Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

37 λεπτά πριν, Vagosman είπε

Μετα τις πρωτες 3 προτασεις, απο περιεργεια σκρολαρα στο τελος να δω ποτε και ποιος το εγραψε.

Εφημεριδα των Συντακτων.... Enough said...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, Vagosman είπε

ειπαμε να κανουμε συζητηση και να σχολιαζουμε θετικως η αρνητικως τα της Tesla...Αμα ανεβαζουμε και αρθρα απο καθε τυχαιο δημοσιογραφακι που γραφει σε μεγαλα και γνωστα blog με ονομα Info.war τοτε δεν θα γινει καμια συζητηση και δεν θα μοιραζεται γνωση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά ο Χατζηστεφάνου δεν είναι τυχαίο δημοσιογραφακι. Έχει φοβερά ντοκυμαντέρ παραγωγής του και είναι αρκετά αξιόλογος.

Σχετικά με τον Μασκ, τον βρισκω λίγο υπερβολικό η αλήθεια είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Vagosman είπε

Καλά ο Χατζηστεφάνου δεν είναι τυχαίο δημοσιογραφακι. Έχει φοβερά ντοκυμαντέρ παραγωγής του και είναι αρκετά αξιόλογος.

Τι να σου πω όταν με ένα απλο googlαρισμα δεν βγαινουν πρωτα πρωτα τα φοβερα ντοκυμαντερ αλλα ένα αρθρο που τον χαρακτηριζει Χρυσαυγιτη και ένα 2ο γιατι απολυθηκε από τον σκαι 100,3 καταλαβαίνω ότι κατι δεν παει πολύ καλα με την φοβερη ποιοτητα του και απασχολει τον κοσμο με αλλα θεματα…. τελος το offtopic.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κυκλοφόρησαν φήμες ότι ο CEO της VW σκέφτεται να αγοράσει μετοχές της Tesla αλλά ουσιαστικά δεν το κάνει καθότι Piech & Porsche του είναι εμπόδιο. Ο κύριος λόγος αυτής της κίνησης θα ήταν φυσικά η πρόσβαση σε EV τεχνολογίες της Tesla που θα επέτρεπαν στην VW να βελτιώσει και να επιταγχύνει το BEV πρόγραμμά της.

Λίγο μετά η VW διέψευσε το δημοσίευμα του Reuters.

Πραγματικά ελπίζω να μην είναι αλήθεια, όχι τόσο για το ζήτημα της πρόσβασης στις τεχνολογίες αυτές, αλλά περισσότερο διότι στο παρελθόν μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες εξαγόραζαν υποσχόμενες εταιρίες, έπαιρναν τεχνολογικά ότι ήθελαν, και μετά τους έβαζαν λουκέτο. Τρανό παράδειγμα η GM με τις Segway και Ovonics.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νέο "επεισόδιο" στο θέμα με την walmart.

Οι δύο εταιρείες εξέδωσαν κοινή ανακοίνωση και δηλώνουν, ότι θα διευθετήσουν τα όποια προβλήματα προκειμένου να ενεργοποιηθούν ξανά οι 248 εγκαταστάσεις φωτοβολταϊκών:

https://finance.yahoo.com/news/walmart-tesla-look-address-issues-040717354.html

Επεξ/σία από Droulas13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν διαβάσει πάντως την  αναφορά της Walmart κανείς και δει τις φωτογραφίες, υπάρχει κοινή γραμμή των δύο εταιριών σε ένα κοινό παρονομαστή. Ανθρώπινο λάθος.

Η αναφορά είναι γεμάτη από φωτογραφίες που δείχνουν ότι το προσωπικό που έκανε την εγκατάσταση καθώς και τη συντήρηση δεν γνωρίζει ούτε τα στοιχειώση. Φυσικά σε αυτό ευθύνεται η Tesla είτε διότι δεν έχει εκπαιδεύσει το προσωπικό της σωστά, είτε διότι έχει προσλάβει άτομα τελείως ανειδίκευτα σε αυτό το κομμάτι. Τα φωτοβολταϊκά είναι ασφαλέστατα αν αυτός που στα τοποθετεί και στα συντηρεί ξέρει τι του γίνεται. Τόσο απλά.

Πέραν τούτου οι γελειότητες που συνδέουν το συγκεκριμένο περιστατικό με τις ελάχιστες φωτιές που έχουν παρατηρηθεί σε αυτοκίνητα είναι το λιγότερο γραφικές και αναμενόμενες σε κάποιες περιπτώσεις κρίνοντας από τον τρόπο σκέψης ορισμένων και την προκατάληψη που έχουν. Ξαναμασημένο φαγητό (καταντάει και  βαρετό μετά από κάποιο σημείο).

Επεξ/σία από Paladin-}LoA{-
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Vagosman είπε

Μιλάμε για τον Άρη Χατζηστεφάνου και όχι για τον άλλο Χατζηστεφάνου που διασύρεται στα κανάλια.

Spoiler

http://www.periodista.gr/the-media/article/23653/o-aris-chatzistefanou-oi-chrusaugites-filoi-tou-kai-i-uposchesi-tou-periodista-gr-foto   δεν ειναι ο ιδιος?
Φυσικα για Αρη μιλαω και εγω. Ποιος ειναι ο αλλος Χατζηστεφανου δεν ξερω...Ουτε αυτον ηξερα βεβαια

 

Επεξ/σία από Αλεξανδρος A.92
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ό,τι και να πει το black box, όταν έχεις μωρό μέσα και βάζεις αυτόματο πιλότο χωρίς να έχεις το νου σου στο αυτοκίνητο, φταις ξεκάθαρα και πας γυρεύοντας. Η λέξη beta μάλλον δεν είχε φτάσει στα αυτιά της συγκεκριμένης οδηγού ή δεν κατανοεί τη σημασία της. Τελείως ανεύθυνη. Υπάρχουν άπειρες αναφορές που λένε ξεκάθαρα ότι ο αυτόματος πιλότος κανει λάθη. Είναι ακόμα σε δοκιμαστική έκδοση και πρέπει να τον εποπτεύει ο οδηγός. Εδω πχ απαγορεύεται βάσει νόμου να τον χρησιμοποιείς. Και στο λέει και ο κατασκευαστής για το supervising. Κι όμως στις Ηνωμένες Πολιτείες υπάρχουν συνέχεια αναφορές οδηγών που εξακολουθούν να τον χρησιμοποιούν λανθασμένα (π.χ. οδηγοί  κοιμουνται και το αυτοκίνητό ειναι στον αυτόματο πιλότο).

 

Στα θετικά της υπόθεσης το αυτοκίνητο επιβεβαίωσε ότι είναι ασφαλεστατο καθότι ούτε αυτή ούτε το μωρό έπαθαν κάτι. 

Σύγκριση κόστους σε βάθος πενταετίας στις Ηνωμένες Πολιτείες μεταξύ ενός Model 3, ενός Camry και ενός Α5. Το Camry μέχρι και πρόσφατα ήταν πρωτο στο συγκεκριμένο benchmark. Εξυπακούεται οτι για ατομα που εχουν την δυνατότητα να φορτίζουν δωρεάν το αυτοκίνητο τους π.χ. στο χώρο εργασίας τους, το κόστος χαμηλώνει ακόμα περισσότερο. 

Επεξ/σία από Paladin-}LoA{-
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φανταζομαι βλεπεις το παραδοξο που λες. Ειναι παρανομο και beta testing το προιον αλλα ταυτοχρονα ειναι και διαθεσιμο σε οποιονδηποτε ιδιοκτητη υπαρχει εκει εξω και με μονο την αναφορα beta μεταφερεις ολη την ευθηνη στον ιδιοκτητη. Γαματο. Η βγαλτο μεχρι να ειναι ετοιμο προς γενικη χρηση ή προσελαβε μεχρικους beta testers για να εχεις πραγματικα στοιχεια χρησης αναλαμβανοντας και την αντιστοιχη ευθυνη. Το να πρεπει να "οδηγεις" ενω δεν οδηγεις δεν εχει νοημα και δεν ειναι καθολου βολικο ή και δυνατο να εισαι 100% προσηλομενος περιμενοντας το ποτε και αν θα κανει καποιο λαθος για να το επαναφερεις. Ποιο προσυλομενος θα εισαι αν θα οδηγας πραγματικα εσυ. Το ενδιαμεσο απλα δεν λειτουργει για τους ανθρωπους, σε βαζει σε μια κατασταση αναμονης που μπορει να μην χρειαστει ποτε και μετα απο λιγο επαναπαυεσαι.

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, primeragt είπε

Φανταζομαι βλεπεις το παραδοξο που λες. Ειναι παρανομο και beta testing το προιον αλλα ταυτοχρονα ειναι και διαθεσιμο σε οποιονδηποτε ιδιοκτητη υπαρχει εκει εξω και με μονο την αναφορα beta μεταφερεις ολη την ευθηνη στον ιδιοκτητη. Γαματο. Η βγαλτο μεχρι να ειναι ετοιμο προς γενικη χρηση ή προσελαβε μεχρικους beta testers για να εχεις πραγματικα στοιχεια χρησης αναλαμβανοντας και την αντιστοιχη ευθυνη. Το να πρεπει να "οδηγεις" ενω δεν οδηγεις δεν εχει νοημα και δεν ειναι καθολου βολικο ή και δυνατο να εισαι 100% προσηλομενος περιμενοντας το ποτε και αν θα κανει καποιο λαθος για να το επαναφερεις. Ποιο προσυλομενος θα εισαι αν θα οδηγας πραγματικα εσυ. Το ενδιαμεσο απλα δεν λειτουργει για τους ανθρωπους, σε βαζει σε μια κατασταση αναμονης που μπορει να μην χρειαστει ποτε και μετα απο λιγο επαναπαυεσαι.

Φαντάζομαι να βλέπεις το παράδοξο σε αυτό που γράφεις.  Να σε ρωτήσω το εξής: Η πλειοψηφία των αυτοκινήτων έχει τελική ταχύτητα πάνω από 150 χιλιόμετρα την ώρα. Στη χώρα μας όμως δεν υπάρχει δρόμος που να επιτρέπει πάνω από 120. Πώς το κόβεις,  πρέπει οι κατασκευαστές να μας βάλουν κόφτη στα 120 εφόσον είναι παράνομο να τρέχεις παραπάνω;

Ή σε άλλες χώρες που κυκλοφορούν supercars ; Αφού είναι παράνομο να τρέχουν,  γιατί να μην βάλουν κόφτη; Εδώ Νορβηγία δρομος  με πάνω από 100 km/h δεν υπάρχει. Οι δρομοι ειναι γεμάτοι με Tesla, Porsche,  Audi με 300hp και άλλα τέτοια ωραία. Να τους βάλουμε κόφτη;

Θέλω να σου πω, risk factors που είναι και παράνομοι υπάρχουν σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα. Ο κατασκευαστής σου λέει ότι αν κάνεις κάτι παράνομο είναι δικιά σου ευθύνη. Ο αυτόματος πιλότος της Tesla κάνει και αλλα πράγματα εκτός του να οδηγάει μόνος του. Το τι θα χρησιμοποιήσεις και το πως είναι θέμα δικό σου και η ευθύνη δικιά σου. Αν σου λέει το κράτος να μην το χρησιμοποιήσεις αυτό το συγκεκριμένο feature και εσυ το κάνεις,  και το κάνεις και μη ακολουθωντας τις οδηγίες του κατασκευαστή,  ο κατασκευαστής σε τι ακριβώς φταίει;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...