά εξαρτιόνται από το πως θα εξελιχθούν τα πράγματα στο Βερολίνο. Αν δεν υπάρξουν καθυστερήσεις, η παραγωγή μπορεί να ξεκινήσει από τέλος 2021/αρχές 2022. Πιστεύω αντίστοιχο εργοστάσιο με της Κίνας και του Βερολίνου ίσως κατασκευαστεί και στην Αμερική. Και ένα ακόμα θα κατασκευαστεί στην Αμερική για το cybertruck. - Με ορίζοντα 5ετίας (εκτός και αν υπάρξουν γραφειοκρατικές καθυστερήσεις) πιστεύω, ότι θα υπάρχουν τουλάχιστον 3 εργοστάσια που θα παράγουν από 400.000+/έτος model 3+y, 1 εργοστάσιο που θα παράγει 400.000+/έτος cybetruck και παράλληλα θα κατασκευάζονται 100.000/έτος model s/x, περίπου 20.000/έτος roadster και άγνωστος αριθμός semi. - Παράλληλα σε αυτά τα 5 χρόνια (η μεταστροφή πιστεύω θα ξεκινήσει από του χρόνου) το κομμάτι της ενέργειας θα μεταστραφεί από κατηγορία "ίσα βάρκα ίσα πανιά) σε σημαντικό asset. Στην california κατασκευάζονται 100.000+ σπίτια τον χρόνο και από το 2020 θα είναι υποχρεωτικό τα καινούρια σπίτια να έχουν φωτοβολταϊκά στις στέγες τους. + Ότι φέτος (και προβλέπεται και τα επόμενα χρόνια) η περιοχή θα αντιμετωπίσει μεγάλες διακοπές ρεύματος (μιλάμε για μέρες ολόκληρες). Αυτό θα ωθήσει πολλούς να αγοράσουν powerwall. Επεξ/σία 13 Δεκεμβρίου 2019 από Droulas13 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα