Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Λυπάμαι αλλά το άρθρο είναι γεμάτο από λογικά, περιβαντολλογικά και « κοινωνικά» άλματα.  Rich vs poor, Oil production vs use of hydro electricity κλπ κλπ 

Επίσης αφήνει «υπονοούμενα» για νομοθετικές κινήσεις τα οποία, στο βαθμό που δεν αποδεικνύονται είναι από ύποπτα μέχρι επικίνδυνα. 

Τελείως ανούσιο / clickbait. 

17 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Λυπάμαι αλλά το άρθρο είναι γεμάτο από λογικά, περιβαντολλογικά και « κοινωνικά» άλματα.  Rich vs poor, Oil production vs use of hydro electricity κλπ κλπ 

Επίσης αφήνει «υπονοούμενα» για νομοθετικές κινήσεις τα οποία, στο βαθμό που δεν αποδεικνύονται είναι από ύποπτα μέχρι επικίνδυνα. 

Τελείως ανούσιο / clickbait. 

Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο.

Επιπλέον αγνοεί σχεδόν παντελώς το γεγονός ότι σαν χώρα έχει καθαρή ενέργεια. Κανένας δεν αρνείται ότι η χώρα έχει πλουτίσει λόγω εξόρυξης ορυκτού πλούτου, αλλά η προσπάθεια σύνδεσης αυτού του γεγονότος με την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι τουλάχιστον ατυχής. Επιπλέον η Equinor ASA λόγω του ότι την είχε πατήσει με την κρίση του πετρελαίου έχει κάνει στροφή και έχει κάνει τεράστιες επενδύσεις σε ΑΠΕ θέλοντας να απεξαρτηθεί ειδικά από το πετρέλαιο, φοβούμενη αφενός μία επανάληψη της κρίσης του 2013-2015, αφετέρου βλέπει και τη στροφή που υπάρχει γενικά κοιτάζοντας στο μέλλον σε πιο καθαρές μορφές ενέργειας. 

Για να μην αναφέρω το γεγονός ότι γράφει ότι τα αυτοκίνητα αυτά είναι για πλούσιους. Εκτός τόπου και χρόνου, ειδικά για το Model 3 όταν μπορεί κάποιος να το πάει καινούργιο με 37.500 €. Εκτός και αν ο συντάκτης πραγματικά πιστεύει ότι αν αγοράσεις αμάξι με 40.000 € στη Νορβηγία σημαίνει ότι είσαι πλούσιος.🤣

Τη στιγμή μάλιστα που εισαγόμενα αυτοκίνητα τύπου Skoda Superb, VW Passat κλπ τους στοιχίζουν πολύ περισσότερο. Και ουσιαστικά τα Model S λόγω απαλλαγών, από πλευράς κόστους πάνε σε κατηγορίες τύπου Arteon, A5 κλπ, που και πάλι για μία μέση Νορβηγική οικογένεια είναι απόλυτα προσιτά. Επιλέγουν όμως τα Tesla πολλοί Νορβηγοί.

Πραγματικά από τα πιο άκυρα άρθρα που έχω διαβάσει για τη Νορβηγία μεν, αναμενόμενο δε από το RT και ο νοών νοείτο.  😎

 

Επεξ/σία από Paladin-}LoA{-
  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενταξη μπορει να ειναι ακραιο το αρθρο αλλα λεει και καποιες αληθειες για τις στρεβλωσεις της αγορας. Οταν δινεις τρομερα οικονομικα κινητρα για αποκτηση ενος αγαθου εναντι ενος αλλου αφενος επεμβενεις στην αγορα αφετερου την χασουρα την τρως σαν κρατος επιδοτοντας την αγορα. Αν ισχυουν τα νουμερα των 2 δις σε επιδωτησεις και της καταναλωσης του πετρελαιου (ελαχιστη μειωση σε σχεση με τα νεοεισερχομενα ηλεκτρικα) στη χωρα δειχνει μια στρεβλωση της αγορας που οσον αφορα την Tesla δεν την ενδιαφερει, αυτη να πουλησει θελει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενδιαφέρον thread σχετικά με το τελευταίο update που μειώνει σημαντικά το range και την ταχύτητα φόρτισης σε κάποια αυτοκίνητα.

 

Ο χρήστης wk057 είναι ο "ανεπίσημος" battery expert του TMC.

Προτρέπει τους κατόχους Tesla να κάνουν το update λέγοντας οτι είναι σημαντικό για να διορθωθεί κάποιο απροσδιόριστο "issue" και δεν θα το πρότεινε αλλιώς γιατι το UI του Version 9 κατα τα αλλα είναι άθλιο.

Στη συνέχεια αναφέρει οτι δέν υπάρχει θέμα ασφάλειας και τα μή αναβαθμισμένα battery packs δέν έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να πάρουν φωτια/ανατιναχτουν σε σχέση με τα αναβαθμισμένα.

Και μετά λέει οτι κανείς δέν είπε πως δέν υπάρχει ζήτημα ασφάλειας.

Ο γέροντας μιλά με γρίφους. Ποιό είναι τελικά το πρόβλημα που διορθώνεται με το update και είναι ή δεν είναι ζήτημα ασφαλείας?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Blast from the past: https://www.insomnia.gr/forums/topic/669263-οι-εταιρείες-porsche-και-audi-θα-αναπτύξουν-από-κοινού-πλατφόρμα-ηλεκτρικών-αυτοκινήτων/

Σύμφωνα με τους φανς, τα τέσλα δέν είναι αγωνιστικά, η ηλιθιότητα του Nurburgring πρέπει να σταματήσει, μόνο κάγκουρες ασχολούνται με αυτά. 😄

nur.JPG.4e24381d7ecc8cb5e0effd17d3c7d492.JPG

 

Tesla S owners number high among new conquests for the Porsche Taycan

Έτσι εξηγείται η ξαφνική πρεμούρα με το Nurburgring όπως και γιατί βάζει το S και όχι το πιό καινούριο 3

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακούγεται, ότι θα παρουσιάσει τριπλό κινητήρα στο model s. Αν και πια δεν ξέρω τι να πιστέψω από τις φήμες, διότι υπάρχει και η θεωρία, ότι ακούγονται φήμες επίτηδες για να αποθαρρύνονται οι αγοραστές και να περιμένουν την καινούρια έκδοση.

Σε κάθε περίπτωση θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα τα πάει στην πίστα, διότι από το 2015 που έγινε το 8:50 έχουν αλλάξει αρκετά, με πιο σημαντικό το νέο καλύτερο σύστημα ψύξης του pack που έχει αλλάξει τελευταία φορά το 2016. Αλλά και η μεγαλύτερη μπαταρία και το ludicrius mode θα μετρήσουν.

Εν αναμονή λοιπόν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Κάτι σαν το αφεντικό του LiquidTroll στο διπλανό θέμα.

 

Άλλη απάντηση στο ίδιο thread:

I love that a brand perceived by so many to be ultra-advanced and high tech resorts to a 40 year old Gurney flap and some better rubber. Musk’s lack of respect for the constant toil that actual racing requires is pretty hilarious.

οπου gurney flap, το διάφανο κομμάτι plexiglass που έχουν κολλήσει πρόχειρα στην αεροτομή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Κάτι σαν το αφεντικό του LiquidTroll στο διπλανό θέμα.

Άλλη απάντηση στο ίδιο thread:

I love that a brand perceived by so many to be ultra-advanced and high tech resorts to a 40 year old Gurney flap and some better rubber. Musk’s lack of respect for the constant toil that actual racing requires is pretty hilarious.

οπου gurney flap, το διάφανο κομμάτι plexiglass που έχουν κολλήσει πρόχειρα στην αεροτομή

Πού βλέπουμε φωτογραφίες και σχετική ανάλυση;;;

Υπόψη, το "Ring" είναι σοβαρή υπόθεση, δεν είναι παίξε-γέλασε... Δεν είναι τυχαίο που αποτελεί benchmark για το σύνολο της αυτοκινητοβιομηχανίας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

" I really admire what [Tesla] it has done, which is also helpful for us because it is really pushing us. The cars are nice and I like to drive them. "

" when it comes to the next big thing, which is software, Tesla is strong in software  "

" I don’t believe that [bankruptcy will happen]. I like Elon quite a lot and I wish him all the best. Tesla is close now to profitability. Probably the biggest challenge is the stretch in category class because the investment is so big. "

Τάδε έφη ο CEO της VW.

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, shikabalas είπε

Close to profitability ουτε οι ιδιοι μες την Τεσλα δεν παιζει να το πιστευουν πλεον ρε CEO της VW. 😂

Από την άλλη πλευρά δύο CEO που καλούνται να διαχειριστούν τεράστιες αντιξοότητες διοικώντας αυτοκινητοβιομηχανίες, κάτι περισσότερο θα γνωρίζουν (ή θα καταλαβαίνουν) πέρα από τα βαρυσήμαντα συμπεράσματα που γράφονται εδώ.......

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...