Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

15 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Για να γίνει ιδιωτική η τεσλα δεν χρειάζονται απαραίτητα όλα αυτά τα δις που αναφέρετε. Αν πχ το 80% των μετόχων αποφασίσουν ότι θέλουν να παραμείνουν και μετά ως μέτοχοι (ο μασκ μόνος του έχει το 20%) τοτε θα χρειαστεί χρηματοδότηση για να εξαγοραστεί το υπόλοιπο 20%, δηλαδή περίπου 14 δις.

private σημαίνει αγοράζω τις μετοχές που ειναι public, οχι τις μετοχές που εχουν οι μεγαλομέτοχοι (ή εστω κάποιος απο αυτους). Επισης εξαγορά δε σημαίνει παιρνω μονο τις μετοχές κάποιου, αλλά και τις υποχρεώσεις που αναλογουν σε αυτό το ποσοστό, δηλαδή δάνεια, επισφάλειες, κλπ. Το 70 δις ειναι εκτιμώμενο κοστος να γινει (για την ακριβει να ξαναγινει) η tesla private με 420/κομματι που ειπε ο supreme leader. 

To 2008 ενώ ήταν private επελεξε να γινει public γιατί ήταν στα ορια της χρεωκοπίας και προτίμησε να αντλήσει κεφάλαια από την αγορα. Επιλογή και δικαίωμα της, οπως και τώρα ειναι επιλογή και δικάιωμα των μεγαλομετόχων (αλλά και των μικρών μετόχων) να θελουν να γινουν private. Το μεγιστο προβλημα είναι οτι σχετικά ευκολα πας απο private σε public, και πάρα πολύ δυσκολα το αναποδο, ειδικά αν τα οικονομικά στοιχεία ειναι προβληματικά. Ποιος μεγάλος επενδυτής θα χώσει ένα βουνό λεφτα για κάτι που δεν εχει σιγουρο κερδος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
54 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Για να γίνει ιδιωτική η τεσλα δεν χρειάζονται απαραίτητα όλα αυτά τα δις που αναφέρετε. Αν πχ το 80% των μετόχων αποφασίσουν ότι θέλουν να παραμείνουν και μετά ως μέτοχοι (ο μασκ μόνος του έχει το 20%) τοτε θα χρειαστεί χρηματοδότηση για να εξαγοραστεί το υπόλοιπο 20%, δηλαδή περίπου 14 δις.

Αν ήταν τόσο απλό, όλες οι εταιρείες όποτε θέλανε θα έλεγαν κρατήστε τις μετοχές σας, βγαίνουμε από το χρηματιστήριο και κάνουμε ότι γουστάρουμε χωρίς να δίνουμε εξηγήσεις. Υπάρχουν νόμοι γι αυτά τα πράγματα οι οποίο μάλλον λείπουν από τις φαντασιώσεις του Musk. 

Υπάρχει νομικό όριο και είναι πολύ μικρό σε σχέση με πόσους μετόχους πρέπει να υπάρχουν χωρίς να δίνεις λεπτομερείς οικονομικά αποτελέσματα. Το ότι δεν είναι στο χρηματιστήριο, δεν σημαίνει ότι δεν είναι αναγκασμένος να δίνει εξηγήσεις και οικονομικές αναφορές. Για να γίνει όπως το φαντάζεται ο Musk, πρέπει όλες οι μετοχές να εξαγοραστούν από μικρό αριθμό ατόμων ή ταμείων. Αυτά μπορεί να πωλούν δικαιώματα κλπ μετά, αλλά οι μετοχές δεν θα είναι στα χέρια ξεχωριστών ατόμων. Δλδ ο υπάλληλος, δεν θα έχει απευθείας μετοχές της Tesla, αλλά θα δικαιούται "ποσό" ή κάτι άλλο όπως τα συμφωνήσουν,  από ένα ταμείο που θα έχει μετοχές της τέσλα. Ταμείο υπαλλήλων τεσλα πχ, που θα έχει συνολικά το 10-20% (τυχαίο νούμερο)

Αναφορά σε κείμενο

"I know of no legal way to offer public shareholders of a listed company an equity security while also going private," Harvard legal scholar John Coates

Επίσης είπε funding secured, οπότε το αν θέλουν να παραμείνουν κλπ δεν ισχύει, εκτός αν έχει με όλους κάνει συμφωνία, πράγμα δύσκολο να παραμείνει κρυφό. Τα λόγια του σημαίνουν ότι έχει βρει λεφτά για όλο το ποσό πλην το ποσοστό που του αντιστοιχεί στην καλύτερη περίπτωση.  Πρέπει να αποδείξει ότι την τρίτη το πρωί, είχε την οικονομική ευχέρεια και συμφωνίες να πάει private αν θέλει. Όχι αν υπάρχει τρόπος σε 2 μήνες να μαζέψουμε τα λεφτά για να πάει private. 

 

Επεξ/σία από Whargoul
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο μοναδικός λόγος που σκέφτονται να βγουν από το χρηματιστήριο, ειναι οι μακρυπρόθεσμοι στόχοι, ~2028, και το πρόβλημα ρευστότητας που τουσ δημιουργούν οι βραχυπροθεσμοί απολογισμοί κάθε τρίμηνο. 

Αν εγώ ήμουν, GM ή WV, θα τα έσκαγα και θα αγόραζα την Tesla, είδικά με την αυξανόμενη περιβαλοντική ανησυχία που πουλάει. Αγορά τεχνογνωσίας, θέσης στην αγορά, ιδιωτικό δίκτυο επαναφόρτισης στις ΗΠΑ που γίνεται επι πληρωμή.  

To θέλουμε ή όχι, η αυτοκίνηση εντός πολεων τείνει και γρήγορα θα γίνει ηλεκτροκίνητη. Δείτε τα νούμερα των leaf, που είναι πολύ προσιτή λύση οικονομικά. Στο πάρκιν της δουλειάς μου (με μεσαίας τάξης μισθούς), σε 200-250 θέσεις, υπάρχουν ήδη 5 leaf, 2 tesla, περισσότερα από 20 υβριδικά. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, Ψιτ είπε

Στο πάρκιν της δουλειάς μου (με μεσαίας τάξης μισθούς), σε 200-250 θέσεις, υπάρχουν ήδη 5 leaf, 2 tesla, περισσότερα από 20 υβριδικά.

χωρα?και τι παει να πει μεσαιας ταξης μισθος για την συγκεκριμενη χωρα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, Ψιτ είπε

Washington, DC, USA. 

Για μια στιγμη νομιζα μιλαγες για Ελλαδα και για αυτο σκαλωσα xD 
ναι Αμερικη λογικα τα νουμερα μην σου πω και λιγα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, Ψιτ είπε

Washington, DC, USA. 

Δλδ μας λες ότι είναι πολύ προσιτή λύση οικονομικά, ένα αυτοκίνητο των από $30000 για αυτούς που παίρνουν ~$32000 τον χρόνο?  Είτε κάπου έχασες το τι σημαίνει πολύ προσιτό οικονομικά, είτε το τι είναι ο μεσαίας τάξης μισθός. Μάλλον συγχύζεσαι με τον μέσο μισθό που δεν έχει καμιά σχέση με την πραγματικότητα. 

Επεξ/σία από Whargoul
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1. Δεν ανέφερα σε κανενα σημείο αν ένα όχημα το $30κ είναι προσιτό, δεν ανέφερα σε κανένα σημείο ότι μία μεσαία τάξης εταιρεία πληρώνει $32k/έτος.  

2. Εδώ είναι τα δημογραφικά στοιχεία (που θα μπορούσεν να βρεις και μόνος σου),  και εδώ οι μισθοί για εταιρείες τεχνολογίας (που βρίσκονται στο πάνω όριο). 

3. Η αναγνωση, η κατανόηση του αναγνώσματος, η σκεψή του αναγνώστη και η εκφραση των παραγώμενων ιδεών είναι μια διαδικασία. Κάποιοι πρέπει να σταματήσουν να επικεντρώνονται στο τελευταίο σκέλος της.  

 

Επεξ/σία από Ψιτ
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

 @Whargoul Το 32000 που το βρηκες?Γιατι απο λιγο που εψαξα βρηκα για Αμερικη γενικως τα 60k 

https://fred.stlouisfed.org/series/MEPAINUSA672N

60k ειναι το household income (2 ενηλικες)

https://fred.stlouisfed.org/series/MEHOINUSA672N

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, fredd0 είπε

Τα 60k που λεει εγω ειναι Gross domestic product per capita και το βρηκα στο WIKI δεν ξερω αν πρεπει να το λαβουμε σοβαρα υποψι μας....Απλα το ανεφερα! αρα νομιζω αναφερετε σε 1 ατομο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Ψιτ είπε

 Αγορά τεχνογνωσίας

Τείνω να διαφωνήσω με αυτό. 

Ποια ουσιαστική τεχνογνωσία μπορούν να αποκτήσουν οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες με τόσα χρόνια στο χώρο, από μια εταιρία που παράγει αυτοκίνητα τα τελευταία 15 (;) χρόνια;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Αλεξανδρος A.92 είπε

Τα 60k που λεει εγω ειναι Gross domestic product per capita και το βρηκα στο WIKI δεν ξερω αν πρεπει να το λαβουμε σοβαρα υποψι μας....Απλα το ανεφερα! αρα νομιζω αναφερετε σε 1 ατομο.

 

το per capita gdp της Ελλαδας ειναι 16,000Eur. Δεν νομιζω οτι ο 'μεσος' μισθος στην Ελλαδα ειναι 1300 το μηνα

 

το per capita gdp ειναι, απλοικα, gdp/πληθυσμος, πιο χρησιμο ως μετρηση παραγωγικοτητας ειναι παρα εισοδηματος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...