Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

31 λεπτά πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Φαντάζομαι να βλέπεις το παράδοξο σε αυτό που γράφεις.  Να σε ρωτήσω το εξής: Η πλειοψηφία των αυτοκινήτων έχει τελική ταχύτητα πάνω από 150 χιλιόμετρα την ώρα. Στη χώρα μας όμως δεν υπάρχει δρόμος που να επιτρέπει πάνω από 120. Πώς το κόβεις,  πρέπει οι κατασκευαστές να μας βάλουν κόφτη στα 120 εφόσον είναι παράνομο να τρέχεις παραπάνω;

Ή σε άλλες χώρες που κυκλοφορούν supercars ; Αφού είναι παράνομο να τρέχουν,  γιατί να μην βάλουν κόφτη; Εδώ Νορβηγία δρομος  με πάνω από 100 km/h δεν υπάρχει. Οι δρομοι ειναι γεμάτοι με Tesla, Porsche,  Audi με 300hp και άλλα τέτοια ωραία. Να τους βάλουμε κόφτη;

Θέλω να σου πω, risk factors που είναι και παράνομοι υπάρχουν σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα. Ο κατασκευαστής σου λέει ότι αν κάνεις κάτι παράνομο είναι δικιά σου ευθύνη. Ο αυτόματος πιλότος της Tesla κάνει και αλλα πράγματα εκτός του να οδηγάει μόνος του. Το τι θα χρησιμοποιήσεις και το πως είναι θέμα δικό σου και η ευθύνη δικιά σου. Αν σου λέει το κράτος να μην το χρησιμοποιήσεις αυτό το συγκεκριμένο feature και εσυ το κάνεις,  και το κάνεις και μη ακολουθωντας τις οδηγίες του κατασκευαστή,  ο κατασκευαστής σε τι ακριβώς φταίει;

Στο οτι εβαλε ενα συστημα που σου λεει οτι αν το χρησιμοποιησεις καταρχας ειναι παρανομο χωρις να εχεις πληρη προσοχη στο δρομο δεν απαλασει την ηλιθια λειτουργια του και τον αρχικο του σκοπο που ειναι το να το χρησιμοποησεις οπως και το διαφημιζαν. Το ηλιθιο στον τροπο λειτουργιας του ειναι οτι πρεπει να οδηγας ενω δεν οδηγας. Οσες φορες και να βαλεις εναν ανθρωπο να παρακολουθησει κατι που δεν γινετε για ωρες-μερες-ισως ποτε και αυτο ξαφνικα γινεται να εισαι σιγουρος οτι ειτε θα το χασει αυτο που ψαχνει ειτε δεν θα ειναι προσηλωμενος σε αυτο που κανει. 'Η τον βαζεις και οδηγαει ή δεν τον βαζεις και το κανει πραγματικα μονο του. Και τα 2 δεν γινεται γιατι δεν θα προσεχει το δρομο μιας και δεν γινεται ατυχημα ποτε για οσο το εχει στην κατοχη του, στην αρχη θα το προσεχει και μετα θα σταματησει να το κοιταει γιατι ποτε του δεν συμβαινει τιποτα. Εχουν υπαρξει αρκετες μελετες τετοιας συμπεριφορας και ειναι φυσιολογικο γιατι το ανθρωπινο μυαλο δεν μπορει να λειτουργησει ετσι, "βαριεται" και ψαχνει αλλους τροπους να λειτουργησει. Στα παραδειγματα σου εχουν ολα ενα κοινο παρονομαστη στη λειτουργιες που περιγραφεις, τον ανθρωπο. Αυτος ειναι που αποφασιζει και κανει κατι παρανομο και γιαυτο ειναι και αυτος υπευθηνος οταν συμβει κατι ή απλα πιαστει. Στον autopilot εχεις μια εφαρμογη που εκοινη ελεγχει το πως θα κινηται το οχημα και οχι ο οδηγος του, δεν βρισκεις λιγο παραλογο η οποιαδηποτε εταιρεια το εχει να εχει και αυτη μεριδιο ευθηνης ή ειναι αμοιρη ευθηνων και ειναι ενα απλο bug και χεστηκαμε επρεπε να οδηγει ετσι και αλλιως ο οδηγος του. Και στα Boeing μπορουμε να πουμε οτι φταινε οι πιλοτοι που δεν ξερουνε να πιλοταρουν οπως πρεπει αλλα εκει οπως ειδαμε η εταιρεια πηρε την ευθηνη. Εδω ομως ειναι Tesla και οτι και να γινει γαμανε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, primeragt είπε

Στο οτι εβαλε ενα συστημα που σου λεει οτι αν το χρησιμοποιησεις καταρχας ειναι παρανομο χωρις να εχεις πληρη προσοχη στο δρομο δεν απαλασει την ηλιθια λειτουργια του και τον αρχικο του σκοπο που ειναι το να το χρησιμοποησεις οπως και το διαφημιζαν. Το ηλιθιο στον τροπο λειτουργιας του ειναι οτι πρεπει να οδηγας ενω δεν οδηγας. Οσες φορες και να βαλεις εναν ανθρωπο να παρακολουθησει κατι που δεν γινετε για ωρες-μερες-ισως ποτε και αυτο ξαφνικα γινεται να εισαι σιγουρος οτι ειτε θα το χασει αυτο που ψαχνει ειτε δεν θα ειναι προσηλωμενος σε αυτο που κανει. 'Η τον βαζεις και οδηγαει ή δεν τον βαζεις και το κανει πραγματικα μονο του. Και τα 2 δεν γινεται γιατι δεν θα προσεχει το δρομο μιας και δεν γινεται ατυχημα ποτε για οσο το εχει στην κατοχη του, στην αρχη θα το προσεχει και μετα θα σταματησει να το κοιταει γιατι ποτε του δεν συμβαινει τιποτα. Εχουν υπαρξει αρκετες μελετες τετοιας συμπεριφορας και ειναι φυσιολογικο γιατι το ανθρωπινο μυαλο δεν μπορει να λειτουργησει ετσι, "βαριεται" και ψαχνει αλλους τροπους να λειτουργησει. Στα παραδειγματα σου εχουν ολα ενα κοινο παρονομαστη στη λειτουργιες που περιγραφεις, τον ανθρωπο. Αυτος ειναι που αποφασιζει και κανει κατι παρανομο και γιαυτο ειναι και αυτος υπευθηνος οταν συμβει κατι ή απλα πιαστει. Στον autopilot εχεις μια εφαρμογη που εκοινη ελεγχει το πως θα κινηται το οχημα και οχι ο οδηγος του, δεν βρισκεις λιγο παραλογο η οποιαδηποτε εταιρεια το εχει να εχει και αυτη μεριδιο ευθηνης ή ειναι αμοιρη ευθηνων και ειναι ενα απλο bug και χεστηκαμε επρεπε να οδηγει ετσι και αλλιως ο οδηγος του. Και στα Boeing μπορουμε να πουμε οτι φταινε οι πιλοτοι που δεν ξερουνε να πιλοταρουν οπως πρεπει αλλα εκει οπως ειδαμε η εταιρεια πηρε την ευθηνη. Εδω ομως ειναι Tesla και οτι και να γινει γαμανε.

Καταρχάς οποιαδήποτε σύγκριση με τα 737 max 8 είναι άκυρη. Εκτός και αν η boeing είχε πει ότι αυτόματος πιλότος ήταν beta και ότι συνιστά στον πιλότο να έχει τα χέρια στο σύστημα πλοήγησης 😶 Προφανώς όχι. 

Η Tesla σου λέει ότι στην τελική έκδοση θα μπορείς να έχεις ενεργοποιημένο τον αυτόματο χωρίς την επιτήρηση σου. Και θα μπορείς να βάλεις το αυτοκίνητο σου στο δίκτυο των robbotaxi. Για την ώρα όμως στην beta σου λέει να έχεις ΠΑΝΤΑ τα χέρια στο τιμόνι και να είσαι έτοιμος να αναλάβεις ανά πάσα στιγμή. Υπάρχει λόγος που στο λέει. Επιπλέον το κάνει για να αποκτήσει δεδομένα από τη χρήση και να το βελτιώσει με data και used cases. Τώρα αν εσύ το βάλεις και αράξεις προφανώς ευθύνεται εσύ! Δεν καταλαβαίνω που κολλάς. Και σου ξαναλέω,  μια Porsche μπορεί να χτυπάει 300 km/h , και εσυ να οδηγάς σε μέρος που να μην έχει δρόμο για πάνω από 90. Αν πας με 200 και σκοτωθεις,  η σκοτωσεις κανένα ποιος φταίει; Ο κατασκευαστής που δεν σου έβαλε κόφτη ή εσύ που ήσουν ανεύθυνος και οδήγησε με διπλάσια ταχύτητα από την επιτρεπτή; Και αυτό ηλιθιότητα είναι, με τη λογική σου ας επιβάλλει νομο το εκάστοτε κράτος να βάλει ηλεκτρονικούς περιορισμούς στην ταχύτητα.  Μπορεί; Ναι. Το κάνει; Όχι!

Επεξ/σία από Paladin-}LoA{-
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Καταρχάς οποιαδήποτε σύγκριση με τα 737 max 8 είναι άκυρη. Εκτός και αν η boeing είχε πει ότι αυτόματος πιλότος ήταν beta και ότι συνιστά στον πιλότο να έχει τα χέρια στο σύστημα πλοήγησης 😶 Προφανώς όχι. 

Η Tesla σου λέει ότι στην τελική έκδοση θα μπορείς να έχεις ενεργοποιημένο τον αυτόματο χωρίς την επιτήρηση σου. Και θα μπορείς να βάλεις το αυτοκίνητο σου στο δίκτυο των robbotaxi. Για την ώρα όμως στην beta σου λέει να έχεις ΠΑΝΤΑ τα χέρια στο τιμόνι και να είσαι έτοιμος να αναλάβεις ανά πάσα στιγμή. Υπάρχει λόγος που στο λέει. Επιπλέον το κάνει για να αποκτήσει δεδομένα από τη χρήση και να το βελτιώσει με data και used cases. Τώρα αν εσύ το βάλεις και αράξεις προφανώς ευθύνεται εσύ! Δεν καταλαβαίνω που κολλάς. Και σου ξαναλέω,  μια Porsche μπορεί να χτυπάει 300 km/h , καιβεσυ να οδηγάει σε μέρος που να μην έχει δρόμο για πάνω από 90. Αν πας με 200 και σκοτωθεις,  η σκοτωσεις κανένα ποιος φταίει; Π κατασκευαστής που δεν σου έβαλε κόφτη ή εσύ που ήσουν ανεύθυνος και οδήγησε με διπλάσια ταχύτητα από την επιτρεπτή; Και αυτό ηλιθιότητα είναι, με τη λογική σου ας επιβάλλει νομο το εκάστοτε κράτος να βάλει ηλεκτρονικούς περιορισμούς στην ταχύτητα.  Μπορεί; Ναι. Το κάνει; Όχι!

Το αν η porsche κ καθε porsche πιασει 300 φταιει ο βλακας οδηγος της. Το ηλιθιο συστημα του οδηγα αλλα μην οδηγας δεν λειτουργει πως σκατα να το πω αλλιως. Ενα συστημα που δεν παρεκτρεπει της λειτουργιας του και πρεπει ομως να εχει 100% του χρονου λειτουργιας του επιβλεψη για το αν ποτε δεισλειτουργησει δεν ειναι καλο συστημα και αυτο γιατι ειναι 100% εξακριβομενο οτι δεν θα το επιβλεπει κανενας. Εχουν γινει μελετες πανω σε αυτο που ολες λενε το ιδιο πραγμα. ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΒΛΕΠΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ. Τετοιο συστημα δεν το βγαζεις ετσι εξω ουτε σε alpha ουτε σε beta ουτε ως λειτουργικο (πρωτες πωλησεις πρωτου αναγκαστουν να το πουν beta) απλα για να μαζεψει η εταιρεια σου δεδομενα. Ειναι ανευθηνο. Απο την στιγμη που αποφασιζει μια εταιρεια να το κανει θα πρεπει να φερει και ευθηνες για το προιον της. Δεν ειναι porsche οπως λες που απο μονη της δεν πιανει ουτε 5χλμ/ω αν δεν εχει οδηγο να πατησει γκαζι. Εδω εχεις ενα συστημα οπου πλεον το αυτοκινητο ΜΟΝΟ του κινηται οπως το εχει φτιαξει η εταιρεια. Και δεν βοηθαει και ο ιδιος ο ιδιοκτητης της ιδιαιτερα που ενω λεει πως ειναι beta ο ιδιος βγαινει σε βιντεακια ανευθηνα και το αφηνει να πηγαινει μονο του στο δρομο ως 100% λειτουργικο.

Επεξ/σία από primeragt
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, primeragt είπε

Το αν η porsche κ καθε porsche πιασει 300 φταιει ο βλακας οδηγος της. Το ηλιθιο συστημα του οδηγα αλλα μην οδηγας δεν λειτουργει πως σκατα να το πω αλλιως. Ενα συστημα που δεν παρεκτρεπει της λειτουργιας του και πρεπει ομως να εχει 100% του χρονου λειτουργιας του επιβλεψη για το αν ποτε δεισλειτουργησει δεν ειναι καλο συστημα και αυτο γιατι ειναι 100% εξακριβομενο οτι δεν θα το επιβλεπει κανενας. Εχουν γινει μελετες πανω σε αυτο που ολες λενε το ιδιο πραγμα. ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΒΛΕΠΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ. Τετοιο συστημα δεν το βγαζεις ετσι εξω ουτε σε alpha ουτε σε beta ουτε ως λειτουργικο (πρωτες πωλησεις πρωτου αναγκαστουν να το πουν beta) απλα για να μαζεψει η εταιρεια σου δεδομενα. Ειναι ανευθηνο. Απο την στιγμη που αποφασιζει μια εταιρεια να το κανει θα πρεπει να φερει και ευθηνες για το προιον της. Δεν ειναι porsche οπως λες που απο μονη της δεν πιανει ουτε 5χλμ/ω αν δεν εχει οδηγο να πατησει γκαζι. Εδω εχεις ενα συστημα οπου πλεον το αυτοκινητο ΜΟΝΟ του κινηται οπως το εχει φτιαξει η εταιρεια. Και δεν βοηθαει και ο ιδιος ο ιδιοκτητης της ιδιαιτερα που ενω λεει πως ειναι beta ο ιδιος βγαινει σε βιντεακια ανευθηνα και το αφηνει να πηγαινει μονο του στο δρομο ως 100% λειτουργικο.

Δεν μπορείς να το πεις αλλιώς γιατί όπως και να το πεις το ίδιο λέμε. Η εταιρία βγάζει το αμάξι που πιάνει 300 km/h ενάντια στους νόμους συντριπτικά σχεδόν όλων των κρατών.  Εκτός του οδηγού που είναι ηλίθιος που θα το κάνει,  δεν είναι και έγκλημα της εταιρίας που σου δίνει κάτι παράνομο που κατ' επιλογή μπορείς να το χρησιμοποιήσεις σαν οδηγός ; Γιατί να σου δώσει 300 τελική αφου απαγορεύεται και θα σκοτώσεις και κανένα;

Με τον ίδιο τρόπο η Tesla σου λέει πάρε τον αυτόματο πιλότο σε beta, βάλε τα χέρια πάνω στο τιμόνι και μην τα βγάλεις από πάνω γιατί είναι πιλοτικός. Σου βάζει και ηχητικό κιόλας στα 3 δεύτερα αν δεν το κρατάς και σε προειδοποιεί να το πιάσεις το τιμόνι. Οπότε τρακαρεις,  σκοτωνεσαι ή σκοτώνεις κάποιον. Ότι ευθύνη έχεις που πήγες με 300 ,την ίδια έχεις που δεν κρατούσες το τιμόνι. Και στις δύο περιπτώσεις ή ευθύνονται οι κατασκευαστές,  ή όχι.  Ακριβως το ιδιο πραγμα είναι. Λυπάμαι αν δεν το καταλαβαίνεις,  έτσι είναι όμως. 

Καλώς ήλθες στον κόσμο του μάρκετινγκ και του καπιταλισμού που εταιρίες για να πουλήσουν βάζουν μέσα features που βάσει νόμου δεν μπορεί ο χρηστης να τα χρησιμοποιήσει,  το κάνουν ομως, και όλα τα καπιταλιστικα κράτη το δέχονται. Τοσο απλά. 

Για αυτούς που βγάζουν και βίντεο με την ηλιθιότητα τους συμφωνώ απόλυτα μαζί σου είναι ηλίθιοι. Όπως και ηλίθιοι είναι άτομα τύπου DPG που στο Instagram κάθε βδομάδα βγάζουν βίντεο με το κινητό τους την ώρα που πάνε με 300. Και εκεί δεν φταίει ο κατασκευαστής; 

Αν η Tesla βγάλει τελική έκδοση του αυτόματου πιλότου και επιτραπεί σε κράτη και προκληθεί ατύχημα,  εγώ πρώτος θα κράξω. Μέχρι τότε η ευθύνη είναι του οδηγού όπως και να το κάνουμε .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Δεν μπορείς να το πεις αλλιώς γιατί όπως και να το πεις το ίδιο λέμε. Η εταιρία βγάζει το αμάξι που πιάνει 300 km/h ενάντια στους νόμους συντριπτικά σχεδόν όλων των κρατών.  Εκτός του οδηγού που είναι ηλίθιος που θα το κάνει,  δεν είναι και έγκλημα της εταιρίας που σου δίνει κάτι παράνομο που κατ' επιλογή μπορείς να το χρησιμοποιήσεις σαν οδηγός ; Γιατί να σου δώσει 300 τελική αφου απαγορεύεται και θα σκοτώσεις και κανένα;

Με τον ίδιο τρόπο η Tesla σου λέει πάρε τον αυτόματο πιλότο σε beta, βάλε τα χέρια πάνω στο τιμόνι και μην τα βγάλεις από πάνω γιατί είναι πιλοτικός. Σου βάζει και ηχητικό κιόλας στα 3 δεύτερα αν δεν το κρατάς και σε προειδοποιεί να το πιάσεις το τιμόνι. Οπότε τρακαρεις,  σκοτωνεσαι ή σκοτώνεις κάποιον. Ότι ευθύνη έχεις που πήγες με 300 ,την ίδια έχεις που δεν κρατούσες το τιμόνι. Και στις δύο περιπτώσεις ή ευθύνονται οι κατασκευαστές,  ή όχι.  Ακριβως το ιδιο πραγμα είναι. Λυπάμαι αν δεν το καταλαβαίνεις,  έτσι είναι όμως. 

Καλώς ήλθες στον κόσμο του μάρκετινγκ και του καπιταλισμού που εταιρίες για να πουλήσουν βάζουν μέσα features που βάσει νόμου δεν μπορεί ο χρηστης να τα χρησιμοποιήσει,  το κάνουν ομως, και όλα τα καπιταλιστικα κράτη το δέχονται. Τοσο απλά. 

Για αυτούς που βγάζουν και βίντεο με την ηλιθιότητα τους συμφωνώ απόλυτα μαζί σου είναι ηλίθιοι. Όπως και ηλίθιοι είναι άτομα τύπου DPG που στο Instagram κάθε βδομάδα βγάζουν βίντεο με το κινητό τους την ώρα που πάνε με 300. Και εκεί δεν φταίει ο κατασκευαστής; 

Αν η Tesla βγάλει τελική έκδοση του αυτόματου πιλότου και επιτραπεί σε κράτη και προκληθεί ατύχημα,  εγώ πρώτος θα κράξω. Μέχρι τότε η ευθύνη είναι του οδηγού όπως και να το κάνουμε .

Το αμαξι οπως το ξερουμε ΔΕΝ μπορει να κανει τιποτα μονο του αν δεν υπαρχει εντολη απο τον οδηγο του. Το οτι πιανει τα 300 ενα αμαξι δεν το κανει ταυτοχρονα και παρανομο εκτος και αν το οδηγησει ο ιδιος ο οδηγος πανω απο τα εκαστωτε ορια του καθε δρομου. Αντιθετα υποαρχουν και σημεια που μπορει νομιμα να πιασει οσα θελει και λεγονται πιστες οπως και καποιες autobahn πχ. εκει δεν ειναι παρανομα. Στο θεμα του autopilot (ηλιθιο ονομα για κατι που δεν κανει) σου λεει οτι για να κανει κατι αυτοματα πρεπει να το ελεγχεις εσυ. Και σου λεω οτι δεν υπαρχει περιπτωση καποιος να το κανει στο 100% δεν ειναι ανθρωπινος δυνατο. Μολις διαπιστωσει οτι λειτουργει οπως σκατα διαφημιζετε οτι κανει δεν θα καθετε κανενας με 100% την προσοχη του εκει. Αν ειναι να το κανει χανει το νοημα του το ιδιο το συστημα! Για τα βιντεο δεν μιλαω για αυτους που βγαζουν κανοντας ηλιθιοτητες με το autopilot η με 300 αλλα για τον ιδιο τον MUSK που εχει βγει σε βιντεο στη θεση του οδηγου χωρις να κραταει τιμονι αφηνοντας το αυτοκινητο να οδηγει μονο του μεσα στην πολη. Η ευθηνη σε ενα ατυχημα μεχρι στιγμης ειναι παντα του οδηγου γιατι αυτος εχει τον ελεγχο, εδω το αμαξι οδηγουσε μονο του οπως και σε τοσα αλλα ατυχηματα και ολοι λεμε (οσοι διαφονουμε με αυτο τελος παντων)οτι ειναι μαγιστη ανευθηνοτητα απο την εταιρεια να εχει βγαλει σε beta testing ενα συστημα αυτονομης οδηγησης σε ευρεια κυκλοφορια απο ολους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, primeragt είπε

...οτι ειναι μαγιστη ανευθηνοτητα απο την εταιρεια να εχει βγαλει σε beta testing ενα συστημα αυτονομης οδηγησης σε ευρεια κυκλοφορια απο ολους.

Δεκτό αν πούμε επισης ότι ισχύει το ίδιο και για την κάθε αυτοκινητοβιομηχανία που βγάζει αυτοκίνητα με τελική άνω των 150 και μάλιστα όχι σε  beta. Τι, όχι; Αν δεν το καταλαβαίνεις προφανώς έχεις προκατάληψη έναντι μιας εταιρίας που δίνει κάτι επικίνδυνο και παράνομο αλλά όχι κάποιας άλλης. Διάλεξε. Ο γιός του ιδιοκτήτη των τζάμπο που σκότωσε τη γυναίκα και το παιδί με την Porsche πηγαίνοντας κοντά 300 την ώρα φταίει ή δεν φταίει; Ή Porsche που του έδωσε τέτοια δυνατότητα παρόλο που ήταν παράνομο φταίει ή δεν φταίει; Δυστυχώς δεν μπορείς να το χωνέψεις λόγω της προκατάληψης σου ενάντια συγκεκριμένης εταιρίας. Και σου ξαναλέω ότι θα είχες δίκιο αν έλεγες το ίδιο και για τον κάθε κατασκευαστή που δίνει κάτι επικίνδυνο και παράνομο. Εσύ εστιάσεις σε έναν μόνο. 

Επεξ/σία από Paladin-}LoA{-
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Δεκτό αν πούμε επισης ότι ισχύει το ίδιο και για την κάθε αυτοκινητοβιομηχανία που βγάζει αυτοκίνητα με τελική άνω των 150 και μάλιστα όχι σε  beta. Τι, όχι; Αν δεν το καταλαβαίνεις προφανώς έχεις προκατάληψη έναντι μιας εταιρίας που δίνει κάτι επικίνδυνο και παράνομο αλλά όχι κάποιας άλλης. Διάλεξε. Ο γιός του ιδιοκτήτη των τζάμπο που σκότωσε τη γυναίκα και το παιδί με την Porsche πηγαίνοντας κοντά 300 την ώρα φταίει ή δεν φταίει; Ή Porsche που του έδωσε τέτοια δυνατότητα παρόλο που ήταν παράνομο φταίει ή δεν φταίει; Δυστυχώς δεν μπορείς να το χωνέψεις λόγω της προκατάληψης σου ενάντια συγκεκριμένης εταιρίας. Και σου ξαναλέω ότι θα είχες δίκιο αν έλεγες το ίδιο και για τον κάθε κατασκευαστή που δίνει κάτι επικίνδυνο και παράνομο. Εσύ εστιάσεις σε έναν μόνο. 

Το οτι καποιος δεν συμφωνει σε κατι με ενα προιον τον βαφτιζουμε αμεσα πρακατηλειμενο!!! Γαματο επιχειρημα εν ετη 2019. Το ξαναλεω, ολα τα αυτοκινητα μεχρι στιγμης κανουν οτι ειναι να κανουν αφου δεκτουν εντολη απο τον οδηγο τους. Οποτε το αν πιασουν ή οχι παρανομες ταχυτητες εχει να κανει με το το ποιος ανεγκεφαλος η λογικος οδηγει εκεινη τη στιγμη και αυτος εχει την ευθηνη των πραξεων του. Οταν ενεργοποιησεις το καθε αυτονομο συστημα η ευθηνη της κινησης του οχηματος μεταφερετε εστω και μερικως στο ιδιο το οχημα. Δεν εχει πλεον 100% τον ελεγχο του οχηματος ο οδηγος του οποτε δεν πρεπει να εχει και το αντιστοιχο μεριδιο ευθηνης. Αυτο αν θες το καταλαβαινεις αν θες οχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, primeragt είπε

Οταν ενεργοποιησεις το καθε αυτονομο συστημα η ευθηνη της κινησης του οχηματος μεταφερετε εστω και μερικως στο ιδιο το οχημα. Δεν εχει πλεον 100% τον ελεγχο του οχηματος ο οδηγος του οποτε δεν πρεπει να εχει και το αντιστοιχο μεριδιο ευθηνης. Αυτο αν θες το καταλαβαινεις αν θες οχι.

Λάθος. Αν ηταν τελική έκδοση θα ίσχυε αυτό.  Τώρα δεν είναι!  Ο κατασκευαστής σου λέει να το κάνεις με τα χέρια στο τιμόνι. Αρα σε τυχον λάθος του αυτόματου πιλότου αναλαμβανεις εσυ . Με επιλογή δικιά σου παρακάμπτεις αυτό που σου λέει ο κατασκευαστής και αφήνεις το αυτοκίνητό να οδηγάει μονο του αν θες χωρίς χερια, παρόλο που είναι και παράνομο. 

Στην περίπτωση της Porsche,  ο κατασκευαστής σου φτιάχνει μια να πηγαίνει 300 χωρίς μάλιστα να σου λέει να μην το κανεις, εσύ παρανομεις και το κάνεις. 

Καμία μα καμία διαφορά, μη σου πω ότι είναι και χειρότερο το δεύτερο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Λάθος. Αν ηταν τελική έκδοση θα ίσχυε αυτό.  Τώρα δεν είναι!  Ο κατασκευαστής σου λέει να το κάνεις με τα χέρια στο τιμόνι. Αρα σε τυχον λάθος του αυτόματου πιλότου αναλαμβανεις εσυ . Με επιλογή δικιά σου παρακάμπτεις αυτό που σου λέει ο κατασκευαστής και αφήνεις το αυτοκίνητό να οδηγάει μονο του αν θες χωρίς χερια, παρόλο που είναι και παράνομο. 

Στην περίπτωση της Porsche,  ο κατασκευαστής σου φτιάχνει μια να πηγαίνει 300 χωρίς μάλιστα να σου λέει να μην το κανεις, εσύ παρανομεις και το κάνεις. 

Καμία μα καμία διαφορά, μη σου πω ότι είναι και χειρότερο το δεύτερο. 

Καλα κατσε πισω απο τιμονι και κρατα το σα να οδηγεις και πες μου μετα αν και πως δουλεψε το καθε autopilot. Αυτη η μ@λ@κισμενη οδηγια ειναι εκει καθαρα για να μεταφερει τις ευθηνες στο μ@λ@κ@ οδηγο. Δεν γινετε να εχεις τα χερια σου σε εγρηγορση και να κρατας το τιμονι μηπως και γινει τιποτα και να μη απεμπλεκεται το συστημα. Η θα ενεργοποηται και απλα θα ειναι εκει κ μεχρι να γινει κατι τρεχα γυρευε η δεν θα δουλευει γιατι εισαι σε εγρηγορση και κρατας το τιμονι. Και τα 2 δεν γινονται. Αν το αυτοκινητο οδηγαει μονο του οδηγαει μονο του δεν πα να εχεις 30 χερια στο τιμονι δεν θα το σωσεις γιατι δεν το κρατας απλα το ακουμπας. Δεν χρειαζεται στα συμβατικα αυτοκινητα να σου πει μην τρεχεις, ειναι παρανομο ετσι και αλλιως. Σου φτιαχνει το οχημα και μετα ειναι δικια σου ευθηνη να το οδηγησεις με υπευθηνοτητα στο δρομο αλλα οπως σκατα γουσταρεις στις πιστες και οπου αλου επιτρεπετε. Αν εσυ αακουμποντας απλα τα χερια στο τιμονι νωμιζεις οτι εχεις και τον ελεγχο του θα σου προτεινα να αναθεωρησεις μην βρεθεις προ εκπληξεως καποια στιγμη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, primeragt είπε

Καλα κατσε πισω απο τιμονι και κρατα το σα να οδηγεις και πες μου μετα αν και πως δουλεψε το καθε autopilot. Αυτη η μ@λ@κισμενη οδηγια ειναι εκει καθαρα για να μεταφερει τις ευθηνες στο μ@λ@κ@ οδηγο. Δεν γινετε να εχεις τα χερια σου σε εγρηγορση και να κρατας το τιμονι μηπως και γινει τιποτα και να μη απεμπλεκεται το συστημα. Η θα ενεργοποηται και απλα θα ειναι εκει κ μεχρι να γινει κατι τρεχα γυρευε η δεν θα δουλευει γιατι εισαι σε εγρηγορση και κρατας το τιμονι. Και τα 2 δεν γινονται. Αν το αυτοκινητο οδηγαει μονο του οδηγαει μονο του δεν πα να εχεις 30 χερια στο τιμονι δεν θα το σωσεις γιατι δεν το κρατας απλα το ακουμπας. Δεν χρειαζεται στα συμβατικα αυτοκινητα να σου πει μην τρεχεις, ειναι παρανομο ετσι και αλλιως. Σου φτιαχνει το οχημα και μετα ειναι δικια σου ευθηνη να το οδηγησεις με υπευθηνοτητα στο δρομο αλλα οπως σκατα γουσταρεις στις πιστες και οπου αλου επιτρεπετε. Αν εσυ αακουμποντας απλα τα χερια στο τιμονι νωμιζεις οτι εχεις και τον ελεγχο του θα σου προτεινα να αναθεωρησεις μην βρεθεις προ εκπληξεως καποια στιγμη.

Εγώ πάλι θα σου πρότεινα να οδηγήσεις ένα με αυτόματο πιλότο και με τα χέρια στο τιμόνι. Και δοκίμασε να το στρίψεις και να του κανεις κάτι διαφορετικό παρακάμπτοντας τον αυτόματο πιλότο. Θα εκπλαγείς απο την ταχύτητα ανταπόκρισης  και θα αναθεωρήσεις. Στο εγγυώμαι βάσει πείρας  😉

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χμμμμ

Δεν είναι ο μόνος κατασκευαστής που το κάνει αυτό.

Δειτε εδώ 

 

 

ο οδηγός έπιτηρεί το σύστημα συνεχώς που όλο που μπορεί να «μην εμπλέκεται» για πολλά χιλιόμετρα.

 

Επεξ/σία από Jiakometi
Θα ψάξω να δω αν διατίθεται ήδη & θα ενημερώσω.
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το οτι το κανει και η Mercedes στα φορτηγα της δεν το κανει και αυτοματα σωστο.

26 λεπτά πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Εγώ πάλι θα σου πρότεινα να οδηγήσεις ένα με αυτόματο πιλότο και με τα χέρια στο τιμόνι. Και δοκίμασε να το στρίψεις και να του κανεις κάτι διαφορετικό παρακάμπτοντας τον αυτόματο πιλότο. Θα εκπλαγείς απο την ταχύτητα ανταπόκρισης  και θα αναθεωρήσεις. Στο εγγυώμαι βάσει πείρας  😉

Σιγουρα θα υπακουσει ταχυστα δεν λεω το αντιθετο αντιθετως. Καλη τυχη ομως να το επιτυχεις αυτο σε ολους τους οδηγους εκει εξω. Το να το κανουν παντα εχοντας το 100% της προσοχης τους κρατοντας το τιμονι, αυτο δεν καταλαβαινεις. Δεν προκειται κανενας, ακομα και συ και γω, να εχουμε παντα 100% των αισθησαιων μας οταν οδηγαμε και εχουμε το καθε autopilot ενεργοποιημενο και ειμαστε πχ λιγο κουρασμενοι ή λιγο εκνευρισμενοι κλπ κλπ. Θα αρκεστουμε στο οτι κανει σωστα τη δουλεια του οπως κανει παντα,μεχρι να γινει κατι οπως τα τοσα ατυχηματα. Το προβλημα δεν ειναι οτι δεν ειναι 100% ετοιμο αλλα το οτι επαφυεται στον χρηστη να το παρακολουθει αναιξερετως συνθηκων. Και οπως ξερουμε παρα πολοι δεν προκοιτε να το κανουν. Το ανευθηνο ειναι οτι βαζεις τετοια συστηματα στο δρομο μαζι με αλλους χρηστες τοσο οχηματων οσο και απλων πεζων. Η πειρα σου περιοριζετε σε σενα και στην δικια σωστη ερμηνια των κανονισμων, οταν βγαζεις ομως τετοια συστηματα θα πρεπει να τα κανεις ολιγον τι idiot proof αλλιως δεν διαφερεις ουτε προσφαιρεις κατι καλυτερο στην ασφαλεια γιατι παλι περιοριζεσε απο τον ανθρωπινο παραγοντα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, primeragt είπε

Το οτι το κανει και η Mercedes στα φορτηγα της δεν το κανει και αυτοματα σωστο.

Συμφωνούμε ....

While the Mercedes-Benz Future Truck 2025 was a concept vehicle, the transition to series production technology has proved successful in the form of the Mercedes-Benz Actros with the Highway Pilot. It demonstrates the everyday suitability of automated driving.

Συμφωνα με αυτό.   https://www.lab1886.com/snow-removal-on-airfields/ είναι διαθέσιμο και νόμιμο στην Β. Αμερική.

Αλά για την MB κανένας δεν αναφέρει για supreme leaders / παπάντζες κλπ.

 

Παρ όλα αυτά, αν κανένας με ρωτάει θα έλεγα τα παρακάτω

1. Ο λόγος που μου αρέσουν τα TESLA δεν έχει καμμία σχέςη με το Autopilot. Ίσα ίσα ακόμη και αν ήταν standard εξοπλισμός δεν θα το ενργοποιούσα ποτέ. 

2. Tesla = επιδόσεις super car και οικονομία . 

Αυτό. 

Τωρα αν ο  κάθε λοβοτομημένος νομίζει ότι μπορεί να κοιμηθεί επειδή έχει το autopilot ON θα του έλεγα R.T.F.M.

 

Καλό βράδυ .....

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Συμφωνούμε ....

While the Mercedes-Benz Future Truck 2025 was a concept vehicle, the transition to series production technology has proved successful in the form of the Mercedes-Benz Actros with the Highway Pilot. It demonstrates the everyday suitability of automated driving.

Συμφωνα με αυτό.   https://www.lab1886.com/snow-removal-on-airfields/ είναι διαθέσιμο και νόμιμο στην Β. Αμερική.

Αλά για την MB κανένας δεν αναφέρει για supreme leaders / παπάντζες κλπ.

Παρ όλα αυτά, αν κανένας με ρωτάει θα έλεγα τα παρακάτω

1. Ο λόγος που μου αρέσουν τα TESLA δεν έχει καμμία σχέςη με το Autopilot. Ίσα ίσα ακόμη και αν ήταν standard εξοπλισμός δεν θα το ενργοποιούσα ποτέ. 

2. Tesla = επιδόσεις super car και οικονομία . 

Αυτό. 

Τωρα να ο κάθε λοβοτομημένος νομίζει ότι μπορεί να κοιμηθεί επειδή έχει το autopilot ON θα του έλεγα R.T.F.M.

Καλό βράδυ .....

Δεν ακους περι supreme leadrs και παπαντζες γιατι δεν βγαινει κανεις απο τη MB να λεει καθε τρεις και λιγο μ@λ@κιες στον κοσμο αν εβγαινε θα ακουγες και γιαυτους. Βγαζουν ενα προιον καλο κακο και κρινει η αγορα. Εγω τον ανεφερα για το κακιστο promotion που εκενε στο autopilot οδηγοντας μονο του χωρις να εχει τα χερια στο τιμονι παρολο που λεει στο manual του οτι πρεπει, παει αυτο.

Τesla σημαινει ηλεκτρικο αν θελουμε να ειμαστε politicaly correct, και να βαζουμε την ασφαλεια πανω απο ολα. Γιατι επιδοσεις super car και ασφαλεια δεν πανε μαζι οπως μας ειπαν πιο πανω περι porsche. Οικονομια εχει σιγουρα σε σχεση με τη υπαρχουσα τιμη των ορυξτων καυσιμων μενει να δουμε αν θα ισχυει και στο μελλον.

Το αν ο καθε λοβοτομημενος μπορει να κοιμηθει η οχι με το autopilot εχεις δικιο δεν θα πρεπε να το κανει ασχετω manual. Η λοβοτομηση παει ομως και με βασει τις επιδοσεις ή οχι εκει ειμαστε συνετοι? Αυτο που θελω να πω ειναι οτι ειναι πολυ ευκολο να χαρακτηριζουμε οποιον και οπως θελουμε αναλωγα το πως βλεπουμε τα πραγματα. Δεν μπορουμε να μιλαμε για ασφαλεια και ταυτοχρονα επιδοσεις supercar (που δεν εχουν αλλα ειναι αλλη κουβεντα αυτο) για αυτοκινητα μαζικης παραγωγης (ασχετως αν εμενα μου αρεσουν οι επιδοσεις και τις ψαχνω σε καθε οχημα που αγοραζω αναξαρτητως κατηγοριας).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φαντάζομαι ότι αντιλαμβάνεσαι ότι επιδόσεις δεν σημαίνει «πάω με 200 όπου γουστάρω» Τουλάχιστο δεν αντιλαμβάνομαι εγώ έτσι τις επιδόσεις.

Επιδόσεις για μένα σημαίνει το maximum της ταχύτητας σεβόμενος πάντα το τρίγωνο, «ΟΧΗΜΑ - ΔΡΟΜΟΣ - ΟΔΗΓΟΣ» 

Αναλογα με την κατάσταση - δυνατότητες (ή αδυναμίες) του κάθε ενός από  τους παραπάνω συντελεστές θέλω να μπορώ χωρίς να φοβάμαι  και χωρίς να αποτελώ κίνδυνο για τους άλλους να οδηγώ το γρηγορότερο δυνατόν. 

Νυχτα με αραιή κίνηση στον Ε65 ......... ταξίδι με «ενδιαφέρουσες» ταχυτητητες ......  Οποιαδήποτε ώρα της ημέρας / νύχτας στον παλιό Τρίπολης - Άστρους «κότα» με 60 και δεξιά. 

Το έχω γράψει και παλιότερα αλλά δεν έχω πρόχειρο link. Τα ατυχήματα ανά χιλιόμετρο στους αυτοκινητοδρόμους Ιταλία / Γερμανίας που δεν έχουν όριο ταχύτητας είναι περίπου 45% κάτω από τους συμβατικούς δρόμους. Και εκεί ταξιδεύουμε με μέση 220 χ.α.ω.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...