Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, shikabalas είπε

Mια απο αυτες ανακοινωσε +9.0% yoy Automotive Revenues, η αλλη -12%. Μαντεψε ποια απο τις δυο αυτοπλασαρεται ως "growth company".

Θα επανελθω πιο αναλυτικα οταν βρω χρονο για το Q3, οχι τιποτα αλλο αλλα πηρε φορα ο Droulas και θα αρχισει να γραφει για ποταμια που δεν γυριζουν πισω παλι, τα ιδια ειχαμε μετα και το περσυνο Q3 βεβαια και επειτα πεσατε απο τα συννεφα. 😄

Αυτη που σε χρονο dt εχτισε 2ο εργοστασιο και τον επομενο χρονο θα εχει ισως και 100% αυξηση της παραγωγης της.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

15 ώρες πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Για το βίντεο να πω ότι από το επόμενο ο ήχος θα είναι πολύ καλύτερος.

Επίσης θα προσπαθήσω να τα ανεβάζω 4K.

Συγνώμη προκαταβολικά για τις όποιες ατέλειες. Είμαι noobάς και όσο ζεις μαθαίνεις! 😁

σε ευχαριστουμε για τον χρονο σου,

αναμενουμε επομενο βιντεακι!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 Νοεμβρίου θα παρουσιαστεί το pickup, το οποίο θα συμπληρώσει την γκάμα, η οποία μαζί με το 3 και το Y θα φτάσουν (σε 5-6 χρόνια) να πουλάνε 2 εκ κάθε χρόνο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, primeragt είπε

Δηλαδη ειδες τις τιμες και με τη χαμηλοτερη αναγραφωμενη στο car τα 56 χιλιαρικα εβγαλες το συμπερασμα οτι ειναι κοντα στα μεσαια saloon? Ποια ακριβως μεσαια εννοεις γιατι εγω πιο κοντα στα upper class θα τα εβαζα (οχι οτι ειναι κακο αυτο βεβαια).

Μα το Model 3 είναι ξεκάθαρα μέσα στα D Segment οχήματα (Audi A4/A5- BMW 4 series - Peugeot 505 - Ford Mondeo - VW Passat, Toyota RAV 4. Honda CRV Mercedes C class κλπ).

Αυτά είναι μεσαία οχήματα. Όλα κινούνται μεταξύ των 45.000/60.000 ευρώ.  Αν κοιτάξουμε δίπλα μας δεν νομίζω τα Passat και τα Α4 να είναι τόσο σπάνια. Οπότε ναι το Μ3 κατατάσσεται (βάσει τιμής, στα 56.000 ευρώ) εκεί. Οι επιδόσεις του σαφώς το κατατάσσουν σε άλλη κατηγορία (υψηλότερα) αλλά αυτό είναι μία άλλη συζήτηση που την έχουμε κάνει οι δυό μας μερικές σελίδες πίσω.    

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε αυτα που εγραψες στα περισσοτερα (οχι σε ολα) οι τιμες που λες ανηκουν στα μεγαλα τους μοντελα και οχι στα αρχικα και σε μερικα εξ αυτων ξεπερνουν και την τιμη αυτη αλλα με μεγαλες μεταβολες απο τη βασικη μεχρι την μεγαλη.  Ακομα και στο Μ3 η μεγαλη εκδοση φτανει τα 80Κ εδω οποτε οχι δεν ειναι στο ιδιο οικονομικο segment με ολα αυτα αλλα μονο με τα premium εξ αυτων (εκτως και αν τα καθημερινα Α4 κ Passat,αλλα και τα αλλα που εβαλες , ειναι ολα στις μεγιστες εκδοσεις με τα μεγαλα μοτερ και οχι στα βασικα εξ αυτων). Δεν μειωνω σε καμια περιπτωση το Tesla αλλα σε καμια περιπτωση τη δεδομενη στιγμη δεν τιμολογηται εκει που θα επρεπε με βαση τον ανταγωνισμο του αλλα ειναι τουλαχιστον στο upper segment του και παραπανω. Το σχολιο μου ηταν ξεκαθαρα με το πως βλεπεις εσυ ως σωστη τη δειλη εστω αυτη προσπαθεια τιμολογησης του στην αγορα οταν εγω (για μενα μιλαω παντα) την θεωρω ξεκαθαρα υπερκοστολογημενη αλλα τουλαχιστον ειναι μια αρχη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, primeragt είπε

Σε αυτα που εγραψες στα περισσοτερα (οχι σε ολα) οι τιμες που λες ανηκουν στα μεγαλα τους μοντελα και οχι στα αρχικα και σε μερικα εξ αυτων ξεπερνουν και την τιμη αυτη αλλα με μεγαλες μεταβολες απο τη βασικη μεχρι την μεγαλη.  Ακομα και στο Μ3 η μεγαλη εκδοση φτανει τα 80Κ εδω οποτε οχι δεν ειναι στο ιδιο οικονομικο segment με ολα αυτα αλλα μονο με τα premium εξ αυτων (εκτως και αν τα καθημερινα Α4 κ Passat,αλλα και τα αλλα που εβαλες , ειναι ολα στις μεγιστες εκδοσεις με τα μεγαλα μοτερ και οχι στα βασικα εξ αυτων). Δεν μειωνω σε καμια περιπτωση το Tesla αλλα σε καμια περιπτωση τη δεδομενη στιγμη δεν τιμολογηται εκει που θα επρεπε με βαση τον ανταγωνισμο του αλλα ειναι τουλαχιστον στο upper segment του και παραπανω. Το σχολιο μου ηταν ξεκαθαρα με το πως βλεπεις εσυ ως σωστη τη δειλη εστω αυτη προσπαθεια τιμολογησης του στην αγορα οταν εγω (για μενα μιλαω παντα) την θεωρω ξεκαθαρα υπερκοστολογημενη αλλα τουλαχιστον ειναι μια αρχη.

Ναι καταλαβαίνω πως το εννοείς, αλλά...

Εάν πάρουμε ένα Μ3 των 45.000 $ (που είναι 40.000 ευρώ) προ  φόρων(Φ.Π.Α. Όχι δασμών) ,  ασφάλειας, μεταφοράς, και κέρδους αντιπροσώπου, τα 56.000 ευρώ δεν είναι παράλογη τιμή. Θα μπορούσε να είναι (λίγο) καλύτερη ? Σίγουρα. Πιστεύω ότι αν κάποιος μπει στην διαδικασία να το παραγγείλει απευθείας στην Tesla και το εισάγει μόνος του (με δικό του εκτελωνιστή)  θα κερδίσει τουλάχιστο 10% της τιμής αυτής. 

Αν δεις εδώ θα δεις Α4 δίλιτρο πετρέλαιο που περνάει τις 50.000 ευρώ ΧΩΡΙΣ δερμάτινα καθίσματα navigation κλπ «πολυτελή» extra. A4 1.400cc 36.000 ευρώ. Τι συζητάμε. ......

Όχι λοιπόν δεν το συνέκρινα με τις πολυτελείς εκδόσεις....

Τέλος πάντων δεν έχει σημασία γι αυτό στα αυτοκίνητα η τιμολόγηση είναι ανελαστική και εμείς ως καταναλωτές έχουμε αποδείξει και στο παρελθόν ότι έχουμε προβλεπόμενη συμπεριφορά.

Τέλος για να περιορίσω το off topic δες το ποσοστό αύξησης των πωλήσεων στους λεγόμενους  premium κατασκευαστές τον τελευταίο χρόνο και δες το ποσοστό αύξησης πωλήσεων των υπολοίπων. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Standard & Poor's αναβάθμισε εχθές το outlook του χρέους της tesla από αρνητικό σε θετικό. (έκανε skip το neutral)

Τι σκατά; Δεν διαβάζει insomnia;

Στις 6/11/2019 στις 9:54 ΠΜ, shikabalas είπε

Θα επανελθω πιο αναλυτικα οταν βρω χρονο για το Q3

 

Δεν μπορούσε να περιμένει έστω την ανάλυση του Q3 από τον shikabalas;

😋😋

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι γνωστο αλλωστε το αλαθητο της S&P, μονο ολο το χρηματοπιστωτικο συστημα κοντεψε να τιναξει στον αερα με τα AAA rating της πριν σκασει το housing bubble.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αλάθητο μπορεί να μην το έχει, αλλά όσο να πεις δεν είμαστε μόνο μερικοί καλτοποιημένοι στο insomnia που θεωρούμε, ότι η tesla βαδίζει προς την σωστή κατεύθυνση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Lol. .... Ok Είναι σεμνή καγκουριά ......

Πάντως το κομμάτι  με τις εντελώς custom αναρτήσεις με εντυπωσίασε. Πρέπει να πατάει πολύ καλά στο δρόμο αλλά και να κόστισε αρκετά, σαν first time custom λύση.
Τώρα για το παρουσιαστικό ..... το βλέπω ισορροπημένο. Όχι πολύ επιθετικό αλλά όντως λίγο «βαρύ» στα αυτοκόλλητα. 
Αλλά περί ορέξεως .....

Αυτό που θεωρώ πολύ hard core και δεν θα έκανα είναι τα καθίσματα ....

Και κάτι τελευταίο .....

https://oilprice.com/Latest-Energy-News/World-News/The-Most-Popular-Electric-Car-In-Europe.html

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια ενδιαφέρουσα παρουσίαση του Karpathy για την εκπαίδευση του NN του autopilot (ανάθεμα αν κατάλαβα 5 πράγματα... ίσως εσείς καταλάβετε περισσότερα)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Μια ενδιαφέρουσα παρουσίαση του Karpathy για την εκπαίδευση του NN του autopilot (ανάθεμα αν κατάλαβα 5 πράγματα... ίσως εσείς καταλάβετε περισσότερα)

Περίμενα κάτι πιο exciting.. περισσότερο με τα logistics του πράγματος ασχολούνται φαίνεται 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...