sattack Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Περασα χτες απο την Tesla και ως γνωστον απο το τι βλεπει καποιος στο παρκιγκ της Tesla, μπορει να εξαγει ασφαλη συμπερασματα για την εταιρεια. Λοιπον, πολλα Tesla παρκαρισμενα, αρα απουλητα, αρα οι δουλειες πανε χαλια. Και καμποσα αυτοκινητα απο διαφορες μαρκες, που οι ιδιοκτητες τους τα πανε να τα κανουν trade in για να παρουν Tesla. Επεξ/σία 20 Οκτωβρίου 2019 από sattack 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2019 Κρίνοντας από τον αριθμό των φορτηγών στις πύλες τροφοδοσίας της γραμμής παραγωγής, κάτι μου λέει ότι η παραγωγή έχει ήδη ξεκινήσει... 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2019 Στο παρακάτω βίντεο, από το 8:20 και μετά, υπάρχουν δύο πιθανά ενδεχόμενα: 1) Είτε πρόκειται για ένα από τα πρώτα πρώτα model 3 που κατασκευάστηκαν στο giga 3, το οποίο κάνει δοκιμές. 2) Είτε ο κινέζος 乌瓦, ο οποίος έπαιρνε συνεντεύξεις από τους αγρότες πέρυσι τον Οκτώβριο και "γελάγαμε", ήταν από την πρώτη στιγμή στο payroll του Musk και σήμερα που θα πέταγε το drone του συνεννοήθηκαν να βγάλει ένα model 3, που έφεραν έτοιμο από την Αμερική, και να το κάνει βόλτα πέρα-δώθε για να μας κάνει να πιστέψουμε, ότι είναι ένα από τα πρώτα model 3 που κατασκευάστηκαν στο giga 3, ενώ στη πραγματικότητα το giga 3 είναι ένα τεράστιο άδειο κτίριο μέσα στο οποίο στοιβάζονται τα απούλητα model 3 που κατασκευάζονται στην Αμερική, και ένα ένα αποσυναρμολογείται εις τα εξ ων συνετέθη και στη συνέχεια τα κομμάτια φορτώνονται στα φορτηγά "της γραμμής παραγωγής", τα οποία αντί να φέρνουν υλικά στη πραγματικότητα μεταφέρουν πίσω τα υλικά στους προμηθευτές, για να τσεπώνει μαύρο χρήμα ο Musk, ο οποίος δεν ενδιαφέρεται για τίποτα άλλο παρά για το τσέπωμα χρήματος. Α ναι ξέχασα και το stock pump! Εγώ φυσικά, επειδή είμαι ένας καλτοποιημένος διαλέγω το πρώτο ενδεχόμενο ενώ ένας που βλέπει την αλήθεια αντικειμενικά θα διαλέξει το δεύτερο. Αυτά! 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2019 Διέρρευσε εχθές η περιβαλλοντική άδεια του giga 3, σύμφωνα με την οποία στο πρώτο στάδιο περιλαμβάνονται (όπως ξέραμε) stamping, body shop, paint shop, final assemply καθώς και άλλα που δεν αφορούν την παραγωγή αυτή καθ' αυτή. Στο δεύτερο στάδιο που έχει εκτίμηση ολοκλήρωσης τον Μάρτιο περιλαμβάνεται η κατασκευή της μπαταρίας, του μοτέρ και των καθισμάτων, τα οποία λογικά μέχρι να ολοκληρωθεί το δεύτερο στάδιο θα έρχονται έτοιμα από τα εργοστάσια της Αμερικής. Το max output σε αυτή τη αρχική φάση του εργοστασίου θα παράγει ωριαία/μηνιαία/ετησίως 24/3.500/150.000 αντίστοιχα. Υπολογίζοντας με μέση τιμή 45.000 δολάρια, 35.000 αυτοκίνητα ανά τρίμηνο και ένα συντηρητικό 20% gross margin, από το δεύτερο μισό του 2020 το giga 3 θα παράγει τουλάχιστον 300 εκ gross profit ανά τρίμηνο. Θυμίζω, ότι το πρώτο μισό του 2019 η tesla παρήγαγε από τα αυτοκίνητα μέσο gross profit 900 τριμηνιαίως. Η εκτίμησή μου είναι, ότι το Q4, το ramp up του model 3 θα στοιχίσει στον ισολογισμό 50-100 εκ. Στο Q1 του 2020 θα είναι neutral και από το Q2 και μετά σταδιακά θα ανέβει στα 300 εκ gross profit ανά τρίμηνο. Κάτι αντίστοιχο θα γίνει με το model Y. Θα ξεκινήσει το Q1 και θα στοιχίσει στο ισολογισμό, το Q2 θα πάει προς το neutral και μέχρι το τέλος του χρόνου θα αποδίδει και αυτό gross profit. Πιστεύω, ότι από το Q2 ή το Q3 του 2020 ο ισολογισμός της tesla θα γυρίσει μόνιμα στα κέρδη. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2019 Στις 3/10/2019 στις 12:07 ΜΜ, Droulas13 είπε Με αυτά τα δεδομένα περιμένω περίπου 0 έως 200 εκ προ φόρων και τόκων (από ζημίες 167 εκ) και τελικά -200 έως 0 (από ζημίες 408 εκ) Πόσο χαίρομαι, όταν πέφτω έξω αλλά είναι για καλό! Τελικά τα προ φόρων και τόκων βγήκαν 261 εκ (από ζημίες 167 εκ) και τα τελικά 150 εκ (από ζημίες 408 εκ). Τα κυριότερα σημεία: Το gross profit των αυτοκινήτων βελτιώθηκε κατά 200 εκ. Περίπου 100 εκ πιστεύω έχουν να κάνουν με την αναγνώριση εσόδων από το FSD και δεν θα επαναληφθούν στο επόμενο τρίμηνο. Η ενέργεια 88 εκ gross profit, το μεγαλύτερο μέχρι τώρα (44 ήταν στο προηγούμενο τρίμηνο). Τα λειτουργικά κόστη μειώθηκαν κατά 50 εκ και επίσης δεν επαναλήφθηκαν τα -117 εκ του προηγούμενου τριμήνου που είχαν να κάνουν με τα έκτακτα έξοδα των απολύσεων του πρώτου τριμήνου. Η εκτίμησή μου είναι, ότι τα επόμενα 2 τρίμηνα θα είναι λίγο ζημιογόνα, κυρίως λόγο του ramp up της παραγωγής της Κίνας και μετά θα είναι σταθερά κερδοφόρα. (Υπάρχει και η περίπτωση να είναι και το Q1 2020 κερδοφόρο, θα εξαρτηθεί από πότε θα αρχίσει να παίρνει χρήματα από την FCA για την πώληση των ρύπων που έχει συμφωνήσει, συνολικά 2 δις για την διετία 2020-2021) 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Paladin-}LoA{- Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Πραγματικά μεγάλη έκπληξη. Και εγώ περίμενα κερδοφορία σταθερή μετά που θα έβγαινε στην αγορά το Y και αμφέβαλα για το αν θα υπήρχε κερδοφόρο τρίμηνο μέχρι τότε. Άκρως εντυπωσιακά τα νέα και για το Model Y που είναι πολύ μπροστά από το πρόγραμμα, όπως και για το GF3 που είναι έτοιμο για παραγωγή αυτοκινήτων, με το κόστος παραγωγής εκεί να είναι εξαιρετικά χαμηλότερο από αυτό στις ΗΠΑ. Η μετοχή στο after hours καλπάζει! Επεξ/σία 24 Οκτωβρίου 2019 από Paladin-}LoA{- 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2019 https://www.cnbc.com/2019/10/20/electric-car-prices-finally-in-reach-of-millennial-gen-z-buyers.html “A lot of people my age would be able to afford an electric vehicle if they looked into it,” he said. “I really don’t think that it’s a thought that really crosses a lot of people’s minds, because when they think about electric cars, they think about Tesla.” "Tesla remains the leader Even though the LEAF has a base MSRP of $29,990, more car buyers are interested in Tesla, which just increased the price for the most affordable version of Model 3 from $38,990 to $39,940" η αντιληψη που κυριαρχει στο μυαλο του κοσμου εχει πολυ μεγαλη σημασια. Απο αυτην πηγαζει η ζητηση. Σημερα ειχαμε αλλη μια αποδειξη οτι ο Musk διοικει επιτυχημενα την εταιρεια και αυτη γιγαντωνεται με τρελλους ρυθμους. Εχει πολυ πλακα να παρακολουθεις αυτους που στοιχηματιζουν εναντιον του. :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 14/6/2019 στις 2:37 ΜΜ, Fubar.gr είπε Δέν υπάρχει hard limit στο ρυθμό φόρτισης. Μπορεί να επιλεγεί γρηγορότερος ρυθμός εις βάρος της μακροζωίας της μπαταρίας. Μόλις ξεχαστούν τα πρωτοσέλιδα η Tesla θα κάνει σιγά σιγά throttling με τα επόμενα OTA update και να μειωθεί πάλι ο ρυθμός, χωρίς να το πάρει χαμπάρι ο οδηγός. Στις 14/6/2019 στις 2:48 ΜΜ, Droulas13 είπε Θα το θυμηθώ αυτό σε 6 μήνες και θα σε κοουταρω. Τελικά βγήκε εκείνο το OTA update που θα μείωνε τον ρυθμό φόρτισης? Αν και οκ, δεν είμαι τόσο δίκαιος, σου είχα δώσει 6 μήνες και το επαναφέρω στους 4,5. . Όταν το insomnia δημοσίευσε αυτό το άρθρο τον Μάιο: "Ο Elon Musk λέει ότι η Tesla θα χρεοκοπήσει σε 10 μήνες αν δεν προηγηθούν σημαντικές αλλαγές" είχα γράψει τότε: Στις 20/5/2019 στις 2:39 ΜΜ, Droulas13 είπε Δραματοποιεί την κατάσταση για να δώσει έξτρα κίνητρο στους εργαζομένους. Μόλις εξασφάλισε χρηματοδότηση 2+ δις και στέλνει γράμμα στους εργαζομένους για περικοπές. Και τους λέει μην επαναπαύεστε επειδή εξασφαλίσαμε νέα χρηματοδότηση. Με τον ρυθμό που χάναμε χρήματα στο πρώτο τρίμηνο του 2019 (αυτό δεν συνεπάγεται, ότι και το δεύτερο τρίμηνο συνεχίζεται ο ίδιος ρυθμός) τα χρήματα που εξασφαλίσαμε μας φτάνουν για να καλύψουν μόλις 10 μήνες ακόμα. Μην τρελαίνεστε, η τέσλα θα είναι για αρκετό καιρό ακόμα ζωντανή. Ο Fubar.gr απ' την άλλη είχε γράψει αυτό: Στις 21/5/2019 στις 10:48 ΠΜ, Fubar.gr είπε Απο εδώ: https://twitter.com/PlugInFUD/status/1123253283081138177 $tsla's unrestricted cash balance on March 31, 2019 was $2.2 billion. Tesla's Q1 update letter noted that half of Q1's 63,000 deliveries occurred between March 22 and March 31. 31,500 * $59,000 (ASP) = $1.9 billion taken in during the final 10 days of the Q. Στην πραγματικότητα τα μετρητά ήταν κοντά στο μηδέν, και γι αυτό ήταν αναγκαία η καινούρια χρηματοδότηση. Οπότε και οι 10 μήνες που λέει στο email είναι σωστοί. Δέν φαίνεται κάτι τέτοιο μέχρι τώρα. Η ζήτηση έχει καταρρεύσει. Ο μόνος λόγος που οι πωλήσεις συνεχίζουν στα ίδια περίπου επίπεδα είναι γιατι έχουν γίνει δραματικές μειώσεις τιμών. Το Q2 θα έχει τα ίδια περίπου νούμερα πωλήσεων, αλλά λόγω των μειώσεων τιμών τα οικονομικά θα είναι πολύ χειρότερα. Τα νούμερα πωλήσεων στο Q1 ήταν 63.000. Τα νούμερα πωλήσεων του Q2 και Q3 ήταν άραγε περίπου ίδια; Όχι, ήταν κατά μέσο όρο 96.000, δηλαδή 50%! μεγαλύτερα. Πως να πηγαίνει άραγε το ρευστό; Λογικά θα έχει πέσει ε; Όχι, ανακοίνωσε δεύτερο συνεχόμενο ρεκόρ. Το Q2 (1,5 μήνα αφού έστειλε το πιο πάνω γράμμα στους εργαζομένους του) έκλεισε με 5 δις ρευστό και το Q3 (4,5 μήνες μετά) έκλεισε με 5,3 δις ρευστό! Επεξ/σία 24 Οκτωβρίου 2019 από Droulas13 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Μερικές φωτογραφίες από το εσωτερικό του mud field aka and empty shell: . . https://ev-cpo.com/hunter/ Το συνολικό inventory της tesla σε καινούρια και μεταχειρισμένα, το οποίο διατίθεται παγκοσμίως και κάθεται στις αντιπροσωπίες της (πλην δηλαδή αυτών που είναι in transit) είναι 1050 αυτοκίνητα, από τα οποία τα 441 είναι καινούρια, από τα οποία μόλις τα 26 είναι model 3. Το καινούριο inventory του model 3 που κάθεται αντιστοιχεί σε πωλήσεις ενός 15λεπτου (υποθέτοντας 6 ημέρες την εβδομάδα και 12 ώρες κάθε ημέρα και παίρνοντας ως βάση τα 79.000 model 3 που πούλησε στο Q3) Το καινούριο inventory των model s/x που κάθεται αντιστοιχεί σε πωλήσεις δύο ημερών (παίρνοντας ως βάση τα 17.000 model s/x που πούλησε στο Q3). No demand. Επεξ/σία 24 Οκτωβρίου 2019 από Droulas13 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2019 Στις 5/6/2019 στις 1:42 ΜΜ, Droulas13 είπε Όταν ανακοινωθούν επισήμως, σε περίπου ένα μήνα, οι πωλήσεις του model 3 για το δεύτερο τρίμηνο, προβλέπω η τιμή της μετοχής να αποκαθίσταται στα 300 δολάρια με συνοπτικές διαδικασίες. Με καθυστέρηση 3 μηνών: Μέσα σε 8 λεπτά συνεδρίασης ανταλλάχθηκαν όσες μετοχές ανταλλάσσονται κατά μέσο όρο μέσα σε μία ημέρα. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2019 18 ώρες πριν, Droulas13 είπε Περίπου 100 εκ πιστεύω έχουν να κάνουν με την αναγνώριση εσόδων από το FSD και δεν θα επαναληφθούν στο επόμενο τρίμηνο. Άκυρο αυτό, μόνο 30 εκ ήταν από την αναγνώριση εσόδων από το FSD. Αυτό κάνει ακόμα πιο εντυπωσιακό το επίτευγμα του τριμήνου! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Paladin-}LoA{- Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2019 Φαίνεται ότι σύντομα θα βγει software update που θα φέρει αισθητή βελτίωση στην ισχύ, στο range, στο regenerative braking, στη φόρτιση με super chargers και γενικά στην οδήγηση όλων των μοντέλων. Οι βελτιώσεις θα είναι πιο αισθητές στο M3.😎 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2019 Θα βάλει λέει και λειτουργία one pedal που θα σταματάει χωρίς φρένο. Οκ δεν είναι καινοτομία, γιατί το έχει και το leaf, αλλά είναι ωραίο που μπορεί να το προσθέσει με μια αναβάθμιση ΟΤΑ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Paladin-}LoA{- Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2019 1 ώρα πριν, Droulas13 είπε Θα βάλει λέει και λειτουργία one pedal που θα σταματάει χωρίς φρένο. Οκ δεν είναι καινοτομία, γιατί το έχει και το leaf, αλλά είναι ωραίο που μπορεί να το προσθέσει με μια αναβάθμιση ΟΤΑ. Προσωπικά δεν χρησιμοποιώ το φρένο σχεδόν ποτέ. Είναι πραγματικά φορές που παω και έρχομαι δουλειά, σύνολο 30 λεπτά δρόμος, και ζήτημα να πατάω μια ή δύο φορές το φρένο και αυτές όταν παρκάρω. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vagosman Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2019 Ρε παίδες τι έγινε γιατι πρασίνισε το thread; Απο μαύρο πήρε χρώμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα