Droulas13 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2019 53 λεπτά πριν, isay είπε Και νοιώθεις αδικημένος για τon Λονυ ή ειπες να παιξεις το παιχνίδι "να ψοφήσει και η κατσίκα του γείτονα" ; Από την μια μεριά έχουμε ένα CEO, δηλαδή μια εταιρεία, που δήλωσε για 500.000 πωλήσεις το 2013, έχουμε φτάσει 2019 και δεν έχει πουλήσει καν στο σύνολο όλα αυτά τα έτη 500.000, ενώ πουλάει κάθε χρόνο μόλις 50.000-60.000 και κάπως το 2018 τα πήγε καλύτερα με σχεδόν 90.000 πωλήσεις. Από την άλλη έχεις έναν CEO που δήλωσε αρχικά το 2015 για 500.000 πωλήσεις το 2020 (και τύποι σαν και εσένα τον έβγαζαν τρελό και απατεώνα), στο ενδιάμεσο πήγε τον στόχο 1-2 χρόνια πιο μπροστά, συνάντησε προβλήματα στο (πρώτο της εταιρείας) στήσιμο μαζικής παραγωγής και τελικά θα πετύχει (όπως είναι πολύ πιθανό) τον αρχικό στόχο του 2020. Και τον βγάζουν κάποιοι σαν και εσένα παπατζή. Και κατά τα άλλα εγώ είμαι ο cultοποιημένος. 53 λεπτά πριν, isay είπε Χτες διαβασα οτι twittare οτι τα solar roof της tesla ειναι εκτυπωτές χρημάτων, σκέφτεσαι να αγοράσεις 1-2 ; Αν είχα δική μου στέγη και πούλαγε Ελλάδα, άνετα. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
isay Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2019 2 ώρες πριν, Droulas13 είπε Από την μια μεριά έχουμε ένα CEO, δηλαδή μια εταιρεία, που δήλωσε για 500.000 πωλήσεις το 2013, έχουμε φτάσει 2019 και δεν έχει πουλήσει καν στο σύνολο όλα αυτά τα έτη 500.000, ενώ πουλάει κάθε χρόνο μόλις 50.000-60.000 και κάπως το 2018 τα πήγε καλύτερα με σχεδόν 90.000 πωλήσεις. Από την άλλη έχεις έναν CEO που δήλωσε αρχικά το 2015 για 500.000 πωλήσεις το 2020 (και τύποι σαν και εσένα τον έβγαζαν τρελό και απατεώνα), στο ενδιάμεσο πήγε τον στόχο 1-2 χρόνια πιο μπροστά, συνάντησε προβλήματα στο (πρώτο της εταιρείας) στήσιμο μαζικής παραγωγής και τελικά θα πετύχει (όπως είναι πολύ πιθανό) τον αρχικό στόχο του 2020. Και τον βγάζουν κάποιοι σαν και εσένα παπατζή. To βασικό ουτε καν να το σχολιάσεις (δε συμφερει, ε; ) Ας τονισουμε πάλι το αξίωμα : Οι απατεώνες στο δικαστήριο και σπιτι τους ή στη φυλακή (και εδώ θα μπορουσε να τελειώσει η συζήτηση). Αντε και στα δικά σας. Αν τώρα θες να δειξεις οτι ο suprme leader είναι λιγοτερο απατεώνας, παπατζής, λαοπλάνος και τυχοδιώκτης απο τον Chosn η προβλεψη του Chosn, ειναι σταγόνα στον ωκεανό στα ψέματα του supreme leader που καθε βδομάδα αμολάει κάτι για stock bump και να διατηρεί τους cultoποιημένους στο κοπάδι (και μια χαρα τα καταφέρνει). Πουλά τα περισσότερα vaporware από οποιονδήποτε αλλο στις μέρες μας. Αν τώρα εσύ συνεχίζει να πιστευεις οτι ειναι οραματιστής και "εντάξει" μπορεις να αγοράσεις μετοχές του και να τον υποστηρίξεις (στο εχω ξαναπει) και άσε αυτους που σκέφτονται να λένε οτι θελουν. 3 ώρες πριν, Droulas13 είπε ... Και κατά τα άλλα εγώ είμαι ο cultοποιημένος. Αν είχα δική μου στέγη και πούλαγε Ελλάδα, άνετα. Κάνει μπαμ ποιος ειναι cultoποιημένος Droulas να σου κανω μια επιχειρηματική προταση; Εχω μια ιδεα να κάνω το internet 100x γρηγορο, 30% πιο φθηνό, θα ειναι super green και θα θεραπεύει ολες τις μορφές άνοιας. Θες να μου δώσεις τωρα τα χρήματα σου για την αναπτυξη του project (γιατί μετα θα κοστίζει πολύ ακριβοτερα). Μπορεις να εχεις NO DOUBT οτι μεχρι το τέλος του 2025 θα είναι έτοιμο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, isay είπε Ας τονισουμε πάλι το αξίωμα : Οι απατεώνες στο δικαστήριο και σπιτι τους ή στη φυλακή (και εδώ θα μπορουσε να τελειώσει η συζήτηση). Αντε και στα δικά σας. Ναι αλλά αυτός ο φούστης δεν λέει να μπει στην φυλακή, ενώ εσείς συνεχώς μιλάτε για φυλακή. Βλέπεις ένα trend εδώ ή να στο ζωγραφίσω; Αναφορά σε κείμενο Droulas να σου κανω μια επιχειρηματική προταση; Εχω μια ιδεα να κάνω το internet 100x γρηγορο, 30% πιο φθηνό, θα ειναι super green και θα θεραπεύει ολες τις μορφές άνοιας. Θες να μου δώσεις τωρα τα χρήματα σου για την αναπτυξη του project (γιατί μετα θα κοστίζει πολύ ακριβοτερα). Μπορεις να εχεις NO DOUBT οτι μεχρι το τέλος του 2025 θα είναι έτοιμο. Για να σε ρωτήσω κάτι. Έχεις πετάξει πυραύλους στο διάστημα και τους έχεις προσγειώσει ξανά, στο 1/10 του κόστους που θα το έκανε αν το έκανε ποτέ η NASA; ΥΓ. Τι έγινε με εκείνο το εργοστάσιο στη Σανγκάη; Προχωράει; Τελικά εκείνους τους φράχτες γύρω γύρω τους έβαλε για να μην δούμε, ότι μέσα δεν κάνουν τίποτα; Τελικά εκείνη την πρώτη κολόνα την έβαλαν για τα μάτια του κόσμου; Μήπως τελικά όλα είναι CGI; Μήπως απλώς έφτιαξαν ένα χώρο για να παρκάρουν τα αμέτρητα model 3 που παράγει το fremont και από τον Ιούνιο του 2018 δεν έχουν που να τα πουλήσουν και κάθονταν και ρήμαζαν σκονισμένα στις αλάνες; Τελικά εκείνο το τεράστιο θέμα με το homologation στην Ευρώπη που λόγω της μεγάλης οθόνης αφής δεν θα το έπαιρνε με τίποτα ή σε κάθε περίπτωση θα πέρναγαν πολύ μήνες, τι απέγινε; Τελικά με το δάνειο του Μαρτίου, που θα ήταν game over φάση για την εταιρεία τι έγινε; Το πλήρωσε ή βάρεσε κανόνι και μας το κρύβουν; Όλες εκείνες οι αγωγές και οι μηνύσεις που θα τον έβαζαν φυλακή; Προχωράνε; Ρωτάω γιατί είμαι cultoποιημένος και δεν βλέπω την αλήθεια που όλοι εσείς βλέπετε και εγώ δεν βλέπω. Επεξ/σία 9 Σεπτεμβρίου 2019 από Droulas13 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fubar.gr Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2019 Το να συγκρίνουμε Musk με Ghosn σαν CEO είναι αστείο. Πέρα απο αυτά που βγήκαν στην επιφάνεια προσφατα περι απάτης, τον Ghosn μπορείτε να τον κατηγορήσετε και για πολλά άλλα πράγματα, για παράδειγμα ήταν αυτός ο οποίος καθιέρωσε το cost cutting σε σημεία που ήταν μέχρι πρότινος αδιανόητο, (πχ αναλώσιμες αντλίες νερού, πλαστικοί εντατήρες) και στη συνέχεια ακολούθησαν τις πρακτικές του η VW και άλλοι. Όμως κανείς δέν μπορεί να του προσάψει κάτι για την αποτελεσματικότητα του σαν CEO. O Ghosn την δεκαετία του 90 πήρε την μέχρι πρότινος κρατική, με 1000 παθογένειες και με το ένα πόδι στη χρεωκοπία Renault και σε ελάχιστο χρόνο την έβαλε σε πορεία κερδοφορίας. Λίγα χρόνια αργότερα επανέλαβε το ίδιο και με την παρολίγο χρεοκοπημένη Nissan. H Τεσλα αν θέλει να έχει πιθανότητες επιβίωσης θα έπρεπε να διώξει τον Musk χθές και να προσλάβει έναν Ghosn στη θέση του. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 49 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε Όμως κανείς δέν μπορεί να του προσάψει κάτι για την αποτελεσματικότητα του σαν CEO. Σκέψου. Αυτός ο τόσος αποτελεσματικός CEO (δεν το λέω ειρωνικά αυτό) μίλησε για 500.000/έτος ηλεκτρικά (το είπε το 2010 για) το 2013 και η (πρώην, έφυγε τέλος του 2018) εταιρεία του δεν έχει φτάσει καν τα 90.000 ηλεκτρικά/έτος και έχουμε 2019!! Και ο Musk μίλησε για 500.000/έτος το 2020 (το είπε τον Αύγουστο του 2015, όταν η tesla δεν είχε καν φτάσει τις 100.000 cumulative πωλήσεις και όλοι τον έλεγαν τρελό), έχουμε φτάσει 2019 και ο ρυθμός είναι ήδη κοντά στα 400.000/έτος. Επεξ/σία 9 Σεπτεμβρίου 2019 από Droulas13 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2019 θα ειχε ενδιαφερον να απαντησει καποιος στην τελευταια παραγραφο του @Droulas13 , αν και παρακολουθώ το νημα και είμαι καπως ουδέτερος ( από την αποψη ότι θελω να δω την TESLA να πετυχαινει και θεωρω ότι κατά καποιον τροπο ηδη το κανει , δεν είμαι και κανα τυφλο fanboy) ομολογω όμως ότι δεν θυμομουν ότι όλα αυτά ειχαν ειπωθεί εδώ ως πραγματα που θα εμποδισουν - καθυστερησουν και τελικα δεν ισχυσε ουτε ένα, τουλάχιστον όχι σε βαθμο που μπορούμε να το συζητήσουμε. 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2019 Στην Κίνα ξεκίνησε ήδη η κατασκευή της επέκτασης του εργοστασίου. Λογικά βιάζονται γιατί δεν υπάρχει ζήτηση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vagosman Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2019 https://insideevs.com/reviews/366828/tesla-top-5-advantages-video/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
primeragt Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2019 3 λεπτά πριν, Vagosman είπε https://insideevs.com/reviews/366828/tesla-top-5-advantages-video/ Στα μονα που βλεπω πραγματικη υπεροχη ειναι τα 2-3. Για το 1 δεν εχουμε στοιχεια κοστους απο κανενα κατασκευαστη και ουτε θα εχουμε ποτε. Υποψιες ναι, πραγματικα κοστη οχι. Τα 2-3 ειναι τα δυνατα της οπλα. Το να εχουν πραγματικο ελεγχο στην κατασκευη και το κοστος των μπαταριων τους ειναι τρομερο εργαλειο. Τους δινει τη δυνατοτητα να εχουν πραγματικη ελευθερια κινησεων και να σχεδιαζουν την παραγωγη τους αναξαρτητοι απο τριτους. Το ιδιο σε ενα βαθμο ισχυει και για τους chargers καθως εχουν αρκετα αναπτυγμενο δικτυο σε σχεση με τους αλλους που τους δινει την υπεροχη αλλα μενει να δουμε αν πραγματικα υπερισχυσει αυτος ο σχεδιασμος μελλοντικα καθως ενας uniform σχεδιασμος προτυπου ανεξαρτητου μαρκας θα ειναι σιγουρα το μελλον για τη βιομηχανια. Αν υπερισχησει της tesla γιατι εχει ηδη μεγαλο δικτυο θα εχει υπεροχη αν οχι στο ιδιο καζανι θα βραζουν ολοι. (Αυτα ειναι σπεκουλες ετσι). Τα 4-5 τη δεδομενη στιγμη ειναι απλα ανεκδοτα. Ο Musk δεν ειναι κινητρο για αγορα επειδη ειναι καλος η χαρισματικος ceo μην λεμε και μπουρδες. Αν τα αυτοκινητα του ηταν τραγικα δεν θα επιαναν στην αγορα περαν των φανατικων και των tech freaks. Θα πηγαιναν απατα στη συνεχεια. Το προιον το ιδιο κερδιζει την μεγαλη αγορα οχι ο μπροσταρης. Και οσον αφορα τη δεδομενη στιγμη (το τονιζω) το autonomous driving ειναι πολυ μακρυα απο τη διαφημηζομενη λειτουργια του με περισσοτερα προβληματα απο οτι λυσεις. Αν περιοριζοτανε και αρκουνταν σε augmented assisted λυσεις οπως lane centering και collision braking θα ηταν απειρος καλυτερα απο οτι το φιασκο που εχει στα χερια του σημερα. Οσο και να λεμε οτι η κακη διαφημηση δεν παυει να αποτελει διαφημηση δεν σημαινει οτι ειναι ετσι και σε καιρια ζητηματα. Οταν το συστημα αυτο προκαλει προβληματα και τα ριχνεις στον οδηγο δεν εμπναιεις εμπιστοσυνη στην ευρεια αγορα, καλυτερα κατι λιγοτερο και ολοσωστο παρα μεγαλες κουβεντες και αναποτελεσματικες λυσεις στην προκειμενη περιπτωση. Τους πραγματικους λογους ομως δεν τους ειπατε που δεν ειναι αλλοι απο τιμη-σκαφος-διαθεσιμοτητα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Τα περι μπαταριων που τα εχουμε πει πολλες φορες εδω, σχετιζονται με την τιμη. Το δικτυο SC που επισης εχουμε πει εδω πολλες φορες, σχετιζεται με το τωρα: κανεις υποψηφιος αγοραστης Tesla δεν προκειται να προβληματιστει για range γιατι ξερει οτι παντου θα βρει ενα SC. Αυτο δεν ισχυει για οποιαδηποτε αλλη μαρκα αυτη τη στιγμη. Μακαρι να γινει (και θα γινει) και για τους αλλους. Προς το παρον επιτρεπει στην Tesla να μην χανει καμμια υποψηφια πωληση ωστε να μπορει να συνεχισει να αναπτυσσεται. Στο τελος μια βασικη διαφορα ειναι οτι τα Tesla δινουν την αισθηση cutting edge software development και always connected & updated με λιγοτερη πολυτελεια, ενω τα αλλα premium δινουν αισθηση πολυτελειας αλλα συμβατικου software περιβαλλοντος non connected & non updated. Προσωπικα εγω το βλεπω σαν να παιζεται στην αληθινη ζωη ενα επιχειρηματικο παιχνιδι civilization/Warcraft κλπ που ξεκιναει απο το μηδεν και προσπαθει να αξιοποιησει τους διαθεσιμους πορους οσο το δυνατον καλυτερα για να αναπτυχθει και να κυριαρχησει πριν τον φανε οι αλλοι. Πιστευω τα πηγαινει απιστευτα καλα μεχρι τωρα. Επεξ/σία 10 Σεπτεμβρίου 2019 από sattack 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
primeragt Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 43 λεπτά πριν, sattack είπε Τα περι μπαταριων που τα εχουμε πει πολλες φορες εδω, σχετιζονται με την τιμη. Το δικτυο SC που επισης εχουμε πει εδω πολλες φορες, σχετιζεται με το τωρα: κανεις υποψηφιος αγοραστης Tesla δεν προκειται να προβληματιστει για range γιατι ξερει οτι παντου θα βρει ενα SC. Αυτο δεν ισχυει για οποιαδηποτε αλλη μαρκα αυτη τη στιγμη. Μακαρι να γινει (και θα γινει) και για τους αλλους. Προς το παρον επιτρεπει στην Tesla να μην χανει καμμια υποψηφια πωληση ωστε να μπορει να συνεχισει να αναπτυσσεται. Στο τελος μια βασικη διαφορα ειναι οτι τα Tesla δινουν την αισθηση cutting edge software development και always connected & updated με λιγοτερη πολυτελεια, ενω τα αλλα premium δινουν αισθηση πολυτελειας αλλα συμβατικου software περιβαλλοντος non connected & non updated. Προσωπικα εγω το βλεπω σαν να παιζεται στην αληθινη ζωη ενα επιχειρηματικο παιχνιδι civilization/Warcraft κλπ που ξεκιναει απο το μηδεν και προσπαθει να αξιοποιησει τους διαθεσιμους πορους οσο το δυνατον καλυτερα για να αναπτυχθει και να κυριαρχησει πριν τον φανε οι αλλοι. Πιστευω τα πηγαινει απιστευτα καλα μεχρι τωρα. Συμφωνω, στο μονο που διαφωνω εν μερη ειναι στον παραλληλισμο που κανεις. Κανεις δεν προκειται να παει πουθενα. Ολοι θα παρουν το μεριδιο που τους ανηκει αναλογα με τα προιοντα που βγαζουν/θα βγαλουν. Εχουν ηδη φυγει καποιες παραδοσιακες εταιρειες απο τη μεση και η αγορα εχει ανοιξει για ολους. Η Tesla δεν προκειται να παει πουθενα εκτος τρελου απροοπτου. Για να μεγαλωσει ομως μελοντικα θα πρεπει να διευρυνει τη γκαμα της σε διαθεσιμα σκαρια (οχι απαραιτητα πλατφορμες). Χρειαζεται και ενα μικρο και ενα hatch κλπ κλπ για να εχει τουλαχιστον θεση σε καθε χρηση κ χρηστη εκτως και αν θελει να ειναι μονιμως σε μια κατηγορια κοντα σε audi mid-upper mercedes κλπ κλπ. Δεν ειναι κακο διαλεγει την αγορα και το κοινο που θελει και πορευεται. Σιγουρα δεν θα χαθει απο το χαρτη. Ειναι ισως η μονη νεα αυτοκινητοβιομηχανια που θα εχει σιγουρα θεση στην αγορα αυτοκινητων, οι υπολοιπες start ups ηλεκτροκινητων αν δεν κανουν αμμεσα καποιες καλες κινησεις θα τους εξαλιψει ο ανταγωνισμος των καθιερομενων παικτων που πλεον ανοικη και η tesla. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fubar.gr Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 Στις 9/9/2019 στις 9:30 ΠΜ, Droulas13 είπε Και ο Musk μίλησε για 500.000/έτος το 2020 (το είπε τον Αύγουστο του 2015, όταν η tesla δεν είχε καν φτάσει τις 100.000 cumulative πωλήσεις και όλοι τον έλεγαν τρελό), έχουμε φτάσει 2019 και ο ρυθμός είναι ήδη κοντά στα 400.000/έτος. Έχεις μεγάλο αριθμό πωλήσεων όμως παράλληλα η ποιότητα είναι για τα πανηγυρια, το σέρβις ανύπαρκτο, και τώρα τελευταία δέν τηρούν ούτε τους όρους της εγγύηγης (αρνούνται την αλλαγή στις κιτρινισμένες οθόνες κτλ.) Όσο για κερδοφορία, ας μην μιλήσουμε καλύτερα, κάθε λίγο και λιγάκι μείωση των τιμών για να μήν πέσουν οι πωλήσεις κατακόρυφα, εξοργίζοντας τους παλιούς αγοραστές που χάνουν σε μεταπώληση. Και σκέψου πόσοι αγόρασαν τα αυτοκίνητα επειδή πίστεψαν τις ψευτιές για FSD και robotaxi και 1 εκατ μίλια Οι άλλες εταιρίες πουλάνε λιγότερα γιατι δέν μπαίνουν στη διαδικασία να υπόσχονται vaporware, ούτε να κάνουν εκπτώσεις στην ποιότητα. Όλα αυτά τα προβλήματα είναι ωρολογιακή βόμβα που θα σκάσει. Κάποια στιγμή η υπομονή ακόμα και των πιό φανατικών fanboy θα εξαντληθεί και θα αρχίσουν να ζητούν όσα τους έχει υποσχεθεί ο Musk. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Paladin-}LoA{- Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 33 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε Έχεις μεγάλο αριθμό πωλήσεων όμως παράλληλα η ποιότητα είναι για τα πανηγυρια, το σέρβις ανύπαρκτο, και τώρα τελευταία δέν τηρούν ούτε τους όρους της εγγύηγης (αρνούνται την αλλαγή στις κιτρινισμένες οθόνες κτλ.) Αν η ποιότητα ήταν για τα πανηγύρια ο κόσμος δεν θα αγόραζε. Είναι άλλο να λες ότι είναι κατώτερη των περιστάσεων και ότι στην συγκεκριμένη χρηματική κατηγορία θα έπρεπε αναμφίβολα σε ορισμένα σημεία να είναι καλύτερη, και άλλο να λες ότι είναι κάκιστη. Το έχω γράψει και αλλού, ότι στο QA θα έπρεπε να είναι πολύ καλύτεροι, όπως επίσης και στο θέμα επισκευής ελαττωμάτων. Παρ όλα αυτά μιλάμε για μία αυτοκινητοβιομηχανία δεκαετίας που πουλάει χιλιάδες αυτοκίνητα τη βδομάδα, με μεγάλα περιθώρια βελτίωσης και που αναμφίβολα στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι το λιγότερο πενταετία μπροστά σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Και η οδηγική εμπειρία που προσφέρουν είναι πραγματικά κορυφαία. Δεν είναι τυχαίο ότι ιδιοκτήτες Model 3 λένε συντριπτικά ότι αν είχαν την ευκαιρία να πάνε πίσω στο χρόνο φυσικά και θα αγόραζαν ξανά το ίδιο αμάξι. Και δεν μιλάμε για fanboys, αλλά και για ιδιοκτήτες που ούτε που τους ενδιαφέρει ποιος είναι ο Musk κλπ. Αναφορά σε κείμενο Όσο για κερδοφορία, ας μην μιλήσουμε καλύτερα, κάθε λίγο και λιγάκι μείωση των τιμών για να μήν πέσουν οι πωλήσεις κατακόρυφα, εξοργίζοντας τους παλιούς αγοραστές που χάνουν σε μεταπώληση. Οι τιμές δεν πέφτουν. Αυξομειώνονται. Έχουν πέσει μόνο στα πολύ ακριβά μοντέλα (S / X / 3 Performance). Και όσο πλησιάζει η τελική έκδοση του αυτόματου πιλότου (όποτε βγει αυτή τέλος πάντων), λογικά σε αυτό το κομμάτι ειδικά θα αυξάνονται. Αναφορά σε κείμενο Και σκέψου πόσοι αγόρασαν τα αυτοκίνητα επειδή πίστεψαν τις ψευτιές για FSD και robotaxi και 1 εκατ μίλια Εσύ πόσοι από αυτούς που αγόρασαν κάποιο Tesla, πιστεύεις ότι το έκαναν για το robotaxi; Οι περισσότεροι το αγοράζουν διότι προσφέρει εξαιρετική οδηγική εμπειρία και τεχνολογικά αναμφίβολα αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες καινοτομίες στον χώρο του αυτοκινήτου. Αναφορά σε κείμενο Οι άλλες εταιρίες πουλάνε λιγότερα γιατι δέν μπαίνουν στη διαδικασία να υπόσχονται vaporware, ούτε να κάνουν εκπτώσεις στην ποιότητα. Οι άλλες εταιρίες πουλάνε λιγότερο διότι το πιο σημαντικό πράγμα σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι η μπαταρία και η φόρτιση. Επίσης καμία από τις άλλες εταιρίες δεν σου δίνει καινούργια features μέσω software updates ή παρεμφερή οδηγική εμπειρία. Υπάρχουν κάποια υποσχόμενα startups όπως επίσης και κάποια αξιόλογα αυτοκίνητα σαν πρώτη προσπάθεια από κάποιους κολοσσούς του χώρου, και φυσικά και αυτοί θα πάρουν μερίδιο στη αγορά αργά ή γρήγορα. Οι περισσότεροι αγοραστές όμως θα σκεφτούν ότι παρόλο που η Tesla είναι στο χώρο λίγα χρόνια, έχει πολύ καλύτερη τεχνογνωσία στο ηλεκτρικό έναντι των άλλων και προσφέρει πολλά "καλούδια". Και αν λάβεις υπόψη το πόσο ξεκινάνε τα κράτη να "σπρώχνουν" τα ηλεκτρικά για λιγότερα CO2, τότε μπορείς να καταλάβεις γιατί η Tesla έχει τόσο aggresive approach να επεκταθεί όσο το δυνατόν γρηγορότερα τώρα. Και αυτό φυσικά έχει ως συνέπεια να παραβλέπει άλλα (όσα ανέφερες πιο πάνω ή σε παλιότερες αναρτήσεις σου)... Αναφορά σε κείμενο Όλα αυτά τα προβλήματα είναι ωρολογιακή βόμβα που θα σκάσει. Κάποια στιγμή η υπομονή ακόμα και των πιό φανατικών fanboy θα εξαντληθεί και θα αρχίσουν να ζητούν όσα τους έχει υποσχεθεί ο Musk. Δεν νομίζω. Εφόσον η πλειοψηφία των ήδη υπαρχόντων πελατών είναι άκρως ευχαριστημένη δεν το βλέπω αυτό που λες να γίνεται. Προσωπικά πιστεύω ότι ο αυτόματος θα καθυστερήσει πάρα πολύ να φτάσει επίπεδο 5 που θα σημάνει και την έναρξη των robotaxi. Εσύ πραγματικά πιστεύεις ότι αυτό θα φρενάρει πιθανούς αγοραστές; Η Tesla για μένα ήρθε και θα μείνει. Και ακόμα και αν έχει οικονομικά προβλήματα στα επόμενα χρόνια (προσωπικά πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα σταθεροποιηθεί και εκεί στα επόμενα ένα με δύο χρόνια,, ίσως λίγο μετά που θα βγάλει στην αγορά το Model Y και την τελική έκδοση του αυτόματου) πιστεύω ότι όπως και να έχει κάποιος κολοσσός θα την εξαγοράσει αν χρειαστεί (Apple, VW κλπ). Επεξ/σία 10 Σεπτεμβρίου 2019 από Paladin-}LoA{- 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε Έχεις μεγάλο αριθμό πωλήσεων όμως παράλληλα η ποιότητα είναι για τα πανηγυρια, το σέρβις ανύπαρκτο, και τώρα τελευταία δέν τηρούν ούτε τους όρους της εγγύηγης (αρνούνται την αλλαγή στις κιτρινισμένες οθόνες κτλ.) Για έναν διαολεμένο όμως λόγο έχεις κάθε χρόνο εκτόξευση των πωλήσεων. Από τις 100.000 του 2017, πήγε στις 250.000 το 2018 και θα φτάσει τις 350.000 το 2019, με στόχο τις 450.000+ το 2020. Και όλα αυτά με (σχεδόν) μηδέν διαφημιστικά έξοδα. Η μόνη διαφήμιση είναι ο CEO, οι υποστηρικτές της και οι αγοραστές της. Αν όλα αυτά που γράφεις ήταν πράγματι τόσο δραματικά, οι πωλήσεις έπρεπε να είχαν ήδη καταρρεύσει. Τέτοια εποχή πέρυσι γράφατε κατεβατά για το service στη Νορβηγία και ότι οι πωλήσεις από το δεύτερο μισό του 2018 και μετά θα κατέρρεαν. Από τότε, δηλαδή τους τελευταίους 12 μήνες, έχει πουλήσει στη Νορβηγία 18.500 αυτοκίνητα. Και μην μου πεις, ότι ήταν λόγω του backlog των κρατήσεων του model 3. 1.000 δολάρια είχαν καταθέσει, τα οποία όποτε ήθελαν τα ζητούσαν πίσω. Αν τα πράγματα ήταν τόσο τραγικά θα το είχαν κάνει. Προφανώς οι αγοραστές της αναγνωρίζουν την τιτάνια προσπάθεια και όχι μόνο της δίνουν πίστωση χρόνου αλλά παροτρύνουν και τους γνωστούς τους να αγοράσουν. 1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε κάθε λίγο και λιγάκι μείωση των τιμών για να μήν πέσουν οι πωλήσεις κατακόρυφα, Η μέση τιμή πώλησης στην Αμερική έχει σταθεροποιηθεί στα 50.000+ από την αρχή της χρονιάς. Πιο συγκεκριμένα βάσει της συγκεκριμένης βάσης δεδομένων, βάσει ημέρας παραγγελίας έχουμε: Q1 - 50.500 δολάρια (28 Φεβρουαρίου έγιναν διαθέσιμα τα SR/SR+), με 253 καταχωρήσεις Q2 - 51.200 δολάρια, με 592 καταχωρήσεις Q3 - 53.400 δολάρια, με 374 καταχωρήσεις μέχρι σήμερα. Θυμίζω, τις συζητήσεις μας τέλος του 2018, που έλεγα ότι η μέση τιμή δεν θα πέσει κάτω από 48.000 και δύσκολα θα πέσει κάτω από 50.000. (Μιλάγαμε για το εργοστάσιο στο Fremont, προφανώς το Giga 3 που θα έχει μόνο SR/SR+ θα έχει πολύ χαμηλότερη τιμή) Και φυσικά κάποιοι με έλεγαν υπερβολικό! 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fubar.gr Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 Ναί, το Νορβηγικό θαύμα: Norway’s electric car miracle is a smug national fraud built on subsidizing rich people with Teslas 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα