Vagosman Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2019 Katsushi Inoue, Honda Europe’s president, said: “Maybe hydrogen fuel cell cars will come, but that’s a technology for the next era. Our focus is on hybrid and electric vehicles now.” 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2019 50 λεπτά πριν, Vagosman είπε Katsushi Inoue, Honda Europe’s president, said: “Maybe hydrogen fuel cell cars will come, but that’s a technology for the next era. Our focus is on hybrid and electric vehicles now.” Καλτοποιημενος και αυτός🤣 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2019 Το giga4 θα κατασκευαστεί στο Βερολίνο (43:20): Α επίσης οι Γερμανοί πιάστηκαν κορόιδα και έδωσαν στο model 3 το βραβείο " golden steering wheel". Αλλά θα μου πείτε, ξέρουν οι Γερμανοί από αυτοκίνητα; Μάλλον καλτοποιημένος είμαι και σε αυτό το θέμα. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2019 Ενδιαφέροντα στοιχεία από το 4ο μέρος της πολύμηνης έρευνας του bloomberg για το model 3: - Οι περισσότεροι αγοραστές του (στις ΗΠΑ) πριν είχαν 1) Prius, 2) BMW 3 και 3) Accord: - Το 50% σχεδόν όσων αγοράζουν (στις ΗΠΑ) model 3 πριν είχαν αυτοκίνητο των 20.000-30.000 δολαρίων. Το σχεδόν άλλο 50% είχε αυτοκίνητο των 40.000 (30.000-50.000) δολαρίων. Δηλαδή το 50% δίνει τα διπλά για να αγοράσει model 3 και το άλλο 50% δίνει 25% περισσότερα. - Το 98,8% θα προτείνει για αγορά το model 3 σε συγγενείς και φίλους. (Για αυτό και εμείς οι καλτοποιημένοι λέμε, ότι δεν χρειάζεται καμία διαφήμιση γιατί πουλιέται μόνο του) - Το 98,2% θα το αγόραζε ξανά. - Το 97,6% ξεπέρασε τις προσδοκίες του. - Το 93,2% δεν θα αγοράσει ξανά αυτοκίνητο με εσωτερική μηχανή καύσης (στο σημείο αυτό να θυμίσω, ότι πέρυσι κάποιοι φοβόντουσαν ότι η τεσλα θα καταστρέψει την φήμη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων!!!!!) - Το 77,4% θεωρεί το model 3 πιο αξιόπιστο από το προηγούμενο αυτοκίνητό του! + ένα 20,1% που το θεωρεί εξίσου αξιόπιστο! - Στο παρακάτω γράφημα βλέπουμε την τάση των πωλήσεων των κατηγοριών του model 3, όσο αυτές προστίθονταν. 7 μήνες μετά και την έλευση των SR/SR+, τα ποσοστά σταθεροποιούνται ως εξής: 15-20% performance, 40-50% LR AWD, 30-40% SR/SR+ (το SR μόνο του κατά μέσο όρο έχει πουλήσει 3%) - 55,4% παραδέχεται, ότι αγόρασε τεσλα λόγω της επιρροής του Musk. (Και θυμάμαι με γέλια κάποιους να λένε, ότι χωρίς τον Musk η Tesla θα τα πάει καλύτερα!!!🤣) 5 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gbras Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2019 Καιρο εχω να μπω εδω. Που ειναι αυτοι που πριν ενα χρονο λεγανε οτι θα πτωχευσει ο "απατεωνας" ο Musk . Χαχαχα... 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
primeragt Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, Droulas13 είπε - 55,4% παραδέχεται, ότι αγόρασε τεσλα λόγω της επιρροής του Musk. (Και θυμάμαι με γέλια κάποιους να λένε, ότι χωρίς τον Musk η Tesla θα τα πάει καλύτερα!!!🤣) Αυτο το θεωρω απο τους ηλιθιοτερους λογους αγορας. Και εξηγουμε, το θεωρω σε οποιοδηποτε προιον και αν αναφερθει σε οποιοδηποτε τομεα. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Jiakometi Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2019 13 ώρες πριν, Droulas13 είπε Το giga4 θα κατασκευαστεί στο Βερολίνο (43:20): Α επίσης οι Γερμανοί πιάστηκαν κορόιδα και έδωσαν στο model 3 το βραβείο " golden steering wheel". Αλλά θα μου πείτε, ξέρουν οι Γερμανοί από αυτοκίνητα; Μάλλον καλτοποιημένος είμαι και σε αυτό το θέμα. Κρίμα (αλλά δυστυχώς όχι περίεργο) που δεν καταφέραμε να προσελκύσουμε αυτήν την επένδυση εδώ. Πέραν των άμεσα ωφελουμένων (εργαζόμενοι) τα έμμεσα οφέλη θα ήταν τεράστια.. 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2019 12 λεπτά πριν, primeragt είπε Αυτο το θεωρω απο τους ηλιθιοτερους λογους αγορας. Και εξηγουμε, το θεωρω σε οποιοδηποτε προιον και αν αναφερθει σε οποιοδηποτε τομεα. Δεν εξετάζουμε το IQ των καταναλωτών. Μόνο το IQ του πωλητή. Ερευνητέο επίσης είναι και το IQ αυτών που ισχυρίζονται, ότι μια εταιρεία θα είναι καλύτερα χωρίς τον CEO, ο οποίος ευθύνεται (γιατί είναι αυτός που είναι) για το 55,4% των πωλήσεων. ----------------- Στα πιο πρόσφατα νέα, η τέσλα μόλις πήρε και την τελευταία άδεια που χρειαζόταν για να ξεκινήσει να πουλάει το model 3 που κατασκευάζει στο giga3. https://www.bloomberg.com/amp/news/articles/2019-11-13/tesla-s-new-china-plant-gets-permit-to-start-mass-production 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
primeragt Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Δεν εξετάζουμε το IQ των καταναλωτών. Μόνο το IQ του πωλητή. Ερευνητέο επίσης είναι και το IQ αυτών που ισχυρίζονται, ότι μια εταιρεία θα είναι καλύτερα χωρίς τον CEO, ο οποίος ευθύνεται (γιατί είναι αυτός που είναι) για το 55,4% των πωλήσεων. ----------------- Στα πιο πρόσφατα νέα, η τέσλα μόλις πήρε και την τελευταία άδεια που χρειαζόταν για να ξεκινήσει να πουλάει το model 3 που κατασκευάζει στο giga3. https://www.bloomberg.com/amp/news/articles/2019-11-13/tesla-s-new-china-plant-gets-permit-to-start-mass-production Δεν μιλησα για κανενα απο αυτα. Το λογο αγορας σχολιασα που απευθηνεται σε καταναλωτικες συμπεριφορες αρα ξεκαθαρα για τους αγοραστες αναφερθηκα. Ο καθε πωλητης τη δουλεια του κανει. Επεξ/σία 13 Νοεμβρίου 2019 από primeragt 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Paladin-}LoA{- Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2019 Εντάξει για τους καταναλωτές δεν τους λες και ηλίθιους. 😃 Δεν μπορείς να τους τσουβαλιάσεις βασικά.Αλλά συμφωνώ ότι το να δώσεις τόσα χρήματα επειδή μόνο και μόνο γουστάρεις τον ιδιοκτήτη είναι το λιγότερο περίεργο. Προσωπικά τον συμπαθώ τον Musk παρόλο που έχει κάποια στραβά, αλλά το αυτοκίνητο το πήρα γιατί είναι απίθανο, όχι γιατί μου αρέσει ο Musk. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 12 ώρες πριν, Jiakometi είπε Κρίμα (αλλά δυστυχώς όχι περίεργο) που δεν καταφέραμε να προσελκύσουμε αυτήν την επένδυση εδώ. Πέραν των άμεσα ωφελουμένων (εργαζόμενοι) τα έμμεσα οφέλη θα ήταν τεράστια.. Το εδώ είναι η Ελλαδα; Ποιος ξενος θα ερθει να μπλέξει με τους ελληνικούς νόμους και το ελληνικό δικαστικό συστημα; ούτε περιπτεράς.... The ugly truth... 2 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
primeragt Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, Paladin-}LoA{- είπε Εντάξει για τους καταναλωτές δεν τους λες και ηλίθιους. 😃 Δεν μπορείς να τους τσουβαλιάσεις βασικά.Αλλά συμφωνώ ότι το να δώσεις τόσα χρήματα επειδή μόνο και μόνο γουστάρεις τον ιδιοκτήτη είναι το λιγότερο περίεργο. Προσωπικά τον συμπαθώ τον Musk παρόλο που έχει κάποια στραβά, αλλά το αυτοκίνητο το πήρα γιατί είναι απίθανο, όχι γιατί μου αρέσει ο Musk. Αυτους που λενε οτι ο λογος αγορας ηταν ο Musk (και ο εκαστωτε Musk του Χ brand ή προιοντος) ναι τους θεωρω, εγω προσωπικα χαζους. Μονος σου το λες οτι το να δωσεις τοσα λεφτα για τετοιο λογο ειναι το λιγοτερο περιεργο και ο πραγματικος λογος που αγορασες το 3αρι ειναι γιατι ποανω απο ολα σου αρεσει και αυτος θα επρεπε να ειναι και ο μονος λογος για την αγορα σου. Επισης δεν το σχολιασα πρωσοπικα για κανενα ποσο μαλλον για σενα (για τυχον παρεξηγησεις το λεω) Επεξ/σία 14 Νοεμβρίου 2019 από primeragt Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ProponitisTouKanape Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 8 ώρες πριν, sattack είπε Το εδώ είναι η Ελλαδα; Ποιος ξενος θα ερθει να μπλέξει με τους ελληνικούς νόμους και το ελληνικό δικαστικό συστημα; ούτε περιπτεράς.... The ugly truth... Πέρα απο αυτό, έναντι της Γερμανίας δεν έχουμε κάποιο σοβαρό πλεονέκτημα, εκτός απο το θεωρητικά χαμηλότερο εργατικό κόστος, γιατί κι η Τεσλα δε θα έβαζε μηχανικούς με minimum wage ούτως ή αλλως. Η Γερμανία έχει εξειδικευμένο προσωπικό, τεράστια εφοδιαστική αλυσίδα για οτιδήποτε χρειαστεί μια αυτοκινητοβιομηχανία, μπορεί να τραβήξει άνετα ξένους εργαζομένους και είναι σε εξαιρετικό σημείο για να "μοιράζει" τα αυτοκίνητα στις μεγάλες αγορές της. Άλλωστε, αν βγάζουμε αλήθεια απο τον Υπέρτατο Ευεργέτη της Ανθρωπότητας, οι εναλλακτικές δεν ήταν loco αλλά το εξίσου ακριβό με τη Γερμανία Ηνωμένο Βασίλειο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Paladin-}LoA{- Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 14 ώρες πριν, primeragt είπε Επισης δεν το σχολιασα πρωσοπικα για κανενα ποσο μαλλον για σενα (για τυχον παρεξηγησεις το λεω) Καμία παρεξήγηση😉 Και γω το ανέφερα προσωπικά για να πω για ποιό λόγο το πήρα. Φυσικά υπάρχουν και αυτοί που είναι fanboys του Musk και είναι του τύπου Shut up and take my money". Προσωπικά τον θεωρώ ένα πανέξυπνο άνθρωπο που ξέρει πολύ καλά τι κάνει, είναι καλός στο επικοινωνιακό κομμμάτι και έχει πέραση, αλλά έχει και τα στραβά του. Είναι αυτό που λέμε στην Κρήτη "Κάρκανος". Κοινώς εμμένει σε απόψεις και σε προβλέψεις που σε ορισμένες περιπτώσεις είναι απίθανο να συμβούν στην ώρα τους (π.χ. Full Autopilot). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Όταν την άνοιξη του 2016 παρουσιάστηκε το model 3 με αρχική τιμή τα 35.000 δολάρια, όλοι οι αναλυτές έλεγαν, ότι σε αυτή την τιμή το model 3 θα είναι ζημιογόνο. Τελικώς έπεσαν μέσα αλλά για τους λάθους λόγους. Αυτοί έλεγαν, ότι το model 3 θα είναι ζημιογόνο λόγω μπαταρίας, ενώ το πρόβλημα ήταν οι "αναποδιές" στο στήσιμο της γραμμής παραγωγής, οι οποίες οδήγησαν σε επιπλέον κεφάλαια, δηλαδή σε αυξημένη επιβάρυνση λόγων των αποσβέσεων αυτών των έξτρα κεφαλαίων και σε αυξημένο εργατικό κόστος, λόγω της λιγότερης αυτοματοποίησης σε σχέση με αυτή που προέβλεπαν. Τα δύο τελευταία προβλήματα (υπολογίζεται, ότι) δεν επαναλήφθηκαν στο giga3 και για αυτό το λόγο οι αναλυτές περιμένουν το gross margin εκεί να ξεπεράσει και το 30% (!) Στο κομμάτι της μπαταρίας όμως έπεσαν έξω τραγικά. Όταν έκαναν τους υπολογισμούς είχαν ως δεδομένη τον μέσο όρο της τιμής της κιλοβατώρας σε επίπεδο pack για το έτος 2015 που ήταν στα 373 δολάρια. Αυτό ανέβαζε το κόστος της μπαταρίας του model 3 SR στα (373*55=) 20.515 δολάρια. Όμως η μέση τιμή της τιμής της κιλοβατώρας σε επίπεδο pack (η τεσλα υπολογίζεται να βρίσκεται κάτω από τη μέση τιμή) του 2018 έπεσε στα 176 δολάρια. Αυτό έριξε το κόστος της μπαταρίας του model 3 SR κάτω από τα (176*55=) 9.680 δολάρια. Δηλαδή 11.000 από το 2015. Με την tesla να κατασκευάζει σε λίγα χρόνια τα δικά της cell, η μέση τιμή της τιμής της κιλοβατώρας σε επίπεδο pack μπορεί να πέσει και κάτω από τα 100 ευρώ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα