Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, primeragt είπε

Το οτι το κανει και η Mercedes στα φορτηγα της δεν το κανει και αυτοματα σωστο.

Σιγουρα θα υπακουσει ταχυστα δεν λεω το αντιθετο αντιθετως. Καλη τυχη ομως να το επιτυχεις αυτο σε ολους τους οδηγους εκει εξω. Το να το κανουν παντα εχοντας το 100% της προσοχης τους κρατοντας το τιμονι, αυτο δεν καταλαβαίνεις 

Μια χαρά το καταλαβαίνω. Και βάσει πείρας αν οδηγός που το ενεργοποιεί έχει το νου του μια χαρά θα αντιδράσει και άμεσα και θα τον υπακούσει το όχημα. 

Εσύ δεν καταλαβαίνεις ότι η λογική που ένας οδηγός επαναπαύεται στο self-driving και δεν το χρησιμοποιεί σωστά ειναι ακριβως η ίδια με την αμέλεια ενος άλλου που υπερβαίνει κατ' επιλογή τα όρια ταχύτητας. Εμείς είμαστε οι απόλυτοι κυρίαρχοι του οχήματος ακόμα και όταν επιλέγουμε έναν αυτόματο πιλότο ημιτελή που μας προτρέπει να έχουμε το νου μας και τα χέρια μας στο τιμόνι. 

Και σου ξαναλέω, όταν βγει η τελική έκδοση και γίνονται ατυχήματα και έχει νομιμοποιηθεί,  τοτε εγω πρώτος θα κράξω. Μέχρι τότε βλέπουμε. Πάντως είναι πολύ δύσκολο να κάνει αυτό που θέλει με το self driving μεχρι το τέλος του χρόνου. Και ξεκάθαρα βασίζει πολλά σε ένα τέλειο οδικό σύστημα που δεν θα διαθέτουν πολλές χώρες. 

Επεξ/σία από Paladin-}LoA{-
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Φαντάζομαι ότι αντιλαμβάνεσαι ότι επιδόσεις δεν σημαίνει «πάω με 200 όπου γουστάρω» Τουλάχιστο δεν αντιλαμβάνομαι εγώ έτσι τις επιδόσεις.

Επιδόσεις για μένα σημαίνει το maximum της ταχύτητας σεβόμενος πάντα το τρίγωνο, «ΟΧΗΜΑ - ΔΡΟΜΟΣ - ΟΔΗΓΟΣ» 

Αναλογα με την κατάσταση - δυνατότητες (ή αδυναμίες) του κάθε ενός από  τους παραπάνω συντελεστές θέλω να μπορώ χωρίς να φοβάμαι  και χωρίς να αποτελώ κίνδυνο για τους άλλους να οδηγώ το γρηγορότερο δυνατόν. 

Νυχτα με αραιή κίνηση στον Ε65 ......... ταξίδι με «ενδιαφέρουσες» ταχυτητητες ......  Οποιαδήποτε ώρα της ημέρας / νύχτας στον παλιό Τρίπολης - Άστρους «κότα» με 60 και δεξιά. 

Το έχω γράψει και παλιότερα αλλά δεν έχω πρόχειρο link. Τα ατυχήματα ανά χιλιόμετρο στους αυτοκινητοδρόμους Ιταλία / Γερμανίας που δεν έχουν όριο ταχύτητας είναι περίπου 45% κάτω από τους συμβατικούς δρόμους. Και εκεί ταξιδεύουμε με μέση 220 χ.α.ω.

Το πως αντιλαμβανεται ο καθενας τις επιδοσεις και ποιες επιδοσεις επιθυμει δεν εχει σχεσει με το ποιες επιδοσεις εχουν οι εκαστωτε κατηγοριες. Τα tesla και γενικως ολα τα ηλεκτροκινητα λογο κατασκευης εχουν φοβερες επιδοσεις δεν τα κανει ομως και ταυτοχρονα supercar. Ασχετο το ενα με το αλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, primeragt είπε

Το πως αντιλαμβανεται ο καθενας τις επιδοσεις και ποιες επιδοσεις επιθυμει δεν εχει σχεσει με το ποιες επιδοσεις εχουν οι εκαστωτε κατηγοριες. Τα tesla και γενικως ολα τα ηλεκτροκινητα λογο κατασκευης εχουν φοβερες επιδοσεις δεν τα κανει ομως και ταυτοχρονα supercar. Ασχετο το ενα με το αλλο.

Να ομολογήσω ότι δεν έχω οδηγήσει Veyron...  Και μάλλον το Model S δεν είναι σε αυτήν την κατηγορία. 

Ομως επιταχύνει πολύ κοντά στα specs που αναφέρει και κρατάει άνετα ταχύτητες κοντά στα 200 χ.α.ω.

Τωρα θα μου πεις ότι έτσι δεν πετυχαίνεις την maximum αυτονομία.  Άλλο αυτό.

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Μια χαρά το καταλαβαίνω. Και βάσει πείρας αν οδηγός που το ενεργοποιεί έχει το νου του μια χαρά θα αντιδράσει και άμεσα και θα τον υπακούσει το όχημα. 

Εσύ δεν καταλαβαίνεις ότι η λογική που ένας οδηγός επαναπαύεται στο self-driving και δεν το χρησιμοποιεί σωστά ειναι ακριβως η ίδια με την αμέλεια ενος άλλου που υπερβαίνει κατ' επιλογή τα όρια ταχύτητας. Εμείς είμαστε οι απόλυτοι κυρίαρχοι του οχήματος ακόμα και όταν επιλέγουμε έναν αυτόματο πιλότο ημιτελή που μας προτρέπει να έχουμε το νου μας και τα χέρια μας στο τιμόνι. 

Και σου ξαναλέω, όταν βγει η τελική έκδοση και γίνονται ατυχήματα και έχει νομιμοποιηθεί,  τοτεβεγω πρώτος θα κράξω. Μέχρι τότε βλέπουμε. Πάντως είναι πολύ δύσκολο να κάνει αυτό που θέλει με το self driving μεχριντκ τέλος του χρόνου. Και ξεκάθαρα βαδίζει πολλά σε ένα τέλειο οδικό σύστημα που δεν θα διαθέτουν πολλές χώρες. 

Το προβλημα ειναι οτι βγαζει ενα συστημα που επαφυεται στο οτι θα υπαρχει 100% ελεγχος απο τον οδηγο. Το προβλημα που δεν αντιλαμβανεσε ειναι οτι συστηματα αυτοματοποιημενα που κανουν μια δουλεια μετα απο καποια περιοδο προσαρμογης του χειριστη χωρις παρατραγουδα ερχεται και η περιοδος χαλαρωσης και εμπιστοσυνης στο συστημα. Σωστο λαθος αυτο συμβαινει με τους ανθρωπους. Η ανευθηνοτητα απο τις εταιρειες εγγυτε στο οτι ενα τετοιο συστημα για το ευρη κοινο θα επρεπε να ηταν idiot proof για να πιασει και τους πιο "χαζους". Το προβλημα στους δρομους δεν ειναι οι υπευθηνοι οδηγοι αλλα οι ανευθηνοι οδηγοι. Ενα συστημα που προοριζετε για τους υπευθηνουες δεν βελτιωνει την κατασταση στους δρομους απο πλευρας ασφαλειας. Στους ενευθηνους θα επρεπε να εστιαζει (aka στη μαζα).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, primeragt είπε

Το προβλημα ειναι οτι βγαζει ενα συστημα που επαφυεται στο οτι θα υπαρχει 100% ελεγχος απο τον οδηγο. Το προβλημα που δεν αντιλαμβανεσε ειναι οτι συστηματα αυτοματοποιημενα που κανουν μια δουλεια μετα απο καποια περιοδο προσαρμογης του χειριστη χωρις παρατραγουδα ερχεται και η περιοδος χαλαρωσης και εμπιστοσυνης στο συστημα. Σωστο λαθος αυτο συμβαινει με τους ανθρωπους. Η ανευθηνοτητα απο τις εταιρειες εγγυτε στο οτι ενα τετοιο συστημα για το ευρη κοινο θα επρεπε να ηταν idiot proof για να πιασει και τους πιο "χαζους". Το προβλημα στους δρομους δεν ειναι οι υπευθηνοι οδηγοι αλλα οι ανευθηνοι οδηγοι. Ενα συστημα που προοριζετε για τους υπευθηνουες δεν βελτιωνει την κατασταση στους δρομους απο πλευρας ασφαλειας. Στους ενευθηνους θα επρεπε να εστιαζει (aka στη μαζα).

Συμφωνώ απόλυτα (συγγνώμη για το bump @Paladin-}LoA{- ),  αλλά όπως αναφέρθηκε παραπάνω οι ίδιες αυτοκινητοβιομηχανίες βγάζουν αυτοκίνητα που φτάνουν τα 220 Χ.α.ω. τελικής  και σύμφωνα με εσένα (εδώ συμφωνώ και επαυξάνω) δυνυτικά, βρίσκονται στα χέρια των πολλών (και ανεύθυνων). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, primeragt είπε

Το προβλημα ειναι οτι βγαζει ενα συστημα που επαφυεται στο οτι θα υπαρχει 100% ελεγχος απο τον οδηγο. Το προβλημα που δεν αντιλαμβανεσε ειναι οτι συστηματα αυτοματοποιημενα που κανουν μια δουλεια μετα απο καποια περιοδο προσαρμογης του χειριστη χωρις παρατραγουδα ερχεται και η περιοδος χαλαρωσης και εμπιστοσυνης στο συστημα. Σωστο λαθος αυτο συμβαινει με τους ανθρωπους. Η ανευθηνοτητα απο τις εταιρειες εγγυτε στο οτι ενα τετοιο συστημα για το ευρη κοινο θα επρεπε να ηταν idiot proof για να πιασει και τους πιο "χαζους". Το προβλημα στους δρομους δεν ειναι οι υπευθηνοι οδηγοι αλλα οι ανευθηνοι οδηγοι. Ενα συστημα που προοριζετε για τους υπευθηνουες δεν βελτιωνει την κατασταση στους δρομους απο πλευρας ασφαλειας. Στους ενευθηνους θα επρεπε να εστιαζει (aka στη μαζα).

Αντίστοιχα οδηγοί που μαθαίνουν να τρέχουν παράνομα επισης αποκτούν οικειότητα και χαλαρώνουν όταν το κάνουν με αποτέλεσμα να έχουν μειωμένα αντανακλαστικά και να τρέχουν ακόμα περισσότερο με μικρότερη συγκέντρωση στο δρόμο.  Και αυτοί κατατάσσονται στην κατηγορία των ανεύθυνων οδηγών για μένα. 

Παρεπιπτοντως στο model 3 που ξέρω τουλάχιστον, ελέγχει συνεχώς όχι απλά αν έχεις τα χέρια στο τιμόνι,  αλλά και αν έχεις το νου σου. Ανά τακτά χρονικά διαστήματα σε τσεκάρει και σου ζητάει να κουνησεις έστω λίγο το τιμόνι. Υποθέτω ότι το ίδιο κάνουν και τα S και X.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Να ομολογήσω ότι δεν έχω οδηγήσει Veyron...  Και μάλλον το Model S δεν είναι σε αυτήν την κατηγορία. 

Ομωε επιταχύνει πολύ κοντά στα specs που αναφέρει και κρατάει άνετα ταχύτητες κοντά στα 200 χ.α.ω.

Τωρα θα μου πεις ότι έτσι δεν πετυχαίνεις την maximum αυτονομία.  Άλλο αυτό.

Πολλα αυτοκινητα εχουν τρομερα 0-100 δεν τα κανει αυτο supercars. Ουτε η veyron ειναι ενα καλο παραδειγμα supercar, ενα μεγαλο glorified gt (gran turismo) ειναι. Στα περισσοτερα supercar η τιμη του 0-100 τους ειναι το λιγοτερο φοβερο χαρακτηριστικο τους, συνιθως δεν δινουν καν εμφαση σε αυτο, απλα ερχετε σε καλες επιδοσεις λογο ευρητερων χαρακτηριστικων των μοτερ τους και των σασμαν τους με πολυ καλες κλιμακωσεις. Δεν δινουν εμφαση εκει γιατι εχουν πολυ μεγαλο βαρος για αυτο που ειναι ( ειναι βαρια οχηματα παρα τα τοσα ευρειας χρησης ελαφρια υλικα). Supercar τα κανουν οι επιδοσεις στις ρεπριζ τους 100-200 ,200-300,100-300 και ο τροπος που στριβουν τοσο σε ανοικτες οσο και σε κλειστες συνθηκες και ο τροπος που επιταχηνουν στις στροφες και η σταθεροτητα τους στις μεγαλες ταχυτητες. Γενικοτερα ο τροπος οδηγησης τους σα φιλοσοφια.

5 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Συμφωνώ απόλυτα (συγγνώμη για το bump @Paladin-}LoA{- ),  αλλά όπως αναφέρθηκε παραπάνω οι ίδιες αυτοκινητοβιομηχανίες βγάζουν αυτοκίνητα που φτάνουν τα 220 Χ.α.ω. τελικής  και σύμφωνα με εσένα (εδώ συμφωνώ και επαυξάνω) δυνυτικά, βρίσκονται στα χέρια των πολλών (και ανεύθυνων). 

Ναι μαζι σας ρε παιδια. Τα οχηματα αυτα ομως δεν οδηγουνται μονα τους. Απο μονα τους ειναι 100% ασφαλη. Δεν προκειται να κουνησουν ρουπι αν δεν το πει ο οδηγος τους. Αν αυτος ειναι ανευθηνος εχουμε τα ατυχηματα αν οχι ολα καλα. Στο αυτονομο δεν εχει πλεον ο οδηγος σχεση 100%. Τα κανει μονο του εχοντας την επιβλεψη του οδηγου, εκει ειναι το προβλημα. Το συστημα αυτο το θελουμε για μεγαλητερη ασφαλεια σωστα? Σωστα. Αλλα το αφηνουμε και παλι στον παραγοντα οδηγο. Αν δεν βλεπετε το παραλογο της υποθεσης δεν φταιω. Υποτιθετε τα συστηματα αυτα βγαινουνε για να εχουμε σταδιακ μικροτερη εμφαση στον οδηγο για μεγαλητερη ασφαλεια οχι για να τον εχουμε και παλι επιβλεποντα. Ως επιβλεποντας ειναι πιο επικινδυνος απο οτι σαν οδηγος με πληρη συναισθηση των πραξεων του καθως εχει τη προσοχη του εκει που πρεπει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, primeragt είπε

Πολλα αυτοκινητα εχουν τρομερα 0-100 δεν τα κανει αυτο supercars. Ουτε η veyron ειναι ενα καλο παραδειγμα supercar, ενα μεγαλο glorified gt (gran turismo) ειναι. Στα περισσοτερα supercar η τιμη του 0-100 τους ειναι το λιγοτερο φοβερο χαρακτηριστικο τους, συνιθως δεν δινουν καν εμφαση σε αυτο, απλα ερχετε σε καλες επιδοσεις λογο ευρητερων χαρακτηριστικων των μοτερ τους και των σασμαν τους με πολυ καλες κλιμακωσεις. Δεν δινουν εμφαση εκει γιατι εχουν πολυ μεγαλο βαρος για αυτο που ειναι ( ειναι βαρια οχηματα παρα τα τοσα ευρειας χρησης ελαφρια υλικα). Supercar τα κανουν οι επιδοσεις στις ρεπριζ τους 100-200 ,200-300,100-300 και ο τροπος που στριβουν τοσο σε ανοικτες οσο και σε κλειστες συνθηκες και ο τροπος που επιταχηνουν στις στροφες και η σταθεροτητα τους στις μεγαλες ταχυτητες. Γενικοτερα ο τροπος οδηγησης τους σα φιλοσοφια.

Δεν διαφωνώ καθόλου για τον ορισμό. 

Στο Model S που είχα για 15 ημέρες στην Ολλανδία οι ρεπριζ  ήταν αρκούντως έως πολύ ικανοποιητικές.......  αν όχι σε textbook επίπεδο supercar. 

Σε κανονικό αυτοκινητόδρομο δεν μπορώ να κρίνω το οριακό κράτημα. 

Τα super cars ίσως είναι για πίστα Τα πραγματικά  « μεγάλα» και καλά GT είναι τα supercar της μετακίνησης. 

Ας μην φύγουμε off topic όμως ....  

Πάντως νομίζω ότι αρκετοί από εμάς αν και διαφωνούμε σε μερικά θέματα μπορούμε να συζητήσουμε ......  Χωρίς μεγαλοστομίες, υψηλούς τόνους και περίεργα επίθετα και χαρακτηρισμούς....

Ο χρόνος θα δείξει....

Επεξ/σία από Jiakometi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Αντίστοιχα οδηγοί που μαθαίνουν να τρέχουν παράνομα επισης αποκτούν οικειότητα και χαλαρώνουν όταν το κάνουν με αποτέλεσμα να έχουν μειωμένα αντανακλαστικά και να τρέχουν ακόμα περισσότερο με μικρότερη συγκέντρωση στο δρόμο.  Και αυτοί κατατάσσονται στην κατηγορία των ανεύθυνων οδηγών για μένα. 

Παρεπιπτοντως στο model 3 που ξέρω τουλάχιστον, ελέγχει συνεχώς όχι απλά αν έχεις τα χέρια στο τιμόνι,  αλλά και αν έχεις το νου σου. Ανά τακτά χρονικά διαστήματα σε τσεκάρει και σου ζητάει να κουνησεις έστω λίγο το τιμόνι. Υποθέτω ότι το ίδιο κάνουν και τα S και X.

Πολοι κατατασονται σε αυτη τη κατηγορια και καποια στιγμη ειμαστε ολοι μας μεσα σε αυτη. Ολοι εχουμε κανει λαθη στο δρομο και φερθηκαμε ανευθηνα σε καποια στιγμη. Το συστημα ειναι εκει για να ελατωσει αυτο το φαινομενο οχι για να επαφυεται στο συνηδητοποιημενο οδηγο, αυτος μπορει να το κανει ετσι και αλλιως σωστα.

Το να κουνησεις το τιμονι λιγο ασυναισθητα οταν ακουσεις ενα ηχο η μια ειδοποιηση δεν ειναι το ιδιο με το να εχεις πληρη προσοχη σε αυτο.

1 λεπτό πριν, Jiakometi είπε

Δεν διαφωνώ καθόλου για τον ορισμό. 

Στο Model S που είχα για 15 ημέρες στην Ολλανδία οι ρεπριζ  ήταν αρκούντως έως πολύ ικανοποιητικές.......  αν όχι σε textbook επίπεδο supercar. 

Σε κανονικό αυτοκινητόδρομο δεν μπορώ να κρίνω το οριακό κράτημα. 

Τα super cars ίσως είναι για πίστα Τα πραγματικά  « μεγάλα» και καλά GT είναι τα supercar της μετακίνησης. 

Ας μην φύγουμε off topic όμως ....  

Πάντως νομίζω ότι αρκετοί από εμάς αν και διαφωνούμε σε μερικά θέματα μπορούμε να συζητήσουμε ......  Χωρίς μεγαλοστομίες, υψηλούς τόνους και περίεργα επίθετα και χαρακτηρισμούς....

Ο χρόνος θα δείξει....

Μα δεν διαφωνω μαζι σου στο οτι θα ειχε φοβερες επιδοσεις. Αντιθετα θα ημουν και απορημενος αν δεν ειχε απλα μονο αυτο δεν τα κανει supercar αυτο λεω. Ειναι ειδικα τα model s μεγαλα sport cars επιπεδου GTs.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, primeragt είπε

Πολοι κατατασονται σε αυτη τη κατηγορια και καποια στιγμη ειμαστε ολοι μας μεσα σε αυτη. Ολοι εχουμε κανει λαθη στο δρομο και φερθηκαμε ανευθηνα σε καποια στιγμη. Το συστημα ειναι εκει για να ελατωσει αυτο το φαινομενο οχι για να επαφυεται στο συνηδητοποιημενο οδηγο, αυτος μπορει να το κανει ετσι και αλλιως σωστα.

Το να κουνησεις το τιμονι λιγο ασυναισθητα οταν ακουσεις ενα ηχο η μια ειδοποιηση δεν ειναι το ιδιο με το να εχεις πληρη προσοχη σε αυτο.

Εξαρτάται απο το τι υπευθυνότητα δείχνεις σαν οδηγός όταν χρησιμοποιείς το self driving. Δεν διαφωνώ,  όπως έγραψα και νωρίτερα υπάρχουν ανεύθυνοι που κοιμούνται στο τιμόνι ή παίζουν με το κινητό τους. Υπαρχουν αναμφίβολα και αυτοι που αναφέρεις που θα εχουν το χέρι στο τιμόνι και θα ειναι εφησυχασμένοι. Προσωπικά ειμαι της γνώμης ότι η τροχαία θα μπορούσε μέχρι και αφαίρεση διπλώματος να τους κάνει (στους μη έχοντες το χέρι στο τιμόνι) εφόσον κάνουν κάτι που δεν στο επιτρέπει ούτε ο κατασκευαστής. Πάντως αν δεις το αυτοκίνητο να αλλάζει κατεύθυνση και να επιταχύνει δεν μπορώ να φανταστώ ότι δεν θα κοιτάξεις να δεις αν το πράττει σωστά αν είσαι καλός και ευσυνείδητος οδηγός. Επιπλέον αυτό που δεν έχουμε γράψει είναι ότι σε πολλές περιπτώσεις το self driving εχει βοηθήσει σε  αποφυγή ατυχημάτων. Και αν καταφέρει (κάποια στιγμή) να βγάλει το final release ίσως δούμε αποτελέσματα και εκεί. Και φυσικά σε ενα τέλειο οδικό σύστημα (αν υπάρχει κατι τέτοιο αυτήτη στιγμή) θα μπορούσε να συνεισφέρει στο να ελλατωθουν ατυχήματα αφού πχ θα τηρούσε στο έπακρο τα όρια ταχύτητας. Στις Ελληνικές ειδήσεις εχουμε βαρεθει καθε μερα να ακούμε θανατηφόρα ατυχήματα λογω ταχύτητας,  ύπνου στο τιμόνι,  αλκοόλ κλπ. Γενικά πάντως όλα για την ώρα εξαρτώνται από τον οδηγό. Ακόμα και στο self driving επιλογή του είναι πως θα χρησιμοποιήσει αυτό το feature. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, primeragt είπε

Ναι μαζι σας ρε παιδια. Τα οχηματα αυτα ομως δεν οδηγουνται μονα τους. Απο μονα τους ειναι 100% ασφαλη. Δεν προκειται να κουνησουν ρουπι αν δεν το πει ο οδηγος τους.

Και τα tesla αν δεν τους το πει ο οδηγός τους δεν ξεκινάνε να οδηγούνε μόνα τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θυμάστε λίγους μήνε πρίν που ο Elon έλεγε οτι θα φτιάξει δική του ασφαλιστική για τα Tesla?

Δέν το είπε τυχαία, καθώς το κόστος ασφάλισης έχει φτάσει σε δυσθεώρητα επίπεδα, ενώ κάποιες εταιρίες δέν τα ασφαλίζουν κάν: https://twitter.com/search?q=%23teslainsuranceissues&src=typed_query&f=live

Ίσως να φταίνε ατυχήματα όπως αυτό:

 

Η αυτό:

 

2 ώρες πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Επιπλέον αυτό που δεν έχουμε γράψει είναι ότι σε πολλές περιπτώσεις το self driving εχει βοηθήσει σε  αποφυγή ατυχημάτων.

Όταν Autopilot αποφεύγει ατύχημα:

"Safest car in the world! Love you Elon! 😍"

Όταν Autopilot προκαλεί ατύχημα:

"Ο οδηγός δέν το χρησιμοποιούσε σωστά"

Γνωστό και ώς true Scotsman fallacy

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε

Άλλο ένα πρόσφατο ατύχημα λόγω Autopilot

Αν και η σύγκρουση δέν φαίνεται τόσο σφοδρή, το αποτέλεσμα ήταν πυροτεχνήματα.

Χαίρομαι ιδιαιτέρως που έχεις βρεις ένα σκοπό ζωής φίλε μου.🤣

Στο έχουν γράψει τόσοι άλλοι, και εσύ επιμένεις. Τόσα ατυχήματα με τόσες άλλες μάρκες αυτοκινήτων, εσύ επιμένεις να postάρεις αυτή που έχεις βάλει στο μάτι.

Τα ασφάλιστρα του Tesla Model 3 όντως αυξήθηκαν σε ορισμένα ZIP codes στις Ηνωμένες Πολιτείες κυρίως εξαιτίας της υψηλής χρέωσης που έχουν ορισμένα συνεργεία στο να τα επισκευάζουν. Σε άλλες περιοχές τα ασφάλιστρα έχουν πέσει. Και η κάθε ασφαλιστική βγάζει μπροστά διαφορετικό λόγο για το ποιό λόγο το έκανε. Προσωπικά πιστεύω ότι απλά θέλουν να εκμεταλλευτούν την τάση της αγοράς και να βγάλουν χρήμα. Επίσης εδώ μπορείς να δεις ότι ο μέσος όρος ασφάλιστρων για το M3 είναι πιο κάτω και από ένα Camry. Είναι συγκεκριμένα τα states με το πρόβλημα που αναφέρεις και φυσικά το σχόλιο σου ότι είναι από τα ατυχήματα του αυτόματου πιλότου δεν χρίζει καν σχολιασμού. 🤣

Εδώ που είμαι το M3P μου ρίχνει σχεδόν 10%τα ασφάλιστρα στη θέση του παλιού μου VW Polo Bluemotion 1.2TDi του 2010! Και αυτό στην ασφαλιστική που μου προτείνει η Tesla (InsureMyTesla) που είναι και ακριβότερη καθότι σου παρέχει κάποιες ευκολίες που δεν σου παρέχουν άλλες. Αν πάω σε άλλες εύκολα το ρίχνω ακόμα 5-10% κάτω.

Το τσουβάλιασμα και τα εύκολα συμπεράσματα γενικά βολεύουν βέβαια στο σκοπό ζωής που έχεις θέσει.

 

 

 

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Και τα tesla αν δεν τους το πει ο οδηγός τους δεν ξεκινάνε να οδηγούνε μόνα τους.

Το τι συμβαινει απο εκει και περα σχολιαζω και ποιος εχει την ευθηνη ή θα επρεπε να εχει την ευθηνη. Εσεις νομιζετε οτι λεω οτι πρεπει να την εχει η tesla εγω λεω πως πρεπει να την εχουν και οι 2. Και η εταιρεια και ο οδηγος.Αλλα το κυριοτερο που λεω ειναι οτι δεν θα επρεπε αυτο το πραγμα να ειναι στο δρομο τη δεδομενη στιγμη. Θα επρεπε να βγει μολις ειναι ετοιμο.

 

6 ώρες πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Εξαρτάται απο το τι υπευθυνότητα δείχνεις σαν οδηγός όταν χρησιμοποιείς το self driving. Δεν διαφωνώ,  όπως έγραψα και νωρίτερα υπάρχουν ανεύθυνοι που κοιμούνται στο τιμόνι ή παίζουν με το κινητό τους. Υπαρχουν αναμφίβολα και αυτοι που αναφέρεις που θα εχουν το χέρι στο τιμόνι και θα ειναι εφησυχασμένοι. Προσωπικά ειμαι της γνώμης ότι η τροχαία θα μπορούσε μέχρι και αφαίρεση διπλώματος να τους κάνει (στους μη έχοντες το χέρι στο τιμόνι) εφόσον κάνουν κάτι που δεν στο επιτρέπει ούτε ο κατασκευαστής. Πάντως αν δεις το αυτοκίνητο να αλλάζει κατεύθυνση και να επιταχύνει δεν μπορώ να φανταστώ ότι δεν θα κοιτάξεις να δεις αν το πράττει σωστά αν είσαι καλός και ευσυνείδητος οδηγός. Επιπλέον αυτό που δεν έχουμε γράψει είναι ότι σε πολλές περιπτώσεις το self driving εχει βοηθήσει σε  αποφυγή ατυχημάτων. Και αν καταφέρει (κάποια στιγμή) να βγάλει το final release ίσως δούμε αποτελέσματα και εκεί. Και φυσικά σε ενα τέλειο οδικό σύστημα (αν υπάρχει κατι τέτοιο αυτήτη στιγμή) θα μπορούσε να συνεισφέρει στο να ελλατωθουν ατυχήματα αφού πχ θα τηρούσε στο έπακρο τα όρια ταχύτητας. Στις Ελληνικές ειδήσεις εχουμε βαρεθει καθε μερα να ακούμε θανατηφόρα ατυχήματα λογω ταχύτητας,  ύπνου στο τιμόνι,  αλκοόλ κλπ. Γενικά πάντως όλα για την ώρα εξαρτώνται από τον οδηγό. Ακόμα και στο self driving επιλογή του είναι πως θα χρησιμοποιήσει αυτό το feature. 

Αυτο σου λεω, ενα αυτοματοποιημενο συστημα δεν θα επρεπε να εξαρταται απο την υπευθηνοτητα του οδηγου θα επρεπε να ειναι idiot proof. Αν το αυτοκινητο αλλαξει ξαφνικα κατευθηνση και επιταχυνει ενας προσηλομενος οδηγος θα το προλαβει για τον ανευθηνο μιλαμε τοση ωρα που θα ξαφνιαστει και ενδεχομενος να τα κανει και χειροτερα πανω στο πανικο του (που δεν ειμαστε σιγουροι οτι δεν θα παθει και καποιος που οντως προσεχει). Αυτα τα συστηματα βγαινουν με τη προυποθεση οτι θα φτασουν εκει που λες το θεμα ειναι να βγουν οταν ειναι ετοιμα και τοτε οντως θα συνεισφαιρουν στην μειωση των ατυχηματων. Τωρα μπορει να εχουν σωσει καταστασεις αλλα σιγουρα εχουν προκαλεσει και καποιες, αυτο δεν θα επρεπε να συμβαινει και οταν συμβαινει θα επρεπε και οι δυο να ειναι υπευθηνοι, τοσο ο βλακας που δεν το προσεχε οσο και η εταιρεια που το εχει βγαλει σε ημιτελη κατασταση.

Τα ασφαλιστρα ειναι αλλη υποθεση και δεν αφορα την κουβεντα μας, το οτι καπου εχει φθηνοτερα η ακριβοτερα ασφαλιστρα δεν εχει σχεση γιατι ειναι αναλογα με το πως υπολογιζουν τα ασφαλιστρα σε καθε περιοχη. Εδω πχ δεν εχουμε κυλιομενα μοντελα αναλογα το οχημα αλλα καθαρα βασει κυβικων αλλου βαζουν αλλα κριτηρια που δεν μας αφορουν στην κουβεντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...