Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

16 ώρες πριν, Droulas13 είπε

" I really admire what [Tesla] it has done, which is also helpful for us because it is really pushing us. The cars are nice and I like to drive them. "

" when it comes to the next big thing, which is software, Tesla is strong in software  "

" I don’t believe that [bankruptcy will happen]. I like Elon quite a lot and I wish him all the best. Tesla is close now to profitability. Probably the biggest challenge is the stretch in category class because the investment is so big. "

Τάδε έφη ο CEO της VW.

Καλά...οι CEO φημίζονται για τις δημόσιες αβρότητες, και από πίσω σκάβουν το λάκκο. Κράζουν μόνο όσοι είναι από κάτω και θέλουν να φανεί ότι είναι από πάνω...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 3/9/2019 στις 11:25 ΠΜ, Fubar.gr είπε

αι. 🤣

Αυτό δέν μπορεί να συνεχιστεί για πάντα. Κάποια στιγμή το κόστος φόρτισης θα γίνει αντίστοιχο με το φουλάρισμα με βενζίνη. Όσοι σκοπεύουν να αγοράσουν ηλεκτρικό ας το έχουν αυτό υπόψιν τους.

 

Στις 3/9/2019 στις 9:51 ΜΜ, sattack είπε

Και ποιο ειναι το κοστος της βενζινης? Ειναι ιδιο το 2019, ιδιο το 2016, ιδιο το 2014?

Και πριν αλεκτωρ λαλησει τρεις...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, sattack είπε

Και πριν αλεκτωρ λαλησει τρεις...

Εντάξει αυτά ήταν προδιαγεγραμμένο ότι πήγαιναν για κουβά 😎

Άλλο να φορτίζεις σε σταθμούς φόρτισης που το κόστος έχει περίπου 10-20% διαφορά  από το καύσιμο (φθηνότερο πάντα), και άλλο να το φορτίζεις στο σπίτι που συντριπτικά αυτό θα κάνεις πλην road trips, που το κόστος στο σπίτι θα είναι εξευτελιστικά χαμηλό. Εκτός και αν πούμε ότι το κόστος του καυσίμου πια θα πέσει τόσο και του ρεύματος από την άλλη θα ανέβει κατακόρυφα. Γιατί για να ανέβει του ρεύματος εκεί, προφανώς τα νοικοκυριά θα έχουν άλλα θέματα να λύσουν εκτός της φόρτισης του αυτοκινήτου τους. 

Από εδώ και εδώ βλέπουμε ότι με περίπου 12-15 ευρώ πχ στην Ελλάδα θα φόρτιζες για 500+ km στο σπίτι σου. Η βενζίνα δεν πλησιάζει καν, το πετρέλαιο κάπου στα μισά ίσως. Και μιλάμε θεωρητικά για Ελλάδα που το ρεύμα είναι και ακριβούτσικο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Εντάξει αυτά ήταν προδιαγεγραμμένο ότι πήγαιναν για κουβά 😎

Άλλο να φορτίζεις σε σταθμούς φόρτισης που το κόστος έχει περίπου 10-20% διαφορά  από το καύσιμο (φθηνότερο πάντα), και άλλο να το φορτίζεις στο σπίτι που συντριπτικά αυτό θα κάνεις πλην road trips, που το κόστος στο σπίτι θα είναι εξευτελιστικά χαμηλό. Εκτός και αν πούμε ότι το κόστος του καυσίμου πια θα πέσει τόσο και του ρεύματος από την άλλη θα ανέβει κατακόρυφα. Γιατί για να ανέβει του ρεύματος εκεί, προφανώς τα νοικοκυριά θα έχουν άλλα θέματα να λύσουν εκτός της φόρτισης του αυτοκινήτου τους. 

Από εδώ και εδώ βλέπουμε ότι με περίπου 12-15 ευρώ πχ στην Ελλάδα θα φόρτιζες για 500+ km στο σπίτι σου. Η βενζίνα δεν πλησιάζει καν, το πετρέλαιο κάπου στα μισά ίσως. Και μιλάμε θεωρητικά για Ελλάδα που το ρεύμα είναι και ακριβούτσικο.

Kαλα καθιστε πρωτα να γινουν η mainstream αγορα στο αυτοκινητο και μετα βλεπουμε που θα κατσει η μπιλια. Το καυσιμο εχει κοντα 90% φορο αυτη τη στιγμη. Τα κρατη στιριζουν ολοκληρους προυπολογισμους στα καυσιμα, οταν θα φυγουν αυτα απο τη μεση θα δουμε πραγματικα τι σκατα θα σκεφτουν παλι για να βρουν αυτα τα χαμενα απο τα ταμια. Αν βαλεις καθαρες αξιες παιζει να βγαινει και φθηνοτερο πχ η βενζινη. Προς το παρον ειναι πολυ μικρο το ποσοστο διεισδησης τον ηλεκτρικων για να το λαβουν υποψην τους και ταυτοχρονα πριμοδοτουν την εισοδο τους στην αγορα μεσω τοσο εκπτωσεων οσο και κοστους χρησης σε σχεση με τα MEK και καλα κανουν αν θελουμε να μπουμε πραγματικα σε αυτο το τρυπακι σχετικα συντομα. Αλλα οταν τα ποσοστα αντιστραφουν μην ελπιζετε για τετοιες χρεωσεις οπως σημερα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, primeragt είπε

Kαλα καθιστε πρωτα να γινουν η mainstream αγορα στο αυτοκινητο και μετα βλεπουμε που θα κατσει η μπιλια. Το καυσιμο εχει κοντα 90% φορο αυτη τη στιγμη. Τα κρατη στιριζουν ολοκληρους προυπολογισμους στα καυσιμα, οταν θα φυγουν αυτα απο τη μεση θα δουμε πραγματικα τι σκατα θα σκεφτουν παλι για να βρουν αυτα τα χαμενα απο τα ταμια. Αν βαλεις καθαρες αξιες παιζει να βγαινει και φθηνοτερο πχ η βενζινη. Προς το παρον ειναι πολυ μικρο το ποσοστο διεισδησης τον ηλεκτρικων για να το λαβουν υποψην τους και ταυτοχρονα πριμοδοτουν την εισοδο τους στην αγορα μεσω τοσο εκπτωσεων οσο και κοστους χρησης σε σχεση με τα MEK και καλα κανουν αν θελουμε να μπουμε πραγματικα σε αυτο το τρυπακι σχετικα συντομα. Αλλα οταν τα ποσοστα αντιστραφουν μην ελπιζετε για τετοιες χρεωσεις οπως σημερα.

Μα καλά εδώ κάποιοι λένε ότι αποκλείεται να γίνει αυτό. Οπότε τι συζητάμε;

Και πάλι όμως αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι η φόρτιση στο σπίτι θα είναι φθηνότερη κατά πολύ σε σύγκριση με το να φορτίζεις σε σταθμούς φόρτισης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Μα καλά εδώ κάποιοι λένε ότι αποκλείεται να γίνει αυτό. Οπότε τι συζητάμε;

Και πάλι όμως αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι η φόρτιση στο σπίτι θα είναι φθηνότερη κατά πολύ σε σύγκριση με το να φορτίζεις σε σταθμούς φόρτισης.

Δεν το ξερεις. Τωρα ισχυει αυτο, αυριο δεν ξερουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Μα καλά εδώ κάποιοι λένε ότι αποκλείεται να γίνει αυτό. Οπότε τι συζητάμε;

Και πάλι όμως αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι η φόρτιση στο σπίτι θα είναι φθηνότερη κατά πολύ σε σύγκριση με το να φορτίζεις σε σταθμούς φόρτισης.

Η βενζίνη έχει 185% φόρο στην Ελλάδα, το πετρέλαιο 100%, και οι φορολογίες στα καύσιμα στην Ευρώπη είναι το 4-10% (Ελλάδα 7%) των εσόδων των κρατών από τη συνολική φορολογία (2019) https://www.fuelseurope.eu/wp-content/uploads/FuelsEurope-Statistical-Report-2019.pdf

Οπότε ποτέ το γέμισμα ενός αμαξιού από το σπίτι δεν θα είναι φθηνό σαν το οικογενειακό ρεύμα που έχει "χαμηλή" φορολογία σαν κοινωνικό αγαθό. Με τις προσπάθειες στα smart grids, με τα smart meters κλπ, ο διαχειριστής/πάροχος μπορεί να έχει τη δυνατότητα να γνωρίζει πότε και πως χρησιμοποιείς το ρεύμα που σου παρέχει και να σε χρεώνει ανάλογα. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα να σου κόβει συγκεκριμένη "smart" συσκευή από το δίκτυο  όταν δεν βολεύει. Οπότε κάλλιστα μπορεί να σου απαγορεύει να φορτίζεις το αμάξι όποτε θες (να σου το αποσυνδέει βασικά από το δίκτυο), και να σε αφήνει μόνο συγκεκριμένες ώρες ανάλογα με το πλεόνασμα ρεύματος και το φορτίο της περιοχής σου,  είτε θα χρεώνεσαι ανάλογα, προφανώς με τεράστιο φόρο, είτε το πιο πιθανό, και τα δυο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, primeragt είπε

Δεν το ξερεις. Τωρα ισχυει αυτο, αυριο δεν ξερουμε.

Το αύριο που περιγράφεις είναι δεκαετία τουλάχιστον μπροστά για ανεπτυγμένες χώρες. Και φυσικά δεν το ξέρουμε γιατί μπορεί να μείνουν και όλα ως έχουν. Εκτός και αν το γυρίσουν όλοι σε ΑΠΕ και ακριβύνει το ρεύμα αλλά αυτό θα σημάνει και απαγόρευση χρήσης καυσίμων.

 

39 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Η βενζίνη έχει 185% φόρο στην Ελλάδα, το πετρέλαιο 100%, και οι φορολογίες στα καύσιμα στην Ευρώπη είναι το 4-10% (Ελλάδα 7%) των εσόδων των κρατών από τη συνολική φορολογία (2019) https://www.fuelseurope.eu/wp-content/uploads/FuelsEurope-Statistical-Report-2019.pdf

Οπότε ποτέ το γέμισμα ενός αμαξιού από το σπίτι δεν θα είναι φθηνό σαν το οικογενειακό ρεύμα που έχει "χαμηλή" φορολογία σαν κοινωνικό αγαθό. Με τις προσπάθειες στα smart grids, με τα smart meters κλπ, ο διαχειριστής/πάροχος μπορεί να έχει τη δυνατότητα να γνωρίζει πότε και πως χρησιμοποιείς το ρεύμα που σου παρέχει και να σε χρεώνει ανάλογα. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα να σου κόβει συγκεκριμένη "smart" συσκευή από το δίκτυο  όταν δεν βολεύει. Οπότε κάλλιστα μπορεί να σου απαγορεύει να φορτίζεις το αμάξι όποτε θες (να σου το αποσυνδέει βασικά από το δίκτυο), και να σε αφήνει μόνο συγκεκριμένες ώρες ανάλογα με το πλεόνασμα ρεύματος και το φορτίο της περιοχής σου,  είτε θα χρεώνεσαι ανάλογα, προφανώς με τεράστιο φόρο, είτε το πιο πιθανό, και τα δυο.

Ο διαχειριστής μπορεί να κάνει άπειρα. Άλλα πολύπλοκα, άλλα λιγότερο πολύπλοκα. Στην τελική στο σπίτι δεν παύει να τρως απλά κάποιες κιλοβατώρες που θα σου αρκούν για να βγάλεις ίσως και ένα μήνα. Γιατί να σε χρεώσει ο πάροχος παραπάνω για το ρεύμα της φόρτισης σου; Το κράτος αν θέλει να στα πάρει είναι προτιμότερο να σου αυξήσει τα τέλη κυκλοφορίας παρά να στήσει ολόκληρη "πλεκτάνη" (γιατί αυτό περιγράφετε) και να χρησιμοποιήσει smart συσκευές για να ελέγχει κάθε πότε και πόσο φορτίζεις στο σπίτι. Ούτε ο George Lucas τέτοιο σενάριο. Και από τις ασφαλιστικές μπορεί, και από τη φορολογική σου δήλωση μπορεί. Σιγά που θα κάτσει να στήσει smart network provider να σου ελέγχει πότε και πως φορτίζεις.

Επεξ/σία από Paladin-}LoA{-
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Paladin-}LoA{- είπε

 Γιατί να σε χρεώσει ο πάροχος παραπάνω για το ρεύμα της φόρτισης σου; Το κράτος αν θέλει να στα πάρει είναι προτιμότερο να σου αυξήσει τα τέλη κυκλοφορίας

Είδες πουθενά κανένα κράτος να σου έχει τέλη κυκλοφορίας από 2000E, και μηδέν φόρο στα καύσιμα? Γιατί νομίζεις ότι θα στο κάνουν με τον ηλεκτρισμό?

 

1 ώρα πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Ο διαχειριστής μπορεί να κάνει άπειρα. Άλλα πολύπλοκα, άλλα λιγότερο πολύπλοκα. Στην τελική στο σπίτι δεν παύει να τρως απλά κάποιες κιλοβατώρες που θα σου αρκούν για να βγάλεις ίσως και ένα μήνα. Γιατί να σε χρεώσει ο πάροχος παραπάνω για το ρεύμα της φόρτισης σου; Το κράτος αν θέλει να στα πάρει είναι προτιμότερο να σου αυξήσει τα τέλη κυκλοφορίας παρά να στήσει ολόκληρη "πλεκτάνη" (γιατί αυτό περιγράφετε) και να χρησιμοποιήσει smart συσκευές για να ελέγχει κάθε πότε και πόσο φορτίζεις στο σπίτι. Ούτε ο George Lucas τέτοιο σενάριο. Και από τις ασφαλιστικές μπορεί, και από τη φορολογική σου δήλωση μπορεί. Σιγά που θα κάτσει να στήσει smart network provider να σου ελέγχει πότε και πως φορτίζεις.

 

Διάβασε λίγο. Δεν είναι πλεκτάνη ούτε φαντασίες του George Lucas. Εκεί πάνε τα πράγματα. Μια από τις κύριες λειτουργίες  των Smart Grids, των smart meters και των smart συσκευών είναι η αμφίδρομη επικοινωνία με τον διαχειριστή του συστήματος και ο live έλεγχος της κατανάλωσης/ζήτησης. Η φόρτιση των αμαξιών απαιτεί τεράστια ποσά ενέργειας που για να έρθει σπίτι σου χρησιμοποιεί ένα δίκτυο, και πρέπει και να παραχθεί κάτι ms προηγουμένως. Η κατά το δοκούν φόρτιση, ειδικά σε πυκνοκατοικημένες περιοχές θα χειροτερεύει την peak ζήτηση και θα στέλνει και τα δίκτυα απευθείας σε black-outs. Ειδικά σε περιόδους βαρυχειμωνιάς/καύσωνα ή σε φάσεις που τα ΑΠΕ υπολειτουργούν.  Αυτό είναι που προσπαθείς να λύσεις με τα smart δίκτυα. Να μειώσεις την peak ζήτηση και να την απλώσεις σε βολικές ώρες για να μην υπερφορτώνεις τα δίκτυα, και β) να μην χρησιμοποιείς ακριβότερες παροχές ηλεκτρικής ενέργειας ώστε να κρατήσεις χαμηλό το κόστος, ή να χρησιμοποιείς όσο περισσότερο τα ΑΠΕ ή whatever ανάλογα με τους σκοπούς της κάθε κυβέρνησής. Και πάνω σε αυτά μπαίνει η παραγωγή υδρογόνου για θέρμανση, κίνηση κλπ.

Το σίγουρο από όλα αυτά είναι ότι το οικιακό ρεύμα κίνησης, σε περίπτωση που γίνουν τα BEV mainstream, και θα χρεώνεται διαφορετικά, και θα περιορίζεται ή θα υπερχρεώνεται σε ώρες αυξημένης ζήτησης. Χώρια που θα πρέπει να κρατήσεις και μια οικονομική/κοινωνική ισορροπία μεταξύ αυτών που έχουν την δυνατότητα να φορτίζουν στο σπίτι και αυτών (της χαμηλομεσαίας/μεσαίας τάξης) που μένουν σε πολυκατοικίες και δεν έχουν τέτοια δυνατότητα.

Επεξ/σία από Whargoul
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Το αύριο που περιγράφεις είναι δεκαετία τουλάχιστον μπροστά για ανεπτυγμένες χώρες. Και φυσικά δεν το ξέρουμε γιατί μπορεί να μείνουν και όλα ως έχουν. Εκτός και αν το γυρίσουν όλοι σε ΑΠΕ και ακριβύνει το ρεύμα αλλά αυτό θα σημάνει και απαγόρευση χρήσης καυσίμων.

Δεν παιζει ρολο το ποτε θα γινει αλλα οτι θα γινει. Αν μεινουν ολα ως εχουν, θα μεινουν ΟΛΑ ως εχουν. Ακομα και η διεισδυση των ηλεκτροκινητων. Απο τη στιγμη που ολοι το πανε σε αντικατασταση των MEK με ηλεκτροκινητηρες μοιραια τα λεφτα που θα χαθουν θα πρεπει να τα παρουν πισω. Ο μονος τροπος να τα παρουν αναλογικα με τωρα ειναι με μετρηση και αυξηση της τιμης για το ρευμα στις συγκεκριμενες χρησεις. Τα λεφτα των φορων τωρα πληρωνονται αναλογα τη χρηση και ετσι θα γινει και αυριο. Δεν μπορει να σε χρεωνει εσενα το ιδιο με μενα που εχω το οχημα στο δρομο για 50.000/ετος και εσυ το εχεις σπιτι-δουλεια και κανα καφε το σκ. Θα παει σε μετρηση και θα επιβαλει αναγκαστικα φορο γιατι θα τους λοιπουν απο τα ταμια μερικα δις εως τρις ευρω καθε χρονο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον ας κανει καθε κοινωνια τα κουμαντα της και ας χρεωνει οσους φορους της λειπουν αναλογα με τις δικες της επιλογες στην παραγωγη ενεργειας, στη δημοσια διοικηση, στο κοινωνικο κρατος και σε οτι αλλο θελει καθε κοινωνια να συντηρησει με αυτους τους φορους.

Προς το παρον πληρωνουμε και τους φορους της καθε κοινωνιας και τα γα****ιάτικα αναλογα με το ποιος σιιτης βομβαρδισε τις εγκατασστασεις ποιου σουνιτη, με το ποσο κοστιζει στις ΗΠΑ να βγαλουν το σχιστολιθικο, με το ποσο κοστιζει να συντηρεις στρατο για να προστατευει την παραγωγη και τις μεταφορες κλπ κλπ κλπ.

Νισαφι πια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Whargoul είπε

....Η φόρτιση των αμαξιών απαιτεί τεράστια ποσά ενέργειας που για να έρθει σπίτι σου χρησιμοποιεί ένα δίκτυο, και πρέπει και να παραχθεί κάτι ms προηγουμένως. Η κατά το δοκούν φόρτιση, ειδικά σε πυκνοκατοικημένες περιοχές θα χειροτερεύει την peak ζήτηση και θα στέλνει και τα δίκτυα απευθείας σε black-outs. Ειδικά σε περιόδους βαρυχειμωνιάς/καύσωνα ή σε φάσεις που τα ΑΠΕ υπολειτουργούν.  Αυτό είναι που προσπαθείς να λύσεις με τα smart δίκτυα. Να μειώσεις την peak ζήτηση και να την απλώσεις σε βολικές ώρες για να μην υπερφορτώνεις τα δίκτυα, και β) να μην χρησιμοποιείς ακριβότερες παροχές ηλεκτρικής ενέργειας ώστε να κρατήσεις χαμηλό το κόστος, ή να χρησιμοποιείς όσο περισσότερο τα ΑΠΕ ή whatever ανάλογα με τους σκοπούς της κάθε κυβέρνησής. Και πάνω σε αυτά μπαίνει η παραγωγή υδρογόνου για θέρμανση, κίνηση κλπ.

Το σίγουρο από όλα αυτά είναι ότι το οικιακό ρεύμα κίνησης, σε περίπτωση που γίνουν τα BEV mainstream, και θα χρεώνεται διαφορετικά, και θα περιορίζεται ή θα υπερχρεώνεται σε ώρες αυξημένης ζήτησης.

Το τερμάτισες. Δεν φορτίζεις πλοίο,  ένα αμάξι φορτίζεις τη νύχτα που φόρτιση παίζει και να σε βγάλει μήνα. 70 kWh πες πάνω κάτω. Ποιο peak? Κάθε βράδυ θα φορτίζεις ; Ταξιτζής είσαι; Ήμαρτον! Η τιμή της κιλοβατώρας αλλάζει ήδη σε πολλά κράτη και είναι κυμαινόμενη ανάλογα με διάφορους παράγοντες. Και ξαναγράφω ότι τους φόρους που βγάζει η εκάστοτε κυβέρνηση από τα καύσιμα μια χαρά στα παίρνει και από τέλη, φορολογία άμεση ή έμμεση κλπ. Σιγά μη κάτσει να παρακολουθήσει τι χρήση κάνεις. Υπάρχουν πολύ ευκολότεροι τρόποι να στα πάρει. Και όταν (Και αν) φτάσει εκείνη η ώρα βλέπουμε. Για την ώρα πλήρωσε κερατιάτικα στα καύσιμα γιατί κάποιος βομβάρδισε τη Saudi. Πόσο πιθανό είναι αυτό που γράφεις και πόσο πιθανό είναι κάτι που γίνεται τώρα.

1 ώρα πριν, primeragt είπε

Δεν παιζει ρολο το ποτε θα γινει αλλα οτι θα γινει. Αν μεινουν ολα ως εχουν, θα μεινουν ΟΛΑ ως εχουν. Ακομα και η διεισδυση των ηλεκτροκινητων. Απο τη στιγμη που ολοι το πανε σε αντικατασταση των MEK με ηλεκτροκινητηρες μοιραια τα λεφτα που θα χαθουν θα πρεπει να τα παρουν πισω. Ο μονος τροπος να τα παρουν αναλογικα με τωρα ειναι με μετρηση και αυξηση της τιμης για το ρευμα στις συγκεκριμενες χρησεις. Τα λεφτα των φορων τωρα πληρωνονται αναλογα τη χρηση και ετσι θα γινει και αυριο. Δεν μπορει να σε χρεωνει εσενα το ιδιο με μενα που εχω το οχημα στο δρομο για 50.000/ετος και εσυ το εχεις σπιτι-δουλεια και κανα καφε το σκ. Θα παει σε μετρηση και θα επιβαλει αναγκαστικα φορο γιατι θα τους λοιπουν απο τα ταμια μερικα δις εως τρις ευρω καθε χρονο.

Θα στα πάρουν αλλιώς ,πολύ ευκολότερα,  θα τα ισοσκελισουν με αλλου εμμεσους φόρους καιβθα σου πουν οτι δεν στα παιρνουν από το αμάξι σου γιατί είναι environmental friendly. Σιγά που θα σε χτυπήσουν άμεσα εκεί...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Το τερμάτισες. Δεν φορτίζεις πλοίο,  ένα αμάξι φορτίζεις τη νύχτα που φόρτιση παίζει και να σε βγάλει μήνα. 70 kWh πες πάνω κάτω. Ποιο peak? Κάθε βράδυ θα φορτίζεις ; Ταξιτζής είσαι; Ήμαρτον! Η τιμή της κιλοβατώρας αλλάζει ήδη σε πολλά κράτη και είναι κυμαινόμενη ανάλογα με διάφορους παράγοντες. Και ξαναγράφω ότι τους φόρους που βγάζει η εκάστοτε κυβέρνηση από τα καύσιμα μια χαρά στα παίρνει και από τέλη, φορολογία άμεση ή έμμεση κλπ. Σιγά μη κάτσει να παρακολουθήσει τι χρήση κάνεις. Υπάρχουν πολύ ευκολότεροι τρόποι να στα πάρει. Και όταν (Και αν) φτάσει εκείνη η ώρα βλέπουμε. Για την ώρα πλήρωσε κερατιάτικα στα καύσιμα γιατί κάποιος βομβάρδισε τη Saudi. Πόσο πιθανό είναι αυτό που γράφεις και πόσο πιθανό είναι κάτι που γίνεται τώρα.

Αν σου εβαζε να πληρωσεις στεγνα γιατι δεν μπορει να τσεκαρει την χρηση καθενος ξεχωριστα περι τα 3-4-5 χιλιαρικα θα εσκουζες απο το πρωι ως το βραδι και πολυ καλα θα εκανες. Δεν γινετε αυτο που λες. Αλλος χρησιμοποιει το αυτοκινητο καθε μερα για ωρες και αλλος καθε σκ. Αλλος εχει ενα 1000αρι και αλλος μια ferrari κλπ κλπ. Δεν μπορεις να κανεις τη χρηση ενος αυτοκινητου αυτοτελη φορολογηση, θα το πας αναλογα με τη χρηση και αυτο τη στιγμη αυτη ειναι με φορο στο καυσιμο και μετα με φορο στη φορτιση αντιστοιχα. Τα λεφτα πρεπει να μπουν ταμειο.

16 λεπτά πριν, sattack είπε

Λοιπον ας κανει καθε κοινωνια τα κουμαντα της και ας χρεωνει οσους φορους της λειπουν αναλογα με τις δικες της επιλογες στην παραγωγη ενεργειας, στη δημοσια διοικηση, στο κοινωνικο κρατος και σε οτι αλλο θελει καθε κοινωνια να συντηρησει με αυτους τους φορους.

Προς το παρον πληρωνουμε και τους φορους της καθε κοινωνιας και τα γα****ιάτικα αναλογα με το ποιος σιιτης βομβαρδισε τις εγκατασστασεις ποιου σουνιτη, με το ποσο κοστιζει στις ΗΠΑ να βγαλουν το σχιστολιθικο, με το ποσο κοστιζει να συντηρεις στρατο για να προστατευει την παραγωγη και τις μεταφορες κλπ κλπ κλπ.

Νισαφι πια.

Ασχετο εντελως με αυτο που συζηταμε τη δεδομενη στιγμη. Μιλαμε για φορο των κρατων για την κινηση των αυτοκινητων (ασχετως αν το θιεωρω κοροιδια). Σωστα αυτα που λες αλλα ασχετα εντελως με το θεμα της εληψης των χρηματων στα κρατικα ταμια αν δεν αντικατασταθουν οι φοροι.

7 λεπτά πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Θα στα πάρουν αλλιώς ,πολύ ευκολότερα,  θα τα ισοσκελισουν με αλλου εμμεσους φόρους καιβθα σου πουν οτι δεν στα παιρνουν από το αμάξι σου γιατί είναι environmental friendly. Σιγά που θα σε χτυπήσουν άμεσα εκεί...

Θα σου βαλουν εσενα πχ ετσι στεγνα 3000 που εχεις leaf και εμενα πχ 10000 που εχω tesla s pd100 ασχετως του τι χρηση κανει ο καθενας μας και νομιζεις οτι οι κοινωνιες θα το ανεχτουν? Ρε που τα σκεπτεστε αυτα? Τωρα ολοι ξερουν οι η τιμη της βενζινης ειναι πχ 1,60 και κανουν κουμαντο. Το οτι η τιμη της βενζινης μετα του κερδους του πρατηριου ειναι 12-15 λεπτα κανεις δεν το σκεπτεται. Πληρωνει ο καθενας αναλογικα με τη χρηση. Αν το κανεις παγιομενο οπως λες θα πρεπει ειτε να θεσπισεις κατηγοριες αναλογα με το οχημα με flat rates ειτε στεγνα flat rates σε ολο το στολο! Δεν γινονται αυτα σε καμια περιπτωση θα πεσουν οικονομιες εξω!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...