Droulas13 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Σύμφωνα με τις θεωρίες σου στα 60.000 το model 3 το πούλαγε κάτω του κόστους. Άρα στις 50.000 πρέπει να έχει περίπου 10.000 ζημιά ανά model 3. Με 85.000 model 3 έχουμε 850 εκ ζημιές μόνο από το model 3. Βάλε 1 δις έξοδα RnD και διάθεσης. Βάλε χρηματοοικονομικό κόστος. Βαλε περιορισμένα κέρδη από S/X λόγω μειωμένων πωλήσεων που ίσα που θα καλύπτουν τις χασουρες από το service. Βάλε περιορισμένα κέρδη από ενέργεια. Πάντα με τους υπολογισμούς σου θα έχει τουλάχιστον 1.5 δις τελική ζημιά στο 3ο τρίμηνο. Για να δούμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Ποτε παρουσιάζονται τα οικονομικα αποτελέσματα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Μέχρι 5 Οκτωβρίου θα ξέρουμε δεδομένα παραγωγής/πωλήσεων και 20-30 Οκτωβρίου θα ξέρουμε τα οικονομικά αποτελέσματα. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Paladin-}LoA{- Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Προσωπικά περιμένω 85.000-90.000 παραδόσεις αυτοκινήτων και συμφωνώ με τον @Droulas13 ότι στο σύνολο θα έχουν max ζημιές 200 εκ. Σταθερή κερδοφορία δεν περιμένω στα επόμενα 2-3 quarters. Μόλις ανοίξει η αγορά στην Κίνα και ξεκινήσει η παραγωγή του Y, εκεί πιστεύω ότι θα έχει σταθερά θετικά αποτελέσματα. Ο ανταγωνισμός αυξάνεται πάντως και πρέπει να κάνει το προϊόν ακόμα πιο ελκυστικό. Αρκετά πράγματα έχουν τεράστια περιθώρια βελτίωσης. Εμένα π.χ. χρωματικά έχει 1-2 ατέλειες, ευτυχώς ανούσιες και σε μη ορατά σημεία. To μόνο ελλάτωμα που βρήκα, που έχω και ραντεβού να μου το φτιάξουν, είναι στο κάθισμα του οδηγού στην πλάτη τέρμα κάτω δεξιά χαμηλά, υπάρχει ένα κομματάκι κίτρινο υλικό που υπάρχει μέσα από το κάθισμα, και προεξέχει λιγάκι έξω. Κατά τα άλλα όλα ήταν στην πένα. Από τα features, ο αυτόματος πιλότος θέλει δουλειά ακόμα. Στον αυτοκινητόδρομο πάει πολύ καλά αλλά εντός πόλης έχει θέματα. Δεν μου αρέσει π.χ. που μπαίνει πολύ επιθετικά στα roundabouts, αν και μπορείς να βάλεις χαμηλό όριο ταχύτητας γενικά στον αυτόματο. Για κάποιον που ξεκινάει να οδηγάει Tesla 1η φορά, εξαιρετικό είναι το chill mode. Γενικά πάντως, αναμφίβολα από πλευράς τεχνολογίας το έχει το momentum η Tesla και είναι χρόνια μπροστά σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Τα Model 3 τεχνολογικά και σε οδήγηση είναι πραγματικά απίθανο. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
isay Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 6 ώρες πριν, Paladin-}LoA{- είπε Πες τα μας ντε οτι τα ακουμπησες στον supreme leader. Τωρα εξηγείται η άρνηση για την πραγματικότητα. Περα απο τα προβληματάκια που ανεφερες νωρίτερα, seriously θεωρείς οτι αξίζει τα λεφτά που έδωσες; (Εννοείται δικά σου ειναι τα κάνεις οτι θες). Εχεις προπληρώσει για το fsd; Ειλικρινα σου ευχομαι να μη χρειαστείς σύντομα κατι πιο σημαντικό στο service γιατί με αυτά που χιλιογράφουν άλλοι κάτοχοι, βλέπω να γράφεις άλλα πραγματα στην touch screen (και πριν κιτρινίσει τα πλάγια). Επισης το νου σου στο χρώμα, είναι πιο λεπτό από αέρα (όπου εχει) και αυτό το λενε κάτοχοι στο tmc, οχι εγω Για τα οικονομικά, προσωπικά δεν εχω καμια αμφιβολία οτι θα ειναι πάλι μια απο τα ιδια. Το έτος για αλλη μια χρονια θα κλείσει με χασούρα και όλο και κάποια ΘΑ του supreme leader θα κρατά τα προβατα στο μαντρί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Paladin-}LoA{- Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 10 λεπτά πριν, isay είπε Πες τα μας ντε οτι τα ακουμπησες στον supreme leader. Τωρα εξηγείται η άρνηση για την πραγματικότητα. Δεν έχω καμία άρνηση πραγματικότητας. Σου έχω γράψει και παλιότερα ότι δεν υπάρχει το άσπρο και το μαύρο μόνο. Υπάρχουν και αποχρώσεις του γκρι ενδιάμεσα. Όταν έκανα την αγορά γνώριζα πολύ καλά τι αγοράζω και τι ατέλειες μπορεί να συναντήσω. Το ΄ίδιο ισχύει και για 13.500 αγοραστές M3 που το έχουν αγοράσει φέτος εδώ. Πιστεύεις ότι το αγοράζουν χωρίς να το έχουν ψάξει ή ότι το κάνουν επειδή απλά και μόνο γουστάρουν τον Musk? 13 λεπτά πριν, isay είπε Περα απο τα προβληματάκια που ανεφερες νωρίτερα, seriously θεωρείς οτι αξίζει τα λεφτά που έδωσες; (Εννοείται δικά σου ειναι τα κάνεις οτι θες). Εχεις προπληρώσει για το fsd; Ναι το έχω προπληρώσει και είμαι απόλυτος γνώστης του ότι είναι απίθανο να το έχει έτοιμο τέλος του χρόνου. Ούτε που με ενδιαφέρει. Το χρησιμοποιώ περιστασιακά και έχω ενεργοποιήσει την επιλογή ότι θέλω η Tesla να συλλέγει τα δεδομένα από το beta για να το βελτιώσει με future releases. Πραγματικά ούτε που με ενδιαφέρει το πότε θα το έχουν έτοιμο γιατί το αυτοκίνητο προτιμώ να το οδηγώ εγώ. Είναι πραγματικά απόλαυση να το οδηγάς, αν σου δοθεί η ευκαιρία κάνε το test drive. Όσον αφορά να αξίζει τα χρήματα που έδωσα, παρόλο που έχω βάλει πάνω του αρκετά (καλά κοτσαδόρο δεν έβαλα γιατί δεν μπορείς σε τέτοιο αμάξι να βάλεις κοτσαδόρο και επίσης λόγω παιδιών απέφυγα το άσπρο σαλόνι), θεωρώ ότι τα αξίζει τα χρήματα ναι. Εξάλλου εδώ το αγοράζεις αρκετά φθηνότερα σε σύγκριση με άλλες Ευρωπαϊκές χώρες. Το conig που επέλεξα είναι ένα M 3 Long Range - Performance, με fsd όταν αυτό βγει, και εξτρά 20άρες performance ζάντες για χειμωνιάτικους τροχούς. 13 λεπτά πριν, isay είπε Ειλικρινα σου ευχομαι να μη χρειαστείς σύντομα κατι πιο σημαντικό στο service γιατί με αυτά που χιλιογράφουν άλλοι κάτοχοι, βλέπω να γράφεις άλλα πραγματα στην touch screen (και πριν κιτρινίσει τα πλάγια). Επισης το νου σου στο χρώμα, είναι πιο λεπτό από αέρα (όπου εχει) και αυτό το λενε κάτοχοι στο tmc, οχι εγω Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. Όπως σου έγραψα έκανα έλεγχο στο χρώμα. Επίσης του έχω κάνει clear wrap και ceramic coat. Και ο λόγος που το έκανα είναι ακριβώς επειδή γνωρίζω ότι η ποιότητα του paint job δεν είναι και η καλύτερη. Και φυσικά είμαι της άποψης ότι δεν θα έπρεπε να χρειάζεται να το κάνεις σε καινούργιο αυτοκίνητο, αλλά για να προστατέψω την επένδυσή μου το έκανα φυσικά. Για την οθόνη έχω 5ετή εγγύηση, αν πάθει κάτι θα την αλλάξω. Όπως έγραψα και αλλού εδώ σου αλλάζουν πραγματάκια ακόμα ακόμα και εκτός εγγύησης. Σε συνάδελφό μου που είχε Model S του 13 και του κάηκε head light, του το άλλαξαν δωρεάν και το αμάξι ήταν 6 μήνες εκτός εγγύησης. 13 λεπτά πριν, isay είπε Για τα οικονομικά, προσωπικά δεν εχω καμια αμφιβολία οτι θα ειναι πάλι μια απο τα ιδια. Το έτος για αλλη μια χρονια θα κλείσει με χασούρα και όλο και κάποια ΘΑ του supreme leader θα κρατά τα προβατα στο μαντρί. Προσωπικά δεν κοίταζα αποτελέσματα Quarter για να αποφασίσω αν το πάρω ή όχι. Θεωρώ ότι είναι μία εταιρία που με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο ήρθε για να μείνει. Και ούτε που με ενδιαφέρουν οι εξαγγελίες του Musk. Έχω γράψει και παλιότερα ότι υπάρχουν αυτά στα οποία πέφτει μέσα και τα κάνει στην ώρα τους, υπάρχουν αυτά που τα κάνει και λίγο νωρίτερα, υπάρχουν και αυτά που θα γίνουν πολύ αργότερα απ όσο λέει. Δεν με ενδιαφέρει. Το αυτοκίνητο το πήρα γιατί είναι πραγματικά απίστευτο, δεν το πήρα για τον Musk. Και από τους χιλιάδες που το αγοράζουν, πιστεύω ότι πολλοί είναι της ίδιας άποψης. Σίγουρα υπάρχουν και οι fan boys αλλά δεν είναι η πλειοψηφία των αγοραστών. Γενικά αξίζει και πιστεύω ότι τα χαμηλότερου κόστους M3 είναι ακόμα μεγαλύτερο VFM. 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Όχι ότι έχει μεγάλη σημασία αλλά χρηματοοικονομικά το τρίμηνο μόλις έγινε καλύτερο με το σημερινό roll out της V10. Κάπου είχα διαβάσει ότι λόγω περιορισμένης δυνατότητας του FSD μέχρι τώρα αναγνώριζαν ως income μόνο τα 2 από τα 6 χιλιάρικα. Τώρα με την τελευταία αναβάθμιση αναμένεται το ποσό αυτό να αυξηθεί κατά 1 με 2 χιλιάρικα. Και αυτό ισχύει και αναδρομικά. Τον τελευταίους έξι μήνες έχουν πουληθεί περίπου 150.000 αυτοκίνητα και από αυτά ένα 40% με FSD στα 5.000-6.000 δηλαδή 60.000 οχήματα με FSD. Επίσης μέχρι και αρχές του 2019 είχαν πουληθεί 400.000 αυτοκίνητα και από αυτά ένα 40% με FSD στα 3.000. Από αυτά έχουμε 140.000 με 280.000 έξτρα income για το τρίμηνο, το οποίο μεταφράζεται σε καθαρό αντίστοιχο έξτρα gross profit. Συν του ότι βελτιώνεται από εδώ και πέρα το margin του model 3 κατά περίπου 1%. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
primeragt Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, Droulas13 είπε Όχι ότι έχει μεγάλη σημασία αλλά χρηματοοικονομικά το τρίμηνο μόλις έγινε καλύτερο με το σημερινό roll out της V10. Κάπου είχα διαβάσει ότι λόγω περιορισμένης δυνατότητας του FSD μέχρι τώρα αναγνώριζαν ως income μόνο τα 2 από τα 6 χιλιάρικα. Τώρα με την τελευταία αναβάθμιση αναμένεται το ποσό αυτό να αυξηθεί κατά 1 με 2 χιλιάρικα. Και αυτό ισχύει και αναδρομικά. Τον τελευταίους έξι μήνες έχουν πουληθεί περίπου 150.000 αυτοκίνητα και από αυτά ένα 40% με FSD στα 5.000-6.000 δηλαδή 60.000 οχήματα με FSD. Επίσης μέχρι και αρχές του 2019 είχαν πουληθεί 400.000 αυτοκίνητα και από αυτά ένα 40% με FSD στα 3.000. Από αυτά έχουμε 140.000 με 280.000 έξτρα income για το τρίμηνο, το οποίο μεταφράζεται σε καθαρό αντίστοιχο έξτρα gross profit. Συν του ότι βελτιώνεται από εδώ και πέρα το margin του model 3 κατά περίπου 1%. Δεν με ενδιαφερουν τα λογιστικα της εταιρειας αλλα αυτο που μολις διαβασα μονο απο την κυβερνηση μας θα το περιμενα. Δημιουργικη λογιστικη στα καλυτερα της! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Καθόλου δημιουργική λογιστική. Απλά ίσως λίγο πιο σύνθετη για να την καταλάβεις. Η tesla μέχρι σήμερα πούλαγε ένα model 3 πχ SR+με FSD για 45.000 δολάρια. Δηλαδή ο αγοραστής έβγαζε από την τσέπη του 45.000 και τα έδινε στην tesla. Μόνο που η Tesla (από μόνη της ή δεν ξέρω αν ήταν υποχρεωμένη λογιστικά) επειδή το FSD δεν κάνει όλα αυτά για τα οποία το αγόρασε ο αγοραστής δεν μέτραγε και τα 45.000 ως έσοδο αλλά μόνο τα 41.000 δολάρια. Δηλαδή εσύ έβλεπες στον ισολογισμό στο τέλος του τριμήνου 41.000 δολάρια έσοδα, ενώ είχε εισπράξει 45.000 δολάρια, και με αυτό τον τρόπο επιβαρύνονταν τα κέρδη της.Τα υπόλοιπα 4.000 δολάρια τα καταχωρούσε ως current liability (και συγκεκριμένα στη κατηγορία deferred revenue) στον ισολογισμό της. Στις 30 Ιουνίου 2019 είχε καταχωρημένα συνολικά 883 εκ ως deferred revenue. (δεν ξέρω αν όλα έχουν να κάνουν με το FSD). Τώρα που έκανε διαθέσιμο σε όσους έχουν αγοράσει το FSD την δυνατότητα του advanced summon, της δύνεται η δυνατότητα τότε εφεξής όσο και αναδρομικά να εμφανίσει στον ισολογισμό της ένα μέρος του deferred revenue ως έσοδο. . Σύμφωνα με κινέζικες πηγές, η tesla έχει ήδη κατασκευάσει από την αρχή μέχρι το τέλος το πρώτο model 3 στο εργοστάσιο της Σανγκάη και 14 Οκτωβρίου αρχίζει κανονικά η παραγωγή. Να πω την πικρή μου αλήθεια, όταν είχε μπει ο Μάρτης και το χωράφι ήταν ακόμα έτσι: Δεν μπορούσα να καταλάβω πως θα προλάβαιναν τα χρονοδιαγράμματα μέχρι το τέλος του έτους. Απίστευτο! 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vagosman Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) @paladin καλοταξιδο, να το χαρείς και εύχομαι κάποια στιγμή να υπάρξουν πρωτοβουλίες και στη σάπια αυτή χώρα που έχει τη μικρότερη διείσδυση σε ηλεκτρικά. Βλέπω ένα I pace βέβαια αυτές τις μέρες στο Μαρούσι και χαίρομαι. Επεξ/σία 26 Σεπτεμβρίου 2019 από Vagosman 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
primeragt Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 33 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Καθόλου δημιουργική λογιστική. Απλά ίσως λίγο πιο σύνθετη για να την καταλάβεις. Η tesla μέχρι σήμερα πούλαγε ένα model 3 πχ SR+με FSD για 45.000 δολάρια. Δηλαδή ο αγοραστής έβγαζε από την τσέπη του 45.000 και τα έδινε στην tesla. Μόνο που η Tesla (από μόνη της ή δεν ξέρω αν ήταν υποχρεωμένη λογιστικά) επειδή το FSD δεν κάνει όλα αυτά για τα οποία το αγόρασε ο αγοραστής δεν μέτραγε και τα 45.000 ως έσοδο αλλά μόνο τα 41.000 δολάρια. Δηλαδή εσύ έβλεπες στον ισολογισμό στο τέλος του τριμήνου 41.000 δολάρια έσοδα, ενώ είχε εισπράξει 45.000 δολάρια, και με αυτό τον τρόπο επιβαρύνονταν τα κέρδη της.Τα υπόλοιπα 4.000 δολάρια τα καταχωρούσε ως current liability (και συγκεκριμένα στη κατηγορία deferred revenue) στον ισολογισμό της. Στις 30 Ιουνίου 2019 είχε καταχωρημένα συνολικά 883 εκ ως deferred revenue. (δεν ξέρω αν όλα έχουν να κάνουν με το FSD). Τώρα που έκανε διαθέσιμο σε όσους έχουν αγοράσει το FSD την δυνατότητα του advanced summon, της δύνεται η δυνατότητα τότε εφεξής όσο και αναδρομικά να εμφανίσει στον ισολογισμό της ένα μέρος του deferred revenue ως έσοδο. . Σύμφωνα με κινέζικες πηγές, η tesla έχει ήδη κατασκευάσει από την αρχή μέχρι το τέλος το πρώτο model 3 στο εργοστάσιο της Σανγκάη και 14 Οκτωβρίου αρχίζει κανονικά η παραγωγή. Να πω την πικρή μου αλήθεια, όταν είχε μπει ο Μάρτης και το χωράφι ήταν ακόμα έτσι: Δεν μπορούσα να καταλάβω πως θα προλάβαιναν τα χρονοδιαγράμματα μέχρι το τέλος του έτους. Απίστευτο! Καταλαβα εκαρχης τι ειπες (οχι το πως το ονομαζε η τεσλα αλλα αυτο που εγραψες). Απλα ειναι λιγο γελειο να εισπρατεις ποσο για υπηρεσια και να μην την περνας για εσοδο! Ειναι στα ορια της δημιουργικης λογιστικης. Ο μονος λογος που μπορω να το φανταστω γιατι το καναν ετσι χωριστα ειναι για τυχων επιστροφες χρηματων (refund) σε περιπτωση που δεν εφτιαχναν οτι ειχαν υποσχεθει και επεφταν τιποτα μηνυσεις. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Paladin-}LoA{- Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 31 λεπτά πριν, Vagosman είπε @paladin καλοταξιδο, να το χαρείς και εύχομαι κάποια στιγμή να υπάρξουν πρωτοβουλίες και στη σάπια αυτή χώρα που έχει τη μικρότερη διείσδυση σε ηλεκτρικά. Βλέπω ένα I pace βέβαια στο Μαρούσι αυτές τις μέρες στο Μαρούσι και χαίρομαι. Ευχαριστώ πολύ.☺️ Ωραία και τα i-Pace. Έχουν πουληθεί αρκετά και εδώ, ίσως όχι όσα περίμενε η Jaguar αλλά αρκετά πάντως.☺️ Για την Ελλάδα βγαίνουν κάποια ενθαρρυντικά νέα τελευταία για "διευκολύνσεις", πράγμα θετικό. Αν αυξήσουμε και την παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος από πιο καθαρές πηγές ενέργειας από αυτές που χρησιμοποιούμε τώρα, θα είναι σίγουρα πολύ καλύτερα και για το περιβάλλον. Ανεβάζω ένα graph από Απρίλιο του 2019 σε παρουσίαση της Equinor η οποία έχει εκφράσει ανοιχτό ενδιαφέρον για την τοποθέτηση πλωτών ανεμογεννητριών στο Αιγαίο. Αναμφίβολα έχουμε πολλά περιθώρια βελτίωσης σε θέματα "καθαρής ενέργειας". Επεξ/σία 26 Σεπτεμβρίου 2019 από Paladin-}LoA{- Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Σημερινή φωτογραφία από το εσωτερικό: Σε γράμμα του ο Musk προς τους υπαλλήλους αναφέρει, ότι υπάρχει πιθανότητα να καταφέρουν να πιάσουν 100.000 πωλήσεις σε αυτό το τρίμηνο. Παραδοσιακά, όταν κάνει τέτοιες δηλώσεις συνήθως τα καταφέρνει. Επεξ/σία 26 Σεπτεμβρίου 2019 από Droulas13 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
primeragt Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 26 λεπτά πριν, Paladin-}LoA{- είπε Ευχαριστώ πολύ.☺️ Ωραία και τα i-Pace. Έχουν πουληθεί αρκετά και εδώ, ίσως όχι όσα περίμενε η Jaguar αλλά αρκετά πάντως.☺️ Για την Ελλάδα βγαίνουν κάποια ενθαρρυντικά νέα τελευταία για "διευκολύνσεις", πράγμα θετικό. Αν αυξήσουμε και την παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος από πιο καθαρές πηγές ενέργειας από αυτές που χρησιμοποιούμε τώρα, θα είναι σίγουρα πολύ καλύτερα και για το περιβάλλον. Ανεβάζω ένα graph από Απρίλιο του 2019 σε παρουσίαση της Equinor η οποία έχει εκφράσει ανοιχτό ενδιαφέρον για την τοποθέτηση πλωτών ανεμογεννητριών στο Αιγαίο. Αναμφίβολα έχουμε πολλά περιθώρια βελτίωσης σε θέματα "καθαρής ενέργειας". Πλωτες ανεμογεννητριες στο Αιγαιο ειναι απλα μια μ@λ@κια και μιση. Εχεις που εχεις ενα περιορισμενο χωρο για δρομολογια θα το κλεισεις και αλλο με ανεμογεννητριες ετσι για να λεμε οτι πρωτοπορουμε!!! Αν ειναι να βαλουμε καπου τετοιες θα ειναι πανω στις χιλιαδες βραχονησιδες που εχουμε διασπαρτες σε ολο το χωρο. Βεβαια αυτο μεγαλωνει το κοστος τοποθετησης αλλα τουλαχιστον δεν επιβαρηνει τον χωρο που λογο ολων αυτων των βραχονησιδων αν και τεραστιος δεν εχει τοσο πρακτικο χωρο δρομολογιακο. Εκει πρεπει να μπουν να αξιοποιηθουν κιολας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Paladin-}LoA{- Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 6 λεπτά πριν, primeragt είπε Πλωτες ανεμογεννητριες στο Αιγαιο ειναι απλα μια μ@λ@κια και μιση. Εχεις που εχεις ενα περιορισμενο χωρο για δρομολογια θα το κλεισεις και αλλο με ανεμογεννητριες ετσι για να λεμε οτι πρωτοπορουμε!!! Αν ειναι να βαλουμε καπου τετοιες θα ειναι πανω στις χιλιαδες βραχονησιδες που εχουμε διασπαρτες σε ολο το χωρο. Βεβαια αυτο μεγαλωνει το κοστος τοποθετησης αλλα τουλαχιστον δεν επιβαρηνει τον χωρο που λογο ολων αυτων των βραχονησιδων αν και τεραστιος δεν εχει τοσο πρακτικο χωρο δρομολογιακο. Εκει πρεπει να μπουν να αξιοποιηθουν κιολας. Οι συγκεκριμένες που συζητάνε είναι πολύ ανοιχτά στη θάλασσα καθότι είναι επιπλέουσες. Όλοι φωνάζουν ότι οι της στεριάς απειλούν τα ζωικό βασίλειο, ότι ασχημίζουν τη στεριά, τα βουνά κλπ. Αν μπορούσε κανείς λοιπόν να τις τοποθετήσει ανοιχτά στα 30-40 ή και 50 χλμ από την ακτή, δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα. Προσωπικά τις προτιμώ ανοιχτά στη θάλασσα να μην φαίνονται καλά καλά, παρά στη στεριά. Οι βραχονησίδες επίσης φιλοξενούν μορφές ζωής (π.χ. πτηνά) οπότε πάλι τα ίδια με τα βουνά θα συζητάμε. Και σε κάθε περίπτωση καλύτερα οι ανεμογεννήτριες παρά τα εργοστάσια που καίνε και γω δεν ξέρω τι... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα