Droulas13 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 26 λεπτά πριν, Paladin-}LoA{- είπε Από 1ο χέρι μπορώ να πω ότι έχουν τα θεματάκια τους. Τα θεματάκια τους μπορεί να τα έχουν. Αυτό δεν σημαίνει όμως, ότι τα έχουν πάρει μαζί της. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 3 ώρες πριν, Vagosman είπε [...]Μετά όμως θα πρέπει να το μεταφέρεις στη σημερινή εποχή με συμβατικά καύσιμα. Όχι κατ ανάγκη. Κατ αρχή μπορείς να το μεταφέρεις με αγωγούς όπως το φυσικό αέριο, για τεράστιες ποσότητες και μεγάλες αποστάσεις. Μπορείς να το φτιάξεις και on-site πχ στα πρατήρια. Μετά, για on-land μεταφορά, η Nikola και άλλες εταιρείες έχουν σχεδόν έτοιμες νταλίκες υδρογόνου. 14000 παραγγελίες για νταλίκες είχε η NIkola και μέσα στο 2020 αρχίζει η παράδοση. Υπάρχουν φορτηγά, λεωφορεία, τρένα που κινούνται με hydrogen fuel cells. Τα τελευταία 2 χρόνια έχουν γίνει τεράστια άλματα σε αυτόν τον τομέα. Εάν είμασταν στο 2015, θα σου έλεγα έχεις απόλυτο δίκαιο, αλλά πλέον δεν ισχύει. Η τεχνολογία του υδρογόνου είναι έτοιμη. 1st stage, λίγο ακριβή, έχει μερικά προβλήματα προφανώς, αλλά παρ όλα αυτά έτοιμη για σοβαρές εφαρμογές, και με αναμενόμενη τεράστια μείωση στο κόστος κατασκευής μέσα στο 2020-2025. Η Hyundai θα επενδύσει $9 δις για να μπορεί να παράγει 400-500 000 συστήματα για FCEV αμάξια το 2030 + 200 000 συστήματα για άλλες εφαρμογές! Και η Hyundai να υπενθυμίσω δεν είναι εταιρεία των άκρων ή μια τεχνολογλια ή η άλλη. Έχει σοβαρά BEV στο πορτοφόλιο της. Γι αυτό ο Musk χέστηκε και τα αποκαλεί fool cell, stupid κλπ, και προσπαθεί να τα πολεμήσει με κάθε τρόπο. Εάν δεν καταφέρει μέσα σε αυτά τα 3-5 χρόνια να πείσει κυβερνήσεις να δαπανήσουν τεράστια ποσά για να προετοιμαστούν για τα BEV (δίκτυα, φορτιστές, ηλεκτροπαραγωγικούς σταθμούς), ώστε να τις "κλειδώσει" σε αυτό το κομμάτι, απλά θα χάσει την μπάλα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 500k συστηματα/αυτοκινητα το 2030? Το 2030 ειναι σε 10 χρονια. Καληνυχτα. Σε αλλα νεα, η Μερσεντε δηλωσε οτι δεν θα ξαναεπενδυσει σε αλλη γενια ICE, παρα μονο σε ηλεκτροκινητηρες και μπαταριες? Ο Τιτανικος αρχιζει να στριβει το πηδαλιο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 2 ώρες πριν, sattack είπε 500k συστηματα/αυτοκινητα το 2030? Το 2030 ειναι σε 10 χρονια. Καληνυχτα. Επειδή ως γνωστών το 2029 θα σταματήσει ο χρόνος.... Αυτό ακριβώς σημαίνει μόδα της δεκαετίας. Πουλώ κάτι τώρα μιας και υπάρχει hype και "παντού μια πρίζα" για να το εκμεταλλευτώ άσχετο πως δεν είναι λύση, και σε 5-6 χρονάκια θα αρχίσω να πουλώ αυτό που με ενδιαφέρει πραγματικά! Ακόμα και η BMW που ήταν στα μουρλοχτά όλα αυτά τα χρόνια προχθές παρουσίασε τα σχέδια της για hydrogen Χ5 το 2022, και μαζικά το 2025! Αν δεν είχε μέλλον, δεν θα επένδυαν σε αυτό. Ούτε η Hyundai που ήδη βγάζει BEV και η ραχοκοκαλιά της είναι φθηνά αυτοκίνητα για τις μάζες και όχι boy-toys, ούτε η Τoyota, ούτε η Audi, ούτε η Bosch θα τραβούσε πίσω από τις επενδύσεις στις μπαταρίες για να εστιάσει σε mass production των Fuel cell. Μέχρι και η Volvo έχει σχέδια για Fuel Cell αμάξι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 Απαράδεκτα τα panel gap της tesla, δίνουν 90.000 δολάρια για να αγοράσουν τέτοια ποιότητα; Ουπς, το 200.000 δολαρίων taycan της Porsche είναι τελικά με τα 88 έτη κατασκευαστικής πείρας: 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fubar.gr Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 Top Tesla German Executive Leaves For Competitor We can only imagine how frustrated Rudat, whose relatively prestigious resume includes BMW Group and Porsche, was probably getting as "genius" Musk micromanaged him and likely peppered him with every Ambien and red wine induced brain-fart he conjured up. Rudat has reportedly been on leave since July 2019 and his contract with Tesla is set to expire at the end of September. In October, he will be working for Tesla competitor Automobili Pininfarina and will be reporting to former Audi CEO Michael Perschke, who we are guessing likely has a better grasp not only on the industry, but also on reality in general, than Musk. 🤣 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 Δεν καταλαβαίνω πως φτάσαμε Σεπτέμβριο 2019 και τα στελέχη της tesla συνεχίζουν να αποχωρούν. Θυμάμαι, ότι από την άνοιξη του 2018, σύμφωνα με τα ρεπορτάζ, έφευγαν "κατά δεκάδες" κάθε μήνα. Λογικά μέχρι μέχρι το τέλος του 2018, θα έπρεπε να είχε μείνει μόνο ο Μασκ και να κοιτάει τον τοίχο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 2 ώρες πριν, Droulas13 είπε Απαράδεκτα τα panel gap της tesla, δίνουν 90.000 δολάρια για να αγοράσουν τέτοια ποιότητα; Ουπς, το 200.000 δολαρίων taycan της Porsche είναι τελικά με τα 88 έτη κατασκευαστικής πείρας: Λεπτομέρεια φυσικά ότι δεν είναι σταθερό body panel, αλλά κινούμενη αεροτομή... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
primeragt Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 1 λεπτό πριν, Whargoul είπε Λεπτομέρεια φυσικά ότι δεν είναι σταθερό body panel, αλλά κινούμενη αεροτομή... Συμφωνω αλλα σε τετοιας κατηγοριας οχημα θα επρεπε να το ειχαν προσεξει περισσοτερο.Ισως με μικροσυντονισμο του μηχανισμου να καθισει καλυτερα, ισως και οχι. Αυτο που βλεπω παντως γενικα στο thread οταν μιλαμε γενικα για την ηλεκτροκινηση και οχι για την Τesla συγκεκριμενα η κουβεντα δεν στρεφετε σε αυτα ως συνολο αλλα στα"σαπακια¨vs τα unicorn tesla. Κοινως fanboyισμος χωρις λογο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 17 λεπτά πριν, primeragt είπε Συμφωνω αλλα σε τετοιας κατηγοριας οχημα θα επρεπε να το ειχαν προσεξει περισσοτερο.Ισως με μικροσυντονισμο του μηχανισμου να καθισει καλυτερα, ισως και οχι. Αυτο που βλεπω παντως γενικα στο thread οταν μιλαμε γενικα για την ηλεκτροκινηση και οχι για την Τesla συγκεκριμενα η κουβεντα δεν στρεφετε σε αυτα ως συνολο αλλα στα"σαπακια¨vs τα unicorn tesla. Κοινως fanboyισμος χωρις λογο. Δεν είναι στραβό. Σηκωμένο φαίνεται. Κάλλιστα μπορεί να μπήκε μέσα μια πέτρα, κλαράκι και να μην κάθισε σωστά στον τόπο του ή και να έπαθε ζημιά/misalignment μετα. Δεν είναι κάτι που 100% βγήκε έτσι από το εργοστάσιο και έπρεπε να δει το quality control όπως μια στραβοτοποθετημένη πόρτα/φτερό σε φρεσκοπαραδομένα αμάξια. Εκτός και εαν η συγκεκριμένη εικόνα είναι από την ώρα παράδοσης Επεξ/σία 20 Σεπτεμβρίου 2019 από Whargoul Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
primeragt Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 12 λεπτά πριν, Whargoul είπε Δεν είναι στραβό. Σηκωμένο φαίνεται. Κάλλιστα μπορεί να μπήκε μέσα μια πέτρα, κλαράκι και να μην κάθισε σωστά στον τόπο του ή και να έπαθε ζημιά/misalignment μετα. Δεν είναι κάτι που 100% βγήκε έτσι από το εργοστάσιο και έπρεπε να δει το quality control όπως μια στραβοτοποθετημένη πόρτα/φτερό σε φρεσκοπαραδομένα αμάξια. Εκτός και εαν η συγκεκριμένη εικόνα είναι από την ώρα παράδοσης Γιαυτο ειπα ξεκαθαρα για το μηχανισμο. Ακριβως γιατι ξερω πως ενα μικρο κουνημα ή misalignment μπορει να κανει αυτη τη διαφορα. Αυτο δεν σημαινει οτι δεν θα επρεπε να το κοιταξουν καλυτρα. Για top notch porsche μιλαμε οχι το skoda της θυγατρικης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 3 λεπτά πριν, primeragt είπε Γιαυτο ειπα ξεκαθαρα για το μηχανισμο. Ακριβως γιατι ξερω πως ενα μικρο κουνημα ή misalignment μπορει να κανει αυτη τη διαφορα. Αυτο δεν σημαινει οτι δεν θα επρεπε να το κοιταξουν καλυτρα. Για top notch porsche μιλαμε οχι το skoda της θυγατρικης. Έστω ότι δεν είναι πέτρα, κλαδάκι ή κάτι που δεν έχει να κάνει με μηχανισμό ή ζημιά που έγινε μετά κλπ, και είναι αυτό, part failure, missalignemt due to usage κλπ. Και πάλι δεν έχει να κάνει με τον υπαινιγμό που προσπαθεί να κάνει. Δεν σημαίνει πως παραδόθηκε με στραβοτοποθετημένα body-panels στον πελάτη όπως στις περιπτώσεις της Τεσλα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 Και κάτω από το μαύρο, πάντως, το άσπρο δεν πηγαίνει εντελώς ευθεία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 44 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Και κάτω από το μαύρο, πάντως, το άσπρο δεν πηγαίνει εντελώς ευθεία. Πάει. Απλά είναι το gap και από τη γωνιά της φωτογραφίας βλέπεις και το πλαϊνό κομμάτι μέσα από το κενό. Αν προσέξεις κάνει μια γωνιά, εσοχή που φαίνεται η άσπρη βάση/λαμαρίνα. Λογικά κάπου στην αρχή της γωνιάς είναι που τελειώνει η πρόσοψη. Κλείσε με το δάκτυλο σου το στραβό κομμάτι για να μην αλλοιώνεται η γεωμετρία του χώρου και θα δεις ότι πάνε σωστά οι γραμμές με την πρόσοψη. Τουλάχιστο όσο ευθεία μπορείς να δεις κάτι μέσα (υποθέτω) από ένα print screen από βίντεο με ποιότητα εποχής 56k modem που σκιές, αντανακλάσεις φαίνονται ένα. Μην σου πω ότι έτσι που το ξαναβλέπω μπορεί και να είναι και παιχνίδια του φωτός/γωνιά κάμερας που "δημιουργούν" το στράβωμα. Δλδ σταμάτησε το βίντεο και έκανε ένα print screen σε κάτι που απλά φαίνεται έτσι στο συγκεκριμένο frame. Ακόμα και εδώ, εκθεσιακό κομμάτι, πάλι φαίνεται το ίδιο στράβωμα/ανασήκωμα σε αυτά τα σημεία Επεξ/σία 20 Σεπτεμβρίου 2019 από Whargoul Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fubar.gr Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 9 ώρες πριν, Droulas13 είπε Δεν καταλαβαίνω πως φτάσαμε Σεπτέμβριο 2019 και τα στελέχη της tesla συνεχίζουν να αποχωρούν. Θυμάμαι, ότι από την άνοιξη του 2018, σύμφωνα με τα ρεπορτάζ, έφευγαν "κατά δεκάδες" κάθε μήνα. Λογικά μέχρι μέχρι το τέλος του 2018, θα έπρεπε να είχε μείνει μόνο ο Μασκ και να κοιτάει τον τοίχο. Τα πιό πολλά μεγάλα ονόματα που προέρχονταν απο Apple, Audi, Intel κτλ έχουν φύγει και δέν έχουν αντικατασταθεί με αντίστοιχου βεληνεκούς. Την άνοιξη του 2018 το Teslarati έβγαλε το παρακάτω άρθρο για να δικαιολογήσει τις αποχωρήσεις: Tesla isn’t “losing” all of its executives — it just has a ton Ένα χρόνο και κάτι μήνες μετά, έχουν φύγει οι παρακάτω, συν τον νο 2 Straubel και μερικά άλλα μεγαλοστελέχη που δέν αναφέρονται εδώ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα