Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Δεν βαρεθήκατε 10 χρόνια αστειάκια με SpaceX;

Το σουρωτήρι που έχει πάει ο Musk του επικριτές του με τη SpaceX όλα αυτά τα χρόνια είναι αστείο σε σχέση με αυτό της Tesla.

Και αυτό ακόμα, ότι δηλαδή θα μοιάζει, είναι τεράστια διαφήμιση.

εκει θα φανεί αν η Τέσλα εχει ρεύμα ή οχι αλλά μέχρι τότε έχουμε χρόνο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

6 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Δεν βαρεθήκατε 10 χρόνια αστειάκια με SpaceX;

Το σουρωτήρι που έχει πάει ο Musk του επικριτές του με τη SpaceX όλα αυτά τα χρόνια είναι αστείο σε σχέση με αυτό της Tesla.

Βλέπω έχει φανατικούς υποστηρικτές που δεν ανέχονται ούτε ένα αστείο να πουν.Κατά βάθος διαφήμιση του κάνουμε έστω και αν τον τρολάρουμε.Και αυτός νομίζω το γουστάρει πολύ.

Αυτό είναι το μάρκετινγκ και μας αρέσει δε μας αρέσει είμαστε μέρος αυτού.Οπότε ας κάνουμε και την πλάκα μας αφού λεφτά δεν έχουμε ούτε το  "κονσερβοκούτι" να αγοράσουμε , ούτε εισητήριο να κάνουμε βόλτα στο διάστημα με τη "χύτρα ταχύτητας".:P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως η Ford πέταξε το γάντι στον Elon κατηγορώντας τον ότι συγκρίνει μήλα με πορτοκάλια για το βίντεο που ανέρτησε, όπου τραβάει ένα Fort150...ζητώντας του να τους διαθέσει ένα cybertruck, και θα κάνουν αυτοί, την δοκιμή... ο Elon αποδέχτηκε... ποπ κορν, κανείς;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 25/11/2019 στις 3:46 ΜΜ, bilya είπε

θα αποκτήσουν απλά κάτι που μοιάζει με αυτό που πάει στον Αρη. Μεγάλη διαφορά.

Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με τα ράλλυ. Όχημα που εξωτερικά μοιάζει με μοντέλο τρέχουσας παραγωγής (για το promotion της υπόθεσης) αλλά που ουδεμία σχέση έχει σε όλα τα υπόλοιπα (κινητήρες, αναρτήσεις, κλπ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 24/10/2019 στις 12:44 ΜΜ, Droulas13 είπε

Τελικά βγήκε εκείνο το OTA update που θα μείωνε τον ρυθμό φόρτισης? Αν και οκ, δεν είμαι τόσο δίκαιος, σου είχα δώσει 6 μήνες και το επαναφέρω στους 4,5.

Δέν μπορεί να μιλάς σοβαρά μετά το φιάσκο του batterygate που οδήγησε στο να ξεκινήσει έρευνα η NHTSA

1328950280_Annotation2019-11-28111811.jpg.d8d00d219ac6719166e1b75227b29813.jpg

 

 

1005223140_Annotation2019-11-28111855.jpg.754a4fc2663dbb79f5cadce9977e1294.jpg

 

1251821409_Annotation2019-11-28111928.jpg.63cae44a259a239ea7ded7845b777c39.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χμ, Δεκεμβριος. Για να θυμηθω λιγο τον Ιουλιο...

Στις 14/7/2019 στις 9:11 ΠΜ, sattack είπε

...

Με λιγα λογια, πιπιλας μια καραμελα για επιδοτησεις στις ΑΠΕ (οι οποιες εγιναν για κατι λιγα χρονια και τωρα μειωνονται) και δεν εχεις ιδεα για το ποσο και πως επιδοτειται η πετρελαικη οικονομια και τι κοστιζει αυτο σε ολους σε ολο τον κοσμο.

Χωρια τι σου κοστιζει εσενα σαν ελληνα, τις ιστοριες με τις γεωτρησεις των τουρκων, τα πολιτικα σχεδια για αγωγο east med και την προσπαθεια συνεργασιας Ελλαδας Ισραηλ Αιγυπτου, τη στρατιωτικη επεμβαση της Τουρκιας στην Λιβυη για να υποστηριξει μια κυβερνηση με την οποια σκοπευει να κανει κοινη ΑΟΖ αφηνοντας απεξω την Ελλαδα....

Δηλαδη ολη σου η καθημερινοτητα και ισως και καποιος πιθανος πολεμος εξαρταται απο την "επιδοτηση" του "ορυκτου πλουτου" κι εσυ καθεσαι και μιλας για την επιδοτηση των ΑΠΕ...

 

Αμα ξανακουσω για τις επιδοτησεις των ηλεκτρικων αυτοκινητων και των ΑΠΕ....

Mακαρι ολα τα αυτοκινητα να ηταν Tesla, ολοι φωτοβολταικα και ολοι μπαταριες Tesla.

Οχι αυριο, οχι σημερα, χτες....

 

Επεξ/σία από sattack
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

- Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις τον Οκτώβριο ξεκίνησαν χαμηλά (2160 έναντι 4390 τον Ιούλιο), το πιο πιθανό επειδή δεν είχαν αυτοκίνητα να πουλήσουν. Τον Νοέμβριο κάλυψαν πλήρως το κενό του Οκτωβρίου (8978 έναντι 6544 τον Αύγουστο). Στα δύο τελευταία τρίμηνα η Ολλανδία εξελίσσεται σε νέα Νορβηγία και η Αγγλία σε νέα Ολλανδία. Ο Δεκέμβριος προβλέπεται να είναι μήνας ρεκόρ.

- Στην Αμερική οι παραγγελίες δείχνουν στοιχεία που παραπέμπουν σε πολύ καλό τρίμηνο. Έχουν ήδη καταχωρηθεί 822 παραγγελίες για Β.Α. έναντι 481 στο Q3 και 595 στο Q2. Περισσότερες παραγγελίες είχαν καταχωρηθεί μόνο στο Q2 του 2018, όταν η tesla είχε ανοίξει στο σύστημα και είχε δώσει την δυνατότητα σε όλους να παραγγείλουν (μέχρι τότε έδινε την δυνατότητα παραγγελίας ανά batches) Η μέση τιμή της παραγγελίας έχει μειωθεί αισθητά κοντά στα 50.700 δολάρια, όμως και πάλι δεν έχει πέσει κάτω από τα 50.000 (για να θυμίσω μια παλιά κόντρα που ισχυριζόμουν εδώ μέσα όταν η μέση τιμή δύσκολα θα πέσει κάτω από τα 50.000 δολάρια και σε καμία περίπτωση κάτω από τα 48.000 και κάποια εδώ μέσα με έλεγαν υπερβολικό). Η μείωση της τιμής πιστεύω θα αντισταθμιστεί από την μεγαλύτερη παραγωγή.

- Στην Κίνα έχουν ξεκινήσει ήδη οι προεργασίες για το δεύτερο εργοστάσιο, το οποίο θα κατασκευαστεί παράλληλα στο πρώτο:

31-10-2019.jpg.6137a5c76dac5401b646364266aa1f21.jpg7-12-2019.jpg.9d49ece418eddcd0011e9dca5cb40d30.jpg

 

 

7-12-2019.jpg

Επεξ/σία από Droulas13
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 17/10/2018 στις 4:48 ΜΜ, Droulas13 είπε

Κόντρα στις εκτιμήσεις των ειδικών, ότι η συμφωνία του Ιουλίου για το Gigafactory 3 στην Κίνα αποτελούσε απλώς ένα τέχνασμα του Musk για χειραγώγηση της μετοχής, υπεγράφη σήμερα η αγορά οικοπέδου 865.000 τμ (To Gigafactory1 στο 30% καταλαμβάνει περίπου 185.000 τμ) στην Σανγκάη και έχουν ήδη αρχίσει τις προσλήψεις για το εργοστάσιο. Με την εμπειρία που έχουν από την κατασκευή του Gigafactory1 και την κατασκευή της γραμμής παραγωγής του model 3 και την ταχύτητα των Κινέζων στις κατασκευές, δεν θα μου κάνει εντύπωση αν η κατασκευή ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2019 και το πρώτα αυτοκίνητα βγουν από το εργοστάσιο πριν κλείσει το 2020.

 

Στις 17/10/2018 στις 6:21 ΜΜ, Whargoul είπε

Όταν λέμε με την εμπειρία που έχει από την κατασκευή μιλάμε για κανονικό εργοστάσιο με τοίχους κλπ ή τέντα πάλι? 

Btw, εδώ έκανε 6+ μήνες να στήσει γραμμές παραγωγής από μηχανήματα που ήδη υπήρχαν κατασκευασμένα, οπότε λίγο δύσκολο σε 1-2 χρόνια να ετοιμάσει νέο εργοστάσιο από το μηδέν, με καινούργια μηχανήματα γραμμές  κλπ. Just for the records, η Tesla του overpromise and underdeliver λέει για 3 χρόνια. 

Εμένα δεν θα μου έκανε εντύπωση εάν απλά αγόρασε τώρα τον χώρο επειδή τον βρήκε φθηνό στον πλειστηριασμό (~150 εκατομμύρια) και τον αφήσει εκεί μέχρι νεωτέρας. Χρειάζεται να βρει και 2 δις για να στήσει το εργοστάσιο (άμεσα άμεσα κιόλας εάν θα ξεκινήσει να το στήνει αρχές Γενάρη του 2019). 

 

Στις 17/10/2018 στις 9:42 ΜΜ, isay είπε

Ευτυχώς ρε Droulas που εχουμε και εσένα και μας λες τα νεότερα ώστε να μην χρειάζεται να επιστρατεύσουμε την κοινη λογική, ουτε να διαβάζουμε οικονοοτεχνικές αναλυσεις. Άλλωστε ο supreme leader είναι είναι γνωστό ποσο αξιοπιστος ειναι και δεν χρειάζεται να ακουμε αυτές τις "ποταπές" φωνές σκεπτικιστών που λένε οτι ο supreme leader ειναι παπατζας, οτι μας ταίζει κουτοχορτο και οτι είναι χρεωμένος μέχρι τα μπούνια. 

 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 

Καλό. Σειρά μου τώρα για ανέκδοτο:

– Με λένε Μαρία αλλά επειδή μου αρέσουν πολύ τα άνθη με φωνάζουν Μαριάνθη, εσένα πως σε λένε;
– Γιωργομ@ύνι…

450+ λόγοι για να ξεκαρδιστείτε ελεύθερα!

ELU0Qd1X0AIC-y4?format=jpg&name=medium

Επεξ/σία από Droulas13
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτη την καραμέλα δεν την καταλαβαίνω. Υπάρχει δηλαδή εταιρεία που ξεκίνησε χωρίς κάποιου είδους χρηματοδότηση; Κρατική, ιδιωτική ή τραπεζική;

Οι πλούσιοι ακόμα και κασσέρι να έχουν ποτέ δεν το διαθέτουν, πάλι σε χρηματοδότηση θα καταλήξουν.

Εδω στο Ελλάντα Μαρινάκιδες που παίρνουν τζάμπα κανάλια και τηλεπικοινωνιακούς ομίλους είναι καλύτερα;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Vagosman είπε

Αυτη την καραμέλα δεν την καταλαβαίνω. Υπάρχει δηλαδή εταιρεία που ξεκίνησε χωρίς κάποιου είδους χρηματοδότηση; Κρατική, ιδιωτική ή τραπεζική;

Οι πλούσιοι ακόμα και κασσέρι να έχουν ποτέ δεν το διαθέτουν, πάλι σε χρηματοδότηση θα καταλήξουν.

Εδω στο Ελλάντα Μαρινάκιδες που παίρνουν τζάμπα κανάλια και τηλεπικοινωνιακούς ομίλους είναι καλύτερα;

Άλλο πράγμα κρατική χρηματοδότηση, άλλο κρατικη επιχορήγηση. Η Τέσλα λογικά τσιμπάει επιχορηγήσεις, το ίδιο πρέπει να έκανε και στη Γερμανία. Μπορεί να είναι διαφόρων ειδών, απαλλαγή απο δημοτικά τέλη, λιγότερη φορολόγηση κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...