Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η τεσλα δεν είναι σε ειδικό καθεστώς. Οποιαδήποτε κρατική επιχορήγηση υπάρχει για αυτήν, υπάρχει και για όλες τις υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες.

.

1/4 που αγόρασαν e-tron και i-pace στην Ελβετία (συνολικά και οι δύο μάρκες μαζί πούλησαν περίπου 1.000 μέχρι τον Σεπτέμβριο) θέλουν να το ξεφορτωθούν.

Στο ίδιο διάστημα πουλήθηκαν στην Ελβετία 3.500 model 3 και μόλις ένα 0,2% θέλει να το πουλήσει. Δηλαδή περίπου 7 άτομα.

Μα πως γίνεται αυτό; Αφού εδώ μέσα ορισμένοι σκίζουν τα ιμάτιά τους, ότι η τεσλα δεν ξέρει να φτιάχνει αυτοκίνητα.

Περίεργα πράγματα.

 

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Whargoul είπε

Ναι. Είναι εντυπωσιακό το τι μπορεί να κάνει ο άνθρωπος για να προλάβει τις κρατικές επιχορηγήσεις!

Εσύ ελεγες οτι δεν ειναι δυνατον να συμβει σε 2 χρονια. Μας λες δηλαδή οτι η Tesla πετυχε κατι που πριν ενα χρονο θεωρουσες ανεφικτο; Και τωρα το γυρνας οτι το εκανε για τις κρατικες επιχορηγησεις; Ακομα και γι'αυτό να το εκανε δεν το θεωρεις μεγαλο επιτευγμα; Ξεπερασε ακομα και "την Tesla του overpromise" (δικα σου λογια) στα χρονοδιαγραμματα και συ αυτο που εχεις να πεις ειναι: daa το κανει για τις επιχορηγησεις;

7 ώρες πριν, Droulas13 είπε

450+ λόγοι για να ξεκαρδιστείτε ελεύθερα!

ELU0Qd1X0AIC-y4?format=jpg&name=medium

Μονο λευκα και μαυρα αυτοκινητα βλεπω. Αναμενεται post που ξεσκεπάζει τεραστιο σκανδαλο μεγατονων και αναδεικνυει τεραστιο προβλημα που δεν μπορει να λυθει καταληγοντας οπως παντα στο "Tesla is doomed!" 

Επεξ/σία από Choulio
  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν βοηθάει η φωτογραφική, στην πραγματικότητα στη φώτο που βλέπεις υπάρχουν ασημί και μπλε εκτός από μαύρα και λευκά. Μόνο κόκκινα δεν είχα δει αλλά στο τελευταίο βίντεο φάνηκαν και τα πρώτα κόκκινα.

asdasdasd.jpg.791b93c218ee5edba42e535bbf052240.jpg

 

Οι πληροφορίες θέλουν την παραγωγή να βρίσκεται ήδη σε επίπεδα 1.000 αυτοκινήτων την εβδομάδα. Δηλαδή μέσα σε λιγότερο από 2 μήνες έχουν φτάσει τον ρυθμό παραγωγής, στο σημείο που είχε φτάσει το εργοστάσιο της Αμερικής μετά από 5+ μήνες.

Παρ' όλα αυτά πιστεύω, ότι θα κρατήσουν τις πωλήσεις όσον το δυνατόν πιο χαμηλά. Τα πρώτα αυτοκίνητα που παράγονται έχουν το χειρότερο δυνατό margin. Θα εισπράξουν 50.000 και ο ισολογισμός θα γράψει πχ -30.000. Και αυτό δεν το θέλουν για κανένα λόγο, γιατί θα χαλάσει το τέταρτο τρίμηνο.

Επεξ/σία από Droulas13
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

3 ώρες πριν, Vagosman είπε

Αυτη την καραμέλα δεν την καταλαβαίνω. Υπάρχει δηλαδή εταιρεία που ξεκίνησε χωρίς κάποιου είδους χρηματοδότηση; Κρατική, ιδιωτική ή τραπεζική;

Οι πλούσιοι ακόμα και κασσέρι να έχουν ποτέ δεν το διαθέτουν, πάλι σε χρηματοδότηση θα καταλήξουν.

Εδω στο Ελλάντα Μαρινάκιδες που παίρνουν τζάμπα κανάλια και τηλεπικοινωνιακούς ομίλους είναι καλύτερα;

 

Ο άνθρωπος είπα.... Όχι ο Musk. Δεν περιστρέφονται τα πάντα γύρω από αυτόν!!! Υπάρχει λόγος που το διεθνές χρέος εκτοξεύθηκε σε τιμές ρεκόρ τα τελευταία χρόνια. Επειδή τίποτα δεν κινείται αν δεν τα δώσουν τα κράτη!  + Στην συγκεκριμένη περίπτωση η Κίνα σκοπεύει να σταματήσει λίαν συντόμως τις επιχορηγήσεις. Θα ήταν επιχειρηματική ηλιθιότητα να μην κάνει τα πάντα να προλάβει και να εκμεταλλευτεί όσο υπάρχουν ακόμα επιχορηγήσεις. Ακόμα και αν πάλι θα βγαίνουν αμάξια με διαφορετικό εσωτερικό σε κάθε πόρτα.

 

2 ώρες πριν, Choulio είπε

Εσύ ελεγες οτι δεν ειναι δυνατον να συμβει σε 2 χρονια. Μας λες δηλαδή οτι η Tesla πετυχε κατι που πριν ενα χρονο θεωρουσες ανεφικτο; Και τωρα το γυρνας οτι το εκανε για τις κρατικες επιχορηγησεις; Ακομα και γι'αυτό να το εκανε δεν το θεωρεις μεγαλο επιτευγμα; Ξεπερασε ακομα και "την Tesla του overpromise" (δικα σου λογια) στα χρονοδιαγραμματα και συ αυτο που εχεις να πεις ειναι: daa το κανει για τις επιχορηγησεις;

 

Μάλλον ξεχνάς ότι μιλούσε για παραγωγή 500k αμαξιών τον χρόνο και όχι ικανότητα να φτιάξει μερικά... + Προς το παρόν μερικά αμάξια δεν δείχνουν γραμμές παραγωγής or at least σταθερή και σοβαρή παραγωγή των μερικών 1000αδων εβδομαδιαίος. Όταν δείξει τέτοια ικανότητα, τότε μπορούμε να μιλάμε και για εργοστάσιο με τουλάχιστο μια γραμμή παραγωγής.

+ Την ικανότητα για σοβαρή παραγωγή στα 2 χρόνια, δεν είναι μόνο εδώ που την αμφισβήτησαν αλλά και η ίδια η Electrek...

Αναφορά σε κείμενο

Electrek’s Take

In usual Tesla fashion, they are coming out with an insanely aggressive timeline of having vehicles in production at this factory in only two years from the deal being signed. [...]

 

Επεξ/σία από Whargoul
Δημοσ.

Πάλι τα ίδια...

Επειδή, ακομα και με επιδοτησεις ή οτι αλλη διευκολυνση θελετε, είναι πολύ εύκολο να φτιάξει κάποιος ένα εργοστάσιο. Και να παράγει αυτοκίνητα. Και να θέλει και ο κόσμος να τα αγοράσει. Το κάνουνε και στο χωριό σας για πλάκα. 

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Whargoul είπε

Μάλλον ξεχνάς ότι μιλούσε για παραγωγή 500k αμαξιών τον χρόνο και όχι ικανότητα να φτιάξει μερικά... + Προς το παρόν μερικά αμάξια δεν δείχνουν γραμμές παραγωγής or at least σταθερή και σοβαρή παραγωγή των μερικών 1000αδων εβδομαδιαίος. Όταν δείξει τέτοια ικανότητα, τότε μπορούμε να μιλάμε και για εργοστάσιο με τουλάχιστο μια γραμμή παραγωγής.

+ Την ικανότητα για σοβαρή παραγωγή στα 2 χρόνια, δεν είναι μόνο εδώ που την αμφισβήτησαν αλλά και η ίδια η Electrek...

Ποτε δεν αναφερθηκε ποσοτητα παραγωγης στην κουβεντα. Εσύ αμφισβητουσες οτι θα φτιαξει εργοστασιο με αυτο το χρονοδιαγραμμα. Οσο για το Electrek δεν αμφισβητησε κατι. Μιλουσε απλα για απιστευτα επιθετικο χρονοδιαγραμμα ακομα και για Tesla. Οσο και να πεις διαφερει απο το δικο σου "δεν παιζει".

Μη νομιζεις ουτε και γω το πιστευα οτι θα τα καταφερει σε αυτους τους χρονους. Το θεμα ειναι βασικα οτι εκανε κατι αντικειμενικα πολυ δυσκολο και παλι βρηκες να πεις για την χρηματοδοτηση. Κοινως δεν εισαι αντικειμενικος αλλα (αντι)οπαδιζεις

Δημοσ.

Δεν είμαι σίγουρος αν παρατηρήσατε ότι εγώ είπα τον Οκτώβριο του 2018, ότι δεν αποκλείεται το πρώτο αυτοκίνητο να βγει από τη γραμμή παραγωγής πριν τελειώσει το 2020 και ήδη έχουν κατασκευαστεί 500 πριν τελειώσει το 19! Όχι το 20, αλλά το 19!!

Και ο ένας μίλαγε τότε για ανέκδοτα (!!!) και ο άλλος τώρα μιλάει για 500.000 οχήματα.

Η φάση είναι ο μι τζι και τρία λολ😂🤣

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Choulio είπε

Ποτε δεν αναφερθηκε ποσοτητα παραγωγης στην κουβεντα. Εσύ αμφισβητουσες οτι θα φτιαξει εργοστασιο με αυτο το χρονοδιαγραμμα. Οσο για το Electrek δεν αμφισβητησε κατι. Μιλουσε απλα για απιστευτα επιθετικο χρονοδιαγραμμα ακομα και για Tesla. Οσο και να πεις διαφερει απο το δικο σου "δεν παιζει".

Μη νομιζεις ουτε και γω το πιστευα οτι θα τα καταφερει σε αυτους τους χρονους. Το θεμα ειναι βασικα οτι εκανε κατι αντικειμενικα πολυ δυσκολο και παλι βρηκες να πεις για την χρηματοδοτηση. Κοινως δεν εισαι αντικειμενικος αλλα (αντι)οπαδιζεις

 

Κατ αρχήν, βάζεις λέξεις και εκφράσεις που ούτε καν ανάφερα... Είπα λίγο δύσκολο και όχι "δεν παίζει",  ούτε ότι είναι "ανέφικτο"... Καμιά σχέση

Αναφορά σε κείμενο

Btw, εδώ έκανε 6+ μήνες να στήσει γραμμές παραγωγής από μηχανήματα που ήδη υπήρχαν κατασκευασμένα, οπότε λίγο δύσκολο σε 1-2 χρόνια να ετοιμάσει νέο εργοστάσιο από το μηδέν, με καινούργια μηχανήματα γραμμές  κλπ. Just for the records, η Tesla του overpromise and underdeliver λέει για 3 χρόνια. 

 

+ Συγχύζεις τι έλεγε ο καθένας. Ο Droulas έλεγε για να βγουν τα πρώτα αμάξια.. Εγώ είπα για νέο εργοστάσιο. Τελειωμένο εργοστάσιο σημαίνει σταθερή και απροβλημάτιστη παραγωγή σε σοβαρούς ρυθμούς. Δλδ ελεγμένα μηχανήματα, καλιπραρισμένα, σταθερές γραμμές ανεφοδιασμού κλπ κλπ.  Αυτό όλο μεταφράζεται σε παραγωγή 1000+ αμάξια την εβδομάδα από κάθε γραμμή. Οπότε ακόμα δεν είναι έτοιμο εργοστάσιο. Πέρασε 1+ χρόνος από τον 10/2018 so ακόμα και σήμερα να ξεκινήσει να τα βγάζει κατά χιλιάδες, δεν απέχει υπερβολικά από το 'λίγο δύσκολο σε 1-2 χρόνια"...

+ Όχι. Η Electrek δεν μιλούσε για το απίστευτο επιθετικό χρονοδιάγραμα μόνο αλλά για την γενική ικανότητα να στήσει το εργοστάσιο. Σχολίασε την ικανότητα χρηματοδότησης, που θα βρει τα λεφτά. Συμπεράσματα από τα δεδομένα της εποχής και όχι στυλ captain - foresight...

+ Δεν είπα ότι δεν είναι δύσκολο, το αντίθετο άφησα να εννοηθεί. Ξαναδιάβασε την πρόταση. + Ούτε είπα κάτι συγκεκριμένα για την Tesla, αλλά μίλησα γενικά (άνθρωπος = οντότητα, στυλ τι μπορεί να κάνει ο άνθρωπος....  εάν άκουσες ποτέ την έκφραση)... + Ούτε είπα κάτι αρνητικό για την χρηματοδότηση... Το αντίθετο είπα, ότι αν δεν το έκανε, αν δεν σκιζόταν να φτιάξει εργοστάσιο as soon as possible, θα ήταν επιχειρηματικά ηλίθιο...

Το ξεκαθάρισα πριν αλλά μάλλον δεν σου άρεσε. Οπότε τελικά, αυτός που μάλλον οπαδίζει φαίνεται να είσαι εσύ καθώς "μεταφράζεις" ότι λέει ο άλλος σαν βλασφημία προς την αγαπημένη σου "ομάδα". Σαν κάτι άτομα που καθώς προχωράς στο δρόμο και μιλάς για άκυρα, πετάγεται ο τύπος να ζητήσει τον λόγο  γιατί πήρες στο στόμα σου την "Πανάθα"

Δημοσ.
19 ώρες πριν, Whargoul είπε

Ναι. Είναι εντυπωσιακό το τι μπορεί να κάνει ο άνθρωπος για να προλάβει τις κρατικές επιχορηγήσεις!

Φαίνεται οτι δεν πρόλαβε: China Ends Electric Vehicle Subsidies as Sales Cut in Half

China is ending all electric vehicle subsidies for its 486 registered manufacturers after production fell by over a third and sales plunged by almost half.

China’s October vehicle production fell by 1.7 percent compared to last year, and sales declined by 4 percent. But the biggest declines were centered in NEVs that saw production fall by 35.4 percent and sales tank by 45.6 percent, according to the China Association of Automobile Manufacturers.

Δημοσ.

Κάτι διάβασα για συνεργία κατεδάφισης στο gigafactory 3.

Αν το συνδυάσεις με την κατάργηση των κρατικών επιχορηγήσεων, βγάζει νόημα.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Φαίνεται οτι δεν πρόλαβε: China Ends Electric Vehicle Subsidies as Sales Cut in Half

China is ending all electric vehicle subsidies for its 486 registered manufacturers after production fell by over a third and sales plunged by almost half.

China’s October vehicle production fell by 1.7 percent compared to last year, and sales declined by 4 percent. But the biggest declines were centered in NEVs that saw production fall by 35.4 percent and sales tank by 45.6 percent, according to the China Association of Automobile Manufacturers.

Τα credits για τους κατασκευαστές ακόμα ισχύουν

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@Warghoul παιζεις με τις λεξεις ή μου φαινεται; Λεγοντας "λιγο δυσκολο" τον 10/2018 εννοουσες οτι θα τα καταφερει αλλα θα δυσκολευτει; Δεν εννουσες οτι αποκλειεται να συμβει; Δεν μας επρηζες οτι ειναι κατι ανεφικτο; Τωρα που εν τελει τα καταφερε ειπες τίποτα θετικο; Το  σχολιο σου τωρα περι επιχορηγησεων αυτο τον σκοπο ειχε; Να αναδειξει οτι η Tesla πετυχε κατι πολυ δυσκολο; Δεν ήταν δεικτικο για την αναγκη της Tesla για επιχορηγησεις (με ολα τα γνωστα που λεγονται περι βιωσιμοτητας της εταιριας κλπ);

Ας μην κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας. Ουτε τον 10/2018 πιστευες οτι υπαρχει καμια πιθανοτητα να καταφερει να φτιαξει εργοστασιο ουτε τωρα ειπες εστω ενα μπραβο τους δεν το περιμενα. Παλι μας λες για ελεγμενα μηχανηματα, καλιπραρισμενα (;;;), σταθερες γραμμες εφοδιασμου κι αλλα λογια να αγαπιομαστε. Αντι να πεις απλα ενα mea culpa.

Για την κατηγορια σου οτι ειμαι οπαδος της Tesla εχει πολυ πλακα η ολη φαση. Εφερε μια ισορροπια ομως. 2 φορες με εχουν κατηγορησει για hater 2 για  καλτοποιημενο. Δικαια πραγματα. Παρακολουθω αυτο το thread γιατι το βρισκω ενδιαφερον. Βρισκω βασιμους τους προβληματισμους και τις αμφισβητησεις της μιας πλευρας αλλα βλεπω και τα πραγματικα επιτευγματα της αλλης. Υπηρχε μια ισορροπια αρκετο καιρο αλλα η αληθεια ειναι τελευταια η κατασταση και τα δεδομενα εχουν γυρει αρκετα υπερ της Tesla.

Επεξ/σία από Choulio
  • Like 2
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Choulio είπε

@Warghoul παιζεις με τις λεξεις ή μου φαινεται;

Οι λέξεις είναι λέξεις. Δεν παίζω με αυτές. Το τι εσύ υποθέτεις ή νομίζεις τι λέω δεν είναι δικό μου θέμα.

+ Γιατί να πω μπράβο ή οτιδήποτε? Πρώτο, ετερεία είναι, που πατά κιόλας συνεχώς σε γκρίζες γραμμές και βαρύ μάρκετινγ στα όρια της παραπληροφόρισης για να προωθήσει τα προϊόντα της. Δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα, και ο Musk δεν είναι και η Μητέρα Τερέζα.... Δεύτερο εργοστάσια κτίζονται συνεχώς από πολλούς και διάφορους. Όσο πιο πολύ πληρώσεις για εργολάβους και βάρδιες, τόσο πιο γρήγορα το κτίζεις. Αυτό γίνεται παντού εαν το κέρδος σου από τον κερδισμένο χρόνο είναι μεγαλύτερο από τα επιπρόσθετα έξοδα. Δεν έχει κάτι το ουάο σε αυτό. Δεν σχεδίασε και έκτισε και το Burj Khalifa από το μηδέν.

Δημοσ.

@Choulio Τον παρεξήγησες τον whargoul. Όταν εγώ έλεγα ότι μπορεί το πρώτο αυτοκίνητο μπορεί να βγει από τη γραμμή παραγωγής πριν τελειώσει το 2020 και ο isay έλεγε, ότι λέω ανέκδοτα και με κορόιδευε, ο whargoul με τις λέξεις "λίγο δύσκολο σε 1-2 χρόνια να ετοιμάσει νέο εργοστάσιο από το μηδέν " ήθελε να πει, ότι δεν είναι πολύ δύσκολο, ότι είναι κατά κάποιον τρόπο εύκολο και συνηγορούσε μαζί μου στη πιθανότητα του εγχειρήματος. Με λίγα λόγια εγώ και ο whargoul ήμασταν καλτοποιημένοι και ο isay μας κορόιδευε από κοινού. Οι λέξεις είναι λέξεις.

  • Like 2
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

@Choulio Τον παρεξήγησες τον whargoul. Όταν εγώ έλεγα ότι μπορεί το πρώτο αυτοκίνητο μπορεί να βγει από τη γραμμή παραγωγής πριν τελειώσει το 2020 και ο isay έλεγε, ότι λέω ανέκδοτα και με κορόιδευε, ο whargoul με τις λέξεις "λίγο δύσκολο σε 1-2 χρόνια να ετοιμάσει νέο εργοστάσιο από το μηδέν " ήθελε να πει, ότι δεν είναι πολύ δύσκολο, ότι είναι κατά κάποιον τρόπο εύκολο και συνηγορούσε μαζί μου στη πιθανότητα του εγχειρήματος. Με λίγα λόγια εγώ και ο whargoul ήμασταν καλτοποιημένοι και ο isay μας κορόιδευε από κοινού. Οι λέξεις είναι λέξεις.

Δλδ πλέον είμαι υπεύθυνος και για το τι λέει και εννοεί άλλος? Ο οποίος απάντησε και μετά από μένα?  Ναι... καθόλου πακετοποίση...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...