Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Χαίρομαι ιδιαιτέρως που έχεις βρεις ένα σκοπό ζωής φίλε μου.🤣

Στο έχουν γράψει τόσοι άλλοι, και εσύ επιμένεις. Τόσα ατυχήματα με τόσες άλλες μάρκες αυτοκινήτων, εσύ επιμένεις να postάρεις αυτή που έχεις βάλει στο μάτι.

Τόσο καιρό δεν λέτε να καταλάβετε ότι το AI που εκτελεί χρέη autopilot βασίζεται σε μια άκρως προβληματική τεχνολογία που δεν αντιλαμβάνεται τον έξω κόσμο ούτε στο επίπεδο ενός εντόμου. Δεν υπάρχει σήμερα AI ικανό για αυτόνομη οδήγηση(το παραδέχονται, επιτέλους, ηγέτες του χώρου) και ο Musk δεν μπορεί να το αλλάξει. Χώρια τα άλλα προβλήματα που αφορούν αποκλειστικά την Tesla και την ωριμότητα των προϊόντων της(αυτανάφλεξη, αξιοπιστία μπαταριών κλπ.).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Leaked photos από το gigafactory 3:

spacer.png

EC5mKV7XkAAlIGg?format=jpg&name=large

και video:

 

Να σημειώσω, ότι βρισκόμαστε 7 μήνες από τα εγκαίνια της έναρξης της κατασκευής, 1 μήνα πριν ξεκινήσει η δοκιμαστική παραγωγή και 4 μήνες πριν ξεκινήσει κανονικά η παραγωγή.

Πάρτε και μια εξωτερική:

Clipboard01.jpg.07fc4e0dc3213177cc5f790f1b565a2c.jpg

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά ποιο autopilot, τα έχουμε ξαναπεί...Ένα υποτυπωδώς εφαρμοσμένο Level 2 είναι το οποίο κατά την γνώμη μου, δεν θα έπρεπε να υπάρχει καν σαν δυνατότητα. Χίλιες φορές level 1, με adaptive cruise control, lane assist κλπ.

Ο λόγος είναι η εγγενής αδυναμία του ανθρώπινου εγκεφάλου να διατηρήσει την προσοχή του σε κάτι που είναι ανιαρό. Κρατώντας τα χέρια στο τιμόνι αλλά μη έχοντας τον έλεγχο, ο οδηγός γρήγορα χάνει το ενδιαφέρον του, χάνει την συγκέντρωση του και τείνει να απασχοληθεί με άλλα θέματα, να σκέφτεται οτιδήποτε άλλο εκτός από την οδήγηση, και αν είναι κουρασμένος μπορεί και να κοιμηθεί. Ότι και να κάνει, θα προσέξει μια θα προσέξει δύο, μετά από λίγα δρομολόγια δεν θα ασχολείται καν.

Όσο για το αν υπάρχουν πλήρως αυτόνομα οχήματα, η Waymo διαβάζω ότι κάνει μεγάλη πρόοδο.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Στο έχουν γράψει τόσοι άλλοι, και εσύ επιμένεις. Τόσα ατυχήματα με τόσες άλλες μάρκες αυτοκινήτων, εσύ επιμένεις να postάρεις αυτή που έχεις βάλει στο μάτι.

 

Φωτιές, SUA, whompy wheels, autopilot, summon, phantom braking. Τοσο fail μαζεμένο δέν έχει καμία άλλη μάρκα αυτοκινήτου

22 ώρες πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Επίσης εδώ μπορείς να δεις ότι ο μέσος όρος ασφάλιστρων για το M3 είναι πιο κάτω και από ένα Camry. Είναι συγκεκριμένα τα states με το πρόβλημα που αναφέρεις και φυσικά το σχόλιο σου ότι είναι από τα ατυχήματα του αυτόματου πιλότου δεν χρίζει καν σχολιασμού. 🤣

https://cleantechnica.com/2019/08/26/high-performance-electric-cars-have-higher-accident-rates-finds-axa/

“We saw that in the micro and small-car classes, slightly fewer accidents are caused by electric autos. If you look at the luxury and SUV classes, however, we see 40% more accidents with electric vehicles,” Zahnd says. “We of course have thought about what causes this and acceleration is certainly a topic.”

Όσο για τα ασφάλιστρα: Insurance rate increased. Anyone else?

Δέν υπάρχει συνομοσία του big insurance. Πιό πολλά ατυχήματα και πιό ακριβή επισκευή οδηγεί σε αυξήσεις. BTW, οι τιμές που λένε σε αυτό το thread δέν έχουν καμία επαφή με το άρθρο που συγκρίνει Model 3 με Camry.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 22/8/2019 στις 1:07 ΜΜ, Fubar.gr είπε

Και απ ότι φαίνεται υπάρχουν αρκετές παλιότερες αναφορές για φωτιές απο φωτοβολταικά της Solarcity.

Περιμένω τώρα τους fans να πούν οτι και οι σκεπές χωρίς Φ/Β παίρνουν φωτιά, και οτι όλο αυτό είναι FUD απο το Big Roof.

Λίγο άστοχη η αναλογία σου. Πιο σωστό θα ήταν "Περιμένω τώρα τους fans να πούν οτι και άλλες σκεπές με Φ/Β παίρνουν φωτιά."

Τι λες, δεν είναι καλό να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης; Ας πάρουμε πχ τα δεδομένα της Αγγλίας.

Το 2016 κατέγραψε 49 φωτιές στις φωτοβολταικές εγκαταστάσεις της χώρας. Πόσα MW φωτοβολταικών είχαν εγκατασταθεί στην Αγγλία μέχρι και το 2016; 11.562 MW. Πόσα MW φωτοβολταικών έχει εγκαταστήσει η Solarcity/Tesla μέχρι σήμερα; Περίπου 3.500. Δηλαδή το 30% της Αγγλίας όταν το 2016 οι φωτιές ήταν 49 ετησίως. Κατ' αναλογία δηλαδή αντιστοιχούν 15 φωτιές ετησίως  σε φωτοβολταικές εγκαταστάσεις της Solarcity/Tesla.

Και μάλιστα στην Αγγλία οι αποδόσεις των φωτοβολταικών είναι ιδιαιτέρως χαμηλές (τα 11.562 MW παρήγαγαν το 2016 μόλις 10.292 MWh, όταν το σύνηθες σε καλύτερα κλίματα είναι οι αποδόσεις να φτάνουν και να ξεπερνούν τα 15.000 MWh με αντίστοιχη εγκατεστημένη ισχύ.) Με αυξημένη παραγωγή δεν αποκλείεται να είχαν πολλές περισσότερες φωτιές και στην Αγγλία.

Επεξ/σία από Droulas13
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Φωτιές, SUA, whompy wheels, autopilot, summon, phantom braking. Τοσο fail μαζεμένο δέν έχει καμία άλλη μάρκα αυτοκινήτου

Φωτιές πολύ λιγότερες σε σύγκριση με τα συμβατικά. Σε ότι άρρωστο λινκ βάζεις υπάρχουν άλλα να στα αντικρούσουν. Στην τελική τα στατιστικά δεν λες ότι σε ενδοαφέρουν; Πάρε λοιπόν αυτό και αυτό από την NHTSA. Προφανώς εσύ ξέρεις καλύτερα. Το autopilot είναι lvl 2 beta και είναι στην ευθύνη του οδηγού αν το χρησιμοποιήσει και το ΠΩΣ θα το χρησιμοποιήσει. Και το SUA φυσικά συνδέεται στο ίδιο κομμάτι. Το summon επίσης όπως και το phantom braking. Και πρόσφατα ανακοίνωσε ότι αν δεν βγει η τελική έκδοση του Advanced summon δεν πρόκειται να αυξήσει τις τιμές. Τα μισά απ΄όσα αναφέρεις εδώ είναι από το autopilot.

Τα αμάξια ΑΝ το οδηγάς συνηδειτά έχουν τέλεια οδηγική συμπεροφιρά, είναι απόλαυση να τα οδηγάς και εξαιρετικά ασφαλή, ίσως το ασφαλέστερα στον κόσμο. 

Το θέμα με τις αναρτήσεις στο S το έλυσαν, τα προβλήματα του X επίσης σιγά σιγά τα φτιάχνουν, το QA του Model 3 υπάρχουν αναφορές ότι γίνεται όλο και καλύτερο και αποφεύγονται θέματα τύπου body painting κλπ. Και μιλάμε για μία αυτοκινητοβιομηχανία δεκαετίας που ουσιαστικά το πρώτο της αμάξι το έβγαλε το 12. Τα προβληματάκια τους τα έχουν αλλά το παλεύουν και αναμφίβολα έχουν τεράστια απήχηση στον κόσμο (θετική ευτυχώς στην πλειοψηφία του κόσμου). Γι αυτό σπάνε και το ένα ρεκόρ μετά το άλλο.

 

2 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

https://cleantechnica.com/2019/08/26/high-performance-electric-cars-have-higher-accident-rates-finds-axa/

“We saw that in the micro and small-car classes, slightly fewer accidents are caused by electric autos. If you look at the luxury and SUV classes, however, we see 40% more accidents with electric vehicles,” Zahnd says. “We of course have thought about what causes this and acceleration is certainly a topic.”

Όσο για τα ασφάλιστρα: Insurance rate increased. Anyone else?

Δέν υπάρχει συνομοσία του big insurance. Πιό πολλά ατυχήματα και πιό ακριβή επισκευή οδηγεί σε αυξήσεις. BTW, οι τιμές που λένε σε αυτό το thread δέν έχουν καμία επαφή με το άρθρο που συγκρίνει Model 3 με Camry.

Καλά εδώ είναι να γελάς. Καταρχάς εσύ ο ίδιος μας γράφεις ότι κάποιες ασφαλιστικές το κάνουν λόγω της τρελής επιτάγχυνσης που έχει το αμάξι, στο οποίο γίνεται κατάχρηση από καποιους οδηγούς και προκαλούν ατύχημα. Το αμάξι και η κατασκευάστρια σε τι ακριβώς φταίει σε αυτό δεν μας λες όμως. Και με μια M3 μια χαρά μπορείς να προκαλέσεις ατύχημα. Αν εσύ διάβασες στο λινκ που μας δίνεις ότι είναι ακριβότερα διότι το 40% των παραπάνω ατυχημάτων προκλήθηκε γιατί το αμάξι οδηγούσε μόνο του εγώ πάω πάσο. Στο λέει ξεκάθαρα, ο οδηγός έκανε κατάχρηση της επιτάγχυνσης και προκάλεσε ατύχημα.

Στο 2ο λινκ που μας ανεβάζεις παρατηρούμε αυτό που έγραψα και εγώ. Άλλοι λένε ότι τους αυξήθηκε, άλλοι ότι τους μειώθηκε. Εσένα βέβαια σε βολεύει να διαβάσεις μόνο αυτά που θες στο forum αυτό, δεν μπήκες καν στον κόπο να διαβάσεις όλους τους χρήστες. Θες κι άλλο; Διάβασε εδώ που στο λέει ξεκάθαρα ότι είναι διαφορετικά από ZIP σε ZIP. Προχτεσινό άρθρο. Νορβηγία όλοι τα οδηγάνε χωρίς καταχρήσεις και τα απολαμβάνουν. Και σε ασφάλιστρα είναι εξαιρετικά φθηνά, φθηνότερα από low cost αυτοκίνητα σε πολλές περιπτώσεις. Όπως είπα όμως όπως το βλέπει ο καθένας, και την δικιά σου άποψη την έχουν εμπεδώσει όλοι.

Φυσικά τα άρθρα που ποστάρω δεν έχουν καμία επαφή με τα δικά σου εκεί συμφωνούμε. Σε κάποιες περιπτώσεις και τα δικά σου τα γραπτά δεν έχουν ΚΑΜΙΑ επαφή με τα ίδια τα άρθρα που μας φέρνεις εδώ . Όπως και οι προβλέψεις σου μέχρι τώρα σε θέματα της Tesla . Γράφω εγώ πριν το Q2 ότι υπάρχει αυξημένη ζήτηση, γράφεις εσύ ότι δεν προκύπτει από πουθενά αυτό και ότι η ζήτηση έχει πέσει κατακόρυφα και πάνε για κλείσιμο, μας αραδιάζεις και κάποια tweets που ξέθαψες, βγαίνει το Q2 report, σπάει η Tesla το ρεκόρ της σε πωλήσεις, άντε να βρεις κουβά τώρα εσύ. Τέτοια μιζέρια σπάνια τη συναντάς.

 

 

Επεξ/σία από Paladin-}LoA{-
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης της ταχύτητας κατασκευής του gigafactory 3.

Στις 20-11-2017 η volvo ανακοίνωσε την έναρξη κατασκευής του νέου της εργοστασίου στην Κίνα, στο οποίο θα κατασκευάζει το νέο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο polestar 2. Στους 9 μήνες (μέσα 2018) σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα θα ξεκίναγε η εγκατάσταση του εξοπλισμού. Σήμερα 21 μήνες μετά ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας του.

Αντίστοιχα η tesla ξεκίνησε το tooling στους 5 μήνες και θα ξεκινήσει την λειτουργία του εργοστασίου στους 11 μήνες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν προκοιτε να κλεισει η Tesla μη λεμε και βλακειες. Μια χαρα θα εχει θεση στην αγορα μικρη μεγαλη θα δειξει ο χρονος και οι καταναλωτες. Τις μαλακιες της ομως οπως και στις αλλες εταιρειες μια χαρα πρεπει να τις λεμε και να τις σηζηταμε. Το να τις κανουμε γαργαρα δεν προσφερει καπου. Ειχαν quality issues? Ειχαν εφαγαν κραξιμο, τα εφταξαν. Το λογικο δηλαδη. Θα επρεπε να ηταν καλυτερα σε αμαξια τετοιας τιμης, σιγουρα αλλα δεν χαθηκε και ο κοσμος σε αισθητικα λαθη εκτως απο το απαραδεκτο με τις αναρτησεις που ασπαγαν εκει ηταν και θεμα ασφαλειας. Τα ασφαλιστρα ειπαμε οτι δεν εχουν σχεση καθως αλλαζουν απο περιοχη σε περιοχη και δεν εχουν στανταρ συστημα υπολιγισμου. Η καθε εταιρεια βγαζει τα δικα της. Το autopilot οσο και να μου λες οτι ειναι ασφαλες κλπ κλπ και οτι πρεπει να λειτουργει με Χ τροπο δεν παυει να ειναι μη λειτουργικο σε λαθος χερια και ενα τετοιο συστημα θα επρεπε να ειναι idiot proof εξ ορισμου αλλιως δεν προασφαιρει κατι σε καποιον που ετσι και αλλιως οδηγει προσεκτικα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το autopilot η γνώμη μου είναι ότι είναι ο μόνος τρόπος για να φτάσουμε μια ώρα αρχύτερα (ίσως διαφορετικά να μην φτάναμε και ποτέ) στην αυτόνομη οδήγηση.

Με την σημερινή λογική, αν τα αεροπλάνα ξεκίναγαν να πετάνε στη σημερινή εποχή, ίσως και να τα απαγορεύαμε με τη συχνότητα που έπεφταν (200 φορές πιο συχνά):

p48-001.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι απόψεις διύστανται. Προσωπικά πιστεύω ότι αν θέλει να κάνει data collection για να διορθώσει το προϊόν από used cases και κάποια στιγμή στο μέλλον να βγάλει αυτόματο επιπέδου 4 ή 5 που να συνεισφέρει σε ένα ασφαλέστερο οδηγικό περιβάλλον, τότε αξίζει. Συμφωνώ στο κομμάτι ότι πολλοί θα το χρησιμοποιήσουν λάθος και θα προκαλέσουν ατυχήματα. Προσωπικά για μένα εκεί έχει ευθύνη ο οδηγός όμως και πρέπει να δούμε την εικόνα συνολικά και το τι ωφέλη θα έχει αυτό μελλοντικά.

Όσον αφορά το κομμάτι των αναφορών για τα κακά συμφωνώ απόλυτα. Αυτό συμπερολαμβάνει όμως το να ποστάρουμε συνεχώς ατυχήματα με τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα; Γιατί π.χ. δεν πιάνουμε της BMW ή της Mercedes και στεκόμαστε στην Tesla; Και πως ακριβώς συνυσφέρει σε αυτό εδώ το τοπικ να βγάζεις συνεχώς ατυχήματα; Παντελώς άχρηστο και γελοίο.

Για τις αναφορές σε faults που έχουν τα οχήματα της σε θέματα body, ή ηλεκτρονικά, αναρτήσεις κλπ φυσικά και να τα αναφέρουμε. Όπως πρέπει και να αναφέρουμε και τα καλά. Καλό είναι να είναι αντικειμενικός κανείς χωρίς προκαταλήψεις και κολλήματα. Το να πεις ότι δεν υπάρχει χειρότερη μάρκα π.χ. είναι μεγάλη κουβέντα. Τη στιγμή που στατιστικά γνωρίζουμε ότι σε ατυχήματα δεν υπάρχει καν στις τοπ λίστες. Παραδοσιακά, ακριβά σπορ αυτοκίνητα πάντα τα βρίσκεις σε λίστες με τα πιο αναξιόπιστα αμάξια. Βρίσκεις Jaguar, BMW, VW, Mercedes, Land Rover, ακόμα και Volvo. Αν δούμε κάποιο Tesla όμως κάνουμε λες και έπεσε ο ουρανός πάνω μας. Αυό δείννει προκατάληψη.

Επίσης πριν postάρει κάποιος κάποια αρνητική είδηση καλό είναι να τη διασταυρώνει και από άλλες πηγές. Και δεν μιλάω για συγκεκριμένους, αλλά για αυτούς που πραγματικά μπορούν να δουν την πραγματικότητα και να αναγνωρίσουν και τα θετικά και τα αρνητικά. Οτιδήποτε μονόπλευρο είτε μόνο θετικό είτε μόνο αρνητικό δεν μπορεί να ληφθεί σοβαρά και α μη τι άλλο δείχνει πολλά και για αυτόν που τα postάρει. Πως να τον πάρεις σοβαρα;

Επεξ/σία από Paladin-}LoA{-
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Οι απόψεις διύστανται. Προσωπικά πιστεύω ότι αν θέλει να κάνει data collection για να διορθώσει το προϊόν από used cases και κάποια στιγμή στο μέλλον να βγάλει αυτόματο επιπέδου 4 ή 5 που να συνεισφέρει σε ένα ασφαλέστερο οδηγικό περιβάλλον, τότε αξίζει. Συμφωνώ στο κομμάτι ότι πολλοί θα το χρησιμοποιήσουν λάθος και θα προκαλέσουν ατυχήματα. Προσωπικά για μένα εκεί έχει ευθύνη ο οδηγός όμως και πρέπει να δούμε την εικόνα συνολικά και το τι ωφέλη θα έχει αυτό μελλοντικά.

Να κανει data collection αλλα οχι στις πλατες των καταναλωτων αλλα ενυσχιοντας τους οικονομικα και ηθικα. Οχι πληρωσε το και κοψε το λαιμο σου. Αν θελει να εχει τζαμπα data collection να αναλαβει και το μεριδιο της ευθηνης και οχι να λεμε δεν προσεχε φταιει. Να εχει και αυτη ευθηνη και θα δουμε μετα αν θα το κανει idiot proof ή οχι και αν θα το δινει σε beta testing ή οχι. Το λεω αυτο γιατι και για το beta test επρεπε πρωτα να φαει κραξιμο και μετα να το βγαλει απο ετοιμο συστημα σε beta.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα συμφωνήσω στο παραπάνω, απο τη στιγμή που συλλέγει δεδομένα με τα οποία αναπτύσσει και δεν βελτιώνει τον αλγόριθμο, θα έπρεπε να δίνει αν μη τη άλλο τον αυτόματο πιλότο δωρεάν.

Τα δεδομένα δεν ειναι προσωπικά και ευαίσθητα; Άραγε οταν παραλαμβάνεις το αυτοκίνητο υπογράφεις να έχουν το ελεύθερο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο πρώτο ερώτημα θα σου απαντήσω, μάλλον όχι. Δεν την ενδιαφέρει την τέσλα, ότι ο Μήτσος, στην τάδε οδό, την τάδε ώρα, όταν πήγε να στρίψει με autopilot, αυτό δεν δούλεψε γιατί η διαγράμμιση δεν φαινόταν καλά. Την ενδιαφέρει το γεγονός αυτό κάθε αυτό. Ο Μήτσος, το όνομα της οδού και η ώρα της είναι αδιάφορα. Άρα τα προσωπικά και τα ευαίσθητα δεδομένα δεν αποθηκεύονται.

Τώρα στο δεύτερο ερώτημα, φαντάζομαι ότι μια εταιρεία του μεγέθους της θα έχει δικηγόρους που θα φροντίζουν οι πελάτες να υπογράφουν αυτά που πρέπει, ώστε η εταιρεία να είναι και τυπικά οκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Καλά εδώ είναι να γελάς. Καταρχάς εσύ ο ίδιος μας γράφεις ότι κάποιες ασφαλιστικές το κάνουν λόγω της τρελής επιτάγχυνσης που έχει το αμάξι, στο οποίο γίνεται κατάχρηση από καποιους οδηγούς και προκαλούν ατύχημα. Το αμάξι και η κατασκευάστρια σε τι ακριβώς φταίει σε αυτό δεν μας λες όμως. Και με μια M3 μια χαρά μπορείς να προκαλέσεις ατύχημα. Αν εσύ διάβασες στο λινκ που μας δίνεις ότι είναι ακριβότερα διότι το 40% των παραπάνω ατυχημάτων προκλήθηκε γιατί το αμάξι οδηγούσε μόνο του εγώ πάω πάσο. Στο λέει ξεκάθαρα, ο οδηγός έκανε κατάχρηση της επιτάγχυνσης και προκάλεσε ατύχημα.

Η επιτάχυνση είναι ενας παράγοντας αλλά δέν μπορεί να εξηγήσει τη διαφορά των ατυχημάτων, καθώς όλα τα ηλεκτρικά έχουν καλύτερη επιτάχυνση απο τα αντίστοιχα βενζίνης. Το Leaf έχει 0-100 σε 8,5 δευτερόλεπτα, όσο και το δίλιτρο σπόρ αυτοκίνητο μου. Το i3 σε 7,5. Ακόμα και το ταπεινό Zoe έχει σε 12, όταν τα αντίστοιχα ICE είναι στα 14-15.

Θα περίμενε κάποιος δηλαδή να υπάρξει αύξηση των ατυχημάτων και στις μικρές κατηγορίες, αλλά συμβαίνει το αντίθετο. Τα μικρά ηλεκτρικά, παρά την καλύτερη επιτάχυνση έχουν λιγότερα ατυχήματα.

20 ώρες πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Στο 2ο λινκ που μας ανεβάζεις παρατηρούμε αυτό που έγραψα και εγώ. Άλλοι λένε ότι τους αυξήθηκε, άλλοι ότι τους μειώθηκε. Εσένα βέβαια σε βολεύει να διαβάσεις μόνο αυτά που θες στο forum αυτό, δεν μπήκες καν στον κόπο να διαβάσεις όλους τους χρήστες. Θες κι άλλο; Διάβασε εδώ που στο λέει ξεκάθαρα ότι είναι διαφορετικά από ZIP σε ZIP. Προχτεσινό άρθρο. Νορβηγία όλοι τα οδηγάνε χωρίς καταχρήσεις και τα απολαμβάνουν. Και σε ασφάλιστρα είναι εξαιρετικά φθηνά, φθηνότερα από low cost αυτοκίνητα σε πολλές περιπτώσεις. Όπως είπα όμως όπως το βλέπει ο καθένας, και την δικιά σου άποψη την έχουν εμπεδώσει όλοι.

1) Το άρθρο είναι προχθεσινό σύν ένα χρόνο, 25 Αυγούστου του 2018. Απο τότε έχουν χειροτερέψει τα πράγματα

2) Τα ασφάλιστρα είναι διαφορετικά ανα ZIP, όπως ακριβώς και στην Ελλάδα άλλα ασφάλιστρα πληρώνει ο κάτοικος λεκανοπεδίου και άλλα ο κάτοικος επαρχίας. Γι αυτό ακριβώς το άρθρο παίρνει το μέσο όρο απο 150 διαφορετικές περιοχές, ωστε το δείγμα να βγεί πιό αντιπροσωπευτικό.

3) Τα ίδια και απο τους Νορβηγούς που οδηγάνε χωρίς καταχρήσεις: https://bilbransje24.no/artikler/disse-elbilene-bulker-mest/471706

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συγκρίνοντας τα πρόσφατα post των κατόχων model 3 για την ασφάλιση που πληρώνουν και τις μέσες τιμές ασφάλισης αυτοκινήτων που βρίσκω εδώ για την Αμερική, δεν βρίσκω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα.

Επεξ/σία από Droulas13
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...