Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, Droulas13 είπε

Κοίτα ανάλογα τι παρακολουθεί. Αν πχ παρακολουθεί αν υπερβαίνεις τα όρια ταχύτητας, αν αλλάζεις λωρίδες χωρίς να ειδοποιείς, αν κάνεις συνεχώς drag races στα φανάρια. Αν περνάς συχνά με κόκκινο. Δεν βλέπω τον λόγο να μην καταγράφονται αυτά, ειδικά αν καταγράφονται με αυτοματοποιημένο τρόπο. Δεν χρειάζεται να καταγράφεται η ώρα και η ακριβή τοποθεσία.

Δεν διάβασες προσεκτικά το άρθρο:

In the event of a crash, the battery may disconnect from the terminals, which affects post-crash functions that require a power supply. Features like the hazard lights, for example, may not work. Additionally, the battery could eject from the car and become a road hazard for other drivers.

και εδώ: Additionally, busted mounting brackets can send a battery flying out of the engine compartment.

Δηλαδή, σε περίπτωση σύγκρουσης θα έβλεπες μια μπαταρία να εκτοξεύεται και όποιον πάρει ο χάρος.

Πολύ σοβαρό.

Οτι και αν παρακολουθει οσο αυτοματοποιημενο και αν ειναι απο τη στιγμη που το αντιστοιχει σε ενα οχημα αρα και κατοχο "ποινικοποιει" εμεσα συμπεριφορες που δεν ειναι αναγκαιο να ειναι παρανομες. Οποτε εδω εχουμε μια occam's razor περιπτωση. Και ετσι πρεπει να αντιμετοπιζετε, καπου μπορει να ειναι νομιμο καπου οχι. Nothing more nothing less.

Στα τις μπαταριας, για να φτασει να φυγει η μπαταρια απο το αμαξι εχει προηγηθει μια μεγαλη συγκρουση. Αυτο μπορει να συμβει ετσι και αλλιως ακομα και αν ειχε σωστη βαση εξαρχης. Αυτο λεω και τιποτα αλλο. Το να μην δουλεψουν φωτα κλπ κλπ ειναι κατι που δεν επιρεαζει την βαση καθως παιζει ρολο το πως και που χτυπηθηκε το οχημα. Το να φυγει θελει μεγαλη στουκα, μιλαμε για στατιστικα και ερμηνευση. Εσυ σωστα τα λες αλλα για μενα πρωσοπικα ειναι μικρης σημασιας γιατι θελει και το συγκεκριμενο οχημα και να ασχημο ατυχημα για να συμβει αυτο που και παλι δεν το περιοριζει 100% οταν μιλαμε για σφοδρες συγκρουσεις. Καλως αναφερθηκε αλλα δεν εχει τοση σημασια οσο ακουγετε (οπως και πολλα που ακουγονται για τα tesla).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

56 λεπτά πριν, primeragt είπε

Οτι και αν παρακολουθει οσο αυτοματοποιημενο και αν ειναι απο τη στιγμη που το αντιστοιχει σε ενα οχημα αρα και κατοχο "ποινικοποιει" εμεσα συμπεριφορες που δεν ειναι αναγκαιο να ειναι παρανομες.

Ό,τι μα ό,τι έγραψα είναι παράνομο σύμφωνα με τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας. Που είναι το πρόβλημα; Και αν μου πεις, ότι δεν είναι παντού ίδιος ο ΚΟΚ, θα σου απαντήσω να καταγράφουν κάθε φορά ο,τι παραβιάζει τον τοπικό ΚΟΚ και μόνο.

56 λεπτά πριν, primeragt είπε

Στα τις μπαταριας, για να φτασει να φυγει η μπαταρια απο το αμαξι εχει προηγηθει μια μεγαλη συγκρουση. Αυτο μπορει να συμβει ετσι και αλλιως ακομα και αν ειχε σωστη βαση εξαρχης.

Δεν ξέρω αν είναι mainstream στις συγκρούσεις αυτοκινήτων να εκτοξεύονται μπαταρίες. Κάποιος ειδικός να μας διαφωτίσει.

Σε άλλα νέα:

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Σε άλλα νέα:

Την εξαίρεση την πήρε ΜΟΝΟ η tesla ή όλες οι εταιρείες και τα είδη ηλεκτρικών οχημάτων; (bev, hybrid, κλπ κλπ )

Αν την πήρε μονο η tesla, είναι νίκη, αν η εξαίρεση αφορά ολες τις εταιρείες και ειδη, ποιος ο λόγος της ανάδειξης της είδησης;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, isay είπε

Την εξαίρεση την πήρε ΜΟΝΟ η tesla ή όλες οι εταιρείες και τα είδη ηλεκτρικών οχημάτων; (bev, hybrid, κλπ κλπ )

Αν την πήρε μονο η tesla, είναι νίκη, αν η εξαίρεση αφορά ολες τις εταιρείες και ειδη, ποιος ο λόγος της ανάδειξης της είδησης;

Ρωτα το Bloomberg.

Εγώ κατάλαβα ότι την εξαίρεση την κέρδισε η Τέσλα στα πλαίσια της επίσκεψης Musk.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Ό,τι μα ό,τι έγραψα είναι παράνομο σύμφωνα με τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας. Που είναι το πρόβλημα; Και αν μου πεις, ότι δεν είναι παντού ίδιος ο ΚΟΚ, θα σου απαντήσω να καταγράφουν κάθε φορά ο,τι παραβιάζει τον τοπικό ΚΟΚ και μόνο.

Δεν ξέρω αν είναι mainstream στις συγκρούσεις αυτοκινήτων να εκτοξεύονται μπαταρίες. Κάποιος ειδικός να μας διαφωτίσει.

To οτι μπορει να ειναι κατι παρανομο (και οχι οσα ειπες δεν ειναι ολα παρανομα) αλλα δεν ειναι εκει το θεμα. Το θεμα ειναι τι δεδικασμενο δημιουργεις, δημιουργεις μια κατασταση που "ποινικοποιει" συμπεριφορες διχως αυτες να εχουν αντικτηπο στην λειτουργια σου απλα και μονο για δικη σου κερδοφορια. Δεν θα επρεπε καμια ασφαλιστικη εταιρεια να τη νοιαζει πως εσυ διαγεις τη ζωη σου και πως συμπεριφερεσε ΑΝ δεν εχεις αντικτυπο στις υπηρεσιες της. Το πως οδηγο εγω εσυ ο διπλανος μας δεν θα πρεπει να ενδιαφερει την ασφαλιστικη παρα μονο αν κανουμε καταχρηση της υπηρεσιας της. Αν στουκαρω/εις/ει η προκαλω ατυχηματα συνεχεια καλως θα κανει να ανεβασει τη τιμη καθως αποτελω αποδεδειγμενο risk factor και τη ζημιωνω καθως αποδεδειγμενα δεν προσεχω. Αν απο την αλλη κανω πχ οσα λες (ακομα και τα παρανομα) δεν θα πρεπει να εχει καμια δουλεια η οποιαδηποτε ασφαλιστικη να κρινει εκ των προτερων την συμπεριφορα μου αν δεν της δωσω δικαιωμα. Αν κανω ολα τα αποπανω αλλα δεν εχω εμπλακει ποτε σε ατυχημα και δεν την εχω χρησιμοποιησει ποτε απλα θα εχω πληρωσει παραπανω σε περιπτωση που εχει δικιο ασχετα αν δεν εχει. Το τι κανω δεν πρεπει να εχει σχεση με το τι πληρωνω, την πληρωνω να με προστατευσει οταν και αν κανω μ@λ@κια και οχι να με κρινει στο τι κανω. Στο βωμο της ασφαλειας ΔΕΝ πρεπει επουδενι να παραχωρουμε ελευθεριες αλλιως στο τελος δεν θα εχουμε καμια. Αν κανω/εις/ει κατι επιληψιμο δεν ειναι δουλεια καμιας ασφαλιστικης παρα μονο των σωματων ασφαλειας και του εκαστωτε δικαστη. Ειναι αλλο πραγμα να προωθουμε την ασφαλεια γενικοτερα στο οτιδηποτε κανουμε ως κοινωνια και να βαζουμε περιορισμους στην ασυδοσια και αλλο πραγμα να κρινουμε συμπεριφορες και να δημιουργουμε καταστασεις εκει που δεν υπαρχουν για κερδος. Αν μου ελεγες οτι δεν θα πληρωναν παραπανω αυτοι οι χρηστες (γιατι ξερεις ποιοι ειναι αρα το προσωποποιεις) αλλα σε περιπτωση καταφορης παρανομιας το μετεφερες στις αρχες θα ελεγα ναι αλλα δεν προκοιτε να γινει. Δεν πρεπει ποτε εταιρειες να παιζουν τον "μπατσο" στα κεφαλια των καταναλωτων για κερδος. Αν κανω μ@λ@κιες ναι να πληρωσω.

 

Στα της μπαταριας, mainstream δεν ειναι αλλα στις περιπτωσεις που αυτο θα συμβει μην απορησεις αν δεις και ολοκληρο το κινητηρα 150-160 κιλα η πανω απο 200 με το σασμαν να ειναι 4-5 μετρα μακρια απο το κυριως σωμα. Ακομα και χαλαρη οχι στον αερα να ειναι μια μπαταρια 10-12 κιλων δεν διαλυει τοσο ευκολα μια βαση και μετεπειτα να τρυπαει και το καπω ή το μπροστινο μερος ή εστω να το ανασηκωνει και ταυτοχρονα να βρισκετε δεκαδες μετρα μακρυα αν δεν εχει προηγηθει μια σφοδρη συγκρουση που να αναγκασει ενα τετοιο σωμα μετα απο αλλεπαληλες συγκρουσεις και παλι να φτασει μακρυα, μιλαμε για τεραστια ορμη ακομα και μετα απο συγκρουσεις. Ειναι σαν να σου πω εγω οτι ειναι επικινδυνες οι μπαταριες των tesla γιατι σε περιπτωση ατυχηματως θα παρουν φωτια επειδη τρυπηθηκαν στραβωσαν κλπ κλπ.. Μπορει να συμβει? Ναι. Σε περιπτωσεις με σφοδροτητα μπορει να συμβει ασχετως τι λεει η tesla. Μπορεις αυτες τις μεγαλες συγκρουσεις να τις βαλεις στην κουβεντα? Οχι γιατι ξεπερνανε ακομα και τον ιδιο τον σχεδιασμο ασφαλεια των οχηματων. Αρα μιλαμε για ακραιοτητες. Σαυτες τις περιπτωσεις ολα μπορει να συμβουν. Οταν βγαινει μια τετοια οδηγια περι loose specs παντα μπαινει στην κουβεντα και η ασφαλεια και το τι μπορει να δημιουργηθει ακομα και σε ακραιες περιπτωσεις ασετως και αν ακομα και εντως spec να ηταν κατι παλι δεν θα εμποδιζε τα αναφερθεντα αποτελεσματα. Αν τα εν λογο οχηματα δεν εμπλακουν ποτε σε ατυχημα δεν θα συμβει μαθηματικως και ποτε αυτο που λεγετε, αυτο δεν σημαινει οτι δεν πρεπει να λεγθει ουτε οτι δεν πρεπει να επισκευαστει.

Επεξ/σία από primeragt
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Droulas13 είπε

Ρωτα το Bloomberg.

Εγώ κατάλαβα ότι την εξαίρεση την κέρδισε η Τέσλα στα πλαίσια της επίσκεψης Musk.

Μάλιστα, δηλαδή ουτε καν διάβασες τι γράφει το άρθρο Να σε βοηθήσω :

Αναφορά σε κείμενο

... The exemption, which typically is reserved for domestic makers of electric vehicles ...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, isay είπε

Μάλιστα, δηλαδή ουτε καν διάβασες τι γράφει το άρθρο Να σε βοηθήσω :

The exemption, which typically is reserved for domestic makers of electric vehicles

Ναι αφορά τις κινέζικες μάρκες και την Tesla. Όλες οι άλλες (όλες οι υπόλοιπες γνωστές αυτοκινητοβιομηχανίες) δηλαδή θα συνεχίζουν να πληρώνουν.

Αυτό λέγεται exemption.

1 ώρα πριν, primeragt είπε

(και οχι οσα ειπες δεν ειναι ολα παρανομα)

Ποιό δεν είναι;

Επεξ/σία από Droulas13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

The exemption, which typically is reserved for domestic makers of electric vehicles

Ναι αφορά τις κινέζικες μάρκες και την Tesla. Όλες οι άλλες (όλες οι υπόλοιπες γνωστές αυτοκινητοβιομηχανίες) δηλαδή θα συνεχίζουν να πληρώνουν.

Αυτό λέγεται exemption.

Βρήκες ένα πιασάρικο τιτλο και ειπες να το μοιραστείς χωρίς καν να διαβάσεις το αρθρο και ουτε καν να το ψάξεις λιγο παραπάνω. Tesla να λεει και ας περιέχει και αχυρα.  Στα υποψη λοιπον στη λιστα εμπεριέχονται ολες οι τοπικες εταιρίες αλλά και οσες εταιρίες παραγουν εκει μοντέλα, ειτε αυτουσιες ή σε συνεργασία με άλλες. 

Στη λιστα λοιπον συμπεριλαμβανονται εκτος των τοπικών, οι VW, audi, Mercendes, κ.α.

Αν ακομα δεν πειθεσαι οτι δεν είναι έτσι ... αντε ρώτα το bloomberg και ζήτα και τα ρέστα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή θα πουλιούνται τα model s/x/lr3 στην Κίνα από αύριο κατά 5.000 έως και 13.000 φθηνότερα και δεν θα το ποστάρω εδώ μέσα;

Πας καλά;

Γιατί δεν το βλέπω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Ποιό δεν είναι;

Το να αλαζεις πχ λωριδες χωρις φλας δεν ειναι παντα παρανομο, ουτε τα drag races ειναι αν ενοεις το να ξεκινας απλα γρηγορα. Δεν μιλαμε για ακραιοτητες εδω γιατι μπορουμε να φερουμε απειρα παραδειγματα οπου κατι σωστο υπο περιπτωσεις ειναι λαθος. Ουτε το οτι καποιος μπορει να παρανομει τον κανει υπολογο για μεγαλυτερες χρεωσεις απο μια εταιρεια, τον κανει υπολογο μπροστα στον νομο. Αν ξαναλεω εδινε τα στοιχεια σε σωματα ασφαλειας για περετερω ελεγχο θα ειχε βαση. Αν τα χρησιμοποιει για ελγχο χρεωσης πολυ απλα καταπαταει πολυ πιο σημαντικα ανθρωπινα δικαιωματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, primeragt είπε

 

Στα της μπαταριας, mainstream δεν ειναι αλλα στις περιπτωσεις που αυτο θα συμβει μην απορησεις αν δεις και ολοκληρο το κινητηρα 150-160 κιλα η πανω απο 200 με το σασμαν να ειναι 4-5 μετρα μακρια απο το κυριως σωμα. Ακομα και χαλαρη οχι στον αερα να ειναι μια μπαταρια 10-12 κιλων δεν διαλυει τοσο ευκολα μια βαση και μετεπειτα να τρυπαει και το καπω ή το μπροστινο μερος ή εστω να το ανασηκωνει και ταυτοχρονα να βρισκετε δεκαδες μετρα μακρυα αν δεν εχει προηγηθει μια σφοδρη συγκρουση που να αναγκασει ενα τετοιο σωμα μετα απο αλλεπαληλες συγκρουσεις και παλι να φτασει μακρυα

Το πρόβλημα δεν ήταν ότι τις βίδωσαν χαλαρά. Το θέμα είναι ότι τις βίδωσαν περισσότερο από όσο έπρεπε και είχαν προκαλέσει ρωγμή στην βάση που τις κράταγε. Και χωρίς σύγκρουση, μετά από πολλά χλμ με τους κραδασμούς θα έφευγε. Με σύγκρουση όμως ήταν σίγουρο, ότι θα φύγει. Μια μέση σφαίρα έχει ορμή 350 και η μπαταρία όταν το όχημα θα συγκρουόταν μετωπικά με 60 χλμ/ω θα είχε 1400. Θα τα διέλυε όλα.

10 λεπτά πριν, primeragt είπε

Το να αλαζεις πχ λωριδες χωρις φλας δεν ειναι παντα παρανομο

Πες το στη τροχαία που θα σε σταματήσει. Πάντα παράνομο είναι.

Άρθρο 21 ΚΟΚ

2. Πριν από κάθε ελιγμό, ο οδηγός υποχρεούται να καταστήσει έγκαιρα γνωστή την πρόθεσή του αυτή, χρησιμοποιώντας για το σκοπό αυτόν τους δείκτες κατεύθυνσης, αν δε αυτοί δεν λειτουργούν, υποχρεούται να δώσει τα ακόλουθα σήματα με το χέρι: α) `Εκταση του βραχίονα για στροφή προς την κατεύθυνση αυτού. β) Κάμψη του βραχίονα προς τα πόνω για στραφή προς την αντίθετη πλευρά αυτού. γ) Κάμψη του βραχίονα προς τα κάτω, για τον ελίγμό στάθμευσης.

Αναφορά σε κείμενο

ουτε τα drag races ειναι αν ενοεις το να ξεκινας απλα γρηγορα.

Άρθρο 12 ΚΟΚ

1. Αυτοί που χρησιμοποιούν τις οδούς πρέπει να αποφεύγουν οποιαδήποτε συμπεριφορά που είναι ενδεχόμενο να εκθέσει σε κίνδυνο ή να παρεμβάλλει εμπόδια στην κυκλοφορία, να εκθέσει σε κίνδυνο πρόσωπα ή ζώα ή να προκαλέσει ζημιές σε δημόσιες ή ιδιωτικές περιουσίες. Οι Οδηγοί υποχρεούνται να οδηγούν με σύνεση και με διαρκώς τεταμένη την προσοχή, να επιδεικνύουν ιδιαίτερη προσοχή στα παιδιά, στους υπερήλικες, στα άτομα με ειδικές ανάγκες και γενικώς στα πρόσωπα που χρειάζονται βοήθεια και να μην προκαλούν γενικά με τη συμπεριφορά τους τρόμο, ανησυχία ή παρενόχληση στους λοιπούς χρήστες των οδών, στους παρόδιους ή στους κατοικούντες πλησίον αυτών.

 
Επεξ/σία από Droulas13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Το πρόβλημα δεν ήταν ότι τις βίδωσαν χαλαρά. Το θέμα είναι ότι τις βίδωσαν περισσότερο από όσο έπρεπε και είχαν προκαλέσει ρωγμή στην βάση που τις κράταγε. Και χωρίς σύγκρουση, μετά από πολλά χλμ με τους κραδασμούς θα έφευγε. Με σύγκρουση όμως ήταν σίγουρο, ότι θα φύγει. Μια μέση σφαίρα έχει ορμή 350 και η μπαταρία όταν το όχημα θα συγκρουόταν μετωπικά με 60 χλμ/ω θα είχε 1400. Θα τα διέλυε όλα.

Το προβλημα με βαση αυτο που διαβασα ειναι οτι ηταν χαλαρη στη βαση κατι που την εκανε και ειχε κροταλισμα απο την χαλαροτητα. Αν ηταν ετσι οπως λες δεν θα κουνιοταν ακομα και υπο νορμαλ συνθικες σε βαθμο που να ακουγετε στην καμπινα. Τεσπα αυτα ειναι υποδιεστερα του θεματος. Ειχε θεμα το φτιαξανε οπως και τοσα αλλα σε σχεδον οτι κινιται. Ουτε η mercedes ουτε η tesla ουτε καμια τους δεν εχουν βγαλει κατι χωρις εστω ενα προβλημα καπια στιγμη στην πορεια του μοντελου. Θεματαρα θα υπηρχε αν εβγαινε το θεμα και η mercedes και καθε mercedes εκανε τη παπια. Εκει οχι απλα κραξιμο μεχρι και αγωγες θα σηκωνε και καλα θα εκανε ο κοσμος. Και οχι η συγκριση με τη σφαιρα δεν εχει σχεση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, primeragt είπε

Το προβλημα με βαση αυτο που διαβασα ειναι οτι ηταν χαλαρη στη βαση κατι που την εκανε και ειχε κροταλισμα απο την χαλαροτητα. Αν ηταν ετσι οπως λες δεν θα κουνιοταν ακομα και υπο νορμαλ συνθικες σε βαθμο που να ακουγετε στην καμπινα. Τεσπα αυτα ειναι υποδιεστερα του θεματος.

Όχι ότι έχει μεγάλη σημασία αλλά το διάβασα εδώ: An investigation determined the tightening torque of the bolt connection between the battery mounting bracket and base plate was too high, causing cracks in the mounting brackets. The automaker analyzed the effects of cracks and how long it takes for the batteries to loosen. Engineers found road vibrations increased the size of the cracks to the point the mounting brakes broke. Drivers may notice rattling or knocking noises if the batteries are loose in the engine compartments.

Επεξ/σία από Droulas13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πίσω στα της ασφάλειας.

Φαίνεται ότι η Tesla έκανε κάποιο update στον αλγόριθμο υπολογισμού της ασφάλειας. Εδώ στο συγκεκριμένο review βγαίνει ακριβότερη από την υφιστάμενη που έχει ο author,  αλλά φθηνότερη από την Geico. Από τα σχόλια ξεκάθαρα φαίνεται οτι κάποιοι ωφελούνται ενώ για άλλους βγαίνει ακριβότερη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 λεπτά πριν, isay είπε

Στη λιστα λοιπον συμπεριλαμβανονται εκτος των τοπικών, οι VW, audi, Mercendes, κ.α.

Μιας και το παίζεις έξυπνος, τα "tesla killers" όπως το περίφημο taycan, που μας έρχεται τον επόμενο μήνα, το etron και το ipace, που ακριβώς παράγονται στην Κίνα; Ένας γνωστός μου θέλει να μάθει.

Επεξ/σία από Droulas13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...