Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Δηλαδή θα πουλιούνται τα model s/x/lr3 στην Κίνα από αύριο κατά 5.000 έως και 13.000 φθηνότερα και δεν θα το ποστάρω εδώ μέσα;

Πας καλά;

Γιατί δεν το βλέπω.

Ναι καλα κάνεις γιατί ο μεσος insomniak θα πάει στην Κίνα να ψωνίσει αυτοκίνητο ή ο μέσος κινέζος θα συμβουλευτεί αυτά που γράφεις στο insomnia πριν αγοράσει. 

Και αντε να ήταν έκπτωση μόνο για τα bev του supreme leader, να κατανοούσα τη χαρά σου, αλλά το οτι η έκπτωση θα ισχύει για πολλά άλλα EVs (και οχι μονο bev) ... μου φαίνεται οτι σε ενοχλεί ολίγον τι. 

 Μήπως παίρνεις κάποιου ειδους μίζα και σε καίνε τόσο οι τιμές πώλησης στην Κίνα; 

3 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Μιας και το παίζεις έξυπνος, τα "tesla killers" όπως το περίφημο taycan, που μας έρχεται τον επόμενο μήνα, το etron και το ipace, που ακριβώς παράγονται στην Κίνα; Ένας γνωστός μου θέλει να μάθει.

Μπραβο σου που εχεις γνωστους στην Κίνα, εμένα φτάνουν μέχρι την Σιγκαπούρη. Αφού θες τόσο να τους κάψεις πείθοντας τους να ψωνίζουν κινεζιες tesla, πες τους προς το παρον ΠΟΥ παράγονται τα Χ, S και 3 και μετά αραδιασε τους και μερικα χρονοδιαγράμματα για το που ΘΑ παράγονται τα τμήματα (αμαξωμα, μπαταρίες, καθισματα, μηχανές, κλπ) και που θα συναρμολογούνται. 

Τέλος προχτές πηρα απο το ΙΚΕΑ μια kallax, τη συναρμολόγησα σπιτι μου και ένοιωσα περηφανος που στο σπιτι μου εγινε η πρώτη παραγωγή ραφιερας kallax. Ισως στο μέλλον να αγοράσω τα επιμερους τμήματα και να φτιάξω τη ντουλαπα ISAY, αλλά ακομα ψάχνω επενδυτες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

6 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Άρθρο 12 ΚΟΚ

1. Αυτοί που χρησιμοποιούν τις οδούς πρέπει να αποφεύγουν οποιαδήποτε συμπεριφορά που είναι ενδεχόμενο να εκθέσει σε κίνδυνο ή να παρεμβάλλει εμπόδια στην κυκλοφορία, να εκθέσει σε κίνδυνο πρόσωπα ή ζώα ή να προκαλέσει ζημιές σε δημόσιες ή ιδιωτικές περιουσίες. Οι Οδηγοί υποχρεούνται να οδηγούν με σύνεση και με διαρκώς τεταμένη την προσοχή, να επιδεικνύουν ιδιαίτερη προσοχή στα παιδιά, στους υπερήλικες, στα άτομα με ειδικές ανάγκες και γενικώς στα πρόσωπα που χρειάζονται βοήθεια και να μην προκαλούν γενικά με τη συμπεριφορά τους τρόμο, ανησυχία ή παρενόχληση στους λοιπούς χρήστες των οδών, στους παρόδιους ή στους κατοικούντες πλησίον αυτών.



 

Kαι για πες μου που ακριβως γραφει οτι το να ξεκινησει κανεις αποτομα χωρις να πιασει απαγορευτικες ταχυτητες επιφερει ταυτοχρονα και ολα τα ανωθεν?? Φαινεσαι εξυπνος ανθρωπος μην παιζουμε την κολοκυθια τωρα για να περασει η εξυπναδα του καθενα μας. Αν πιστευεις οτι το να παραδοσεις την ελευθερια του να εχεις ιση αντιμετοπιση για την ιδια υπηρεσια με ολους αρκει να παρεις χαμηλοτερη τιμη αξιζει με γεια σου με χαρα σου. Εγω δεν το δεχομαι. Προτιμω να εχω την ελευθερια της δικιας μου βουλησης και οχι την επιβολη της καθε Χ εταιρειας στο τι κανω και τι λεω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο άλλος εδώ νομίζει ότι γράφει στο thread "Προσφορές Tesla - ειδικές εκπτώσεις προς όλους τους ινσομνιακς".

Άντε τώρα να του εξηγήσεις ότι το thread αφορά σε όλα τα θέματα της Tesla συμπεριλαμβανομένης της οικονομικής της κατάστασης και ο,τι μπορεί να την επηρεάσει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι πωλήσεις BEVs φαίνεται ότι σχεδόν διπλασιάστηκαν στην Ευρώπη,  με το Renault Zoe να κερδίζει το M3 αυτό το μήνα,  αλλά overall για το 2019 το M3 παραμένει πρώτο. Παραδοσιακά τις περισσότερες πωλήσεις τις σπρώχνουν για τον τελευταίο μήνα του Quarter.

 

Σε άλλα νέα φαίνεται ότι υπηρχε ακόμα θέμα με το security vulnerability που υπάρχει στο k.fob του Model S. Η Tesla αυτή τη φορά έβγαλε software update πολύ γρηγορότερα έναντι της τελευταίας φοράς , οποτε το πηρε πιο σοβαρά σε σύγκρισή με την πρώτη φπρα που βγήκε στη δημοσιότητα το συγκεκριμένο θέμα. Η Βελγική ομάδα ερευνητών που το ανακάλυψε τότε,  αυτή τη φορά έδειξε απλά και μόνο στη θεωρία ότι γίνεται και πάλι  να σπάσεις το encryption. Προσωπικά πιστεύω ότι με 80bit encryption θα έχουν θέματα,  κανείς πια δεν χρησιμοποιεί τόσο αδύναμα encryption keys/algorithms. Τουλάχιστον σου δίνουν την επιλογή του PIN βέβαια που για μένα είναι must. 

Επεξ/σία από Paladin-}LoA{-
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει μαζευτεί πολύ FUD αλλά λίγος χρόνος για ποστάρισμα και τα αφεντικά μου απο το Big Oil αρχίζουν και εκνευρίζονται. 🤣

Ας αρχίσω με αυτό: Electric Car Sales Fall for First Time After China Cuts Subsidy

Φαντάζομαι αυτό δέν είναι πρόβλημα για την Tesla και το ολοκαίνουριο εργοστάσιο της στην Κίνα 😁

Άλλο νέο: 'Nearly all' high voltage EV charging stations lose money: Report

Ένα απο τα βασικά πλεονεκτήματα των ηλεκτρικών οχημάτων είναι οτι το κόστος φόρτισης είναι πολύ πιό φτηνό απο το αντίστοιχο κόστος βενζίνης. Αυτό που δέν γίνεται αμεσα αντιληπτό είναι οτι το κόστος του ηλεκτρισμού κρατιέται χαμηλά γιατι επιδοτείται με διάφορους τρόπους, ακόμα και η φορτιση στο σπίτι.

Αυτό δέν μπορεί να συνεχιστεί για πάντα. Κάποια στιγμή το κόστος φόρτισης θα γίνει αντίστοιχο με το φουλάρισμα με βενζίνη. Όσοι σκοπεύουν να αγοράσουν ηλεκτρικό ας το έχουν αυτό υπόψιν τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και ποιο ειναι το κοστος της βενζινης? Ειναι ιδιο το 2019, ιδιο το 2016, ιδιο το 2014?

Για να μην πω παλι για το "κοστος" που πληρωνεις για τα ορυκτα καυσιμα της Αν. Μεσογειου, που σε απειλει με πολεμο και που προς το παρον σου στελνει αρμαδα φουσκωτων με λαθρομεταναστες να τους ταιζεις να τους περιθαλπτεις και να σου εποικισουν τη χωρα.

Επεξ/σία από sattack
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνέχεια του FUD: https://www.lesechos.fr/finance-marches/banque-assurances/les-vehicules-electriques-dans-le-viseur-des-assurances-1127265

Άρθρο στα γαλλικά σχετικά με το 40% περισότερων ατυχημάτων που συζητήθηκε στην προηγούμενη σελίδα. Εδώ εκτός απο την επιτάχυνση αναφέρονται και οι φωτιές και το autopilot, κάτι που το cleantechnica παρέλειψε να αναφέρει.

Επίσης αναφέρει οτι πολιτική της εταιρίας (AXA) είναι να δίνει 30% έκπτωση στα ηλεκτρικά, όμως αν το trend των ατυχημάτων συνεχιστεί τότε θα αυξήσουν τα ασφάλιστρα.

Εδώ άρθρο απο Νορβηγία για το φίλο @Paladin-}LoA{-

https://www.elbil24.no/nyheter/elbiler-bulker-mest/71498210

1 στα 5 Tesla έχουν εμπλακεί σε ατύχημα, το οποίο είναι πάνω απο διπλάσιο ποσοστό σε σχέση με τα ICE

Earlier this summer, Elbil24 said that the insurance companies have raised the price of insurance for electric cars due to more frequent damage.

Εδώ στοιχεία της IIHS σχετικά με φωτιές:

Η Tesla ισχυρίζεται οτι τα αυτοκίνητα της πιάνουν 8 φορές λιγότερο φωτιά, όμως η σύγκριση γίνεται με το γενικό στόλο, ο οποίος περιέχει αυτοκίνητα 20ετίας+

Όταν η σύγκριση γίνει με αυτοκίνητα ίδιας χρονολογίας (2016-2018) τότε φαίνεται ξεκάθαρα οτι τα Tesla πιάνουν πιό συχνά φωτιά.

Άλλη μία φωτιά Tesla: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190901_04585874

EDbH36VUUAAlkET.jpg.821f43f59c6951b26e9130b34d80e0b6.jpg

Η πυροσβεστική συμβουλεύει να τα φορτίζετε εκτός σπιτιού, βέβαια σε αυτή την περίπτωση δέν φόρτιζε, οπότε η πιό σωστή συμβουλή είναι να τα έχετε εκτός κατοικημένων περιοχών γενικότερα!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά το σημερινό report του NTSB, προσπαθώ να μαντέψω ποιο θα ειναι το επομενο "leaked email" από τα κεντρικά της tesla

  • Θα ειναι το model Y;
  • Θα ειναι το pickup;
  • (αυτό μου φαίνεται πιο πιθανό) Θα ειναι κάτι απο Κινα;

 

(update) Δε ζητουσα καλύτερα ένα κασόνι χρυσες λίρες; 

https://electrek.co/2019/09/04/tesla-battery-cell-manufacturing/

Δε μου έκατσε βεβαια το θεμα, αλλά η κεντρική ιδεα δεν αλλαζει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, isay είπε

Μετά το σημερινό report του NTSB, προσπαθώ να μαντέψω ποιο θα ειναι το επομενο "leaked email" από τα κεντρικά της tesla

  • Θα ειναι το model Y;
  • Θα ειναι το pickup;
  • (αυτό μου φαίνεται πιο πιθανό) Θα ειναι κάτι απο Κινα;

(update) Δε ζητουσα καλύτερα ένα κασόνι χρυσες λίρες; 

https://electrek.co/2019/09/04/tesla-battery-cell-manufacturing/

Δε μου έκατσε βεβαια το θεμα, αλλά η κεντρική ιδεα δεν αλλαζει

Έχει πλάκα όλη αυτή η συζήτηση για καινούρια εργοστάσια, καθώς τα υπάρχοντα είναι μισοτελειωμένα και υπολειτουργούν

Το GF1 υποτίθεται θα έβγαζε και γώ δεν ξέρω πόσες γιγαβατώρες μπαταριών το χρόνο, οπου οι πιό πολλές θα χρησιμοποιούνταν σε εφαρμογές storage

Tesla's batteries could be bigger business than electric cars – Elon Musk

Musk said the company’s entire Nevada battery factory, which is due to open in 2016, could be devoted to stationary storage, but batteries for cars will be its priority for now.

Τελικά οι επιδοτήσεις των σταθερών μπαταριών δέν προχώρησαν, οπότε τους συμφέρει καλύτερα να τις βάζουν σε αυτοκίνητα και να εισπράτουν ZEV credits.

Οπότε το εργοστάσιο έμεινε μισοτελειωμένο, με το τμήμα οπου θα γινόταν η επέκταση να έχει ασφαλτοστρωθεί και να έχει γίνει πάρκιν.

Στο Riverbend θα παρήγαγαν και γώ δέν ξέρω πόσα GW ηλιακών πάνελ σύν το solar roof. Το εργοστάσιο αυτό είναι εντελώς φάντασμα και πλέον υπάρχουν πιέσεις να γίνει audit για να δούν που πήγαν τα εκατομύρια επιδοτήσεων

Στο Fremont υποτίθεται θα παρήγαγαν 20 χιλιάδες Model 3 την εβδομάδα. Τελικά η peak παραγωγή ήταν κάτω απο το μισό, κάπου στα 7000.

Όμως χρειαζεται καινούριο εργοστάσιο σε Κίνα και Γερμανία, και τώρα νέο εργοστάσιο μπαταριών στο Colorado!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 4/9/2019 στις 6:57 ΠΜ, Fubar.gr είπε

Εδώ άρθρο απο Νορβηγία για το φίλο @Paladin-}LoA{-

https://www.elbil24.no/nyheter/elbiler-bulker-mest/71498210

1 στα 5 Tesla έχουν εμπλακεί σε ατύχημα, το οποίο είναι πάνω απο διπλάσιο ποσοστό σε σχέση με τα ICE

Earlier this summer, Elbil24 said that the insurance companies have raised the price of insurance for electric cars due to more frequent damage.

Η πηγή που βάζεις εδώ είναι ακριβώς η ίδια που είχες βάλει κάποιες μέρες πριν. Δες τα ποσοστά και σύγκρινε. Το ενδιαφέρον σε αυτό το άρθρο είναι η αναφορά ότι στα στατιστικά αυτά τα Model S/X ήταν συντριπτικά περισσότερα αφού δεν είχε ξεκινήσει ακόμα το Model 3 να βγαίνει στην αγορά. Επίσης αναφέρει ότι το πρόβλημα είναι οτι και τα δύο αυτά αυτοκίνητα είναι τεράστια σε μέγεθος και πολλοί/ες που τα αγοράζουν δεν μπορούν αν συνηθήσουν το μεγεθός τους με αποτέλεσμα να τα χτυπάνε. Επίσης αναφέρει ότι δύο ασφαλιστικές έκαναν αύξηση, και ίσως να στοχοποίησαν το S/X. 

Πρόσφατα όπως είπα πήρα quote για το M3P από την ακριβότερη ασφαλιστική για Tesla εδώ και είναι χαμηλότερη ελαφρώς σε σχέση με το παλιό μου Polo Bluemotion. Στην πράξη βέβαια είναι ακριβότερη αφού το Polo έχει και τέλη κυκλοφορίας μέσα στα ασφάλιστρα (περίπου 25 ευρώ το μήνα) οπότε ουσιαστικά από τα 70 ευρώ το μήνα που πλήρωνα στο Polo για full ασφάλιση τα 25 ήταν τέλη. Τα ηλεκτρικά εδώ δεν έχουν καθόλου τέλη οπότε τα 66 ευρώ το μήνα ασφάλεια (58 για το Long Range) είναι στην πράξη ακριβότερα από το Polo του 2010 (45 ευρώ). Όχι τραγικά ακριβότερα όμως. Θα έλεγα ότι είναι πολύ φθηνότερα απ όσο θα περίμενε κανείς για ένα αυτοκίνητο που κοστίζει πάνω από 50.000 ευρώ στις εκδόσεις AWD LR και PR.

Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο που μου είπε η υπλληλος της ασφαλιστικής είναι ότι όντως στατιστικά τα ατυχήματα είναι περισσότερα, είδικά στο ΌσΛο, και σε ώρες αιχμής όπως έγραφε το άρθρο που είχα postάρει μέρες πριν. Αυτό που μου έιπε όμως (που ΔΕΝ επιτρέπεται να το δημοσιοποιήσουν, ίσως για να μην επηρεάσουν την αγορά των αυτοκινήτων αυτών) είναι ότι συντριπτικά τα ατυχήματα είναι μικροατυχήματα και τα προκαλούν σε τεράστιο βαθμό συνταξιούχοι/ες που πάνε και αγοράζουν S/X, και δεν μπορούν να τα κουμαντάρουν σε όγκο με αποτέλεσμα να προκαλούν ατυχήματα. Αυτό έρχεται σε έμμεση συσχέτιση και με αυτό που γράφει το άρθρο που postαρες.

Ε τώρα για τις φωτιές μην τα ξαναλέμε 😎

Επεξ/σία από Paladin-}LoA{-
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Droulas13 είπε

λινκ;

LinkS αυτό που λεει ο @Fubar.gr και δώσε προσοχή στις ημερομηνίες που εγιναν οι αναρτήσεις

https://www.engadget.com/2017/07/29/tesla-just-delivered-the-first-round-of-model-3s/

https://www.teslarati.com/tesla-model-3-production-line-fremont-factory/

https://www.nytimes.com/2018/06/30/business/tesla-factory-musk.html

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Κάνε λίγο copy paste το σημείο στα άρθρα, στο οποίο γίνεται αναφορά για 20.000 model 3 την εβδομάδα, γιατί δεν μπορώ να το βρω.

ελα πες οτι δεν άνοιξες καν τα παραπάνω λινκ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...