Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τώρα που η Tesla κατάφερε να στήσει, στην Κίνα, γραμμή παραγωγής σε χρόνο ρεκόρ θυμήθηκα τις εξαγορές των εταιρειών, της Grohmann και της Perbix, με τις οποίες πριν τις εξαγοράσει συνεργαζόταν για μερικά χρόνια και οι οποίες προμήθευαν την Tesla με εξοπλισμό. Και τις αγόρασε προκειμένου να ασχολούνται με τις δικές της γραμμές παραγωγής κατ' αποκλειστικότητα.

Πριν ένα χρόνο είχαν εκφραστεί από τον Fubar.gr οι εξής απόψεις στο θέμα Η Tesla απολύει το 9% του εργατικού δυναμικού της :

Αναφορά σε κείμενο

-Αγορασαν διάφορες εταιρίες όπως Grohmann Automation, Perbix, Silevo, τις οποίες μετά ουσιαστικά έκλεισαν.

Αναφορά σε κείμενο

Όσον αφορά την Grohmann, ενώ είχε συμβόλαια και με άλλες γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες, μετά την εξαγορά τους ανάγκασαν να παρατήσουν όλους τους άλλους πελάτες. Αυτό δημιούργησε τριβές με τη διεύθυνση και τους εργαζομενους, καθώς φοβήθηκαν οτι θα χάσουν τη δουλειά τους. H Tesla αναγκάστηκε να δώσει πακέτα αποζημίωσης σε όσους έφυγαν και γενναίες αυξήσεις σε όσους έμειναν.

Δηλαδή και ξόδεψαν ένα σκασμό λεφτά και παράλληλα κατέστρεψαν την Grohmann.

Τελικά αναρωτιέμαι, αυτές οι εταιρείες, η Grohmann και η Perbix άραγε να "ουσιαστικά έκλεισαν" και να "τις κατέστρεψε" η Tesla ή μήπως να αποτέλεσαν καθοριστικό παράγοντα επιτυχίας του τόσο γρήγορου στησίματος από το μηδέν της γραμμής παραγωγής στην Κίνα;

 

  • Like 2
  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Στις 23/9/2018 στις 12:35 ΠΜ, sattack είπε

 

Ολα τα υπολοιπα ειναι πολλα λογια. Για μενα η μεγαλη υποθεση ειναι το regenerative breaking. Αυτo περιμενα να δω, και παλι την πρωτη φορα δεν εισαι συνηθισμενος να αφηνεις το γκαζι και να φρεναρει. Ειναι η διαστημικη αλλαγη του αυριο. Απο τοτε που αρχισα να ασχολουμαι με το θεμα μου κακοφαινοταν το φρεναρισμα με τα φρενα, ενω εχω παρει με αυτοματο κιβωτιο ολο κατεβαζα χειροκινητα τις ταχυτητες, τωρα που οδηγησα και το ηλεκτρικο θα μου κακοφαινεται ακομα περισσοτερο. Για μενα το regenerative breaking ειναι η αληθινη νεα εποχη, ειναι οπως οταν πηγα απο τις κασσετες στις δισκετες... Και δεν οδηγησα και σε καταβαση, μονο στο ισιο...

 

Αυτά είχα γράψει πέρυσι. 

Για μένα είναι το νο1 χαρακτηριστικο στα ηλεκτρικά και αυτό που μου λείπει περισσότερο από τα αλλα....

(Εντάξει, είναι και η έλλειψη αναθυμιασεων απο εξάτμιση, αλλά λέω τώρα για την αίσθηση οδηγησης).

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 16/5/2019 στις 9:33 ΠΜ, Fubar.gr είπε

Η θεωρία συνωμοσίας που λέει οτι η εξαγορά της Solarcity ήταν για τη διάσωση των ξαδέλφων Rive απο τη χρεοκωπία, και τα solar tiles ήταν vaporware επιβεβαιώνεται όσο περνά ο καιρός.

Στις 25/7/2019 στις 10:46 ΠΜ, shikabalas είπε

Ποια αναμονη ρε droulas για τα solar, μιλας σοβαρα? Τι πρεπει να γινει για να παραδεχτεις την απατεωνια του παπατζη σε οτι αφορα την SolarCity?

Στις 25/7/2019 στις 11:24 ΠΜ, Droulas13 είπε

Θα το παραδεχτώ, όταν ανακοινώσει ότι σταματάει την παραγωγή solar.

 

Η τελική μορφή του solar roof (τώρα το λέει solarglass), η οικονομικά βιώσιμη, η οποία αξίζει να γίνει μαζική ξεκίνησε να παράγεται και οι εγκαταστάσεις θα ξεκινήσουν τον επόμενο μήνα. (Οκ και αν ξεκινήσουν τον Δεκέμβριο ή τον Ιανουάριο, κάποιοι εδώ θα λέτε πάλι για παπατζή κλπ και εμείς οι άλλοι οι καλτοποιημένοι θα λέμε, ότι 1-2 μήνες ακόμα καθυστέρησης δεν λένε κάτι και ούτω καθεξής!)

Για ένα μεσαίο σπίτι, το οποίο έχει σκεπή 185 τμ, θα κοστίζει 33.950 δολάρια (συμπεριλαμβανομένων και των 8.550 incentives, δηλαδή η tesla θα εισπράττει 42.500 δολάρια) και η ισχύς του συστήματος θα είναι 10 KW. Θα αξίζει για σπίτια, είτε που χτίζονται τώρα είτε που θέλουν νέα στέγη. Θα έχουν εγγύηση 25 ετών. Δεν είναι τέλειο, αλλά στα 25 αυτά χρόνια ο ιδιοκτήτης θα έχει εξοικονομήσει τόσα χρήματα (ίσως και περισσότερα), από όσα του χρειάζονται για να αγοράσει τη νέα στέγη.

Τώρα η Tesla έχει 3 επιλογές στο site της:

1) Την παραπάνω.

2) Αγοράζεις solar panels (έχει 3 μεγέθη, 3,8KW, 7,6KW και 11,4KW). Στην περίπτωση αυτή αγοράζεις υποχρεωτικά, ανάλογα με το μέγεθος, και 1, 2 ή 3 powerwalls. Η συνολική τιμή μαζί με τα incentives είναι 14.900, 24.900 και 34.900 δολάρια αντίστοιχα.

3) Μηνιαία συνδρομή χωρίς powerwall 65, 130 και 195 δολάρια αντίστοιχα.

Σημειωτέον, ότι στο Q3 2019 στο Storage deployed έκανε 2 συνεχόμενο ρεκόρ στις 477 MWh (από 415 MWh στο Q2) ενώ στο Solar deployed ανέβηκε στα 43 MW (από 29 MW στο Q2) αλλά εκεί ακόμα είναι πολύ μακριά από τα καλά χρόνια της Solarcity, όπου όμως εκεί ακολουθούσε ένα τελείως διαφορετικό μοντέλο δραστηριότητας. Η τότε δραστηριότητά της ομοιάζει με την τωρινή επιλογή της μηνιαία συνδρομής. Όμως οι πελάτες της Solarcity δεν πλήρωναν (αν έχω καταλάβει καλά) τίποτα ούτε μηνιαίως ούτε για την εγκατάσταση. Η αμοιβή της Solarcity ερχόταν από την πώληση των KWh που παράγονταν. Ένα μέρος δηλαδή πήγαινε από την πώληση στην Solarcity και ένα μέρος στον πελάτη.

Το κομμάτι της ενέργειας τα τελευταία 2 χρόνια παραμελήθηκε. Όλη η προσοχή και οι πόροι της Tesla πήγαν στην παραγωγή του model 3. Τώρα που η παραγωγή του model 3 και η διεθνής του διάθεση έχει σταθεροποιηθεί, η tesla έχει και τον χρόνο και τα χρήματα να επικεντρωθεί και στην ενέργεια. Ήδη αυτό φαίνεται στο Storage deployed όπου στα τελευταία 2 τρίμηνα έχει εγκαταστήσει 892 MWh, σε σύγκριση με τα δύο προηγούμενα τρίμηνα (Q4 2018 και Q1 2019) όταν είχε εγκαταστήσει 454 MWh, δηλαδή 97% άνοδος μέσα σε ένα εξάμηνο! Αντίστοιχα και το gross margin του τομέα στις αντίστοιχες περιόδους αυξήθηκε από 51 εκ στα 132 εκ, δηλαδή 159%! Τα επόμενα χρόνια ο τομέας αυτός έχει πολλά να συνεισφέρει στο συνολικό ισολογισμό. Μένει να το δούμε!

 

 

Επεξ/σία από Droulas13
  • Like 1
Δημοσ.

Σημείωση. Για να έχετε ένα μέτρο σύγκρισης, ώστε να καταλάβετε πόσο μεγάλο είναι το νούμερο 892 MWh στο storage deployment μέσα σε μόλις 6 μήνες:

1) Το σύνολο των εγκαταστάσεων battery storage ήταν περίπου 4.800 ΜWh το 2016

2) Το 2016 εγκαταστάθηκαν συνολικά περίπου 1250 MWh, δηλαδή λιγότερες από όσες θα εγκαταστήσει η Tesla μόνη της το 2019 (έχει ήδη εγκαταστήσει στους πρώτους 9 μήνες 1.121 MWh)

  • Like 1
Δημοσ.

Τον Αύγουστο η porsche διαφήμισε την ικανότητα της taycan να κάνει 26 φορές το 0-200 km/h.

Σήμερα ο Νορβηγός φίλος μας Bjørn Nyland πόσταρε βίντεο με το model 3 του να κάνει 27 φορές το 0-200, not bad:

 

Δημοσ.

Και μετα πηγε να το βαλει στην πριζα γιατι εμεινε...............................

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις ‎26‎/‎10‎/‎2019 στις 9:26 ΜΜ, spyros007 είπε

Και μετα πηγε να το βαλει στην πριζα γιατι εμεινε...............................

ναι οπως και η porcshe...Χωρις να εχω δει καθολου τα βιντεο υποθετω αυτη ειναι η ουσια της συγκρισης...

Επεξ/σία από Αλεξανδρος A.92
Δημοσ.

3 επιλογές:

Α) 15 model 3 που κατασκευάστηκαν στην Κίνα.

Β) 15 model 3 που κατασκευάστηκαν στην Αμερική και μεταφέρθηκαν στο προαύλιο χώρο του εργοστασίου της Κίνας.

Γ) 15 key fobs που τραβήχτηκαν με μαεστρία και φαίνονται για πραγματικά model 3.

Αν είσαι σκεπτικιστής διαλέγεις Β ή Γ. Αν είσαι καλτοποιημένος διαλέγεις το Α.

Η εκτίμησή μου είναι, ότι προτεραιότητα τους επόμενους 2 μήνες είναι η αύξηση της παραγωγικότητας και η ομαλοποίηση της παραγωγής και όχι το να κατασκευάσουν μεγάλο αριθμό model 3.

Τα πρώτα model 3 που θα κατασκευαστούν, θα έχουν μεγάλο αρνητικό gross margin και αυτό σημαίνει, ότι όσα περισσότερα κατασκευάσουν, υπό συνθήκες χαμηλής παραγωγικότητας, τόσο περισσότερο θα επιβαρυνθεί ο ισολογισμός. Γι αυτό και θα κατασκευαστούν, όσα χρειάζονται για δοκιμές κλπ και όσα χρειάζονται προκειμένου να τεστάρουν την γραμμή παραγωγής, ώστε να είναι σίγουροι ότι αυτή έχει την δυνατότητα να ξεκινήσει με μεγάλο αριθμό ανά εβδομάδα από την αρχή του χρόνου. Για αυτό και όσους κάλεσαν να οριστικοποιήσουν την παραγγελία τους, τους έδωσαν χρόνο παράδοσης q1 2020.

  • Like 2
Δημοσ.

Θα ήθελα να ρωτήσω επειδή προσπαθώ να παρακολουθήσω την αγορά υποδομών όλα αυτά τα χρόνια αλλα είναι δύσκολο αν δεν είσαι σε χώρα του εξωτερικού.

Σχετικά με τις υποδομές φόρτισης τι παίζει εκει έξω; Υπάρχει κατακερματισμός ναι, αλλα γενικά οι εταιρείες πως βγάζουν το μεροκάματο τους;

Πωλώντας ηλεκτρισμό σε μεγαλύτερη τιμή;

Προσφέρουν άλλες υπηρεσίες;

Είναι υγιές το μοντέλο ανάπτυξης τους;

Υπάρχει κάποιο γενικό framework;

  • Like 2
Δημοσ.
23 ώρες πριν, Vagosman είπε

Θα ήθελα να ρωτήσω επειδή προσπαθώ να παρακολουθήσω την αγορά υποδομών όλα αυτά τα χρόνια αλλα είναι δύσκολο αν δεν είσαι σε χώρα του εξωτερικού.

Σχετικά με τις υποδομές φόρτισης τι παίζει εκει έξω; Υπάρχει κατακερματισμός ναι, αλλα γενικά οι εταιρείες πως βγάζουν το μεροκάματο τους;

Πωλώντας ηλεκτρισμό σε μεγαλύτερη τιμή;

Προσφέρουν άλλες υπηρεσίες;

Είναι υγιές το μοντέλο ανάπτυξης τους;

Υπάρχει κάποιο γενικό framework;

Βασικά είναι αρκετά ακριβότερο να φορτίσεις εκτός σπιτιού. Αν φορτίζω μόνο στο σπίτι μου, άντε να χρειαστώ σε κόστος 7-8 ευρώ ανά μήνα.

Αν φορτίσω έξω, πχ. να πάω 2 φορές σε Ionity, χρειάζομαι 16 ευρώ το μήνα.

Αν πάω σε φορτίστή της Grønn Kontakt που είναι η ακριβότερη (και με 50 kWh φορτιστή, δηλαδή αρκετά υποδεέστερο της Ionity) θα φάω 40 ευρώ το μήνα.

Οπότε είναι που θα πας βασικά. Υπάρχουν και οι δημόσιοι δωρεάν φορτιστές, σε άλλα μέρη έχει περισσότερους, σε άλλα λιγότερους. Αλλά πρέπει να σου κάτσει να βρεις ελεύθερο.

Γενικά βγάζουν χρήματα εννοείται. Ειδάλλως δεν θα το έκαναν. Τώρα να προσφέρουν άλλες υπηρεσίες, στην πλειοψηφία τους όχι. Απλά συνήθως τους βάζουν σε μέρη που έχει και κάτι άλλο να κάνεις. π.χ. σε εμπορικά κέντρα, σε εστιατόρια, σε βενζινάδικα που έχουν και fast food, σε σουπερ μάρκετ να φορτίζεις όσο ψωνίζεις κλπ. Και συνήθως έχεις κάποια coupons ή κάποια discounts μέσω των εταιριών αυτών αν χρησιμοποιείς κατάστημα ή αλυσίδα που βρίσκεται εκεί που φορτίζεις.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σύγκριση model Υ με bmw X5 και model 3. Screenshots από βίντεο.

Φαίνεται πολύ μεγαλύτερο από την εντύπωση που είχα μέχρι τώρα.

ZFHe4rm.png

SSvY4rW.png

 

 

Επεξ/σία από Droulas13
  • Like 1
Δημοσ.

εχω ξαναπει οτι κατα τη γνωμη μου το model Y οχι μονο θα ειναι μεγαλη επιτυχια αλλα θα διαλυσει και τις τελευταιες ψευδαισθησεις των υπολοιπων αυτοκινητοβιομηχανιων. 

Σε τετοιες ψευδαισθησεις ζει ακομα πχ η BMW που νομιζει οτι κατι κανει με τα SUV της σειρας Χ, την ωρα που ολα τα σενταν της μαζι ειναι ενα μικρο κλασμα των πωλησεων του model 3. Οταν βγει το Υ και κανει τρελλες πωλησεις και ταυτοχρονα κοψει και απο τις πωλησεις των ΒΜW Χ, πρωτα στην Αμερικη και μετα και στον υπολοιπο κοσμο, εκει θα παθει το οριστικο στραπατσο η BMW. Μετα θα τρεχει να ανακοινωσει EV μοντελα και οι μετοχοι της θα κραζουν τη διοικηση στο 100πλασιο... Κι απο κοντα η Audi και η Mercedes και ολοι οι αλλοι. Και τοτε θα αρχισει και η μεγαλη μεταστροφη των δημοσιογραφων.

  • Like 2
Δημοσ.

Νέες αυξήσεις στις τιμές του model 3, +1.000 το FSD (αυτό το είχαν προαναγγείλει) και +500 στο LR.

Η ζήτηση στο Q4 του model 3 πρέπει να είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα, το συμπέρασμα το βγάζω γιατί:

- Το πρώτο μήνα του Q4 έχουν ήδη φύγει 8 πλοία (4 για ευρώπη και 4 για ασία) σε σύγκριση με μόλις 4 πλοία που είχαν φύγει αντιστοίχως στο Q1, Q2 και Q3.

- Οι καταχωρήσεις του πρώτου μήνα του Q4 εδώ είναι 100+%  σε σύγκριση με το Q3 και 60+% σε σύγκριση με το Q2.

Δημοσ.

Δυστυχώς το συγκεκριμένο thread έπεσε ανεπιστρεπτί. Πως θα ενημερωνόμαστε τώρα χωρίς αντίλογο;

Ξεκινάτε να ρίχνετε νέα. Paladin πότε θα έχουμε ρεβιου;

Δημοσ.

Όταν τα πράγματα δεν πήγαιναν καλά είχε ψωμάκι.

Τώρα που δεν διαφαίνονται φουρτούνες για το άμεσο μέλλον, λουφάζουμε μέχρι να βρούμε κάποιο γερό πάτημα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...