Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις συνειδητοποίησα, ότι το Gigafactory 1, το οποίο βρίσκεται στο 30% του τελικού μεγέθους, είναι μεγαλύτερο από το χώρο που καταλαμβάνει το ΙΚΕΑ στα Σπάτα μέχρι και το χώρο του Factory Οutlet μαζί με τα ενδιάμεσα πάρκινγκ/δρόμους κλπ.

Το giga1 καταλαμβάνει περίπου 180.000 τμ επιφάνεια εδάφους ενώ τα συνολικά τμ του κτιρίου είναι περίπου 450.000 τμ. (το 50% είναι διώροφο και το 50% τριώροφο). Το βασικό κτίριο του giga3 αντίστοιχα καταλαμβάνει 120.000 τμ επιφάνεια εδάφους ενώ τα συνολικά τμ του κτιρίου είναι 150.000 τμ. (Μόλις ένα 25% είναι διώροφο). Αναρωτιέμαι σε ποιο ποσοστό το giga1 το έχουν εκμεταλλευτεί και πόσο περιθώριο έχει ακόμα μέχρι να χρειαστεί να το επεκτείνουν.

Η δεύτερη φάση του giga3 εξελίσσεται πιο γρήγορα και από την πρώτη. Και εκτός αυτού, επειδή δεν είναι περίοδος βροχών μπορούν να στρώνουν παράλληλα και το έδαφος.

Εχθές ήταν έτσι:

15-10-2019.jpg.cc71281b166ed89842b66644ca47292a.jpg

Στις 27/9 (19 ημέρες πριν) ήταν έτσι:

27-9-2019.jpg.130ba0dd9a39b21363385d01d9dc573b.jpg

Ενώ στις 22/8 (ούτε 2 μήνες πριν) ήταν ακόμα χωράφι:

22-8-2019.jpg.c5aefdaae6b5c390931846edff39abf6.jpg

Το κτίριο αυτό, δεν είναι όσο μικρό φαίνεται, θα καταλαμβάνει 30.000 τμ επιφάνεια εδάφους, δηλαδή το 1/4 του κεντρικού κτιρίου. Λένε, ότι εκεί θα κατασκευάζονται οι μπαταρίες. Στο βασικό κτίριο θα γίνεται η δημιουργία του σκελετού, το βάψιμο και η συναρμολόγηση.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το έχουμε ξαναπεί, είναι άλλο ένα εντυπωσιακό γεγονός ότι η Tesla έχει έτοιμα τα πληρη σχεδια για 4 ακομα οχηματα και αυτο που την κραταει ειναι οι κατασκευαστικες δυνατότητες. Οι άλλοι πρέπει να ξοδέψουν πολλα δις σε R&D για να σχεδιασουν νεα ΕV μοντελα και ηλεκτρικους κινητήρες και μπαταρίες, χώρια το software που ισως ειναι ακομα σημαντικοτερο...

Η Tesla έχει πλέον όχι μόνο εχει ξεφύγει, συνεχίζει να μεγαλώνει με εκπληκτικό ρυθμό. Τις προάλλες λέγαμε πόσο πολλαπλάσια της Jaguar είναι, σε λίγο θα λέμε ότι θα φτάσει και θα ξεπεράσει τη Volvo! Δεν το λες και λίγο!

Το GF1 θα μεγαλώσει. Και η κυριότερη εξέλιξη θα είναι αν όντως τώρα ανακοινώσει η Tesla ότι θα ξεκινήσει δική της παραγωγή cells. Το χρειάζεται άλλωστε αν προκειται να τροφοδοτήσει όλα αυτα τα μοντέλα που έχει ήδη έτοιμα στα σχέδια.

Το GF3 πάει σφαιρα και ειναι αυτο που θα δωσει τα επιπλεον νουμερα για να φτασει/περάσει τη Volvo.

Και ταυτοχρονα στο Fremont εγκαθιστουνε την γραμμη παραγωγης που θα φτιαχνει το Y.

Την ιδια ωρα, αν πάρουμε τους μεγάλους,  ολοκληρη Nissan δεν εχει κανει τιποτα αλλο τοσα χρονια απο το leaf, αν παρουμε αλλες startup πχ η Rivian ακομα συζηταει τι σχεδια μοντελων εχει και ποτε θα φτιαξει εργοστασιο...καλα κρασια...

Αυτα που εχει κανει ο Musk σε χρονο dt τα θεωρουμε "δεδομενα" και καποιοι τους φαινονται και λιγα (!) ενω αν κατσεις να το σκεφτεις ειναι κολοσσιαια έργα.

 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Spoiler
Στις 23/10/2018 στις 3:41 ΜΜ, isay είπε

Για τον φίλο-συνφορουμιτη @Droulas13 για να χαρεί. Μιλάμε για κινηματογραφική παραγωγή επικών διαστάσεων. Εχει και αγγλικους υποτιτλους

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Μη διαβάσω καμία αερολογία οτι το εφτιαξαν σορτάκηδες γιατί το βιντεο το τσιμπησα απο το electrek

Έβλεπα σήμερα το επετειακό, ενός έτους, βίντεο του τυπά που καλύπτει την κατασκευή του giga3 από την εποχή που μόλις είχε αγοραστεί η έκταση και ήταν ακόμα ένα χωράφι που παρήγαγε (νομίζω) καρπούζια.

Τότε που εμείς οι καλτοποιημένοι ήμασταν τυφλοί και δεν μπορούσαμε να διακρίνουμε την νέα μεγάλη απάτη του Μασκ, που είχε την εταιρεία έτοιμη να καταρρεύσει και προσπαθούσε να κάνει pump up την μετοχή.

 

 

Επεξ/σία από Droulas13
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο και να προσπαθείς να πικάρεις τους σκεπτικιστές, η σκληρή πραγματικότητα δεν αλλάζει. Αυτός που θαυμάζεις είναι ενας εγωμανής, τυχοδιώκτης απατεώνας που το μονο που τον νοιάζει ειναι η δική του τσεπη και τιποτα αλλο και ως πολυ καλος πωλητης που ειναι εχει μαζέψει γύρω του ενα μάτσο προβατα που τον θαυμάζουν και για αυτό ακομα δεν τον εχουν πετάξει οι επενδυτες στη θάλασσα.. Αυτά λοιπον τα προβατα, αλλα το κάνουν από αφέλεια (προβλημα τους και η ανθρωποτητα εχει πολλούς ηλιθιους) και  άλλα το κάνουν από θαυμασμό για τη μεθοδολογία του (οπότε λιγα εχω να πω για την ηθική τους).

Λιγα ontopic :

  • Τα λεφτα της κατασκευής δεν τα εχει βαλει ο supreme leader ή οι επενδυτές του, αλλα το ccp το οποιο ασκεί και την πιεση στις κατασκευαστικές για το εργο. Λες τα κινεζάκια να το κάνουν γιατί πιστευουν στον ηγέτη (μη αφοδευσω), στην ποιότητα κατασκευής ή στις μελλοντικές πωλήσεις; Τεχνολογία αντιγράφουν κάτω από τη μύτη των αμερικάνων και των χρημάτων που εφαγε γερα ο μασκαράς με τις επιδοτήσεις. Τα κινεζάκια δεν ειναι αμερικανάκια. 
  • Οι πωλήσεις tesla YoY στις ΗΠΑ ειναι σε αρνητικά νουμερα. Ευρώπη αρχισε γερή κάμψη (οι λόγοι ειναι εμφανέστατοι). Η κινα ειναι η μόνη ελπίδα των ΘΑυμαστών (γιατί τρέφονται με ΘΑ) οτι η tesla θα γίνει οικονομικά ισχυρη
  • Οι πωλήσεις tesla στην Κίνα είναι χαλια και οι προβλέψεις πωλησης ηλεκτρικών ακομα χειροτερες. Βγήκαν τα νουμερα του Σεπτ και γελανε και οι πέτρες
  • Τα στελέχη και οι σοβαροί μηχανικοί φεύγουν σαν τα ποντίκια απο πλοίο που βουλιάζει

Διαβάζω λαμακιες οτι θα γινει το ενα, θα γινει το αλλο, θα φτιάξει εκεινο, θα περάσει τους αλλους, κλπ. Ξυπνήστε θύματα του marketing. O τυπάς μεταφέρει την παραγωγή στην Κίνα (πολύ πιο οικονομικό - απορώ πως δεν το εχει κανει νωρίτερα), θα αφήσει τα αμερικάνικα εργοστάσια να ρημάξουν και μολις πουλήσει τη τεχνολογία, θα τσεπώσει ενα γερό πακτολο χρηματων, το brand θα αγοραστει από αλλη εταιρεία και οι αμερικάνοι και λοιποι θαυμαστές του θα μείνουν με ένα πουλ... αυτοκίνητο στο χέρι

Αν κάποιοι θέλουν να μασάνε κουτόχορτο, προβλημα τους, αλλά προσωπικά αρνουμαι να κάνω το ιδιο επειδή το κάνουν άλλοι. Καρα-απατεώνας ειναι ο τυπος και η μονη πραγματικα καινοτομία του ειναι οι νεες μεθόδοι υφαρπαγής χρημάτων. Αν τον θαυμαζα έστω και λιγο θα ειχα ο ιδιος σιχαθεί από τόσες υποσχέσεις που εχει αθετήσει με κερασάκι οτι οταν πάει στα δικαστήρια γίνεται "γατάκι". Σαν τον πολυλογά γνωστό που ολοι εχουμε που ολη την ωρα περηφανευται οτι δε φοβαται κανεναν και παρανομεί οποτε μπορεί, αλλα μολις τον σταματήσει ο μπάτσος, βγαίνει απο το αμαξι και πέφτει στα τέσσερα. 

Αυτοι τώρα που ειναι στο payroll, τι δουλειά σας κάνετε, αλλα το ψωμί που ταΐζουν τα παιδιά σας ειναι βρώμικο. Προβλημα τους, παρασιτα. 

Θα κλείσω με μια σιγουρη προβλεψη. Και αυτή η χρονια θα κλείσει με γερή χασουρα και ο λογος δεν ειναι οι επενδύσεις για την αναπτυξη (τα προβατα που λεγαμε). Α-Ν κλείσει και επομενη χρονια και αυτή με χασουρα θα ειναι οσο αμολάει υποσχέσεις και αρλούμπες ο supreme leader

 

Κατι αλλο re droulas. Στο παρακάτω "leaked email" ειλικρινά πες μου, ποιους ήθελε να πιάσει κότσο (για να μην πω μαντρώσει στο μαντρί) ; Τους σκεπτικιστές ή τα θύματα; Το εστειλε 26 Σεπτ και μη μου πεις οτι δεν ειχε πλήρη εικόνα για το νουμερα θα ειχε.

Στις 26/9/2019 στις 9:17 ΜΜ, Droulas13 είπε

Σε γράμμα του ο Musk προς τους υπαλλήλους αναφέρει, ότι υπάρχει πιθανότητα να καταφέρουν να πιάσουν 100.000 πωλήσεις σε αυτό το τρίμηνο. Παραδοσιακά, όταν κάνει τέτοιες δηλώσεις συνήθως τα καταφέρνει.

Αναμεταξύ πολλά ακουγονται για ενα νεο δανειακι από τους κινέζους για μεταφορά αυτοκινήτων, που προσμετρήθηκαν στις πωλήσεις του τριμήνου (τα αυτοκινητα μεταβιβάστηκαν λογιστικά στη θυγατρική της tesla στην Κίνα, οχι σε κινεζους πωλήτες), χωρίς να εχουν καν φύγει απο Αμερική. Εκοψε (και καλα) τα in transit και τώρα αρχισε αλλες "λογιστικες μεθόδους".

Τον θαυμάζω τον άτιμο, αλλα το μελλοντικο μου ηλεκτρικό αυτοκίνητο (ΟΤΑΝ με συμφέρει) σιγουράκι δε θα ειναι teza. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν μιλάω συγκεκριμένα παραθέτω στοιχεία, αλλιώς γράφω "πιστεύω, νομίζω, πιθανολογώ".

Αν σου ζητήσω να στηρίξεις τους "σίγουρους" ισχυρισμούς σου που παρέθεσες, είμαι σίγουρος ότι θα παραθέσεις μερικά τουιτς συνωμοσιολογων.

Για το νούμερο των 100.000 (που δεν το έγραψε ως σίγουρο), που παρέδωσε τελικά 97.000 (σιγά τα ωα), μόνο χαμένος βγήκε (για λίγο βέβαια) χρηματιστηριακα. Εσύ βεβαίως υπονοεις, ότι ήδη είχε πουλήσει ότι ήταν να πουλήσει και ότι ήξερε πως δεν έχει ελπίδα να το πιάσει. Το ότι οι μισές παραδόσεις γίνονται τις τελευταίες 3 εβδομάδες, δεν το λαμβάνεις υπόψη. Αυτό σημαίνει πάνω από 2000 παραδόσεις την ημέρα. Στην Ολλανδία+Νορβηγία μόνο οι ημερήσιες παραδόσεις που έχουμε στοιχεία τις τελευταίες μέρες ήταν 700-800 κατά μέσο όρο. Οι συγκεκριμένες αγορές αντιπροσωπεύουν περίπου το 20% των συνολικών πωλήσεων. Συνεπώς αφότου έκανε την δήλωση πούλησαν πάνω από 10.000 αυτοκίνητα. Δηλαδή όταν έκανε την δήλωση είχαν πουλήσει λιγότερα από 87.000. Δεν πήγε δηλαδή από τα ούτε 87 στα 100 αλλά πήγε στα 97. Τρομερό.

Οπότε καταλαβαίνεις ή κάνε ότι δεν καταλαβαίνεις.

Δεν έβαλε λες ο ίδιος χρήματα για το νέο εργοστάσιο. No shit Sherlock! Λες και όλες οι μεγάλες επενδύσεις δεν γίνονται κυρίως με νέα δάνεια! Μήπως μιλάω με ΚΚΕ/σύριζα/ανταρσία και λοιποί συρφετό; Να ξέρω δηλαδή να μην χάνω το χρόνο μου να εξηγώ.

Τελικά θα παράξει το πρώτο αυτοκίνητο στην Κίνα πριν τελειώσει το 2020;

Έχουν μείνει μόνο 14 μήνες και 14 ημέρες και με έχει φάει η αγωνία!

Δεν έχω πρόβλημα με τους σκεπτικιστές. Με τύπους σαν και εσένα έχω πρόβλημα, που μηδενίζεις. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα τελευταία νέα, η Κίνα έδωσε το πράσινο φως να ξεκινήσει η παραγωγή:

https://www.reuters.com/article/us-china-tesla-idUSKBN1WW0NM

Οι τελευταίες διαρροές λένε, ότι θα ξεκινήσει την Κυριακή που μας έρχεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το παραληρημα άνευ σχολίων...

Μια απορία μόνο θα εκφρασω: Ένας που τον νοιάζουν μόνο τα χρήματα και έχει στα 30 του 200-300 εκατομμύρια στην τσέπη, θα κάτσει να χτυπιέται και να σκίζεται 20 χρόνια 24ωρες το 24ωρο για να τα "αυγατισει" ; για να τα "απολαυσει" ποτε; Όταν γίνει 50; ή 60;

Συγκρίνονται 200 εκ στα 30 σου με τα λεφτά του B.Gates στα 50 σου ή με όλα τα λεφτά του κόσμου στα 60;  δεν ειμαστε με τα καλα μας....

Χώρια η απορία για τα λεφτά καθαυτά, αν θα τα διακινδινεψει σε 2 επιχειρήσεις που φαίνονται εξαρχής καταδικασμενες...

Μιλάμε για πολύ θολούρα μίσους....

Επεξ/σία από sattack
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, sattack είπε

Το παραλληρημμα άνευ σχολίων...

Μια απορία μόνο θα εκφρασω: Ένας που τον νοιάζουν μόνο τα χρήματα και έχει στα 30 του 200-300 εκατομμύρια στην τσέπη, θα κάτσει να χτυπιέται και να σκίζεται 20 χρόνια 24ωρες το 24ωρο για να τα "αυγατισει" ; για να τα "απολαυσει" ποτε; Όταν γίνει 50; ή 60;

Συγκρίνονται 200 εκ στα 30 σου με τα λεφτά του B.Gates στα 50 σου ή με όλα τα λεφτά του κόσμου στα 60;  δεν ειμαστε με τα καλα μας....

Χώρια η απορία για τα λεφτά καθαυτά, αν θα τα διακινδινεψει σε 2 επιχειρήσεις που φαίνονται εξαρχής καταδικασμενες...

Μιλάμε για πολύ θολούρα μίσους....

Παρακολουθώ το νήμα από περιέργεια χωρίς βέβαια πολυκαταλαβαίνω όλη αυτή την ενέργεια που δαπανάται από φίλους και πολέμιους για τη συγκέντρωση και αντιπαράθεση όλων αυτών των στοιχείων.

Δεν έχω τα στοιχεία (και ούτε φαγούρα για να τα αποκτήσω) για να συμμετάσχω στη ροή του νήματος, έτσι όπως διαμορφώνεται.

Το συγκεκριμένο post όμως θεωρώ πως είναι εκτός επιχειρηματολογίας καθώς δεν αφορά tesla και Musk αλλά την ανθρώπινη ψυχολογία. Και αν και τα ερωτήματα που θέτει φαντάζουν λογικά, σίγουρα δεν είναι στην ανθρώπινη φύση να κινείται με γνώμονα τη λογική. Μόνο.

Σίγουρα κάποιος (ο καθένας από εμάς) που έχει τώρα 300 εκ θέλει να τα φτάσει στα 400 ή τα 500. Γι' αυτό άλλωστε και ποτέ κανείς δεν σταμάτησε αυτό που τον έκανε πλούσιο/γνωστό/διάσημο αλλά συνέχισε μέχρι που να μην μπορεί πια. Και βρίσκω μάλλον απίθανο ο 30άρης μυριούχος να σκεφτεί "κάτσε να τα απολαύσω τώρα γιατί όταν θα είμαι στα 80 τότε δεν θα έχει πια σημασία πόσα έχω και θα μου αρκεί μία καλή σύνταξη και μία νοσοκόμα".

22 λεπτά πριν, sattack είπε

Το παραλληρημμα άνευ σχολίων...

Μια απορία μόνο θα εκφρασω: Ένας που τον νοιάζουν μόνο τα χρήματα και έχει στα 30 του 200-300 εκατομμύρια στην τσέπη, θα κάτσει να χτυπιέται και να σκίζεται 20 χρόνια 24ωρες το 24ωρο για να τα "αυγατισει" ; για να τα "απολαυσει" ποτε; Όταν γίνει 50; ή 60;

Συγκρίνονται 200 εκ στα 30 σου με τα λεφτά του B.Gates στα 50 σου ή με όλα τα λεφτά του κόσμου στα 60;  δεν ειμαστε με τα καλα μας....

Χώρια η απορία για τα λεφτά καθαυτά, αν θα τα διακινδινεψει σε 2 επιχειρήσεις που φαίνονται εξαρχής καταδικασμενες...

Μιλάμε για πολύ θολούρα μίσους....

Στο υπογραμμισμένο "αυθαιρετείς" θεωρώντας ότι η "απόλαυση" του όποιου Musk έχει να κάνει με τα φράγκα και αυτό που μπορούν να του προσφέρουν.

"Απόλαυση" μπορεί αν είναι (και είναι σε πολλές περιπτώσεις) όλη αυτή η διαδικασία και προσπάθεια. Το λεγόμενο "κυνήγι"

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα σε φορτιστή Ionity. Μέχρι και το 50% της φόρτισης μου ξεπερνούσε και τα 740 km/hr. Αν έχεις τόσο χαμηλή μπαταρία και θες να φορτίσεις εκτός σπιτιού είναι must οι φορτιστές της Ionity. Τους προτιμώ  και από Superchargers (τουλάχιστον μέχρι να φέρουν 3rd gen superchargers).

2019-10-17 17.51.15.jpg

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Σήμερα σε φορτιστή Ionity. Μέχρι και το 50% της φόρτισης μου ξεπερνούσε και τα 740 km/hr. Αν έχεις τόσο χαμηλή μπαταρία και θες να φορτίσεις εκτός σπιτιού είναι must οι φορτιστές της Ionity. Τους προτιμώ  και από Superchargers (τουλάχιστον μέχρι να φέρουν 3rd gen superchargers).

2019-10-17 17.51.15.jpg

Και το δίκτυο τους είναι ήδη σημαντικό και μεγαλώνει γρήγορα .....

Τα screenshots είναι από το App της Ionity ή το Tesla interface ?

Αντε να ιδιωτικοποιηθεί  ο ΔΕΔΔΗΕ μήπως και δούμε παρόμοιες πρωτοβουλίες  και στην Ελλάδα .....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Τα screenshots είναι από το App της Ionity ή το Tesla interface ?

Την οθόνη του αυτοκινήτου τράβηξα φωτογραφία. Ανεβάζω και φωτό από το App της Ionity. Σταμάτησα τη φόρτιση στα 460 km αυτονομίας. Όταν σταμάτησε, φόρτιζε με ρυθμό περίπου 200km/h. Επίσης το V10 έριξε το 100% της μπαταρίας από τα 499 στα 483 km. Βασικά δύο είναι τα επικρατέστερα σενάρια απ ότι ακούγεται για τον λόγο που το έκανε η Tesla.

1. Είδε ότι πολλοί φορτίζουν κοντά στο 100% και για να προστατέψει τις μπαταρίες αφού παρέχει και εγγύηση σε αυτές, έκανε μετατροπή και το παλιό 95% σε φόρτιση, είναι το νέο 100%.

2. Άλλοι λένε ότι ήθελε να κάνει ότι έχει κάνει και η Audi στο e-tron. Δηλαδή να έχει κάβα κάποιων χιλιομέτρων όταν φτάσει στο 0%.

Screenshot_20191017-202634_IONITY.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι παραγγελίες της Αμερικής τις πρώτες 2 εβδομάδες του Q4 είναι στο +30% και +60% από το Q2 και το Q3 την αντίστοιχη περίοδο και για αυτό δεν μου έκανε καθόλου εντύπωση που σήμερα ανέβασε λίγο τις τιμές (500 δολάρια για το SR+ και 1000 δολάρια για το performace, μάλιστα το performace το ανεβάζει δεύτερη φορά μέσα σε 2 μήνες).

Παράλληλα οι διεθνείς αποστολές (προς Ευρώπη ειδικά) κινούνται σε ρυθμούς ρεκόρ.

Το Q4 ξεκίνησε με λίγα λόγια πολύ δυναμικά, αν συνεχίσει στους ίδιους ρυθμούς θα πιάσει εύκολα τις 100.000 πωλήσεις, πιθανόν και τις 105.000.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, haris_216 είπε

Σίγουρα κάποιος (ο καθένας από εμάς) που έχει τώρα 300 εκ θέλει να τα φτάσει στα 400 ή τα 500. Γι' αυτό άλλωστε και ποτέ κανείς δεν σταμάτησε αυτό που τον έκανε πλούσιο/γνωστό/διάσημο αλλά συνέχισε μέχρι που να μην μπορεί πια. Και βρίσκω μάλλον απίθανο ο 30άρης μυριούχος να σκεφτεί "κάτσε να τα απολαύσω τώρα γιατί όταν θα είμαι στα 80 τότε δεν θα έχει πια σημασία πόσα έχω και θα μου αρκεί μία καλή σύνταξη και μία νοσοκόμα.

ποιος δεν σταμάτησε τι; Ο Μusk είχε λεφτά από την πώληση του PayPal και πήγε και τα επένδυσε σε startup πυραύλων και σε  startup αυτοκινήτων (Δηλαδή λεφτά πεταμένα σύμφωνα με όλους, ακομα και με τον ίδιο τοτε), και με ταυτοχρονο τεράστιο ξόδεμα προσωπικού χρόνου και προσπάθειας. 

Καμμία σχέση λοιπόν με κάποιον που έκανε κάτι που του έβγαλε λεφτά και μετά απλώς συνεχίζει να κάνει το ίδιο.. 

4 ώρες πριν, haris_216 είπε

Παρακολουθώ το νήμα από περιέργεια χωρίς βέβαια πολυκαταλαβαίνω όλη αυτή την ενέργεια που δαπανάται από φίλους και πολέμιους για τη συγκέντρωση και αντιπαράθεση όλων αυτών των στοιχείων.

Δεν έχω τα στοιχεία (και ούτε φαγούρα για να τα αποκτήσω) για να συμμετάσχω στη ροή του νήματος, έτσι όπως διαμορφώνεται.

Το συγκεκριμένο post όμως θεωρώ πως είναι εκτός επιχειρηματολογίας καθώς δεν αφορά tesla και Musk αλλά την ανθρώπινη ψυχολογία. Και αν και 

Στο υπογραμμισμένο "αυθαιρετείς" θεωρώντας ότι η "απόλαυση" του όποιου Musk έχει να κάνει με τα φράγκα και αυτό που μπορούν να του προσφέρουν.

"Απόλαυση" μπορεί αν είναι (και είναι σε πολλές περιπτώσεις) όλη αυτή η διαδικασία και προσπάθεια. Το λεγόμενο "κυνήγι"

Μπερδεύτηκες. Εγώ δεν αυθαίρετησα καθόλου ούτε υπέθεσα κάτι τέτοιο. Ο isay απο πανω το δήλωσε αυτο και εγώ προσπάθησα να εξηγήσω ότι όποιος νοιάζεται για χρήμα δεν κάνει αυτά που έκανε ο Musk. 

Εγω φυσικά και συμφωνώ ότι ο Musk δεν κυνηγαει το χρημα αλλα κυνηγάει να πετύχει στόχους "εξωπραγματικους" και" απιστευτους". Ο άλλος νομίζει ότι έχει ανακαλύψει έναν απατεώνα που προσπαθεί να κοροϊδέψει τον κόσμο για το χρήμα. Δεν μπορεί καν να διανοηθεί ότι ο άνθρωπος αποφάσισε απο το μηδέν να πάει στον Άρη και κάνει τα πάντα για να πάει στον Άρη. Αποφάσισε να φτιάξει ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα είναι καλύτερα από τα ice και κάνει τα πάντα για να πετύχει ακριβώς αυτό. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τις τελευταίες μέρες στο twitter ανεβαίνουν φωτογραφίες από διάφορα prototype model Y που τα πετυχαίνουν στο δρόμο (μέχρι και τον Καναδά έχουν φτάσει). Όταν ανέβαιναν αντίστοιχες φωτογραφίες του model 3, αυτό κυκλοφόρησε επίσημα μετά από 4 μήνες. Τελευταία κυκλοφορεί και μια φήμη, ότι το model y μπορεί να μπει στην παραγωγή στο Q1 του 2020.

EHMUk8BW4AAnjjm?format=jpg&name=large

Tesla-Model-Y-midnight-silver.jpg?qualit

Screen-Shot-2019-05-11-at-11.48.09-AM.jp

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...