Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

23 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Και μάλιστα στην Αγγλία οι αποδόσεις των φωτοβολταικών είναι ιδιαιτέρως χαμηλές (τα 11.562 MW παρήγαγαν το 2016 μόλις 10.292 MWh, όταν το σύνηθες σε καλύτερα κλίματα είναι οι αποδόσεις να φτάνουν και να ξεπερνούν τα 15.000 MWh με αντίστοιχη εγκατεστημένη ισχύ.) Με αυξημένη παραγωγή δεν αποκλείεται να είχαν πολλές περισσότερες φωτιές και στην Αγγλία.

Αυστραλία, εδώ:

https://renew.org.au/wp-content/uploads/2018/08/FireRisksOfSolarPV_ATA_D16_Final.pdf

και εδώ:

https://safersolar.com.au/

Australia is exposed to the highest total solar radiation of any country in the world (Carson, Bradshaw, Jacques, Che, &Ball, 2010).

414 φωτιές σε περίπου 1.5 εκατ εγκατεστημένα συστήματα = 0.027%

Solarcity, 7 φωτιές σε 240 εγκατεστημένα συστήματα = 2.9%

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάμε πάλι, αυτή τη φορά για την Αυστραλία:

Σύμφωνα με το pdf που πόσταρες στην Αυστραλία τα έτη 2014-2015 κατά μέσο όρο εκδηλώθηκαν 125 φωτιές ανά έτος στις φωτοβολταικές εγκαταστάσεις.

Πόσα MW είχε εγκατεστημένα η Αυστραλία τα έτη 2014-2015 κατά μέσο όρο; 4.500.

Πόσα MW έχει εγκαταστήσει μέχρι σήμερα η Solarcity/Tesla; 3.500.

Συνεπώς κατ' αναλογία με την Αυστραλία στην Tesla αντιστοιχούν 97 φωτιές ανά έτος χωρίς να το κάνουμε θέμα. Μέχρι τώρα έχουν βγει στην επιφάνεια 8 φωτιές (walmart και amazon), οι οποίες δεν έχουν γίνει καν μέσα στο ίδιο έτος αλλά απλώνονται σε 4 έτη. 2 φωτιές ανά έτος μέσο όρο. Που είναι οι υπόλοιπες 95 φωτιές ανά έτος για να γίνει (κάπως πιο σοβαρό, αν όχι neutral) θέμα.

Οέο;

Επεξ/σία από Droulas13
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Που είναι οι υπόλοιπες 95 φωτιές ανά έτος για να γίνει σοβαρό θέμα.

Οέο;

Στην Αμερική δέν καταγράφονται: There are –data missing– solar power fires per year

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνεπώς γιατί κάνουμε θέμα κάτι ενώ δεν ξέρουμε καν αν υπάρχει θέμα;

Και σε κάθε περίπτωση είδες που τελικά ανακάλυψες και εσύ φωτιές και σε άλλες χώρες, και σε άλλες σκεπές, χωρίς να είσαι καν "fan";

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Η επιτάχυνση είναι ενας παράγοντας αλλά δέν μπορεί να εξηγήσει τη διαφορά των ατυχημάτων, καθώς όλα τα ηλεκτρικά έχουν καλύτερη επιτάχυνση απο τα αντίστοιχα βενζίνης. Το Leaf έχει 0-100 σε 8,5 δευτερόλεπτα, όσο και το δίλιτρο σπόρ αυτοκίνητο μου. Το i3 σε 7,5. Ακόμα και το ταπεινό Zoe έχει σε 12, όταν τα αντίστοιχα ICE είναι στα 14-15.

Λάθος. Η επιτάγχυνση είναι αποδεδειγμένα ο παράγοντας που κάνει όλα τα BEV να έχουν μεγαλύτερα rates εν συγκρίσει με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα. Μπορώ να σου αραδιάσω ένα κάρο λινκς που όλα λένε το ίδιο. Και πιο συγκεκριμένα η κυρίως αιτία η στιγμιαία ανταπόκριση στο πάτημα του πεταλιού. Αν νομίζεις ότι έχει την οποιαδήποτε σχέση με το δικό σου αυτοκίνητο προφανώς και δεν έχεις δοκιμάσει κάποιο BEV για να καταλάβεις. Τα καθαρά ηλεκτρικά ιδιαίτερα έχουν απίστευτη εκκίνηση και δεν είναι αύκολο να τη συνηθήσει κανείς.

 

4 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

1) Το άρθρο είναι προχθεσινό σύν ένα χρόνο, 25 Αυγούστου του 2018. Απο τότε έχουν χειροτερέψει τα πράγματα

2) Τα ασφάλιστρα είναι διαφορετικά ανα ZIP, όπως ακριβώς και στην Ελλάδα άλλα ασφάλιστρα πληρώνει ο κάτοικος λεκανοπεδίου και άλλα ο κάτοικος επαρχίας. Γι αυτό ακριβώς το άρθρο παίρνει το μέσο όρο απο 150 διαφορετικές περιοχές, ωστε το δείγμα να βγεί πιό αντιπροσωπευτικό.

3) Τα ίδια και απο τους Νορβηγούς που οδηγάνε χωρίς καταχρήσεις: https://bilbransje24.no/artikler/disse-elbilene-bulker-mest/471706

1. Έχεις δίκιο δεν το πρόσεξα. Στο link που σου έστειλε ο @Droulas13 φαίνεται ξεκάθαρα ότι το πρόβλημα είναι πολύ μικρότερο απ όσο το κάποιοι το κάνουν να φαίνεται. Όπως επίσης και στο forum στο οποίο μας έδωσες λθνκ εσύ ο ίδιος.

2. Φυσικά και εξαρτάται από περιοχή σε περιοχή. Και εδώ αν πας Kristiansand που είναι όλοι τρελαμένοι και οδηγάνε πολύ επιθετικά, λογικά θα έχει περιστατικά. Όπως επίσης και στο Όσλο, που πρέπει να διαχειριστούν την επιτάγχυνση αυτού του αυτοκινήτου μέσα σε κίνηση. Εκεί είναι πάνω από τα μισά ατυχήματα. Άλλα όπως έγραψα και αλλού οι περισσότεροι την πατάνε με την εκκίνηση / επιτάγχυνση. Διάβασε το στο άρθρο που βάζω. Προσωπικά θεωρώ ότι για κάποιον άπειρο είναι καλύτερα να ζητήσει από την Tesla να ρίξει την απόδοση του αυτοκινήτου αρχικά μέχρι να την συνηθήσει, και μετά να την ανεβάσει σταδιακά.

3. Το λινκ που μας έδωσες είναι μιας συγκεκριμένης ασφαλιστικής που μιλάει για 40% παραπάνω ατυχήματα. Δες αυτό που σου postαρα εγώ και θα δεις ότι η διαφορά είναι πολύ μικρότερη και κάνει λόγο για διαφορά 20% σε ατυχήματα που προκάλεσαν τραυματισμό. Επίσης αναφέρει ότι το κόστος επισκευής είναι 50% ακριβότερο στα BEV. Παρόλα αυτά, τα ασφάλιστρα παραμένουν πολύ χαμηλά, τουλάχιστον στο Model 3 που γνωρίζω. Γενικά εδώ αν δεν έχεις τρακάρει με υπαιτιότητα δικιά σου για πολλά χρόνια έχεις τεράστια μείωση στο ασφάλιστρο. Οπότε σου δίνουν κίνητρο να οδηγάς συνετά. Εγώ π.χ. έχω 80% έκτπωση στα αυτοκίνητά μου.

Ξεκάθαρα, συντριπτικά η κυρίως αιτία που γράφουν όλοι για τα ατυχύματα είναι η επιτάγχυνση. Τώρα αν στα 100 ατυχήματα τα δύο είναι από τον αυτόματο και εσύ θες να εστιάσεις σε αυτά και να μας γράφεις ότι ο αυτόματος προκαλεί τα ατυχήματα και γι αυτό αυξάνονται σε ορισμένες περιπτώσεις τα σφάιλστρα, δικαίωμά σου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Και τα σχόλια στο electrek και στα αναλογα fora/reddit είναι ήδη όλα τα λεφτα. Οι προσφορές (quotes) που παίρνουν από την tesla είναι 50-200% ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΕΣ από αυτά που ήδη πλήρωναν σε αλλες εταιρείες. Τυπικός lony. Απο την άλλη βάζω στοίχημα οτι πολύ θα πάνε να τα σκάσουν γιατί θα πιστεψουν οτι θα εχουν καλύτερη αντιμετώπιση στα service centers οπότε από εκει που βλεπαμε tweets τύπου "Elon I love the car but waiting 4 months for parts" τωρα θα διαβάζουμε "Elon, I love the car but waiting 4 months for parts AND tesla insurance doesn't cover the expenses". Είμαι τόσο σίγουρος.

Συνοπτικά : Another Smoke Effect αλλά συνεχίζω να τον θαυμάζω σαν πωλητή.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, isay είπε

Και τα σχόλια στο electrek και στα αναλογα fora/reddit είναι ήδη όλα τα λεφτα. Οι προσφορές (quotes) που παίρνουν από την tesla είναι 50-200% ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΕΣ από αυτά που ήδη πλήρωναν σε αλλες εταιρείες. Τυπικός lony. Απο την άλλη βάζω στοίχημα οτι πολύ θα πάνε να τα σκάσουν γιατί θα πιστεψουν οτι θα εχουν καλύτερη αντιμετώπιση στα service centers οπότε από εκει που βλεπαμε tweets τύπου "Elon I love the car but waiting 4 months for parts" τωρα θα διαβάζουμε "Elon, I love the car but waiting 4 months for parts AND tesla insurance doesn't cover the expenses". Είμαι τόσο σίγουρος.

Συνοπτικά : Another Smoke Effect αλλά συνεχίζω να τον θαυμάζω σαν πωλητή.

Ένα ενδιαφέρον σχόλιο απο reddit:

Why is it more expensive?

Because Tesla is building a pool of only expensive-to-repair vehicles. It would be like buying health insurance from a company that only insures smokers. There is no reason, or ever was any reason, to expect it to be cheaper. A pool of Tesla vehicles (Tesla Insurance) compared to a pool of every manufacturer (Geico, State Farm, etc) will always be more expensive.

Φαίνεται οτι απλά λειτουργούν σαν μεσίτες, δηλαδή δέν ασφαλίζουν οι ίδιοι, απλά μεταπωλούν την ασφάλεια απο άλλες εταιρίες, γι αυτό και πιό ακριβά

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, isay είπε

Και τα σχόλια στο electrek και στα αναλογα fora/reddit είναι ήδη όλα τα λεφτα. Οι προσφορές (quotes) που παίρνουν από την tesla είναι 50-200% ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΕΣ από αυτά που ήδη πλήρωναν σε αλλες εταιρείες. Τυπικός lony. Απο την άλλη βάζω στοίχημα οτι πολύ θα πάνε να τα σκάσουν γιατί θα πιστεψουν οτι θα εχουν καλύτερη αντιμετώπιση στα service centers οπότε από εκει που βλεπαμε tweets τύπου "Elon I love the car but waiting 4 months for parts" τωρα θα διαβάζουμε "Elon, I love the car but waiting 4 months for parts AND tesla insurance doesn't cover the expenses". Είμαι τόσο σίγουρος.

Συνοπτικά : Another Smoke Effect αλλά συνεχίζω να τον θαυμάζω σαν πωλητή.

 

14 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Ένα ενδιαφέρον σχόλιο απο reddit:

Why is it more expensive?

Because Tesla is building a pool of only expensive-to-repair vehicles. It would be like buying health insurance from a company that only insures smokers. There is no reason, or ever was any reason, to expect it to be cheaper. A pool of Tesla vehicles (Tesla Insurance) compared to a pool of every manufacturer (Geico, State Farm, etc) will always be more expensive.

Φαίνεται οτι απλά λειτουργούν σαν μεσίτες, δηλαδή δέν ασφαλίζουν οι ίδιοι, απλά μεταπωλούν την ασφάλεια απο άλλες εταιρίες, γι αυτό και πιό ακριβά

  • Καταρχάς τι μας ενδιαφέρει εμάς αν η ασφαλιστική είναι δικιά της ή αν είναι broker και χρησιμοποιεί άλλη εταιρία από πίσω; Επιπλέον μπορεί για αρχή να είναι έτσι σαν ημίμετρο μέχρι να δουν πως πάει και μετά να κάνουν αυτό που πραγματικά έχουν στο νου τους ως τελική μορφή.
  • Κατα δεύτερον φυσικά εστιάζετε στα σχόλια που λένε ότι τα quotes που παίρνουν είναι ακριβότερα από αυτά που χρησιμοποιούν ήδη. Κάποιοι άλλοι γράφουν ότι μεταδήδησαν διότι πήραν χαμηλότερα.
  • Τρίτον που ξέρετε αν ο καθένας (και στο θετικό και στο αρνητικό πάντα) από αυτούς που postάρουν εκεί μέσα έχει πραγματικά Tesla ή δεν είναι κάποιο fanboy ή κάποιος που δεν χωνεύει την Tesla όπως εσείς και απλά Postάρει παραμύθια;
  • Τέταρτον κρίνετε μία υπηρεσία στην 1η ώρα που βγήκε χωρίς ουσιαστικά να υπάρχουν χειροπιαστά στοιχεία για το τι προσφέρει και πόσο κοστίζει και στηρίζεστε σε posts κάποιων στο reddit ή στο electrek που δεν ξέρετε αν αληθεύουν καν, εστιάζοντας πάντα σε αυτά που σας ιντριγκάρουν.
  • Πέμπτον που ξέρετε το used case / background του κάθενος από αυτούς που γράφουν ακόμα και αν είναι πραγματικά αυτά που γράφουν; Η προσφορά που παίρνουν καλύπτει να ίδια πράγματα και τα ίδια ποσά; Πως το ξέρετε αυτό; Αν π.χ. κάποιος χρησιμοποιεί την ασφαλιστική του για το παραμικρό (π.χ. επισκευές από πέτρες) και πάει να πάρει quote από την Tesla Insurance και το δουν και του δώσουν 30% ακριβότερη ασφάλεια, αυτός πάει γυρεύοντας και θα του αυξηθεί και στην ήδη υπάρχουσα ασφαλιστική που χρησιμοποιεί από την επόμενη ανανέωση. Ένα άλλο used case είναι κάποιος να έχει 6μηνιαίο ή ετήσιο συμβόλαιο με ποσό π.χ. στα 100 USD/month το οποίο είναι ακόμα σε ισχύ. Μπορεί να είναι π.χ. στον 9ο μήνα ή στον 10ο. Και στο συγκεκριμένο zip να έχει γίνει αύξηση λόγω πολλών ατυχωμάτων / ακριβότερου service. Παίρνει λοιπόν αυτός quote στα 250 USD από την Tesla Insurance το οποίο είναι ακριβότερο από τα 100 που πληρώνει τώρα, αλλά στο 12μηνό στην  επόμενη ανανέωση και η άλλη θα του το πάει π.χ. στα 280.

Γενικά υπάρχουν άπειρα used cases αλλά φυσικά εσείς κρίνετε από σχόλια σε κάποια forum για μία ολοκαίνουργια υπηρεσία ορισμένων ωρών στηριζόμενοι πάντα εκεί που θέλετε να εστιάσετε και σας συμφέρει. Είναι απορίας άξιο το μίσος που τρέφετε για αυτή την εταιρία και φυσικά κάποια στιγμή αφού σας έχουν πάρει χαμπάρι όλοι, θα σταματήσουν οι περισσότεροι να δίνουν σημασία στα όσα γράφετε. Λες και σας έχουν κάψει το σπίτι για να μη πω τίποτα πιο βαρύ.

Αφήστε το να τσουρλίσει λίγες βδομάδες έστω και μετά κρίνουμε εκ του ασφαλούς. Στην τελική υπάρχουν και αξιόπιστες πηγές που σε βάθος χρόνου θα το κρίνουν. Μπορεί να είναι μάπα, μπορεί να είναι και εξαιρετικό. Στο 2ωρο πάντως και από πρόχειρα σχόλια τυχαίων αναμφίβολα δεν μπορείς να το κρίνεις επαρκώς.

Επεξ/σία από Paladin-}LoA{-
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Μια παρατήρηση για την ασφάλεια της tesla

15 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Ένα ενδιαφέρον σχόλιο απο reddit:

Why is it more expensive?

Because Tesla is building a pool of only expensive-to-repair vehicles. It would be like buying health insurance from a company that only insures smokers. There is no reason, or ever was any reason, to expect it to be cheaper. A pool of Tesla vehicles (Tesla Insurance) compared to a pool of every manufacturer (Geico, State Farm, etc) will always be more expensive.

Ποια άλλη ασφαλιστική εταιρεία είναι σε θέση να καταγράφει και να αξιολογεί συνεχώς την οδηγική συμπεριφορά των οδηγών που ασφαλίζει και να διαμορφώνει αναλόγως το ύψος των ασφαλίστρων;

2. Μια ανάλυση για την αγορά του model 3 στην Κίνα. Σύμφωνα με τα στοιχεία εδώ, η tesla έχει πουλήσει το πρώτο μισό του 2019:

- 11.877 model 3

- 8.925 model s/x

Η αναλογία model 3 προς προς model s/x είναι 1,3 model 3 για κάθε 1 model s/x.

Στον υπόλοιπο κόσμο η tesla έχει πουλήσει το πρώτο μισό του 2019:

- 116.600 model 3

- 20.900 model s/x

Η αναλογία στον υπόλοιπο κόσμο είναι 5,6 model 3 για κάθε ένα model s/x.

Από τα παραπάνω δεδομένα, καθίσταται προφανές, ότι οι χαμηλές πωλήσεις του model 3 στην Κίνα οφείλονται στο gigafactory 3. Αν η Κίνα είχε την ίδια αναλογία τότε θα είχε πουλήσει 50.000 model 3 στο εξάμηνο, δηλαδή 100.000 σε ετήσια βάση. Πιστεύω σε αυτή την αγορά απευθύνεται (με το καλημέρα) το gigafactory 3 και μάλιστα χωρίς να λαμβάνουμε υπόψη τον παράγοντα των δασμών. Με αυτόν μέσα είναι ακόμα μεγαλύτερη.

3. Επίσης μιας και εδώ μέσα υπάρχει ένα trend κατά της ποιότητας της tesla, ας θαυμάσουμε λίγο και γερμανική αξιοπιστία. Ανακαλεί η mercendes 26.000 αυτοκίνητα γιατί δεν έχουν τοποθετήσει σωστά την μπαταρία και όλα αποτελούν κίνδυνο/θάνατο σε περίπτωση ατυχήματος. Και δεν "έτυχε" σε μερικά να κάτσει η στραβή. Αφορά το 100% των C300 και AMG C43 που κατασκευάστηκαν από τον Αύγουστο του 2018 έως και Ιούλιο του 2019. Καλή φάση ε;

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η κινεζική αγορά θα καθορίσει όντως πολλά. Και το Elektrek έχει την ίδια άποψη. Επίσης γράφει για τη μικτή εικόνα της ασφάλειας της Tesla σαν πρωτο δείγμα αναφέροντας ότι σε κάποιους ρίχνει την τιμη, σε κάποιους άλλους ομως την ανεβάζει. Αναφέρει επισης οτι σε ευρωπαϊκές χώρες που έχει δυνατή παρουσία,  έχει full παραγγελίες για τους επόμενους 1-2 μήνες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Droulas13 είπε

1. Μια παρατήρηση για την ασφάλεια της tesla

Ποια άλλη ασφαλιστική εταιρεία είναι σε θέση να καταγράφει και να αξιολογεί συνεχώς την οδηγική συμπεριφορά των οδηγών που ασφαλίζει και να διαμορφώνει αναλόγως το ύψος των ασφαλίστρων;

Δυστυχώς θα σε διαψεύσει η ίδια η tesla που δηλώνει ξεκαθαρα οτι η τιμή προσφοράς δεν εχει καμια σχέση με την οδηγική συμπεριφορά των οδηγών (open spoiler)

Spoiler

spacer.png

Πάμε λιγο πιο πέρα να δουμε τι ειχε υποσχεθεί τον απρίλιο (και έχουμε σχεδόν Σεπτέμβρη) αλλά σημασία εχει αυτό που γράφει για τον τρόπο υπολογισμου (open spoiler)

Spoiler

spacer.png

Για να "Ελονίσω" λίγο, αν παίξουμε με τις λέξεις, ο Λονι ΔΕΝ ειπε ψέματα για τις τιμές. Είναι όντως φθηνότερες από την ακριβότερη ασφαλιστική εταιρεία. Αν οι αγοραστές παρερμήνευσαν οτι οι προσφερόμενες τιμές θα ειναι πιο φθηνές από το μέσο όρο που ζητάνε οι εταιρίες (και μιλάμε για κανονικό κωλοπιασμα), φταίει ο Λονι ή φταίνε αυτοί που ακομα πιστευουν στις υποσχέσεις του, πριν τις δουν πραγματικοτητα με ολες τις λεπτομέριες;

Κάτι σαν το model 3 στα 27500 (35000 μείον την φοροαπαλαγή των 7500)

Τέλος μετά απο 2 ώρες η υπηρεσία "εκλεισε προσωρινά για αναβάθμιση του αλγοριθμου" και συνεχιζει να ειναι offline.

Συνεχίζω να πιστευω οτι ήταν κάποιο smoke effect για κάτι που τελικά δεν βγήκε στον αέρα

8 ώρες πριν, Droulas13 είπε

3. Επίσης μιας και εδώ μέσα υπάρχει ένα trend κατά της ποιότητας της tesla, ας θαυμάσουμε λίγο και γερμανική αξιοπιστία. Ανακαλεί η mercendes 26.000 αυτοκίνητα γιατί δεν έχουν τοποθετήσει σωστά την μπαταρία και όλα αποτελούν κίνδυνο/θάνατο σε περίπτωση ατυχήματος. Και δεν "έτυχε" σε μερικά να κάτσει η στραβή. Αφορά το 100% των C300 και AMG C43 που κατασκευάστηκαν από τον Αύγουστο του 2018 έως και Ιούλιο του 2019. Καλή φάση ε;

Καλή φάση ειναι οτι η mercendes δειχνει το σεβασμό σε αυτους που την εμπιστευτηκαν και δεν δίστασε να ανακοινώσει την ανακληση, παρολο το κόστος (οικονομικο και marketing). Αντίθετα η tesla εχει υπεχρονισμένες μπαταρίες που αρπάζουν φωτιά, αξόνια που σπάνε και βγαίνεις απο το δρόμο, προβληματικό beta autopilot level2 που σκοτώνει κόσμο και επειδή δεν θελει να παραδεχτεί το πρόβλημα (ουτε να αναλάβει το κόστος βεβαια), το μονο που έκανε ήταν να μειώσει μεσω software update τη μεγιστη χωρητικότητα φόρτισης, ωστε να μη ζοριζονται οι μπαταρίες και να αρπάζουν φωτια. Αυτοι που πλήρωσαν μπαταρία για αυτονομια Χ, εχουν πλεον αυτονομια Χ-20% αλλά δεν εγινε κανενα refund στα χρήματα που πληρώθηκαν. 

Πες μου seriously, αν ήσουν κάτοχος και των δυο οχημάτων, ποια εταιρεία θα θεωρούσες οτι σε σέβεται σαν πελάτη της;

Καλή φάση ε;

 

8 ώρες πριν, Droulas13 είπε

2. Μια ανάλυση για την αγορά του model 3 στην Κίνα. Σύμφωνα με τα στοιχεία εδώ, η tesla έχει πουλήσει το πρώτο μισό του 2019:

- 11.877 model 3

- 8.925 model s/x

Η αναλογία model 3 προς προς model s/x είναι 1,3 model 3 για κάθε 1 model s/x.

Στον υπόλοιπο κόσμο η tesla έχει πουλήσει το πρώτο μισό του 2019:

- 116.600 model 3

- 20.900 model s/x

Η αναλογία στον υπόλοιπο κόσμο είναι 5,6 model 3 για κάθε ένα model s/x.

Από τα παραπάνω δεδομένα, καθίσταται προφανές, ότι οι χαμηλές πωλήσεις του model 3 στην Κίνα οφείλονται στο gigafactory 3. Αν η Κίνα είχε την ίδια αναλογία τότε θα είχε πουλήσει 50.000 model 3 στο εξάμηνο, δηλαδή 100.000 σε ετήσια βάση. Πιστεύω σε αυτή την αγορά απευθύνεται (με το καλημέρα) το gigafactory 3 και μάλιστα χωρίς να λαμβάνουμε υπόψη τον παράγοντα των δασμών. Με αυτόν μέσα είναι ακόμα μεγαλύτερη.

Το άλμα σκέψης από την αναλογία ειναι αυτό που λέμε "από το lidl". Υπο αυτό το πρίσμα πρεπει να φτιάξει και ένα εργοστάσιο στην Ινδία, οπου εκει η διαφορά ειναι ακομα μεγαλύτερη. Oh wait, ο Λονι ειπε οτι εκει θα αργήσει να παει. Στην Ελλάδα ποια ειναι η αναλογία; Να περιμένουμε εργοστάσιο; 

 

10 ώρες πριν, Paladin-}LoA{- είπε
  • υπάρχουν άπειρα used cases αλλά φυσικά εσείς κρίνετε από σχόλια σε κάποια forum για μία ολοκαίνουργια υπηρεσία ορισμένων ωρών στηριζόμενοι πάντα εκεί που θέλετε να εστιάσετε και σας συμφέρει. Είναι απορίας άξιο το μίσος που τρέφετε για αυτή την εταιρία και φυσικά κάποια στιγμή αφού σας έχουν πάρει χαμπάρι όλοι, θα σταματήσουν οι περισσότεροι να δίνουν σημασία στα όσα γράφετε. Λες και σας έχουν κάψει το σπίτι για να μη πω τίποτα πιο βαρύ.

Θα συμφωνούσα απολυτα και θα υπερασπιζομουν την πρώτη προταση αν αφορούσε μια οποιαδήποτε νεα εταιρεία ή οποιοδήποτε νεο αγνωστο επιχειρηματία. Ελα όμως που αφορά τον supreme leader με τεράστιο ιστορικό απο ανεκπλήρωτες υποσχέσεις, ασεβεια προς τους απαντες (εκτος της τσέπης του) και ένα καταγεγράμμένο πρόστιμο 40μυρίων από απάτη

Για το υπολοιπο του quote. Αν εσυ το βλεπεις μίσος, προβλημα σου το πως το ερμηνευεις, εγω το βλέπω υποχρεωση να τονίζω τα κακώς κείμενα για να ενημερώσω και προστατευσω αλλους. Πιστεψε με το κανω συνεχεια στη ζωή μου. Αν πχ ενα βενζιναδικο στη γειτονιά φάει προστιμο για νοθευση να εισαι σιγουρος οτιι θα ενημερώσω ολους τους δικους μου που μένουν ή περνάνε από τη γειτονιά μου. Αν εσυ το βλέπει μίσος ... δεν ειναι δικό μου θέμα.

Λίγο offtopic : Τον Sinboy υποθετω τον ξέρεις. Ηρθε προχτές το ανιψάκι μου και μου λεει οτι ειναι φοβερός τραγουδιστής, εχει γαμώ τα στυλ, λεει φοβερά πραγματα για την κοινωνία και οτι θελει να παει σε συναυλία του (τα γνωστά 10λεπτα που εμφανιζεται οπου του τα σκάνε) και οτι ειναι φοβερό προτυπο. Λόγω της αφέλειας της ηλικίας του, του εξήγησα οτι ο τυπάς ειναι απατεωνίσκος που κάνει αρπαχτή από αφελείς, τον νοιάζει μονο η "αλητεία" και η τσέπη του και στο τέλος του εβαλα και 1-2 βιντεάκια στο ΥΤ να τον ακουσει να τραγουδα χωρίς το autotune. Μπορεί να του μάμησα λιγο το προτυπο, αλλά ακομα κι αν συνεχίσει να ακουσει τη μουσική του (δικαιωμα απολυτο του παιδιου) να μην κατεβάζει αμασητο το κουτοχορτο. 

1 ώρα πριν, Paladin-}LoA{- είπε

.... Αναφέρει επισης οτι σε ευρωπαϊκές χώρες που έχει δυνατή παρουσία,  έχει full παραγγελίες για τους επόμενους 1-2 μήνες. 

Ναι για αυτό έχει μαμηθεί να κάνει εκπτώσεις επι των εκπτώσεων και να επαναματαφέρει το free charging, αυτο που εχει κοψει 2 φορες γιατί δε συμφέρει. Αν κάτι έχει unlimited demand ανεβαζεις τιμές, δεν κατεβάζεις. Απλά μαθηματικά εμπορίου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, isay είπε

Δυστυχώς θα σε διαψεύσει η ίδια η tesla που δηλώνει ξεκαθαρα οτι η τιμή προσφοράς δεν εχει καμια σχέση με την οδηγική συμπεριφορά των οδηγών (open spoiler)

Προς το παρόν.

Το θέμα είναι, ότι είναι η μόνη που έχει την δυνατότητα να συσχετίσει την οδηγική συμπεριφορά με το ύψος των ασφαλίστρων.

10 ώρες πριν, isay είπε

Καλή φάση ειναι οτι η mercendes δειχνει το σεβασμό σε αυτους που την εμπιστευτηκαν και δεν δίστασε να ανακοινώσει την ανακληση, παρολο το κόστος (οικονομικο και marketing).

Με άλλα λόγια λες, "ναι οκ, παραδέχομαι ότι τελικά και άλλες εταιρείες αυτοκινήτων είναι αναξιόπιστες, αλλά τουλάχιστον το παραδέχονται", γιατί μέχρι τώρα ξέραμε, ότι η μόνη αναξιόπιστη ήταν τεσλα.

Τώρα για την ανακοίνωση της mercendes, κάποιο ατύχημα μπορεί να έγινε, κάποιος πραγματογνώμονας θα εκτίμησε ότι η μπαταρία δεν ήταν καλά τοποθετημένη και αναγκαστήκανε να κάνουν ανάκληση μετά από 11 μήνες, όπου καθημερινά παρήγαγαν αναξιόπιστα αυτοκινήτα πολλών δεκάδων χιλιάδων δολαρίων.

10 ώρες πριν, isay είπε

Το άλμα σκέψης από την αναλογία ειναι αυτό που λέμε "από το lidl". Υπο αυτό το πρίσμα πρεπει να φτιάξει και ένα εργοστάσιο στην Ινδία, οπου εκει η διαφορά ειναι ακομα μεγαλύτερη. Oh wait, ο Λονι ειπε οτι εκει θα αργήσει να παει. Στην Ελλάδα ποια ειναι η αναλογία; Να περιμένουμε εργοστάσιο; 

Όταν επιτίθεσαι σε κάποιον (που ούτε καν αναφερόταν σε εσένα) που παραθέτει συλλογισμό που στηρίζεται σε συγκεκριμένα στοιχεία, προσβάλλοντάς τον, ότι είναι "από το lidl" τουλάχιστον η επιχειρηματολογία σου να μην είναι αξίας που ακόμα και τα lidl δεν θα καταδεχόταν να βάλει στα μαγαζιά της.

Που κολλάει ρε άνθρωπε η Ινδία και η Ελλάδα. Μιλάς για χώρες στις οποίες η tesla δεν έχει ΚΑΝ επίσημη δραστηριότητα και που όποια αυτοκίνητα tesla κυκλοφορούν στους δρόμους τους είναι από εισαγωγή από άλλη χώρα.

Εγώ σου μιλάω για Κίνα, στην οποία το πρώτο μισό του 2019 πουλήθηκε το 30% των παγκόσμιων πωλήσεων των model s/x και την συγκρίνω με τις υπόλοιπες παγκόσμιες πωλήσεις της tesla και εσύ απαντάς με αυτά τα αστεία επιχειρήματα;

Και λες ότι η σκέψη μου είναι για τα lidl;

Δεν πέρασαν καλά καλά 8 μήνες από τότε που "γέλαγες με το ανέκδοτό μου" που έλεγα, ότι δεν αποκλείεται να δούμε τα πρώτα model 3 στην Κίνα να κατασκευάζονται πριν το τέλος του 2020 και τελικά θα δούμε τα πρώτα πριν κλείσει το 2019. Και συνεχίζεις να εκτίθεσαι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Το θέμα είναι, ότι είναι η μόνη που έχει την δυνατότητα να συσχετίσει την οδηγική συμπεριφορά με το ύψος των ασφαλίστρων.

Με άλλα λόγια λες, "ναι οκ, παραδέχομαι ότι τελικά και άλλες εταιρείες αυτοκινήτων είναι αναξιόπιστες, αλλά τουλάχιστον το παραδέχονται", γιατί μέχρι τώρα ξέραμε, ότι η μόνη αναξιόπιστη ήταν τεσλα.

Τώρα για την ανακοίνωση της mercendes, κάποιο ατύχημα μπορεί να έγινε, κάποιος πραγματογνώμονας θα εκτίμησε ότι η μπαταρία δεν ήταν καλά τοποθετημένη και αναγκαστήκανε να κάνουν ανάκληση μετά από 11 μήνες, όπου καθημερινά παρήγαγαν αναξιόπιστα αυτοκινήτα πολλών δεκάδων χιλιάδων δολαρίων.

Θα σχολιασω μονο αυτα τα 2 γιατι τα αλλα με αφηνουν αδιαφορο και δεν εχουμε και στοιχεια ετσι και αλλιως απο μια νεα αγορα με υποτιποδης ακομα υποδομες.

Το οτι εχει αυτη τη δυνατοτητα συσχετισης της οδηγικης συμπεριφορας για να κανει quotes τιμων δεν σημαινει οτι ειναι και νομιμο να το κανει (ουτε και παρανομο θα φτασω σε αυτο). Σημαινει οτι μπορει και παρακολουθει μερος της ζωης σου που την ενδιαφερει και σε τιμολογει αναλογα. Σημαινει οτι βγαζει αυθαιρετα συμπερασματα και ποινικοποιει συμπεριφορες χρησιμοποιοντας πρωσοπικα δεδομενα σου, το οτι παραχωρεις δικαιωματα δεν το κανει ταυτοχρονα και νομιμο. Μπορει σε καποια μερη να ειναι και σε αλλα οχι αυτο θελω να πω. Το οτι μπορει να το κανει δεν το κανει και αυτοματα νομιμο.

Η συγκεκριμενη ανακοινωση της mercedes ειναι στην ιδια κατηγορια της tesla με τα mismatch panels κοινως πολυ μικρης σημασιας, οχι οτι κακως αναφερεται ουτε οτι δεν υπηρχαν αλλες κατα καιρους απο ολους. Καλώς αναφερετε αλλα δεν προκοιτε για κατι παραπανω απο μια βαση που δεν συγκρατει καλα μια μπαταρια και κουναει, μικρο το κακο και απιθανο (αλλα οχι μηδενικο) το να προκαλεσει θεματα ατυχηματος. Καλως αναφερθηκε οπως και πρεπει αλλα δεν εχει λογο να τις μετραμε. Το μονο αξιοποινο που ειχα βρει σαν ατελειες στα tesla ειναι το θεμα με τις αναρτησεις (που φτιαχτικε ως ανακληση οπως κανουν ολοι οποτε ολα καλα) και το θεμα στις βαφες που εκει ειναι ξεκαθαρη παπαρια τους για μειωση κοστους ( η λεπτη βαφη μονο καστος μειωνει-δεν μιλαω για κακο βαψιμο). Διορθωθηκαν οπως οφειλαν και παμε παρακατω, ολες οι εταιρειες κανουν λαθη ή εχουν καποια αστοχια υλικου. Το θεμα ειναι παντα πως το αντιμετοπιζουν. Συνηθως γινετε με ανακλησεις παρτιδων και ειναι λογικο, μεμονομενες αστοχιες ειναι σπανιες ενω αστοχιες παρτιδων ποιο ευρης και οπως κανεις δεν φτιαχνει ολα τα εξαρτιματα μονος του (ουτε και η tesla) μπορει να κανει καποιο καιρο να το παρει χαμπαρι ή να βγουν αρκετα στατιστικα απο αρκετες αστοχιες ωστε να το περιορισει σε παρτιδα ή μεμονομενα περιστατικα. Λογικο. Συμβαινει παντου και σε ολους αναξιο αναφορας για ολους πχ. λεω για τις αναρτησεις που κατερεαν και εκραζα την tesla, δεν ειναι κατασκευης tesla δεν εφταιγε αυτη για το συμβαν αλλα ηταν πρωτης τοποθετησης σε αμαξι της οποτε αυτη φερει ευθηνη επιδιωρθωσης και μονο αυτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, primeragt είπε

Θα σχολιασω μονο αυτα τα 2 γιατι τα αλλα με αφηνουν αδιαφορο και δεν εχουμε και στοιχεια ετσι και αλλιως απο μια νεα αγορα με υποτιποδης ακομα υποδομες.

Το οτι εχει αυτη τη δυνατοτητα συσχετισης της οδηγικης συμπεριφορας για να κανει quotes τιμων δεν σημαινει οτι ειναι και νομιμο να το κανει (ουτε και παρανομο θα φτασω σε αυτο). Σημαινει οτι μπορει και παρακολουθει μερος της ζωης σου που την ενδιαφερει και σε τιμολογει αναλογα. Σημαινει οτι βγαζει αυθαιρετα συμπερασματα και ποινικοποιει συμπεριφορες χρησιμοποιοντας πρωσοπικα δεδομενα σου, το οτι παραχωρεις δικαιωματα δεν το κανει ταυτοχρονα και νομιμο. Μπορει σε καποια μερη να ειναι και σε αλλα οχι αυτο θελω να πω. Το οτι μπορει να το κανει δεν το κανει και αυτοματα νομιμο.

Κοίτα ανάλογα τι παρακολουθεί. Αν πχ παρακολουθεί αν υπερβαίνεις τα όρια ταχύτητας, αν αλλάζεις λωρίδες χωρίς να ειδοποιείς, αν κάνεις συνεχώς drag races στα φανάρια. Αν περνάς συχνά με κόκκινο. Δεν βλέπω τον λόγο να μην καταγράφονται αυτά, ειδικά αν καταγράφονται με αυτοματοποιημένο τρόπο. Δεν χρειάζεται να καταγράφεται η ώρα και η ακριβή τοποθεσία.

9 λεπτά πριν, primeragt είπε

Η συγκεκριμενη ανακοινωση της mercedes ειναι στην ιδια κατηγορια της tesla με τα mismatch panels κοινως πολυ μικρης σημασιας, οχι οτι κακως αναφερεται ουτε οτι δεν υπηρχαν αλλες κατα καιρους απο ολους. Καλώς αναφερετε αλλα δεν προκοιτε για κατι παραπανω απο μια βαση που δεν συγκρατει καλα μια μπαταρια και κουναει, μικρο το κακο και απιθανο (αλλα οχι μηδενικο) το να προκαλεσει θεματα ατυχηματος. Καλως αναφερθηκε οπως και πρεπει αλλα δεν εχει λογο να τις μετραμε.

Δεν διάβασες προσεκτικά το άρθρο:

In the event of a crash, the battery may disconnect from the terminals, which affects post-crash functions that require a power supply. Features like the hazard lights, for example, may not work. Additionally, the battery could eject from the car and become a road hazard for other drivers.

και εδώ: Additionally, busted mounting brackets can send a battery flying out of the engine compartment.

Δηλαδή, σε περίπτωση σύγκρουσης θα έβλεπες μια μπαταρία να εκτοξεύεται και όποιον πάρει ο χάρος.

Πολύ σοβαρό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...