Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, Vagosman είπε

Δυστυχώς το συγκεκριμένο thread έπεσε ανεπιστρεπτί. Πως θα ενημερωνόμαστε τώρα χωρίς αντίλογο;

Ξεκινάτε να ρίχνετε νέα. Paladin πότε θα έχουμε ρεβιου;

Σήμερα κατά πάσα πιθανότητα. Κάνω το editing τώρα. 😁 Καλα μη φανταστείτε τιποτα σε φάση top gear, ασε που ασχολούμαι πρώτη φορά με κάτι τέτοιο. Όσο προχωράει πάντως θα φτιάχνω σίγουρα καλύτερα βιντεάκια καθότι θα έχω και καλύτερο εξοπλισμό 😎

Επεξ/σία από Paladin-}LoA{-
  • Like 4
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εδώ και ώρες μου έχει κολλήσει το YouTube Studio στο "Video being processed. Please check back later". Μόλις ξεκολλήσει και τελειώσει ότι κάνει θα ποστάρω το λινκ 😉

Βασικά η κάμερα δεν είχε κουμπώσει καλά μέσα στο camera case και ακούγεται ένα τριξιματάκι που θα σας εκνευρίσει. Και ως νουμπάς κολλάω και στο λόγο, αλλά από τα επόμενα θα έχω άλλο αέρα.😁

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, sattack είπε

Ωραια!

Ποια καμερα χρησιμοποιεις και με ποιο πρόγραμμα κανεις επεξεργασία του βιντεο;

Κάμερα έχω μια DJI Osmo Action 4K

Από software για την ώρα τσαμπατζής. 🤣

Da Vinci Resolve. Αλλά θα τσιμπήσω μάλλον συνδρομή στην Adobe για το Permiere.

Το YouTube Beta bugαρε. Ξαναανεβάζω το βίντεο τώρα μήπως και ξεμπλοκάρει στο processing.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο CEO της VW παραδέχθηκε εχθές, κατά τη παρουσίαση του ID.3, αυτό που λέμε μερικά χρόνια τώρα οι "καλτοποιημένοι" τούτου του thread.

Ότι η μόνη λύση για να μεταβούμε στην ηλεκτροκίνηση είναι οι μπαταρίες. Όχι το υδρογόνο.

 

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

The only available technology (yet)

Προσωπικά ειμαι φαν της ηλεκτροκίνησης. Απο που θα έρθει η ενέργεια μου ειναι "σχεδόν" αδιάφορο.

Η αλήθεια ειναι οτι οι μπαταρίες ειναι το μόνο διαθέσιμο μέσω αποθήκευσης σήμερα σε ευρεία κλίμακα. Οι κυψέλες ίσως να έχουν νόημα για να δώσουν ενέργεια προς φόρτιση ηλεκτρικών και οχι να έχει το κάθε αυτοκίνητο την κυψέλη του. Χαμηλή απόδοση ναι, αλλα αν προέρχεται απο ΑΠΕ τότε αξίζει.

Στο μέλλον όλα είναι πιθανά αλλά στο παρόν διανύουμε την εποχή των μπαταριών.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το βίντεο να πω ότι από το επόμενο ο ήχος θα είναι πολύ καλύτερος.

Επίσης θα προσπαθήσω να τα ανεβάζω 4K.

Συγνώμη προκαταβολικά για τις όποιες ατέλειες. Είμαι noobάς και όσο ζεις μαθαίνεις! 😁

 

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Για το βίντεο να πω ότι από το επόμενο ο ήχος θα είναι πολύ καλύτερος.

Επίσης θα προσπαθήσω να τα ανεβάζω 4K.

Συγνώμη προκαταβολικά για τις όποιες ατέλειες. Είμαι noobάς και όσο ζεις μαθαίνεις! 😁

Πέτρο καλησπέρα,

Σε ευχαριστούμε για το review, ηταν αρκούντως κατατοπιστικό ως μία πρώτη συνοπτική ματιά στο αυτοκίνητο.

Καλορίζικο !!

 

54 λεπτά πριν, sattack είπε

Tesla = Apple

VW = Samsung

Toyota = Nokia

Mercedes BMW = Sony Ericsson 

Είσαι spot On !!!!!!

_——————————_—————————————————————

Βλέπω τα πρώτα δειλά βήματα

Οι φόροι κρατάνε λίγο την τιμή αλλά είναι κοντά στην κατηγορία ενός μεσαίου saloon...

 

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδη ειδες τις τιμες και με τη χαμηλοτερη αναγραφωμενη στο car τα 56 χιλιαρικα εβγαλες το συμπερασμα οτι ειναι κοντα στα μεσαια saloon? Ποια ακριβως μεσαια εννοεις γιατι εγω πιο κοντα στα upper class θα τα εβαζα (οχι οτι ειναι κακο αυτο βεβαια).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, primeragt είπε

Δηλαδη ειδες τις τιμες και με τη χαμηλοτερη αναγραφωμενη στο car τα 56 χιλιαρικα εβγαλες το συμπερασμα οτι ειναι κοντα στα μεσαια saloon? Ποια ακριβως μεσαια εννοεις γιατι εγω πιο κοντα στα upper class θα τα εβαζα (οχι οτι ειναι κακο αυτο βεβαια).

Βασικά αυτό που ήθελα να πω (ίσως όχι τόσο εύστοχα) είναι ότι το κόστος των συμβατικών αυτοκινήτων εδώ είναι πολύ μεγαλύτερο σε σχέση με άλλες Ευρωπαϊκές χώρες. Για παράδειγμα, το T-Roc ξεκινάει στην Ελλάδα από 19.950 €. Εδώ Ξεκινάει από 356.500 NOK (35.000 € περίπου).

Αντίθετα, στα Ηλεκτρικά, παίζει να έχουν εδώ τις χαμηλότερες τιμές ευρωπαϊκά. Μηδέν τελωνείο / φορολογία στην αγορά, μηδέν τέλη κυκλοφορίας, μηδέν διόδια (αυτό θα αλλάξει σύντομα και θα πληρώνουν σύντομα το μισό έστω, όσοι έχουν ηλεκτρικό).

Οπότε αν π.χ. για ένα σκέτο χωρίς κανένα εξοπλισμό Passat θες πάνω από 400.000 NOK και για το M3 Standard Range Plus θέλεις 385.000, ενώ για το Long Range (χωρίς αυτόματο) θέλεις 459.000, λογικό είναι πολλοί να πηγαίνουν στο M3. Πιστεύω ότι αυτοί είναι πρωτίστως οι λόγοι (συν το ότι είναι εξαιρετικό σε οδήγηση, τεχνολογία κλπ) που έχει τόσες πωλήσεις εδώ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, sattack είπε

Tesla = Apple

VW = Samsung

Toyota = Nokia

Mercedes BMW = Sony Ericsson 

Mια απο αυτες ανακοινωσε +9.0% yoy Automotive Revenues, η αλλη -12%. Μαντεψε ποια απο τις δυο αυτοπλασαρεται ως "growth company".

Θα επανελθω πιο αναλυτικα οταν βρω χρονο για το Q3, οχι τιποτα αλλο αλλα πηρε φορα ο Droulas και θα αρχισει να γραφει για ποταμια που δεν γυριζουν πισω παλι, τα ιδια ειχαμε μετα και το περσυνο Q3 βεβαια και επειτα πεσατε απο τα συννεφα. 😄

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Βασικά αυτό που ήθελα να πω (ίσως όχι τόσο εύστοχα) είναι ότι το κόστος των συμβατικών αυτοκινήτων εδώ είναι πολύ μεγαλύτερο σε σχέση με άλλες Ευρωπαϊκές χώρες. Για παράδειγμα, το T-Roc ξεκινάει στην Ελλάδα από 19.950 €. Εδώ Ξεκινάει από 356.500 NOK (35.000 € περίπου).

Αντίθετα, στα Ηλεκτρικά, παίζει να έχουν εδώ τις χαμηλότερες τιμές ευρωπαϊκά. Μηδέν τελωνείο / φορολογία στην αγορά, μηδέν τέλη κυκλοφορίας, μηδέν διόδια (αυτό θα αλλάξει σύντομα και θα πληρώνουν σύντομα το μισό έστω, όσοι έχουν ηλεκτρικό).

Οπότε αν π.χ. για ένα σκέτο χωρίς κανένα εξοπλισμό Passat θες πάνω από 400.000 NOK και για το M3 Standard Range Plus θέλεις 385.000, ενώ για το Long Range (χωρίς αυτόματο) θέλεις 459.000, λογικό είναι πολλοί να πηγαίνουν στο M3. Πιστεύω ότι αυτοί είναι πρωτίστως οι λόγοι (συν το ότι είναι εξαιρετικό σε οδήγηση, τεχνολογία κλπ) που έχει τόσες πωλήσεις εδώ.

Δεν το ειπα σε σενα αλλα για τον jiacometi που εβαλε τιμες απο Ελλαδα και συγκρινε κατηγοριες, εκει πηγαινε το σχολιο της τιμολογησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα άφησα το αυτοκίνητο για να φτιάξουν την γρατζουνιά που ειχε εσωτερικά στο πλαστικό της πόρτας του οδηγού. Φωτο είχα ποστάρει παλιότερα. Fix ETA 1 hour,  άρα μέχρι μεσημέρι θα το έχω πάρει. 😁 Άνευ κόστους η επισκευή. 

Screenshot_20191106-094656_Tesla.jpg

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, shikabalas είπε

Mια απο αυτες ανακοινωσε +9.0% yoy Automotive Revenues, η αλλη -12%. Μαντεψε ποια απο τις δυο αυτοπλασαρεται ως "growth company"

Θα επανελθω πιο αναλυτικα οταν βρω χρονο για το Q3, οχι τιποτα αλλο αλλα πηρε φορα ο Droulas και θα αρχισει να γραφει για ποταμια που δεν γυριζουν πισω παλι, τα ιδια ειχαμε μετα και το περσυνο Q3 βεβαια και επειτα πεσατε απο τα συννεφα. 😄

Ο,τι είχα να γράψω για το q3 το έγραψα. (Και τα γελακια κάποιων άλλων έχουν κοπεί, όχι θα δικά μου)

Το μόνο που άλλαξε από πέρυσι και δεν είναι η χρόνια συνολικά κερδοφόρα είναι οι πωλήσεις των s/x.

Του χρόνου το πρώτο μισό θα είναι ελαφρώς ζημιογόνο, το δεύτερο μισό ελαφρώς κερδοφόρο και συνολικά το 2020 θα είναι η πρώτη μη ζημιογόνα χρονιά  της Τέσλα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...