sattack Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2019 40 λεπτά πριν, primeragt είπε Ασχετο εντελως με αυτο που συζηταμε τη δεδομενη στιγμη. Μιλαμε για φορο των κρατων για την κινηση των αυτοκινητων (ασχετως αν το θιεωρω κοροιδια). Σωστα αυτα που λες αλλα ασχετα εντελως με το θεμα της εληψης των χρηματων στα κρατικα ταμια αν δεν αντικατασταθουν οι φοροι. Aσχετο? Μα ολη η συζητηση ειναι για το κοστος της μετακινησης. Απο εκει ξεκινησε η συζητηση. Και διυλιζετε το κουνουπι του ποσο θα ειναι το κοστο του ρευματος και καταπινετε την καμηλα του ποιο και ποσο ειναι το πραγματικο κοστος των ορυκτων καυσιμων σε μια κοινωνια και αφου δε θελετε να δειτε την πραγματικοτητα εκει σας πιανει ενα αγχος για το ποσο πιο ευκολα καταμεριζονται οι φοροι ανα λιτρο βενζινης ενω αν καταργηθει η βενζινη θα δυσκολευτουν πολυ να καταμερισουν σωστα τους φορους... ρε τους καημενους τους φοροθετες, τι βασανο κι αυτο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
primeragt Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2019 1 λεπτό πριν, sattack είπε Aσχετο? Μα ολη η συζητηση ειναι για το κοστος της μετακινησης. Απο εκει ξεκινησε η συζητηση. Και διυλιζετε το κουνουπι του ποσο θα ειναι το κοστο του ρευματος και καταπινετε την καμηλα του ποιο και ποσο ειναι το πραγματικο κοστος των ορυκτων καυσιμων σε μια κοινωνια και αφου δε θελετε να δειτε την πραγματικοτητα εκει σας πιανει ενα αγχος για το ποσο πιο ευκολα καταμεριζονται οι φοροι ανα λιτρο βενζινης ενω αν καταργηθει η βενζινη θα δυσκολευτουν πολυ να καταμερισουν σωστα τους φορους... ρε τους καημενους τους φοροθετες, τι βασανο κι αυτο... Η συζητηση ξεκινησε με το οτι θα ειναι για παντα τοσο φθηνη η χρηση τους. Δεν γινετε εκτως και αν ολα τα κρατη του κοσμου αποφασισουν να μην εισπρατουν πια αυτα το λεφτα, οσα ειναι σε καθε κρατος. Οι πολεμοι και τα λοιπα που ειπες δεν μας απασχολου σε αυτο το δεδομενο. Ειναι οπως τα λες αλλα ειναι και ασχετο με το θεμα. Ακομα και χωρις ολα αυτα να γινονταν παλι οι φοροι θα υπηρχαν οπως και προυπηρχαν των πολεμων αυτων. Αυτα τα 1,40Ε στα 1,60Ε τιμη λιτρου θα πρεπει απο καπου να βρεθουν και αφου τελειωσει η ιστορια με το πετρελαιο. Τοσο δυσκολο ειναι να το καταλαβετε? Και ασε τις αμπελοφιλοσοφιες σου οτι αγχονομαστε. Χεστηκαμε. Δεν ειναι ολα εκει εξω ροδινα. Λεμε το αυτονοητο οτι θα πρεπει να ξαναχρεωθουν με βαση τη χρηση και αυτο γινετε μονο μεσω της χρεωσης της φορτισης. Αλλιως ταριφα σε ολους και σκωτωνεις ολοκληρη την βιομηχανια αυτοκινητου σε παγκοσμια κλιμακα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2019 @Paladin-}LoA{- Αναφέρω για όποιον ενδιαφέρεται πως δουλεύουν τα smart grids, και σου λέω ότι η αμφίδρομη επικοινωνία πληροφοριών με τον διαχειριστή/πάροχο είναι η βάση του συστήματος. Δεν είναι έξτρα προσπάθεια παρακολούθησης, συνωμοσίες, tin-foils or whatever. Είναι έμφυτη ικανότητα που θα έχει ο διαχειριστής. Από κει και πέρα εάν δεν βολεύει τη συγκεκριμένη κοσμοθεωρία σου, ότι θα το φορτίζεις όποτε γουστάρεις και ότι θα το φορτίζεις και με ρεύμα με χαμηλή τιμή ή με μηδενικούς φόρους, επειδή χρειάζεσαι μόνο 70kwh (που καμιά σχέση δεν έχει η συνολική ενέργεια με το load και ειδικά το peak load αλλά anw) δικό σου θέμα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Τουλάχιστον στο ρεύμα έχεις και ένα φωτοβολταικό, ένα net metering, ακόμα και αυτόνομος μπορείς να γίνεις. Και οι τιμές κάθε χρόνο πέφτουν. Στο καύσιμο τι έχεις; Μπάρμπα σαουδάραβα; Τέσπα, δεν έχει πολύ νόημα η συζήτηση. Η ουσία είναι, ότι μέχρι να γίνει mainstream το ηλεκτρικό, θα το βοηθάει για τη διείσδυση στην αγορά το χαμηλό κόστος του ρεύματος και αφού γίνει mainstream δεν θα παίζει και τόσο ρόλο, γιατί το κόστος θα έχει φτάσει σε αντίστοιχα επίπεδα με ένα ICE. Πριν βιαστείτε να μου πείτε, ότι το κόστος της μπαταρίας θα είναι πάντα απαγορευτικό και ότι πάντε τα ICE θα είναι πιο φθηνά, σκεφτείτε το εξής. Τώρα τα ICE είναι τόσο φθηνά λόγω οικονομίας κλίμακος. Όταν φθάνουν τα ICE να έχουν τις μισές πωλήσεις από ότι έχουν σήμερα ή και λιγότερες, πιστεύετε ότι δεν θα ακριβύνουν; Τι αγοράζεις πιο φθηνά σήμερα; Ένα dvd player ή ένα VHS player; Σε άλλα νέα, γερμανικό περιοδικό αναφέρει, ότι το model s έκανε ανεπίσημο χρόνο 20 δεύτερα κάτω από το taycan. Ζούμε ωραίες εποχές! Κινέζικα media αναφέρουν, ότι το εργοστάσιο πέρασε όλες τις επιθεωρήσεις σχετικά με την κατασκευή του και τις γραμμές παραγωγής. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, στις επόμενες δύο εβδομάδες θα έχει ολοκληρωθεί ο υποσταθμός και γενικότερα η ηλεκτροδότηση του εργοστασίου και θα έχει ξεκινήσει η δοκιμαστική παραγωγή. Επεξ/σία 17 Σεπτεμβρίου 2019 από Droulas13 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Paladin-}LoA{- Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, Whargoul είπε @Paladin-}LoA{- Αναφέρω για όποιον ενδιαφέρεται πως δουλεύουν τα smart grids, και σου λέω ότι η αμφίδρομη επικοινωνία πληροφοριών με τον διαχειριστή/πάροχο είναι η βάση του συστήματος. Δεν είναι έξτρα προσπάθεια παρακολούθησης, συνωμοσίες, tin-foils or whatever. Είναι έμφυτη ικανότητα που θα έχει ο διαχειριστής. Από κει και πέρα εάν δεν βολεύει τη συγκεκριμένη κοσμοθεωρία σου, ότι θα το φορτίζεις όποτε γουστάρεις και ότι θα το φορτίζεις και με ρεύμα με χαμηλή τιμή ή με μηδενικούς φόρους, επειδή χρειάζεσαι μόνο 70kwh (που καμιά σχέση δεν έχει η συνολική ενέργεια με το load και ειδικά το peak load αλλά anw) δικό σου θέμα. Αν δεν μπορείς να κατανοήσεις την τεράστια διαφορά σε πιθανότητα να συμβεί αυτό που λες, με αυτό που συμβαίνει ήδη δεν μπορώ να σε βοηθήσω. Μιλάς για peak load για ποιό time zone? Έχεις ιδέα ποια ώρα της ημέρας φορτίζουν τα αυτοκίνητά τους οι κάτοχοι ηλεκτρικών; Overnight το κάνουν οι περισσότεροι, αυτό είναι peak load? Σε ποιά χώρα και ποιό σύμπαν; Ακόμα και στις βόρειες χώρες που η θερμανση είναι ανοχτή 24 ώρες, το peak είναι κατά τη διάρκεια της ημέρας που δουλεύουν όλα τα γραφεία / βιομηχανίες. Και ξαναγράφω, ανάλογα με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο που έχειςκαι τη χρήση που θα του κάνεις, να το φορτίσεις μία νύχτα τις δύο βδομάδες στη χειρότερη κατα μέσο όρο για ένα μέσο χρήστη; Για ποιό peak μιλάμε; Επίσης μιλάς για σενάριο που κάποια στιγμή μετά από χρόνια τα ηλεκτρικά θα κυριαρχούν στην αγορά. Ξέρεις πότε θα είναι αυτό; Ακόμα και εδώ που το 65% των αυτοκινήτων που πουλιούνται είναι BEV, το 90% των αυτοκινήτων που κυκολοφορύν είναι ακόμα με combustion engines. Άρα εσύ κάθεσαι και γράφεις για κάτι που όταν (και αν) γίνει, θα έρθει το εκάστοτε κράτος χρησιμοποιώντας τον εκάστοτε πάροχο και smart grids, να σου κάνει έλεγχο πόσο φορτίζεις και πότε για να στα παίρνει. Όταν (και αν) έρθει η στιγμή ξαναμιλάμε. Για την ώρα το ρεαλιστικό σενάριο λέει ότι πληρώνεις κερατιάτικα για καύσιμα. Το κάνεις εδώ και 10+ χρόνια και θα το κάνεις για πολά ακόμα. Διάλεξέ μου εσύ ποιό από τα δύο πρέπει να σκεφτεί και να πάρει υπόψη κάποιος υποψήφιος αγοραστής σε μια προηγμένη χώρα που έχει υποδομές για ηλεκτρικό αυτόκίνητο. Νομίζω η επιλογή είναι ξεκάθαρη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
primeragt Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2019 12 λεπτά πριν, Paladin-}LoA{- είπε Αν δεν μπορείς να κατανοήσεις την τεράστια διαφορά σε πιθανότητα να συμβεί αυτό που λες, με αυτό που συμβαίνει ήδη δεν μπορώ να σε βοηθήσω. Μιλάς για peak load για ποιό time zone? Έχεις ιδέα ποια ώρα της ημέρας φορτίζουν τα αυτοκίνητά τους οι κάτοχοι ηλεκτρικών; Overnight το κάνουν οι περισσότεροι, αυτό είναι peak load? Σε ποιά χώρα και ποιό σύμπαν; Ακόμα και στις βόρειες χώρες που η θερμανση είναι ανοχτή 24 ώρες, το peak είναι κατά τη διάρκεια της ημέρας που δουλεύουν όλα τα γραφεία / βιομηχανίες. Και ξαναγράφω, ανάλογα με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο που έχειςκαι τη χρήση που θα του κάνεις, να το φορτίσεις μία νύχτα τις δύο βδομάδες στη χειρότερη κατα μέσο όρο για ένα μέσο χρήστη; Για ποιό peak μιλάμε; Επίσης μιλάς για σενάριο που κάποια στιγμή μετά από χρόνια τα ηλεκτρικά θα κυριαρχούν στην αγορά. Ξέρεις πότε θα είναι αυτό; Ακόμα και εδώ που το 65% των αυτοκινήτων που πουλιούνται είναι BEV, το 90% των αυτοκινήτων που κυκολοφορύν είναι ακόμα με combustion engines. Άρα εσύ κάθεσαι και γράφεις για κάτι που όταν (και αν) γίνει, θα έρθει το εκάστοτε κράτος χρησιμοποιώντας τον εκάστοτε πάροχο και smart grids, να σου κάνει έλεγχο πόσο φορτίζεις και πότε για να στα παίρνει. Όταν (και αν) έρθει η στιγμή ξαναμιλάμε. Για την ώρα το ρεαλιστικό σενάριο λέει ότι πληρώνεις κερατιάτικα για καύσιμα. Το κάνεις εδώ και 10+ χρόνια και θα το κάνεις για πολά ακόμα. Διάλεξέ μου εσύ ποιό από τα δύο πρέπει να σκεφτεί και να πάρει υπόψη κάποιος υποψήφιος αγοραστής σε μια προηγμένη χώρα που έχει υποδομές για ηλεκτρικό αυτόκίνητο. Νομίζω η επιλογή είναι ξεκάθαρη. Μα το θεμα δεν ειναι το ΤΩΡΑ. Γιατι τωρα πχ η βορεια χωρα που λες μπαινει μεσα για να σπρωξει εσενα να παρεις το ηλεκτρικο. ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ ξεναλεω. Δεν θα μπορουσε να γινει αλλιως. Το οτι τωρα το κανει γιατι θελε δεν σημαινει οτι θα συνεχισει να επιδοτει μια αγορα για παντα. Το κανει απλα και μονο για να σπορωξει αυτη την αγορα να σταθει στα ποδια της.Επενδυση κανει και οπως ολες οι επενδυσεις καποτε θα πρεπει να εισπραξει. Τωρα και για λιγα χρονια ακομα η ΧΡΗΣΗ των ηλεκτρικων θα ειναι τζαμπα σε σχεση με τα ΜΕΚ. 1 ώρα πριν, Droulas13 είπε Τουλάχιστον στο ρεύμα έχεις και ένα φωτοβολταικό, ένα net metering, ακόμα και αυτόνομος μπορείς να γίνεις. Και οι τιμές κάθε χρόνο πέφτουν. Στο καύσιμο τι έχεις; Μπάρμπα σαουδάραβα; Τέσπα, δεν έχει πολύ νόημα η συζήτηση. Η ουσία είναι, ότι μέχρι να γίνει mainstream το ηλεκτρικό, θα το βοηθάει για τη διείσδυση στην αγορά το χαμηλό κόστος του ρεύματος και αφού γίνει mainstream δεν θα παίζει και τόσο ρόλο, γιατί το κόστος θα έχει φτάσει σε αντίστοιχα επίπεδα με ένα ICE. Πριν βιαστείτε να μου πείτε, ότι το κόστος της μπαταρίας θα είναι πάντα απαγορευτικό και ότι πάντε τα ICE θα είναι πιο φθηνά, σκεφτείτε το εξής. Τώρα τα ICE είναι τόσο φθηνά λόγω οικονομίας κλίμακος. Όταν φθάνουν τα ICE να έχουν τις μισές πωλήσεις από ότι έχουν σήμερα ή και λιγότερες, πιστεύετε ότι δεν θα ακριβύνουν; Τι αγοράζεις πιο φθηνά σήμερα; Ένα dvd player ή ένα VHS player; Σε άλλα νέα, γερμανικό περιοδικό αναφέρει, ότι το model s έκανε ανεπίσημο χρόνο 20 δεύτερα κάτω από το taycan. Ζούμε ωραίες εποχές! Κινέζικα media αναφέρουν, ότι το εργοστάσιο πέρασε όλες τις επιθεωρήσεις σχετικά με την κατασκευή του και τις γραμμές παραγωγής. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, στις επόμενες δύο εβδομάδες θα έχει ολοκληρωθεί ο υποσταθμός και γενικότερα η ηλεκτροδότηση του εργοστασίου και θα έχει ξεκινήσει η δοκιμαστική παραγωγή. Ο σαουδαραβας τη δεδομενη στιγμη δεν σε σκιζει, το κρατος το κανει. 20 λεπτα το λιτρο βγαινει περιπου η βενζινη μετα το κερδος των διυληστηριων και των πρατηριουχων. Τα υπολοιπα ειναι κερατιατικα. Αυτα θα ζητηθουν πισω οταν τουμπαρει η αγορα, αυτο λεμε. Στα υπολοιπα συμφωνω περι κοστους κατασκευης και οικονομιων κλιμακας. Τα περι κοστους σε μεγαλα χρονικα μεγαθη μενει να ερευνηθουν καθως με τα τωρινα δεδομενα οι μπαταριες ειναι ακριβες στα αμαξια, το μελλον θα δειξει περι αυτου. Θα πεσει η τιμη τους αυτο ειναι σιγουρο, το θεμα ειναι ποσο πολυ θα πεσει. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Paladin-}LoA{- Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, primeragt είπε Μα το θεμα δεν ειναι το ΤΩΡΑ. Γιατι τωρα πχ η βορεια χωρα που λες μπαινει μεσα για να σπρωξει εσενα να παρεις το ηλεκτρικο. ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ ξεναλεω. Δεν θα μπορουσε να γινει αλλιως. Το οτι τωρα το κανει γιατι θελε δεν σημαινει οτι θα συνεχισει να επιδοτει μια αγορα για παντα. Το κανει απλα και μονο για να σπορωξει αυτη την αγορα να σταθει στα ποδια της.Επενδυση κανει και οπως ολες οι επενδυσεις καποτε θα πρεπει να εισπραξει. Τωρα και για λιγα χρονια ακομα η ΧΡΗΣΗ των ηλεκτρικων θα ειναι τζαμπα σε σχεση με τα ΜΕΚ. Εδώ το κάνουν πάνω από 7 χρόνια. Και το πιο πιθανό είναι ότι θα συνεχίσουν να το κάνουν και θα ανανεωθεί το σχετικό deadline που έρχεται σύντομα καθότι το έχουν πάρει πολύ σοβαρά το θέμα. Εξού και το 65% των πωλήσεων σε BEVs. Σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες ουσιαστικά τώρα ξεκινάνε, οπότε πότε να περιμένουμε ότι θα τις λήξουν τις διευκολύνσεις αυτές; Επιπλέον ΔΕΝ το κάνουν για να σταθεί μία αγορά στα πόδια της. Μιλάς για μια χώρα-κολοσσό σε παραγωγή πετρελαίου. Τι συμφέρον έχει να το κάνει αυτό; Χάνουν χρήματα από την κίνηση αυτή σαν κράτος από όποια πλευρά και αν το δεις. Απλά δεν κάνουν ότι κάνει πχ η Γερμανία που φοβάται μη χάσει τη βιομηχανία της και στηρίζει την παραδοσιακή αυτοκινητοβιομηχανία. Ξεκάθαρα το κάνουν για CO2 Επεξ/σία 17 Σεπτεμβρίου 2019 από Paladin-}LoA{- Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
primeragt Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2019 8 λεπτά πριν, Paladin-}LoA{- είπε Εδώ το κάνουν πάνω από 7 χρόνια. Και το πιο πιθανό είναι ότι θα συνεχίσουν να το κάνουν και θα ανανεωθεί το σχετικό deadline που έρχεται σύντομα καθότι το έχουν πάρει πολύ σοβαρά το θέμα. Εξού και το 65% των πωλήσεων σε BEVs. Σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες ουσιαστικά τώρα ξεκινάνε, οπότε πότε να περιμένουμε ότι θα τις λήξουν τις διευκολύνσεις αυτές; Επιπλέον ΔΕΝ το κάνουν για να σταθεί μία αγορά στα πόδια της. Μιλάς για μια χώρα-κολοσσό σε παραγωγή πετρελαίου. Τι συμφέρον έχει να το κάνει αυτό; Χάνουν χρήματα από την κίνηση αυτή σαν κράτος από όποια πλευρά και αν το δεις. Απλά δεν κάνουν ότι κάνει πχ η Γερμανία που φοβάται μη χάσει τη βιομηχανία της και στηρίζει την παραδοσιακή αυτοκινητοβιομηχανία. Ξεκάθαρα το κάνουν για CO2 Μονος σου τα λες μονος σου τα απαντας. Επιασε στην δεδομενη χωρα αυξημενο ποσοστο στις νεες πωλησεις αλλα στον στολο λες οτι ειναι ακομα στο 10%. Αυτο θελει να κανει να φτιαξει ταση και αγορα, αν δεν το εκανε δεν θα γινοταν αυτο. Το κανει οπως λες 7 χρονια και τωρα επιασε ενα σημαντικο μεριδιο αγορας (10%) και μπηκε για τα καλα στην καταναλωτικη συνηθεια του κοσμου 2/3 ηλεκτρικα. Αυτο ηθελε. Πιστευεις δηλαδη οτι αν ανατραπουν τα ποσοστα και χαθουν αυτα τα δις σε φορους απο τα μεκ που υπαρχουν θα συνεχισουν εκτος απο την επιδοτηση χρησης να επιδοτουν και την αγορα ακομα? Χανουν λεφτα τωρα σε σχεση με το υπαρχον καθεστος για να το αλλαξουν. Δεν θα χασουν ενα συμαντικο μεριδιο κρατικων χρηματων για χαρη των αυτοκινητοβιομηχανιων. Δεν τρελαθηκαν ακομα τα κρατη. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Paladin-}LoA{- Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, primeragt είπε Μονος σου τα λες μονος σου τα απαντας. Επιασε στην δεδομενη χωρα αυξημενο ποσοστο στις νεες πωλησεις αλλα στον στολο λες οτι ειναι ακομα στο 10%. Αυτο θελει να κανει να φτιαξει ταση και αγορα, αν δεν το εκανε δεν θα γινοταν αυτο. Το κανει οπως λες 7 χρονια και τωρα επιασε ενα σημαντικο μεριδιο αγορας (10%) και μπηκε για τα καλα στην καταναλωτικη συνηθεια του κοσμου 2/3 ηλεκτρικα. Αυτο ηθελε. Πιστευεις δηλαδη οτι αν ανατραπουν τα ποσοστα και χαθουν αυτα τα δις σε φορους απο τα μεκ που υπαρχουν θα συνεχισουν εκτος απο την επιδοτηση χρησης να επιδοτουν και την αγορα ακομα? Χανουν λεφτα τωρα σε σχεση με το υπαρχον καθεστος για να το αλλαξουν. Δεν θα χασουν ενα συμαντικο μεριδιο κρατικων χρηματων για χαρη των αυτοκινητοβιομηχανιων. Δεν τρελαθηκαν ακομα τα κρατη. Αν δεις το βίντεο πιο πάνω που ξεκινάει με το τι γίνεται με τη Νορβηγία θα πάρεις την απάντησή σου. Πιστεύω ότι θα συνεχίσει να το κάνει ναι. Και έχουν στόχο το 2025 να απαγορεύσουν την πώληση αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Παρόλο που τα παίρνουν χοντρά από τελωνείο και φόρους για τέτοια αυτοκίνητα. Πιστεύω ότι θα συνεχίσουν, ίσως να μειώσουν λίγο τις διευκολύνσεις, αλλά εφόσον είναι ακόμα στο 10% περίπου, θα συνεχίσουν να σπρώχνουν ναι. Το τι θα γίνει από το 25 και μετά όταν πια δεν θα επιτρέπεται να αγοράσεις αυτοκίνητα με καύσιμο θα δούμε. Υπάρχουν θεωρίες, μένει να δούμε στην πράξη. Μπορεί πχ ναβάλουν σταδιακά τελωνείο. Αυτό θα ωφελήσει όσους έχουν ήδη ηλεκτρικό καθότι θα πάρει αξία το αυτοκίνητό τους. Πολλά μπορεί να γίνουν. Την υπάρχουσα στιγμή πάντως ξεκάθαρα η επιλογή που επικρατεί είναι τα EV. Και για τη Γερμανία π.χ. που ουσιαστικά πουλάει εντός του κράτους της και εντός της Ε.Ε. και δεν έχει τελεωνεία όπως η Νορβηγία, δεν έχει να χάσει και πολλά. Οπότε είναι να απορείς γιατί έχουν κολλήσει οι μεγάλοι "παίχκτες" της Γερμανικής αγοράς. Λογικά πάντως θα αλλάξει αυτό πιστεύω. Άσχετο με τα παραπάνω, αλλά το ID3 της VW φαίνεται εξαιρετικό όπως το παρουσίασαν πρόσφατα. Edit: Quote από το παραπάνω άρθρο : Big plans, then… That’s an understatement. The new ID.3 hatch is the first of 50 (yes, five zero) EVs due from the VW Group between now and 2025. Επεξ/σία 17 Σεπτεμβρίου 2019 από Paladin-}LoA{- 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2019 Αυτό που προτιμάτε να στρουθοκαμηλίζετε παρά να αναγνωρίζεται τις δυσκολίες και τα προβλήματα ώστε να βελτιωθούν έγκαιρα τα όποια εν δυνάμει προβλήματα μπορεί να προκύψουν είναι όλα τα λεφτά. Λες και τα προβλήματα που θα δημιουργηθούν από την έλλειψη προετοιμασία και τις λάθος αποφάσεις θα εξαφανιστούν μαγικά και δεν θα σας επηρεάσουν. Ρεύμα άπλετο, ανάγκες για peak παραγωγή μηδέν, εκσυγχρονισμός του ηλ. δικτύου μη αναγκαίος. Λεφτά για επενδύσεις άπειρα. Φορτιστές παντού, θα είναι γεμάτο και το κολοκοτρωνίτσι, δεν έχουμε ανάγκη τα 600+km all season range. Αύξηση στο ρεύμα και φόροι, ούτε και που πρόκειται. Θα είναι πάμφθηνο να κινηθείς με BEV... 6 ώρες πριν, Paladin-}LoA{- είπε Αν δεν μπορείς να κατανοήσεις την τεράστια διαφορά σε πιθανότητα να συμβεί αυτό που λες, με αυτό που συμβαίνει ήδη δεν μπορώ να σε βοηθήσω. Μιλάς για peak load για ποιό time zone? Έχεις ιδέα ποια ώρα της ημέρας φορτίζουν τα αυτοκίνητά τους οι κάτοχοι ηλεκτρικών; Overnight το κάνουν οι περισσότεροι, αυτό είναι peak load? Σε ποιά χώρα και ποιό σύμπαν; Ακόμα και στις βόρειες χώρες που η θερμανση είναι ανοχτή 24 ώρες, το peak είναι κατά τη διάρκεια της ημέρας που δουλεύουν όλα τα γραφεία / βιομηχανίες. Και ξαναγράφω, ανάλογα με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο που έχειςκαι τη χρήση που θα του κάνεις, να το φορτίσεις μία νύχτα τις δύο βδομάδες στη χειρότερη κατα μέσο όρο για ένα μέσο χρήστη; Για ποιό peak μιλάμε; Προφανώς καμιά η πιθανότητα, όλα είναι απλά και λειτουργούν με το δικό σου τρόπο σκέψης. Αφού τη νύχτα φορτίζουν, αφού 1-2 φορές τον μήνα θα φορτίζει το κάθε αμάξι, και αφού τη νύχτα δεν έχουμε demand, άρα no problem. Ξεκάθαρο. Άδικα δίνονται λεφτά για μελέτες για σκοπούς προετοιμασίας αφού προφανώς δεν χρειάζεται.... Το Ότι αναφέρεις btw προσωπική χρήση για national kai regional peak demand estimations με ξεπερνάει κάπως.... Όσο για το πιο peak μιλάμε.... Surprise. Τελικά υπάρχουν και άλλοι που (προφανώς λάθος) εκτιμούν ότι θα αυξηθεί σημαντικά. Από το FES 2018, UK.... Αναφορά σε κείμενο Electricity peak demand Ιn all our scenarios, peak demand increases significantly from the 2030s, as shown in figure 4.2. [...]Thereafter there is a steep rise caused mainly by the electrification of transport. This rise in peak demand would be much more severe without smart charging (δλδ ελεύθερα όπως γουστάρει του κάθε ενός) [...] In all our scenarios, peak demand from EVs is managed through smart charging. Ακόμα και με το smart charging για μετριασμό του peak demand και χρήση V2G (Vehicle to grid), ανάλογα με το σενάριο, υπολογίζεται ότι θα χρειαστούν λόγω των αμαξιών 2.6-8 GW επιπρόσθετο peak load το 2030, από 8-11.5GW το 2040... Ενδεικτικά ένας EPR αντιδραστήρας, από τους πιο ισχυρούς και σαν αυτό που ξεκινούν να κτίζουν οι Άγγλοι στο Hinkley, βγάζει 1.6GWe και το συνολικό install capacity της Ελλάδας κάπου στα 18 GW... Spoiler Και για την θέρμανση που έλεγες. Η αναμενόμενη αύξηση στο peak demand μια χειμερινή μέρα του 2040. 8GW, ακόμα και με τη χρήση smart charging για μετριασμό και επιστροφές V2G. Spoiler Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
primeragt Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2019 6 ώρες πριν, Paladin-}LoA{- είπε Άσχετο με τα παραπάνω, αλλά το ID3 της VW φαίνεται εξαιρετικό όπως το παρουσίασαν πρόσφατα. Το εξαιρετικο που το ειδες παλι? Τι σκατα αλλα βλεπουν τα ματια μου? Ενα futuristic golf e βλεπω και τιποτα παραπανω. Τα αλλα τα αφηνω ασχολιαστα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fubar.gr Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2019 7 ώρες πριν, Paladin-}LoA{- είπε Μιλάς για peak load για ποιό time zone? Έχεις ιδέα ποια ώρα της ημέρας φορτίζουν τα αυτοκίνητά τους οι κάτοχοι ηλεκτρικών; Overnight το κάνουν οι περισσότεροι, αυτό είναι peak load? Σε ποιά χώρα και ποιό σύμπαν; Ακόμα και στις βόρειες χώρες που η θερμανση είναι ανοχτή 24 ώρες, το peak είναι κατά τη διάρκεια της ημέρας που δουλεύουν όλα τα γραφεία / βιομηχανίες. Και ξαναγράφω, ανάλογα με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο που έχειςκαι τη χρήση που θα του κάνεις, να το φορτίσεις μία νύχτα τις δύο βδομάδες στη χειρότερη κατα μέσο όρο για ένα μέσο χρήστη; Για ποιό peak μιλάμε; Οι περίοδοι peak εξαρτώνται απο την προσφορά και ζήτηση και αλλάζουν ανάλογα με τις συνθήκες. Πχ ενώ γενικά παγκοσμίως η μέγιστη ζήτηση ενέργειας είναι τις μεσημεριανές ώρες, στην California, Αυστραλία κτλ, λόγω υπερπροσφοράς απο solar (γνωστό ώς duck curve), το peak έχει μετακινηθεί προς τα δεξιά, τις ώρες που δύει ο ήλιος. Αντίστοιχα, αν μεγαλώσει ο αριθμός αυτοκινήτων που φορτίζουν τη νύχτα, θα πάψει να είναι off-peak περίοδος. Υπάρχουν πιλοτικά προγράμματα όπως το Charge Forward της BMW οπου έχεις μόνιμα το αυτοκίνητο στην πρίζα και φορτίζει αυτόματα τις ώρες off peak ή στέλνει πίσω ενέργεια προς το δίκτυο (V2G). Αυτό έχει όφελος για τον πάροχο, αλλά όχι για τον κάτοχο του αυτοκινήτου, του οποιου φθείρεται η μπαταρία, οπότε δέν ξέρω με ποιο τρόπο αποζημιώνεται. Στην Αυστραλία υπάρχουν προγράμματα με εγκατάσταση smart μετρητή στο σπίτι οπου η χρέωση γίνεται βάσει TOU (Time of Use). Αυτά για την ώρα λειτουργούν προς όφελος του καταναλωτή, καθώς προσφέρουν χαμηλότερες χρεώσεις για off peak φορτιση, όμως μπορούν στο μέλλον να λειτουργήσουν και αντίστροφα, δηλαδή η φόρτιση να γίνεται με υψηλότερη ταρίφα. Στις 16/9/2019 στις 10:01 ΜΜ, Paladin-}LoA{- είπε Ο διαχειριστής μπορεί να κάνει άπειρα. Άλλα πολύπλοκα, άλλα λιγότερο πολύπλοκα. Στην τελική στο σπίτι δεν παύει να τρως απλά κάποιες κιλοβατώρες που θα σου αρκούν για να βγάλεις ίσως και ένα μήνα. Γιατί να σε χρεώσει ο πάροχος παραπάνω για το ρεύμα της φόρτισης σου; Το κράτος αν θέλει να στα πάρει είναι προτιμότερο να σου αυξήσει τα τέλη κυκλοφορίας παρά να στήσει ολόκληρη "πλεκτάνη" (γιατί αυτό περιγράφετε) και να χρησιμοποιήσει smart συσκευές για να ελέγχει κάθε πότε και πόσο φορτίζεις στο σπίτι. Ούτε ο George Lucas τέτοιο σενάριο. Και από τις ασφαλιστικές μπορεί, και από τη φορολογική σου δήλωση μπορεί. Σιγά που θα κάτσει να στήσει smart network provider να σου ελέγχει πότε και πως φορτίζεις. Απο το αυστραλιανό AEMC το 2012 που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ήταν άγνωστα για τους πιο πολλούς: Metering arrangement for electric vehicles Αναφέρονται τα smart meters με load profiling (αυτόματη αναγνώριση των kwh που καταναλώθηκαν για το EV), όπως και ξεχωριστοί μετρητές ειδικά για τα EV Separate metering: Enables an EV user to retain its own retailer or EV services provider to supply its EV load. This enables tariffs to be applied to the EV load. Απο UK: Smart charging could lead to an electric vehicle fuel tax Οι φόροι στο καύσιμο είναι οι πιο δίκαιοι, καθώς αυτός που κάνει μεγαλύτερη χρήση (φθείρει τους δρόμους, προκαλεί μποτιλιάρισμα) πληρώνει και πιό πολύ. Είναι δεδομένο οτι κάποιος φόρος θα μπεί και στο ρεύμα φόρτισης των EV. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Paladin-}LoA{- Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 11 ώρες πριν, Whargoul είπε Προφανώς καμιά η πιθανότητα, όλα είναι απλά και λειτουργούν με το δικό σου τρόπο σκέψης. Αφού τη νύχτα φορτίζουν, αφού 1-2 φορές τον μήνα θα φορτίζει το κάθε αμάξι, και αφού τη νύχτα δεν έχουμε demand, άρα no problem. Ξεκάθαρο. Άδικα δίνονται λεφτά για μελέτες για σκοπούς προετοιμασίας αφού προφανώς δεν χρειάζεται.... Το Ότι αναφέρεις btw προσωπική χρήση για national kai regional peak demand estimations με ξεπερνάει κάπως.... Όσο για το πιο peak μιλάμε.... Surprise. Τελικά υπάρχουν και άλλοι που (προφανώς λάθος) εκτιμούν ότι θα αυξηθεί σημαντικά. Από το FES 2018, UK.... Ακόμα και με το smart charging για μετριασμό του peak demand και χρήση V2G (Vehicle to grid), ανάλογα με το σενάριο, υπολογίζεται ότι θα χρειαστούν λόγω των αμαξιών 2.6-8 GW επιπρόσθετο peak load το 2030, από 8-11.5GW το 2040... Ενδεικτικά ένας EPR αντιδραστήρας, από τους πιο ισχυρούς και σαν αυτό που ξεκινούν να κτίζουν οι Άγγλοι στο Hinkley, βγάζει 1.6GWe και το συνολικό install capacity της Ελλάδας κάπου στα 18 GW... Έχουμε 2019. Ανεβάζεις άρθρο από UK που δείχνει ότι η κατανάλωση ρεύματος ουσιαστικά μέχρι το 2030 ανεβαίνει ελάχιστα, σσυζητάμε για αγορές ηλεκτρικών αυτοκινήτων τώρα και ουσιαστικά γράφεις ότι πρέπει να είμαστε επιφυλακτικοί για κάτι που ΙΣΩΣ γίνει το 2030 σύμφωνα με εκτιμήσεις. Όπως γράφεις και συ αυτό με ξεπερνάει... Και ξαναγράφω. Το ΑΚΡΩΣ ρεαλιστικό σενάριο είναι ότι για την ώρα πληρώνεις μαλιοκούβαρα για καύσιμα ενώ το ηλεκτρικό σε κίνηση θα σου στοίχιζε πολύ λιγότερο. Αυτή είναι η ουσία. Όσονα φορά το 2030 σε αρκετές χώρες το κόστος εγκατάστασης προσωπικού σταθμού φόρτισης σε σπίτι που θα χρησιμοποιεί π.χ. ηλιακή ενέργεια θα έχει πέσει τόσο που και να κάνει audit κάποιος πάροχος το 30 ή το 40 στη φορτισή σου, εσύ θα μπορείς να το φορτίσεις και εκτός δικτύου. Για τη θέρμανση το 2040 τι να σου γράψω. Εν έτει 2019 μου αραδιάζεις άρθρα για το 30 ή το 40 πιστεύοντας ότι αυτά αποτελούν σοβαρό παράγοντα στο να αποφασίσει κάποιος αν θα πάει για ηλεκτρικό τώρα. 11 ώρες πριν, primeragt είπε Το εξαιρετικο που το ειδες παλι? Τι σκατα αλλα βλεπουν τα ματια μου? Ενα futuristic golf e βλεπω και τιποτα παραπανω. Τα αλλα τα αφηνω ασχολιαστα. Περι ορέξεως. Το αυτοκίνητο εμφανισιακά δεν λέει πολλά, αλλά θα έχει μεγάλη αυτονομία στην 'ακριβή" του έκδοση χωρίς να είναι ιδιαίτερα ακριβή, ενώ προσφέρει ευελιξία σε χώρους εσωτερικούς που το Model 3 π.χ. δεν προσφέρει. Επίσης είναι VW που σημαίνει ότι θα έχει καλή ποιότητα κατασκευής. Έχει κάποια αρνητικά π.χ. ταχύτητα φορτισης όπως και το ότι σε τεχνολογία τέτοια είναι πίσω η VW λόγω καθυστερημένης εκκίνησης, αλλά αναμφίβολα το ότι αποφάσισε μέχρι το 2025 να βγάλει τόσα BEV μοντέλα στηνα γορά είναι υποσχόμενο και καλό για τον ανταγωνισμό. 10 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Οι περίοδοι peak εξαρτώνται απο την προσφορά και ζήτηση και αλλάζουν ανάλογα με τις συνθήκες. Πχ ενώ γενικά παγκοσμίως η μέγιστη ζήτηση ενέργειας είναι τις μεσημεριανές ώρες, στην California, Αυστραλία κτλ, λόγω υπερπροσφοράς απο solar (γνωστό ώς duck curve), το peak έχει μετακινηθεί προς τα δεξιά, τις ώρες που δύει ο ήλιος. Αντίστοιχα, αν μεγαλώσει ο αριθμός αυτοκινήτων που φορτίζουν τη νύχτα, θα πάψει να είναι off-peak περίοδος. Συμφωνώ, φυσικά υπάρχουν εξαιρέσεις. Μιλάω για την πλοιοψηφία όμως. 10 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Υπάρχουν πιλοτικά προγράμματα όπως το Charge Forward της BMW οπου έχεις μόνιμα το αυτοκίνητο στην πρίζα και φορτίζει αυτόματα τις ώρες off peak ή στέλνει πίσω ενέργεια προς το δίκτυο (V2G). Αυτό έχει όφελος για τον πάροχο, αλλά όχι για τον κάτοχο του αυτοκινήτου, του οποιου φθείρεται η μπαταρία, οπότε δέν ξέρω με ποιο τρόπο αποζημιώνεται. Όπως λες και συ είναι πιλοτικό. Αν ζημιώνεται το αυτοκίνητο πιστεύω ότι αν μπει σε prod λογικά ο κατασκευαστής θα βρεί τρόπο να μην ζημιώνεται το αυτοκίνητο. Δεν έχιε λογική να κάνεις κάτι που θα ζημιώνει το όχημα. 10 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Στην Αυστραλία υπάρχουν προγράμματα με εγκατάσταση smart μετρητή στο σπίτι οπου η χρέωση γίνεται βάσει TOU (Time of Use). Αυτά για την ώρα λειτουργούν προς όφελος του καταναλωτή, καθώς προσφέρουν χαμηλότερες χρεώσεις για off peak φορτιση, όμως μπορούν στο μέλλον να λειτουργήσουν και αντίστροφα, δηλαδή η φόρτιση να γίνεται με υψηλότερη ταρίφα. Απο το αυστραλιανό AEMC το 2012 που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ήταν άγνωστα για τους πιο πολλούς: Metering arrangement for electric vehicles Αναφέρονται τα smart meters με load profiling (αυτόματη αναγνώριση των kwh που καταναλώθηκαν για το EV), όπως και ξεχωριστοί μετρητές ειδικά για τα EV Separate metering: Enables an EV user to retain its own retailer or EV services provider to supply its EV load. This enables tariffs to be applied to the EV load. Μπορεί κάποιοι να φτιάξουν χωριστό δίκτυο για την φόρτιση των EV αν και προσωπικά το βλέπω σαν overkill. Υπάρχουν άλλοι τρόποι να τα πάρεις. Και όπως προανέφερα ήδη οι τιμές των φωτοβολταϊκών έχουν πέσει πολύ. Και σίγουρα για όσους έχουν την επιλογή να κάνουν τέτοια εγκατάσταση στο σπίτι τους θα αποτελέσει καλή λύση. Επιπλέον όπως έιχα αναφέρει σε παλιότερο post σε ανεπτυγμένες χώρες ακόμα και οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις έχουν ξεκινήσει να προσφέρουν δωρεάν φόρτιση στους εργαζόμενους σε χώρους πάρκινγκ της εκάστοτε εταιρίας. 10 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Απο UK: Smart charging could lead to an electric vehicle fuel tax Οι φόροι στο καύσιμο είναι οι πιο δίκαιοι, καθώς αυτός που κάνει μεγαλύτερη χρήση (φθείρει τους δρόμους, προκαλεί μποτιλιάρισμα) πληρώνει και πιό πολύ. Είναι δεδομένο οτι κάποιος φόρος θα μπεί και στο ρεύμα φόρτισης των EV. Συμφωνώ ότι θα γίνει αυτό κάποια στιγμή. Και για εδώ ακούγεται ότι σιγά σιγά ανάλογα με την αγορά μέσα στα επόμενα χρόνια θα το κάνουν, το έγραψα και πιο πριν. Λογικά θα ξεκινήσουν με μία τελωνειακή χρέωση μικρότερη των άλλων αυτοκινήτων και πληρωμή διοδίων έστω μειωμένη, όπως και π.χ. τέλη κυκλοφορίας μικρότερα συγκριτικά με comb. engine cars. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, Paladin-}LoA{- είπε Έχουμε 2019. Ανεβάζεις άρθρο από UK που δείχνει ότι η κατανάλωση ρεύματος ουσιαστικά μέχρι το 2030 ανεβαίνει ελάχιστα, σσυζητάμε για αγορές ηλεκτρικών αυτοκινήτων τώρα και ουσιαστικά γράφεις ότι πρέπει να είμαστε επιφυλακτικοί για κάτι που ΙΣΩΣ γίνει το 2030 σύμφωνα με εκτιμήσεις. Όπως γράφεις και συ αυτό με ξεπερνάει... Και ξαναγράφω. Το ΑΚΡΩΣ ρεαλιστικό σενάριο είναι ότι για την ώρα πληρώνεις μαλιοκούβαρα για καύσιμα ενώ το ηλεκτρικό σε κίνηση θα σου στοίχιζε πολύ λιγότερο. Αυτή είναι η ουσία. Όσονα φορά το 2030 σε αρκετές χώρες το κόστος εγκατάστασης προσωπικού σταθμού φόρτισης σε σπίτι που θα χρησιμοποιεί π.χ. ηλιακή ενέργεια θα έχει πέσει τόσο που και να κάνει audit κάποιος πάροχος το 30 ή το 40 στη φορτισή σου, εσύ θα μπορείς να το φορτίσεις και εκτός δικτύου. Για τη θέρμανση το 2040 τι να σου γράψω. Εν έτει 2019 μου αραδιάζεις άρθρα για το 30 ή το 40 πιστεύοντας ότι αυτά αποτελούν σοβαρό παράγοντα στο να αποφασίσει κάποιος αν θα πάει για ηλεκτρικό τώρα. Ότι νάνε... μόνος σου μιλάς για να αγοράσεις αμάξι σήμερα, μόνος σου καταλαβαίνεις... Δεν είσαι μόνος σου στον κόσμο. Όπως θα αγοράσεις εσύ, θα αγοράσουν και άλλοι. Για να έχεις ρεύμα να φορτίζεις το αμάξι σου, και εσύ και οι εν-δυνάμοι άλλοι αγοραστές, πρέπει κάποιος να μελετήσει και να φτιάξει τις απαραίτητες υποδομές. Εκτός εάν είσαι 100% εκμεταλλευτής της ώρας, οπότε θα πάρεις ένα BEV γιατί σήμερα και ίσως αύριο είναι ποιο φθηνό λόγω των φοροαπαλλαγών και φοροαποφυγής των "φόρων κίνησης" και μετά χέστηκες για το τι θα γίνει οπότε πάω πάσο! 3-8GW Peak btw, μόνο ελάχιστα δεν είναι... Είναι επενδύσεις δισεκατομμυρίων που μάντεψε ποιος θα τις πληρώσει. Και αυτό με έλεγχο από τα smard grids και όχι με ελεύθερη φόρτιση όπως υποστηρίζεις ότι δεν θα υπάρχει και πρόβλημα. Και όπως και να έχει, δεν ανάφερα πουθενά για το αν κάποιος θα πρέπει να πάρει ή όχι σήμερα ηλεκτρικό και να επωφεληθεί τις τρύπες και τις επιχορηγήσεις του σήμερα.. Η όλη φάση ξεκίνησε από το ότι λές ότι είναι (και προφανώς θα παραμένει για αρκετό χρονικό διάστημα) πάμφθηνο σε σχέση με τα τυπικά αμάξια (που έχουν και 180% φορολογία στα καύσιμα), και σου ανέφερα ότι οι πάροχοι/κυβέρνηση θα (και σε αρκετές χώρες ήδη) έχουν την δυνατότητα να μεταφέρουν αυτή την φορολογία στο ρεύμα κίνησης μέσω των smart grids/smart meters, και ότι θα μπορούν να σου ελέγχουν τον τρόπο φόρτισης για να περιορίζουν τις συνέπειες των φορτίων στα δίκτυα, πράγμα που χαρακτήριζες σαν φαντασιώσεις του George Lucas, και σιγά να μην κάτσει να σε παρακολουθεί η κάθε χώρα τι κάνεις με το ρεύμα, χωρίς να ξέρεις καν τι είναι τα smard grids/ smart meters προφανώς.... Μετά αποκάλεσες την αύξηση στα peak loads στατιστικά απίθανο λόγω μιας απλοϊκής σκέψης, πράγμα που δεν ισχύει. Είναι σίγουρο ότι με την είσοδο των BEV στην αγορά, οι ανάγκες σε Peak load και σε φορτίο στα τοπικά δίκτυα θα αυξηθούν σημαντικά, ειδικά στις μεγαλουπόλεις. Και όχι το 2050+, αλλά από το 2030 που είναι μέσα στο χρόνο ζωής του αμαξιού που θα πάρεις σήμερα. Και η ουσία δεν είναι ότι πληρώνεις μαλιοκούβαρα τα καύσιμα. Με 60σ/λ + φπα, κανένας δεν θα είχε πρόβλημα με το κόστος κίνησης με βενζίνη/πετρέλαιο και θα ήταν και πιο φθηνή από την κίνηση με BEV, ειδικά με νέα αμάξια και hybrids. Η ουσία είναι ότι πληρώνεις, και ειδικά η μικρομεσαία τάξη, ένα τεράστιο ποσό σε φόρους ανά km για να κινείς το αμάξι σου ενώ αυτοί που έχουν ΒEV, και μόνο μικρομεσαίοι δεν χαρακτηρίζονται, πληρώνουν μηδέν λόγω ουσιαστικά φοροαποφυγής. Και όχι απλά πληρώνουν μηδέν, αλλά περιφανεύονται (και αυτοί και οι fans τους) ότι πληρώνουν ελάχιστα και οι άλλοι είναι "κορόιδα", "θύματα των πετρελαικών" κλπ... Αυτό δεν κάνει την κίνηση με ρεύμα σήμερα απλά πιο φθηνή. Την κάνει άδικη, πράγμα που δυσκολεύεσαι προφανώς να αντιληφθείς! End of story 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα